世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ラグビーアパレルの世界市場規模調査、タイプ別(アッパーウェア、ボトムウェア、ソックス)、地域別予測 2022-2028


Global Rugby Apparel Market Size study, by Type (Upper Wear, Bottom Wear, Socks), and Regional Forecasts 2022-2028

ラグビーウェアの世界市場は、2021年に約9億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には11%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。先進国と新興国の両方でラグビーの人気と重要性が高まっていることが... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年7月4日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

ラグビーウェアの世界市場は、2021年に約9億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には11%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。先進国と新興国の両方でラグビーの人気と重要性が高まっていることが、市場全体の上昇を後押ししていると思われます。さらに、ラグビーウェアの新しいデザインや独創的なデザインへの需要がプレーヤー間で高まっていることも、市場規模を押し上げています。また、ラグビーをプレーし、ラグビーゲームに参加する女性の数が世界的に増加していることも、市場を牽引する大きな要素となっています。ラグビーゲームに対する世界的な関心の高まりとラグビープレーヤーの増加が相まって、今後数年間は市場拡大の原動力となりそうです。この層は、プロのラグビー選手とレクリエーションとしてラグビーを楽しむ個人の両方から構成されています。ラグビーウェアは、動きやすさや快適さ、湿度調節などの機能を備えているため、その利用が増加し、市場拡大の原動力となっています。さらに、学校や大学などの教育機関では、学生が参加する主要な活動としてラグビーを提供するところが増えており、市場の拡大に拍車をかけていると考えられます。主要な業界参加者は、市場での存在感を高めるために様々な取り組みを行っています。パートナーシップ、M&A、新商品の開発・導入、グローバル展開などの取り組みは、こうしたプロセスの一例です。例えば、アイルランドラグビーの公式キットパートナーであるカンタベリー社は、2020年10月にスペイン女子ラグビーチームの新しいホームジャージを発表し、2022/21シーズンまで使用することになりました。しかし、ラグビーは主流のスポーツではないため、膨大な人口を抱えるニッチな存在であり、予測期間を通じて市場成長の妨げになると予測されます。

世界のラグビーアパレル市場の調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。ヨーロッパは世界のラグビーアパレル市場を支配し、予測期間中、この地域のCAGRは最も高くなると予想されています。この地域の成長は、英国、フランス、スペインなどの主要国でラグビーの人気が非常に高いこと、また、この地域のスポーツへの取り組みが高いことに起因しています。アジア太平洋地域では、2022年から2028年にかけて大幅なCAGRで市場が成長すると予測されています。この市場の拡大は、この地域のラグビーファン人口、特に中国とインドにおけるラグビーファン人口の増加に起因していると考えられます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
アディダスAG

バジャーラグビー(株

ナイキ(Nike Inc.

カンタベリー

デカスロンSA

ギルバート・ラグビー

KOOGA

マクロン・スパ(MACRON SPA

オリンパスラグビー

オニールズ・アイリッシュ・インターナショナル・スポーツ Co.Ltd.


本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象地域や国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
タイプ別
アッパーウェア
ボトムウェア
ソックス


地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査におけるラグビーアパレルの世界市場のターゲットオーディエンス:

主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家





ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Rugby Apparel Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Rugby Apparel Market, by Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Rugby Apparel Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Rugby Apparel Market Dynamics
3.1. Rugby Apparel Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. The increasing popularity and importance of rugby
3.1.1.2. Increasing number of female population
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Increasing anti-sweatshop campaigns
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. The growing demand for new and innovative designs for rugby apparel
Chapter 4. Global Rugby Apparel Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Rugby Apparel Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Rugby Apparel Market by Type, Performance – Potential Analysis
6.3. Global Rugby Apparel Market Estimates & Forecasts by Type, 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Rugby Apparel Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Upper Wear
6.4.2. Bottom Wear
6.4.3. Socks

Chapter 7. Global Rugby Apparel Market, Regional Analysis
7.1. Rugby Apparel Market, Regional Market Snapshot
7.2. North America Rugby Apparel Market
7.2.1. U.S. Rugby Apparel Market
7.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
7.2.2. Canada Rugby Apparel Market
7.3. Europe Rugby Apparel Market Snapshot
7.3.1. U.K. Rugby Apparel Market
7.3.2. Germany Rugby Apparel Market
7.3.3. France Rugby Apparel Market
7.3.4. Spain Rugby Apparel Market
7.3.5. Italy Rugby Apparel Market
7.3.6. Rest of Europe Rugby Apparel Market
7.4. Asia-Pacific Rugby Apparel Market Snapshot
7.4.1. China Rugby Apparel Market
7.4.2. India Rugby Apparel Market
7.4.3. Japan Rugby Apparel Market
7.4.4. Australia Rugby Apparel Market
7.4.5. South Korea Rugby Apparel Market
7.4.6. Rest of Asia Pacific Rugby Apparel Market
7.5. Latin America Rugby Apparel Market Snapshot
7.5.1. Brazil Rugby Apparel Market
7.5.2. Mexico Rugby Apparel Market
7.6. Rest of The World Rugby Apparel Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Top Market Strategies
8.2. Company Profiles
8.2.1. Adidas AG
8.2.1.1. Key Information
8.2.1.2. Overview
8.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.2.1.4. Product Summary
8.2.1.5. Recent Developments
8.2.2. BADGER RUGBY LTD.
8.2.3. Nike Inc.
8.2.4. Canterbury
8.2.5. Decathlon SA
8.2.6. Gilburt Rugby
8.2.7. KOOGA
8.2.8. MACRON SPA
8.2.9. Olympus Rugby
8.2.10. O’Neills Irish International Sports Co. Ltd.
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Rugby Apparel Market is valued at approximately USD 0.9 Billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 11%over the forecast period 2022-2028. Rugby's growing popularity and importance in both developed and emerging countries are likely to fuel the market's overall rise. Furthermore, the growing demand for new and inventive rugby apparel designs among players is pushing the market size. Another major element driving the market is the growing number of females playing rugby and participating in rugby games around the world. The growing global interest in rugby games, combined with an increasing number of rugby players, is likely to drive market expansion in the future years. This population comprises both professional rugby players and individuals who enjoy the sport as a recreational hobby. Rugby clothing gives ease of movement and comfort, as well as moisture control, which is increasing their utilisation and fueling market expansion. Furthermore, the growing number of educational institutions, such as schools and colleges, that provide rugby as a key activity for students to participate in is likely to fuel market expansion. Key industry participants are taking a variety of initiatives to strengthen their market presence. Partnerships, mergers and acquisitions, the development and introduction of new goods, global expansion, and other initiatives are examples of these processes. For example, Canterbury, the official kit partner of Irish Rugby, presented the new home jersey for the Spain Women's Rugby team in October 2020, which is to be used throughout the 2022/21 season. However, rugby is not a mainstream sport, making it a niche for a vast population, which is projected to impede market growth throughout the projection period.

The key regions considered for the global Rugby Apparel Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. Europe dominated the global rugby apparel market and forecasted period, the region is expected to have the highest CAGR. The region's growth is due to the huge popularity of rugby in major countries such as the United Kingdom, France, Spain, and others, as well as the region's high engagement in sports. In Asia Pacific, the market is predicted to grow at a substantial CAGR between 2022 and 2028. The market expansion can be ascribed to the region's growing rugby fan population, particularly in China and India.

Major market players included in this report are:
Adidas AG

BADGER RUGBY LTD.

Nike Inc.

Canterbury

Decathlon SA

Gilburt Rugby

KOOGA

MACRON SPA

Olympus Rugby

O’Neills Irish International Sports Co. Ltd.


The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type:
Upper Wear
Bottom Wear
Socks


By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Rugby Apparel Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors





ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Rugby Apparel Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Rugby Apparel Market, by Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Rugby Apparel Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Rugby Apparel Market Dynamics
3.1. Rugby Apparel Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. The increasing popularity and importance of rugby
3.1.1.2. Increasing number of female population
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Increasing anti-sweatshop campaigns
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. The growing demand for new and innovative designs for rugby apparel
Chapter 4. Global Rugby Apparel Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Rugby Apparel Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Rugby Apparel Market by Type, Performance – Potential Analysis
6.3. Global Rugby Apparel Market Estimates & Forecasts by Type, 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Rugby Apparel Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Upper Wear
6.4.2. Bottom Wear
6.4.3. Socks

Chapter 7. Global Rugby Apparel Market, Regional Analysis
7.1. Rugby Apparel Market, Regional Market Snapshot
7.2. North America Rugby Apparel Market
7.2.1. U.S. Rugby Apparel Market
7.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
7.2.2. Canada Rugby Apparel Market
7.3. Europe Rugby Apparel Market Snapshot
7.3.1. U.K. Rugby Apparel Market
7.3.2. Germany Rugby Apparel Market
7.3.3. France Rugby Apparel Market
7.3.4. Spain Rugby Apparel Market
7.3.5. Italy Rugby Apparel Market
7.3.6. Rest of Europe Rugby Apparel Market
7.4. Asia-Pacific Rugby Apparel Market Snapshot
7.4.1. China Rugby Apparel Market
7.4.2. India Rugby Apparel Market
7.4.3. Japan Rugby Apparel Market
7.4.4. Australia Rugby Apparel Market
7.4.5. South Korea Rugby Apparel Market
7.4.6. Rest of Asia Pacific Rugby Apparel Market
7.5. Latin America Rugby Apparel Market Snapshot
7.5.1. Brazil Rugby Apparel Market
7.5.2. Mexico Rugby Apparel Market
7.6. Rest of The World Rugby Apparel Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Top Market Strategies
8.2. Company Profiles
8.2.1. Adidas AG
8.2.1.1. Key Information
8.2.1.2. Overview
8.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.2.1.4. Product Summary
8.2.1.5. Recent Developments
8.2.2. BADGER RUGBY LTD.
8.2.3. Nike Inc.
8.2.4. Canterbury
8.2.5. Decathlon SA
8.2.6. Gilburt Rugby
8.2.7. KOOGA
8.2.8. MACRON SPA
8.2.9. Olympus Rugby
8.2.10. O’Neills Irish International Sports Co. Ltd.
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社のゲーミング・スポーツ・フィットネス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(apparel)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/23 10:26

157.72 円

164.94 円

201.11 円

ページTOPに戻る