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米国のレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場規模調査:製品タイプ別(コールドブリュー、その他)、クリーム含有量別(乳由来、植物由来)、パッケージ別(ボトル、缶、テトラパック)、流通チャネル別(スーパーマーケット-ハイパーマーケット、百貨店、コンビニエンスストア、オンライン販売チャネル、その他)、2022-2032年予測


US Ready-to-Drink Coffee Beverage Market Size study, by Product Type (Cold Brew, Others) by Cream Content (Dairy- Based, Plant- Based) by Packaging (Bottles, Cans, Tetra Packs) by Distribution Channel (Supermarkets -Hypermarkets, Departmental Stores, Convenience Stores, Online Sales Channel, Others) Forecasts 2022-2032

米国のレディ・トゥ・ドリンク・コーヒー飲料市場は、2023年に約71.8億米ドルと評価され、予測期間2024-2032年には5.18%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。 近年、顧客の嗜好の変化やライフスタイ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年6月25日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

米国のレディ・トゥ・ドリンク・コーヒー飲料市場は、2023年に約71.8億米ドルと評価され、予測期間2024-2032年には5.18%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。 近年、顧客の嗜好の変化やライフスタイルのトレンドに後押しされ、米国のレディ・トゥ・ドリンク・コーヒー飲料市場は大幅な増収を記録している。携帯可能で便利な選択肢を求める顧客が増えているため、同市場は大きな関心を集めている。この市場を推進している主な要因の1つは、より健康的な飲料を求める動きであり、これが低カロリーで有用なRTDコーヒー飲料の需要増加を後押ししている。さらに、若年層やミレニアル世代が、スペシャルティコーヒーやプレミアムコーヒー製品に対する需要の増加を後押ししている。幅広い消費者の嗜好に合わせてフレーバー、パッケージ、抽出方法を調整することは、市場の拡大に役立つ。消費者行動の変化と市場の進化に伴い、米国のレディ・トゥ・ドリンク・コーヒー飲料市場は堅調な拡大が見込まれる。

米国のレディ・トゥ・ドリンク・コーヒー飲料市場は、利便性への要求の高まり、カフェ文化の台頭、消費者の健康意識の高まりなど、いくつかの推進要因によって支えられている。重要な推進要因は、消費者が高品質で職人技が光るコーヒー製品により高い対価を支払うことを厭わないプレミアム化の傾向である。このトレンドは、ユニークな風味と体験を求める欲求に後押しされている。しかし、市場はその成長に影響を与える可能性のある阻害要因に直面している。高い生産コストと変動する原材料価格は大きな課題である。さらに、包装廃棄物や持続可能性に関する環境への懸念も障壁となっている。こうした制約があるにもかかわらず、米国のレディ・トゥ・ドリンク・コーヒー飲料市場は、技術革新と消費者の嗜好の変化が原動力となって成長を続けている。


本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
ヒューブリューコーヒー
ブルーボトルコーヒー社
3社
4社
5社
6社目
7社目
8社目
9社目
10社

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

製品タイプ別
コールドブリュー
その他

クリーム含有量別
乳製品ベース
植物性

パッケージ別
ボトル

テトラパック

流通チャネル別
スーパーマーケット- ハイパーマーケット
百貨店
コンビニエンスストア
オンライン販売チャネル
その他

調査対象年は以下の通りである:
過去年 - 2022年
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年

主な内容
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と国レベル分析。
主要地域の国レベル分析による地理的状況の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要サイドと供給サイドの分析

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目次

第1章.米国レディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場の定義と調査前提
1.1.調査目的
1.2.市場の定義
1.3.調査の前提
1.3.1.包含と除外
1.3.2.限界
1.3.3.供給サイドの分析
1.3.3.1.入手可能性
1.3.3.2.インフラ
1.3.3.3.規制環境
1.3.3.4.市場競争
1.3.3.5.経済性(消費者の視点)
1.3.4.需要サイド分析
1.3.4.1.規制の枠組み
1.3.4.2.技術の進歩
1.3.4.3.環境への配慮
1.3.4.4.消費者の意識と受容
1.4.推定方法
1.5.調査対象年
1.6.通貨換算レート

第2章.要旨
2.1.米国のレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場規模・予測(2022年~2032年)
2.2.セグメント別概要
2.2.1.製品タイプ別
2.2.2.クリーム含有量別
2.2.3.パッケージ別
2.2.4.流通経路別
2.3.主要トレンド
2.4.不況の影響
2.5.アナリストの推奨と結論
第3章.米国のレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場のダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.2.市場の課題
3.3.市場機会
第4章.米国レディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章 世界のコーヒー飲料市場米国のレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場規模・製品タイプ別予測 2022-2032
5.1.コールドブリュー
5.2.その他
第6章.米国のレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場規模・予測:クリーム含有量別 2022-2032
6.1.乳製品ベース
6.2.植物由来
第7章 飲料用コーヒー飲料の市場米国のレディ・トゥ・ドリンク・コーヒー飲料市場規模・予測:パッケージ別 2022-2032
7.1.ボトル
7.2.缶
7.3.テトラパック
第8章米国のレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場規模・予測:流通チャネル別 2022-2032
8.1.スーパーマーケット- ハイパーマーケット
8.2.百貨店
8.3.コンビニエンスストア
8.4.オンライン販売チャネル
8.5.その他
第9章.コンペティティブ・インテリジェンス
9.1.主要企業のSWOT分析
9.1.1.企業1
9.1.2.企業2
9.1.3.会社3
9.2.トップ市場戦略
9.3.企業プロフィール
9.3.1.ヒューブリューコーヒー
9.3.1.1.主要情報
9.3.1.2.概要
9.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
9.3.1.4.製品概要
9.3.1.5.市場戦略
9.3.2.ブルーボトルコーヒー
9.3.3.会社概要
9.3.4.企業4
9.3.5.5社目
9.3.6.6社
9.3.7.7社
9.3.8.8社
9.3.9.9社
9.3.10.10社
第10章.研究プロセス
10.1.研究プロセス
10.1.1.データマイニング
10.1.2.分析
10.1.3.市場推定
10.1.4.バリデーション
10.1.5.出版
10.2.研究属性

 

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Summary

US Ready-to-Drink Coffee Beverage Market is valued approximately USD 7.18 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.18% over the forecast period 2024-2032 Recent years have seen a strong increase in revenue for the US market for ready-to-drink coffee beverages, driven by shifting customer tastes and lifestyle trends. The market has attracted a lot of interest because more and more customers are looking for choices that are portable and convenient. One of the main factors propelling this market is a move towards healthier beverage options, which is fueling an increase in demand for RTD coffee beverages that are low in calories and useful. Furthermore, younger demographics and millennials are driving the increasing demand for speciality and premium coffee products. Tailoring flavours, packaging, and brewing techniques to a wide range of consumer tastes helps to expand the market. With consumer behaviours changing and the market evolving, the US Ready-to-Drink Coffee Beverages market is expected to rise steadily.

The US Ready to Drink Coffee Beverages market is propelled by several drivers, including the increasing demand for convenience, the rise of café culture, and growing health consciousness among consumers. A significant driver is the trend towards premiumization, where consumers are willing to pay more for high-quality, artisanal coffee products. This trend is fueled by a desire for unique flavors and experiences. However, the market faces restraints that could impact its growth. High production costs and fluctuating raw material prices are significant challenges. Additionally, environmental concerns regarding packaging waste and sustainability issues pose barriers. Despite these restraints, the US Ready to Drink Coffee Beverages market continues to grow, driven by innovation and changing consumer preferences.


Major market player included in this report are:
Hugh Brew Coffee
Blue Bottle Coffee Inc.
Company 3
Company 4
Company 5
Company 6
Company 7
Company 8
Company 9
Company 10

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product Type
Cold Brew
Others

By Cream Content
Dairy- Based
Plant- Based

By Packaging
Bottles
Cans
Tetra Packs

By Distribution Channel
Supermarkets- Hypermarkets
Departmental Stores
Convenience Stores
Online Sales Channel
Others

Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and Country level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market.



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Table of Contents

Chapter 1. US Ready-to-Drink Coffee Beverage Market Definition and Research Assumptions
1.1. Research Objective
1.2. Market Definition
1.3. Research Assumptions
1.3.1. Inclusion & Exclusionh
1.3.2. Limitations
1.3.3. Supply Side Analysis
1.3.3.1. Availability
1.3.3.2. Infrastructure
1.3.3.3. Regulatory Environment
1.3.3.4. Market Competition
1.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
1.3.4. Demand Side Analysis
1.3.4.1. Regulatory frameworks
1.3.4.2. Technological Advancements
1.3.4.3. Environmental Considerations
1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
1.4. Estimation Methodology
1.5. Years Considered for the Study
1.6. Currency Conversion Rates

Chapter 2. Executive Summary
2.1. US Ready-to-Drink Coffee Beverage Market Size & Forecast (2022- 2032)
2.2. Segmental Summary
2.2.1. By Product Type
2.2.2. By Cream Content
2.2.3. By Packaging
2.2.4. By Distribution Channel
2.3. Key Trends
2.4. Recession Impact
2.5. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 3. US Ready-to-Drink Coffee Beverage Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.2. Market Challenges
3.3. Market Opportunities
Chapter 4. US Ready-to-Drink Coffee Beverage Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. US Ready-to-Drink Coffee Beverage Market Size & Forecasts by Product Type 2022-2032
5.1. Cold Brew
5.2. Others
Chapter 6. US Ready-to-Drink Coffee Beverage Market Size & Forecasts by Cream Content 2022-2032
6.1. Dairy- Based
6.2. Plant- Based
Chapter 7. US Ready-to-Drink Coffee Beverage Market Size & Forecasts by Packaging 2022-2032
7.1. Bottles
7.2. Cans
7.3. Tetra Packs
Chapter 8. US Ready-to-Drink Coffee Beverage Market Size & Forecasts by Distribution Channel 2022-2032
8.1. Supermarkets- Hypermarkets
8.2. Departmental Stores
8.3. Convenience Stores
8.4. Online Sales Channel
8.5. Others
Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Hugh Brew Coffee
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Market Strategies
9.3.2. Blue Bottle Coffee Inc.
9.3.3. Company 3
9.3.4. Company 4
9.3.5. Company 5
9.3.6. Company 6
9.3.7. Company 7
9.3.8. Company 8
9.3.9. Company 9
9.3.10. Company 10
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes

 

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