ラグビーアパレルの世界市場規模調査、タイプ別(アッパーウェア、ボトムウェア、ソックス)、地域別予測 2022-2028Global Rugby Apparel Market Size study, by Type (Upper Wear, Bottom Wear, Socks), and Regional Forecasts 2022-2028 ラグビーウェアの世界市場は、2021年に約9億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には11%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。先進国と新興国の両方でラグビーの人気と重要性が高まっていることが... もっと見る
サマリーラグビーウェアの世界市場は、2021年に約9億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には11%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。先進国と新興国の両方でラグビーの人気と重要性が高まっていることが、市場全体の上昇を後押ししていると思われます。さらに、ラグビーウェアの新しいデザインや独創的なデザインへの需要がプレーヤー間で高まっていることも、市場規模を押し上げています。また、ラグビーをプレーし、ラグビーゲームに参加する女性の数が世界的に増加していることも、市場を牽引する大きな要素となっています。ラグビーゲームに対する世界的な関心の高まりとラグビープレーヤーの増加が相まって、今後数年間は市場拡大の原動力となりそうです。この層は、プロのラグビー選手とレクリエーションとしてラグビーを楽しむ個人の両方から構成されています。ラグビーウェアは、動きやすさや快適さ、湿度調節などの機能を備えているため、その利用が増加し、市場拡大の原動力となっています。さらに、学校や大学などの教育機関では、学生が参加する主要な活動としてラグビーを提供するところが増えており、市場の拡大に拍車をかけていると考えられます。主要な業界参加者は、市場での存在感を高めるために様々な取り組みを行っています。パートナーシップ、M&A、新商品の開発・導入、グローバル展開などの取り組みは、こうしたプロセスの一例です。例えば、アイルランドラグビーの公式キットパートナーであるカンタベリー社は、2020年10月にスペイン女子ラグビーチームの新しいホームジャージを発表し、2022/21シーズンまで使用することになりました。しかし、ラグビーは主流のスポーツではないため、膨大な人口を抱えるニッチな存在であり、予測期間を通じて市場成長の妨げになると予測されます。世界のラグビーアパレル市場の調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。ヨーロッパは世界のラグビーアパレル市場を支配し、予測期間中、この地域のCAGRは最も高くなると予想されています。この地域の成長は、英国、フランス、スペインなどの主要国でラグビーの人気が非常に高いこと、また、この地域のスポーツへの取り組みが高いことに起因しています。アジア太平洋地域では、2022年から2028年にかけて大幅なCAGRで市場が成長すると予測されています。この市場の拡大は、この地域のラグビーファン人口、特に中国とインドにおけるラグビーファン人口の増加に起因していると考えられます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: アディダスAG バジャーラグビー(株 ナイキ(Nike Inc. カンタベリー デカスロンSA ギルバート・ラグビー KOOGA マクロン・スパ(MACRON SPA オリンパスラグビー オニールズ・アイリッシュ・インターナショナル・スポーツ Co.Ltd. 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象地域や国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: タイプ別 アッパーウェア ボトムウェア ソックス 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査におけるラグビーアパレルの世界市場のターゲットオーディエンス: 主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Rugby Apparel Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Rugby Apparel Market, by Type, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Rugby Apparel Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Rugby Apparel Market Dynamics 3.1. Rugby Apparel Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. The increasing popularity and importance of rugby 3.1.1.2. Increasing number of female population 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Increasing anti-sweatshop campaigns 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. The growing demand for new and innovative designs for rugby apparel Chapter 4. Global Rugby Apparel Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Rugby Apparel Market, by Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Rugby Apparel Market by Type, Performance – Potential Analysis 6.3. Global Rugby Apparel Market Estimates & Forecasts by Type, 2018-2028 (USD Billion) 6.4. Rugby Apparel Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Upper Wear 6.4.2. Bottom Wear 6.4.3. Socks Chapter 7. Global Rugby Apparel Market, Regional Analysis 7.1. Rugby Apparel Market, Regional Market Snapshot 7.2. North America Rugby Apparel Market 7.2.1. U.S. Rugby Apparel Market 7.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 7.2.2. Canada Rugby Apparel Market 7.3. Europe Rugby Apparel Market Snapshot 7.3.1. U.K. Rugby Apparel Market 7.3.2. Germany Rugby Apparel Market 7.3.3. France Rugby Apparel Market 7.3.4. Spain Rugby Apparel Market 7.3.5. Italy Rugby Apparel Market 7.3.6. Rest of Europe Rugby Apparel Market 7.4. Asia-Pacific Rugby Apparel Market Snapshot 7.4.1. China Rugby Apparel Market 7.4.2. India Rugby Apparel Market 7.4.3. Japan Rugby Apparel Market 7.4.4. Australia Rugby Apparel Market 7.4.5. South Korea Rugby Apparel Market 7.4.6. Rest of Asia Pacific Rugby Apparel Market 7.5. Latin America Rugby Apparel Market Snapshot 7.5.1. Brazil Rugby Apparel Market 7.5.2. Mexico Rugby Apparel Market 7.6. Rest of The World Rugby Apparel Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Top Market Strategies 8.2. Company Profiles 8.2.1. Adidas AG 8.2.1.1. Key Information 8.2.1.2. Overview 8.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.2.1.4. Product Summary 8.2.1.5. Recent Developments 8.2.2. BADGER RUGBY LTD. 8.2.3. Nike Inc. 8.2.4. Canterbury 8.2.5. Decathlon SA 8.2.6. Gilburt Rugby 8.2.7. KOOGA 8.2.8. MACRON SPA 8.2.9. Olympus Rugby 8.2.10. O’Neills Irish International Sports Co. Ltd. Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
SummaryGlobal Rugby Apparel Market is valued at approximately USD 0.9 Billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 11%over the forecast period 2022-2028. Rugby's growing popularity and importance in both developed and emerging countries are likely to fuel the market's overall rise. Furthermore, the growing demand for new and inventive rugby apparel designs among players is pushing the market size. Another major element driving the market is the growing number of females playing rugby and participating in rugby games around the world. The growing global interest in rugby games, combined with an increasing number of rugby players, is likely to drive market expansion in the future years. This population comprises both professional rugby players and individuals who enjoy the sport as a recreational hobby. Rugby clothing gives ease of movement and comfort, as well as moisture control, which is increasing their utilisation and fueling market expansion. Furthermore, the growing number of educational institutions, such as schools and colleges, that provide rugby as a key activity for students to participate in is likely to fuel market expansion. Key industry participants are taking a variety of initiatives to strengthen their market presence. Partnerships, mergers and acquisitions, the development and introduction of new goods, global expansion, and other initiatives are examples of these processes. For example, Canterbury, the official kit partner of Irish Rugby, presented the new home jersey for the Spain Women's Rugby team in October 2020, which is to be used throughout the 2022/21 season. However, rugby is not a mainstream sport, making it a niche for a vast population, which is projected to impede market growth throughout the projection period. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Rugby Apparel Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Rugby Apparel Market, by Type, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Rugby Apparel Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Rugby Apparel Market Dynamics 3.1. Rugby Apparel Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. The increasing popularity and importance of rugby 3.1.1.2. Increasing number of female population 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Increasing anti-sweatshop campaigns 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. The growing demand for new and innovative designs for rugby apparel Chapter 4. Global Rugby Apparel Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Rugby Apparel Market, by Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Rugby Apparel Market by Type, Performance – Potential Analysis 6.3. Global Rugby Apparel Market Estimates & Forecasts by Type, 2018-2028 (USD Billion) 6.4. Rugby Apparel Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Upper Wear 6.4.2. Bottom Wear 6.4.3. Socks Chapter 7. Global Rugby Apparel Market, Regional Analysis 7.1. Rugby Apparel Market, Regional Market Snapshot 7.2. North America Rugby Apparel Market 7.2.1. U.S. Rugby Apparel Market 7.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 7.2.2. Canada Rugby Apparel Market 7.3. Europe Rugby Apparel Market Snapshot 7.3.1. U.K. Rugby Apparel Market 7.3.2. Germany Rugby Apparel Market 7.3.3. France Rugby Apparel Market 7.3.4. Spain Rugby Apparel Market 7.3.5. Italy Rugby Apparel Market 7.3.6. Rest of Europe Rugby Apparel Market 7.4. Asia-Pacific Rugby Apparel Market Snapshot 7.4.1. China Rugby Apparel Market 7.4.2. India Rugby Apparel Market 7.4.3. Japan Rugby Apparel Market 7.4.4. Australia Rugby Apparel Market 7.4.5. South Korea Rugby Apparel Market 7.4.6. Rest of Asia Pacific Rugby Apparel Market 7.5. Latin America Rugby Apparel Market Snapshot 7.5.1. Brazil Rugby Apparel Market 7.5.2. Mexico Rugby Apparel Market 7.6. Rest of The World Rugby Apparel Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Top Market Strategies 8.2. Company Profiles 8.2.1. Adidas AG 8.2.1.1. Key Information 8.2.1.2. Overview 8.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.2.1.4. Product Summary 8.2.1.5. Recent Developments 8.2.2. BADGER RUGBY LTD. 8.2.3. Nike Inc. 8.2.4. Canterbury 8.2.5. Decathlon SA 8.2.6. Gilburt Rugby 8.2.7. KOOGA 8.2.8. MACRON SPA 8.2.9. Olympus Rugby 8.2.10. O’Neills Irish International Sports Co. Ltd. Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
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