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欧州のレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場規模調査:製品タイプ別(コールドブリュー、その他)、クリーム含有量別(乳由来、植物由来)、パッケージ別(ボトル、缶、テトラパック)、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、百貨店、コンビニエンスストア、オンライン販売チャネル、その他)、国別予測:2022-2032年


Europe Ready to Drink Coffee Beverages Market Size study, by Product Type (Cold Brew, Others) by Cream Content (Dairy- Based, Plant- Based) by Packaging (Bottles, Cans, Tetra Packs) by Distribution Channel (Supermarkets -Hypermarkets, Departmental Stores, Convenience Stores, Online Sales Channel, Others) and Country Forecasts 2022-2032

欧州のレディ・トゥ・ドリンク・コーヒー飲料市場は、2023年に約67.4億米ドルと評価され、予測期間2024-2032年には4.91%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。欧州のレディ・トゥ・ドリンク・コーヒー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年6月25日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

欧州のレディ・トゥ・ドリンク・コーヒー飲料市場は、2023年に約67.4億米ドルと評価され、予測期間2024-2032年には4.91%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。欧州のレディ・トゥ・ドリンク・コーヒー飲料市場は、消費者の嗜好の変化とレディ・トゥ・ドリンク飲料の利便性上昇の結果、大きな注目を集めている。高品質かつ迅速なカフェイン摂取を求める個人の増加に伴い、同市場の知名度も高まっている。この業界を牽引している主なトレンドは、低糖分飲料や機能性飲料を含む健康志向の高まりとともに、専門的でプレミアムなコーヒー製品への関心が高まっていることである。さらに、コールドブリューやニトロコーヒーは、特に若い消費者の間で人気が高まっている。市場の成長は、環境に優しいパッケージングの進歩や、インターネット小売のような新しい流通チャネルの開拓も後押ししている。健康と利便性を重視する消費者のニーズを満たすことができる限り、欧州のレディ・トゥ・ドリンク・コーヒー飲料市場は成長すると予想される。

利便性への欲求の高まり、カフェ文化の台頭、消費者の健康意識の高まりなど、数多くの理由が欧州のレディ・トゥ・ドリンク・コーヒー飲料市場を牽引している。優れた手作りのコーヒー商品には追加料金を払う用意があるというプレミアム化の傾向は、消費者の大きな動機となっている。一風変わった風味や体験に対する需要が、この傾向を後押ししている。しかし、市場の拡大を妨げる障害もある。主な障害は、生産コストの上昇と不安定な原材料価格である。また、包装廃棄物に関する環境問題や持続可能性の問題も障害となっている。しかし、市場の革新が消費者の嗜好を変化させているため、こうした障害にもかかわらず市場は拡大している。

欧州のレディ・トゥ・ドリンク・コーヒー飲料市場の調査で考慮した主要国には、英国、ドイツ、フランス、イタリア、スペイン、その他の欧州が含まれる。2023年、ドイツは強力なコーヒー文化と便利で高品質な飲料オプションに対する消費者の大きな需要により、収益面で欧州のレディ・トゥ・ドリンク・コーヒー飲料市場を支配している。プレミアムコーヒーやスペシャルティコーヒーを好むドイツは業界をリードしている。大規模な小売店やインターネットチャネルなど、全国に広がる強力な流通網が事業の拡大を後押ししている。さらに、健康志向の高まりから、低カロリーで有用なRTDコーヒー飲料の需要が高まっている。一方、ポーランドは、都市化の進展、可処分所得の増加、欧米の消費動向に関心を持つようになった中産階級などの要因により、最も成長率の高い国になりつつある。この地域の急拡大は、地域の嗜好に合った製品の提供やパッケージングの革新が一因となっている。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤー
ネスレSA
コカ・コーラ社
スターバックス・コーポレーション
4社
5社
6社
7社目
8社目
9社目
10社

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

製品タイプ別
コールドブリュー
その他

クリーム含有量別
乳製品ベース
植物性

パッケージ別
ボトル

テトラパック

流通チャネル別
スーパーマーケット- ハイパーマーケット
百貨店
コンビニエンスストア
オンライン販売チャネル
その他

地域別
欧州
イギリス
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

調査対象年は以下の通り:
ヒストリカルイヤー - 2022
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年

主な要点
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と国レベル分析。
国別分析による地理的状況の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要サイドと供給サイドの分析

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目次

第1章.欧州レディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場の定義と調査前提
1.1.調査目的
1.2.市場の定義
1.3.調査の前提
1.3.1.包含と除外
1.3.2.限界
1.3.3.供給サイドの分析
1.3.3.1.入手可能性
1.3.3.2.インフラ
1.3.3.3.規制環境
1.3.3.4.市場競争
1.3.3.5.経済性(消費者の視点)
1.3.4.需要サイド分析
1.3.4.1.規制の枠組み
1.3.4.2.技術の進歩
1.3.4.3.環境への配慮
1.3.4.4.消費者の意識と受容
1.4.推定方法
1.5.調査対象年
1.6.通貨換算レート

第2章.要旨
2.1.欧州のレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場規模・予測(2022年~2032年)
2.2.地域別概要
2.3.セグメント別概要
2.3.1.製品タイプ別
2.3.2.クリーム含有量別
2.3.3.流通チャネル別
2.3.4.パッケージ別
2.4.主要動向
2.5.不況の影響
2.6.アナリストの推奨と結論
第3章.欧州のレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.2.市場の課題
3.3.市場機会
第4章.欧州のレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済
4.2.3.社会
4.2.4.技術
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章 欧州のレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場欧州のレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場:2022-2032年製品タイプ別市場規模・予測
5.1.コールドブリュー
5.2.その他
第6章.欧州のレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場:クリーム含有量別2022~2032年規模・予測
6.1.乳製品ベース
6.2.植物由来
第7章.欧州のレディ・トゥ・ドリンク・コーヒー飲料の包装別市場規模・予測 2022-2032
7.1.ボトル
7.2.缶
7.3.テトラパック
第8章欧州のレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場規模・予測:流通チャネル別 2022-2032
8.1.スーパーマーケット- ハイパーマーケット
8.2.百貨店
8.3.コンビニエンスストア
8.4.オンライン販売チャネル
8.5.その他
第9章 コーヒー飲料欧州のレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料の国別市場規模・予測 2022-2032
9.1.イギリスのレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場
9.1.1.製品タイプ別内訳サイズ&予測、2022-2032年
9.1.2.クリーム含有量の内訳サイズ・予測、2022-2032年
9.1.3.包装の内訳サイズと予測、2022-2032年
9.1.4.流通チャネルの内訳:市場規模&予測、2022-2032年
9.2.ドイツのレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場
9.3.フランスのレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場
9.4.スペインのコーヒー飲料市場
9.5.イタリアのレディートゥドリンクコーヒー飲料市場
9.6.その他のヨーロッパのレディートゥドリンクコーヒー飲料市場
第10章.競合情報
10.1.主要企業のSWOT分析
10.1.1.企業1
10.1.2.企業2
10.1.3.会社3
10.2.トップ市場戦略
10.3.企業プロフィール
10.3.1.ネスレSA
10.3.1.1.主要情報
10.3.1.2.概要
10.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
10.3.1.4.製品概要
10.3.1.5.市場戦略
10.3.2.コカ・コーラ社
10.3.3.スターバックス・コーポレーション
10.3.4.4社
10.3.5.5社目
10.3.6.6社
10.3.7.7社
10.3.8.8社
10.3.9.9社
10.3.10.10社
第11章.研究プロセス
11.1.研究プロセス
11.1.1.データマイニング
11.1.2.分析
11.1.3.市場推定
11.1.4.バリデーション
11.1.5.出版
11.2.研究属性

 

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Summary

Europe Ready to Drink Coffee Beverages Market is valued approximately at USD 6.74 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.91% over the forecast period 2024-2032. The market for ready-to-drink coffee beverages in Europe is gaining a lot of attention as a result of changing consumer preferences and rising convenience for ready to drink bevergaes. As growing numbers of individuals want for high-quality, fast caffeine hits, the market has become increasingly well-known. Key trends are increasing for specialised and premium coffee products, together with a growing interest in health-conscious options including low-sugar and functional beverages, are the main trends propelling this industry. Furthermore, cold brew and nitro coffee are becoming more and more popular, especially with younger consumers. Growth in the market is also aided by advancements in environmentally friendly packaging and the opening up of new distribution channels, like internet retail. The market for ready-to-drink coffee beverages in Europe is expected to grow as long as it can satisfy the needs of consumers who are concerned about their health and convenience.

Numerous reasons, such as the growing desire for convenience, the emergence of café culture, and consumers' growing health consciousness, are driving the Europe Ready-To-Drink Coffee Beverage Market. The trend towards premiumization, in which customers are prepared to pay extra for superior, handcrafted coffee goods, is a major motivator. The demand for unusual flavours and experiences is driving this trend. But there are obstacles in the market that can prevent it from expanding. The main obstacles are rising production costs and volatile raw material prices. Barriers also include environmental concerns about packaging waste and sustainability difficulties. However, the market is expanding despite of these obstacles as innovations in the market are shifting consumer tastes.

The key countries considered for the Europe Ready To Drink Coffee Beverages market study includes UK, Germany, France, Italy, Spain, and Rest of Europe. In 2023, Germany dominates the European Ready-To-Drink Coffee Beverages Market in terms of revenue because of its strong coffee culture and significant demand from consumers for convenient and high-quality beverage options. With a significant affinity for premium and specialty coffee products, Germany leads the industry. Strong distribution networks throughout the nation, including sizable retail and internet channels, aid in the expansion of the business. Furthermore, the demand for low-calorie and useful RTD coffee beverages is increased by the move towards healthier lives. Poland, meantime, is becoming the nation with the fastest rate of growth due to factors including increased urbanisation, rising disposable incomes, and a middle class that is becoming more and more interested in Western consumer trends. The fast expansion of this area is partly attributed to innovations in product offers and packaging that suits regional tastes.

Major market player included in this report are:
Nestle SA
Coca Cola Company
Starbucks Corporation
Company 4
Company 5
Company 6
Company 7
Company 8
Company 9
Company 10

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product Type
Cold Brew
Others

By Cream Content
Dairy- Based
Plant- Based

By Packaging
Bottles
Cans
Tetra Packs

By Distribution Channel
Supermarkets- Hypermarkets
Departmental Stores
Convenience Stores
Online Sales Channel
Others

By Region:
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and Country level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market.



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Table of Contents

Chapter 1. Europe Ready To Drink Coffee Beverages Market Definition and Research Assumptions
1.1. Research Objective
1.2. Market Definition
1.3. Research Assumptions
1.3.1. Inclusion & Exclusion
1.3.2. Limitations
1.3.3. Supply Side Analysis
1.3.3.1. Availability
1.3.3.2. Infrastructure
1.3.3.3. Regulatory Environment
1.3.3.4. Market Competition
1.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
1.3.4. Demand Side Analysis
1.3.4.1. Regulatory frameworks
1.3.4.2. Technological Advancements
1.3.4.3. Environmental Considerations
1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
1.4. Estimation Methodology
1.5. Years Considered for the Study
1.6. Currency Conversion Rates

Chapter 2. Executive Summary
2.1. Europe Ready To Drink Coffee Beverages Market Size & Forecast (2022- 2032)
2.2. Regional Summary
2.3. Segmental Summary
2.3.1. By Product Type
2.3.2. By Cream Content
2.3.3. By Distribution Channel
2.3.4. By Packaging
2.4. Key Trends
2.5. Recession Impact
2.6. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 3. Europe Ready To Drink Coffee Beverages Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.2. Market Challenges
3.3. Market Opportunities
Chapter 4. Europe Ready To Drink Coffee Beverages Market: Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economic
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Europe Ready-to-Drink Coffee Beverage Market Size & Forecasts by Product Type 2022-2032
5.1. Cold Brew
5.2. Others
Chapter 6. Europe Ready-to-Drink Coffee Beverage Market Size & Forecasts by Cream Content 2022-2032
6.1. Dairy- Based
6.2. Plant- Based
Chapter 7. Europe Ready-to-Drink Coffee Beverage Market Size & Forecasts by Packaging 2022-2032
7.1. Bottles
7.2. Cans
7.3. Tetra Packs
Chapter 8. Europe Ready-to-Drink Coffee Beverage Market Size & Forecasts by Distribution Channel 2022-2032
8.1. Supermarkets- Hypermarkets
8.2. Departmental Stores
8.3. Convenience Stores
8.4. Online Sales Channel
8.5. Others
Chapter 9. Europe Ready To Drink Coffee Beverages Market Size & Forecasts by Country 2022-2032
9.1. U.K. Ready To Drink Coffee Beverages Market
9.1.1. Product Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
9.1.2. Cream Content breakdown size & forecasts, 2022-2032
9.1.3. Packaging breakdown size & forecasts, 2022-2032
9.1.4. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
9.2. Germany Ready To Drink Coffee Beverages Market
9.3. France Ready To Drink Coffee Beverages Market
9.4. Spain Ready To Drink Coffee Beverages Market
9.5. Italy Ready To Drink Coffee Beverages Market
9.6. Rest of Europe Ready To Drink Coffee Beverages Market
Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Key Company SWOT Analysis
10.1.1. Company 1
10.1.2. Company 2
10.1.3. Company 3
10.2. Top Market Strategies
10.3. Company Profiles
10.3.1. Nestle SA
10.3.1.1. Key Information
10.3.1.2. Overview
10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.3.1.4. Product Summary
10.3.1.5. Market Strategies
10.3.2. Coca Cola Company
10.3.3. Starbucks Corporation
10.3.4. Company 4
10.3.5. Company 5
10.3.6. Company 6
10.3.7. Company 7
10.3.8. Company 8
10.3.9. Company 9
10.3.10. Company 10
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes

 

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