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教育観光の世界市場規模調査、年齢層別(12歳未満、13~18歳、19~25歳、26~40歳、41~55歳)、教育タイプ別(初等、中等、大学、大学院)、コースタイプ別(修士課程、中等教育、初等教育)および地域予測 2022-2028


Global Educational Tourism Market Size study, by Age group (Less Than 12 Years, 13-18 Years, 19-25 Years, 26-40 Years, 41-55 Years), by Education type (Primary, Secondary, College, Post Graduate), by Course Type (Master Degree, Secondary Education, Primary Education) and Regional Forecasts 2022-2028

教育ツーリズムの世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。教育ツーリズムとは、教育や訓練を受けることを目的として個人が行... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年4月30日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

教育ツーリズムの世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。教育ツーリズムとは、教育や訓練を受けることを目的として個人が行う観光のことを指します。短期間の場合もあれば、長期の場合もある。教育を受けるために他の地域へ移住したり、外国へ旅行したりする個人は数多くいます。デジタルマーケティング業界の成長、国内外の修学旅行需要の高まりが、予測期間中、教育ツーリズムの採用につながった。インスタンスの場合:IBEFによると、広告収入全体に占めるインターネットの割合は、2013年の8%から2018年には16%へと2倍に成長すると予想されています。2013年に2,900ルピー(4億3,500万米ドル)と推定されたオンライン広告は、5年間で3倍の10,000ルピー(15億米ドル)に急増し、28%の年平均成長率で増加しています。また、魅力的な修士号取得のための政府施策が充実していることから、教育ツーリズムの導入と需要が予測期間中に市場成長を拡大させると考えられます。しかし、高い教育費は、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害する。

教育旅行市場の調査対象地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の地域です。北米は、最高の教育施設の提供や維持に努め、教育ツアーを奨励し、質の高い学習や研究に費やしているため、教育に関する人気を獲得しており、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、欧州は、予測期間2022-2028年にかけて最も高い成長率を示すと予測されています。新しい経験をし、異なる文化や奨学金施設を目撃する機会などの要因が、欧州地域全体の教育観光市場の有利な成長見込みの原因となっています。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
Qadri International Education Consultancy(カドリ・インターナショナル・エデュケーション・コンサルタンシー
メリデアオーバーシーズ
GVIカンパニー
グローバルボランティア
キャピタル・ツアーズ株式会社
EFエデュケーショナルツアーズ
ロードスカラー
AAI エドゥトゥールス
ACIS教育ツアー
ゴーアイランド
本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
年齢層別
12歳未満
13~18歳
19-25歳
26~40歳
41~55歳
教育タイプ別
初等教育
セカンダリー
カレッジ
ポストグラデュエート
コースタイプ別
マスターディグリー
中等教育
初等教育
地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

歴史的年号-2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における教育観光の世界市場のターゲットオーディエンス:

主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介
大企業・中堅企業・中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家の皆様へ

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Global Educational Tourism Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Global Educational Tourism Market, by Age Group, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Global Educational Tourism Market, by Education Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.4. Global Educational Tourism Market, by Course Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Educational Tourism Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Educational Tourism Market Dynamics
3.1. Educational Tourism Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing digital marketing industry
3.1.1.2. Rising demand for national and international school trips
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High education costs
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Favourable government initiatives offered on attractive Master’s degree
Chapter 4. Global Educational Tourism Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Educational Tourism Market, by Age Group
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Educational Tourism Market by Age Group, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Educational Tourism Market Estimates & Forecasts by Age Group, 2019-2028 (USD Billion)
6.4. Educational Tourism Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Less Than 12 Years
6.4.2. 13-18 Years
6.4.3. 19-25 Years
6.4.4. 26-40 Years
6.4.5. 41-55 Years
Chapter 7. Global Educational Tourism Market, by Education Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Educational Tourism Market by Education Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Educational Tourism Market Estimates & Forecasts by Education Type, 2019-2028 (USD Billion)
7.4. Educational Tourism Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Primary
7.4.2. Secondary
7.4.3. College
7.4.4. Post Graduate
Chapter 8. Global Educational Tourism Market, by Course Type
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Educational Tourism Market by Course Type, Performance – Potential Analysis
8.3. Global Educational Tourism Market Estimates & Forecasts by Course Type, 2019-2028 (USD Billion)
8.4. Educational Tourism Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Master Degree
8.4.2. Secondary Education
8.4.3. Primary Education
Chapter 9. Global Educational Tourism Market, Regional Analysis
9.1. Educational Tourism Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Educational Tourism Market
9.2.1. U.S. Educational Tourism Market
9.2.1.1. Age Group breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
9.2.1.2. Education Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
9.2.1.3. Course Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
9.2.2. Canada Educational Tourism Market
9.3. Europe Educational Tourism Market Snapshot
9.3.1. U.K. Educational Tourism Market
9.3.2. Germany Educational Tourism Market
9.3.3. France Educational Tourism Market
9.3.4. Spain Educational Tourism Market
9.3.5. Italy Educational Tourism Market
9.3.6. Rest of Europe Educational Tourism Market
9.4. Asia-Pacific Educational Tourism Market Snapshot
9.4.1. China Educational Tourism Market
9.4.2. India Educational Tourism Market
9.4.3. Japan Educational Tourism Market
9.4.4. Australia Educational Tourism Market
9.4.5. South Korea Educational Tourism Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Educational Tourism Market
9.5. Latin America Educational Tourism Market Snapshot
9.5.1. Brazil Educational Tourism Market
9.5.2. Mexico Educational Tourism Market
9.6. Rest of The World Educational Tourism Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Qadri International Education Consultancy
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Meridean Overseas
10.2.3. GVI Company
10.2.4. Global Volunteers
10.2.5. Capital Tours, Inc.
10.2.6. EF Educational Tours
10.2.7. Road Scholar
10.2.8. AAI Edutourz
10.2.9. ACIS Educational Tours
10.2.10. GoIreland
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Educational Tourism Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2028. Education tourism is referred to as tourism, which individuals make for the. purpose of obtaining education or training. It may be for a short duration or long duration. There are number of individuals who are migrating to other regions to acquire education. or they travel to foreign countries. The growing digital marketing industry, rising demand for national and international school trips has led to the adoption of Educational Tourism across the forecast period. For Instance: As per the IBEF, The Internet's share in total advertising revenue is anticipated to grow twofold from eight per cent in 2013 to 16 per cent in 2018. Online advertising, which was estimated at Rs 2,900 crore (US$ 435 million) in 2013, has jumped threefold to Rs 10,000 crore (US$ 1.5 billion) in five years, increasing at a compound annual rate of 28 per cent. Also, with the favorable government initiatives offered on attractive Master’s degrees, the adoption & demand for Educational Tourism is likely to increase the market growth during the forecast period. However, high education costs impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the Global Educational Tourism Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World. North America is the leading region across the world in terms of market share owing to acquiring popularity with regards to education, as it provides and strives to maintain the best educational facilities, encourages educational tours, and spends on quality learning and research. Whereas, Europe is also anticipated to exhibit the highest growth rate over the forecast period 2022-2028. Factors such as the opportunity to have a new experience and witness different cultures and scholarships facility responsible for lucrative growth prospects for the Educational Tourism market across European region.

Major market players included in this report are:
Qadri International Education Consultancy
Meridean Overseas
GVI Company
Global Volunteers
Capital Tours, Inc.
EF Educational Tours
Road Scholar
AAI Edutourz
ACIS Educational Tours
GoIreland
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Age Group:
Less Than 12 Years
13-18 Years
19-25 Years
26-40 Years
41-55 Years
By Education Type:
Primary
Secondary
College
Post Graduate
By Course Type:
Master Degree
Secondary Education
Primary Education
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Educational Tourism Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Global Educational Tourism Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Global Educational Tourism Market, by Age Group, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Global Educational Tourism Market, by Education Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.4. Global Educational Tourism Market, by Course Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Educational Tourism Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Educational Tourism Market Dynamics
3.1. Educational Tourism Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing digital marketing industry
3.1.1.2. Rising demand for national and international school trips
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High education costs
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Favourable government initiatives offered on attractive Master’s degree
Chapter 4. Global Educational Tourism Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Educational Tourism Market, by Age Group
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Educational Tourism Market by Age Group, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Educational Tourism Market Estimates & Forecasts by Age Group, 2019-2028 (USD Billion)
6.4. Educational Tourism Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Less Than 12 Years
6.4.2. 13-18 Years
6.4.3. 19-25 Years
6.4.4. 26-40 Years
6.4.5. 41-55 Years
Chapter 7. Global Educational Tourism Market, by Education Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Educational Tourism Market by Education Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Educational Tourism Market Estimates & Forecasts by Education Type, 2019-2028 (USD Billion)
7.4. Educational Tourism Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Primary
7.4.2. Secondary
7.4.3. College
7.4.4. Post Graduate
Chapter 8. Global Educational Tourism Market, by Course Type
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Educational Tourism Market by Course Type, Performance – Potential Analysis
8.3. Global Educational Tourism Market Estimates & Forecasts by Course Type, 2019-2028 (USD Billion)
8.4. Educational Tourism Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Master Degree
8.4.2. Secondary Education
8.4.3. Primary Education
Chapter 9. Global Educational Tourism Market, Regional Analysis
9.1. Educational Tourism Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Educational Tourism Market
9.2.1. U.S. Educational Tourism Market
9.2.1.1. Age Group breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
9.2.1.2. Education Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
9.2.1.3. Course Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
9.2.2. Canada Educational Tourism Market
9.3. Europe Educational Tourism Market Snapshot
9.3.1. U.K. Educational Tourism Market
9.3.2. Germany Educational Tourism Market
9.3.3. France Educational Tourism Market
9.3.4. Spain Educational Tourism Market
9.3.5. Italy Educational Tourism Market
9.3.6. Rest of Europe Educational Tourism Market
9.4. Asia-Pacific Educational Tourism Market Snapshot
9.4.1. China Educational Tourism Market
9.4.2. India Educational Tourism Market
9.4.3. Japan Educational Tourism Market
9.4.4. Australia Educational Tourism Market
9.4.5. South Korea Educational Tourism Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Educational Tourism Market
9.5. Latin America Educational Tourism Market Snapshot
9.5.1. Brazil Educational Tourism Market
9.5.2. Mexico Educational Tourism Market
9.6. Rest of The World Educational Tourism Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Qadri International Education Consultancy
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Meridean Overseas
10.2.3. GVI Company
10.2.4. Global Volunteers
10.2.5. Capital Tours, Inc.
10.2.6. EF Educational Tours
10.2.7. Road Scholar
10.2.8. AAI Edutourz
10.2.9. ACIS Educational Tours
10.2.10. GoIreland
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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