米国OTTメディアサービス市場、収益モデル別(SVOD、AVOD)、デバイスタイプ別((モバイルデバイス&コンピュータ、スマートTV&セットトップボックス、ゲーム機&Fire Tvデバイス))、地域別、競合予測および機会、2028年United States OTT Media Services Market, By Revenue Model (SVOD, AVOD), By Device Type ((Mobile Devices & Computers, Smart TVs & Set-Top Box, Gaming Consoles & Fire Tv Devices)), By Region, Competition Forecast and Opportunities, 2028 米国OTTメディアサービス市場は、インターネット接続の増加により、予測期間中に目覚ましい成長を遂げると予測されています。世界銀行のデータによると、米国では総人口の90.9%以上がインターネット接続にアクセ... もっと見る
サマリー米国OTTメディアサービス市場は、インターネット接続の増加により、予測期間中に目覚ましい成長を遂げると予測されています。世界銀行のデータによると、米国では総人口の90.9%以上がインターネット接続にアクセス可能です。米国のOTT産業は、スマートテレビやスマートフォンなどのスマートデバイスの普及により、需要が増加しています。スマートフォンは2億9,415万台以上、テレビは全世帯の90%以上が所有しています。中でもスマートテレビを所有している人は全体の50%に上り、同国におけるOTTメディアサービスの需要に大きな影響を与えています。 OTTメディアサービスの複数の利点が人気を集めているのは、住民がケーブル契約、地理的制約、放送スケジュールから解放されるといった要因に起因しています。したがって、限られたジャンルの選択肢、パッケージの柔軟性、ガジェットの増加、インターネット利用、安価なコストなどが、人気上昇に寄与しています。COVID-19の流行により、劇場、興行場、映画館などの娯楽施設が一時的に閉鎖されたため、米国ではオーバー・ザ・トップ・サービスの需要が高まっています。 さまざまなデバイスでストリーミングサービスを利用できるようになったことが市場成長を後押し 技術の進歩に伴い、OTTメディアサービスはより広く利用されるようになり、現在ではスマートフォンやスマートテレビでも利用できるようになりました。さらに、ゲーム機でのストリーミングプラットフォームの利用や、Amazon.com, Inc.など複数の企業が発売したfiretvスティックの登場により、スマートテレビ以外でもOTTサービスを気軽にストリーミングできるようになり、ビジネススタンダードのデータでは、firetvスティックの助けを借りてOTTプラットフォームを配信する月間アクティブユーザー数は世界で5000万人以上となっており、これがOTTメディアサービス産業の成長を後押ししています。また、Alphabet Inc.が発売したChromecastデバイスは、専用リモコンやアルゴリズム生成による推薦など、ユーザー体験を向上させるいくつかの機能を備えています。 多様なサブスクリプション・パッケージの利用可能性の増加が市場成長を促進 OTTメディアサービスは、様々なサブスクリプションパッケージが利用可能なため、国内での利用が増加している。AVODとSVODを組み合わせたモデルを提供する企業もあり、新規加入者の獲得に役立っています。さらに、いくつかのOTTメディアサービス-プラットフォームは、むしろOTTメディアサービス-プラットフォームのサブスクリプションのために支払うよりも広告を表示したい顧客のためのAVODモデルを支持しています。 数多くのサイバー犯罪が市場成長の妨げに さらに、HBO、Netflixなどを含む特定のOTTプラットフォームは、購読中に個人情報を失う可能性があるため、消費者を危険にさらしています。さらに、銀行口座情報などのユーザーの機密情報を要求するウェブサイトでは、サイバー犯罪が発生する可能性があります。多くの信頼できるプラットフォームがセキュリティの向上に努めたとしても、まだ多くのプラットフォームがセキュリティの微調整を必要としています。したがって、これは国内での拡張をレンダリングします。 新規参入企業による競争の激化が市場成長の妨げに 新規サービスプロバイダーが既存プロバイダーよりも低価格でコンテンツを配信しているため、OTTメディアサービス分野は大きな競争を経験しています。また、複数の事業者がAVODの収益モデルを導入して潜在的な加入者を獲得し、有名ブランドと熾烈な競争を行っています。 市場細分化 米国OTTメディアサービス市場は、収益モデル、デバイスタイプ、地域、企業に基づいてセグメント化されています。収益モデルに基づいて、市場はさらにSVODとAVODに区分されます。デバイスタイプに基づき、米国OTTメディアサービス市場はモバイルデバイス&コンピューター、スマートテレビ&セットトップボックス、ゲームコンソール&Fire TVデバイスに区分されます。 企業プロフィール Netflix, Inc.、Amazon.com, Inc、Alphabet Inc、The Walt Disney Company、Hulu, LLC、Apple, Inc、HBO MAX(AT&T INC)、Viacom Inc、XUMO, LLC、Sling TVなど、米国のOTTメディアサービス市場で事業を展開している上位プレイヤーが名を連ねています。 レポートの範囲 本レポートでは、米国OTTメディアサービス市場を、以下に詳述した業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。 - 米国OTTメディアサービス市場:収益モデル別 o AVOD o SVOD - 米国OTTメディアサービス市場:デバイスタイプ別 o モバイルデバイスとコンピュータ o スマートテレビとセットトップボックス o ゲーム機 & Fire Tvデバイス - 米国のOTTメディアサービス市場(地域別 南 西 中西部 北東部 競合他社の状況 企業プロフィール。米国OTTメディアサービス市場における主要企業の詳細な分析。 カスタマイズが可能です。 TechSci Researchでは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。このレポートでは、以下のカスタマイズが可能です。 企業情報 - 追加的な市場プレイヤーの詳細分析とプロファイリング(最大5社)。 目次1. Introduction1.1. Market Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Brand Awareness 4.4. Factors Influencing Purchase Decision for Subscription 4.5. Brand Satisfaction 4.6. Challenges Faced Post Purchase of Subscription 5. United States OTT Media Service Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Revenue Model Market Share Analysis (AVOD, SVOD) 5.2.2. By Device Type Market Share Analysis (Smart TVs & Set-Top Box, Mobile Devices & Computers, Gaming Consoles & Fire Tv Devices) 5.2.3. By Regional Market Share Analysis 5.2.3.1. South Region Market Analysis 5.2.3.2. Midwest Region Market Analysis 5.2.3.3. Northeast Region Market Analysis 5.2.3.4. West Region Market Analysis 5.3. United States OTT Media Services Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Revenue Model Market Share Analysis 5.3.2. By Device Type Market Share Analysis 5.3.3. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. South United States OTT Media Service Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Revenue Model Market Share Analysis 6.2.2. By Device Type Market Share Analysis 7. Midwest United States OTT Media Service Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Revenue Model Market Share Analysis 7.2.2. By Device Type Market Share Analysis 8. Northeast United States OTT Media Service Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Revenue Model Market Share Analysis 8.2.2. By Device Type Market Share Analysis 9. West United States OTT Media Service Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Revenue Model Market Share Analysis 9.2.2. By Device Type Market Share Analysis 10. Market Dynamics 10.1. Drivers 10.1.1. Availability of Streaming Services on Various Devices 10.1.2. Increasing Availability of Various Subscription Packages 10.1.3. Increasing Internet Penetration 10.2. Challenges 10.2.1. Numerous Cybercrimes 10.2.2. Piracy of Videos 11. Impact of COVID-19 on United States OTT Media Services Market 11.1.1. Impact Assessment Model 11.1.2. Key Segments Impacted 11.1.3. Key Regions Impacted 12. Market Trends & Developments 12.1. 5G is Changing the OTT Media Services Market 12.2. Innovative Monetization Models 12.3. Content Personalization Through Different Algorithms 12.4. User-Friendly Interface 13. SWOT Analysis 13.1. Strength 13.2. Weakness 13.3. Opportunities 13.4. Threats 14. Porter’s Five Forces Model 14.1. Competition Landscape 14.2. Buyer Power 14.3. Supplier Power 14.4. Threat of New Entrants 14.5. Threat of Substitutes 15. Competitive Landscape 15.1. Competition Outlook 15.2. Company Profiles 15.2.1. Netflix, Inc. 15.2.1.1. Company Details 15.2.1.2. Products & Services 15.2.1.3. Financial (As Reported) 15.2.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.1.5. Recent Development 15.2.1.6. Key Management Personnel 15.2.2. Amazon.com, Inc 15.2.2.1. Company Details 15.2.2.2. Products & Services 15.2.2.3. Financial (As Reported) 15.2.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.2.5. Recent Development 15.2.2.6. Key Management Personnel 15.2.3. Alphabet Inc. 15.2.3.1. Company Details 15.2.3.2. Products & Services 15.2.3.3. Financial (As Reported) 15.2.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.3.5. Recent Development 15.2.3.6. Key Management Personnel 15.2.4. The Walt Disney Company 15.2.4.1. Company Details 15.2.4.2. Products & Services 15.2.4.3. Financial (As Reported) 15.2.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.4.5. Recent Development 15.2.4.6. Key Management Personnel 15.2.5. Hulu, LLC 15.2.5.1. Company Details 15.2.5.2. Products & Services 15.2.5.3. Financial (As Reported) 15.2.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.5.5. Recent Development 15.2.5.6. Key Management Personnel 15.2.6. Apple, Inc. 15.2.6.1. Company Details 15.2.6.2. Products & Services 15.2.6.3. Financial (As Reported) 15.2.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.6.5. Recent Development 15.2.6.6. Key Management Personnel 15.2.7. HBO MAX (AT&T INC.) 15.2.7.1. Company Details 15.2.7.2. Products & Services 15.2.7.3. Financial (As Reported) 15.2.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.7.5. Recent Development 15.2.7.6. Key Management Personnel 15.2.8. Viacom Inc. 15.2.8.1. Company Details 15.2.8.2. Products & Services 15.2.8.3. Financial (As Reported) 15.2.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.8.5. Recent Development 15.2.8.6. Key Management Personnel 15.2.9. Xumo, LLC 15.2.9.1. Company Details 15.2.9.2. Products & Services 15.2.9.3. Financial (As Reported) 15.2.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.9.5. Recent Development 15.2.9.6. Key Management Personnel 15.2.10. Sling TV 15.2.10.1. Company Details 15.2.10.2. Products & Services 15.2.10.3. Financial (As Reported) 15.2.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.10.5. Recent Development 15.2.10.6. Key Management Personnel 16. Strategic Recommendations/Action Plan 16.1. Key Focus Areas 16.2. Target Regions & Countries 16.3. Target Revenue Model 16.4. Target Device Type 17. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
SummaryUnited States OTT Media Services Market is projected to grow at impressive rate during the forecast period on account of increasing internet connectivity. According to the data provided by World Bank, more than 90.9% of the total population in the country have access to internet connectivity. Table of Contents1. Introduction1.1. Market Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Brand Awareness 4.4. Factors Influencing Purchase Decision for Subscription 4.5. Brand Satisfaction 4.6. Challenges Faced Post Purchase of Subscription 5. United States OTT Media Service Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Revenue Model Market Share Analysis (AVOD, SVOD) 5.2.2. By Device Type Market Share Analysis (Smart TVs & Set-Top Box, Mobile Devices & Computers, Gaming Consoles & Fire Tv Devices) 5.2.3. By Regional Market Share Analysis 5.2.3.1. South Region Market Analysis 5.2.3.2. Midwest Region Market Analysis 5.2.3.3. Northeast Region Market Analysis 5.2.3.4. West Region Market Analysis 5.3. United States OTT Media Services Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Revenue Model Market Share Analysis 5.3.2. By Device Type Market Share Analysis 5.3.3. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. South United States OTT Media Service Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Revenue Model Market Share Analysis 6.2.2. By Device Type Market Share Analysis 7. Midwest United States OTT Media Service Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Revenue Model Market Share Analysis 7.2.2. By Device Type Market Share Analysis 8. Northeast United States OTT Media Service Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Revenue Model Market Share Analysis 8.2.2. By Device Type Market Share Analysis 9. West United States OTT Media Service Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Revenue Model Market Share Analysis 9.2.2. By Device Type Market Share Analysis 10. Market Dynamics 10.1. Drivers 10.1.1. Availability of Streaming Services on Various Devices 10.1.2. Increasing Availability of Various Subscription Packages 10.1.3. Increasing Internet Penetration 10.2. Challenges 10.2.1. Numerous Cybercrimes 10.2.2. Piracy of Videos 11. Impact of COVID-19 on United States OTT Media Services Market 11.1.1. Impact Assessment Model 11.1.2. Key Segments Impacted 11.1.3. Key Regions Impacted 12. Market Trends & Developments 12.1. 5G is Changing the OTT Media Services Market 12.2. Innovative Monetization Models 12.3. Content Personalization Through Different Algorithms 12.4. User-Friendly Interface 13. SWOT Analysis 13.1. Strength 13.2. Weakness 13.3. Opportunities 13.4. Threats 14. Porter’s Five Forces Model 14.1. Competition Landscape 14.2. Buyer Power 14.3. Supplier Power 14.4. Threat of New Entrants 14.5. Threat of Substitutes 15. Competitive Landscape 15.1. Competition Outlook 15.2. Company Profiles 15.2.1. Netflix, Inc. 15.2.1.1. Company Details 15.2.1.2. Products & Services 15.2.1.3. Financial (As Reported) 15.2.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.1.5. Recent Development 15.2.1.6. Key Management Personnel 15.2.2. Amazon.com, Inc 15.2.2.1. Company Details 15.2.2.2. Products & Services 15.2.2.3. Financial (As Reported) 15.2.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.2.5. Recent Development 15.2.2.6. Key Management Personnel 15.2.3. Alphabet Inc. 15.2.3.1. Company Details 15.2.3.2. Products & Services 15.2.3.3. Financial (As Reported) 15.2.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.3.5. Recent Development 15.2.3.6. Key Management Personnel 15.2.4. The Walt Disney Company 15.2.4.1. Company Details 15.2.4.2. Products & Services 15.2.4.3. Financial (As Reported) 15.2.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.4.5. Recent Development 15.2.4.6. Key Management Personnel 15.2.5. Hulu, LLC 15.2.5.1. Company Details 15.2.5.2. Products & Services 15.2.5.3. Financial (As Reported) 15.2.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.5.5. Recent Development 15.2.5.6. Key Management Personnel 15.2.6. Apple, Inc. 15.2.6.1. Company Details 15.2.6.2. Products & Services 15.2.6.3. Financial (As Reported) 15.2.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.6.5. Recent Development 15.2.6.6. Key Management Personnel 15.2.7. HBO MAX (AT&T INC.) 15.2.7.1. Company Details 15.2.7.2. Products & Services 15.2.7.3. Financial (As Reported) 15.2.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.7.5. Recent Development 15.2.7.6. Key Management Personnel 15.2.8. Viacom Inc. 15.2.8.1. Company Details 15.2.8.2. Products & Services 15.2.8.3. Financial (As Reported) 15.2.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.8.5. Recent Development 15.2.8.6. Key Management Personnel 15.2.9. Xumo, LLC 15.2.9.1. Company Details 15.2.9.2. Products & Services 15.2.9.3. Financial (As Reported) 15.2.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.9.5. Recent Development 15.2.9.6. Key Management Personnel 15.2.10. Sling TV 15.2.10.1. Company Details 15.2.10.2. Products & Services 15.2.10.3. Financial (As Reported) 15.2.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.10.5. Recent Development 15.2.10.6. Key Management Personnel 16. Strategic Recommendations/Action Plan 16.1. Key Focus Areas 16.2. Target Regions & Countries 16.3. Target Revenue Model 16.4. Target Device Type 17. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(その他)の最新刊レポートTechSci Research 社の最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(device)の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/05 10:26 153.43 円 167.28 円 201.52 円 |