世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

レディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料の世界市場規模調査:製品タイプ別(コールドブリュー、その他)、クリーム含有量別(乳由来、植物由来)、パッケージ別(ボトル、缶、テトラパック)、流通チャネル別(スーパーマーケット-ハイパーマーケット、百貨店、コンビニエンスストア、オンライン販売チャネル、その他)、地域別予測:2022-2032年


Global Ready-to-Drink Coffee Beverage Market Size study, by Product Type (Cold Brew, Others) by Cream Content (Dairy- Based, Plant- Based) by Packaging (Bottles, Cans, Tetra Packs) by Distribution Channel (Supermarkets -Hypermarkets, Departmental Stores, Convenience Stores, Online Sales Channel, Others) and Regional Forecasts 2022-2032

世界のレディ・トゥ・ドリンク・コーヒー飲料市場の2023年の市場規模は約337.2億米ドルで、予測期間2024-2032年には5.21%以上の成長率で成長すると予測されている。消費者の選択とライフスタイルの変化が、世界の... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年6月25日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のレディ・トゥ・ドリンク・コーヒー飲料市場の2023年の市場規模は約337.2億米ドルで、予測期間2024-2032年には5.21%以上の成長率で成長すると予測されている。消費者の選択とライフスタイルの変化が、世界のレディ・トゥ・ドリンク・コーヒー飲料市場に大きな注目を集めている。低糖質で栄養価の高い機能性飲料を求める健康志向の消費者が増えていることも、この市場を後押ししている傾向の一つである。さらに、コールドブリューやニトロコーヒーの人気が高まっており、若い消費者を引きつけている。シングルサーブや環境に優しいソリューションに対応するパッケージング革新が市場拡大の原動力となっている。世界のレディ・トゥ・ドリンク・コーヒー飲料市場の急拡大は、スペシャルティコーヒーやプレミアムコーヒーへの需要の高まり、オンラインプラットフォームや小売店を通じた流通チャネルの拡大によって浮き彫りにされている。

都市化やカフェ文化の成長、利便性に対する消費者の需要の高まりなど、数多くの要因が世界のレディ・トゥ・ドリンク・コーヒー飲料市場を牽引している。消費者の健康志向の高まりは、天然成分や追加ビタミンといった機能的な利点を持つ飲料を好むようになり、大きな動機となっている。しかし、市場の拡大を妨げる障害もある。製造コストの高騰や原材料価格の変動が収益性に影響を及ぼす可能性がある。包装廃棄物や環境の持続可能性への懸念も困難をもたらす。こうした障害にもかかわらず、レディ・トゥ・ドリンク・コーヒー飲料の世界市場は成長を続けている。

レディ・トゥ・ドリンク・コーヒー飲料の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、その他の地域である。2023年には、北米はコーヒー文化が定着し、便利な飲料オプションに対する消費者の需要が高いため、優位を占める。同地域では、スペシャルティコーヒーやプレミアムコーヒー製品が好まれ、大手コーヒーブランドの存在と幅広い流通網によって業界が成長している。さらに、低カロリーで機能的なRTDコーヒー飲料の需要は、健康的なライフスタイルを求める動きによって促進されている。最も急成長している市場はアジア太平洋地域で、中産階級の増加、都市化の進展、可処分所得の増加により、欧米の商品やライフスタイルに対する需要が拡大している。この地域では、地域の嗜好に対応したフレーバーやパッケージの革新により、市場はより魅力的なものとなっている。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
ネスレSA
コカ・コーラ社
スターバックス・コーポレーション
イリカフェS.P.A.
ドノーネSA
ロッテチルソン飲料株式会社
カリフィア・ファームズLLC
ラ・コロンブ・コーヒー・ロースターズ
サントリー飲料食品株式会社
グジャラート協同組合牛乳販売連合会

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

製品タイプ別
コールドブリュー
その他

クリーム含有量別
乳由来
植物性

パッケージ別
ボトル

テトラパック

流通チャネル別
スーパーマーケット- ハイパーマーケット
百貨店
コンビニエンスストア
オンライン販売チャネル
その他

地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロサンゼルス
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
RoMEA

調査対象年は以下の通り:
過去年-2022年
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年

主な要点
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と地域レベル分析。
主要地域の国レベル分析による地理的展望の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要サイドと供給サイドの分析

ページTOPに戻る


目次

第1章.世界のレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場の定義と調査前提
1.1.調査目的
1.2.市場の定義
1.3.調査の前提
1.3.1.包含と除外
1.3.2.限界
1.3.3.供給サイドの分析
1.3.3.1.入手可能性
1.3.3.2.インフラ
1.3.3.3.規制環境
1.3.3.4.市場競争
1.3.3.5.経済性(消費者の視点)
1.3.4.需要サイド分析
1.3.4.1.規制の枠組み
1.3.4.2.技術の進歩
1.3.4.3.環境への配慮
1.3.4.4.消費者の意識と受容
1.4.推定方法
1.5.調査対象年
1.6.通貨換算レート

第2章.要旨
2.1.レディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料の世界市場規模・予測(2022年~2032年)
2.2.地域別概要
2.3.セグメント別概要
2.3.1.製品タイプ別
2.3.2.クリーム含有量別
2.3.3.パッケージ別
2.3.4.流通経路別
2.4.主要トレンド
2.5.不況の影響
2.6.アナリストの推奨と結論
第3章.レディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料の世界市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.2.市場の課題
3.3.市場機会
第4章.世界のレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章 すぐに飲めるコーヒー飲料レディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料の世界市場規模・製品タイプ別予測 2022-2032
5.1.コールドブリュー
5.2.その他
第6章 レディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料の世界市場レディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料の世界市場規模・予測:クリーム含有量別 2022-2032
6.1.乳製品ベース
6.2.植物由来
第7章 レディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料の世界市場レディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料の世界市場規模・予測:パッケージ別 2022-2032
7.1.ボトル
7.2.缶
7.3.テトラパック
第8章レディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料の世界市場規模・予測:流通チャネル別 2022-2032
8.1.スーパーマーケット- ハイパーマーケット
8.2.百貨店
8.3.コンビニエンスストア
8.4.オンライン販売チャネル
8.5.その他
第9章.レディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料の世界市場規模・地域別予測 2022-2032
9.1.北米のレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場
9.1.1.米国のレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場
9.1.1.1.製品タイプの内訳サイズと予測、2022~2032年
9.1.1.2.クリーム含有量の内訳サイズと予測、2022-2032年
9.1.1.3.包装の内訳サイズと予測、2022-2032年
9.1.1.4.流通チャネルの内訳:市場規模&予測、2022-2032年
9.1.2.カナダのレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場
9.2.欧州のレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場
9.2.1.イギリスのレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場
9.2.2.ドイツのレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場
9.2.3.フランスのレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場
9.2.4.スペインのレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場
9.2.5.イタリアのレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場
9.2.6.その他のヨーロッパ市場
9.3.アジア太平洋地域のレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場
9.3.1.中国のレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場
9.3.2.インドのレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場
9.3.3.日本のレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場
9.3.4.オーストラリアのレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場
9.3.5.韓国のレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場
9.3.6.その他のアジア太平洋地域のレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場
9.4.ラテンアメリカのレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場
9.4.1.ブラジルのレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場
9.4.2.メキシコのレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場
9.4.3.その他のラテンアメリカのレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場
9.5.中東・アフリカのレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場
9.5.1.サウジアラビアのレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場
9.5.2.南アフリカのレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場
9.5.3.その他の中東・アフリカのレディ・トゥ・ドリンクコーヒー飲料市場
第10章.競合他社の動向
10.1.主要企業のSWOT分析
10.1.1.企業1
10.1.2.企業2
10.1.3.会社3
10.2.トップ市場戦略
10.3.企業プロフィール
10.3.1.ネスレSA
10.3.1.1.主要情報
10.3.1.2.概要
10.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
10.3.1.4.製品概要
10.3.1.5.市場戦略
10.3.2.コカ・コーラ社
10.3.3.スターバックス・コーポレーション
10.3.4.イリカフェS.P.A.
10.3.5.ドノーネSA
10.3.6.ロッテチルソン飲料(株
10.3.7.カリフィア・ファームズLLC
10.3.8.ラ・コロンブ・コーヒー・ロースターズ
10.3.9.サントリービバレッジ&フード株式会社
10.3.10.グジャラート協同組合牛乳販売連合会
第11章 調査プロセス調査プロセス
11.1.調査プロセス
11.1.1.データマイニング
11.1.2.分析
11.1.3.市場推定
11.1.4.バリデーション
11.1.5.出版
11.2.研究属性

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Ready-to-Drink Coffee Beverage Market is valued approximately USD 33.72 billion in 2023 and is anticipated to grow with a growth rate of more than 5.21% over the forecast period 2024-2032. Changes in consumer choices and lifestyles are drawing a lot of attention to the Global Ready-To-Drink Coffee Beverages Market. The growing number of health-conscious consumers looking for low-sugar, functional beverages with additional nutritional advantages is one trend propelling this market. Furthermore, cold brew and nitro coffee have become increasingly popular, drawing in younger consumers. Packaging innovations that support single-serve and eco-friendly solutions drive the market expansion. The rapid expansion of the Global Ready-to-Drink Coffee Beverage Market is highlighted by the growing demand for specialty and premium coffee, as well as the expansion of distribution channels through online platforms and retail locations.

Numerous factors, such as the growth in urbanisation and café culture, as well as the growing demand from consumers for convenience, are driving the Global Ready-To-Drink Coffee Beverages Market. The increasing health consciousness of consumers is a major motivator, as it results in a preference for beverages with functional benefits such natural ingredients or additional vitamins. But there are other obstacles in the market that can prevent it from expanding. Profitability may be impacted by high manufacturing costs and changes in the price of raw materials. Concerns about packaging waste and environmental sustainability also present difficulties. The global market for ready-to-drink coffee beverages is still growing in spite of these obstacles because of innovation and changing consumer tastes.

The key regions considered for the Global Ready-To-Drink Coffee Beverage Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. In 2023 North America dominates due to its well-established coffee culture and high consumer demand for convenient beverage options. The industry is growing due to the region's preference for specialty and premium coffee products, which is bolstered by the presence of major coffee brands and wide distribution networks. Additionally, the demand for low-calorie and functional RTD coffee beverages is fuelled by the move towards healthy lifestyles. The fastest-growing market, is the Asia-Pacific area, where demand for Western goods and lifestyles is developing among a growing middle class, rising levels of urbanisation, and rising disposable incomes. The market is more appealing in this area thanks to innovations in flavours and packaging that cater to regional preferences.

Major market player included in this report are:
Nestle SA
The Coca- Cola Company
Starbucks Corporation
Illycaffe S.P.A.
Donone SA
Lotte Chilsung Beverage Co.
Califia Farms, LLC
La Colombe Coffee Roasters
Suntory Beverage & Food Limited
Gujarat Co- Operative Milk Marketing Federation

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product Type
Cold Brew
Others

By Cream Content
Dairy- Based
Plant- Based

By Packaging
Bottles
Cans
Tetra Packs

By Distribution Channel
Supermarkets- Hypermarkets
Departmental Stores
Convenience Stores
Online Sales Channel
Others

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
RoMEA

Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Global Ready-to-Drink Coffee Beverage Market Definition and Research Assumptions
1.1. Research Objective
1.2. Market Definition
1.3. Research Assumptions
1.3.1. Inclusion & Exclusion
1.3.2. Limitations
1.3.3. Supply Side Analysis
1.3.3.1. Availability
1.3.3.2. Infrastructure
1.3.3.3. Regulatory Environment
1.3.3.4. Market Competition
1.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
1.3.4. Demand Side Analysis
1.3.4.1. Regulatory frameworks
1.3.4.2. Technological Advancements
1.3.4.3. Environmental Considerations
1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
1.4. Estimation Methodology
1.5. Years Considered for the Study
1.6. Currency Conversion Rates

Chapter 2. Executive Summary
2.1. Global Ready-to-Drink Coffee Beverage Market Size & Forecast (2022- 2032)
2.2. Regional Summary
2.3. Segmental Summary
2.3.1. By Product Type
2.3.2. By Cream Content
2.3.3. By Packaging
2.3.4. By Distribution Channel
2.4. Key Trends
2.5. Recession Impact
2.6. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 3. Global Ready-to-Drink Coffee Beverage Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.2. Market Challenges
3.3. Market Opportunities
Chapter 4. Global Ready-to-Drink Coffee Beverage Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Ready-to-Drink Coffee Beverage Market Size & Forecasts by Product Type 2022-2032
5.1. Cold Brew
5.2. Others
Chapter 6. Global Ready-to-Drink Coffee Beverage Market Size & Forecasts by Cream Content 2022-2032
6.1. Dairy- Based
6.2. Plant- Based
Chapter 7. Global Ready-to-Drink Coffee Beverage Market Size & Forecasts by Packaging 2022-2032
7.1. Bottles
7.2. Cans
7.3. Tetra Packs
Chapter 8. Global Ready-to-Drink Coffee Beverage Market Size & Forecasts by Distribution Channel 2022-2032
8.1. Supermarkets- Hypermarkets
8.2. Departmental Stores
8.3. Convenience Stores
8.4. Online Sales Channel
8.5. Others
Chapter 9. Global Ready-to-Drink Coffee Beverage Market Size & Forecasts by Region 2022-2032
9.1. North America Ready-to-Drink Coffee Beverage Market
9.1.1. U.S. Ready-to-Drink Coffee Beverage Market
9.1.1.1. Product Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
9.1.1.2. Cream Content breakdown size & forecasts, 2022-2032
9.1.1.3. Packaging breakdown size & forecasts, 2022-2032
9.1.1.4. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
9.1.2. Canada Ready-to-Drink Coffee Beverage Market
9.2. Europe Ready-to-Drink Coffee Beverage Market
9.2.1. U.K. Ready-to-Drink Coffee Beverage Market
9.2.2. Germany Ready-to-Drink Coffee Beverage Market
9.2.3. France Ready-to-Drink Coffee Beverage Market
9.2.4. Spain Ready-to-Drink Coffee Beverage Market
9.2.5. Italy Ready-to-Drink Coffee Beverage Market
9.2.6. Rest of Europe Ready-to-Drink Coffee Beverage Market
9.3. Asia-Pacific Ready-to-Drink Coffee Beverage Market
9.3.1. China Ready-to-Drink Coffee Beverage Market
9.3.2. India Ready-to-Drink Coffee Beverage Market
9.3.3. Japan Ready-to-Drink Coffee Beverage Market
9.3.4. Australia Ready-to-Drink Coffee Beverage Market
9.3.5. South Korea Ready-to-Drink Coffee Beverage Market
9.3.6. Rest of Asia Pacific Ready-to-Drink Coffee Beverage Market
9.4. Latin America Ready-to-Drink Coffee Beverage Market
9.4.1. Brazil Ready-to-Drink Coffee Beverage Market
9.4.2. Mexico Ready-to-Drink Coffee Beverage Market
9.4.3. Rest of Latin America Ready-to-Drink Coffee Beverage Market
9.5. Middle East & Africa Ready-to-Drink Coffee Beverage Market
9.5.1. Saudi Arabia Ready-to-Drink Coffee Beverage Market
9.5.2. South Africa Ready-to-Drink Coffee Beverage Market
9.5.3. Rest of Middle East & Africa Ready-to-Drink Coffee Beverage Market
Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Key Company SWOT Analysis
10.1.1. Company 1
10.1.2. Company 2
10.1.3. Company 3
10.2. Top Market Strategies
10.3. Company Profiles
10.3.1. Nestle SA
10.3.1.1. Key Information
10.3.1.2. Overview
10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.3.1.4. Product Summary
10.3.1.5. Market Strategies
10.3.2. The Coca- Cola Company
10.3.3. Starbucks Corporation
10.3.4. Illycaffe S.P.A.
10.3.5. Donone SA
10.3.6. Lotte Chilsung Beverage Co.
10.3.7. Califia Farms, LLC
10.3.8. La Colombe Coffee Roasters
10.3.9. Suntory Beverage & Food Limited
10.3.10. Gujarat Co- Operative Milk Marketing Federation
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(beverage)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/07/03 10:27

162.61 円

175.23 円

209.12 円

ページTOPに戻る