酒精強化ワインの世界市場規模調査、製品タイプ別(ポートワイン、ベルモット、シェリー、その他)、流通チャネル別(オントレード、オフトレード)、地域別予測 2022-2028Global Fortified Wine Market Size study, by Product Type (Port wine, Vermouth, Sherry, and Others), by Distribution Channel (On-trade and Off-trade ) and Regional Forecasts 2022-2028 世界の酒精強化ワイン市場は、2021年に約XXと評価され、予測期間2022-2028年にはxx%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。酒精強化ワインは、異なるヴィンテージのブドウをブレンドしたもので、大半... もっと見る
サマリー世界の酒精強化ワイン市場は、2021年に約XXと評価され、予測期間2022-2028年にはxx%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。酒精強化ワインは、異なるヴィンテージのブドウをブレンドしたもので、大半の酒精強化ワインは同様に分類される。酒精強化ワインの実際の熟成期間は、酒精強化ワイン自体によって決まり、安価な酒精強化ワインほど、オークでの熟成期間が短いことが分かってきています。発展途上国におけるアルコール消費量の増加傾向は、酒精強化ワイン市場を牽引している。ブドウの生産量の季節変動は、酒精強化ワイン市場の成長に影響を与える。その結果、ブドウの価格は酒精強化ワインの価格に影響を与える。発展途上国では、可処分所得の増加などのマクロ経済的要因も、酒精強化ワイン市場の成長を後押ししています。新しい風味の品種という点で、製品の革新に対する需要の高まりが、酒精強化ワイン市場を牽引しています。急速に変化する嗜好の結果、酒精強化ワインの新しいエキゾチックなフレーバーが出現しています。実際、米国の多くの州でマリファナが合法化されたことを受けて、マリファナを配合した酒精強化ワインが数多く発売されています。例えば、カリフォルニアのワイン会社であるE&J Gallo社は、2021年1月、2つの主要な酒精強化ワインブランドをシアトルの企業Precept Wine社に売却したと発表しました。プリセプトは、酒精強化ワインブランド「Fairbanks」と「Sheffield Cellars」を購入していた。近い将来、この展開により、Preceptの成長中のワイン・ポートフォリオが強化され、全体的なフットプリントが拡大すると予想されます。同様に、市場最大手の1つであるAnheuser-Busch InBevは、2021年4月に、米国でThe Wine Groupの製品を生産・販売すると発表した。前者は、この斬新な契約に基づき、ワイン・グループの酒精強化ワイン・ブランド「MD/20/20 Spiked Punch」を製造する。同ブランドは、同社がパッケージングして販売することになる。しかし、一部の地域における政府の規制、税金の上昇、気候の変化、安価な代替品の入手が、酒精強化ワインの世界的な成長を制限しています。さらに、酒精強化ワインの過剰摂取は、心臓病や肝臓病、特定の癌のリスクを高めると言われています。酒精強化ワインの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。強化ワインは、北米では特別な日の食後酒として消費されることがほとんどです。酒精強化ワインに関する認知度が低いため、消費者は依然として伝統的なアルコール飲料の食後酒を飲んでいます。この地域の酒精強化ワイン市場は、製品の認知度が高まるにつれて拡大すると予想されます。アジア太平洋地域の酒精強化ワイン市場はまだ発展途上であり、消費者の認知度の向上や小売店の拡大などの要因が市場の成長に寄与すると考えられます。中東では、観光客の増加やニッチなアルコール飲料の頻繁な消費により、間接的に酒精強化ワイン市場の成長が期待されます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: リバティ・ワインズ・リミテッド バックスバーグ ソゲヴィヌス・ファイン・ワインズSL(コプケ社) テイラーズ・ポート アルビナ&ハンナ コントラート ヴィンブロス マズランズ・ヴィンヤーズ・リミテッド ロンバートワイナリー ソゲヴィヌス・ファイン・ワインズ SLコプケ 本調査の目的は、近年の様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象地域・国のそれぞれにおいて、産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品タイプ別 ポートワイン ベルモット シェリー酒 その他 流通チャネル別 オントレード オフトレード 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査における世界の酒精強化ワイン市場のターゲットオーディエンス 主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Fortified Wine Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Fortified Wine Market, by Product Type, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Fortified Wine Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Fortified Wine Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Fortified Wine Market Dynamics 3.1. Fortified Wine Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing demand for product innovations in terms of new flavor varieties 3.1.1.2. The emergence of single-spirit bars 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Added pressures in terms of health and wellness trend 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing Demand for Premiumization Alcohol Chapter 4. Global Fortified Wine Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Fortified Wine Market, by Product Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Fortified Wine Market by Product Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Fortified Wine Market Estimates & Forecasts by Product Type, 2018-2028 (USD Billion) 6.4. Fortified Wine Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Port wine 6.4.2. Vermouth 6.4.3. Sherry 6.4.4. Others Chapter 7. Global Fortified Wine Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Fortified Wine Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Fortified Wine Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel, 2018-2028 (USD Billion) 7.4. Fortified Wine Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. On-Trade 7.4.2. Off-Tade Chapter 8. Global Fortified Wine Market, Regional Analysis 8.1. Fortified Wine Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Fortified Wine Market 8.2.1. U.S. Fortified Wine Market 8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.2. Canada Fortified Wine Market 8.3. Europe Fortified Wine Market Snapshot 8.3.1. U.K. Fortified Wine Market 8.3.2. Germany Fortified Wine Market 8.3.3. France Fortified Wine Market 8.3.4. Spain Fortified Wine Market 8.3.5. Italy Fortified Wine Market 8.3.6. Rest of Europe Fortified Wine Market 8.4. Asia-Pacific Fortified Wine Market Snapshot 8.4.1. China Fortified Wine Market 8.4.2. India Fortified Wine Market 8.4.3. Japan Fortified Wine Market 8.4.4. Australia Fortified Wine Market 8.4.5. South Korea Fortified Wine Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Fortified Wine Market 8.5. Latin America Fortified Wine Market Snapshot 8.5.1. Brazil Fortified Wine Market 8.5.2. Mexico Fortified Wine Market 8.6. Rest of The World Fortified Wine Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Liberty Wines Limited 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Backsberg 9.2.3. Sogevinus Fine Wines SL (Kopke) 9.2.4. Taylor's Port 9.2.5. Albina & Hanna 9.2.6. Contratto 9.2.7. Vinbros 9.2.8. Mazuran's Vineyards Limited 9.2.9. Lombardo winery 9.2.10. Sogevinus Fine Wines SL Kopke Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Fortified Wine Market is valued at approximately XX in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than xx% over the forecast period 2022-2028. Fortified wines are blends of grapes from different vintages, and the majority of fortified wines are classified similarly. The actual ageing of fortified wine is determined by the fortified wine itself, and it has been discovered that the cheaper the fortified wine is, the shorter the time it takes to age in oak. The growing trend of alcohol consumption in developing countries is driving the fortified wine market. Seasonal variations in grape production have an impact on the growth of the fortified wine market. As a result, the price of grapes has an impact on the price of fortified wines. In developing countries, macroeconomic factors such as increased disposable income are also boosting the growth of the fortified wine market. Growing demand for product innovation in terms of new flavour varieties is driving the fortified wine market. New and exotic flavours of fortified wine have emerged as a result of rapidly changing tastes and preferences. Indeed, following the legalisation of marijuana in many states across the United States, many fortified wines infused with marijuana are being released. For instance, E&J Gallo, a California wine company, announced in January 2021 that it had sold two key fortified wine brands to Precept Wine, a Seattle-based firm. Precept had purchased the Fairbanks and Sheffield Cellars fortified wine brands. In the near future, this development is expected to strengthen Precept's growing wine portfolio and expand its overall footprint. Similarly, Anheuser-Busch InBev, one of the market's biggest players, announced in April 2021 that it would produce and distribute products for The Wine Group in the United States. The former would produce MD/20/20 Spiked Punch, the Wine Group's fortified wine brand, under this novel agreement. The brand would be packaged and distributed by the company. However, government regulations in a few regions, rising taxes, climatic changes, and the availability of low-cost substitutes are limiting global growth for fortified wine. Furthermore, excessive consumption of fortified wine increases the risk of heart disease, liver disease, and a specific type of cancer. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Fortified Wine Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Fortified Wine Market, by Product Type, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Fortified Wine Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Fortified Wine Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Fortified Wine Market Dynamics 3.1. Fortified Wine Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing demand for product innovations in terms of new flavor varieties 3.1.1.2. The emergence of single-spirit bars 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Added pressures in terms of health and wellness trend 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing Demand for Premiumization Alcohol Chapter 4. Global Fortified Wine Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Fortified Wine Market, by Product Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Fortified Wine Market by Product Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Fortified Wine Market Estimates & Forecasts by Product Type, 2018-2028 (USD Billion) 6.4. Fortified Wine Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Port wine 6.4.2. Vermouth 6.4.3. Sherry 6.4.4. Others Chapter 7. Global Fortified Wine Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Fortified Wine Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Fortified Wine Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel, 2018-2028 (USD Billion) 7.4. Fortified Wine Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. On-Trade 7.4.2. Off-Tade Chapter 8. Global Fortified Wine Market, Regional Analysis 8.1. Fortified Wine Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Fortified Wine Market 8.2.1. U.S. Fortified Wine Market 8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.2. Canada Fortified Wine Market 8.3. Europe Fortified Wine Market Snapshot 8.3.1. U.K. Fortified Wine Market 8.3.2. Germany Fortified Wine Market 8.3.3. France Fortified Wine Market 8.3.4. Spain Fortified Wine Market 8.3.5. Italy Fortified Wine Market 8.3.6. Rest of Europe Fortified Wine Market 8.4. Asia-Pacific Fortified Wine Market Snapshot 8.4.1. China Fortified Wine Market 8.4.2. India Fortified Wine Market 8.4.3. Japan Fortified Wine Market 8.4.4. Australia Fortified Wine Market 8.4.5. South Korea Fortified Wine Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Fortified Wine Market 8.5. Latin America Fortified Wine Market Snapshot 8.5.1. Brazil Fortified Wine Market 8.5.2. Mexico Fortified Wine Market 8.6. Rest of The World Fortified Wine Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Liberty Wines Limited 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Backsberg 9.2.3. Sogevinus Fine Wines SL (Kopke) 9.2.4. Taylor's Port 9.2.5. Albina & Hanna 9.2.6. Contratto 9.2.7. Vinbros 9.2.8. Mazuran's Vineyards Limited 9.2.9. Lombardo winery 9.2.10. Sogevinus Fine Wines SL Kopke Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
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