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情報技術サービスの世界市場規模調査:アプローチ別(リアクティブITサービス、プロアクティブITサービス)、タイプ別(設計&導入、運用&保守)、用途別(システム&ネットワーク管理、データ管理、アプリケーション管理、セキュリティ&コンプライアンス管理、その他)、技術別(AI&機械学習、ビッグデータ分析、脅威インテリジェンス、その他)、導入形態別(オンプレミス、クラウド)、企業規模別(大企業、中小企業)、エンドユーズ別(BFSI、政府機関、医療、製造、メディア&通信、小売、IT&通信、その他)、地域別予測(2022年~2032年


Global Information Technology Services Market Size study, by Approach (Reactive IT Services, Proactive IT Services), by Type (Design & Implementation, Operations & Maintenance), by Application (Systems & Network Management, Data Management, Application Management, Security & Compliance Management, Others), by Technology (AI & Machine Learning, Big Data Analytics, Threat Intelligence, Others), by Deployment (On-premises, Cloud), by Enterprise Size (Large Enterprise, Small & Medium Enterprise), by End-use (BFSI, Government, Healthcare, Manufacturing, Media & Communications, Retail, IT & Telecom, Others), and Regional Forecasts 2022-2032

世界の情報技術サービス市場は、2023年に1兆3,400億米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて9.7%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ITサービスには、基本的なトラブルシューティングや... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年9月9日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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285 英語

 

サマリー

世界の情報技術サービス市場は、2023年に1兆3,400億米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて9.7%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ITサービスには、基本的なトラブルシューティングやメンテナンスから複雑なソフトウェア開発やクラウドコンピューティングまで、企業や個人に提供される幅広い技術サポートやソリューションが含まれる。基本的に、ITサービスは組織内の技術の円滑な運用を保証し、それによって効率性と生産性を高める。情報技術サービス市場は、クラウド・コンピューティングやデジタル技術の普及、サイバーセキュリティ・ソリューションに対する高い需要、技術革新と自動化の重視など、いくつかの要因によって急速な成長を遂げている。データ・セキュリティとプライバシー保護に関する懸念の高まりが、さまざまな業種のITサービス需要を促進している。
COVID-19の流行は市場に大きな影響を与え、ITサービスや技術ソリューションの採用を加速させた。リモートワークへの急激なシフトは、この新しいワークモデルをサポートするITソリューションを必要とし、IT企業のツールやインフラに対する需要の増加を促した。クラウド・コンピューティングは、企業の業務がクラウドに移行するにつれて大きな成長を遂げ、これらの環境を管理し保護するITサービスが必要となった。さらに、パンデミック時のサイバー攻撃の増加は、企業が潜在的な脅威からデータとシステムを保護しようとしたため、サイバーセキュリティ・サービスに対する需要を高めた。全体として、パンデミックはITサービスの採用を加速させ、市場の成長を促進した。
IT支出の急増、特にSaaS(Software-as-a-Service)の普及とクラウドベースのソリューションの利用可能性の拡大が、市場の需要を促進している。これらのサービスによってビジネス・プロセスの効率が向上し、企業は導入済みのITインフラを気にすることなくコアコンピタンスに集中できるようになった。企業は、従業員記録の処理といった標準的な業務から、サプライチェーンやオペレーション管理のような複雑な企業プロセスまで、さまざまな目的でITサービスを利用している。ITサービス市場は、こうした要因から拡大が見込まれている。しかし、IT支出の変動や厳しい規制要件への対応が、世界的な市場成長を大幅に阻害している主な要因となっている。中小企業のITインフラに対するニーズは近年著しく高まっており、情報技術サービス市場を後押ししている。中小企業は、Eコマース、特にインドの食品注文・宅配プラットフォームSwiggyのような新興企業を含め、業界を問わずITサポートサービスに多額の投資を行っており、その企業全体がITインフラに依存している。デジタル化は、従業員、サプライヤー、ネットワーク間のコミュニケーションを強化し、取引コストを削減することで、コスト削減をもたらします。中小企業にとって、このデジタル変革は、国境や輸送手続きを合理化することで、国際市場への統合を容易にし、サービス・コマースの大きなチャンスを生み出す。さらに、デジタル化を取り入れることで、イノベーション・リソースへのアクセスが容易になり、イノベーション文化が育まれます。企業はデータと高度な分析を活用することで、業務に対する新たな洞察を得て、業績と効率を向上させることができる。デジタル化は中小企業にとって戦略的なイネーブラーとなっており、競争の激しい今日のビジネス環境において中小企業が成功を収めるための力を与えている。
技術の進歩、デジタルトランスフォーメーションへの取り組み、さまざまな業界におけるテクノロジーへの依存度の高まりにより、2023年の市場は北米が優位を占めた。スマートテクノロジーの導入が進み、セキュリティ投資が拡大していることが、同地域のITサービス需要を促進する主な要因となっている。米国国土安全保障省(DHS)と米国司法省(DOJ)は、連邦政府のパートナーとともに、ランサムウェアの脅威に対抗するための新しいウェブサイト「StopRansomware.gov」を公開した。これは、公共および民間組織がランサムウェアのリスクを排除するのを支援するために、連邦政府によって作成された最初の共同ウェブサイトです。アジア太平洋市場は、予測期間中に最も速いCAGRを記録すると予想されている。この拡大は、アジア太平洋地域の企業によるITサービス支出の増加に起因している。この地域の組織は、ビジネスや社会のあらゆるレベルでテクノロジーを統合し、より接続された効果的で簡素化されたオペレーションを実現することのメリットを効果的に実証している。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
Amazon Web Services, Inc.
Avaya
シスコシステムズ
DXCテクノロジー社
フォーティネット
ヒューレット・パッカード・エンタープライズ・ディベロップメントLP
華為技術股份有限公司
IBM Corp.
ジュニパーネットワークス
マイクロソフト
ブロードコム(シマンテック・コーポレーション)
オラクル

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
アプローチ別
- リアクティブITサービス
- プロアクティブITサービス
タイプ別
- 設計・実装
- 運用・保守
アプリケーション別
- システム&ネットワーク管理
- データ管理
- アプリケーション管理
- セキュリティ&コンプライアンス管理
- その他
テクノロジー別
- AI・機械学習
- ビッグデータ分析
- 脅威インテリジェンス
- その他
デプロイメント別
- オンプレミス
- クラウド
企業規模別
- 大企業
- 中小企業
用途別
- BFSI
- 政府機関
- ヘルスケア
- 製造業
- メディア・通信
- 小売
- IT・通信
- その他
地域別
北米
- 米国
- カナダ
欧州
- 英国
- ドイツ
- フランス
- スペイン
- イタリア
- ROE
アジア太平洋
- 中国
- インド
- 日本
- オーストラリア
- 韓国
- ロサンゼルス
ラテンアメリカ
- ブラジル
- メキシコ
- RoLA
中東・アフリカ
- サウジアラビア
- 南アフリカ
- RoMEA
調査対象年は以下の通り:
- 過去2022年
- 基準年 - 2023年
- 予測期間 - 2024年から2032年
主な内容
- 2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
- 各市場セグメントの年換算収益と地域レベル分析。
- 主要地域の国レベル分析による地理的展望の詳細分析。
- 市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
- 主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
- 市場の競争構造の分析
- 市場の需要サイドと供給サイドの分析

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目次

第1章.世界の情報技術サービス市場 エグゼクティブサマリー
1.1.情報技術サービスの世界市場規模・予測(2022~2032年)
1.2.地域別概要
1.3.セグメント別概要
1.3.1.アプローチ別
1.3.2.タイプ別
1.3.3.用途別
1.3.4.技術別
1.3.5.展開別
1.3.6.企業規模別
1.3.7.最終用途別
1.4.主要動向
1.5.不況の影響
1.6.アナリストの推奨と結論

第2章.世界の情報技術サービス市場の定義と調査前提
2.1.調査目的
2.2.市場の定義
2.3.調査の前提
2.3.1.包含と除外
2.3.2.限界
2.3.3.供給サイドの分析
2.3.3.1.入手可能性
2.3.3.2.インフラ
2.3.3.3.規制環境
2.3.3.4.市場競争
2.3.3.5.経済性(消費者の視点)
2.3.4.需要サイド分析
2.3.4.1.規制の枠組み
2.3.4.2.技術の進歩
2.3.4.3.環境への配慮
2.3.4.4.消費者の意識と受容
2.4.推定方法
2.5.調査対象年
2.6.通貨換算レート

第3章.情報技術サービスの世界市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.1.1.クラウドコンピューティングとデジタル技術の採用拡大
3.1.2.サイバーセキュリティ・ソリューションに対する需要の高まり
3.1.3.イノベーションと自動化の重視
3.2.市場の課題
3.2.1.IT支出の変動
3.2.2.厳しい規制要件への対応
3.3.市場機会
3.3.1.デジタルトランスフォーメーションへの取り組みの拡大
3.3.2.AI・機械学習ソリューションの需要拡大
3.3.3.新興市場におけるITサービス支出の増加

第4章.世界のITサービス市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論

第5章 情報技術サービスの世界市場情報技術サービスの世界市場規模・予測:2022年~2032年
5.1.セグメントダッシュボード
5.2.情報技術サービスの世界市場アプローチ別売上動向分析、2022年および2032年(1兆米ドル)
5.2.1.リアクティブITサービス
5.2.2.プロアクティブITサービス

第6章.情報技術サービスの世界市場規模・タイプ別予測 2022-2032
6.1.セグメントダッシュボード
6.2.情報技術サービスの世界市場タイプ別売上動向分析、2022年および2032年(1兆米ドル)
6.2.1.設計と実装
6.2.2.運用・保守

第7章.情報技術サービスの世界市場規模・用途別予測 2022-2032
7.1.セグメントダッシュボード
7.2.情報技術サービスの世界市場アプリケーション別売上動向分析、2022年・2032年(1兆米ドル)
7.2.1.システム&ネットワーク管理
7.2.2.データ管理
7.2.3.アプリケーション管理
7.2.4.セキュリティ&コンプライアンス管理
7.2.5.その他

第8章.情報技術サービスの世界市場規模・技術別予測 2022-2032
8.1.セグメントダッシュボード
8.2.世界の情報技術サービス市場技術別売上動向分析、2022年および2032年(1兆米ドル)
8.2.1.AIと機械学習
8.2.2.ビッグデータ分析
8.2.3.脅威インテリジェンス
8.2.4.その他

第9章 情報技術サービスの世界市場情報技術サービスの世界市場規模・展開別予測 2022-2032
9.1.セグメントダッシュボード
9.2.世界の情報技術サービス市場2022年および2032年の展開別収益動向分析(1兆米ドル)
9.2.1.オンプレミス
9.2.2.クラウド

第10章.情報技術サービスの世界市場規模・予測(企業規模別) 2022-2032
10.1.セグメントダッシュボード
10.2.世界の情報技術サービス市場企業規模別売上動向分析、2022年および2032年(1兆米ドル)
10.2.1.大企業
10.2.2.中小企業

第11章.情報技術サービスの世界市場規模・予測:エンドユース別 2022-2032
11.1.セグメントダッシュボード
11.2.世界の情報技術サービス市場2022年および2032年のエンドユーザー別売上動向分析(兆米ドル)
11.2.1.BFSI
11.2.2.政府機関
11.2.3.ヘルスケア
11.2.4.製造業
11.2.5.メディア・通信
11.2.6.小売業
11.2.7.IT・通信
11.2.8.その他

第12章.情報技術サービスの世界市場規模・地域別予測 2022-2032
12.1.北米情報技術サービス市場
12.1.1.米国の情報技術サービス市場
12.1.1.1.2022年~2032年のアプローチ別規模と予測
12.1.1.2.タイプの内訳サイズと予測、2022-2032年
12.1.1.3.アプリケーションの内訳サイズと予測、2022-2032年
12.1.1.4.技術の内訳:市場規模&予測、2022-2032年
12.1.1.5.配備の内訳規模と予測、2022-2032年
12.1.1.6.企業規模の内訳と予測、2022-2032年
12.1.1.7.エンドユースの内訳サイズと予測、2022-2032年
12.1.2.カナダの情報技術サービス市場
12.2.欧州情報技術サービス市場
12.2.1.イギリスの情報技術サービス市場
12.2.2.ドイツの情報技術サービス市場
12.2.3.フランスの情報技術サービス市場
12.2.4.スペイン情報技術サービス市場
12.2.5.イタリアの情報技術サービス市場
12.2.6.その他のヨーロッパ情報技術サービス市場
12.3.アジア太平洋地域の情報技術サービス市場
12.3.1.中国情報技術サービス市場
12.3.2.インド情報技術サービス市場
12.3.3.日本の情報技術サービス市場
12.3.4.オーストラリア情報技術サービス市場
12.3.5.韓国の情報技術サービス市場
12.3.6.その他のアジア太平洋地域の情報技術サービス市場
12.4.ラテンアメリカの情報技術サービス市場
12.4.1.ブラジルの情報技術サービス市場
12.4.2.メキシコの情報技術サービス市場
12.4.3.その他のラテンアメリカ情報技術サービス市場
12.5.中東・アフリカの情報技術サービス市場
12.5.1.サウジアラビアの情報技術サービス市場
12.5.2.南アフリカの情報技術サービス市場
12.5.3.その他の中東・アフリカ情報技術サービス市場

第13章.競合他社のインテリジェンス
13.1.主要企業のSWOT分析
13.1.1.企業1
13.1.2.企業2
13.1.3.会社3
13.2.トップ市場戦略
13.3.企業プロフィール
13.3.1.アマゾン・ウェブ・サービス
13.3.1.1.主要情報
13.3.1.2.概要
13.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
13.3.1.4.製品概要
13.3.1.5.市場戦略
13.3.2.Avaya
13.3.3.シスコシステムズ
13.3.4.DXCテクノロジー社
13.3.5.フォーティネット
13.3.6.ヒューレット・パッカード・エンタープライズ・ディベロップメントLP
13.3.7.華為技術股份有限公司
13.3.8.IBM Corp.
13.3.9.ジュニパーネットワークス
13.3.10.マイクロソフト
13.3.11.ブロードコム(シマンテック・コーポレーション)
13.3.12.オラクル

第14章.研究プロセス
14.1.研究プロセス
14.1.1.データマイニング
14.1.2.分析
14.1.3.市場推定
14.1.4.バリデーション
14.1.5.出版
14.2.研究属性

 

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Summary

Global Information Technology Services Market is valued at USD 1.34 trillion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 9.7% over the forecast period 2024-2032. IT services encompass a broad spectrum of technical support and solutions provided to businesses and individuals, ranging from basic troubleshooting and maintenance to complex software development and cloud computing. Essentially, IT services ensure the smooth operation of technology within an organization, thereby enhancing efficiency and productivity. The Information Technology Services Market is experiencing rapid growth driven by several factors, including widespread adoption of cloud computing and digital technologies, high demand for cybersecurity solutions, and an emphasis on innovation and automation. The increasing concerns regarding data security and privacy protection are propelling the demand for IT services across various industry verticals.
The COVID-19 pandemic had a profound impact on the market, accelerating the adoption of IT services and technology solutions. The sudden shift to remote work necessitated IT solutions that supported this new work model, driving increased demand for tools and infrastructure from IT companies. Cloud computing experienced significant growth as businesses migrated their operations to the cloud, necessitating IT services to manage and secure these environments. Moreover, the rise in cyberattacks during the pandemic heightened the demand for cybersecurity services as businesses sought to safeguard their data and systems from potential threats. Overall, the pandemic has accelerated the adoption of IT services, driving growth in the market.
The surge in IT expenditures, particularly with the widespread adoption of software-as-a-service (SaaS) and the growing availability of cloud-based solutions, is driving market demand. These services have increased the efficiency of business processes, allowing firms to concentrate on their core competencies without worrying about installed IT infrastructure. Businesses use IT services for various purposes, from standard tasks like handling employee records to complex corporate processes like supply chain and operations management. The market for IT services is anticipated to increase due to these factors. However, fluctuations in it expenditures and compliance with stringent regulatory requirements are the key factors that are substantially halting the growth of the market globally. The need for IT infrastructure from SMEs has grown significantly over recent years, boosting the Information Technology Services Market. SMEs heavily invest in IT support services across industries, including e-commerce, particularly start-ups such as Indian food ordering and delivery platform Swiggy, whose entire enterprise depends on IT infrastructure. Digitalization brings cost savings by enhancing communication between personnel, suppliers, and networks, reducing transaction costs. For SMEs, this digital transformation facilitates easier integration into international markets by streamlining border and transportation procedures, creating vast opportunities for service commerce. Furthermore, embracing digitalization fosters a culture of innovation by providing easier access to innovation resources. Businesses can leverage data and advanced analytics to gain fresh insights into their operations, improving performance and efficiency. Digitalization has become a strategic enabler for SMEs, empowering them to thrive in today's competitive business landscape.
North America dominated the market in 2023 owing to technological advancements, digital transformation initiatives, and increasing reliance on technology across various industries. The growing implementation of smart technologies and swelling security investment are major factors driving demand for IT services in the region. The U.S. Department of Homeland Security (DHS) and the U.S. Department of Justice (DOJ), along with federal partners, revealed a new website, StopRansomware.gov, to combat ransomware threats. This is the first joint website created by the federal government to assist public and private organizations in eliminating their ransomware risk. The Asia Pacific market is expected to register the fastest CAGR over the forecast period. This expansion can be attributed to a rise in IT service spending from enterprises in the Asia Pacific region. Organizations in this region have effectively demonstrated enhanced advantages of integrating technology at all levels of business and society for more connected, effective, and simplified operations.

Major market players included in this report are:
Amazon Web Services, Inc.
Avaya
Cisco Systems, Inc.
DXC Technology Company
Fortinet, Inc.
Hewlett Packard Enterprise Development LP
Huawei Technologies Co., Ltd.
IBM Corp.
Juniper Networks, Inc.
Microsoft
Broadcom (Symantec Corporation)
Oracle

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Approach:
• Reactive IT Services
• Proactive IT Services
By Type:
• Design & Implementation
• Operations & Maintenance
By Application:
• Systems & Network Management
• Data Management
• Application Management
• Security & Compliance Management
• Others
By Technology:
• AI & Machine Learning
• Big Data Analytics
• Threat Intelligence
• Others
By Deployment:
• On-premises
• Cloud
By Enterprise Size:
• Large Enterprise
• Small & Medium Enterprise
By End-use:
• BFSI
• Government
• Healthcare
• Manufacturing
• Media & Communications
• Retail
• IT & Telecom
• Others
By Region:
North America
• U.S.
• Canada
Europe
• UK
• Germany
• France
• Spain
• Italy
• ROE
Asia Pacific
• China
• India
• Japan
• Australia
• South Korea
• RoAPAC
Latin America
• Brazil
• Mexico
• RoLA
Middle East & Africa
• Saudi Arabia
• South Africa
• RoMEA
Years considered for the study are as follows:
• Historical year – 2022
• Base year – 2023
• Forecast period – 2024 to 2032
Key Takeaways:
• Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
• Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
• Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
• Competitive landscape with information on major players in the market.
• Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
• Analysis of competitive structure of the market.
• Demand side and supply side analysis of the market.



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Table of Contents

Chapter 1. Global Information Technology Services Market Executive Summary
1.1. Global Information Technology Services Market Size & Forecast (2022-2032)
1.2. Regional Summary
1.3. Segmental Summary
1.3.1. By Approach
1.3.2. By Type
1.3.3. By Application
1.3.4. By Technology
1.3.5. By Deployment
1.3.6. By Enterprise Size
1.3.7. By End-use
1.4. Key Trends
1.5. Recession Impact
1.6. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 2. Global Information Technology Services Market Definition and Research Assumptions
2.1. Research Objective
2.2. Market Definition
2.3. Research Assumptions
2.3.1. Inclusion & Exclusion
2.3.2. Limitations
2.3.3. Supply Side Analysis
2.3.3.1. Availability
2.3.3.2. Infrastructure
2.3.3.3. Regulatory Environment
2.3.3.4. Market Competition
2.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
2.3.4. Demand Side Analysis
2.3.4.1. Regulatory frameworks
2.3.4.2. Technological Advancements
2.3.4.3. Environmental Considerations
2.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
2.4. Estimation Methodology
2.5. Years Considered for the Study
2.6. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Information Technology Services Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.1.1. Increasing Adoption of Cloud Computing and Digital Technologies
3.1.2. Rising Demand for Cybersecurity Solutions
3.1.3. Emphasis on Innovation and Automation
3.2. Market Challenges
3.2.1. Fluctuations in IT Expenditures
3.2.2. Compliance with Stringent Regulatory Requirements
3.3. Market Opportunities
3.3.1. Expansion of Digital Transformation Initiatives
3.3.2. Growth in Demand for AI and Machine Learning Solutions
3.3.3. Rise in IT Service Spending in Emerging Markets

Chapter 4. Global Information Technology Services Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Global Information Technology Services Market Size & Forecasts by Approach 2022-2032
5.1. Segment Dashboard
5.2. Global Information Technology Services Market: Approach Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Trillion)
5.2.1. Reactive IT Services
5.2.2. Proactive IT Services

Chapter 6. Global Information Technology Services Market Size & Forecasts by Type 2022-2032
6.1. Segment Dashboard
6.2. Global Information Technology Services Market: Type Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Trillion)
6.2.1. Design & Implementation
6.2.2. Operations & Maintenance

Chapter 7. Global Information Technology Services Market Size & Forecasts by Application 2022-2032
7.1. Segment Dashboard
7.2. Global Information Technology Services Market: Application Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Trillion)
7.2.1. Systems & Network Management
7.2.2. Data Management
7.2.3. Application Management
7.2.4. Security & Compliance Management
7.2.5. Others

Chapter 8. Global Information Technology Services Market Size & Forecasts by Technology 2022-2032
8.1. Segment Dashboard
8.2. Global Information Technology Services Market: Technology Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Trillion)
8.2.1. AI & Machine Learning
8.2.2. Big Data Analytics
8.2.3. Threat Intelligence
8.2.4. Others

Chapter 9. Global Information Technology Services Market Size & Forecasts by Deployment 2022-2032
9.1. Segment Dashboard
9.2. Global Information Technology Services Market: Deployment Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Trillion)
9.2.1. On-premises
9.2.2. Cloud

Chapter 10. Global Information Technology Services Market Size & Forecasts by Enterprise Size 2022-2032
10.1. Segment Dashboard
10.2. Global Information Technology Services Market: Enterprise Size Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Trillion)
10.2.1. Large Enterprise
10.2.2. Small & Medium Enterprise

Chapter 11. Global Information Technology Services Market Size & Forecasts by End-use 2022-2032
11.1. Segment Dashboard
11.2. Global Information Technology Services Market: End-use Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Trillion)
11.2.1. BFSI
11.2.2. Government
11.2.3. Healthcare
11.2.4. Manufacturing
11.2.5. Media & Communications
11.2.6. Retail
11.2.7. IT & Telecom
11.2.8. Others

Chapter 12. Global Information Technology Services Market Size & Forecasts by Region 2022-2032
12.1. North America Information Technology Services Market
12.1.1. U.S. Information Technology Services Market
12.1.1.1. Approach breakdown size & forecasts, 2022-2032
12.1.1.2. Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
12.1.1.3. Application breakdown size & forecasts, 2022-2032
12.1.1.4. Technology breakdown size & forecasts, 2022-2032
12.1.1.5. Deployment breakdown size & forecasts, 2022-2032
12.1.1.6. Enterprise Size breakdown size & forecasts, 2022-2032
12.1.1.7. End-use breakdown size & forecasts, 2022-2032
12.1.2. Canada Information Technology Services Market
12.2. Europe Information Technology Services Market
12.2.1. U.K. Information Technology Services Market
12.2.2. Germany Information Technology Services Market
12.2.3. France Information Technology Services Market
12.2.4. Spain Information Technology Services Market
12.2.5. Italy Information Technology Services Market
12.2.6. Rest of Europe Information Technology Services Market
12.3. Asia-Pacific Information Technology Services Market
12.3.1. China Information Technology Services Market
12.3.2. India Information Technology Services Market
12.3.3. Japan Information Technology Services Market
12.3.4. Australia Information Technology Services Market
12.3.5. South Korea Information Technology Services Market
12.3.6. Rest of Asia Pacific Information Technology Services Market
12.4. Latin America Information Technology Services Market
12.4.1. Brazil Information Technology Services Market
12.4.2. Mexico Information Technology Services Market
12.4.3. Rest of Latin America Information Technology Services Market
12.5. Middle East & Africa Information Technology Services Market
12.5.1. Saudi Arabia Information Technology Services Market
12.5.2. South Africa Information Technology Services Market
12.5.3. Rest of Middle East & Africa Information Technology Services Market

Chapter 13. Competitive Intelligence
13.1. Key Company SWOT Analysis
13.1.1. Company 1
13.1.2. Company 2
13.1.3. Company 3
13.2. Top Market Strategies
13.3. Company Profiles
13.3.1. Amazon Web Services, Inc.
13.3.1.1. Key Information
13.3.1.2. Overview
13.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
13.3.1.4. Product Summary
13.3.1.5. Market Strategies
13.3.2. Avaya
13.3.3. Cisco Systems, Inc.
13.3.4. DXC Technology Company
13.3.5. Fortinet, Inc.
13.3.6. Hewlett Packard Enterprise Development LP
13.3.7. Huawei Technologies Co., Ltd.
13.3.8. IBM Corp.
13.3.9. Juniper Networks, Inc.
13.3.10. Microsoft
13.3.11. Broadcom (Symantec Corporation)
13.3.12. Oracle

Chapter 14. Research Process
14.1. Research Process
14.1.1. Data Mining
14.1.2. Analysis
14.1.3. Market Estimation
14.1.4. Validation
14.1.5. Publishing
14.2. Research Attributes

 

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