世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

酒精強化ワインの世界市場規模調査、製品タイプ別(ポートワイン、ベルモット、シェリー、その他)、流通チャネル別(オントレード、オフトレード)、地域別予測 2022-2028


Global Fortified Wine Market Size study, by Product Type (Port wine, Vermouth, Sherry, and Others), by Distribution Channel (On-trade and Off-trade ) and Regional Forecasts 2022-2028

世界の酒精強化ワイン市場は、2021年に約XXと評価され、予測期間2022-2028年にはxx%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。酒精強化ワインは、異なるヴィンテージのブドウをブレンドしたもので、大半... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年6月7日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界の酒精強化ワイン市場は、2021年に約XXと評価され、予測期間2022-2028年にはxx%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。酒精強化ワインは、異なるヴィンテージのブドウをブレンドしたもので、大半の酒精強化ワインは同様に分類される。酒精強化ワインの実際の熟成期間は、酒精強化ワイン自体によって決まり、安価な酒精強化ワインほど、オークでの熟成期間が短いことが分かってきています。発展途上国におけるアルコール消費量の増加傾向は、酒精強化ワイン市場を牽引している。ブドウの生産量の季節変動は、酒精強化ワイン市場の成長に影響を与える。その結果、ブドウの価格は酒精強化ワインの価格に影響を与える。発展途上国では、可処分所得の増加などのマクロ経済的要因も、酒精強化ワイン市場の成長を後押ししています。新しい風味の品種という点で、製品の革新に対する需要の高まりが、酒精強化ワイン市場を牽引しています。急速に変化する嗜好の結果、酒精強化ワインの新しいエキゾチックなフレーバーが出現しています。実際、米国の多くの州でマリファナが合法化されたことを受けて、マリファナを配合した酒精強化ワインが数多く発売されています。例えば、カリフォルニアのワイン会社であるE&J Gallo社は、2021年1月、2つの主要な酒精強化ワインブランドをシアトルの企業Precept Wine社に売却したと発表しました。プリセプトは、酒精強化ワインブランド「Fairbanks」と「Sheffield Cellars」を購入していた。近い将来、この展開により、Preceptの成長中のワイン・ポートフォリオが強化され、全体的なフットプリントが拡大すると予想されます。同様に、市場最大手の1つであるAnheuser-Busch InBevは、2021年4月に、米国でThe Wine Groupの製品を生産・販売すると発表した。前者は、この斬新な契約に基づき、ワイン・グループの酒精強化ワイン・ブランド「MD/20/20 Spiked Punch」を製造する。同ブランドは、同社がパッケージングして販売することになる。しかし、一部の地域における政府の規制、税金の上昇、気候の変化、安価な代替品の入手が、酒精強化ワインの世界的な成長を制限しています。さらに、酒精強化ワインの過剰摂取は、心臓病や肝臓病、特定の癌のリスクを高めると言われています。

酒精強化ワインの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。強化ワインは、北米では特別な日の食後酒として消費されることがほとんどです。酒精強化ワインに関する認知度が低いため、消費者は依然として伝統的なアルコール飲料の食後酒を飲んでいます。この地域の酒精強化ワイン市場は、製品の認知度が高まるにつれて拡大すると予想されます。アジア太平洋地域の酒精強化ワイン市場はまだ発展途上であり、消費者の認知度の向上や小売店の拡大などの要因が市場の成長に寄与すると考えられます。中東では、観光客の増加やニッチなアルコール飲料の頻繁な消費により、間接的に酒精強化ワイン市場の成長が期待されます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
リバティ・ワインズ・リミテッド
バックスバーグ
ソゲヴィヌス・ファイン・ワインズSL(コプケ社)
テイラーズ・ポート
アルビナ&ハンナ
コントラート
ヴィンブロス
マズランズ・ヴィンヤーズ・リミテッド
ロンバートワイナリー
ソゲヴィヌス・ファイン・ワインズ SLコプケ
本調査の目的は、近年の様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象地域・国のそれぞれにおいて、産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品タイプ別
ポートワイン
ベルモット
シェリー酒
その他

流通チャネル別

オントレード
オフトレード
地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における世界の酒精強化ワイン市場のターゲットオーディエンス

主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家


ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Fortified Wine Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Fortified Wine Market, by Product Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Fortified Wine Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Fortified Wine Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Fortified Wine Market Dynamics
3.1. Fortified Wine Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing demand for product innovations in terms of new flavor varieties
3.1.1.2. The emergence of single-spirit bars
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Added pressures in terms of health and wellness trend
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing Demand for Premiumization Alcohol
Chapter 4. Global Fortified Wine Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Fortified Wine Market, by Product Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Fortified Wine Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Fortified Wine Market Estimates & Forecasts by Product Type, 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Fortified Wine Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Port wine
6.4.2. Vermouth
6.4.3. Sherry
6.4.4. Others
Chapter 7. Global Fortified Wine Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Fortified Wine Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Fortified Wine Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel, 2018-2028 (USD Billion)
7.4. Fortified Wine Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. On-Trade
7.4.2. Off-Tade
Chapter 8. Global Fortified Wine Market, Regional Analysis
8.1. Fortified Wine Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Fortified Wine Market
8.2.1. U.S. Fortified Wine Market
8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.2. Canada Fortified Wine Market
8.3. Europe Fortified Wine Market Snapshot
8.3.1. U.K. Fortified Wine Market
8.3.2. Germany Fortified Wine Market
8.3.3. France Fortified Wine Market
8.3.4. Spain Fortified Wine Market
8.3.5. Italy Fortified Wine Market
8.3.6. Rest of Europe Fortified Wine Market
8.4. Asia-Pacific Fortified Wine Market Snapshot
8.4.1. China Fortified Wine Market
8.4.2. India Fortified Wine Market
8.4.3. Japan Fortified Wine Market
8.4.4. Australia Fortified Wine Market
8.4.5. South Korea Fortified Wine Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Fortified Wine Market
8.5. Latin America Fortified Wine Market Snapshot
8.5.1. Brazil Fortified Wine Market
8.5.2. Mexico Fortified Wine Market
8.6. Rest of The World Fortified Wine Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Liberty Wines Limited
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Backsberg
9.2.3. Sogevinus Fine Wines SL (Kopke)
9.2.4. Taylor's Port
9.2.5. Albina & Hanna
9.2.6. Contratto
9.2.7. Vinbros
9.2.8. Mazuran's Vineyards Limited
9.2.9. Lombardo winery
9.2.10. Sogevinus Fine Wines SL Kopke
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Fortified Wine Market is valued at approximately XX in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than xx% over the forecast period 2022-2028. Fortified wines are blends of grapes from different vintages, and the majority of fortified wines are classified similarly. The actual ageing of fortified wine is determined by the fortified wine itself, and it has been discovered that the cheaper the fortified wine is, the shorter the time it takes to age in oak. The growing trend of alcohol consumption in developing countries is driving the fortified wine market. Seasonal variations in grape production have an impact on the growth of the fortified wine market. As a result, the price of grapes has an impact on the price of fortified wines. In developing countries, macroeconomic factors such as increased disposable income are also boosting the growth of the fortified wine market. Growing demand for product innovation in terms of new flavour varieties is driving the fortified wine market. New and exotic flavours of fortified wine have emerged as a result of rapidly changing tastes and preferences. Indeed, following the legalisation of marijuana in many states across the United States, many fortified wines infused with marijuana are being released. For instance, E&J Gallo, a California wine company, announced in January 2021 that it had sold two key fortified wine brands to Precept Wine, a Seattle-based firm. Precept had purchased the Fairbanks and Sheffield Cellars fortified wine brands. In the near future, this development is expected to strengthen Precept's growing wine portfolio and expand its overall footprint. Similarly, Anheuser-Busch InBev, one of the market's biggest players, announced in April 2021 that it would produce and distribute products for The Wine Group in the United States. The former would produce MD/20/20 Spiked Punch, the Wine Group's fortified wine brand, under this novel agreement. The brand would be packaged and distributed by the company. However, government regulations in a few regions, rising taxes, climatic changes, and the availability of low-cost substitutes are limiting global growth for fortified wine. Furthermore, excessive consumption of fortified wine increases the risk of heart disease, liver disease, and a specific type of cancer.

The key regions considered for the global Fortified Wine market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Fortified wine is mostly consumed as a post-meal drink on special occasions in North America. Due to a lack of awareness about fortified wines, consumers are still drinking traditional alcoholic end-of-meal beverages. The fortified wine market in this region is expected to grow as awareness of the product grows. The fortified wine market in Asia Pacific is still developing, and factors such as increased consumer awareness and the expansion of retail outlets could help the market grow. In the Middle East, rising tourism and frequent consumption of niche alcoholic beverages are expected to help the fortified wine market grow indirectly.

Major market players included in this report are:
Liberty Wines Limited
Backsberg
Sogevinus Fine Wines SL (Kopke)
Taylor's Port
Albina & Hanna
Contratto
Vinbros
Mazuran's Vineyards Limited
Lombardo winery
Sogevinus Fine Wines SL Kopke
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product Type:
Port wine
Vermouth
Sherry
Others

By Distribution Channel:

On-Trade
Off-Tade
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Fortified Wine Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Fortified Wine Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Fortified Wine Market, by Product Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Fortified Wine Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Fortified Wine Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Fortified Wine Market Dynamics
3.1. Fortified Wine Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing demand for product innovations in terms of new flavor varieties
3.1.1.2. The emergence of single-spirit bars
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Added pressures in terms of health and wellness trend
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing Demand for Premiumization Alcohol
Chapter 4. Global Fortified Wine Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Fortified Wine Market, by Product Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Fortified Wine Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Fortified Wine Market Estimates & Forecasts by Product Type, 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Fortified Wine Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Port wine
6.4.2. Vermouth
6.4.3. Sherry
6.4.4. Others
Chapter 7. Global Fortified Wine Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Fortified Wine Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Fortified Wine Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel, 2018-2028 (USD Billion)
7.4. Fortified Wine Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. On-Trade
7.4.2. Off-Tade
Chapter 8. Global Fortified Wine Market, Regional Analysis
8.1. Fortified Wine Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Fortified Wine Market
8.2.1. U.S. Fortified Wine Market
8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.2. Canada Fortified Wine Market
8.3. Europe Fortified Wine Market Snapshot
8.3.1. U.K. Fortified Wine Market
8.3.2. Germany Fortified Wine Market
8.3.3. France Fortified Wine Market
8.3.4. Spain Fortified Wine Market
8.3.5. Italy Fortified Wine Market
8.3.6. Rest of Europe Fortified Wine Market
8.4. Asia-Pacific Fortified Wine Market Snapshot
8.4.1. China Fortified Wine Market
8.4.2. India Fortified Wine Market
8.4.3. Japan Fortified Wine Market
8.4.4. Australia Fortified Wine Market
8.4.5. South Korea Fortified Wine Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Fortified Wine Market
8.5. Latin America Fortified Wine Market Snapshot
8.5.1. Brazil Fortified Wine Market
8.5.2. Mexico Fortified Wine Market
8.6. Rest of The World Fortified Wine Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Liberty Wines Limited
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Backsberg
9.2.3. Sogevinus Fine Wines SL (Kopke)
9.2.4. Taylor's Port
9.2.5. Albina & Hanna
9.2.6. Contratto
9.2.7. Vinbros
9.2.8. Mazuran's Vineyards Limited
9.2.9. Lombardo winery
9.2.10. Sogevinus Fine Wines SL Kopke
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(wine)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る