世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

世界のバター市場規模調査、製品タイプ別(培養バター、無培養バター、その他製品タイプ)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、オンライン小売店、その他流通チャネル)、地域予測 2022-2028


Global ButterMarket Size study, byProduct Type (Cultured butter, Uncultured Butter, and Other Product Types), by Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Convenience stores, Specialty Stores, Online Retail Stores, and Other Distribution Channels)and Regional Forecasts 2022-2028

世界のバター市場は2021年に約XXと評価され、予測期間2022-2028年にはxx%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。バターは乳製品であり、牛乳の脂肪とタンパク質部分から作られる半固体の乳濁液です。... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年6月7日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のバター市場は2021年に約XXと評価され、予測期間2022-2028年にはxx%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。バターは乳製品であり、牛乳の脂肪とタンパク質部分から作られる半固体の乳濁液です。バターは食品加工業界において高い需要があり、その結果、世界市場は活況を呈しています。近年、世界のバター市場は大きく成長を遂げています。市場成長の主な要因は、レストランやカフェで食事をする人の増加や、食品・飲料業界の世界的な拡大です。さらに、植物性バターやビーガンバターに対する顧客ニーズが世界中で急速に高まっています。また、健康問題に対する意識の高まりも、市場成長を促す重要な要因の一つです。それにもかかわらず、世界中で革新的な製品を発売するための研究開発活動が活発化していることは、有利な機会をもたらすと期待されています。例えば、Fonterra社の乳製品ブランドであるNZMPは、2021年3月に北米市場でカーボンゼロ認証のオーガニックバターを提供する予定です。これは、同社の持続可能性の目標達成を支援するものです。Arla Foodsは2021年3月、バター、水、塩の3つの材料だけで構成された新しい軽量バターでLurpakの軽量シリーズを拡大すると述べています。しかし、健康志向の高まりが、今後数年間のバター市場の成長を制限する可能性があります。

世界のバター市場の調査対象地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。アジア太平洋地域では、国内市場が常にバターの供給に大きな影響を及ぼしています。顧客の需要を満たすために、アジア太平洋地域のバター加工工場は大幅に拡張しており、市場の拡大を支えています。

本レポートに含まれる主な市場関係者は以下の通りです:
Fonterra Co-operative Group
アルラ・フーズ
オルヌア・コオペラティブ・リミテッド
CROPP協同組合(オーガニックバレー)
デイリー・ファーマーズ・オブ・アメリカ(Dairy Farmers of America Inc.
グジャラート協同組合牛乳販売連盟(GCMMF)
メドウフーズ社
MSアイスランドデイリーズ
イーリーグループ
ラクタリス・インターナショナル
本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域や国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品タイプ別
製品タイプ別:培養バター
未培養バター
その他の製品タイプ

流通チャネル別
スーパーマーケット/ハイパーマーケット
コンビニエンスストア
専門店
オンラインストア
その他の流通チャネル

地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における世界のButterMarketのターゲットオーディエンス:

主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家


ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Butter Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Butter Market, by Product Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Butter Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Butter Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Butter Market Dynamics
3.1. Butter Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increase in Demand for Low Fat
3.1.1.2. Increasing food industry
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Availability of healthy alternatives to butter
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increased research and development investment
Chapter 4. Global Butter Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Butter Market, by Product Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Butter Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Butter Market Estimates & Forecasts by Product Type, 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Butter Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Cultured Butter
6.4.2. Uncultured Butter
6.4.3. Other Product Types
Chapter 7. Global Butter Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Butter Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Butter Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel, 2018-2028 (USD Billion)
7.4. Butter Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Supermarkets/Hypermarkets
7.4.2. Convenience Stores
7.4.3. Specialty Stores
7.4.4. Online Retail Stores
7.4.5. Other Distribution Channels
Chapter 8. Global Butter Market, Regional Analysis
8.1. Butter Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Butter Market
8.2.1. U.S. Butter Market
8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.2. Canada Butter Market
8.3. Europe Butter Market Snapshot
8.3.1. U.K. Butter Market
8.3.2. Germany Butter Market
8.3.3. France Butter Market
8.3.4. Spain Butter Market
8.3.5. Italy Butter Market
8.3.6. Rest of Europe Butter Market
8.4. Asia-Pacific Butter Market Snapshot
8.4.1. China Butter Market
8.4.2. India Butter Market
8.4.3. Japan Butter Market
8.4.4. Australia Butter Market
8.4.5. South Korea Butter Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Butter Market
8.5. Latin America Butter Market Snapshot
8.5.1. Brazil Butter Market
8.5.2. Mexico Butter Market
8.6. Rest of The World Butter Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Fonterra Co-operative Group
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Arla Foods
9.2.3. Ornua Co-operative Ltd
9.2.4. CROPP Cooperative (Organic Valley)
9.2.5. Dairy Farmers of America Inc.
9.2.6. Gujarat Co-operative Milk Marketing Federation Ltd (GCMMF)
9.2.7. Meadow Foods Ltd
9.2.8. MS Iceland Dairies
9.2.9. Yili Group
9.2.10. Lactalis International
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global ButterMarket is valued at approximately XX in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than xx% over the forecast period 2022-2028.Butter is a dairy product that is a semi-solid emulsion made from the fat and protein portion of milk. Butter is in high demand in the food processing industry, and the global market is booming as a result. In recent years, the global butter market has seen a significant increase in growth. The primary factors driving the market's growth are the increasing number of people eating in restaurants and cafes, as well as the global expansion of the food and beverage industry. Furthermore, customer demand for plant-based butter and vegan butter has risen rapidly around the world. Another important factor driving the market growth is a growing awareness of health issues. Nonetheless, the growing number of research and development activities to launch innovative products around the world is expected to provide lucrative opportunities. For instance, NZMP, Fonterra's dairy brand, will offer carbon zero certified organic butter in the North American market in March 2021. It will assist the company in meeting its sustainability goals.Arla Foods stated in March 2021 that it would expand its Lurpak lighter range with a new lighter butter composed of only three ingredients: butter, water, and salt. However, rising health consciousness may limit the growth of the butter market in the coming years.

The key regions considered for the global Buttermarketstudy includeAsia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World.Asia-Pacific has dominated position. The domestic market has always had a significant impact on the supply of butter in Asia-Pacific. To fulfil customer demand, butter processing factories in the Asia-Pacific regionhave been considerably expanding, supporting market expansion.

Major market players included in this report are:
Fonterra Co-operative Group
Arla Foods
Ornua Co-operative Ltd
CROPP Cooperative (Organic Valley)
Dairy Farmers of America Inc.
Gujarat Co-operative Milk Marketing Federation Ltd (GCMMF)
Meadow Foods Ltd
MS Iceland Dairies
Yili Group
Lactalis International
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
ByProduct Type:
Cultured Butter
Uncultured Butter
Other Product Types

ByDistribution Channel:
Supermarkets/Hypermarkets
Convenience Stores
Specialty Stores
Online Retail Stores
Other Distribution Channels

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global ButterMarket in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Butter Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Butter Market, by Product Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Butter Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Butter Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Butter Market Dynamics
3.1. Butter Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increase in Demand for Low Fat
3.1.1.2. Increasing food industry
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Availability of healthy alternatives to butter
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increased research and development investment
Chapter 4. Global Butter Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Butter Market, by Product Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Butter Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Butter Market Estimates & Forecasts by Product Type, 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Butter Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Cultured Butter
6.4.2. Uncultured Butter
6.4.3. Other Product Types
Chapter 7. Global Butter Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Butter Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Butter Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel, 2018-2028 (USD Billion)
7.4. Butter Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Supermarkets/Hypermarkets
7.4.2. Convenience Stores
7.4.3. Specialty Stores
7.4.4. Online Retail Stores
7.4.5. Other Distribution Channels
Chapter 8. Global Butter Market, Regional Analysis
8.1. Butter Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Butter Market
8.2.1. U.S. Butter Market
8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.2. Canada Butter Market
8.3. Europe Butter Market Snapshot
8.3.1. U.K. Butter Market
8.3.2. Germany Butter Market
8.3.3. France Butter Market
8.3.4. Spain Butter Market
8.3.5. Italy Butter Market
8.3.6. Rest of Europe Butter Market
8.4. Asia-Pacific Butter Market Snapshot
8.4.1. China Butter Market
8.4.2. India Butter Market
8.4.3. Japan Butter Market
8.4.4. Australia Butter Market
8.4.5. South Korea Butter Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Butter Market
8.5. Latin America Butter Market Snapshot
8.5.1. Brazil Butter Market
8.5.2. Mexico Butter Market
8.6. Rest of The World Butter Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Fonterra Co-operative Group
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Arla Foods
9.2.3. Ornua Co-operative Ltd
9.2.4. CROPP Cooperative (Organic Valley)
9.2.5. Dairy Farmers of America Inc.
9.2.6. Gujarat Co-operative Milk Marketing Federation Ltd (GCMMF)
9.2.7. Meadow Foods Ltd
9.2.8. MS Iceland Dairies
9.2.9. Yili Group
9.2.10. Lactalis International
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(distribution channel)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る