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洗車用付属製品の世界市場規模調査&予測:製品別(洗車用真空システム、ROシステム、ベイドア、軟水器、エントリー/ペイメントシステム、その他)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別分析、2022-2029年


Global Car Wash Ancillary Products Market Size study & Forecast, by Products (Car wash Vacuum System, RO Systems, Bay Doors, Water Softeners, Entry/Payment Systems, Others), By Distribution Channel (Offline, Online), and by Regional Analysis, 2022-2029

世界の洗車補助製品市場は、2021年に約6億8360万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には2.1%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。洗車補助製品市場には、顧客の洗車体験を向上させるために設計... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年3月20日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界の洗車補助製品市場は、2021年に約6億8360万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には2.1%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。洗車補助製品市場には、顧客の洗車体験を向上させるために設計された幅広い製品とサービスが含まれます。これらの製品には、芳香剤、ワックスとポリッシュ、タイヤシャイン、インテリアクリーナー、その他の関連製品などのアイテムが含まれます。市場の需要は主に、道路を走る自動車の数の増加、自動車のメンテナンスと外観に対する関心の高まり、これらの製品を使用することの利点に対する消費者の意識の高まりといった要因によってもたらされます。

また、自動車台数の増加や自動洗車機の需要の高まりが、市場成長の主要な推進要因として作用し、各社の投資につながっています。2021年2月、ゼップ株式会社は、洗車用ケミカルやその他の工業用洗浄剤を生産するために、米国テキサス州の新しい製造施設に800万米ドルを投資すると発表しました。同様に、2020年11月、花王株式会社は、洗車用品やディテーリング用品を含む化学・化粧品事業を拡大するため、14億米ドルの投資を発表した。したがって、これらの投資は、世界市場における洗車用付帯製品の需要をエスカレートさせることが予想されます。さらに、洗車機器や製品の技術的進歩の増加や、住宅用洗車を制限する環境規制の高まりは、今後数年間の市場成長にとって有利な機会をもたらしています。しかし、水不足の環境問題につながる水の過剰使用は、2022-2029年の予測期間における市場の成長を制限しています。

Car Wash Ancillary Productsの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、洗車場/サービスセンターの数が増加しているため、収益面で市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域も予測期間中に最も高い成長率で成長すると予想されています。家庭用洗車機の減少、自動車台数の増加、自動洗車機に対する需要の増加などの要因が、予測期間中の市場成長を急拡大させています。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
WashTec AG
株式会社ミスターノズル
コールマン・ハンナ・カーウォッシュ・システムズLLC
ヴァキュテック合同会社
Ezytek Clean Pvt. Ltd.
ヒューロンバレーセールス株式会社
カスタムクラフト・インダストリーズ・インク
ベロシティウォーターワークス
JE Adams Industries, Ltd.
エアリフトドアーズ社(Airlift Doors, Inc.
市場の最近の動向
 2021年4月、Simoniz USAは、家庭の車愛好家向けの洗車用品「My Detailer」という新ラインを発表した。このラインには、水なしウォッシュ&ワックス、ハイグロスディテイラー、タイヤシャインが含まれています。
 2021年7月、アーマードオートグループ株式会社は、洗車補助製品市場において、「アーマーオール エクストリーム ホイール&タイヤクリーナー」や「アーマーオール エクストリーム シールドワックス」など、複数の新製品を発売しました。これらの製品は、車両オーナーに優れた洗浄と保護の体験を提供するために設計されています。


世界の洗車補助用品市場レポートスコープ:
ヒストリカルデータ2019-2020-2021
推計基準年 2021年
予測期間 2022-2029
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド
対象製品、販売チャネル、地域別セグメント
地域区分 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。




本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

製品別で見る
洗車用バキュームシステム
ROシステム
ベイドア
水軟化剤
エントリー/ペイメントシステム
その他

流通チャネル別
オフライン
オンライン


地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
ローラ
その他の地域










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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Million)
1.2.1. Car Wash Ancillary Products Market, by Region, 2019-2029 (USD Million)
1.2.2. Car Wash Ancillary Products Market, by Products, 2019-2029 (USD Million)
1.2.3. Car Wash Ancillary Products Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Car Wash Ancillary Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Car Wash Ancillary Products Market Dynamics
3.1. Car Wash Ancillary Products Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increase in the number of vehicles on the road
3.1.1.2. Growing focus on vehicle maintenance and appearance
3.1.1.3. Rising consumer awareness of the benefits of using these products
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Excess usage of water leading to concerns for water shortage
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing Technological advancements in car wash equipment and products
3.1.3.2. Rising environmental regulations restricting residential car washing
Chapter 4. Global Car Wash Ancillary Products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Car Wash Ancillary Products Market, by Products
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Car Wash Ancillary Products Market by Products, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Car Wash Ancillary Products Market Estimates & Forecasts by Products 2019-2029 (USD Million)
6.4. Car Wash Ancillary Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Car Wash Vacuum Systems
6.4.2. RO Systems
6.4.3. Bay Doors
6.4.4. Water Softeners
6.4.5. Entry/Payment Systems
6.4.6. Others
Chapter 7. Global Car Wash Ancillary Products Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Car Wash Ancillary Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Car Wash Ancillary Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Million)
7.4. Car Wash Ancillary Products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Offline
7.4.2. Online
Chapter 8. Global Car Wash Ancillary Products Market, Regional Analysis
8.1. Car Wash Ancillary Products Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Car Wash Ancillary Products Market
8.2.1. U.S. Car Wash Ancillary Products Market
8.2.1.1. Products breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada Car Wash Ancillary Products Market
8.3. Europe Car Wash Ancillary Products Market Snapshot
8.3.1. U.K. Car Wash Ancillary Products Market
8.3.2. Germany Car Wash Ancillary Products Market
8.3.3. France Car Wash Ancillary Products Market
8.3.4. Spain Car Wash Ancillary Products Market
8.3.5. Italy Car Wash Ancillary Products Market
8.3.6. Rest of Europe Car Wash Ancillary Products Market
8.4. Asia-Pacific Car Wash Ancillary Products Market Snapshot
8.4.1. China Car Wash Ancillary Products Market
8.4.2. India Car Wash Ancillary Products Market
8.4.3. Japan Car Wash Ancillary Products Market
8.4.4. Australia Car Wash Ancillary Products Market
8.4.5. South Korea Car Wash Ancillary Products Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Car Wash Ancillary Products Market
8.5. Latin America Car Wash Ancillary Products Market Snapshot
8.5.1. Brazil Car Wash Ancillary Products Market
8.5.2. Mexico Car Wash Ancillary Products Market
8.5.3. Rest of Latin America Car Wash Ancillary Products Market
8.6. Rest of The World Car Wash Ancillary Products Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. WashTec AG
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Mr. Nozzle Inc.
9.2.3. Coleman Hanna Carwash Systems LLC
9.2.4. Vacutech LLC
9.2.5. Ezytek Clean Pvt. Ltd.
9.2.6. Huron Valley Sales, Inc.
9.2.7. CustomKraft Industries Inc.
9.2.8. Velocity Water Works
9.2.9. JE Adams Industries, Ltd.
9.2.10. Airlift Doors, Inc.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Car Wash Ancillary Products Market is valued at approximately USD 683.6 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 2.1% over the forecast period 2022-2029. The car wash ancillary products market includes a wide range of products and services that are designed to enhance the car washing experience for customers. These products include items such as air fresheners, wax and polish, tire shine, interior cleaners, and other related products. The market demand is primarily driven by factors such as the increasing number of vehicles on the road, growing focus on vehicle maintenance and appearance and rising consumer awareness of the benefits of using these products.

In addition, the increasing number of vehicles and rise in demand for automated car washes are acting as major driving factors for market growth and leading to investments by companies. In February 2021, Zep, Inc. announced an investment of USD 8 million in a new manufacturing facility in Texas, USA, to produce car wash chemicals and other industrial cleaning products. Similarly, In November 2020, Kao Corporation announced an investment of $1.4 billion to expand its chemical and cosmetics business, which includes car wash and detailing products. Thus, these investments are expected to escalate the demand for car wash ancillary products in the global market. Furthermore, the increasing technological advancements in car wash equipment and products and rising environmental regulations restricting residential car washing are presenting lucrative opportunities for market growth over the forthcoming years. However, excess usage of water leading to environmental concerns for water shortage is restricting the market growth over the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Car Wash Ancillary Products Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue due to the rising number of car wash/service centers. Whereas, Asia Pacific is also expected to grow at the highest growth rate over the forecasting period. Factors such as declining residential car washing, an increase in the number of cars and an increase in demand for automated car washing equipment are burgeoning the market growth in the forecasting years.

Major market players included in this report are:
WashTec AG
Mr. Nozzle Inc.
Coleman Hanna Carwash Systems LLC
Vacutech LLC
Ezytek Clean Pvt. Ltd.
Huron Valley Sales, Inc.
CustomKraft Industries Inc.
Velocity Water Works
JE Adams Industries, Ltd.
Airlift Doors, Inc.
Recent Developments in the Market:
 In April 2021, Simoniz USA introduced a new line of car wash products called "My Detailer" that are designed for at-home car enthusiasts. The line includes a waterless wash and wax, a high-gloss detailer, and a tire shine.
 In July 2021, Armored AutoGroup Inc. launched several new products in the car wash ancillary products market, including the Armor All Extreme Wheel and Tire Cleaner and the Armor All Extreme Shield Wax. These products are designed to provide a superior cleaning and protection experience for vehicle owners.


Global Car Wash Ancillary Products Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Products, Distribution Channel, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*




The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Products:
Car Wash Vacuum Systems
RO Systems
Bay Doors
Water Softeners
Entry/Payment Systems
Others

By Distribution Channel:
Offline
Online


By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
ROLA
Rest of the World










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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Million)
1.2.1. Car Wash Ancillary Products Market, by Region, 2019-2029 (USD Million)
1.2.2. Car Wash Ancillary Products Market, by Products, 2019-2029 (USD Million)
1.2.3. Car Wash Ancillary Products Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Car Wash Ancillary Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Car Wash Ancillary Products Market Dynamics
3.1. Car Wash Ancillary Products Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increase in the number of vehicles on the road
3.1.1.2. Growing focus on vehicle maintenance and appearance
3.1.1.3. Rising consumer awareness of the benefits of using these products
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Excess usage of water leading to concerns for water shortage
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing Technological advancements in car wash equipment and products
3.1.3.2. Rising environmental regulations restricting residential car washing
Chapter 4. Global Car Wash Ancillary Products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Car Wash Ancillary Products Market, by Products
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Car Wash Ancillary Products Market by Products, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Car Wash Ancillary Products Market Estimates & Forecasts by Products 2019-2029 (USD Million)
6.4. Car Wash Ancillary Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Car Wash Vacuum Systems
6.4.2. RO Systems
6.4.3. Bay Doors
6.4.4. Water Softeners
6.4.5. Entry/Payment Systems
6.4.6. Others
Chapter 7. Global Car Wash Ancillary Products Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Car Wash Ancillary Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Car Wash Ancillary Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Million)
7.4. Car Wash Ancillary Products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Offline
7.4.2. Online
Chapter 8. Global Car Wash Ancillary Products Market, Regional Analysis
8.1. Car Wash Ancillary Products Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Car Wash Ancillary Products Market
8.2.1. U.S. Car Wash Ancillary Products Market
8.2.1.1. Products breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada Car Wash Ancillary Products Market
8.3. Europe Car Wash Ancillary Products Market Snapshot
8.3.1. U.K. Car Wash Ancillary Products Market
8.3.2. Germany Car Wash Ancillary Products Market
8.3.3. France Car Wash Ancillary Products Market
8.3.4. Spain Car Wash Ancillary Products Market
8.3.5. Italy Car Wash Ancillary Products Market
8.3.6. Rest of Europe Car Wash Ancillary Products Market
8.4. Asia-Pacific Car Wash Ancillary Products Market Snapshot
8.4.1. China Car Wash Ancillary Products Market
8.4.2. India Car Wash Ancillary Products Market
8.4.3. Japan Car Wash Ancillary Products Market
8.4.4. Australia Car Wash Ancillary Products Market
8.4.5. South Korea Car Wash Ancillary Products Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Car Wash Ancillary Products Market
8.5. Latin America Car Wash Ancillary Products Market Snapshot
8.5.1. Brazil Car Wash Ancillary Products Market
8.5.2. Mexico Car Wash Ancillary Products Market
8.5.3. Rest of Latin America Car Wash Ancillary Products Market
8.6. Rest of The World Car Wash Ancillary Products Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. WashTec AG
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Mr. Nozzle Inc.
9.2.3. Coleman Hanna Carwash Systems LLC
9.2.4. Vacutech LLC
9.2.5. Ezytek Clean Pvt. Ltd.
9.2.6. Huron Valley Sales, Inc.
9.2.7. CustomKraft Industries Inc.
9.2.8. Velocity Water Works
9.2.9. JE Adams Industries, Ltd.
9.2.10. Airlift Doors, Inc.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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