世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

加工卵の世界市場規模調査・予測、製品タイプ別(液卵、冷凍卵、乾燥卵、その他製品タイプ)、用途別(ベーカリー、乳製品、菓子、調理済み食品、栄養補助食品、その他用途)、地域別分析、2023-2030年


Global Processed Egg Market Size Study & Forecast, by Product Type (Liquid Egg, Frozen Egg, Dried Egg, and Other Product Types), by Application (Bakery, Dairy Products, Confectionery, Ready-to-eat Food, Nutritional Supplements, and Other Applications) and Regional Analysis, 2023-2030

世界の加工卵市場は、2022年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。加工卵とは、保存期間を延ばしたり、安定性を高めたり、様々な料理用途に適し... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年12月20日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界の加工卵市場は、2022年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。加工卵とは、保存期間を延ばしたり、安定性を高めたり、様々な料理用途に適した形に変化させたりするために、特定の処理や加工を施した卵を指す。加工方法には、低温殺菌、乾燥、混合、包装などがある。加工卵は、液卵、冷凍卵、乾燥卵、または卵白や卵黄を分離して個別に加工した卵製品など、さまざまな形態で販売されている。さらに、加工卵の市場成長は、加工卵が提供する利便性の向上や使いやすさなど、いくつかの重要な要因によって推進されている。さらに、卵加工品は新鮮な卵と比較して、汚染に関連するリスクを軽減し、より長い賞味期限を提供する。

\.手軽な食事や簡便な食品に対する需要の高まりが、加工卵の需要急増に寄与している。乾燥卵のような保存食品は、迅速で便利なソリューションを提供し、高い人気を集めている。2021年2月、米国冷凍食品協会(AFFI)は、冷凍食品の売上高が2019年比で21.0%増加し、すべての種類の冷凍/チルド食品で2桁の売上高の伸びを示したと報告した。さらに、この業界は、スポーツやボディービルにおける高品質のタンパク質源としての加工卵の需要の高まりによって、有利な機会を経験している。より効率的な加工方法につながる技術の進歩は、この分野の良好な成長見通しにさらに貢献している。しかしながら、加工卵市場の成長は、厳しい食品安全規制、厳しい動物福祉政策、時間のかかる規制プロセスなど、いくつかの重大な要因によって妨げられると予想される。これらの要因は、2023年から2030年の予測期間を通じて、市場の拡大に課題をもたらすと予想される。

加工卵の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカである。北米は、多様な卵加工製品の入手可能性、継続的な製品革新、便利で健康的な食事オプションへの需要の増加、米国でのベーカリー事業の繁栄により、2022年の市場を支配した。アジア太平洋地域は、人口増加、都市化、卵加工品の栄養面での利点に対する意識の高まりなどの要因により、予測期間中に大きく成長すると予想される。同地域では、特に中国、日本、インドのスポーツ選手やアスリートの数が増加しており、彼らのフィットネス目標をサポートするためにタンパク質が豊富な製品を求めていることに加え、食品や飲料への支出が増加していることから、加工卵の急速な普及が見込まれている。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
Cal-Maine Foods Inc.
Rose Acre Farms Inc.
Wabash Valley Manufacturing Inc.
レンブラント・エンタープライズ社
デイブレイク・フーズ社
パルバイバー
ハニーヴィル社
ドクター・オッカー
インターロボ・エッグ・グループBV
グルッポ・ユーロヴォs.r.l

市場における最近の動き
 2021年10月、Cal-Maine Foods Inc.は新しい卵製品メーカーへの戦略的投資を行った。新設施設はミズーリ州ネオショーにある。
 2021年10月、マイケル・フーズはIsoNova Technologies LLCの卵加工工場の買収を完了した。以前はSymriseのFlavor and Nutrition部門の傘下にあった。これにより、マイケル・フーズは卵加工部門における能力を拡大し、同業界における主要企業としての地位を強化。
 2021年6月、コーニッシュ・エッグのSt Ewe's社は、ボトル入り卵白の新商品を全国のモリソンズ店舗に導入した。Super Egg Whites(スーパー・エッグ・ホワイト)」と名付けられた100%低温殺菌の放し飼い卵の卵白は高タンパクで、100mlあたり11gのタンパク質を含む。また、同社によれば、無脂肪、コレステロールフリー、グルテンフリーである。

世界の加工卵市場レポート範囲:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - 製品タイプ、用途、地域
 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

製品タイプ別
液卵
冷凍卵
乾燥卵
その他の製品タイプ

用途別
ベーカリー
乳製品
菓子
調理済み食品
栄養補助食品
その他の用途

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Processed Egg Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Processed Egg Market, by Product Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Processed Egg Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Processed Egg Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Processed Egg Market Dynamics
3.1. Processed Egg Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing convenience and ease of use offered by processed eggs
3.1.1.2. Processed egg products mitigate the risks of contamination and provide long shelf life
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Proliferation of stringent food safety regulations
3.1.2.2. Time-consuming regulatory processes
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing demand for processed eggs as a high-quality protein source
3.1.3.2. Technological advancement leading to more efficient processing methods
Chapter 4. Global Processed Egg Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Processed Egg Market, by Product Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Processed Egg Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Processed Egg Market Estimates & Forecasts by Product Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Processed Egg Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Liquid Egg
5.4.2. Frozen Egg
5.4.3. Dried Egg
5.4.4. Other Product Types
Chapter 6. Global Processed Egg Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Processed Egg Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Processed Egg Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Processed Egg Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Bakery
6.4.2. Dairy Products
6.4.3. Confectionery
6.4.4. Ready-to-eat Food
6.4.5. Nutritional Supplements
6.4.6. Other Applications
Chapter 7. Global Processed Egg Market, Regional Analysis
7.1. Top Leading Countries
7.2. Top Emerging Countries
7.3. Processed Egg Market, Regional Market Snapshot
7.4. North America Processed Egg Market
7.4.1. U.S. Processed Egg Market
7.4.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.2. Canada Processed Egg Market
7.5. Europe Processed Egg Market Snapshot
7.5.1. U.K. Processed Egg Market
7.5.2. Germany Processed Egg Market
7.5.3. France Processed Egg Market
7.5.4. Spain Processed Egg Market
7.5.5. Italy Processed Egg Market
7.5.6. Rest of Europe Processed Egg Market
7.6. Asia-Pacific Processed Egg Market Snapshot
7.6.1. China Processed Egg Market
7.6.2. India Processed Egg Market
7.6.3. Japan Processed Egg Market
7.6.4. Australia Processed Egg Market
7.6.5. South Korea Processed Egg Market
7.6.6. Rest of Asia Pacific Processed Egg Market
7.7. Latin America Processed Egg Market Snapshot
7.7.1. Brazil Processed Egg Market
7.7.2. Mexico Processed Egg Market
7.8. Middle East & Africa Processed Egg Market
7.8.1. Saudi Arabia Processed Egg Market
7.8.2. South Africa Processed Egg Market
7.8.3. Rest of Middle East & Africa Processed Egg Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Cal-Maine Foods Inc.
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Recent Developments
8.3.2. Rose Acre Farms Inc.
8.3.3. Wabash Valley manufacturing Inc.
8.3.4. Rembrandt Enterprises Inc.
8.3.5. Daybreak Foods Inc.
8.3.6. Pulviver
8.3.7. Honeyville Inc.
8.3.8. Dr. Oetker
8.3.9. Interovo Egg Group BV
8.3.10. Gruppo Eurovo s.r.l.
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Processed Egg Market is valued at approximately USD XX billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2023-2030. Processed eggs refer to eggs that have undergone specific treatments or modifications to extend their shelf life, enhance their stability, or transform them into different forms suitable for various culinary applications. Processing methods include pasteurization, drying, blending, and packaging. Processed eggs are available in different forms such as liquid eggs, frozen eggs, dried eggs, or egg products such as egg whites or yolks separated and processed individually. Additionally, the market growth of processed eggs is being propelled by several key factors such as increasing convenience and ease of use offered by processed eggs. Additionally, processed egg products mitigate the risks associated with contamination and provide a longer shelf life compared to fresh eggs.

\. Increased demand for quick meal solutions and convenience food has contributed to surging demand for processed eggs. Preserved food products such as dried eggs offer a fast and convenient solution, making them highly sought after. In February 2021, the American Frozen Food Institute (AFFI) reported a 21.0% increase in sales of frozen meals, compared to 2019, with double-digit sales growth across all types of frozen/chilled meals. Moreover, the industry is experiencing lucrative opportunities driven by a rising demand for processed eggs as a high-quality protein source in sports and bodybuilding. Advancements in technology, leading to more efficient processing methods, further contribute to the favorable growth prospects of the sector. However, the growth of the processed eggs market is anticipated to be hindered by several significant factors, including the stringent food safety regulations, stringent animal welfare policies, and time-consuming regulatory processes. These factors are expected to pose challenges to the market's expansion throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Processed Egg Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominated the market in 2022 owing to the availability of a diverse range of processed egg products, continuous product innovation, increasing demand for convenient and healthy meal options, and flourishing bakery businesses in the United States. Asia Pacific is expected to grow significantly over the forecast period, owing to factors such as population growth, urbanization, and growing awareness of the nutritional benefits of processed eggs. The region's increasing number of sports persons and athletes, particularly from China, Japan, and India are seeking protein-rich products to support their fitness goals, along with rising expenditure on food and beverage are expected to drive the rapid adoption of processed eggs.

Major market player included in this report are:
Cal-Maine Foods Inc.
Rose Acre Farms Inc.
Wabash Valley Manufacturing Inc.
Rembrandt Enterprises Inc.
Daybreak Foods Inc.
Pulviver
Honeyville Inc.
Dr. Oetker
Interovo Egg Group BV
Gruppo Eurovo s.r.l

Recent Developments in the Market:
 In October 2021, Cal-Maine Foods Inc. made a strategic investment in a new egg products manufacturer, with a primary focus on producing hard-cooked and extended-shelf-life egg products. The newly established facility is in Neosho, Missouri.
 In October 2021, Michael Foods completed the acquisition of IsoNova Technologies LLC's egg processing plant, which was previously under Symrise's Flavor and Nutrition division. It allows Michael Foods to expand its capabilities in the egg processing sector and strengthens its position as a key player in the industry.
 In June 2021, St Ewe's, the Cornish egg company, introduced a new line of bottled egg whites in Morrisons stores across the country. Branded as "Super Egg Whites," these 100% pasteurized free-range egg whites are high in protein, containing 11g of protein per 100 ml. They are also fat-free, cholesterol-free, and gluten-free, according to the company.

Global Processed Egg Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered – Product Type, Application, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product Type:
Liquid Egg
Frozen Egg
Dried Egg
Other Product Types

By Application:
Bakery
Dairy Products
Confectionery
Ready-to-eat Food
Nutritional Supplements
Other Applications

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Processed Egg Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Processed Egg Market, by Product Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Processed Egg Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Processed Egg Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Processed Egg Market Dynamics
3.1. Processed Egg Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing convenience and ease of use offered by processed eggs
3.1.1.2. Processed egg products mitigate the risks of contamination and provide long shelf life
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Proliferation of stringent food safety regulations
3.1.2.2. Time-consuming regulatory processes
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing demand for processed eggs as a high-quality protein source
3.1.3.2. Technological advancement leading to more efficient processing methods
Chapter 4. Global Processed Egg Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Processed Egg Market, by Product Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Processed Egg Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Processed Egg Market Estimates & Forecasts by Product Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Processed Egg Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Liquid Egg
5.4.2. Frozen Egg
5.4.3. Dried Egg
5.4.4. Other Product Types
Chapter 6. Global Processed Egg Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Processed Egg Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Processed Egg Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Processed Egg Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Bakery
6.4.2. Dairy Products
6.4.3. Confectionery
6.4.4. Ready-to-eat Food
6.4.5. Nutritional Supplements
6.4.6. Other Applications
Chapter 7. Global Processed Egg Market, Regional Analysis
7.1. Top Leading Countries
7.2. Top Emerging Countries
7.3. Processed Egg Market, Regional Market Snapshot
7.4. North America Processed Egg Market
7.4.1. U.S. Processed Egg Market
7.4.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.2. Canada Processed Egg Market
7.5. Europe Processed Egg Market Snapshot
7.5.1. U.K. Processed Egg Market
7.5.2. Germany Processed Egg Market
7.5.3. France Processed Egg Market
7.5.4. Spain Processed Egg Market
7.5.5. Italy Processed Egg Market
7.5.6. Rest of Europe Processed Egg Market
7.6. Asia-Pacific Processed Egg Market Snapshot
7.6.1. China Processed Egg Market
7.6.2. India Processed Egg Market
7.6.3. Japan Processed Egg Market
7.6.4. Australia Processed Egg Market
7.6.5. South Korea Processed Egg Market
7.6.6. Rest of Asia Pacific Processed Egg Market
7.7. Latin America Processed Egg Market Snapshot
7.7.1. Brazil Processed Egg Market
7.7.2. Mexico Processed Egg Market
7.8. Middle East & Africa Processed Egg Market
7.8.1. Saudi Arabia Processed Egg Market
7.8.2. South Africa Processed Egg Market
7.8.3. Rest of Middle East & Africa Processed Egg Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Cal-Maine Foods Inc.
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Recent Developments
8.3.2. Rose Acre Farms Inc.
8.3.3. Wabash Valley manufacturing Inc.
8.3.4. Rembrandt Enterprises Inc.
8.3.5. Daybreak Foods Inc.
8.3.6. Pulviver
8.3.7. Honeyville Inc.
8.3.8. Dr. Oetker
8.3.9. Interovo Egg Group BV
8.3.10. Gruppo Eurovo s.r.l.
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る