インサイト・アズ・ア・サービスの世界市場規模調査&予測:タイプ別(予測型インサイト、記述型インサイト、記述型インサイト) 用途別(収益サイクル管理、ガバナンス、リスク、コンプライアンス、ブランド・マーケティング管理、顧客ライフサイクル管理、戦略管理、サプライチェーン管理、その他) 業種別(BFSI、導入タイプ別(パブリッククラウド、プライベートクラウド、ハイブリッドクラウド) 組織規模別(中小企業(SME)、大企業)および地域別分析、2023年~2030年Global Insights-as-a-Service Market Size study & Forecast, by Type (Predictive Insights ,Descriptive Insights, Prescriptive Insights) By Application (Revenue Cycle Management, Governance, Risk, and Compliance, Branding and Marketing Management, Customer Life Cycle Management, Strategy Management, Supply Chain Management, Others) By Industry Vertical (BFSI, Healthcare and Life Sciences, Retail and Consumer Goods, Energy and Utilities, Manufacturing, Telecommunication and IT, Government and Public Sector, Others) By Deployment Type (Public Cloud, Private Cloud, Hybrid Cloud) By Organization Size (Small and Medium Enterprise (SME), Large enterprise) and Regional Analysis, 2023-2030 世界のInsights-as-a-Service市場は、2022年に約41億1,000万米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけて23.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。Insights-as-a-Serviceとは、データ主導の... もっと見る
サマリー世界のInsights-as-a-Service市場は、2022年に約41億1,000万米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけて23.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。Insights-as-a-Serviceとは、データ主導の洞察と分析をサービスとして企業に提供することを指す。機械学習、人工知能、ビッグデータ分析などの高度なデータ分析技術を活用して大量のデータを分析し、意味のある洞察を抽出する。Insights-as-a-Service市場は、IoT産業の急速な拡大やクラウドプラットフォームの採用増加などの要因により拡大している。これらの洞察は、レポート、ダッシュボード、ビジュアライゼーションなどの消費可能な形式で企業に提供される。2023-2030年の予測期間中、その重要性は徐々に高まっている。Statistaによると、産業用モノのインターネットの世界市場規模は、2021年に2630億米ドルを超えた。市場規模は今後数年で拡大し、2028年には約1兆1,100億米ドルに達すると予想されている。さらに、企業向けモノのインターネットの世界市場規模は、2027年末までに4,830億米ドルに成長すると予想されている。この技術は2022年に市場収益2,010億米ドルに達し、2023年には2,380億米ドルに成長すると予測されている。Insights-as-a-Service市場を牽引するもう1つの重要な要因は、クラウドプラットフォームの採用拡大である。クラウドプラットフォームは、需要に応じてリソースを柔軟に増減できるためである。データ分析には大きな計算能力が必要とされることが多いため、これはInsights-as-a-Serviceにとって極めて重要である。クラウドプラットフォームを利用することで、企業は必要に応じて追加のコンピューティングリソースを簡単に割り当てることができ、大規模なデータセットを処理して効率的にインサイトを提供することができる。また、Statistaによると、2022年のクラウド・インフラ・サービス市場では、アマゾン・ウェブ・サービスが最も人気のあるベンダーで、市場シェア全体の約32%を占め、次いでマイクロソフト・アズールが23%、グーグル・クラウドが10%となっている。2022年第4四半期には、これら3つのクラウドベンダーが世界全体の支出額の65%を占めることになる。さらに、デジタル化の進展と急速な都市化は、予測期間中、市場に有利な成長機会をもたらすと予想される。しかし、データ・セキュリティと技術的複雑性に関する懸念の高まりが、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害している。 Insights-as-a-Serviceの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカである。北米は、同地域内の大企業やビッグデータ企業からの需要の高まりにより、2022年の市場を支配した。さらに、アジア太平洋地域は、BFSI、小売&消費財、メディア&通信などのデータ駆動型産業への大規模な投資により、予測期間中に大きく成長すると予想されている。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り: デロイト トウシュ トーマツ リミテッド キャップジェミニSE 株式会社NTTデータ 株式会社オラクル アクセンチュア株式会社 マイクロソフト株式会社 タタ・コンサルタンシー・サービシズ・リミテッド(TCS) ウィプロ・リミテッド コンセントリックス・コーポレーション マスターカード 市場における最近の動き 2023年2月、マイクロソフトは通信サービスプロバイダー向けに次世代ハイブリッドクラウドプラットフォーム「Azure Operator Nexus」のリリースを発表した。Azure Operator Nexusは、通信事業者がオンプレミスとAzureの両方でキャリアグレードのワークロードを実行できるようにする。 世界のInsights-as-a-Service市場レポートスコープ: 過去データ - 2020 - 2021 推計基準年 - 2022年 予測期間 - 2023年~2030年 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向 対象セグメント - タイプ, アプリケーション, 産業分野, 展開タイプ, 組織規模, 地域 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: タイプ別 予測的洞察 記述的洞察 記述的洞察 アプリケーション別 収益サイクル管理 ガバナンス、リスク、コンプライアンス ブランディングとマーケティング管理 顧客ライフサイクル管理 戦略管理 サプライチェーンマネジメント その他 業種別 BFSI ヘルスケア・ライフサイエンス 小売・消費財 エネルギー・公益事業 製造業 通信・IT 政府・公共部門 その他 導入タイプ別 パブリック・クラウド プライベート・クラウド ハイブリッド・クラウド 組織規模別 中小企業 大企業 地域別 北米 米国 カナダ ヨーロッパ 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 RoAPAC ラテンアメリカ ブラジル メキシコ 中東・アフリカ サウジアラビア 南アフリカ その他の中東・アフリカ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Insights-as-a-Service Market, by region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Insights-as-a-Service Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Insights-as-a-Service Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.4. Insights-as-a-Service Market, by Industry Vertical, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.5. Insights-as-a-Service Market, by Deployment Type, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.6. Insights-as-a-Service Market, by Organization Size, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Insights-as-a-Service Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Insights-as-a-Service Market Dynamics 3.1. Insights-as-a-Service Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rapid expansion of the IoT industry 3.1.1.2. Rising adoption of Cloud platforms 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Growing concerns regarding data security 3.1.2.2. Technical complexity 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising digitization 3.1.3.2. Rapid urbanization Chapter 4. Global Insights-as-a-Service Market: Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economic 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Insights-as-a-Service Market, by Type 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Insights-as-a-Service Market by Type, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Insights-as-a-Service Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Insights-as-a-Service Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Predictive Insights 5.4.2. Descriptive Insights 5.4.3. Prescriptive Insights Chapter 6. Global Insights-as-a-Service Market, by Application 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Insights-as-a-Service Market by Application, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Insights-as-a-Service Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Insights-as-a-Service Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Revenue Cycle Management 6.4.2. Governance, Risk, and Compliance 6.4.3. Branding and Marketing Management 6.4.4. Customer Life Cycle Management 6.4.5. Strategy Management 6.4.6. Supply Chain Management 6.4.7. Others Chapter 7. Global Insights-as-a-Service Market, by Industry Vertical 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Insights-as-a-Service Market by Industry Vertical, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Insights-as-a-Service Market Estimates & Forecasts by Industry Vertical 2020-2030 (USD Billion) 7.4. Insights-as-a-Service Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. BFSI 7.4.2. Healthcare and Life Sciences 7.4.3. Retail and Consumer Goods 7.4.4. Energy and Utilities 7.4.5. Manufacturing 7.4.6. Telecommunication and IT 7.4.7. Government and Public Sector 7.4.8. Others Chapter 8. Global Insights-as-a-Service Market, by Deployment Type 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Insights-as-a-Service Market by Deployment Type, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Insights-as-a-Service Market Estimates & Forecasts by Deployment Type 2020-2030 (USD Billion) 8.4. Insights-as-a-Service Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Public Cloud 8.4.2. Private Cloud 8.4.3. Hybrid Cloud Chapter 9. Global Insights-as-a-Service Market, by Organization Size 9.1. Market Snapshot 9.2. Global Insights-as-a-Service Market by Organization Size, Performance - Potential Analysis 9.3. Global Insights-as-a-Service Market Estimates & Forecasts by Organization Size 2020-2030 (USD Billion) 9.4. Insights-as-a-Service Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. Small and Medium Enterprise (SME) 9.4.2. Large enterprise Chapter 10. Global Insights-as-a-Service Market, Regional Analysis 10.1. Top Leading Countries 10.2. Top Emerging Countries 10.3. Insights-as-a-Service Market, Regional Market Snapshot 10.4. North America Insights-as-a-Service Market 10.4.1. U.S. Insights-as-a-Service Market 10.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 10.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 10.4.1.3. Industry Vertical breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 10.4.1.4. Deployment Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 10.4.1.5. Organization Size breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 10.4.2. Canada Insights-as-a-Service Market 10.5. Europe Insights-as-a-Service Market Snapshot 10.5.1. U.K. Insights-as-a-Service Market 10.5.2. Germany Insights-as-a-Service Market 10.5.3. France Insights-as-a-Service Market 10.5.4. Spain Insights-as-a-Service Market 10.5.5. Italy Insights-as-a-Service Market 10.5.6. Rest of Europe Insights-as-a-Service Market 10.6. Asia-Pacific Insights-as-a-Service Market Snapshot 10.6.1. China Insights-as-a-Service Market 10.6.2. India Insights-as-a-Service Market 10.6.3. Japan Insights-as-a-Service Market 10.6.4. Australia Insights-as-a-Service Market 10.6.5. South Korea Insights-as-a-Service Market 10.6.6. Rest of Asia Pacific Insights-as-a-Service Market 10.7. Latin America Insights-as-a-Service Market Snapshot 10.7.1. Brazil Insights-as-a-Service Market 10.7.2. Mexico Insights-as-a-Service Market 10.8. Middle East & Africa Insights-as-a-Service Market 10.8.1. Saudi Arabia Insights-as-a-Service Market 10.8.2. South Africa Insights-as-a-Service Market 10.8.3. Rest of Middle East & Africa Insights-as-a-Service Market Chapter 11. Competitive Intelligence 11.1. Key Company SWOT Analysis 11.1.1. Company 1 11.1.2. Company 2 11.1.3. Company 3 11.2. Top Market Strategies 11.3. Company Profiles 11.3.1. Deloitte Touche Tohmatsu Limited 11.3.1.1. Key Information 11.3.1.2. Overview 11.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 11.3.1.4. Product Summary 11.3.1.5. Recent Developments 11.3.2. Capgemini SE 11.3.3. NTT DATA Corporation 11.3.4. Oracle Corporation 11.3.5. Accenture plc 11.3.6. Microsoft Corporation 11.3.7. Tata Consultancy Services Limited (TCS) 11.3.8. Wipro Limited 11.3.9. Concentrix Corporation 11.3.10. Mastercard Incorporated Chapter 12. Research Process 12.1. Research Process 12.1.1. Data Mining 12.1.2. Analysis 12.1.3. Market Estimation 12.1.4. Validation 12.1.5. Publishing 12.2. Research Attributes 12.3. Research Assumption
SummaryGlobal Insights-as-a-Service Market is valued approximately USD 4.11 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 23.5% over the forecast period 2023-2030. Insights-as-a-Service refers to the provision of data-driven insights and analytics as a service to businesses. It involves utilizing advanced data analytics techniques, such as machine learning, artificial intelligence, and big data analytics, to analyze large volumes of data and extract meaningful insights. The Insights-as-a-Service market is expanding because of factors such as rapid expansion of the IoT industry and rising adoption of Cloud platforms. These insights are then delivered to businesses in a consumable format, such as reports, dashboards, or visualizations. Its importance has progressively increased during the forecast period 2023-2030. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Insights-as-a-Service Market, by region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Insights-as-a-Service Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Insights-as-a-Service Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.4. Insights-as-a-Service Market, by Industry Vertical, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.5. Insights-as-a-Service Market, by Deployment Type, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.6. Insights-as-a-Service Market, by Organization Size, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Insights-as-a-Service Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Insights-as-a-Service Market Dynamics 3.1. Insights-as-a-Service Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rapid expansion of the IoT industry 3.1.1.2. Rising adoption of Cloud platforms 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Growing concerns regarding data security 3.1.2.2. Technical complexity 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising digitization 3.1.3.2. Rapid urbanization Chapter 4. Global Insights-as-a-Service Market: Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economic 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Insights-as-a-Service Market, by Type 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Insights-as-a-Service Market by Type, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Insights-as-a-Service Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Insights-as-a-Service Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Predictive Insights 5.4.2. Descriptive Insights 5.4.3. Prescriptive Insights Chapter 6. Global Insights-as-a-Service Market, by Application 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Insights-as-a-Service Market by Application, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Insights-as-a-Service Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Insights-as-a-Service Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Revenue Cycle Management 6.4.2. Governance, Risk, and Compliance 6.4.3. Branding and Marketing Management 6.4.4. Customer Life Cycle Management 6.4.5. Strategy Management 6.4.6. Supply Chain Management 6.4.7. Others Chapter 7. Global Insights-as-a-Service Market, by Industry Vertical 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Insights-as-a-Service Market by Industry Vertical, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Insights-as-a-Service Market Estimates & Forecasts by Industry Vertical 2020-2030 (USD Billion) 7.4. Insights-as-a-Service Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. BFSI 7.4.2. Healthcare and Life Sciences 7.4.3. Retail and Consumer Goods 7.4.4. Energy and Utilities 7.4.5. Manufacturing 7.4.6. Telecommunication and IT 7.4.7. Government and Public Sector 7.4.8. Others Chapter 8. Global Insights-as-a-Service Market, by Deployment Type 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Insights-as-a-Service Market by Deployment Type, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Insights-as-a-Service Market Estimates & Forecasts by Deployment Type 2020-2030 (USD Billion) 8.4. Insights-as-a-Service Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Public Cloud 8.4.2. Private Cloud 8.4.3. Hybrid Cloud Chapter 9. Global Insights-as-a-Service Market, by Organization Size 9.1. Market Snapshot 9.2. Global Insights-as-a-Service Market by Organization Size, Performance - Potential Analysis 9.3. Global Insights-as-a-Service Market Estimates & Forecasts by Organization Size 2020-2030 (USD Billion) 9.4. Insights-as-a-Service Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. Small and Medium Enterprise (SME) 9.4.2. Large enterprise Chapter 10. Global Insights-as-a-Service Market, Regional Analysis 10.1. Top Leading Countries 10.2. Top Emerging Countries 10.3. Insights-as-a-Service Market, Regional Market Snapshot 10.4. North America Insights-as-a-Service Market 10.4.1. U.S. Insights-as-a-Service Market 10.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 10.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 10.4.1.3. Industry Vertical breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 10.4.1.4. Deployment Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 10.4.1.5. Organization Size breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 10.4.2. Canada Insights-as-a-Service Market 10.5. Europe Insights-as-a-Service Market Snapshot 10.5.1. U.K. Insights-as-a-Service Market 10.5.2. Germany Insights-as-a-Service Market 10.5.3. France Insights-as-a-Service Market 10.5.4. Spain Insights-as-a-Service Market 10.5.5. Italy Insights-as-a-Service Market 10.5.6. Rest of Europe Insights-as-a-Service Market 10.6. Asia-Pacific Insights-as-a-Service Market Snapshot 10.6.1. China Insights-as-a-Service Market 10.6.2. India Insights-as-a-Service Market 10.6.3. Japan Insights-as-a-Service Market 10.6.4. Australia Insights-as-a-Service Market 10.6.5. South Korea Insights-as-a-Service Market 10.6.6. Rest of Asia Pacific Insights-as-a-Service Market 10.7. Latin America Insights-as-a-Service Market Snapshot 10.7.1. Brazil Insights-as-a-Service Market 10.7.2. Mexico Insights-as-a-Service Market 10.8. Middle East & Africa Insights-as-a-Service Market 10.8.1. Saudi Arabia Insights-as-a-Service Market 10.8.2. South Africa Insights-as-a-Service Market 10.8.3. Rest of Middle East & Africa Insights-as-a-Service Market Chapter 11. Competitive Intelligence 11.1. Key Company SWOT Analysis 11.1.1. Company 1 11.1.2. Company 2 11.1.3. Company 3 11.2. Top Market Strategies 11.3. Company Profiles 11.3.1. Deloitte Touche Tohmatsu Limited 11.3.1.1. Key Information 11.3.1.2. Overview 11.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 11.3.1.4. Product Summary 11.3.1.5. Recent Developments 11.3.2. Capgemini SE 11.3.3. NTT DATA Corporation 11.3.4. Oracle Corporation 11.3.5. Accenture plc 11.3.6. Microsoft Corporation 11.3.7. Tata Consultancy Services Limited (TCS) 11.3.8. Wipro Limited 11.3.9. Concentrix Corporation 11.3.10. Mastercard Incorporated Chapter 12. Research Process 12.1. Research Process 12.1.1. Data Mining 12.1.2. Analysis 12.1.3. Market Estimation 12.1.4. Validation 12.1.5. Publishing 12.2. Research Attributes 12.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(無線・モバイル・ワイヤレス)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社のICTサービス分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(cycle management)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/19 10:26 155.94 円 162.31 円 199.02 円 |