教育観光の世界市場規模調査、年齢層別(12歳未満、13~18歳、19~25歳、26~40歳、41~55歳)、教育タイプ別(初等、中等、大学、大学院)、コースタイプ別(修士課程、中等教育、初等教育)および地域予測 2022-2028Global Educational Tourism Market Size study, by Age group (Less Than 12 Years, 13-18 Years, 19-25 Years, 26-40 Years, 41-55 Years), by Education type (Primary, Secondary, College, Post Graduate), by Course Type (Master Degree, Secondary Education, Primary Education) and Regional Forecasts 2022-2028 教育ツーリズムの世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。教育ツーリズムとは、教育や訓練を受けることを目的として個人が行... もっと見る
サマリー教育ツーリズムの世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。教育ツーリズムとは、教育や訓練を受けることを目的として個人が行う観光のことを指します。短期間の場合もあれば、長期の場合もある。教育を受けるために他の地域へ移住したり、外国へ旅行したりする個人は数多くいます。デジタルマーケティング業界の成長、国内外の修学旅行需要の高まりが、予測期間中、教育ツーリズムの採用につながった。インスタンスの場合:IBEFによると、広告収入全体に占めるインターネットの割合は、2013年の8%から2018年には16%へと2倍に成長すると予想されています。2013年に2,900ルピー(4億3,500万米ドル)と推定されたオンライン広告は、5年間で3倍の10,000ルピー(15億米ドル)に急増し、28%の年平均成長率で増加しています。また、魅力的な修士号取得のための政府施策が充実していることから、教育ツーリズムの導入と需要が予測期間中に市場成長を拡大させると考えられます。しかし、高い教育費は、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害する。教育旅行市場の調査対象地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の地域です。北米は、最高の教育施設の提供や維持に努め、教育ツアーを奨励し、質の高い学習や研究に費やしているため、教育に関する人気を獲得しており、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、欧州は、予測期間2022-2028年にかけて最も高い成長率を示すと予測されています。新しい経験をし、異なる文化や奨学金施設を目撃する機会などの要因が、欧州地域全体の教育観光市場の有利な成長見込みの原因となっています。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: Qadri International Education Consultancy(カドリ・インターナショナル・エデュケーション・コンサルタンシー メリデアオーバーシーズ GVIカンパニー グローバルボランティア キャピタル・ツアーズ株式会社 EFエデュケーショナルツアーズ ロードスカラー AAI エドゥトゥールス ACIS教育ツアー ゴーアイランド 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 年齢層別 12歳未満 13~18歳 19-25歳 26~40歳 41~55歳 教育タイプ別 初等教育 セカンダリー カレッジ ポストグラデュエート コースタイプ別 マスターディグリー 中等教育 初等教育 地域別 北アメリカ U.S. カナダ ヨーロッパ 連邦王国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 南朝鮮 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 歴史的年号-2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査における教育観光の世界市場のターゲットオーディエンス: 主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介 大企業・中堅企業・中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家の皆様へ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Global Educational Tourism Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Global Educational Tourism Market, by Age Group, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Global Educational Tourism Market, by Education Type, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.4. Global Educational Tourism Market, by Course Type, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Educational Tourism Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Educational Tourism Market Dynamics 3.1. Educational Tourism Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing digital marketing industry 3.1.1.2. Rising demand for national and international school trips 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High education costs 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Favourable government initiatives offered on attractive Master’s degree Chapter 4. Global Educational Tourism Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Educational Tourism Market, by Age Group 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Educational Tourism Market by Age Group, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Educational Tourism Market Estimates & Forecasts by Age Group, 2019-2028 (USD Billion) 6.4. Educational Tourism Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Less Than 12 Years 6.4.2. 13-18 Years 6.4.3. 19-25 Years 6.4.4. 26-40 Years 6.4.5. 41-55 Years Chapter 7. Global Educational Tourism Market, by Education Type 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Educational Tourism Market by Education Type, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Educational Tourism Market Estimates & Forecasts by Education Type, 2019-2028 (USD Billion) 7.4. Educational Tourism Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Primary 7.4.2. Secondary 7.4.3. College 7.4.4. Post Graduate Chapter 8. Global Educational Tourism Market, by Course Type 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Educational Tourism Market by Course Type, Performance – Potential Analysis 8.3. Global Educational Tourism Market Estimates & Forecasts by Course Type, 2019-2028 (USD Billion) 8.4. Educational Tourism Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Master Degree 8.4.2. Secondary Education 8.4.3. Primary Education Chapter 9. Global Educational Tourism Market, Regional Analysis 9.1. Educational Tourism Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Educational Tourism Market 9.2.1. U.S. Educational Tourism Market 9.2.1.1. Age Group breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.1.2. Education Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.1.3. Course Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.2. Canada Educational Tourism Market 9.3. Europe Educational Tourism Market Snapshot 9.3.1. U.K. Educational Tourism Market 9.3.2. Germany Educational Tourism Market 9.3.3. France Educational Tourism Market 9.3.4. Spain Educational Tourism Market 9.3.5. Italy Educational Tourism Market 9.3.6. Rest of Europe Educational Tourism Market 9.4. Asia-Pacific Educational Tourism Market Snapshot 9.4.1. China Educational Tourism Market 9.4.2. India Educational Tourism Market 9.4.3. Japan Educational Tourism Market 9.4.4. Australia Educational Tourism Market 9.4.5. South Korea Educational Tourism Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Educational Tourism Market 9.5. Latin America Educational Tourism Market Snapshot 9.5.1. Brazil Educational Tourism Market 9.5.2. Mexico Educational Tourism Market 9.6. Rest of The World Educational Tourism Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Qadri International Education Consultancy 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Meridean Overseas 10.2.3. GVI Company 10.2.4. Global Volunteers 10.2.5. Capital Tours, Inc. 10.2.6. EF Educational Tours 10.2.7. Road Scholar 10.2.8. AAI Edutourz 10.2.9. ACIS Educational Tours 10.2.10. GoIreland Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Educational Tourism Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2028. Education tourism is referred to as tourism, which individuals make for the. purpose of obtaining education or training. It may be for a short duration or long duration. There are number of individuals who are migrating to other regions to acquire education. or they travel to foreign countries. The growing digital marketing industry, rising demand for national and international school trips has led to the adoption of Educational Tourism across the forecast period. For Instance: As per the IBEF, The Internet's share in total advertising revenue is anticipated to grow twofold from eight per cent in 2013 to 16 per cent in 2018. Online advertising, which was estimated at Rs 2,900 crore (US$ 435 million) in 2013, has jumped threefold to Rs 10,000 crore (US$ 1.5 billion) in five years, increasing at a compound annual rate of 28 per cent. Also, with the favorable government initiatives offered on attractive Master’s degrees, the adoption & demand for Educational Tourism is likely to increase the market growth during the forecast period. However, high education costs impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Global Educational Tourism Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Global Educational Tourism Market, by Age Group, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Global Educational Tourism Market, by Education Type, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.4. Global Educational Tourism Market, by Course Type, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Educational Tourism Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Educational Tourism Market Dynamics 3.1. Educational Tourism Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing digital marketing industry 3.1.1.2. Rising demand for national and international school trips 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High education costs 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Favourable government initiatives offered on attractive Master’s degree Chapter 4. Global Educational Tourism Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Educational Tourism Market, by Age Group 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Educational Tourism Market by Age Group, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Educational Tourism Market Estimates & Forecasts by Age Group, 2019-2028 (USD Billion) 6.4. Educational Tourism Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Less Than 12 Years 6.4.2. 13-18 Years 6.4.3. 19-25 Years 6.4.4. 26-40 Years 6.4.5. 41-55 Years Chapter 7. Global Educational Tourism Market, by Education Type 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Educational Tourism Market by Education Type, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Educational Tourism Market Estimates & Forecasts by Education Type, 2019-2028 (USD Billion) 7.4. Educational Tourism Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Primary 7.4.2. Secondary 7.4.3. College 7.4.4. Post Graduate Chapter 8. Global Educational Tourism Market, by Course Type 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Educational Tourism Market by Course Type, Performance – Potential Analysis 8.3. Global Educational Tourism Market Estimates & Forecasts by Course Type, 2019-2028 (USD Billion) 8.4. Educational Tourism Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Master Degree 8.4.2. Secondary Education 8.4.3. Primary Education Chapter 9. Global Educational Tourism Market, Regional Analysis 9.1. Educational Tourism Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Educational Tourism Market 9.2.1. U.S. Educational Tourism Market 9.2.1.1. Age Group breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.1.2. Education Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.1.3. Course Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.2. Canada Educational Tourism Market 9.3. Europe Educational Tourism Market Snapshot 9.3.1. U.K. Educational Tourism Market 9.3.2. Germany Educational Tourism Market 9.3.3. France Educational Tourism Market 9.3.4. Spain Educational Tourism Market 9.3.5. Italy Educational Tourism Market 9.3.6. Rest of Europe Educational Tourism Market 9.4. Asia-Pacific Educational Tourism Market Snapshot 9.4.1. China Educational Tourism Market 9.4.2. India Educational Tourism Market 9.4.3. Japan Educational Tourism Market 9.4.4. Australia Educational Tourism Market 9.4.5. South Korea Educational Tourism Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Educational Tourism Market 9.5. Latin America Educational Tourism Market Snapshot 9.5.1. Brazil Educational Tourism Market 9.5.2. Mexico Educational Tourism Market 9.6. Rest of The World Educational Tourism Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Qadri International Education Consultancy 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Meridean Overseas 10.2.3. GVI Company 10.2.4. Global Volunteers 10.2.5. Capital Tours, Inc. 10.2.6. EF Educational Tours 10.2.7. Road Scholar 10.2.8. AAI Edutourz 10.2.9. ACIS Educational Tours 10.2.10. GoIreland Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の旅行・ツーリズム分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(tourism market)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |