世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

家庭用浄水器の世界市場規模調査&予測、製品タイプ別(軟水器、紫外線浄化装置、沈殿物フィルター、カーボンフィルター、酸中和剤)、販売チャネル別(直販、間接販売)、地域分析、2022-2029年


Global Home Water Filtration Unit Market Size study & Forecast, by Product Type (Water softeners, Ultraviolet purification systems, Sediment filters, Carbon filters, Acid neutralizers), by Sales Channel (Direct Sales, Indirect Sales) and Regional Analysis, 2022-2029

家庭用浄水器ユニットの世界市場は、2021年に約108億5000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には10.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。家庭用浄水器ユニットは、微細な物理的バリア、生物... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年4月24日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

家庭用浄水器ユニットの世界市場は、2021年に約108億5000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には10.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。家庭用浄水器ユニットは、微細な物理的バリア、生物学的プロセス、化学的プロセスによって汚染を低減し、水の不純物を除去するために使用されます。家庭用浄水器には、軟水器、紫外線浄化システム、沈殿物フィルター、カーボンフィルター、酸中和剤などの製品が含まれます。水の安全性と品質に関する意識の高まり、ライフスタイルの変化、健康志向の高まりなどの要因が、世界中の市場需要に大きく寄与しています。

水を媒介とする疾病の増加は、市場成長の主要な推進要因として作用しています。世界保健機関(WHO)の報告によると、水不足の国には20億人以上の人々が住んでおり、毎年約82万9千人が下痢で死亡していると推定されています。また、病気の80%は世界的なものであり、死亡者の3.1%は汚れた環境と水質の悪さが原因であると考えられています。このような要因が浄水器の需要を高め、家庭用浄水器市場の成長を促進しています。さらに、先端技術開発への投資の増加や、汚染された地表水の悪影響に対する意識の高まりは、予測される数年間にさまざまな有利な機会をもたらしています。しかし、代替技術の人気の高まりは、2022-2029年の予測期間を通じて、市場の成長に挑戦しています。

家庭用浄水器の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。アジア太平洋地域は、研究開発への投資の増加、人口の増加、市場参入者の増加により、売上高で市場を支配しています。一方、欧州は、黄疸や水系感染症の増加、都市住民の衛生意識の高まりなどの要因から、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。

本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです:

Kent RO System Ltd.
Brita Gmbh
エウレカフォーブス社
タタ・ケミカルズ(Tata Chemicals Ltd.
ハロソース株式会社
パナソニック株式会社
アムウェイ株式会社
アクアサナ
GEウォーター&プロセステクノロジーズ, Inc.
エウレカフォーブス(株)

市場の最近の動向
 2022年10月、HULのPureitは、FiltraPowerテクノロジーを搭載したRO + UV + Mineralsベースの浄水器の新ライン「Pureit Vital Series」を発表した。この技術は、病原菌、工業用化学物質、農薬などの有害物質を除去しながら、安全な飲料水を提供することが確認されています。



世界の家庭用浄水器市場レポートスコープ:
過去データ 2019年~2020年~2021年
推計基準年 2021年
予測期間2022年〜2029年
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
報告対象セグメント 製品タイプ、販売チャネル、地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。




本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

製品タイプ別
軟水器
紫外線浄化システム
セディメントフィルター
カーボンフィルター
酸の中和剤

販売チャネル別
直接販売
間接販売

地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
RoLA
その他の地域(Rest of the World

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Home Water Filtration Unit Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Home Water Filtration Unit Market, by Product Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Home Water Filtration Unit Market, by Sales Channel, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Home Water Filtration Unit Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Home Water Filtration Unit Market Dynamics
3.1. Home Water Filtration Unit Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising incidences of water-borne diseases
3.1.1.2. Increase in health consciousness
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Rise in the popularity of alternative technologies
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising investment in the development of advanced technology
3.1.3.2. Growing awareness about the adverse effects of contaminated surface water
Chapter 4. Global Home Water Filtration Unit Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Home Water Filtration Unit Market, by Product Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Home Water Filtration Unit Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Home Water Filtration Unit Market Estimates & Forecasts by Product Type 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Home Water Filtration Unit Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Water softeners
6.4.2. Ultraviolet purification systems
6.4.3. Sediment filters
6.4.4. Carbon filters
6.4.5. Acid neutralizers
Chapter 7. Global Home Water Filtration Unit Market, by Sales Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Home Water Filtration Unit Market by Sales Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Home Water Filtration Unit Market Estimates & Forecasts by Sales Channel 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Home Water Filtration Unit Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Direct Sales
7.4.2. Indirect Sales
Chapter 8. Global Home Water Filtration Unit Market, Regional Analysis
8.1. Home Water Filtration Unit Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Home Water Filtration Unit Market
8.2.1. U.S. Home Water Filtration Unit Market
8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Sales Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada Home Water Filtration Unit Market
8.3. Europe Home Water Filtration Unit Market Snapshot
8.3.1. U.K. Home Water Filtration Unit Market
8.3.2. Germany Home Water Filtration Unit Market
8.3.3. France Home Water Filtration Unit Market
8.3.4. Spain Home Water Filtration Unit Market
8.3.5. Italy Home Water Filtration Unit Market
8.3.6. Rest of Europe Home Water Filtration Unit Market
8.4. Asia-Pacific Home Water Filtration Unit Market Snapshot
8.4.1. China Home Water Filtration Unit Market
8.4.2. India Home Water Filtration Unit Market
8.4.3. Japan Home Water Filtration Unit Market
8.4.4. Australia Home Water Filtration Unit Market
8.4.5. South Korea Home Water Filtration Unit Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Home Water Filtration Unit Market
8.5. Latin America Home Water Filtration Unit Market Snapshot
8.5.1. Brazil Home Water Filtration Unit Market
8.5.2. Mexico Home Water Filtration Unit Market
8.5.3. Rest of Latin America Home Water Filtration Unit Market
8.6. Rest of The World Home Water Filtration Unit Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Kent RO System Ltd.
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Brita Gmbh
9.2.3. Eureka Forbes Ltd.
9.2.4. Tata Chemicals Ltd.
9.2.5. HaloSource, Inc.
9.2.6. Panasonic Corporation
9.2.7. Amway Corporation
9.2.8. Aquasana
9.2.9. GE Water & Process Technologies, Inc.
9.2.10. Eureka Forbes Ltd.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Home Water Filtration Unit Market is valued at approximately USD 10.85 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 10.5% over the forecast period 2022-2029. Home water filtration unit is used to remove impurities of water by reducing the contamination through a fine physical barrier, biological process, or chemical process. Home water filtration unit includes products such as water softeners, ultraviolet purification systems, sediment filters, carbon filters, and acid neutralizers. Factors such as rising awareness regarding water safety and quality, changing lifestyles, coupled with the increase in health consciousness are majorly contributing to the market demand around the world.

The rising incidences of water-borne diseases are acting as a major driving factor for market growth. The World Health Organization reported that there are more than 2 billion people living in water-stressed countries and around 829 000 people are estimated to die each year from diarrhoea. Also, 80% of diseases are claimed to be worldwide, and 3.1% of deaths are considered to be caused by dirty environments and poor water quality. Thereby, these aforementioned factors are propelling the demand for water filters, which, in turn, augments the home water filtration unit market growth. Moreover, rising investment in the development of advanced technology, as well as the growing awareness about the adverse effects of contaminated surface water is presenting various lucrative opportunities over the forecasting years. However, the rise in the popularity of alternative technologies is challenging the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Home Water Filtration Unit Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. The Asia Pacific dominated the market in terms of revenue, owing to the increasing investments in R&D, growing population, along with rising number of market players. Whereas, Europe is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as the rising cases of jaundice and waterborne infections, as well as growing awareness regarding sanitation among the urban population in the market space.

Major market players included in this report are:

Kent RO System Ltd.
Brita Gmbh
Eureka Forbes Ltd.
Tata Chemicals Ltd.
HaloSource, Inc.
Panasonic Corporation
Amway Corporation
Aquasana
GE Water & Process Technologies, Inc.
Eureka Forbes Ltd.

Recent Developments in the Market:
 In October 2022, HUL's Pureit introduced Pureit Vital Series, a new line of RO + UV + Minerals-based water purifiers with FiltraPower Technology. This technology has been shown to remove toxic substances like pathogens, industrial chemicals, and pesticides while still providing safe drinking water.



Global Home Water Filtration Unit Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Product Type, Sales Channel, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*




The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product Type:
Water softeners
Ultraviolet purification systems
Sediment filters
Carbon filters
Acid neutralizers

By Sales Channel:
Direct Sales
Indirect Sales

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
RoLA
Rest of the World



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Home Water Filtration Unit Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Home Water Filtration Unit Market, by Product Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Home Water Filtration Unit Market, by Sales Channel, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Home Water Filtration Unit Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Home Water Filtration Unit Market Dynamics
3.1. Home Water Filtration Unit Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising incidences of water-borne diseases
3.1.1.2. Increase in health consciousness
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Rise in the popularity of alternative technologies
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising investment in the development of advanced technology
3.1.3.2. Growing awareness about the adverse effects of contaminated surface water
Chapter 4. Global Home Water Filtration Unit Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Home Water Filtration Unit Market, by Product Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Home Water Filtration Unit Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Home Water Filtration Unit Market Estimates & Forecasts by Product Type 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Home Water Filtration Unit Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Water softeners
6.4.2. Ultraviolet purification systems
6.4.3. Sediment filters
6.4.4. Carbon filters
6.4.5. Acid neutralizers
Chapter 7. Global Home Water Filtration Unit Market, by Sales Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Home Water Filtration Unit Market by Sales Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Home Water Filtration Unit Market Estimates & Forecasts by Sales Channel 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Home Water Filtration Unit Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Direct Sales
7.4.2. Indirect Sales
Chapter 8. Global Home Water Filtration Unit Market, Regional Analysis
8.1. Home Water Filtration Unit Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Home Water Filtration Unit Market
8.2.1. U.S. Home Water Filtration Unit Market
8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Sales Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada Home Water Filtration Unit Market
8.3. Europe Home Water Filtration Unit Market Snapshot
8.3.1. U.K. Home Water Filtration Unit Market
8.3.2. Germany Home Water Filtration Unit Market
8.3.3. France Home Water Filtration Unit Market
8.3.4. Spain Home Water Filtration Unit Market
8.3.5. Italy Home Water Filtration Unit Market
8.3.6. Rest of Europe Home Water Filtration Unit Market
8.4. Asia-Pacific Home Water Filtration Unit Market Snapshot
8.4.1. China Home Water Filtration Unit Market
8.4.2. India Home Water Filtration Unit Market
8.4.3. Japan Home Water Filtration Unit Market
8.4.4. Australia Home Water Filtration Unit Market
8.4.5. South Korea Home Water Filtration Unit Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Home Water Filtration Unit Market
8.5. Latin America Home Water Filtration Unit Market Snapshot
8.5.1. Brazil Home Water Filtration Unit Market
8.5.2. Mexico Home Water Filtration Unit Market
8.5.3. Rest of Latin America Home Water Filtration Unit Market
8.6. Rest of The World Home Water Filtration Unit Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Kent RO System Ltd.
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Brita Gmbh
9.2.3. Eureka Forbes Ltd.
9.2.4. Tata Chemicals Ltd.
9.2.5. HaloSource, Inc.
9.2.6. Panasonic Corporation
9.2.7. Amway Corporation
9.2.8. Aquasana
9.2.9. GE Water & Process Technologies, Inc.
9.2.10. Eureka Forbes Ltd.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向け電子機器分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(home)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/04 10:27

150.82 円

158.84 円

193.81 円

ページTOPに戻る