米国ノンアルコールワイン市場規模調査:製品別(スパークリング、スティル)、ABV(%)別(ABV(0.0%)、ABV(0.5%まで)、ABV(1.2%まで))、パッケージ別(ボトル、缶)、流通チャネル別(オントレード、オフトレード)、2022-2032年予測
US Non-alcoholic Wine Market Size study, by Product (Sparkling, Still) by ABV (%) (ABV (0.0%), ABV (Up to 0.5%), ABV (Up to 1.2%)), by Packaging (Bottles, Cans), by Distribution Channel (On-trade, Off-trade) and Forecasts 2022-2032
米国のノンアルコールワイン市場は、2023年に約6億9,409万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて6.27%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ノンアルコールワインは、脱アルコールワイン... もっと見る
サマリー 米国のノンアルコールワイン市場は、2023年に約6億9,409万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて6.27%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ノンアルコールワインは、脱アルコールワインやアルコールフリーワインとも呼ばれ、従来のワインの味、香り、口当たりを再現しながら、アルコール含有量を最小限に抑えた飲料である。このワインは通常、逆浸透、減圧蒸留、ブドウ果汁の発酵後の加熱処理によるアルコール除去などの技術を用いて製造される。アルコールの健康への悪影響に対する意識の高まりや、健康志向のライフスタイルへの社会的なシフトが、この傾向を後押ししている。また、ノンアルコール・ワイン・セグメントでは製品の革新が拡大しており、メーカーは消費者の多様な嗜好に対応するため、新しいフレーバー、品種、包装形態を継続的に導入している。
米国のノンアルコールワイン市場はプレミアム化の傾向にあり、消費者は高品質の製品により高い価格を支払うことを望んでいる。メーカーは、最高品質のブドウを使用し、洗練された製造方法を採用したプレミアムノンアルコールワインを提供することで対応している。米国では、メーカー各社が研究開発に投資し、従来のワインの味、香り、口当たりを忠実に模倣した革新的なノンアルコール・ワイン製品を生み出している。こうした風味プロフィール、製造技術、包装形態の進歩が新たな消費者を引き付け、市場を拡大している。さらに、ノンアルコール社交への文化的シフトの高まりや、隣接するアルコール飲料とノンアルコール飲料の探求の高まりが市場を牽引している。しかし一方で、ノンアルコール・ワインのコストが高く、代替ノンアルコール飲料が入手可能であることが、2024年から2032年にかけての市場成長を阻害するだろう。
本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
アリエル・ヴィンヤーズ
フレ・ワインズ
ル・プティ・シャヴァン
ナチュレオ・バイ・トーレス
5社
カンパニー6
会社7
会社8
9社目
10社
市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品別
スパークリング
スティル
アルコール度数別
ABV (0.0%)
ABV(0.5%まで)
ABV(1.2%まで)
パッケージ別
ボトル
缶
流通チャネル別
オン・トレード
オフ・トレード
調査対象年は以下の通り:
ヒストリカルイヤー - 2022
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年
主な内容
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と国レベル分析。
主要地域の国レベル分析による地理的状況の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要側と供給側の分析
ページTOPに戻る
目次 第1章.米国ノンアルコールワイン市場の定義と調査前提
1.1.調査目的
1.2.市場の定義
1.3.調査の前提
1.3.1.包含と除外
1.3.2.限界
1.3.3.供給サイドの分析
1.3.3.1.入手可能性
1.3.3.2.インフラ
1.3.3.3.規制環境
1.3.3.4.市場競争
1.3.3.5.経済性(消費者の視点)
1.3.4.需要サイド分析
1.3.4.1.規制の枠組み
1.3.4.2.技術の進歩
1.3.4.3.環境への配慮
1.3.4.4.消費者の意識と受容
1.4.推定方法
1.5.調査対象年
1.6.通貨換算レート
第2章.要旨
2.1.米国のノンアルコールワイン市場規模・予測(2022年~2032年)
2.2.セグメント別概要
2.2.1.製品別
2.2.2.アルコール度数別
2.2.3.パッケージ別
2.2.4.流通経路別
2.3.主要トレンド
2.4.不況の影響
2.5.アナリストの推奨と結論
第3章.米国のノンアルコールワイン市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.2.市場の課題
3.3.市場機会
第4章.米国のノンアルコールワイン市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章 ノンアルコールワインの世界市場ノンアルコールワインの世界市場規模・製品別予測 2022-2032
5.1.スパークリング
5.2.スティル
第6章 ノンアルコールワインの世界市場ノンアルコールワインの世界市場規模・予測:アルコール度数別(%)2022~2032年
6.1.ABV (0.0%)
6.2.ABV(0.5%まで)
6.3.ABV(1.2%まで)
第7章.ノンアルコールワインの世界市場規模と予測:パッケージ別 2022-2032
7.1.ボトル
7.2.缶
第8章 ノンアルコールワインの世界市場ノンアルコールワインの世界市場規模・予測:流通チャネル別 2022-2032
8.1.オン・トレード
8.2.オフトレード
第9章コンペティティブインテリジェンス
9.1.主要企業のSWOT分析
9.1.1.企業1
9.1.2.企業2
9.1.3.会社3
9.2.トップ市場戦略
9.3.企業プロフィール
9.3.1.アリエル・ヴィンヤーズ
9.3.1.1.主要情報
9.3.1.2.概要
9.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
9.3.1.4.製品概要
9.3.1.5.市場戦略
9.3.2.フレワイン
9.3.3.ル・プティ・シャヴァン
9.3.4.ナチュレオ・バイ・トーレス
9.3.5.カンパニー5
9.3.6.6社目
9.3.7.7社
9.3.8.8社
9.3.9.9社
9.3.10.10社
第10章.研究プロセス
10.1.研究プロセス
10.1.1.データマイニング
10.1.2.分析
10.1.3.市場推定
10.1.4.バリデーション
10.1.5.出版
10.2.研究属性
ページTOPに戻る
Summary US Non-alcoholic Wine Market is valued at approximately USD 694.09 Million in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.27% over the forecast period 2024-2032. Non-alcoholic wine, also referred to as dealcoholized wine or alcohol-free wine, is a beverage crafted to replicate the taste, aroma, and mouthfeel of traditional wine while containing minimal to no alcohol content. This variant is typically produced by employing techniques such as reverse osmosis, vacuum distillation, or the removal of alcohol through heating processes after the fermentation of grape juice. An increasing awareness of the detrimental health effects of alcohol and a broader societal shift towards wellness-focused lifestyles fuels this trend. Also, there is an expansion in product innovation within the non-alcoholic wine segment, with manufacturers continually introducing new flavors, varietals, and packaging formats to cater to diverse consumer preferences.
The US Non-Alcoholic Wine Market is witnessing a trend towards premiumization, with consumers willing to pay higher prices for high-quality products. Manufacturers are responding by offering premium non-alcoholic wine options made from top-quality grapes and employing sophisticated production methods. In the US, Manufacturers are investing in research and development to create innovative non-alcoholic wine products that closely mimic the taste, aroma, and mouthfeel of traditional wine. These advancements in flavor profiles, production techniques, and packaging formats are attracting new consumers and expanding the market. Furthermore, the market is driven by the growing cultural shift towards non-alcoholic socializing and rising exploring alcohol adjacent and non-alcoholic beverages. However, the high cost of non-alcoholic wine and availability of alternative non-alcoholic beverages, on the other hand, would stifle market growth between 2024 and 2032.
Major market player included in this report are: Ariel Vineyards Fre Wines Le Petit Chavin Natureo by Torres Company 5 Company 6 Company 7 Company 8 Company 9 Company 10
The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product Sparkling Still
By ABV (%) ABV (0.0%) ABV (Up to 0.5%) ABV (Up to 1.2%)
By Packaging Bottles Cans
By Distribution Channel On-trade Off-trade
Years considered for the study are as follows: Historical year – 2022 Base year – 2023 Forecast period – 2024 to 2032
Key Takeaways: Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032. Annualized revenues and Country level analysis for each market segment. Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions. Competitive landscape with information on major players in the market. Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach. Analysis of competitive structure of the market. Demand side and supply side analysis of the market
ページTOPに戻る
Table of Contents Chapter 1. US Non-alcoholic Wine Market Definition and Research Assumptions 1.1. Research Objective 1.2. Market Definition 1.3. Research Assumptions 1.3.1. Inclusion & Exclusion 1.3.2. Limitations 1.3.3. Supply Side Analysis 1.3.3.1. Availability 1.3.3.2. Infrastructure 1.3.3.3. Regulatory Environment 1.3.3.4. Market Competition 1.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective) 1.3.4. Demand Side Analysis 1.3.4.1. Regulatory frameworks 1.3.4.2. Technological Advancements 1.3.4.3. Environmental Considerations 1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance 1.4. Estimation Methodology 1.5. Years Considered for the Study 1.6. Currency Conversion Rates
Chapter 2. Executive Summary 2.1. US Non-alcoholic Wine Market Size & Forecast (2022- 2032) 2.2. Segmental Summary 2.2.1. By Product 2.2.2. By ABV (%) 2.2.3. By Packaging 2.2.4. By Distribution Channel 2.3. Key Trends 2.4. Recession Impact 2.5. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 3. US Non-alcoholic Wine Market Dynamics 3.1. Market Drivers 3.2. Market Challenges 3.3. Market Opportunities Chapter 4. US Non-alcoholic Wine Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model 4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.2. PESTEL Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.2.5. Environmental 4.2.6. Legal 4.3. Top investment opportunity 4.4. Top winning strategies 4.5. Disruptive Trends 4.6. Industry Expert Perspective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Non-alcoholic Wine Market Size & Forecasts by Product 2022-2032 5.1. Sparkling 5.2. Still Chapter 6. Global Non-alcoholic Wine Market Size & Forecasts by ABV (%) 2022-2032 6.1. ABV (0.0%) 6.2. ABV (Up to 0.5%) 6.3. ABV (Up to 1.2%) Chapter 7. Global Non-alcoholic Wine Market Size & Forecasts by Packaging 2022-2032 7.1. Bottles 7.2. Cans Chapter 8. Global Non-alcoholic Wine Market Size & Forecasts by Distribution Channel 2022-2032 8.1. On-trade 8.2. Off-trade Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Key Company SWOT Analysis 9.1.1. Company 1 9.1.2. Company 2 9.1.3. Company 3 9.2. Top Market Strategies 9.3. Company Profiles 9.3.1. Ariel Vineyards 9.3.1.1. Key Information 9.3.1.2. Overview 9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.3.1.4. Product Summary 9.3.1.5. Market Strategies 9.3.2. Fre Wines 9.3.3. Le Petit Chavin 9.3.4. Natureo by Torres 9.3.5. Company 5 9.3.6. Company 6 9.3.7. Company 7 9.3.8. Company 8 9.3.9. Company 9 9.3.10. Company 10 Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes
ページTOPに戻る
本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
- Cinnamon Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2031 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Karaya Gum Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2031 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Fortified Sugars Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2031 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Agave Syrup Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2031 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Non-alcoholic Beverages Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2031 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Feed Microbial Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2031 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- 食品・飲料用金属缶市場:製造タイプ(2ピース缶、3ピース缶)、用途(食品・飲料)、コーティングタイプ、素材タイプ、飲料缶容量、内圧度、地域別 - 2029年までの世界予測
- 乳製品と代替品の世界市場
- ブラジルの乳製品と代替品
- オーストラリアの主食
Bizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(wine)の最新刊レポート
よくあるご質問
Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?
Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。
... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|