世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

自動車用スマートアンテナの世界市場規模調査・予測:周波数別(高周波、超高周波、超高周波)、コンポーネント別(トランシーバ、電子制御ユニット、ワイヤーハーネス、その他)、車種別(ICE車、電気自動車)、地域別分析、2023-2030年


Global Automotive Smart Antenna Market Size study & Forecast, by Frequency (High Frequency, Very High Frequency, Ultra-High Frequency), by Component (Transceivers, Electronic control unit, Wiring harness, Others), by Vehicle Type (ICE Vehicle, Electric Vehicle) and Regional Analysis, 2023-2030

自動車用スマートアンテナの世界市場は、2022年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。自動車用スマートアンテナは、通信、接続、ナビゲーション... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年3月22日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

自動車用スマートアンテナの世界市場は、2022年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。自動車用スマートアンテナは、通信、接続、ナビゲーション機能を強化するために自動車に使用される高度な統合アンテナシステムである。従来のアンテナは単一の用途(AM/FMラジオやGPSユニットなど)であったが、スマートアンテナは複数の技術を組み合わせることで複数の用途を可能にする。さらに、コネクテッドカーの需要の高まり、高度なインフォテインメント・システムの統合の増加、電気自動車の需要の増加は、予測期間2023-2030年の間に市場に有利な需要を生み出すと予測されている。

さらに、自動車業界ではコネクテッドカーの需要が大幅に増加している。消費者は、走行中のシームレスな接続性、エンターテイメント、様々なサービスへのアクセスを期待している。スマートアンテナは、コネクテッドカーに必要な接続機能を実現する上で重要な役割を果たしている。Statistaによると、2020年のコネクテッドカー世界市場規模は555億6,000万米ドルで、2025年には1,205億3,000万米ドルに達すると予測されている。その結果、コネクテッドカーの採用が増加し、市場に有利な需要が生まれると予想される。さらに、5G技術の採用増加、可処分所得の増加は、市場に有利な機会を創出すると予想される。しかし、コネクテッドカー機能を搭載した車両に対するサイバー犯罪の増加は、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害する。

自動車用スマートアンテナの世界市場調査において考慮した主要地域には、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカが含まれる。北米は、コネクテッドカーに対する消費者需要の高まり、自動車の安全性重視の高まり、5G技術の進歩の高まりにより、2022年の市場を支配した。一方、アジア太平洋地域は、急速な都市化、電気自動車や自律走行車の導入の増加、V2X(Vehicle-to-Everything)通信の重視の高まり、自動車産業の成長などの要因により、予測期間中に最も速い成長率で成長すると予想される。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
ヒルシュマン・カーコミュニケーション社
WISIグループ
MD Elektronik Gmbh
フィコサ・インターナショナル
ウエストコーポレーション
エーステクノロジー
レアード・コネクティビティ
コンチネンタルAG
アンテノバ・リミテッド
エアゲイン

市場における最近の動き
 2022年1月、電磁波を可視化し、アンテナと無線接続の精密試験を行う専門技術で有名なMGV社は、著名な試験・認証企業であるSGS社に自動車用アンテナ測定ツールを供給する意向を明らかにした。

自動車用スマートアンテナの世界市場レポートスコープ:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - 周波数、コンポーネント、車両タイプ、地域
 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

周波数別
高頻度
超高周波
超高周波

コンポーネント別
トランシーバー
電子制御ユニット
ワイヤーハーネス
その他

車種別
ICE車
電気自動車

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Automotive Smart Antenna Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Automotive Smart Antenna Market, by Frequency, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Automotive Smart Antenna Market, by Component, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Automotive Smart Antenna Market, by Vehicle Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Automotive Smart Antenna Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Automotive Smart Antenna Market Dynamics
3.1. Automotive Smart Antenna Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising demand for connected vehicles
3.1.1.2. Growing integration of advanced infotainment systems
3.1.1.3. Increasing demand for electric vehicles
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Increase in cybercrimes for vehicles equipped with connected car features
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing adoption of 5G technology
3.1.3.2. Rising disposable income
Chapter 4. Global Automotive Smart Antenna Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Automotive Smart Antenna Market, by Frequency
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Automotive Smart Antenna Market by Frequency, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Automotive Smart Antenna Market Estimates & Forecasts by Frequency 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Automotive Smart Antenna Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. High Frequency
5.4.2. Very High Frequency
5.4.3. Ultra-High Frequency
Chapter 6. Global Automotive Smart Antenna Market, by Component
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Automotive Smart Antenna Market by Component, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Automotive Smart Antenna Market Estimates & Forecasts by Component 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Automotive Smart Antenna Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Transceivers,
6.4.2. Electronic control unit
6.4.3. Wiring harness
6.4.4. Others
Chapter 7. Global Automotive Smart Antenna Market, by Vehicle Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Automotive Smart Antenna Market by Vehicle Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Automotive Smart Antenna Market Estimates & Forecasts by Vehicle Type 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Automotive Smart Antenna Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. ICE Vehicle
7.4.2. Electric Vehicle
Chapter 8. Global Automotive Smart Antenna Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Automotive Smart Antenna Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Automotive Smart Antenna Market
8.4.1. U.S. Automotive Smart Antenna Market
8.4.1.1. Frequency breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Component breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Vehicle Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Automotive Smart Antenna Market
8.5. Europe Automotive Smart Antenna Market Snapshot
8.5.1. U.K. Automotive Smart Antenna Market
8.5.2. Germany Automotive Smart Antenna Market
8.5.3. France Automotive Smart Antenna Market
8.5.4. Spain Automotive Smart Antenna Market
8.5.5. Italy Automotive Smart Antenna Market
8.5.6. Rest of Europe Automotive Smart Antenna Market
8.6. Asia-Pacific Automotive Smart Antenna Market Snapshot
8.6.1. China Automotive Smart Antenna Market
8.6.2. India Automotive Smart Antenna Market
8.6.3. Japan Automotive Smart Antenna Market
8.6.4. Australia Automotive Smart Antenna Market
8.6.5. South Korea Automotive Smart Antenna Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Automotive Smart Antenna Market
8.7. Latin America Automotive Smart Antenna Market Snapshot
8.7.1. Brazil Automotive Smart Antenna Market
8.7.2. Mexico Automotive Smart Antenna Market
8.8. Middle East & Africa Automotive Smart Antenna Market
8.8.1. Saudi Arabia Automotive Smart Antenna Market
8.8.2. South Africa Automotive Smart Antenna Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Automotive Smart Antenna Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Hirschmann Car Communication GmbH
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. WISI Group
9.3.3. MD Elektronik GmbhMD ELEKTRONIK
9.3.4. Ficosa International, S.A.
9.3.5. West Corporation
9.3.6. Ace Technologies Corp.
9.3.7. Laird Connectivity
9.3.8. Continental AG
9.3.9. Antenova LimitedAntenova M2M
9.3.10. Airgain Inc
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Automotive Smart Antenna Market is valued at approximately USD XX billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% during the forecast period 2023-2030. Automotive Smart Antenna is an advanced and integrated antenna system used in vehicles to enhance communication, connectivity, and navigation capabilities. Despite conventional antennas, which could have a single use (such as an AM/FM radio or GPS unit), smart antennas are made to enable several uses by combining several technologies. Moreover, the rising demand for connected vehicles, growing integration of advanced infotainment systems, and increasing demand for electric vehicles are anticipated to create the lucrative demand for the market during the forecast period 2023-2030.

Additionally, the automotive industry is experiencing a significant increase in the demand for connected vehicles. Consumers expect seamless connectivity, entertainment, and access to various services while on the road. Smart antennas play a crucial role in enabling the connectivity features required for connected cars. According to Statista, in 2020 the global Connected Cars Market size was USD 55.56 billion, and the market is anticipated to reach USD 120.53 billion by 2025. As a result, the rising adoption of connected cars is anticipated to create a lucrative demand for the market. Moreover, the increasing adoption of 5G technology, and rising disposable income are anticipated to create lucrative opportunities for the market. However, the increase in cybercrimes for vehicles equipped with connected car features stifles market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Automotive Smart Antenna Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominated the market in 2022 owing to the growing consumer demand for connected vehicles, increased emphasis on vehicle safety, and growing advancements in 5G technology. Whereas, the Asia Pacific is expected to grow with the fastest growth rate over the forecast period, owing to factors such as the rapid urbanization, increasing adoption of electric and autonomous vehicles, growing emphasis on Vehicle-to-Everything (V2X) communication, and growing automotive industry.

Major market player included in this report are:
Hirschmann Car Communication GmbH
WISI Group
MD Elektronik Gmbh
Ficosa International, S.A.
West Corporation
Ace Technologies Corp.
Laird Connectivity
Continental AG
Antenova Limited
Airgain Inc.

Recent Developments in the Market:
 In January 2022, MGV, a company renowned for its expertise in visualizing electromagnetic waves and conducting precise testing of antennas and wireless connectivity, has unveiled intentions to supply automotive antenna measurement tools to SGS, a prominent testing and certification enterprise.

Global Automotive Smart Antenna Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered – Frequency, Component, Vehicle Type, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Frequency:
High Frequency
Very High Frequency
Ultra-High Frequency

By Component:
Transceivers,
Electronic control unit
Wiring harness
Others

By Vehicle Type:
ICE Vehicle
Electric Vehicle

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Automotive Smart Antenna Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Automotive Smart Antenna Market, by Frequency, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Automotive Smart Antenna Market, by Component, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Automotive Smart Antenna Market, by Vehicle Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Automotive Smart Antenna Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Automotive Smart Antenna Market Dynamics
3.1. Automotive Smart Antenna Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising demand for connected vehicles
3.1.1.2. Growing integration of advanced infotainment systems
3.1.1.3. Increasing demand for electric vehicles
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Increase in cybercrimes for vehicles equipped with connected car features
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing adoption of 5G technology
3.1.3.2. Rising disposable income
Chapter 4. Global Automotive Smart Antenna Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Automotive Smart Antenna Market, by Frequency
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Automotive Smart Antenna Market by Frequency, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Automotive Smart Antenna Market Estimates & Forecasts by Frequency 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Automotive Smart Antenna Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. High Frequency
5.4.2. Very High Frequency
5.4.3. Ultra-High Frequency
Chapter 6. Global Automotive Smart Antenna Market, by Component
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Automotive Smart Antenna Market by Component, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Automotive Smart Antenna Market Estimates & Forecasts by Component 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Automotive Smart Antenna Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Transceivers,
6.4.2. Electronic control unit
6.4.3. Wiring harness
6.4.4. Others
Chapter 7. Global Automotive Smart Antenna Market, by Vehicle Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Automotive Smart Antenna Market by Vehicle Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Automotive Smart Antenna Market Estimates & Forecasts by Vehicle Type 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Automotive Smart Antenna Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. ICE Vehicle
7.4.2. Electric Vehicle
Chapter 8. Global Automotive Smart Antenna Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Automotive Smart Antenna Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Automotive Smart Antenna Market
8.4.1. U.S. Automotive Smart Antenna Market
8.4.1.1. Frequency breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Component breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Vehicle Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Automotive Smart Antenna Market
8.5. Europe Automotive Smart Antenna Market Snapshot
8.5.1. U.K. Automotive Smart Antenna Market
8.5.2. Germany Automotive Smart Antenna Market
8.5.3. France Automotive Smart Antenna Market
8.5.4. Spain Automotive Smart Antenna Market
8.5.5. Italy Automotive Smart Antenna Market
8.5.6. Rest of Europe Automotive Smart Antenna Market
8.6. Asia-Pacific Automotive Smart Antenna Market Snapshot
8.6.1. China Automotive Smart Antenna Market
8.6.2. India Automotive Smart Antenna Market
8.6.3. Japan Automotive Smart Antenna Market
8.6.4. Australia Automotive Smart Antenna Market
8.6.5. South Korea Automotive Smart Antenna Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Automotive Smart Antenna Market
8.7. Latin America Automotive Smart Antenna Market Snapshot
8.7.1. Brazil Automotive Smart Antenna Market
8.7.2. Mexico Automotive Smart Antenna Market
8.8. Middle East & Africa Automotive Smart Antenna Market
8.8.1. Saudi Arabia Automotive Smart Antenna Market
8.8.2. South Africa Automotive Smart Antenna Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Automotive Smart Antenna Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Hirschmann Car Communication GmbH
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. WISI Group
9.3.3. MD Elektronik GmbhMD ELEKTRONIK
9.3.4. Ficosa International, S.A.
9.3.5. West Corporation
9.3.6. Ace Technologies Corp.
9.3.7. Laird Connectivity
9.3.8. Continental AG
9.3.9. Antenova LimitedAntenova M2M
9.3.10. Airgain Inc
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社の自動車・ロジスティクス・交通分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/14 10:27

156.77 円

166.04 円

201.95 円

ページTOPに戻る