世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

トライアスロンウェアの世界市場規模調査&予測、タイプ別(トライトップ、トライショーツ、トライスーツ)、用途別(男性、女性)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別分析、2022-2029年


Global Triathlon Clothing Market Size study & Forecast, by Type (Tri Tops, Tri Shorts, Tri Suits), by Application (Men, Women), by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Analysis, 2022-2029

世界のトライアスロンウェア市場は、2021年に約17億6000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には8.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。トライアスロンウェアは、スイム、ランニング、サイ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年4月10日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のトライアスロンウェア市場は、2021年に約17億6000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には8.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。トライアスロンウェアは、スイム、ランニング、サイクルの各アパレルにおける最新の開発技術を組み合わせたものです。このウェアは一般に、空気抵抗を減らすためにぴったりとフィットするものが使用されます。水泳の後、自転車とランニングの脚は快適でなければならないため、流体力学に基づき、素早く乾く必要があります。スポーツイベントへの関心の高まり、トライアスロン人気の高まり、子供や女性の参加者の急増、スポーツに対する意識の高まりなどの要因が、世界的な市場成長の主要な推進要因となっています。

様々な地域でスポーツインフラを整備するための政府の取り組みが増加していることが、世界市場における市場の成長を後押ししています。例えば、中国国家体育総局、中国政府産業情報化部、9つの部門が共同で、2019年6月に国内のスポーツ産業インフラ構築のための行動計画を発表しました。この計画の結果、国内のスポーツウェアの需要は増加すると予想されます。したがって、この要因は、国内のスポーツイベントに対する消費者の意識を高める上で重要な役割を果たしており、市場の成長をかなりの割合で増大させています。さらに、主要な市場関係者によるイニシアチブの高まりや、さまざまなeコマース・プラットフォームでの製品の利用可能性の増加が、予測される年月の間にさまざまな有利な機会を提示しています。しかし、2022-2029年の予測期間を通じて、高コストと認知度の低さが市場成長に影響を与えています。

トライアスロンウェアの世界市場の調査対象地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の地域です。北米は、繊維製品への研究開発費の増加や、さまざまな大手競合企業の増加により、収益面で市場を支配しています。一方、欧州は、トライアスロン競技の増加や消費者支出の増加などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
Zone3 Ltd.
ズートスポーツ
デ・ソト・クロージング・カンパニー・インク
ルイ・ガルノーのスポーツ
株式会社ファナティック
2XU
パールイズミ
オルカ
キワミトライアスロン
TYR SPORT.INC.

市場の最近の動向について:
 2022年4月、株式会社Zone3は平泳ぎ用ウェットスーツの発売を宣言した。フロントクロールや平泳ぎを泳ぐためのものが欲しいという高い要望に応えて生まれた製品です。オープンウォータースイマーにとって、必要なウェアになることが予想されます。





世界のトライアスロンウェア市場レポートスコープ:
過去データ 2019年~2020年~2021年
推計基準年 2021年
予測期間 2022-2029
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド
対象セグメント タイプ、アプリケーション、流通チャネル、地域
地域区分 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。




本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

タイプ別に見る
トライトップ
トライショーツ
トライスーツ

用途別
男性
女性

流通チャネル別
オンライン
オフライン

地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
RoLA(ロラ
その他の地域





ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Triathlon Clothing Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Triathlon Clothing Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Triathlon Clothing Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Triathlon Clothing Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Triathlon Clothing Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Triathlon Clothing Market Dynamics
3.1. Triathlon Clothing Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing number of government initiatives for developing sports infrastructure
3.1.1.2. Rising inclination towards sporting functions and events
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High cost associated with Triathlon Clothing
3.1.2.2. Lack of awareness
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising initiatives by the key market players
3.1.3.2. Increasing availability of products on various e-commerce platforms
Chapter 4. Global Triathlon Clothing Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Triathlon Clothing Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Triathlon Clothing Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Triathlon Clothing Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Triathlon Clothing Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Tri Tops
6.4.2. Tri Shorts
6.4.3. Tri Suits
Chapter 7. Global Triathlon Clothing Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Triathlon Clothing Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Triathlon Clothing Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Triathlon Clothing Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Men
7.4.2. Women
Chapter 8. Global Triathlon Clothing Market, by Distribution Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Triathlon Clothing Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Triathlon Clothing Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Triathlon Clothing Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Online
8.4.2. Offline
Chapter 9. Global Triathlon Clothing Market, Regional Analysis
9.1. Triathlon Clothing Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Triathlon Clothing Market
9.2.1. U.S. Triathlon Clothing Market
9.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.2. Canada Triathlon Clothing Market
9.3. Europe Triathlon Clothing Market Snapshot
9.3.1. U.K. Triathlon Clothing Market
9.3.2. Germany Triathlon Clothing Market
9.3.3. France Triathlon Clothing Market
9.3.4. Spain Triathlon Clothing Market
9.3.5. Italy Triathlon Clothing Market
9.3.6. Rest of Europe Triathlon Clothing Market
9.4. Asia-Pacific Triathlon Clothing Market Snapshot
9.4.1. China Triathlon Clothing Market
9.4.2. India Triathlon Clothing Market
9.4.3. Japan Triathlon Clothing Market
9.4.4. Australia Triathlon Clothing Market
9.4.5. South Korea Triathlon Clothing Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Triathlon Clothing Market
9.5. Latin America Triathlon Clothing Market Snapshot
9.5.1. Brazil Triathlon Clothing Market
9.5.2. Mexico Triathlon Clothing Market
9.5.3. Rest of Latin America Triathlon Clothing Market
9.6. Rest of The World Triathlon Clothing Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Zone3 Ltd.
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Zoot Sports
10.2.3. De Soto Clothing Company, Inc
10.2.4. Louis Garneau Sports
10.2.5. Fanatics Inc.
10.2.6. 2XU
10.2.7. Pearl Izumi
10.2.8. Orca
10.2.9. Kiwami Triathlon
10.2.10. TYR SPORT. INC.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Triathlon Clothing Market is valued at approximately USD 1.76 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 8.5% over the forecast period 2022-2029. Triathlon clothing combines the latest developments in swim, running, and cycle apparel. This clothing is generally used to be snug fitting for lessening drag. After swimming, the bike and run leg should be comfortable, thus it needs to be hydrodynamic and dry rapidly. Factors such as rising inclination towards sporting functions and events, the growing popularity of triathlons and surge in participation by kids and women, coupled with the increasing awareness about sports are the key driving factors for the market growth around the world.

The rising number of government initiatives for developing sports infrastructure across various regions is bolstering the market growth on the global market. For instance, the State General Sports Administration of China, the Ministry of Industry and Information Technology of the Chinese government, and nine departments jointly released an action plan for building the domestic sports industry infrastructure in June 2019. The demand for sportswear in the nation is anticipated to increase as a result of this plan. Thus, this factor is playing a significant role in raising consumer awareness of domestic sporting events, which is augmenting market growth at a substantial rate. Moreover, the rising initiatives by the key market players, as well as the increasing availability of products on various e-commerce platforms are presenting various lucrative opportunities over the forecasting years. However, the high cost and lack of awareness are challenging the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Triathlon Clothing Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the growing research and development spending on textiles and the rising number of various leading competitors. Whereas, Europe is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as the rising number of triathlon events, as well as increased consumer expenditure in the market space.

Major market players included in this report are:
Zone3 Ltd.
Zoot Sports
De Soto Clothing Company, Inc
Louis Garneau Sports
Fanatics Inc.
2XU
Pearl Izumi
Orca
Kiwami Triathlon
TYR SPORT. INC.

Recent Developments in the Market:
 In April 2022, Zone3 Ltd. declared the introduction of a breaststroke wetsuit. The product was created in response to the high demand for something to swim front crawl and breaststroke with. For open-water swimmers, it is anticipated to become necessary clothing.





Global Triathlon Clothing Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Type, Application, Distribution Channel, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*




The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Type:
Tri Tops
Tri Shorts
Tri Suits

By Application:
Men
Women

By Distribution Channel:
Online
Offline

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
RoLA
Rest of the World





ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Triathlon Clothing Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Triathlon Clothing Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Triathlon Clothing Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Triathlon Clothing Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Triathlon Clothing Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Triathlon Clothing Market Dynamics
3.1. Triathlon Clothing Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing number of government initiatives for developing sports infrastructure
3.1.1.2. Rising inclination towards sporting functions and events
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High cost associated with Triathlon Clothing
3.1.2.2. Lack of awareness
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising initiatives by the key market players
3.1.3.2. Increasing availability of products on various e-commerce platforms
Chapter 4. Global Triathlon Clothing Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Triathlon Clothing Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Triathlon Clothing Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Triathlon Clothing Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Triathlon Clothing Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Tri Tops
6.4.2. Tri Shorts
6.4.3. Tri Suits
Chapter 7. Global Triathlon Clothing Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Triathlon Clothing Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Triathlon Clothing Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Triathlon Clothing Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Men
7.4.2. Women
Chapter 8. Global Triathlon Clothing Market, by Distribution Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Triathlon Clothing Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Triathlon Clothing Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Triathlon Clothing Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Online
8.4.2. Offline
Chapter 9. Global Triathlon Clothing Market, Regional Analysis
9.1. Triathlon Clothing Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Triathlon Clothing Market
9.2.1. U.S. Triathlon Clothing Market
9.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.2. Canada Triathlon Clothing Market
9.3. Europe Triathlon Clothing Market Snapshot
9.3.1. U.K. Triathlon Clothing Market
9.3.2. Germany Triathlon Clothing Market
9.3.3. France Triathlon Clothing Market
9.3.4. Spain Triathlon Clothing Market
9.3.5. Italy Triathlon Clothing Market
9.3.6. Rest of Europe Triathlon Clothing Market
9.4. Asia-Pacific Triathlon Clothing Market Snapshot
9.4.1. China Triathlon Clothing Market
9.4.2. India Triathlon Clothing Market
9.4.3. Japan Triathlon Clothing Market
9.4.4. Australia Triathlon Clothing Market
9.4.5. South Korea Triathlon Clothing Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Triathlon Clothing Market
9.5. Latin America Triathlon Clothing Market Snapshot
9.5.1. Brazil Triathlon Clothing Market
9.5.2. Mexico Triathlon Clothing Market
9.5.3. Rest of Latin America Triathlon Clothing Market
9.6. Rest of The World Triathlon Clothing Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Zone3 Ltd.
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Zoot Sports
10.2.3. De Soto Clothing Company, Inc
10.2.4. Louis Garneau Sports
10.2.5. Fanatics Inc.
10.2.6. 2XU
10.2.7. Pearl Izumi
10.2.8. Orca
10.2.9. Kiwami Triathlon
10.2.10. TYR SPORT. INC.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る