アドテクノロジーの世界市場規模調査&予測:ソリューション別(DSP、SSP、アドネットワーク、DMP、その他)、広告タイプ別(プログラマティック広告、検索広告、ディスプレイ広告、モバイル広告、メールマーケティング、その他)、プラットフォーム別(モバイル、Web、その他)、企業規模別(中小企業、大企業、メディア、エンターテインメント、BFSI、小売、流通、その他)、モバイル広告、メールマーケティング、その他)、プラットフォーム別(モバイル、ウェブ、その他)、企業規模別(中小企業、大企業)、業種別(メディア&エンターテインメント、BFSI、小売&消費財、IT&テレコム、その他)、地域分析、2022-2029年Global AdTech Market Size study & Forecast, by Solution (Demand-Side Platforms (DSPs), Supply-Side Platforms (SSPs), Ad Networks, Data Management Platforms (DMPs), Others), By Advertising Type (Programmatic Advertising, Search Advertising, Display Advertising, Mobile Advertising, Email Marketing, Others), By Platform (Mobile, Web, Others), By Enterprise Size (Small and Medium Enterprise (SME), Large Enterprise), By Vertical (Media & Entertainment, BFSI, Retail & Consumer Goods, IT & Telecom, Others), and Regional Analysis, 2022-2029 世界のAdTech市場は、2021年に約779.41億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には13.7%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。AdTech」とは、パブリッシャー、プラットフォーム、ブランド、エージ... もっと見る
サマリー世界のAdTech市場は、2021年に約779.41億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には13.7%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。AdTech」とは、パブリッシャー、プラットフォーム、ブランド、エージェンシーが、デジタル広告キャンペーンのターゲティング、配信、トラッキングに使用するソフトウェアおよびテクノロジーを指します。アドテック・ソフトウェアのプラットフォームは、代理店やブランドによる広告枠の購入を支援します。アドテクノロジー業界は、デマンドサイドプラットフォーム(DSP)、アドエクスチェンジ、データマネジメントプラットフォーム(DMP)、サプライサイドプラットフォーム(SSP)、その他のビジネスや製品で構成されています。広告主は、これらのツールを使って、広告に適切なオーディエンスを絞り込み、広告予算を最大限に活用し、キャンペーンの成功を評価することができます。市場成長の主な要因は、モバイルおよびオンラインビデオの成長、オンラインメディアへの消費者の傾倒、スマートフォンやインターネットの高い使用率と相まって、です。デジタル広告への傾倒の高まりは、世界的な市場拡大を牽引する主要な推進要因として機能しています。Statistaによると、2021年のデジタル広告への支出は5,210億2,000万米ドルと推定され、今後も増加が見込まれ、2026年には8,761億米ドルに達する可能性がある。これにより、世界市場におけるAdTechの需要が高まると予想されます。また、AdTechソリューションの新規開発・改良のための研究開発投資の増加や、プログラマティック広告の需要の高まりは、予測期間中にさまざまな有利な機会をもたらしています。しかし、広告ブロックソフトの存在や、広告における個人データの使用に関する懸念の高まりが、2022-2029年の予測期間における市場成長の妨げとなっています。 世界のアドテク市場の調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、デジタル広告の普及が進み、DMPやマーケティング分析プラットフォームの成長率が高まっていることから、売上高で市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間中に最も高い成長率で成長すると予想されています。Facebook、YouTube、Instagram、TikTokなどの動画プラットフォームへの傾倒の高まりや、インターネット消費の増加などの要因が、予測期間中の市場成長を急拡大させています。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: アドビ アリババ・グループ・ホールディング・リミテッド アマゾン・ドット・コム(Amazon.com, Inc. クリテオ Facebook Incorporation グーグル株式会社 マイクロソフト株式会社 スポットX Twitter法人化 ベライゾン 市場の最近の動向 2022年6月、Viは独自の「Ad-Tech」プラットフォームであるVi Adsの導入を発表した。これは、マーケターがキャンペーンを確立し、パーソナライズされたインサイトを得るのを支援し、ハイパーローカルレベルのターゲットアウトリーチを導くために設計されたセルフサービスインターフェースである。 世界のAdTech市場レポートスコープ 過去データ 2019年~2020年~2021年 推計基準年 2021年 予測期間2022年〜2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド 対象セグメント ソリューション、広告タイプ、プラットフォーム、企業規模、バーティカル、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れることを目的としています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: ソリューション別 デマンドサイドプラットフォーム(DSP) サプライサイドプラットフォーム(SSP) アドネットワーク データマネジメントプラットフォーム (DMP) その他 広告タイプ別 プログラマティック広告 検索広告 ディスプレイ広告 モバイル広告 メールマーケティング その他 プラットフォーム別 モバイル ウェブ その他 企業規模別 中小企業(SME) 大企業 業種別 メディア&エンターテインメント BFSI 小売・消費財 IT・テレコム その他 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ RoLA その他の地域(Rest of the World 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. AdTech Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. AdTech Market, by Solution, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. AdTech Market, by Advertising Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. AdTech Market, by Platform, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.5. AdTech Market, by Enterprise Size, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.6. AdTech Market, by Vertical, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global AdTech Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global AdTech Market Dynamics 3.1. AdTech Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising consumer inclination to online media 3.1.1.2. Surge in demand for digital advertising 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Presence of ad-blocking software 3.1.2.2. Increasing concerns regarding use of personal data in advertising 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing investments in R&D to create new and improved AdTech solutions 3.1.3.2. Rising demand for programmatic advertising Chapter 4. Global AdTech Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global AdTech Market, by Solution 6.1. Market Snapshot 6.2. Global AdTech Market by Solution, Performance - Potential Analysis 6.3. Global AdTech Market Estimates & Forecasts by Solution 2019-2029 (USD Billion) 6.4. AdTech Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Demand-Side Platforms (DSPs) 6.4.2. Supply-Side Platforms (SSPs) 6.4.3. Ad Networks 6.4.4. Data Management Platforms (DMPs) 6.4.5. Others Chapter 7. Global AdTech Market, by Advertising Type 7.1. Market Snapshot 7.2. Global AdTech Market by Advertising Type, Performance - Potential Analysis 7.3. Global AdTech Market Estimates & Forecasts by Advertising Type 2019-2029 (USD Billion) 7.4. AdTech Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Programmatic Advertising 7.4.2. Search Advertising 7.4.3. Display Advertising 7.4.4. Mobile Advertising 7.4.5. Email Marketing 7.4.6. Others Chapter 8. Global AdTech Market, by Platform 8.1. Market Snapshot 8.2. Global AdTech Market by Platform, Performance - Potential Analysis 8.3. Global AdTech Market Estimates & Forecasts by Platform 2019-2029 (USD Billion) 8.4. AdTech Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Mobile 8.4.2. Web 8.4.3. Others Chapter 9. Global AdTech Market, by Enterprise Size 9.1. Market Snapshot 9.2. Global AdTech Market by Enterprise Size, Performance - Potential Analysis 9.3. Global AdTech Market Estimates & Forecasts by Enterprise Size 2019-2029 (USD Billion) 9.4. AdTech Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. Small and Medium Enterprise (SME) 9.4.2. Large Enterprise Chapter 10. Global AdTech Market, by Vertical 10.1. Market Snapshot 10.2. Global AdTech Market by Vertical, Performance - Potential Analysis 10.3. Global AdTech Market Estimates & Forecasts by Vertical 2019-2029 (USD Billion) 10.4. AdTech Market, Sub Segment Analysis 10.4.1. Media & Entertainment 10.4.2. BFSI 10.4.3. Retail & Consumer Goods 10.4.4. IT & Telecom 10.4.5. Others Chapter 11. Global AdTech Market, Regional Analysis 11.1. AdTech Market, Regional Market Snapshot 11.2. North America AdTech Market 11.2.1. U.S. AdTech Market 11.2.1.1. Solution breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 11.2.1.2. Advertising Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 11.2.1.3. Platform breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 11.2.1.4. Enterprise Size breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 11.2.1.5. Vertical breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 11.2.2. Canada AdTech Market 11.3. Europe AdTech Market Snapshot 11.3.1. U.K. AdTech Market 11.3.2. Germany AdTech Market 11.3.3. France AdTech Market 11.3.4. Spain AdTech Market 11.3.5. Italy AdTech Market 11.3.6. Rest of Europe AdTech Market 11.4. Asia-Pacific AdTech Market Snapshot 11.4.1. China AdTech Market 11.4.2. India AdTech Market 11.4.3. Japan AdTech Market 11.4.4. Australia AdTech Market 11.4.5. South Korea AdTech Market 11.4.6. Rest of Asia Pacific AdTech Market 11.5. Latin America AdTech Market Snapshot 11.5.1. Brazil AdTech Market 11.5.2. Mexico AdTech Market 11.5.3. Rest of Latin America AdTech Market 11.6. Rest of The World AdTech Market Chapter 12. Competitive Intelligence 12.1. Top Market Strategies 12.2. Company Profiles 12.2.1. Adobe 12.2.1.1. Key Information 12.2.1.2. Overview 12.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 12.2.1.4. Product Summary 12.2.1.5. Recent Developments 12.2.2. Alibaba Group Holding Limited 12.2.3. Amazon.com, Inc. 12.2.4. Criteo 12.2.5. Facebook Incorporation 12.2.6. Google Incorporation 12.2.7. Microsoft Incorporation 12.2.8. SpotX 12.2.9. Twitter Incorporation 12.2.10. Verizon Chapter 13. Research Process 13.1. Research Process 13.1.1. Data Mining 13.1.2. Analysis 13.1.3. Market Estimation 13.1.4. Validation 13.1.5. Publishing 13.2. Research Attributes 13.3. Research Assumption
SummaryGlobal AdTech Market is valued at approximately USD 779.41 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 13.7% over the forecast period 2022-2029. The term "AdTech" refers to the software and technologies used by publishers, platforms, brands, and agencies to target, deliver, and track their digital advertising campaigns. Platforms for AdTech software assist agencies and brands in buying advertising space. The AdTech industry comprises a variety of demand-side platforms (DSPs), ad exchanges, data management platforms (DMPs), supply-side platforms (SSPs), and other businesses and products. Advertisers can use these tools to target the appropriate audiences for their ads, make the most of their advertising budgets, and assess the success of their campaigns. The market growth is primarily driven by the factors such as the growth of mobile & online video, consumer inclination to online media, coupled with the high usage of smartphones and the internet. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. AdTech Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. AdTech Market, by Solution, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. AdTech Market, by Advertising Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. AdTech Market, by Platform, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.5. AdTech Market, by Enterprise Size, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.6. AdTech Market, by Vertical, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global AdTech Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global AdTech Market Dynamics 3.1. AdTech Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising consumer inclination to online media 3.1.1.2. Surge in demand for digital advertising 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Presence of ad-blocking software 3.1.2.2. Increasing concerns regarding use of personal data in advertising 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing investments in R&D to create new and improved AdTech solutions 3.1.3.2. Rising demand for programmatic advertising Chapter 4. Global AdTech Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global AdTech Market, by Solution 6.1. Market Snapshot 6.2. Global AdTech Market by Solution, Performance - Potential Analysis 6.3. Global AdTech Market Estimates & Forecasts by Solution 2019-2029 (USD Billion) 6.4. AdTech Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Demand-Side Platforms (DSPs) 6.4.2. Supply-Side Platforms (SSPs) 6.4.3. Ad Networks 6.4.4. Data Management Platforms (DMPs) 6.4.5. Others Chapter 7. Global AdTech Market, by Advertising Type 7.1. Market Snapshot 7.2. Global AdTech Market by Advertising Type, Performance - Potential Analysis 7.3. Global AdTech Market Estimates & Forecasts by Advertising Type 2019-2029 (USD Billion) 7.4. AdTech Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Programmatic Advertising 7.4.2. Search Advertising 7.4.3. Display Advertising 7.4.4. Mobile Advertising 7.4.5. Email Marketing 7.4.6. Others Chapter 8. Global AdTech Market, by Platform 8.1. Market Snapshot 8.2. Global AdTech Market by Platform, Performance - Potential Analysis 8.3. Global AdTech Market Estimates & Forecasts by Platform 2019-2029 (USD Billion) 8.4. AdTech Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Mobile 8.4.2. Web 8.4.3. Others Chapter 9. Global AdTech Market, by Enterprise Size 9.1. Market Snapshot 9.2. Global AdTech Market by Enterprise Size, Performance - Potential Analysis 9.3. Global AdTech Market Estimates & Forecasts by Enterprise Size 2019-2029 (USD Billion) 9.4. AdTech Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. Small and Medium Enterprise (SME) 9.4.2. Large Enterprise Chapter 10. Global AdTech Market, by Vertical 10.1. Market Snapshot 10.2. Global AdTech Market by Vertical, Performance - Potential Analysis 10.3. Global AdTech Market Estimates & Forecasts by Vertical 2019-2029 (USD Billion) 10.4. AdTech Market, Sub Segment Analysis 10.4.1. Media & Entertainment 10.4.2. BFSI 10.4.3. Retail & Consumer Goods 10.4.4. IT & Telecom 10.4.5. Others Chapter 11. Global AdTech Market, Regional Analysis 11.1. AdTech Market, Regional Market Snapshot 11.2. North America AdTech Market 11.2.1. U.S. AdTech Market 11.2.1.1. Solution breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 11.2.1.2. Advertising Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 11.2.1.3. Platform breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 11.2.1.4. Enterprise Size breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 11.2.1.5. Vertical breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 11.2.2. Canada AdTech Market 11.3. Europe AdTech Market Snapshot 11.3.1. U.K. AdTech Market 11.3.2. Germany AdTech Market 11.3.3. France AdTech Market 11.3.4. Spain AdTech Market 11.3.5. Italy AdTech Market 11.3.6. Rest of Europe AdTech Market 11.4. Asia-Pacific AdTech Market Snapshot 11.4.1. China AdTech Market 11.4.2. India AdTech Market 11.4.3. Japan AdTech Market 11.4.4. Australia AdTech Market 11.4.5. South Korea AdTech Market 11.4.6. Rest of Asia Pacific AdTech Market 11.5. Latin America AdTech Market Snapshot 11.5.1. Brazil AdTech Market 11.5.2. Mexico AdTech Market 11.5.3. Rest of Latin America AdTech Market 11.6. Rest of The World AdTech Market Chapter 12. Competitive Intelligence 12.1. Top Market Strategies 12.2. Company Profiles 12.2.1. Adobe 12.2.1.1. Key Information 12.2.1.2. Overview 12.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 12.2.1.4. Product Summary 12.2.1.5. Recent Developments 12.2.2. Alibaba Group Holding Limited 12.2.3. Amazon.com, Inc. 12.2.4. Criteo 12.2.5. Facebook Incorporation 12.2.6. Google Incorporation 12.2.7. Microsoft Incorporation 12.2.8. SpotX 12.2.9. Twitter Incorporation 12.2.10. Verizon Chapter 13. Research Process 13.1. Research Process 13.1.1. Data Mining 13.1.2. Analysis 13.1.3. Market Estimation 13.1.4. Validation 13.1.5. Publishing 13.2. Research Attributes 13.3. 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