世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

自動車用スクリーンウォッシュ製品の世界市場規模調査、製品タイプ別(オールシーズン自動車用スクリーンウォッシュ製品、虫取り自動車用スクリーンウォッシュ製品、除氷自動車用スクリーンウォッシュ製品、撥水フロントガラス用ウォッシャー液スクリーンウォッシュ製品)、販売チャネル別(直販、間接販売)、エンドユーザー別(自動車整備工場、個人用)、地域予測 2022-2028


Global Automotive Screenwash Products Market Size study, By Product Type (All-Season Automotive Screenwash Products, Bug Remover Automotive Screenwash Products, De-icer Automotive Screenwash Products, Water-repellent Windshield Washer Fluid Screenwash Products), By Sales Channel (Direct Sales, Indirect Sales ), By End Use (Auto Maintenance Shops, Personal Use), and Regional Forecasts 2022-2028

自動車用スクリーンウォッシュ製品の世界市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。自動車用スクリーンウォッシュ製品は、自動車... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年6月13日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

自動車用スクリーンウォッシュ製品の世界市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。自動車用スクリーンウォッシュ製品は、自動車のフロントガラスを洗浄するために使用される洗浄剤と定義することができます。洗車用品は、フロントガラスに付着した道路の汚れ、虫の死骸、汚れを落とすために使用されます。洗車用品には、標準的なウインドウォッシャー液、虫取りウインドウォッシャー液、除光液など、さまざまな種類があります。世界的な自動車保有台数の増加、電気自動車への傾斜の増加、および主要な市場関係者による最近の製品の発売は、世界市場の需要を加速させる要因となっています。例えば、国際エネルギー機関(IEA)の「Global EV Outlook report」によると、2020年には約300万台の電気自動車が新たに登録され、2019年から43%以上の増加が見られた。さらに、欧州が140万台の新規登録で1位となり、次いで中国が120万台、米国が約29万5千台の電気自動車を新規登録した。さらに、世界中の企業が、この自動車用スクリーン洗浄製品の需要増を活用するために新製品を発売しています。例えば、2019年7月、英国を拠点とするTesco PLCは、ユニコーン車用スクリーンウォッシュと芳香剤のセットを新たに発売しました。また、新興国での自家用車の導入の増加や、自動車部門の成長に向けた政府の有利な取り組みも、予測期間中の市場需要の触媒として作用すると予想されます。しかし、洗車用品にかかるコストが高く、一般消費者の認知度が低いことが、2022-2028年の予測期間中の市場成長を阻害しています。

自動車用スクリーンウォッシュ製品の世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、電気自動車の普及と大手企業の存在により、市場シェアで世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて大きな成長率を示すと予測されています。同地域における個人所有の自動車の増加や都市化の進展などの要因が、アジア太平洋地域における自動車用スクリーンウォッシュ製品の世界市場にとって有利な成長見通しを生み出すと考えられます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
コントロールズグループ
スタンレー
Gilson Company, Inc.
フンボルト・マフグ社(Humboldt Mfg. Co.
クーパーテクノロジー
ペイブテスティングリミテッド
GDSインストゥルメンツ
ジオコン・プロダクツ・プライベート・リミテッド(Geo-Con Products Pty Ltd.
テストマークインダストリー
エムアンドエル・テスティング・エクイップメント・インク

本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品タイプ別
製品タイプ別: オールシーズン用自動車用スクリーンウォッシュ製品
虫除け自動車用スクリーンウォッシュ製品
除氷剤 自動車用スクリーンウォッシュ製品
撥水性ウインドシールドウォッシャー液 洗車用製品

販売チャネル別
直接販売
間接販売

エンドユーザー別
自動車整備工場
パーソナルユース
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における自動車用スクリーンウォッシュ製品の世界市場のターゲットオーディエンス:

主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家




ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Global Automotive Screenwash Products Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Global Automotive Screenwash Products Market, by Product Type, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Global Automotive Screenwash Products Market, by Sales Channel, 2020-2028 (USD Million)
1.2.4. Global Automotive Screenwash Products Market, by End Use, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Automotive Screenwash Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Automotive Screenwash Products Market Dynamics
3.1. Automotive Screenwash Products Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing Vehicle Fleet Size globally.
3.1.1.2. Increasing inclination towards Electric Vehicles.
3.1.1.3. Recent product launches from leading market players.
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost associated with Screenwash products.
3.1.2.2. low awareness among the general population
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing adoption of personal vehicles in emerging economies.
3.1.3.2. Favourable Government initiatives towards growth of automotive Sector.
Chapter 4. Global Automotive Screenwash Products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Automotive Screenwash Products Market, by Product Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Automotive Screenwash Products Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Automotive Screenwash Products Market Estimates & Forecasts by Product Type 2018-2028 (USD Million)
6.4. Automotive Screenwash Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. All-Season Automotive Screenwash Products
6.4.2. Bug Remover Automotive Screenwash Products
6.4.3. De-icer Automotive Screenwash Products
6.4.4. Water-repellent Windshield Washer Fluid Screenwash Products
Chapter 7. Global Automotive Screenwash Products Market, by Sales Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Automotive Screenwash Products Market by Sales Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Automotive Screenwash Products Market Estimates & Forecasts by Sales Channel 2018-2028 (USD Million)
7.4. Automotive Screenwash Products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Direct Sales
7.4.2. Indirect Sales
Chapter 8. Global Automotive Screenwash Products Market, by End Use
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Automotive Screenwash Products Market by End Use, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Automotive Screenwash Products Market Estimates & Forecasts by End Use 2018-2028 (USD Million)
8.4. Automotive Screenwash Products Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Auto Maintenance Shops
8.4.2. Personal Use
Chapter 9. Global Automotive Screenwash Products Market, Regional Analysis
9.1. Automotive Screenwash Products Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Automotive Screenwash Products Market
9.2.1. U.S. Automotive Screenwash Products Market
9.2.1.1. Product Type estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Sales Channel estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. End Use estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada Automotive Screenwash Products Market
9.3. Europe Automotive Screenwash Products Market Snapshot
9.3.1. U.K. Automotive Screenwash Products Market
9.3.2. Germany Automotive Screenwash Products Market
9.3.3. France Automotive Screenwash Products Market
9.3.4. Spain Automotive Screenwash Products Market
9.3.5. Italy Automotive Screenwash Products Market
9.3.6. Rest of Europe Automotive Screenwash Products Market
9.4. Asia-Pacific Automotive Screenwash Products Market Snapshot
9.4.1. China Automotive Screenwash Products Market
9.4.2. India Automotive Screenwash Products Market
9.4.3. Japan Automotive Screenwash Products Market
9.4.4. Australia Automotive Screenwash Products Market
9.4.5. South Korea Automotive Screenwash Products Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Automotive Screenwash Products Market
9.5. Latin America Automotive Screenwash Products Market Snapshot
9.5.1. Brazil Automotive Screenwash Products Market
9.5.2. Mexico Automotive Screenwash Products Market
9.6. Rest of The World Automotive Screenwash Products Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Controls Group
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Stanley
10.2.3. Gilson Company, Inc.
10.2.4. Humboldt Mfg. Co.
10.2.5. Cooper Technology
10.2.6. PaveTesting Limited
10.2.7. GDS Instruments
10.2.8. Geo-Con Products Pty Ltd.
10.2.9. Test Mark Industries
10.2.10. M & L Testing Equipment Inc.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Automotive Screenwash Products Market is valued approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2028. The Automotive Screenwash Products can be defined as cleaning products which are used to clean windshields of vehicles. Screenwash products are used to clean road grime, dead insects and dirt from windscreens. There are different types of Screenwash products available such as Standard windshield washer fluid, bug remover windshield washer fluid and De-icer windshield washer fluid among others. The growing Vehicle Fleet Size globally and increasing inclination towards Electric Vehicles as well as recent product launches from leading market players are factors that are accelerating the global market demand. For instance, according to International Energy Agency (IEA)’s Global EV Outlook report- In 2020, around 3 million new electric cars were registered, witnessing an increase of over 43% from 2019. Furthermore, Europe stood at first position with 1.4 million new registrations, followed by China with 1.2 million registrations and the United States registered around 295 000 new electric cars. Moreover, companies across the globe are launching new products to leverage this increasing demand of automotive screen wash products. For instance, in July 2019, UK based Tesco PLC launched its new unicorn car screen wash and air freshener set. Also, growing adoption of personal vehicles in emerging economies and favorable Government initiatives towards growth of automotive Sector are anticipated to act as a catalyzing factor for the market demand during the forecast period. However, high Cost associated with Screenwash products and low awareness among the general population impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the global Automotive Screenwash Products Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America is the leading region across the world in terms of market share owing to the growing adoption of electric vehicles and presence of leading market players. Whereas, Asia Pacific is anticipated to exhibit a significant growth rate over the forecast period 2022-2028. Factors such as rising ownership of personal vehicles and surging urbanization in the region, would create lucrative growth prospects for the global Automotive Screenwash Products Market across the Asia pacific region.

Major market players included in this report are:
Controls Group
Stanley
Gilson Company, Inc.
Humboldt Mfg. Co.
Cooper Technology
PaveTesting Limited
GDS Instruments
Geo-Con Products Pty Ltd.
Test Mark Industries
M & L Testing Equipment Inc.

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product Type:
All-Season Automotive Screenwash Products
Bug Remover Automotive Screenwash Products
De-icer Automotive Screenwash Products
Water-repellent Windshield Washer Fluid Screenwash Products

By Sales Channel:
Direct Sales
Indirect Sales

By End Use:
Auto Maintenance Shops
Personal Use
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Automotive Screenwash Products Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors




ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Global Automotive Screenwash Products Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Global Automotive Screenwash Products Market, by Product Type, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Global Automotive Screenwash Products Market, by Sales Channel, 2020-2028 (USD Million)
1.2.4. Global Automotive Screenwash Products Market, by End Use, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Automotive Screenwash Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Automotive Screenwash Products Market Dynamics
3.1. Automotive Screenwash Products Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing Vehicle Fleet Size globally.
3.1.1.2. Increasing inclination towards Electric Vehicles.
3.1.1.3. Recent product launches from leading market players.
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost associated with Screenwash products.
3.1.2.2. low awareness among the general population
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing adoption of personal vehicles in emerging economies.
3.1.3.2. Favourable Government initiatives towards growth of automotive Sector.
Chapter 4. Global Automotive Screenwash Products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Automotive Screenwash Products Market, by Product Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Automotive Screenwash Products Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Automotive Screenwash Products Market Estimates & Forecasts by Product Type 2018-2028 (USD Million)
6.4. Automotive Screenwash Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. All-Season Automotive Screenwash Products
6.4.2. Bug Remover Automotive Screenwash Products
6.4.3. De-icer Automotive Screenwash Products
6.4.4. Water-repellent Windshield Washer Fluid Screenwash Products
Chapter 7. Global Automotive Screenwash Products Market, by Sales Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Automotive Screenwash Products Market by Sales Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Automotive Screenwash Products Market Estimates & Forecasts by Sales Channel 2018-2028 (USD Million)
7.4. Automotive Screenwash Products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Direct Sales
7.4.2. Indirect Sales
Chapter 8. Global Automotive Screenwash Products Market, by End Use
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Automotive Screenwash Products Market by End Use, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Automotive Screenwash Products Market Estimates & Forecasts by End Use 2018-2028 (USD Million)
8.4. Automotive Screenwash Products Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Auto Maintenance Shops
8.4.2. Personal Use
Chapter 9. Global Automotive Screenwash Products Market, Regional Analysis
9.1. Automotive Screenwash Products Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Automotive Screenwash Products Market
9.2.1. U.S. Automotive Screenwash Products Market
9.2.1.1. Product Type estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Sales Channel estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. End Use estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada Automotive Screenwash Products Market
9.3. Europe Automotive Screenwash Products Market Snapshot
9.3.1. U.K. Automotive Screenwash Products Market
9.3.2. Germany Automotive Screenwash Products Market
9.3.3. France Automotive Screenwash Products Market
9.3.4. Spain Automotive Screenwash Products Market
9.3.5. Italy Automotive Screenwash Products Market
9.3.6. Rest of Europe Automotive Screenwash Products Market
9.4. Asia-Pacific Automotive Screenwash Products Market Snapshot
9.4.1. China Automotive Screenwash Products Market
9.4.2. India Automotive Screenwash Products Market
9.4.3. Japan Automotive Screenwash Products Market
9.4.4. Australia Automotive Screenwash Products Market
9.4.5. South Korea Automotive Screenwash Products Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Automotive Screenwash Products Market
9.5. Latin America Automotive Screenwash Products Market Snapshot
9.5.1. Brazil Automotive Screenwash Products Market
9.5.2. Mexico Automotive Screenwash Products Market
9.6. Rest of The World Automotive Screenwash Products Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Controls Group
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Stanley
10.2.3. Gilson Company, Inc.
10.2.4. Humboldt Mfg. Co.
10.2.5. Cooper Technology
10.2.6. PaveTesting Limited
10.2.7. GDS Instruments
10.2.8. Geo-Con Products Pty Ltd.
10.2.9. Test Mark Industries
10.2.10. M & L Testing Equipment Inc.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/27 10:26

159.18 円

166.34 円

202.23 円

ページTOPに戻る