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米国コネクテッドデバイス分析市場規模調査:コンポーネント別(ソリューション、サービス)、企業規模別(大企業、中小企業)、導入モデル別(オンプレミス、クラウド)、用途別(販売・顧客管理、セキュリティ・緊急管理、遠隔監視、予知保全・資産管理、在庫管理、エネルギー管理、ビルオートメーション、その他)、業種別(製造業、運輸・物流、エネルギー・公益事業、小売・eコマース、BFSI、健康・ライフサイエンス、政府・防衛、その他)、2022年~2032年予測


US Connected Device Analytics Market Size study, by Component (Solution, Service) by Enterprise Size (Large Enterprise, SMEs) by Deployment Model (On-Premise, Cloud) , by Application (Sales and Customer Management, Security and Emergency Management, Remote Monitoring, Predictive Maintenance and Asset Management, Inventory Management, Energy Management, Building Automation, Others), by Industry Vertical (Manufacturing, Transport and logistics, Energy and Utilities, Retail and eCommerce, BFSI, Health and life science, Government and defence, Others) Forecasts 2022-2032

米国のコネクテッドデバイスアナリティクス市場は、2023年に約XXX百万米ドルと評価され、予測期間2024-2032年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。コネクテッドデバイスアナリティクスは、顧... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年5月5日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

米国のコネクテッドデバイスアナリティクス市場は、2023年に約XXX百万米ドルと評価され、予測期間2024-2032年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。コネクテッドデバイスアナリティクスは、顧客とのコミュニケーション環境を強化するために設計されたクラウドベースのプラットフォームを形成し、アプリケーション、個人、オブジェクト間のスムーズな接続を促進する。このプラットフォームにより、企業はAPIを使用して、音声やビデオ機能だけでなく、メッセージング機能を簡単に統合することで、現在のソフトウェアを強化することができる。さらに、コネクテッドデバイス分析は、異常を検出し、潜在的な脆弱性をピンポイントで特定し、リスクを事前に軽減することで、相互接続システムのセキュリティと信頼性を保護する上で極めて重要な役割を担っている。米国のコネクテッドデバイス分析市場では、拡張性、柔軟性、コスト効率を提供するクラウドベースの展開モデルが普及している。企業は、膨大な量のIoTデータの保存、処理、分析にクラウドプラットフォームを活用しており、既存のITインフラやアプリケーションとのシームレスな統合を可能にしている。

企業は、意思決定のためのリアルタイムのデータ洞察の価値をますます認識するようになっている。コネクテッドデバイス分析により、企業はIoTデバイスからのデータストリームをリアルタイムで監視・分析できるようになり、情報に基づいた迅速な意思決定と状況の変化への迅速な対応が可能になります。製造、ヘルスケア、スマートシティ、小売など、さまざまな分野でモノのインターネット(IoT)デバイスが普及していることが、大きな原動力となっています。より多くのデバイスが相互接続されるようになると、生成されるデータ量が増加し、実用的な洞察を導き出すアナリティクス・ソリューションの機会が生まれる。さらに、技術の進歩とアナリティクス・プラットフォームへの投資の増加により、採用が増加していることも市場を牽引している。しかし一方で、標準化されたプロトコルと相互運用性の欠如が、2022年から2032年にかけての市場成長を阻害すると予想される。


本レポートに含まれる主な市場プレイヤー
マイクロソフト株式会社
オラクル・コーポレーション
インターナショナル・ビジネス・マシン・コーポレーション
シスコシステムズ
グーグル合同会社
6社
7社目
8社目
9社目
10社目

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

コンポーネント別
ソリューション
サービス別
企業規模別
大企業
中小企業
導入モデル別
オンプレミス
クラウド
アプリケーション別
販売・顧客管理
セキュリティと緊急事態管理
遠隔監視
予知保全と資産管理
在庫管理
エネルギー管理
ビルオートメーション
その他
業種別
製造業
輸送・物流
エネルギー・公益事業
小売・eコマース
BFSI
健康・ライフサイエンス
政府・防衛
その他


調査対象年は以下の通り:
過去年-2022年
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年

主な要点
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と国レベル分析。
主要地域の国レベル分析による地理的状況の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要サイドと供給サイドの分析



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目次

第1章.米国コネクテッドデバイス分析市場の定義と調査前提
1.1.調査目的
1.2.市場の定義
1.3.調査の前提
1.3.1.包含と除外
1.3.2.限界
1.3.3.供給サイドの分析
1.3.3.1.入手可能性
1.3.3.2.インフラ
1.3.3.3.規制環境
1.3.3.4.市場競争
1.3.3.5.経済性(消費者の視点)
1.3.4.需要サイド分析
1.3.4.1.規制の枠組み
1.3.4.2.技術の進歩
1.3.4.3.環境への配慮
1.3.4.4.消費者の意識と受容
1.4.推定方法
1.5.調査対象年
1.6.通貨換算レート

第2章.要旨
2.1.米国コネクテッドデバイス分析市場規模・予測(2022年~2032年)
2.2.セグメント別概要
2.2.1.コンポーネント別
2.2.2.企業規模別
2.2.3.展開モデル別
2.2.4.アプリケーション別
2.2.5.業種別
2.3.主要動向
2.4.不況の影響
2.5.アナリストの推奨と結論
第3章 米国米国コネクテッドデバイス分析市場のダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.2.市場の課題
3.3.市場機会
第4章 市場分析米国コネクテッドデバイス分析市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済
4.2.3.社会
4.2.4.技術
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章 米国コネクテッドデバイス分析市場米国のコネクテッドデバイス分析市場 コンポーネント別市場規模・予測 2022-2032
5.1.ソリューション
5.2.サービス
第6章 コネクテッドデバイス分析米国のコネクテッドデバイス分析市場規模・予測:企業規模別 2022年~2032年
6.1.大企業
6.2.中小企業
第7章 コネクテッドデバイス分析米国のコネクテッドデバイス分析市場規模・予測:展開モデル別 2022年~2032年
7.1.オンプレミス
7.2.クラウド
第8章 米国のコネクテッドデバイス分析市場米国コネクテッドデバイスアナリティクス市場規模・予測:アプリケーションサイズ別 2022-2032
8.1.販売・顧客管理
8.2.セキュリティと緊急事態管理
8.3.遠隔監視
8.4.予知保全と資産管理
8.5.在庫管理
8.6.エネルギー管理
8.7.ビルオートメーション
8.8.その他
第9章 コネクテッドデバイス分析米国のコネクテッドデバイス分析市場規模・産業分野別予測 2022年~2032年
9.1.製造業
9.2.運輸・物流
9.3.エネルギー・公益事業
9.4.小売・eコマース
9.5.BFSI
9.6.健康・ライフサイエンス
9.7.政府・防衛
9.8.その他
第10章.コンペティティブ・インテリジェンス
10.1.主要企業のSWOT分析
10.1.1.企業1
10.1.2.企業2
10.1.3.会社3
10.2.トップ市場戦略
10.3.企業プロフィール
10.3.1.マイクロソフト株式会社
10.3.1.1.主要情報
10.3.1.2.概要
10.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
10.3.1.4.製品概要
10.3.1.5.市場戦略
10.3.2.オラクル株式会社
10.3.3.インターナショナル・ビジネス・マシン・コーポレーション
10.3.4.シスコシステムズ
10.3.5.グーグル合同会社
10.3.6.6社
10.3.7.7社目
10.3.8.8社
10.3.9.9社
10.3.10.10社
第11章.研究プロセス
11.1.研究プロセス
11.1.1.データマイニング
11.1.2.分析
11.1.3.市場推定
11.1.4.バリデーション
11.1.5.出版
11.2.研究属性

 

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Summary

US Connected Device Analytics Market is valued approximately at USD XXX million in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2024-2032. Connected device analytics form a cloud-based platform engineered to enhance the landscape of customer communications, fostering smooth connectivity between applications, individuals, and objects. This platform enables businesses to enhance their current software by effortlessly integrating messaging capabilities, as well as voice and video functionalities, using APIs. Additionally, connected device analytics assumes a pivotal role in safeguarding the security and dependability of interconnected systems by detecting anomalies, pinpointing potential vulnerabilities, and proactively mitigating risks. Cloud-based deployment models are prevalent in the US connected device analytics market, offering scalability, flexibility, and cost-efficiency. Businesses are leveraging cloud platforms to store, process, and analyze vast amounts of IoT data, enabling seamless integration with existing IT infrastructure and application.

Businesses are increasingly recognizing the value of real-time data insights for decision-making. Connected device analytics enables organizations to monitor and analyze data streams from IoT devices in real-time, empowering them to make informed decisions quickly and respond promptly to changing conditions. The proliferation of Internet of Things (IoT) devices across various sectors, including manufacturing, healthcare, smart cities, and retail, is a significant driver. As more devices become interconnected, the volume of data generated increases, creating opportunities for analytics solutions to derive actionable insights. Furthermore, the market is driven by increased adoption because of Advancements in Technology and rising investment in analytics platforms. However, lack of standardized protocols and interoperability, on the other hand, is expected to stifle market growth between 2022 and 2032.


Major market player included in this report are:
Microsoft Corporation
Oracle Corporation
International Business Machine Corporation
Cisco Systems, Inc.
Google LLC
Company 6
Company 7
Company 8
Company 9
Company 10

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Component
Solution
Service
By Enterprise Size
Large Enterprise
SMEs
By Deployment Model
On-Premise
Cloud
By Application
Sales and Customer Management
Security and Emergency Management
Remote Monitoring
Predictive Maintenance and Asset Management
Inventory Management
Energy Management
Building Automation
Others
By Industry Vertical
Manufacturing
Transport and logistics
Energy and Utilities
Retail and eCommerce
BFSI
Health and life science
Government and defense
Others


Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and Country level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market.



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Table of Contents

Chapter 1. US Connected Device Analytics Market Definition and Research Assumptions
1.1. Research Objective
1.2. Market Definition
1.3. Research Assumptions
1.3.1. Inclusion & Exclusion
1.3.2. Limitations
1.3.3. Supply Side Analysis
1.3.3.1. Availability
1.3.3.2. Infrastructure
1.3.3.3. Regulatory Environment
1.3.3.4. Market Competition
1.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
1.3.4. Demand Side Analysis
1.3.4.1. Regulatory frameworks
1.3.4.2. Technological Advancements
1.3.4.3. Environmental Considerations
1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
1.4. Estimation Methodology
1.5. Years Considered for the Study
1.6. Currency Conversion Rates

Chapter 2. Executive Summary
2.1. US Connected Device Analytics Market Size & Forecast (2022- 2032)
2.2. Segmental Summary
2.2.1. By Component
2.2.2. By Enterprise Size
2.2.3. By Deployment Model
2.2.4. By Application
2.2.5. By Industry Vertical
2.3. Key Trends
2.4. Recession Impact
2.5. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 3. US Connected Device Analytics Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.2. Market Challenges
3.3. Market Opportunities
Chapter 4. US Connected Device Analytics Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economic
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. US Connected Device Analytics Market Size & Forecasts by Component 2022-2032
5.1. Solution
5.2. Service
Chapter 6. US Connected Device Analytics Market Size & Forecasts by Enterprise Size 2022-2032
6.1. Large Enterprise
6.2. SMEs
Chapter 7. US Connected Device Analytics Market Size & Forecasts by Deployment Model 2022-2032
7.1. On-Premise
7.2. Cloud
Chapter 8. US Connected Device Analytics Market Size & Forecasts by Application Size 2022-2032
8.1. Sales and Customer Management
8.2. Security and Emergency Management
8.3. Remote Monitoring
8.4. Predictive Maintenance and Asset Management
8.5. Inventory Management
8.6. Energy Management
8.7. Building Automation
8.8. Others
Chapter 9. US Connected Device Analytics Market Size & Forecasts by Industry Vertical Size 2022-2032
9.1. Manufacturing
9.2. Transport and logistics
9.3. Energy and Utilities
9.4. Retail and eCommerce
9.5. BFSI
9.6. Health and life science
9.7. Government and defense
9.8. Others
Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Key Company SWOT Analysis
10.1.1. Company 1
10.1.2. Company 2
10.1.3. Company 3
10.2. Top Market Strategies
10.3. Company Profiles
10.3.1. Microsoft Corporation
10.3.1.1. Key Information
10.3.1.2. Overview
10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.3.1.4. Product Summary
10.3.1.5. Market Strategies
10.3.2. Oracle Corporation
10.3.3. International Business Machine Corporation
10.3.4. Cisco Systems, Inc.
10.3.5. Google LLC
10.3.6. Company 6
10.3.7. Company 7
10.3.8. Company 8
10.3.9. Company 9
10.3.10. Company 10
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes

 

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