家庭用浄水器の世界市場規模調査&予測、製品タイプ別(軟水器、紫外線浄化装置、沈殿物フィルター、カーボンフィルター、酸中和剤)、販売チャネル別(直販、間接販売)、地域分析、2022-2029年Global Home Water Filtration Unit Market Size study & Forecast, by Product Type (Water softeners, Ultraviolet purification systems, Sediment filters, Carbon filters, Acid neutralizers), by Sales Channel (Direct Sales, Indirect Sales) and Regional Analysis, 2022-2029 家庭用浄水器ユニットの世界市場は、2021年に約108億5000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には10.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。家庭用浄水器ユニットは、微細な物理的バリア、生物... もっと見る
サマリー家庭用浄水器ユニットの世界市場は、2021年に約108億5000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には10.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。家庭用浄水器ユニットは、微細な物理的バリア、生物学的プロセス、化学的プロセスによって汚染を低減し、水の不純物を除去するために使用されます。家庭用浄水器には、軟水器、紫外線浄化システム、沈殿物フィルター、カーボンフィルター、酸中和剤などの製品が含まれます。水の安全性と品質に関する意識の高まり、ライフスタイルの変化、健康志向の高まりなどの要因が、世界中の市場需要に大きく寄与しています。水を媒介とする疾病の増加は、市場成長の主要な推進要因として作用しています。世界保健機関(WHO)の報告によると、水不足の国には20億人以上の人々が住んでおり、毎年約82万9千人が下痢で死亡していると推定されています。また、病気の80%は世界的なものであり、死亡者の3.1%は汚れた環境と水質の悪さが原因であると考えられています。このような要因が浄水器の需要を高め、家庭用浄水器市場の成長を促進しています。さらに、先端技術開発への投資の増加や、汚染された地表水の悪影響に対する意識の高まりは、予測される数年間にさまざまな有利な機会をもたらしています。しかし、代替技術の人気の高まりは、2022-2029年の予測期間を通じて、市場の成長に挑戦しています。 家庭用浄水器の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。アジア太平洋地域は、研究開発への投資の増加、人口の増加、市場参入者の増加により、売上高で市場を支配しています。一方、欧州は、黄疸や水系感染症の増加、都市住民の衛生意識の高まりなどの要因から、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。 本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです: Kent RO System Ltd. Brita Gmbh エウレカフォーブス社 タタ・ケミカルズ(Tata Chemicals Ltd. ハロソース株式会社 パナソニック株式会社 アムウェイ株式会社 アクアサナ GEウォーター&プロセステクノロジーズ, Inc. エウレカフォーブス(株) 市場の最近の動向 2022年10月、HULのPureitは、FiltraPowerテクノロジーを搭載したRO + UV + Mineralsベースの浄水器の新ライン「Pureit Vital Series」を発表した。この技術は、病原菌、工業用化学物質、農薬などの有害物質を除去しながら、安全な飲料水を提供することが確認されています。 世界の家庭用浄水器市場レポートスコープ: 過去データ 2019年~2020年~2021年 推計基準年 2021年 予測期間2022年〜2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド 報告対象セグメント 製品タイプ、販売チャネル、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: 製品タイプ別 軟水器 紫外線浄化システム セディメントフィルター カーボンフィルター 酸の中和剤 販売チャネル別 直接販売 間接販売 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ RoLA その他の地域(Rest of the World 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Home Water Filtration Unit Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Home Water Filtration Unit Market, by Product Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Home Water Filtration Unit Market, by Sales Channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Home Water Filtration Unit Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Home Water Filtration Unit Market Dynamics 3.1. Home Water Filtration Unit Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising incidences of water-borne diseases 3.1.1.2. Increase in health consciousness 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Rise in the popularity of alternative technologies 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising investment in the development of advanced technology 3.1.3.2. Growing awareness about the adverse effects of contaminated surface water Chapter 4. Global Home Water Filtration Unit Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Home Water Filtration Unit Market, by Product Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Home Water Filtration Unit Market by Product Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Home Water Filtration Unit Market Estimates & Forecasts by Product Type 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Home Water Filtration Unit Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Water softeners 6.4.2. Ultraviolet purification systems 6.4.3. Sediment filters 6.4.4. Carbon filters 6.4.5. Acid neutralizers Chapter 7. Global Home Water Filtration Unit Market, by Sales Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Home Water Filtration Unit Market by Sales Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Home Water Filtration Unit Market Estimates & Forecasts by Sales Channel 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Home Water Filtration Unit Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Direct Sales 7.4.2. Indirect Sales Chapter 8. Global Home Water Filtration Unit Market, Regional Analysis 8.1. Home Water Filtration Unit Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Home Water Filtration Unit Market 8.2.1. U.S. Home Water Filtration Unit Market 8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Sales Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Home Water Filtration Unit Market 8.3. Europe Home Water Filtration Unit Market Snapshot 8.3.1. U.K. Home Water Filtration Unit Market 8.3.2. Germany Home Water Filtration Unit Market 8.3.3. France Home Water Filtration Unit Market 8.3.4. Spain Home Water Filtration Unit Market 8.3.5. Italy Home Water Filtration Unit Market 8.3.6. Rest of Europe Home Water Filtration Unit Market 8.4. Asia-Pacific Home Water Filtration Unit Market Snapshot 8.4.1. China Home Water Filtration Unit Market 8.4.2. India Home Water Filtration Unit Market 8.4.3. Japan Home Water Filtration Unit Market 8.4.4. Australia Home Water Filtration Unit Market 8.4.5. South Korea Home Water Filtration Unit Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Home Water Filtration Unit Market 8.5. Latin America Home Water Filtration Unit Market Snapshot 8.5.1. Brazil Home Water Filtration Unit Market 8.5.2. Mexico Home Water Filtration Unit Market 8.5.3. Rest of Latin America Home Water Filtration Unit Market 8.6. Rest of The World Home Water Filtration Unit Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Kent RO System Ltd. 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Brita Gmbh 9.2.3. Eureka Forbes Ltd. 9.2.4. Tata Chemicals Ltd. 9.2.5. HaloSource, Inc. 9.2.6. Panasonic Corporation 9.2.7. Amway Corporation 9.2.8. Aquasana 9.2.9. GE Water & Process Technologies, Inc. 9.2.10. Eureka Forbes Ltd. Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Home Water Filtration Unit Market is valued at approximately USD 10.85 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 10.5% over the forecast period 2022-2029. Home water filtration unit is used to remove impurities of water by reducing the contamination through a fine physical barrier, biological process, or chemical process. Home water filtration unit includes products such as water softeners, ultraviolet purification systems, sediment filters, carbon filters, and acid neutralizers. Factors such as rising awareness regarding water safety and quality, changing lifestyles, coupled with the increase in health consciousness are majorly contributing to the market demand around the world. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Home Water Filtration Unit Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Home Water Filtration Unit Market, by Product Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Home Water Filtration Unit Market, by Sales Channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Home Water Filtration Unit Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Home Water Filtration Unit Market Dynamics 3.1. Home Water Filtration Unit Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising incidences of water-borne diseases 3.1.1.2. Increase in health consciousness 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Rise in the popularity of alternative technologies 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising investment in the development of advanced technology 3.1.3.2. Growing awareness about the adverse effects of contaminated surface water Chapter 4. Global Home Water Filtration Unit Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Home Water Filtration Unit Market, by Product Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Home Water Filtration Unit Market by Product Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Home Water Filtration Unit Market Estimates & Forecasts by Product Type 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Home Water Filtration Unit Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Water softeners 6.4.2. Ultraviolet purification systems 6.4.3. Sediment filters 6.4.4. Carbon filters 6.4.5. Acid neutralizers Chapter 7. Global Home Water Filtration Unit Market, by Sales Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Home Water Filtration Unit Market by Sales Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Home Water Filtration Unit Market Estimates & Forecasts by Sales Channel 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Home Water Filtration Unit Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Direct Sales 7.4.2. Indirect Sales Chapter 8. Global Home Water Filtration Unit Market, Regional Analysis 8.1. Home Water Filtration Unit Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Home Water Filtration Unit Market 8.2.1. U.S. Home Water Filtration Unit Market 8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Sales Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Home Water Filtration Unit Market 8.3. Europe Home Water Filtration Unit Market Snapshot 8.3.1. U.K. Home Water Filtration Unit Market 8.3.2. Germany Home Water Filtration Unit Market 8.3.3. France Home Water Filtration Unit Market 8.3.4. Spain Home Water Filtration Unit Market 8.3.5. Italy Home Water Filtration Unit Market 8.3.6. Rest of Europe Home Water Filtration Unit Market 8.4. Asia-Pacific Home Water Filtration Unit Market Snapshot 8.4.1. China Home Water Filtration Unit Market 8.4.2. India Home Water Filtration Unit Market 8.4.3. Japan Home Water Filtration Unit Market 8.4.4. Australia Home Water Filtration Unit Market 8.4.5. South Korea Home Water Filtration Unit Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Home Water Filtration Unit Market 8.5. Latin America Home Water Filtration Unit Market Snapshot 8.5.1. Brazil Home Water Filtration Unit Market 8.5.2. Mexico Home Water Filtration Unit Market 8.5.3. Rest of Latin America Home Water Filtration Unit Market 8.6. Rest of The World Home Water Filtration Unit Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Kent RO System Ltd. 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Brita Gmbh 9.2.3. Eureka Forbes Ltd. 9.2.4. Tata Chemicals Ltd. 9.2.5. HaloSource, Inc. 9.2.6. Panasonic Corporation 9.2.7. Amway Corporation 9.2.8. Aquasana 9.2.9. GE Water & Process Technologies, Inc. 9.2.10. Eureka Forbes Ltd. Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向け電子機器分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(home)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/04 10:27 150.82 円 158.84 円 193.81 円 |