世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ナッツベーススプレッドの世界市場規模調査・予測:製品タイプ別(ピーナッツベーススプレッド、ヘーゼルナッツベーススプレッド、アーモンドベーススプレッド、クルミベーススプレッド、その他製品タイプ)、流通チャネル別(ハイパーマーケット・スーパーマーケット、コンビニエンスストア、専門小売店、その他流通チャネル)、地域別分析、2023-2030年


Global Nut Based Spread Market Size Study & Forecast, by Product Type (Peanut-based Spreads, Hazelnut-based Spreads, Almond-based Spreads, Walnut-based Spreads, Other Product Types), by Distribution Channel (Hypermarkets/Supermarkets, Convenience Stores, Specialist Retailers, Other Distribution Channels) and Regional Analysis, 2023-2030

ナッツベーススプレッドの世界市場は、2022年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ナッツベースのスプレッドとは、主にアーモンド、ヘーゼルナ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年12月20日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

ナッツベーススプレッドの世界市場は、2022年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ナッツベースのスプレッドとは、主にアーモンド、ヘーゼルナッツ、カシューナッツなどのナッツを粉砕して作られるスプレッド食品の一種を指す。これらのスプレッドは、バターやマーガリンといった伝統的なスプレッドの代替品として使用されることが多い。ナッツベースのスプレッドは、濃厚でクリーミーなテクスチャーと独特のナッツ風味で知られている。さらに、健康とウェルネスに対する消費者の関心の高まりと新興国における可処分所得の増加が相まって、高品質のナッツベース・スプレッド製品に対する嗜好が高まっている。

植物ベースの食生活の人気上昇と菜食主義者の増加は、従来のスプレッドに代わる有効な選択肢としてナッツベースのスプレッド需要を押し上げている。Sentient Mediaが2022年3月に発表したデータによると、Good Food Instituteは、2021年の植物性食品の売上は食品全体の売上に比べて3倍の速さで成長すると予測している。さらに、である。さらに、Good Food Instituteの2023年の報告書によると、世界には推定2億9000万人の菜食主義者がいる。この数字は2021年の2億8,000万人から増加しており、今後も増え続けると予想されている。さらに、流通チャネルの拡大、効果的なマーケティング戦略、メーカーによる製品革新が、ナッツベーススプレッド市場の成長に有利な機会をもたらしている。しかし、ナッツに対する潜在的なアレルギー反応や、従来のスプレッドに比べて高い製品価格が、2023~2030年の予測期間を通じて市場成長を阻害している。

ナッツベーススプレッドの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカである。北米は2022年に市場を支配したが、これは同地域でナッツベーススプレッドの生産が増加し、高品質の原材料と革新的な製造プロセスの活用に注力したためである。この結果、北米の消費者は多様なナッツベースのスプレッドを選択できるようになった。
さらに同地域では、消費者の健康志向の高まりを背景に、低脂肪スプレッドの需要が高まっている。アジア太平洋地域は人口が多く、食品・飲料産業が急拡大しているため、予測期間中に最速の成長が見込まれる。パッケージ食品の人気が高まっていることも、アジア諸国におけるナッツベースのスプレッド需要に寄与している。ヘーゼルナッツ低脂肪スプレッドに対する需要の高まりは、アジア太平洋地域におけるナッツベーススプレッド市場の成長を促進する主な要因である。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
J.M.スマッカー社
クラフト・ハインツ・カンパニー
ホーメル・フーズ・コーポレーション
フェレロ・インターナショナル
コナグラ・フーズ・インク
ネスレSA
ハーシー・カンパニー
アンドロス・グループ
ゼネラル・ミルズ社
アウグスト・ストルクKG

市場における最近の動き
 2022年4月、Toffifeeは英国でヘーゼルナッツスプレッドシリーズを発売した。カリカリにローストしたヘーゼルナッツ、楽しいキャラメルカップ、滑らかなヘーゼルナッツスプレッド、贅沢なリッチチョコレートといった魅力的なフレーバーが特徴である。このスプレッドはファミリーサイズと個包装の両方がある。
 2021年1月、J.M.スマッカー・カンパニーは品揃えの強化に力を入れており、その一環として、有名ブランドであるJifはJif Natural Squeeze Creamy Peanut Butter Spreadの発売を発表した。Jifブランドのこの新製品は、デジタル・プラットフォームや一部の小売店で便利に入手できるようになると予測されている。

ナッツベーススプレッドの世界市場レポート範囲:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - 製品タイプ、流通チャネル、地域
 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

製品タイプ別
ピーナッツベースのスプレッド
ヘーゼルナッツベースのスプレッド
アーモンドベースのスプレッド
クルミベーススプレッド
カシューナッツスプレッド
その他の製品

流通チャネル別
ハイパーマーケット/スーパーマーケット
コンビニエンスストア
専門小売店
オンライン小売店
その他の流通チャネル

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Nut Based Spread Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Nut Based Spread Market, by Product Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Nut Based Spread Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Nut Based Spread Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Nut Based Spread Market Dynamics
3.1. Nut Based Spread Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rise in consumer disposable income
3.1.1.2. Growing consumer focus on health and wellness
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Allergic reactions to nuts
3.1.2.2. Higher product pricing compared to conventional spreads
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Expanding distribution channels
3.1.3.2. Product innovation by market players
Chapter 4. Global Nut Based Spread Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Nut Based Spread Market, by Product Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Nut Based Spread Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Nut Based Spread Market Estimates & Forecasts by Product Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Nut Based Spread Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Peanut-based Spreads
5.4.2. Hazelnut-based Spreads
5.4.3. Almond-based Spreads
5.4.4. Walnut-based Spreads
5.4.5. Cashew-based Spreads
5.4.6. Other Product Types
Chapter 6. Global Nut Based Spread Market, by Distribution Channel
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Nut Based Spread Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Nut Based Spread Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Nut Based Spread Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Hypermarkets/Supermarkets
6.4.2. Convenience Stores
6.4.3. Specialist Retailers
6.4.4. Online Retail Stores
6.4.5. Other Distribution Channels
Chapter 7. Global Nut Based Spread Market, Regional Analysis
7.1. Top Leading Countries
7.2. Top Emerging Countries
7.3. Nut Based Spread Market, Regional Market Snapshot
7.4. North America Nut Based Spread Market
7.4.1. U.S. Nut Based Spread Market
7.4.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.2. Canada Nut Based Spread Market
7.5. Europe Nut Based Spread Market Snapshot
7.5.1. U.K. Nut Based Spread Market
7.5.2. Germany Nut Based Spread Market
7.5.3. France Nut Based Spread Market
7.5.4. Spain Nut Based Spread Market
7.5.5. Italy Nut Based Spread Market
7.5.6. Rest of Europe Nut Based Spread Market
7.6. Asia-Pacific Nut Based Spread Market Snapshot
7.6.1. China Nut Based Spread Market
7.6.2. India Nut Based Spread Market
7.6.3. Japan Nut Based Spread Market
7.6.4. Australia Nut Based Spread Market
7.6.5. South Korea Nut Based Spread Market
7.6.6. Rest of Asia Pacific Nut Based Spread Market
7.7. Latin America Nut Based Spread Market Snapshot
7.7.1. Brazil Nut Based Spread Market
7.7.2. Mexico Nut Based Spread Market
7.8. Middle East & Africa Nut Based Spread Market
7.8.1. Saudi Arabia Nut Based Spread Market
7.8.2. South Africa Nut Based Spread Market
7.8.3. Rest of Middle East & Africa Nut Based Spread Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. The J.M. Smucker Company
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Recent Developments
8.3.2. The Kraft Heinz Company
8.3.3. Hormel Foods Corporation
8.3.4. Ferrero International
8.3.5. Conagra Foods Inc.
8.3.6. Nestle SA
8.3.7. The Hershey Company
8.3.8. Andros Group
8.3.9. General Mills Inc.
8.3.10. August Storck KG
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Nut Based Spread Market is valued at approximately USD XX billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2023-2030. Nut-based spread refers to a type of spreadable food product made primarily from ground nuts, such as almonds, hazelnut , cashews, and so on. These spreads are often used as alternatives to traditional spreads such as butter or margarine. Nut-based spreads are known for their rich and creamy texture, along with their distinct nutty flavor. Additionally, the growing consumer focus on health and wellness, coupled with the rise in disposable income in emerging nations, has led to an increased preference for high-quality nut based spread products.

The rising popularity of plant-based diets and the increasing number of vegan consumers have boosted the demand for nut-based spreads as a viable alternative to traditional spreads. According to data published by Sentient Media in March 2022, the Good Food Institute forecasts that plant-based food sales experienced three times faster growth compared to overall food sales in 2021. Additionally,. Moreover, According to a 2023 report by the Good Food Institute, there are an estimated 290 million vegans worldwide. This number is up from 280 million in 2021 and is expected to continue growing in the coming years. In addition, the expanding distribution channels, effective marketing strategies, and product innovation by manufacturers are providing lucrative opportunities for the growth of the Nut-Based Spread Market. However, potential allergic reactions to nuts, as well as higher product pricing compared to conventional spreads, impede the market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Nut Based Spread Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominated the market in 2022 owing to the increase in the production of nut-based spreads in the region, with a focus on utilizing high-quality ingredients and innovative manufacturing processes. This has resulted in a wide variety of nut-based spread options available to consumers in North America.
Additionally, there is a rising demand for low-fat spreads in the region, driven by the growing health-consciousness among consumers. Asia Pacific is expected to grow at a fastest rate over the forecast period, owing to its large population base and the rapid expansion of the food and beverage industry in the region. The increasing popularity of packaged foods also contributes to the demand for nut-based spreads in Asian countries. The rising demand for hazelnut low-fat spreads is a key factor driving the growth of the Nut-Based Spreads Market in the Asia-Pacific region.

Major market player included in this report are:
The J.M. Smucker Company
The Kraft Heinz Company
Hormel Foods Corporation
Ferrero International
Conagra Foods Inc.
Nestle SA
The Hershey Company
Andros Group
General Mills Inc.
August Storck KG

Recent Developments in the Market:
 In April 2022, Toffifee introduced its range of hazelnut spreads in the United Kingdom, featuring enticing flavors such as crunchy roasted hazelnut, delightful caramel cup, smooth hazelnut spread, and indulgent rich chocolate. The spreads are available in both family-sized packaging and individual units.
 In January 2021, The J. M. Smucker Company was focused on strengthening its product assortment, and as part of this effort, their renowned brand Jif announced the upcoming launch of Jif Natural Squeeze Creamy Peanut Butter Spread. This new product innovation from the Jif brand is predicted to be conveniently available on digital platforms and select retail outlets.

Global Nut Based Spread Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered – Product Type, Distribution Channel, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product Type:
Peanut-based Spreads
Hazelnut-based Spreads
Almond-based Spreads
Walnut-based Spreads
Cashew-based Spreads
Other Product Types

By Distribution Channel:
Hypermarkets/Supermarkets
Convenience Stores
Specialist Retailers
Online Retail Stores
Other Distribution Channels

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Nut Based Spread Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Nut Based Spread Market, by Product Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Nut Based Spread Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Nut Based Spread Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Nut Based Spread Market Dynamics
3.1. Nut Based Spread Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rise in consumer disposable income
3.1.1.2. Growing consumer focus on health and wellness
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Allergic reactions to nuts
3.1.2.2. Higher product pricing compared to conventional spreads
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Expanding distribution channels
3.1.3.2. Product innovation by market players
Chapter 4. Global Nut Based Spread Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Nut Based Spread Market, by Product Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Nut Based Spread Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Nut Based Spread Market Estimates & Forecasts by Product Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Nut Based Spread Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Peanut-based Spreads
5.4.2. Hazelnut-based Spreads
5.4.3. Almond-based Spreads
5.4.4. Walnut-based Spreads
5.4.5. Cashew-based Spreads
5.4.6. Other Product Types
Chapter 6. Global Nut Based Spread Market, by Distribution Channel
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Nut Based Spread Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Nut Based Spread Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Nut Based Spread Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Hypermarkets/Supermarkets
6.4.2. Convenience Stores
6.4.3. Specialist Retailers
6.4.4. Online Retail Stores
6.4.5. Other Distribution Channels
Chapter 7. Global Nut Based Spread Market, Regional Analysis
7.1. Top Leading Countries
7.2. Top Emerging Countries
7.3. Nut Based Spread Market, Regional Market Snapshot
7.4. North America Nut Based Spread Market
7.4.1. U.S. Nut Based Spread Market
7.4.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.2. Canada Nut Based Spread Market
7.5. Europe Nut Based Spread Market Snapshot
7.5.1. U.K. Nut Based Spread Market
7.5.2. Germany Nut Based Spread Market
7.5.3. France Nut Based Spread Market
7.5.4. Spain Nut Based Spread Market
7.5.5. Italy Nut Based Spread Market
7.5.6. Rest of Europe Nut Based Spread Market
7.6. Asia-Pacific Nut Based Spread Market Snapshot
7.6.1. China Nut Based Spread Market
7.6.2. India Nut Based Spread Market
7.6.3. Japan Nut Based Spread Market
7.6.4. Australia Nut Based Spread Market
7.6.5. South Korea Nut Based Spread Market
7.6.6. Rest of Asia Pacific Nut Based Spread Market
7.7. Latin America Nut Based Spread Market Snapshot
7.7.1. Brazil Nut Based Spread Market
7.7.2. Mexico Nut Based Spread Market
7.8. Middle East & Africa Nut Based Spread Market
7.8.1. Saudi Arabia Nut Based Spread Market
7.8.2. South Africa Nut Based Spread Market
7.8.3. Rest of Middle East & Africa Nut Based Spread Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. The J.M. Smucker Company
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Recent Developments
8.3.2. The Kraft Heinz Company
8.3.3. Hormel Foods Corporation
8.3.4. Ferrero International
8.3.5. Conagra Foods Inc.
8.3.6. Nestle SA
8.3.7. The Hershey Company
8.3.8. Andros Group
8.3.9. General Mills Inc.
8.3.10. August Storck KG
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る