世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

インサイト・アズ・ア・サービスの世界市場規模調査&予測:タイプ別(予測型インサイト、記述型インサイト、記述型インサイト) 用途別(収益サイクル管理、ガバナンス、リスク、コンプライアンス、ブランド・マーケティング管理、顧客ライフサイクル管理、戦略管理、サプライチェーン管理、その他) 業種別(BFSI、導入タイプ別(パブリッククラウド、プライベートクラウド、ハイブリッドクラウド) 組織規模別(中小企業(SME)、大企業)および地域別分析、2023年~2030年


Global Insights-as-a-Service Market Size study & Forecast, by Type (Predictive Insights ,Descriptive Insights, Prescriptive Insights) By Application (Revenue Cycle Management, Governance, Risk, and Compliance, Branding and Marketing Management, Customer Life Cycle Management, Strategy Management, Supply Chain Management, Others) By Industry Vertical (BFSI, Healthcare and Life Sciences, Retail and Consumer Goods, Energy and Utilities, Manufacturing, Telecommunication and IT, Government and Public Sector, Others) By Deployment Type (Public Cloud, Private Cloud, Hybrid Cloud) By Organization Size (Small and Medium Enterprise (SME), Large enterprise) and Regional Analysis, 2023-2030

世界のInsights-as-a-Service市場は、2022年に約41億1,000万米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけて23.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。Insights-as-a-Serviceとは、データ主導の... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年10月30日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のInsights-as-a-Service市場は、2022年に約41億1,000万米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけて23.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。Insights-as-a-Serviceとは、データ主導の洞察と分析をサービスとして企業に提供することを指す。機械学習、人工知能、ビッグデータ分析などの高度なデータ分析技術を活用して大量のデータを分析し、意味のある洞察を抽出する。Insights-as-a-Service市場は、IoT産業の急速な拡大やクラウドプラットフォームの採用増加などの要因により拡大している。これらの洞察は、レポート、ダッシュボード、ビジュアライゼーションなどの消費可能な形式で企業に提供される。2023-2030年の予測期間中、その重要性は徐々に高まっている。

Statistaによると、産業用モノのインターネットの世界市場規模は、2021年に2630億米ドルを超えた。市場規模は今後数年で拡大し、2028年には約1兆1,100億米ドルに達すると予想されている。さらに、企業向けモノのインターネットの世界市場規模は、2027年末までに4,830億米ドルに成長すると予想されている。この技術は2022年に市場収益2,010億米ドルに達し、2023年には2,380億米ドルに成長すると予測されている。Insights-as-a-Service市場を牽引するもう1つの重要な要因は、クラウドプラットフォームの採用拡大である。クラウドプラットフォームは、需要に応じてリソースを柔軟に増減できるためである。データ分析には大きな計算能力が必要とされることが多いため、これはInsights-as-a-Serviceにとって極めて重要である。クラウドプラットフォームを利用することで、企業は必要に応じて追加のコンピューティングリソースを簡単に割り当てることができ、大規模なデータセットを処理して効率的にインサイトを提供することができる。また、Statistaによると、2022年のクラウド・インフラ・サービス市場では、アマゾン・ウェブ・サービスが最も人気のあるベンダーで、市場シェア全体の約32%を占め、次いでマイクロソフト・アズールが23%、グーグル・クラウドが10%となっている。2022年第4四半期には、これら3つのクラウドベンダーが世界全体の支出額の65%を占めることになる。さらに、デジタル化の進展と急速な都市化は、予測期間中、市場に有利な成長機会をもたらすと予想される。しかし、データ・セキュリティと技術的複雑性に関する懸念の高まりが、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害している。

Insights-as-a-Serviceの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカである。北米は、同地域内の大企業やビッグデータ企業からの需要の高まりにより、2022年の市場を支配した。さらに、アジア太平洋地域は、BFSI、小売&消費財、メディア&通信などのデータ駆動型産業への大規模な投資により、予測期間中に大きく成長すると予想されている。


本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:

デロイト トウシュ トーマツ リミテッド
キャップジェミニSE
株式会社NTTデータ
株式会社オラクル
アクセンチュア株式会社
マイクロソフト株式会社
タタ・コンサルタンシー・サービシズ・リミテッド(TCS)
ウィプロ・リミテッド
コンセントリックス・コーポレーション
マスターカード
市場における最近の動き
 2023年2月、マイクロソフトは通信サービスプロバイダー向けに次世代ハイブリッドクラウドプラットフォーム「Azure Operator Nexus」のリリースを発表した。Azure Operator Nexusは、通信事業者がオンプレミスとAzureの両方でキャリアグレードのワークロードを実行できるようにする。

世界のInsights-as-a-Service市場レポートスコープ:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023年~2030年
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - タイプ, アプリケーション, 産業分野, 展開タイプ, 組織規模, 地域
 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

タイプ別
予測的洞察
記述的洞察
記述的洞察

アプリケーション別
収益サイクル管理
ガバナンス、リスク、コンプライアンス
ブランディングとマーケティング管理
顧客ライフサイクル管理
戦略管理
サプライチェーンマネジメント
その他

業種別
BFSI
ヘルスケア・ライフサイエンス
小売・消費財
エネルギー・公益事業
製造業
通信・IT
政府・公共部門
その他

導入タイプ別
パブリック・クラウド
プライベート・クラウド
ハイブリッド・クラウド

組織規模別
中小企業
大企業

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Insights-as-a-Service Market, by region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Insights-as-a-Service Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Insights-as-a-Service Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Insights-as-a-Service Market, by Industry Vertical, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.5. Insights-as-a-Service Market, by Deployment Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.6. Insights-as-a-Service Market, by Organization Size, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Insights-as-a-Service Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Insights-as-a-Service Market Dynamics
3.1. Insights-as-a-Service Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rapid expansion of the IoT industry
3.1.1.2. Rising adoption of Cloud platforms
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Growing concerns regarding data security
3.1.2.2. Technical complexity
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising digitization
3.1.3.2. Rapid urbanization
Chapter 4. Global Insights-as-a-Service Market: Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economic
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Insights-as-a-Service Market, by Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Insights-as-a-Service Market by Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Insights-as-a-Service Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Insights-as-a-Service Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Predictive Insights
5.4.2. Descriptive Insights
5.4.3. Prescriptive Insights
Chapter 6. Global Insights-as-a-Service Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Insights-as-a-Service Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Insights-as-a-Service Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Insights-as-a-Service Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Revenue Cycle Management
6.4.2. Governance, Risk, and Compliance
6.4.3. Branding and Marketing Management
6.4.4. Customer Life Cycle Management
6.4.5. Strategy Management
6.4.6. Supply Chain Management
6.4.7. Others
Chapter 7. Global Insights-as-a-Service Market, by Industry Vertical
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Insights-as-a-Service Market by Industry Vertical, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Insights-as-a-Service Market Estimates & Forecasts by Industry Vertical 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Insights-as-a-Service Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. BFSI
7.4.2. Healthcare and Life Sciences
7.4.3. Retail and Consumer Goods
7.4.4. Energy and Utilities
7.4.5. Manufacturing
7.4.6. Telecommunication and IT
7.4.7. Government and Public Sector
7.4.8. Others
Chapter 8. Global Insights-as-a-Service Market, by Deployment Type
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Insights-as-a-Service Market by Deployment Type, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Insights-as-a-Service Market Estimates & Forecasts by Deployment Type 2020-2030 (USD Billion)
8.4. Insights-as-a-Service Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Public Cloud
8.4.2. Private Cloud
8.4.3. Hybrid Cloud
Chapter 9. Global Insights-as-a-Service Market, by Organization Size
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Insights-as-a-Service Market by Organization Size, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Insights-as-a-Service Market Estimates & Forecasts by Organization Size 2020-2030 (USD Billion)
9.4. Insights-as-a-Service Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Small and Medium Enterprise (SME)
9.4.2. Large enterprise
Chapter 10. Global Insights-as-a-Service Market, Regional Analysis
10.1. Top Leading Countries
10.2. Top Emerging Countries
10.3. Insights-as-a-Service Market, Regional Market Snapshot
10.4. North America Insights-as-a-Service Market
10.4.1. U.S. Insights-as-a-Service Market
10.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.1.3. Industry Vertical breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.1.4. Deployment Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.1.5. Organization Size breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.2. Canada Insights-as-a-Service Market
10.5. Europe Insights-as-a-Service Market Snapshot
10.5.1. U.K. Insights-as-a-Service Market
10.5.2. Germany Insights-as-a-Service Market
10.5.3. France Insights-as-a-Service Market
10.5.4. Spain Insights-as-a-Service Market
10.5.5. Italy Insights-as-a-Service Market
10.5.6. Rest of Europe Insights-as-a-Service Market
10.6. Asia-Pacific Insights-as-a-Service Market Snapshot
10.6.1. China Insights-as-a-Service Market
10.6.2. India Insights-as-a-Service Market
10.6.3. Japan Insights-as-a-Service Market
10.6.4. Australia Insights-as-a-Service Market
10.6.5. South Korea Insights-as-a-Service Market
10.6.6. Rest of Asia Pacific Insights-as-a-Service Market
10.7. Latin America Insights-as-a-Service Market Snapshot
10.7.1. Brazil Insights-as-a-Service Market
10.7.2. Mexico Insights-as-a-Service Market
10.8. Middle East & Africa Insights-as-a-Service Market
10.8.1. Saudi Arabia Insights-as-a-Service Market
10.8.2. South Africa Insights-as-a-Service Market
10.8.3. Rest of Middle East & Africa Insights-as-a-Service Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Key Company SWOT Analysis
11.1.1. Company 1
11.1.2. Company 2
11.1.3. Company 3
11.2. Top Market Strategies
11.3. Company Profiles
11.3.1. Deloitte Touche Tohmatsu Limited
11.3.1.1. Key Information
11.3.1.2. Overview
11.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.3.1.4. Product Summary
11.3.1.5. Recent Developments
11.3.2. Capgemini SE
11.3.3. NTT DATA Corporation
11.3.4. Oracle Corporation
11.3.5. Accenture plc
11.3.6. Microsoft Corporation
11.3.7. Tata Consultancy Services Limited (TCS)
11.3.8. Wipro Limited
11.3.9. Concentrix Corporation
11.3.10. Mastercard Incorporated

Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Insights-as-a-Service Market is valued approximately USD 4.11 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 23.5% over the forecast period 2023-2030. Insights-as-a-Service refers to the provision of data-driven insights and analytics as a service to businesses. It involves utilizing advanced data analytics techniques, such as machine learning, artificial intelligence, and big data analytics, to analyze large volumes of data and extract meaningful insights. The Insights-as-a-Service market is expanding because of factors such as rapid expansion of the IoT industry and rising adoption of Cloud platforms. These insights are then delivered to businesses in a consumable format, such as reports, dashboards, or visualizations. Its importance has progressively increased during the forecast period 2023-2030.

According to the Statista, the global market for industrial Internet of Things was sized at over USD 263 billion in 2021. The market is expected to grow in size in the coming years, reaching some USD 1.11 trillion by 2028. Furthermore, the global market for enterprise Internet of things is expected to grow to USD 483 billion in size by the end of 2027. The technology reached USD 201 billion in market revenue in 2022, and forecasts to grow up to USD 238 billion by 2023. Another important factor drives the Insights-as-a-Service market is increasing adoption of Cloud platforms. As cloud platforms offer the flexibility to scale resources up or down based on demand. This is crucial for Insights-as-a-Service, as data analysis often requires significant computational power. With cloud platforms, businesses can easily allocate additional computing resources when needed, enabling them to process large datasets and deliver insights efficiently. In addition, as per Statista, in 2022, Amazon Web Services was the most popular vendor in the cloud infrastructure services market, held around 32% of the total market share, followed by Microsoft Azure with a market share of 23%, and Google Cloud with a market share of 10%. In the fourth quarter of 2022, these three cloud vendors account for 65% of total global spending. Moreover, rising digitization and rapid urbanization is anticipated to create a lucrative growth opportunity for the market over the forecast period. However, growing concerns regarding data security and technical complexity stifles market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Insights-as-a-Service Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominated the market in 2022 owing to the growing demand from large enterprises and big data companies within the region. Furthermore, Asia Pacific is expected to grow significantly during the forecast period, owing to large investments made in the data-driven industries such as BFSI, retail & consumer goods, and media & communications in the region.


Major market player included in this report are:

Deloitte Touche Tohmatsu Limited
Capgemini SE
NTT DATA Corporation
Oracle Corporation
Accenture plc
Microsoft Corporation
Tata Consultancy Services Limited (TCS)
Wipro Limited
Concentrix Corporation
Mastercard Incorporated
Recent Developments in the Market:
 In February 2023, Microsoft has announced the release of its next-generation hybrid cloud platform "Azure Operator Nexus" for communication service providers. Azure Operator Nexus will enable these businesses to execute carrier-grade workloads both on-premises and in Azure.

Global Insights-as-a-Service Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Type, Application, Industry Vertical, Deployment Type, Organization Size, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Type
Predictive Insights
Descriptive Insights
Prescriptive Insights

By Application
Revenue Cycle Management
Governance, Risk, and Compliance
Branding and Marketing Management
Customer Life Cycle Management
Strategy Management
Supply Chain Management
Others

By Industry Vertical
BFSI
Healthcare and Life Sciences
Retail and Consumer Goods
Energy and Utilities
Manufacturing
Telecommunication and IT
Government and Public Sector
Others

By Deployment Type
Public Cloud
Private Cloud
Hybrid Cloud

By Organization Size
Small and Medium Enterprise (SME)
Large enterprise

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Insights-as-a-Service Market, by region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Insights-as-a-Service Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Insights-as-a-Service Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Insights-as-a-Service Market, by Industry Vertical, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.5. Insights-as-a-Service Market, by Deployment Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.6. Insights-as-a-Service Market, by Organization Size, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Insights-as-a-Service Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Insights-as-a-Service Market Dynamics
3.1. Insights-as-a-Service Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rapid expansion of the IoT industry
3.1.1.2. Rising adoption of Cloud platforms
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Growing concerns regarding data security
3.1.2.2. Technical complexity
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising digitization
3.1.3.2. Rapid urbanization
Chapter 4. Global Insights-as-a-Service Market: Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economic
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Insights-as-a-Service Market, by Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Insights-as-a-Service Market by Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Insights-as-a-Service Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Insights-as-a-Service Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Predictive Insights
5.4.2. Descriptive Insights
5.4.3. Prescriptive Insights
Chapter 6. Global Insights-as-a-Service Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Insights-as-a-Service Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Insights-as-a-Service Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Insights-as-a-Service Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Revenue Cycle Management
6.4.2. Governance, Risk, and Compliance
6.4.3. Branding and Marketing Management
6.4.4. Customer Life Cycle Management
6.4.5. Strategy Management
6.4.6. Supply Chain Management
6.4.7. Others
Chapter 7. Global Insights-as-a-Service Market, by Industry Vertical
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Insights-as-a-Service Market by Industry Vertical, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Insights-as-a-Service Market Estimates & Forecasts by Industry Vertical 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Insights-as-a-Service Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. BFSI
7.4.2. Healthcare and Life Sciences
7.4.3. Retail and Consumer Goods
7.4.4. Energy and Utilities
7.4.5. Manufacturing
7.4.6. Telecommunication and IT
7.4.7. Government and Public Sector
7.4.8. Others
Chapter 8. Global Insights-as-a-Service Market, by Deployment Type
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Insights-as-a-Service Market by Deployment Type, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Insights-as-a-Service Market Estimates & Forecasts by Deployment Type 2020-2030 (USD Billion)
8.4. Insights-as-a-Service Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Public Cloud
8.4.2. Private Cloud
8.4.3. Hybrid Cloud
Chapter 9. Global Insights-as-a-Service Market, by Organization Size
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Insights-as-a-Service Market by Organization Size, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Insights-as-a-Service Market Estimates & Forecasts by Organization Size 2020-2030 (USD Billion)
9.4. Insights-as-a-Service Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Small and Medium Enterprise (SME)
9.4.2. Large enterprise
Chapter 10. Global Insights-as-a-Service Market, Regional Analysis
10.1. Top Leading Countries
10.2. Top Emerging Countries
10.3. Insights-as-a-Service Market, Regional Market Snapshot
10.4. North America Insights-as-a-Service Market
10.4.1. U.S. Insights-as-a-Service Market
10.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.1.3. Industry Vertical breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.1.4. Deployment Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.1.5. Organization Size breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.2. Canada Insights-as-a-Service Market
10.5. Europe Insights-as-a-Service Market Snapshot
10.5.1. U.K. Insights-as-a-Service Market
10.5.2. Germany Insights-as-a-Service Market
10.5.3. France Insights-as-a-Service Market
10.5.4. Spain Insights-as-a-Service Market
10.5.5. Italy Insights-as-a-Service Market
10.5.6. Rest of Europe Insights-as-a-Service Market
10.6. Asia-Pacific Insights-as-a-Service Market Snapshot
10.6.1. China Insights-as-a-Service Market
10.6.2. India Insights-as-a-Service Market
10.6.3. Japan Insights-as-a-Service Market
10.6.4. Australia Insights-as-a-Service Market
10.6.5. South Korea Insights-as-a-Service Market
10.6.6. Rest of Asia Pacific Insights-as-a-Service Market
10.7. Latin America Insights-as-a-Service Market Snapshot
10.7.1. Brazil Insights-as-a-Service Market
10.7.2. Mexico Insights-as-a-Service Market
10.8. Middle East & Africa Insights-as-a-Service Market
10.8.1. Saudi Arabia Insights-as-a-Service Market
10.8.2. South Africa Insights-as-a-Service Market
10.8.3. Rest of Middle East & Africa Insights-as-a-Service Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Key Company SWOT Analysis
11.1.1. Company 1
11.1.2. Company 2
11.1.3. Company 3
11.2. Top Market Strategies
11.3. Company Profiles
11.3.1. Deloitte Touche Tohmatsu Limited
11.3.1.1. Key Information
11.3.1.2. Overview
11.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.3.1.4. Product Summary
11.3.1.5. Recent Developments
11.3.2. Capgemini SE
11.3.3. NTT DATA Corporation
11.3.4. Oracle Corporation
11.3.5. Accenture plc
11.3.6. Microsoft Corporation
11.3.7. Tata Consultancy Services Limited (TCS)
11.3.8. Wipro Limited
11.3.9. Concentrix Corporation
11.3.10. Mastercard Incorporated

Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(無線・モバイル・ワイヤレス)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社のICTサービス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(cycle management)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/19 10:26

155.94 円

162.31 円

199.02 円

ページTOPに戻る