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冷媒の世界市場規模調査、タイプ別(HFC&ブレンド、HFO、プロパン、二酸化炭素、その他)、用途別(冷凍システム、空調システム、チラー、MAC)、地域予測 2022-2028


Global Refrigerants Market Size study, By Type (HFC & Blends, HFO, Propane, Carbon Dioxide, Other), By Application (Refrigeration system, Air conditioning system, Chillers, MAC), and Regional Forecasts 2022-2028

世界の冷媒市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。冷媒は、主にヒートポンプや空調システムの冷凍サイクルで利用される流体物... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年7月4日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界の冷媒市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。冷媒は、主にヒートポンプや空調システムの冷凍サイクルで利用される流体物質の混合物です。これは、冷凍サイクル中に液体から気体に変換される冷媒として機能します。冷媒は、液体で適度な密度、高い気化熱、気体で高い密度、非腐食性などの特性を持っているため、非常に多く採用されています。加工食品分野の発展、製薬業界の急成長、家電製品の需要増は、世界的な市場需要の拡大要因となっています。例えば、National Investment Promotion & Facilitation Agencyによると、2021年、インドの食品加工部門のFDI流入額は3億9341万ドル増加し、ほぼ108億8000万ドルを占めると予測されています(2000年4月から2021年11月まで)。また、インドの食品加工部門は、2025年までに約4,700億ドルに達すると予測されています。そのため、加工食品分野の成長は、食品を腐敗から守るための冷媒の需要を促進し、ひいては世界市場の成長を後押ししています。しかし、フルオロカーボン冷媒に対する厳しい規制が課され、可燃性や毒性の問題に関連するリスクが、2022年から2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。また、自然冷媒の需要の急増とコールドチェーン産業の成長は、予測期間中に市場需要の触媒として作用すると予想されます。

冷媒の世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。アジア太平洋地域は、巨大な産業基盤の存在、都市化の進展、可処分所得の増加により、市場シェアの点で世界の主要地域となっています。一方、北米は2022-2028年の予測期間中に大幅な成長率を示すと予測されています。研究開発への投資の増加や大手企業の存在などが、北米地域の冷媒市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
ハネウェル・インターナショナル・インク
The Chemours Company
リンデグループ(The Linde Group
エア・リキード
ダイキン工業株式会社
シノケングループ
アルケマS.A.
オービア
旭硝子株式会社
A-GASインターナショナル
本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象となる各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
タイプ別
HFC & ブレンド
HFO
プロパン
カーボン・ダイオキシド
その他
用途別
冷凍機
空調システム
冷熱機器
空調機器
地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における世界の冷媒市場のターゲットオーディエンス

主要コンサルティング会社およびアドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家







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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Refrigerants Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Refrigerants Market, by Type, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Refrigerants Market, by Application, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Refrigerants Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Refrigerants Market Dynamics
3.1. Refrigerants Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Flourishing development of the processed food sector
3.1.1.2. Rapid growth of the pharmaceuticals industry
3.1.1.3. Increasing demand for consumer appliances
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Imposition of stringent regulations against fluorocarbon refrigerants
3.1.2.2. Risk associated with the flammability and toxicity issues
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Surging demand for natural refrigerants
3.1.3.2. Growth of the cold chain industry
Chapter 4. Global Refrigerants Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Refrigerants Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Refrigerants Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Refrigerants Market Estimates & Forecasts by Type, 2018-2028 (USD Million)
6.4. Refrigerants Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. HFC & Blends
6.4.2. HFO
6.4.3. Propane
6.4.4. Carbon Dioxide
6.4.5. Other
Chapter 7. Global Refrigerants Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Refrigerants Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Refrigerants Market Estimates & Forecasts by Application, 2018-2028 (USD Million)
7.4. Refrigerants Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Refrigeration system
7.4.2. Air conditioning system
7.4.3. Chillers
7.4.4. MAC
Chapter 8. Global Refrigerants Market, Regional Analysis
8.1. Refrigerants Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Refrigerants Market
8.2.1. U.S. Refrigerants Market
8.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.2. Canada Refrigerants Market
8.3. Europe Refrigerants Market Snapshot
8.3.1. U.K. Refrigerants Market
8.3.2. Germany Refrigerants Market
8.3.3. France Refrigerants Market
8.3.4. Spain Refrigerants Market
8.3.5. Italy Refrigerants Market
8.3.6. Rest of Europe Refrigerants Market
8.4. Asia-Pacific Refrigerants Market Snapshot
8.4.1. China Refrigerants Market
8.4.2. India Refrigerants Market
8.4.3. Japan Refrigerants Market
8.4.4. Australia Refrigerants Market
8.4.5. South Korea Refrigerants Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Refrigerants Market
8.5. Latin America Refrigerants Market Snapshot
8.5.1. Brazil Refrigerants Market
8.5.2. Mexico Refrigerants Market
8.6. Rest of The World Refrigerants Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Honeywell International Inc.
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. The Chemours Company
9.2.3. The Linde Group
9.2.4. Air Liquide
9.2.5. Daikin Industries Ltd.
9.2.6. Sinochem Group
9.2.7. Arkema S.A.
9.2.8. Orbia
9.2.9. Asahi Glass Corporation
9.2.10. A-GAS international
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Refrigerants Market is valued at approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2028. A refrigerant is a mixture of fluid substances that are primarily utilized in the refrigeration cycle of heat pumps and air conditioning systems. This acts as a coolant that gets converted from liquid to gas during the refrigeration cycle. Refrigerants are highly adopted because of their properties such as moderate density in liquid form, high heat vaporization, high density in gaseous form, and non-corrosive nature. The flourishing development of the processed food sector, the rapid growth of the pharmaceutical industry, and the increasing demand for consumer appliances are the primary factors fostering market demand across the globe. For instance, according to the National Investment Promotion & Facilitation Agency, in 2021, FDI inflows of the Indian food processing sector were projected to upsurge by USD 393.41 million and accounted for nearly USD 10.88 billion (from April 2000 to November 2021). In addition, the Indian food processing sector is anticipated to reach around USD 470 billion by the year 2025. Thereby, the growth of the processed food sector is fueling the demand for refrigerants to protect food from spoilage, which, in turn, bolsters the global market growth. However, the imposition of stringent regulations against fluorocarbon refrigerants and the risk associated with the flammability and toxicity issues impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Also, the surging demand for natural refrigerants and the growth of the cold chain industry is anticipated to act as catalyzing factors for the market demand during the forecast period.

The key regions considered for the global Refrigerants Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. Asia-Pacific is the leading region across the world in terms of market share owing to the presence of a huge industrial base, growing urbanization, and increasing disposable income. Whereas, North America is anticipated to exhibit a substantial growth rate over the forecast period 2022-2028. Factors such as the rising investment in R&D activities, as well as presence of leading market players, would create lucrative growth prospects for the Refrigerants Market across the North American region.

Major market players included in this report are:
Honeywell International Inc.
The Chemours Company
The Linde Group
Air Liquide
Daikin Industries Ltd.
Sinochem Group
Arkema S.A.
Orbia
Asahi Glass Corporation
A-GAS international
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type:
HFC & Blends
HFO
Propane
Carbon Dioxide
Other
By Application:
Refrigeration system
Air conditioning system
Chillers
MAC
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Refrigerants Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors







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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Refrigerants Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Refrigerants Market, by Type, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Refrigerants Market, by Application, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Refrigerants Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Refrigerants Market Dynamics
3.1. Refrigerants Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Flourishing development of the processed food sector
3.1.1.2. Rapid growth of the pharmaceuticals industry
3.1.1.3. Increasing demand for consumer appliances
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Imposition of stringent regulations against fluorocarbon refrigerants
3.1.2.2. Risk associated with the flammability and toxicity issues
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Surging demand for natural refrigerants
3.1.3.2. Growth of the cold chain industry
Chapter 4. Global Refrigerants Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Refrigerants Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Refrigerants Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Refrigerants Market Estimates & Forecasts by Type, 2018-2028 (USD Million)
6.4. Refrigerants Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. HFC & Blends
6.4.2. HFO
6.4.3. Propane
6.4.4. Carbon Dioxide
6.4.5. Other
Chapter 7. Global Refrigerants Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Refrigerants Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Refrigerants Market Estimates & Forecasts by Application, 2018-2028 (USD Million)
7.4. Refrigerants Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Refrigeration system
7.4.2. Air conditioning system
7.4.3. Chillers
7.4.4. MAC
Chapter 8. Global Refrigerants Market, Regional Analysis
8.1. Refrigerants Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Refrigerants Market
8.2.1. U.S. Refrigerants Market
8.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.2. Canada Refrigerants Market
8.3. Europe Refrigerants Market Snapshot
8.3.1. U.K. Refrigerants Market
8.3.2. Germany Refrigerants Market
8.3.3. France Refrigerants Market
8.3.4. Spain Refrigerants Market
8.3.5. Italy Refrigerants Market
8.3.6. Rest of Europe Refrigerants Market
8.4. Asia-Pacific Refrigerants Market Snapshot
8.4.1. China Refrigerants Market
8.4.2. India Refrigerants Market
8.4.3. Japan Refrigerants Market
8.4.4. Australia Refrigerants Market
8.4.5. South Korea Refrigerants Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Refrigerants Market
8.5. Latin America Refrigerants Market Snapshot
8.5.1. Brazil Refrigerants Market
8.5.2. Mexico Refrigerants Market
8.6. Rest of The World Refrigerants Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Honeywell International Inc.
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. The Chemours Company
9.2.3. The Linde Group
9.2.4. Air Liquide
9.2.5. Daikin Industries Ltd.
9.2.6. Sinochem Group
9.2.7. Arkema S.A.
9.2.8. Orbia
9.2.9. Asahi Glass Corporation
9.2.10. A-GAS international
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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