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ESIMの世界市場規模調査&予測、ソリューション別(ハードウェア、接続サービス)、アプリケーション別(家電、M2M)、地域別分析、2022-2029年


Global ESIM Market Size study & Forecast, by Solution (Hardware, Connectivity services) by Application (Consumer Electronics, M2M) and Regional Analysis, 2022-2029

世界のESIM市場は、2021年に約73.4億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には8.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。eSIMは、プログラマブルSIMカードの一種で、取り外し可能なユニバーサル集... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年1月29日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界のESIM市場は、2021年に約73.4億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には8.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。eSIMは、プログラマブルSIMカードの一種で、取り外し可能なユニバーサル集積回路カードにある集積回路ではなく、デバイスに直接固定されている。eSIMには、デバイスに恒久的に取り付けられたeUICCチップにインストールされるソフトウェアが含まれています。M2MのためのリモートSIMプロビジョニングへの注目の高まり、M2M通信を後押しする有利な政府規制の増加、eSIM接続デバイスの採用拡大が市場成長の主要因となっています。

IoT技術とeSIMの統合が進んでいることが、市場の成長に好影響を及ぼしています。Statistaによると、2019年、モノのインターネット(IoT)は世界で3880億米ドルの総収入を生み出し、2025年には6774億米ドルに達すると予測されています。したがって、モノのインターネットの需要の増加と発展は、世界市場におけるESIMの需要の触媒として作用しています。さらに、ウェアラブルエレクトロニクスに対する需要の急増や、スマートソリューションの採用の高まりは、予測される年月の間に様々な有利な見込みを生み出しています。しかし、セキュリティ脅威に関する懸念の高まりと標準化の欠如が、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を制限しています。

ESIMの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、技術的進歩の増加とネットワークプロバイダーの高い存在感により、収益面で市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、eSIMスマートフォンの需要が急増し、HuaweiやSamsungエレクトロニクスなどの著名なスマートフォンメーカーが市場参入していることなどから、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されています。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
Infineon Technologies AG.
NXPセミコンダクターズN.V.
STMicroelectronics
ドイツテレコム社(Deutsche Telekom AG
ジーセッケ+デブリエント・モバイルセキュリティGmbH
ジェムアルトNV
ARMホールディングス
シングテル
シエラワイヤレス
NTTドコモ

市場の最近の動向
 2021年9月、Deutsche Telekom AGはBayerische Motoren Werke AGと提携し、車載5GとパーソナルeSIMのネットワークオプションの開始を宣言しました。Deutsche Telekom AGとBayerische Motoren Werke AGは、パーソナルeSIMとMobilityConnectを使用して、車両接続を顧客のモバイルネットワークと5Gベースで結びました。




世界のESIM市場レポートスコープ:
過去データ 2019年~2020年~2021年
推計基準年 2021年
予測期間2022年〜2029年
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
カバーするセグメント ソリューション、アプリケーション、地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。




本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

ソリューション別
ハードウェア
コネクティビティサービス
アプリケーション別
コンシューマーエレクトロニクス
M2M

地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
RoLA
その他の地域(Rest of the World

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. ESIM Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. ESIM Market, by Solution, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. ESIM Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global ESIM Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global ESIM Market Dynamics
3.1. ESIM Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing integration of IoT technology with eSIM
3.1.1.2. Increasing number of favorable government regulations boosting M2M communication
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Rising concern regarding security threats
3.1.2.2. Lack of standardization
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Surging demand for wearable electronics
3.1.3.2. Rising adoption of smart solutions
Chapter 4. Global ESIM Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global ESIM Market, by Solution
6.1. Market Snapshot
6.2. Global ESIM Market by Solution, Performance - Potential Analysis
6.3. Global ESIM Market Estimates & Forecasts by Solution 2019-2029 (USD Billion)
6.4. ESIM Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Hardware
6.4.2. Connectivity services
Chapter 7. Global ESIM Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global ESIM Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global ESIM Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion)
7.4. ESIM Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Consumer Electronics
7.4.2. M2M
Chapter 8. Global ESIM Market, Regional Analysis
8.1. ESIM Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America ESIM Market
8.2.1. U.S. ESIM Market
8.2.1.1. Solution breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada ESIM Market
8.3. Europe ESIM Market Snapshot
8.3.1. U.K. ESIM Market
8.3.2. Germany ESIM Market
8.3.3. France ESIM Market
8.3.4. Spain ESI/M Market
8.3.5. Italy ESIM Market
8.3.6. Rest of Europe ESIM Market
8.4. Asia-Pacific ESIM Market Snapshot
8.4.1. China ESIM Market
8.4.2. India ESIM Market
8.4.3. Japan ESIM Market
8.4.4. Australia ESIM Market
8.4.5. South Korea ESIM Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific ESIM Market
8.5. Latin America ESIM Market Snapshot
8.5.1. Brazil ESIM Market
8.5.2. Mexico ESIM Market
8.5.3. Rest of Latin America ESIM Market
8.6. Rest of The World ESIM Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Infineon Technologies AG.
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. NXP Semiconductors N.V.
9.2.3. STMicroelectronics
9.2.4. Deutsche Telekom AG
9.2.5. Giesecke+Devrient Mobile Security GmbH
9.2.6. Gemalto NV
9.2.7. ARM Holdings
9.2.8. Singtel
9.2.9. Sierra Wireless
9.2.10. NTT Docomo
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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Summary

Global ESIM Market is valued at approximately USD 7.34 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 8.5% over the forecast period 2022-2029. An eSIM is a type of programmable SIM card that is directly fixed into a device rather than an integrated circuit located on a removable universal integrated circuit card. An eSIM includes software that is installed onto an eUICC chip permanently attached to a device. The rising focus on remote sim provisioning for M2M, the increasing number of favorable government regulations boosting M2M communication, and the growing adoption of eSIM-connected devices are primary factors for the growth of the market.

The growing integration of IoT technology with eSIM is exhibiting a positive influence on the growth of the market. According to Statista, in 2019, the Internet of Things (IoT) generated total revenue of USD 388 billion worldwide, which is projected to reach USD 677.4 billion by 2025. Therefore, the increasing demand and development of the Internet of Things are acting as a catalyzing factor for the demand for ESIM in the global market. Moreover, the surging demand for wearable electronics, as well as the rising adoption of smart solutions are creating various lucrative prospects over the forecasting years. However, the rising concern regarding security threats and the lack of standardization are restricting the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global ESIM Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the increasing technological advancements and high presence of the network providers. Whereas, the Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as the surging demand for eSIM smartphones, as well as increasing availability of prominent smartphone players such as Huawei and Samsung electronics in the market space.

Major market players included in this report are:
Infineon Technologies AG.
NXP Semiconductors N.V.
STMicroelectronics
Deutsche Telekom AG
Giesecke+Devrient Mobile Security GmbH
Gemalto NV
ARM Holdings
Singtel
Sierra Wireless
NTT Docomo

Recent Developments in the Market:
 In September 2021, Deutsche Telekom AG declared the launch of its in-car 5G and personal eSIM networking options in partnership with Bayerische Motoren Werke AG. Deutsche Telekom AG and Bayerische Motoren Werke AG used personal eSIM and MobilityConnect to link vehicle connectivity with the customer's mobile network on a 5G basis.




Global ESIM Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Solution, Application, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*




The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Solution:
Hardware
Connectivity services
By Application:
Consumer Electronics
M2M

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
RoLA
Rest of the World



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. ESIM Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. ESIM Market, by Solution, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. ESIM Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global ESIM Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global ESIM Market Dynamics
3.1. ESIM Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing integration of IoT technology with eSIM
3.1.1.2. Increasing number of favorable government regulations boosting M2M communication
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Rising concern regarding security threats
3.1.2.2. Lack of standardization
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Surging demand for wearable electronics
3.1.3.2. Rising adoption of smart solutions
Chapter 4. Global ESIM Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global ESIM Market, by Solution
6.1. Market Snapshot
6.2. Global ESIM Market by Solution, Performance - Potential Analysis
6.3. Global ESIM Market Estimates & Forecasts by Solution 2019-2029 (USD Billion)
6.4. ESIM Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Hardware
6.4.2. Connectivity services
Chapter 7. Global ESIM Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global ESIM Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global ESIM Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion)
7.4. ESIM Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Consumer Electronics
7.4.2. M2M
Chapter 8. Global ESIM Market, Regional Analysis
8.1. ESIM Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America ESIM Market
8.2.1. U.S. ESIM Market
8.2.1.1. Solution breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada ESIM Market
8.3. Europe ESIM Market Snapshot
8.3.1. U.K. ESIM Market
8.3.2. Germany ESIM Market
8.3.3. France ESIM Market
8.3.4. Spain ESI/M Market
8.3.5. Italy ESIM Market
8.3.6. Rest of Europe ESIM Market
8.4. Asia-Pacific ESIM Market Snapshot
8.4.1. China ESIM Market
8.4.2. India ESIM Market
8.4.3. Japan ESIM Market
8.4.4. Australia ESIM Market
8.4.5. South Korea ESIM Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific ESIM Market
8.5. Latin America ESIM Market Snapshot
8.5.1. Brazil ESIM Market
8.5.2. Mexico ESIM Market
8.5.3. Rest of Latin America ESIM Market
8.6. Rest of The World ESIM Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Infineon Technologies AG.
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. NXP Semiconductors N.V.
9.2.3. STMicroelectronics
9.2.4. Deutsche Telekom AG
9.2.5. Giesecke+Devrient Mobile Security GmbH
9.2.6. Gemalto NV
9.2.7. ARM Holdings
9.2.8. Singtel
9.2.9. Sierra Wireless
9.2.10. NTT Docomo
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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