洗車用付属製品の世界市場規模調査&予測:製品別(洗車用真空システム、ROシステム、ベイドア、軟水器、エントリー/ペイメントシステム、その他)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別分析、2022-2029年Global Car Wash Ancillary Products Market Size study & Forecast, by Products (Car wash Vacuum System, RO Systems, Bay Doors, Water Softeners, Entry/Payment Systems, Others), By Distribution Channel (Offline, Online), and by Regional Analysis, 2022-2029 世界の洗車補助製品市場は、2021年に約6億8360万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には2.1%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。洗車補助製品市場には、顧客の洗車体験を向上させるために設計... もっと見る
サマリー世界の洗車補助製品市場は、2021年に約6億8360万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には2.1%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。洗車補助製品市場には、顧客の洗車体験を向上させるために設計された幅広い製品とサービスが含まれます。これらの製品には、芳香剤、ワックスとポリッシュ、タイヤシャイン、インテリアクリーナー、その他の関連製品などのアイテムが含まれます。市場の需要は主に、道路を走る自動車の数の増加、自動車のメンテナンスと外観に対する関心の高まり、これらの製品を使用することの利点に対する消費者の意識の高まりといった要因によってもたらされます。また、自動車台数の増加や自動洗車機の需要の高まりが、市場成長の主要な推進要因として作用し、各社の投資につながっています。2021年2月、ゼップ株式会社は、洗車用ケミカルやその他の工業用洗浄剤を生産するために、米国テキサス州の新しい製造施設に800万米ドルを投資すると発表しました。同様に、2020年11月、花王株式会社は、洗車用品やディテーリング用品を含む化学・化粧品事業を拡大するため、14億米ドルの投資を発表した。したがって、これらの投資は、世界市場における洗車用付帯製品の需要をエスカレートさせることが予想されます。さらに、洗車機器や製品の技術的進歩の増加や、住宅用洗車を制限する環境規制の高まりは、今後数年間の市場成長にとって有利な機会をもたらしています。しかし、水不足の環境問題につながる水の過剰使用は、2022-2029年の予測期間における市場の成長を制限しています。 Car Wash Ancillary Productsの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、洗車場/サービスセンターの数が増加しているため、収益面で市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域も予測期間中に最も高い成長率で成長すると予想されています。家庭用洗車機の減少、自動車台数の増加、自動洗車機に対する需要の増加などの要因が、予測期間中の市場成長を急拡大させています。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: WashTec AG 株式会社ミスターノズル コールマン・ハンナ・カーウォッシュ・システムズLLC ヴァキュテック合同会社 Ezytek Clean Pvt. Ltd. ヒューロンバレーセールス株式会社 カスタムクラフト・インダストリーズ・インク ベロシティウォーターワークス JE Adams Industries, Ltd. エアリフトドアーズ社(Airlift Doors, Inc. 市場の最近の動向 2021年4月、Simoniz USAは、家庭の車愛好家向けの洗車用品「My Detailer」という新ラインを発表した。このラインには、水なしウォッシュ&ワックス、ハイグロスディテイラー、タイヤシャインが含まれています。 2021年7月、アーマードオートグループ株式会社は、洗車補助製品市場において、「アーマーオール エクストリーム ホイール&タイヤクリーナー」や「アーマーオール エクストリーム シールドワックス」など、複数の新製品を発売しました。これらの製品は、車両オーナーに優れた洗浄と保護の体験を提供するために設計されています。 世界の洗車補助用品市場レポートスコープ: ヒストリカルデータ2019-2020-2021 推計基準年 2021年 予測期間 2022-2029 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド 対象製品、販売チャネル、地域別セグメント 地域区分 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: 製品別で見る 洗車用バキュームシステム ROシステム ベイドア 水軟化剤 エントリー/ペイメントシステム その他 流通チャネル別 オフライン オンライン 地域別 北アメリカ U.S. カナダ ヨーロッパ 連邦王国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 南朝鮮 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ ローラ その他の地域 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Million) 1.2.1. Car Wash Ancillary Products Market, by Region, 2019-2029 (USD Million) 1.2.2. Car Wash Ancillary Products Market, by Products, 2019-2029 (USD Million) 1.2.3. Car Wash Ancillary Products Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Car Wash Ancillary Products Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Car Wash Ancillary Products Market Dynamics 3.1. Car Wash Ancillary Products Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increase in the number of vehicles on the road 3.1.1.2. Growing focus on vehicle maintenance and appearance 3.1.1.3. Rising consumer awareness of the benefits of using these products 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Excess usage of water leading to concerns for water shortage 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing Technological advancements in car wash equipment and products 3.1.3.2. Rising environmental regulations restricting residential car washing Chapter 4. Global Car Wash Ancillary Products Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Car Wash Ancillary Products Market, by Products 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Car Wash Ancillary Products Market by Products, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Car Wash Ancillary Products Market Estimates & Forecasts by Products 2019-2029 (USD Million) 6.4. Car Wash Ancillary Products Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Car Wash Vacuum Systems 6.4.2. RO Systems 6.4.3. Bay Doors 6.4.4. Water Softeners 6.4.5. Entry/Payment Systems 6.4.6. Others Chapter 7. Global Car Wash Ancillary Products Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Car Wash Ancillary Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Car Wash Ancillary Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Million) 7.4. Car Wash Ancillary Products Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Offline 7.4.2. Online Chapter 8. Global Car Wash Ancillary Products Market, Regional Analysis 8.1. Car Wash Ancillary Products Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Car Wash Ancillary Products Market 8.2.1. U.S. Car Wash Ancillary Products Market 8.2.1.1. Products breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Car Wash Ancillary Products Market 8.3. Europe Car Wash Ancillary Products Market Snapshot 8.3.1. U.K. Car Wash Ancillary Products Market 8.3.2. Germany Car Wash Ancillary Products Market 8.3.3. France Car Wash Ancillary Products Market 8.3.4. Spain Car Wash Ancillary Products Market 8.3.5. Italy Car Wash Ancillary Products Market 8.3.6. Rest of Europe Car Wash Ancillary Products Market 8.4. Asia-Pacific Car Wash Ancillary Products Market Snapshot 8.4.1. China Car Wash Ancillary Products Market 8.4.2. India Car Wash Ancillary Products Market 8.4.3. Japan Car Wash Ancillary Products Market 8.4.4. Australia Car Wash Ancillary Products Market 8.4.5. South Korea Car Wash Ancillary Products Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Car Wash Ancillary Products Market 8.5. Latin America Car Wash Ancillary Products Market Snapshot 8.5.1. Brazil Car Wash Ancillary Products Market 8.5.2. Mexico Car Wash Ancillary Products Market 8.5.3. Rest of Latin America Car Wash Ancillary Products Market 8.6. Rest of The World Car Wash Ancillary Products Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. WashTec AG 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Mr. Nozzle Inc. 9.2.3. Coleman Hanna Carwash Systems LLC 9.2.4. Vacutech LLC 9.2.5. Ezytek Clean Pvt. Ltd. 9.2.6. Huron Valley Sales, Inc. 9.2.7. CustomKraft Industries Inc. 9.2.8. Velocity Water Works 9.2.9. JE Adams Industries, Ltd. 9.2.10. Airlift Doors, Inc. Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Car Wash Ancillary Products Market is valued at approximately USD 683.6 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 2.1% over the forecast period 2022-2029. The car wash ancillary products market includes a wide range of products and services that are designed to enhance the car washing experience for customers. These products include items such as air fresheners, wax and polish, tire shine, interior cleaners, and other related products. The market demand is primarily driven by factors such as the increasing number of vehicles on the road, growing focus on vehicle maintenance and appearance and rising consumer awareness of the benefits of using these products. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Million) 1.2.1. Car Wash Ancillary Products Market, by Region, 2019-2029 (USD Million) 1.2.2. Car Wash Ancillary Products Market, by Products, 2019-2029 (USD Million) 1.2.3. Car Wash Ancillary Products Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Car Wash Ancillary Products Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Car Wash Ancillary Products Market Dynamics 3.1. Car Wash Ancillary Products Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increase in the number of vehicles on the road 3.1.1.2. Growing focus on vehicle maintenance and appearance 3.1.1.3. Rising consumer awareness of the benefits of using these products 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Excess usage of water leading to concerns for water shortage 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing Technological advancements in car wash equipment and products 3.1.3.2. Rising environmental regulations restricting residential car washing Chapter 4. Global Car Wash Ancillary Products Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Car Wash Ancillary Products Market, by Products 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Car Wash Ancillary Products Market by Products, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Car Wash Ancillary Products Market Estimates & Forecasts by Products 2019-2029 (USD Million) 6.4. Car Wash Ancillary Products Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Car Wash Vacuum Systems 6.4.2. RO Systems 6.4.3. Bay Doors 6.4.4. Water Softeners 6.4.5. Entry/Payment Systems 6.4.6. Others Chapter 7. Global Car Wash Ancillary Products Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Car Wash Ancillary Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Car Wash Ancillary Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Million) 7.4. Car Wash Ancillary Products Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Offline 7.4.2. Online Chapter 8. Global Car Wash Ancillary Products Market, Regional Analysis 8.1. Car Wash Ancillary Products Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Car Wash Ancillary Products Market 8.2.1. U.S. Car Wash Ancillary Products Market 8.2.1.1. Products breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Car Wash Ancillary Products Market 8.3. Europe Car Wash Ancillary Products Market Snapshot 8.3.1. U.K. Car Wash Ancillary Products Market 8.3.2. Germany Car Wash Ancillary Products Market 8.3.3. France Car Wash Ancillary Products Market 8.3.4. Spain Car Wash Ancillary Products Market 8.3.5. Italy Car Wash Ancillary Products Market 8.3.6. Rest of Europe Car Wash Ancillary Products Market 8.4. Asia-Pacific Car Wash Ancillary Products Market Snapshot 8.4.1. China Car Wash Ancillary Products Market 8.4.2. India Car Wash Ancillary Products Market 8.4.3. Japan Car Wash Ancillary Products Market 8.4.4. Australia Car Wash Ancillary Products Market 8.4.5. South Korea Car Wash Ancillary Products Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Car Wash Ancillary Products Market 8.5. Latin America Car Wash Ancillary Products Market Snapshot 8.5.1. Brazil Car Wash Ancillary Products Market 8.5.2. Mexico Car Wash Ancillary Products Market 8.5.3. Rest of Latin America Car Wash Ancillary Products Market 8.6. Rest of The World Car Wash Ancillary Products Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. WashTec AG 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Mr. Nozzle Inc. 9.2.3. Coleman Hanna Carwash Systems LLC 9.2.4. Vacutech LLC 9.2.5. Ezytek Clean Pvt. Ltd. 9.2.6. Huron Valley Sales, Inc. 9.2.7. CustomKraft Industries Inc. 9.2.8. Velocity Water Works 9.2.9. JE Adams Industries, Ltd. 9.2.10. Airlift Doors, Inc. Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(スマートフォン・タブレット)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の電子システムと部品分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(car)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/19 10:26 155.94 円 162.31 円 199.02 円 |