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非食肉原料の世界市場規模調査、成分別(結合剤、充填剤、伸展剤、香味剤、着色剤、保存料、塩類、テクスチャー剤)、肉類タイプ別(牛肉、豚肉、鶏肉、マトン)、ソース別(化学物質、植物由来、動物由来)、地域予測 2022-2028


Global Non-meat Ingredients Market Size study, By Ingredient (Binders, Fillers, Extenders, Flavoring Agents, Coloring Agents, Preservatives, Salts, Texturing Agents), By Meat Type (Beef, Pork, Poultry, Mutton), By Source (Chemical substances, Plant origin, Animal origin), and Regional Forecasts 2022-2028

世界の非肉原材料市場は、2021年に約366億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。非食肉原料は、主に食肉の品質を向上させ、食肉の機能的・食感的特性... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年6月15日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界の非肉原材料市場は、2021年に約366億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。非食肉原料は、主に食肉の品質を向上させ、食肉の機能的・食感的特性の中でも特に風味と色彩を高めるために採用されています。これらの成分は、一般的に植物や動物由来のものです。食肉加工品の需要の増加、コンビニエンスフードの消費拡大、可処分所得の増加が、世界市場の成長を加速させるいくつかの要因となっています。例えば、Statistaによると、2020年の世界の加工肉市場規模は約5,231億米ドルと推定されています。また、この金額は今後も拡大が予想され、7,372億米ドル近くに達する可能性があります。結果的に、食肉加工品の需要の高まりが非食肉原料の需要を喚起し、世界中の市場成長を牽引しています。しかし、肉の代替品に対する需要の高まりと、ベジタリアンやビーガン人口の増加が、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。また、新製品開発のための投資の増加やファストフードチェーンからの需要の急増は、予測期間中に市場需要の触媒として作用すると予想されます。

非食肉原料の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。アジア太平洋地域は、労働人口の増加とともに、新しい食肉加工技術の採用により、市場シェアにおいて世界の主要地域となっています。一方、北米は2022-2028年の予測期間において最も高いCAGRを示すと予測されています。加工食品や簡便食品への需要の高まり、人々の食生活の変化などの要因が、北米地域の非肉原材料市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
ケリーグループ
ダウ
アソシエイテッド・ブリティッシュ・フーズ・ピーエルシー
Wiberg GmbH
エッセンシア・プロテイン・ソリューションズ
アドバンスト・フード・システムズ
イングレディオン
ADM
ハイドロゾルGmbH & Co.Kg
Wiberg GmbH

本調査の目的は、近年の様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象である各地域・国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
成分別
結合剤
充填剤
エクステンダー
フレーバー剤
着色料
防腐剤
塩類
テクスチャリング剤
肉の種類別
牛肉
豚肉
家禽類
羊肉
ソース別
化学物質
植物由来
動物由来
地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における世界の非食肉原料市場のターゲットオーディエンス:

主要コンサルティング会社およびアドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家







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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Non-meat Ingredients Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Non-meat Ingredients Market, by Ingredient, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Non-meat Ingredients Market, by Meat Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.4. Non-meat Ingredients Market, by Source, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Non-meat Ingredients Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Non-meat Ingredients Market Dynamics
3.1. Non-meat Ingredients Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing demand for processed meat products
3.1.1.2. Growing consumption of convenience foods
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Growing demand for meat substitutes
3.1.2.2. Increasing vegetarian and vegan population
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing investment to develop new product lines
3.1.3.2. Surging demand from fast-food chains
Chapter 4. Global Non-meat Ingredients Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Non-meat Ingredients Market, by Ingredient
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Non-meat Ingredients Market by Ingredient, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Non-meat Ingredients Market Estimates & Forecasts by Ingredient, 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Non-meat Ingredients Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Binders
6.4.2. Fillers
6.4.3. Extenders
6.4.4. Flavoring Agents
6.4.5. Coloring Agents
6.4.6. Preservatives
6.4.7. Salts
6.4.8. Texturing Agents
Chapter 7. Global Non-meat Ingredients Market, by Meat Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Non-meat Ingredients Market by Meat Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Non-meat Ingredients Market Estimates & Forecasts by Meat Type, 2018-2028 (USD Billion)
7.4. Non-meat Ingredients Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Beef
7.4.2. Pork
7.4.3. Poultry
7.4.4. Mutton
Chapter 8. Global Non-meat Ingredients Market, by Source
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Non-meat Ingredients Market by Source, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Non-meat Ingredients Market Estimates & Forecasts by Source, 2018-2028 (USD Billion)
8.4. Non-meat Ingredients Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Chemical substances
8.4.2. Plant origin
8.4.3. Animal origin
Chapter 9. Global Non-meat Ingredients Market, Regional Analysis
9.1. Non-meat Ingredients Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Non-meat Ingredients Market
9.2.1. U.S. Non-meat Ingredients Market
9.2.1.1. Ingredient breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Meat Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. Source breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada Non-meat Ingredients Market
9.3. Europe Non-meat Ingredients Market Snapshot
9.3.1. U.K. Non-meat Ingredients Market
9.3.2. Germany Non-meat Ingredients Market
9.3.3. France Non-meat Ingredients Market
9.3.4. Spain Non-meat Ingredients Market
9.3.5. Italy Non-meat Ingredients Market
9.3.6. Rest of Europe Non-meat Ingredients Market
9.4. Asia-Pacific Non-meat Ingredients Market Snapshot
9.4.1. China Non-meat Ingredients Market
9.4.2. India Non-meat Ingredients Market
9.4.3. Japan Non-meat Ingredients Market
9.4.4. Australia Non-meat Ingredients Market
9.4.5. South Korea Non-meat Ingredients Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Non-meat Ingredients Market
9.5. Latin America Non-meat Ingredients Market Snapshot
9.5.1. Brazil Non-meat Ingredients Market
9.5.2. Mexico Non-meat Ingredients Market
9.6. Rest of The World Non-meat Ingredients Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Kerry Group
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Dow
10.2.3. Associated British Foods plc
10.2.4. Wiberg GmbH
10.2.5. Essentia Protein Solutions
10.2.6. Advanced Food Systems
10.2.7. Ingredion
10.2.8. ADM
10.2.9. Hydrosol GmbH & Co. Kg
10.2.10. Wiberg GmbH
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Non-meat Ingredients Market is valued at approximately USD 36.6 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.2% over the forecast period 2022-2028. Non-meat ingredients are primarily adopted to improve meat quality and enhance flavor and color among other functional and textural properties of the meat. These ingredients are generally derived from plant and animal sources. The increasing demand for processed meat products, growing consumption of convenience foods, and rising disposable income are the several factors surging the growth of the global market. For instance, according to Statista, in 2020, the market value of processed meat worldwide was estimated to be worth around USD 523.1 billion. Also, the amount is anticipated to grow and is likely to reach nearly USD 737.2 billion. Consequentially, the rising demand for processed meat products is fueling the demand for non-meat ingredients, which is driving the growth of the market around the world. However, the growing demand for meat substitutes and the increasing vegetarian and vegan population impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Also, the increasing investment to develop new product lines and surging demand from fast-food chains are anticipated to act as catalyzing factors for the market demand during the forecast period.

The key regions considered for the global Non-meat Ingredients Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. Asia-Pacific is the leading region across the world in terms of market share owing to the adoption of the new meat processing technologies, along with the increasing number of working populations. Whereas, North America is anticipated to exhibit the highest CAGR over the forecast period 2022-2028. Factors such as the surging demand for processed and convenience food, as well as, the changing dietary patterns of people, would create lucrative growth prospects for the Non-meat Ingredients Market across the North American region.

Major market players included in this report are:
Kerry Group
Dow
Associated British Foods plc
Wiberg GmbH
Essentia Protein Solutions
Advanced Food Systems
Ingredion
ADM
Hydrosol GmbH & Co. Kg
Wiberg GmbH

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Ingredient:
Binders
Fillers
Extenders
Flavoring Agents
Coloring Agents
Preservatives
Salts
Texturing Agents
By Meat Type:
Beef
Pork
Poultry
Mutton
By Source:
Chemical substances
Plant origin
Animal origin
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Non-meat Ingredients Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors







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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Non-meat Ingredients Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Non-meat Ingredients Market, by Ingredient, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Non-meat Ingredients Market, by Meat Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.4. Non-meat Ingredients Market, by Source, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Non-meat Ingredients Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Non-meat Ingredients Market Dynamics
3.1. Non-meat Ingredients Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing demand for processed meat products
3.1.1.2. Growing consumption of convenience foods
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Growing demand for meat substitutes
3.1.2.2. Increasing vegetarian and vegan population
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing investment to develop new product lines
3.1.3.2. Surging demand from fast-food chains
Chapter 4. Global Non-meat Ingredients Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Non-meat Ingredients Market, by Ingredient
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Non-meat Ingredients Market by Ingredient, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Non-meat Ingredients Market Estimates & Forecasts by Ingredient, 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Non-meat Ingredients Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Binders
6.4.2. Fillers
6.4.3. Extenders
6.4.4. Flavoring Agents
6.4.5. Coloring Agents
6.4.6. Preservatives
6.4.7. Salts
6.4.8. Texturing Agents
Chapter 7. Global Non-meat Ingredients Market, by Meat Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Non-meat Ingredients Market by Meat Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Non-meat Ingredients Market Estimates & Forecasts by Meat Type, 2018-2028 (USD Billion)
7.4. Non-meat Ingredients Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Beef
7.4.2. Pork
7.4.3. Poultry
7.4.4. Mutton
Chapter 8. Global Non-meat Ingredients Market, by Source
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Non-meat Ingredients Market by Source, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Non-meat Ingredients Market Estimates & Forecasts by Source, 2018-2028 (USD Billion)
8.4. Non-meat Ingredients Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Chemical substances
8.4.2. Plant origin
8.4.3. Animal origin
Chapter 9. Global Non-meat Ingredients Market, Regional Analysis
9.1. Non-meat Ingredients Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Non-meat Ingredients Market
9.2.1. U.S. Non-meat Ingredients Market
9.2.1.1. Ingredient breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Meat Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. Source breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada Non-meat Ingredients Market
9.3. Europe Non-meat Ingredients Market Snapshot
9.3.1. U.K. Non-meat Ingredients Market
9.3.2. Germany Non-meat Ingredients Market
9.3.3. France Non-meat Ingredients Market
9.3.4. Spain Non-meat Ingredients Market
9.3.5. Italy Non-meat Ingredients Market
9.3.6. Rest of Europe Non-meat Ingredients Market
9.4. Asia-Pacific Non-meat Ingredients Market Snapshot
9.4.1. China Non-meat Ingredients Market
9.4.2. India Non-meat Ingredients Market
9.4.3. Japan Non-meat Ingredients Market
9.4.4. Australia Non-meat Ingredients Market
9.4.5. South Korea Non-meat Ingredients Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Non-meat Ingredients Market
9.5. Latin America Non-meat Ingredients Market Snapshot
9.5.1. Brazil Non-meat Ingredients Market
9.5.2. Mexico Non-meat Ingredients Market
9.6. Rest of The World Non-meat Ingredients Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Kerry Group
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Dow
10.2.3. Associated British Foods plc
10.2.4. Wiberg GmbH
10.2.5. Essentia Protein Solutions
10.2.6. Advanced Food Systems
10.2.7. Ingredion
10.2.8. ADM
10.2.9. Hydrosol GmbH & Co. Kg
10.2.10. Wiberg GmbH
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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