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トマトケチャップの世界市場規模調査、タイプ別(フレーバー、レギュラー、その他)、パッケージ別(パウチ、ボトル、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンラインストア、その他)、用途別(家庭用、業務用、その他)、地域別予測 2021-2027


Global Tomato Ketchup Market Size study, by Type (Flavoured, Regular, Others) by Packaging (Pouched, Bottled, Others) by Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Convenience Stores, Online Stores, Others) by Application (Household, Commercial, Others) and Regional Forecasts 2021-2027

世界のトマトケチャップ市場は、2020年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には5.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。トマトケチャップは、トマトから製造される赤っぽい色のジェルで... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2021年12月13日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界のトマトケチャップ市場は、2020年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には5.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。トマトケチャップは、トマトから製造される赤っぽい色のジェルで、温かい食べ物でも冷たい食べ物でも飲むことができます。甘くてピリッとした風味があり、料理の味を引き立てるためにスナック菓子と一緒に使われることが多い。また、ファーストフードやスナック菓子にも幅広く使用されています。食品・飲料業界の成長と調理済み食品への需要の高まりが、トマトケチャップの成長を後押ししています。Statistaによると、Ready-to-Eat Mealsセグメントの収益は2021年に468億5200万米ドルに達し、市場は毎年10.88%(CAGR 2021-2026)の成長が見込まれます。また、ファストフード産業の台頭が予測期間中の市場成長を増加させます。しかし、高コストと有機食品に対する消費者の意識の高まりが、2021-2027年の予測期間における市場の成長を阻害しています。

世界のトマトケチャップ市場の調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、その他の地域です。ヨーロッパと北米は、ファストフード産業からの高い需要により、市場シェアの面で世界の主要/重要な地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2021-2027年にかけて最も高い成長率/CAGRを示すと予測されています。オーガニックケチャップに対する需要の高まりや、同地域における世界のファストフード企業の浸透の増加などの要因が、アジア太平洋地域のトマトケチャップ市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
Bolton Group S.r.l、
キャンベル・スープ・カンパニー
コナグラ・ブランズ・インク(Conagra Brands Inc、
デルモンテ・フード・インク
ゼネラル・ミルズ・インク
リー・クム・キー・カンパニー・リミテッド
ネスレS.A、
プレミアフーズplc、
スカイバレー&オーガニックヴィル(株式会社ライトハウス)
テート&ライルplc、
クラフトハインツカンパニー

本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域・国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
タイプ別
フレーバー
レギュラー
その他
パッケージ別
パウチ
ボトル入り
その他
流通チャネル別
スーパーマーケット、ハイパーマーケット
コンビニエンスストア
オンラインストア
その他

アプリケーション別
家庭用
商業
その他

地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年
基準年 - 2020年
予測期間 - 2021年から2027年

市場調査における世界のトマトケチャップ市場のターゲットオーディエンス:

主要コンサルティング会社およびアドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家


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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.1. Tomato Ketchup Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.2. Tomato Ketchup Market, by Type, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.3. Tomato Ketchup Market, by Packaging, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.4. Tomato Ketchup Market, by Distribution Channel, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.5. Tomato Ketchup Market, by Application, 2019-2027 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Tomato Ketchup Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Tomato Ketchup Market Dynamics
3.1. Tomato Ketchup Market Impact Analysis (2019-2027)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing Growth in the Food and Beverage Industry
3.1.1.2. Rise in demand for Ready to eat Food
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Rising price of ketchup
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising Fast food industry
Chapter 4. Global Tomato Ketchup Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Tomato Ketchup Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Tomato Ketchup Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Tomato Ketchup Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2027 (USD Billion)
6.4. Tomato Ketchup Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Flavored
6.4.2. Regular
6.4.3. Others

Chapter 7. Global Tomato Ketchup Market, by Packaging
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Tomato Ketchup Market by Packaging, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Tomato Ketchup Market Estimates & Forecasts by Packaging 2018-2027 (USD Billion)
7.4. Tomato Ketchup Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Pouch
7.4.2. Bottle
7.4.3. Others
Chapter 8. Global Tomato Ketchup Market, by Distribution Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Tomato Ketchup Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Tomato Ketchup Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2027 (USD Billion)
8.3.1. Tomato Ketchup Market, Sub Segment Analysis
8.3.2. Supermarkets and Hypermarkets
8.3.3. Convenience Stores
8.3.4. Online Stores
8.3.5. Others





Chapter 9. Global Tomato Ketchup Market, by Application
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Tomato Ketchup Market by Packaging, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Tomato Ketchup Market Estimates & Forecasts by Packaging 2018-2027 (USD Billion)
9.4. Tomato Ketchup Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Household
9.4.2. Commercial
9.4.3. Others


Chapter 10. Global Tomato Ketchup Market, Regional Analysis
10.1. Tomato Ketchup Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America Tomato Ketchup Market
10.2.1. U.S. Tomato Ketchup Market
10.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
10.2.1.2. Packaging breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
10.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
10.2.1.4. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2027

10.2.2. Canada Tomato Ketchup Market
10.3. Europe Tomato Ketchup Market Snapshot
10.3.1. U.K. Tomato Ketchup Market
10.3.2. Germany Tomato Ketchup Market
10.3.3. France Tomato Ketchup Market
10.3.4. Spain Tomato Ketchup Market
10.3.5. Italy Tomato Ketchup Market
10.3.6. Rest of Europe Tomato Ketchup Market
10.4. Asia-Pacific Tomato Ketchup Market Snapshot
10.4.1. China Tomato Ketchup Market
10.4.2. India Tomato Ketchup Market
10.4.3. Japan Tomato Ketchup Market
10.4.4. Australia Tomato Ketchup Market
10.4.5. South Korea Tomato Ketchup Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific Tomato Ketchup Market
10.5. Latin America Tomato Ketchup Market Snapshot
10.5.1. Brazil Tomato Ketchup Market
10.5.2. Mexico Tomato Ketchup Market
10.6. Rest of The World Tomato Ketchup Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. Bolton Group
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Product Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. Campbell Soup Company
11.2.3. Conagra Brands Inc
11.2.4. Del Monte Food Inc
11.2.5. General Mills Inc.
11.2.6. Lee Kum Kee Company Limited
11.2.7. Nestlé S.A.,
11.2.8. Premier Foods plc
11.2.9. Sky Valley & Organicville
11.2.10. The Kraft Heinz Company
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Tomato Ketchup Market is valued approximately USD XX billion in 2020 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.2 % over the forecast period 2021-2027. Tomato ketchup, reddish colored gel manufactured from tomatoes that can be consumed with both hot and cold food foods. It has a sweet and tangy flavor and is often used with snacks to enhance the flavor of the dish. It is also used with wide range of fast food and snacks. Rising food and beverage industry and growing demand for ready to food are driving growth of Tomato ketchup. According to Statista revenue in the Ready-to-Eat Meals segment amounts to USD 46.852 billion in 2021 and the market is expected to grow annually by 10.88% (CAGR 2021-2026). Also, rising fast food industry increases the market growth during the forecast period. However, high cost and increasing consumer awareness about organic foods impede the growth of the market over the forecast period of 2021-2027.

The key regions considered for the global Tomato Ketchup market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World. Europe & North America are the leading/significant regions across the world in terms of market share owing high demand from fast food industries. Whereas, Asia-Pacific is also anticipated to exhibit highest growth rate / CAGR over the forecast period 2021-2027. Factors such as rising demand for organic ketchup and increasing penetration of global fast food players in the region would create lucrative growth prospects for the Tomato Ketchup market across Asia-Pacific region.

Major market player included in this report are:
Bolton Group S.r.l.,
Campbell Soup Company,
Conagra Brands Inc,
Del Monte Food Inc.,
General Mills Inc.,
Lee Kum Kee Company Limited,
Nestlé S.A.,
Premier Foods plc,
Sky Valley & Organicville (Litehouse Inc.),
Tate & Lyle plc,
The Kraft Heinz Company

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type:
Flavoured
Regular
Other
By Packaging:
Pouch
Bottled
Others
By Distribution Channel:
Supermarkets & Hypermarkets
Convenience Stores
Online Stores
Others

By Application:
Household
Commercial
Others

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019
Base year – 2020
Forecast period – 2021 to 2027

Target Audience of the Global Tomato Ketchup Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.1. Tomato Ketchup Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.2. Tomato Ketchup Market, by Type, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.3. Tomato Ketchup Market, by Packaging, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.4. Tomato Ketchup Market, by Distribution Channel, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.5. Tomato Ketchup Market, by Application, 2019-2027 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Tomato Ketchup Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Tomato Ketchup Market Dynamics
3.1. Tomato Ketchup Market Impact Analysis (2019-2027)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing Growth in the Food and Beverage Industry
3.1.1.2. Rise in demand for Ready to eat Food
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Rising price of ketchup
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising Fast food industry
Chapter 4. Global Tomato Ketchup Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Tomato Ketchup Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Tomato Ketchup Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Tomato Ketchup Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2027 (USD Billion)
6.4. Tomato Ketchup Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Flavored
6.4.2. Regular
6.4.3. Others

Chapter 7. Global Tomato Ketchup Market, by Packaging
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Tomato Ketchup Market by Packaging, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Tomato Ketchup Market Estimates & Forecasts by Packaging 2018-2027 (USD Billion)
7.4. Tomato Ketchup Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Pouch
7.4.2. Bottle
7.4.3. Others
Chapter 8. Global Tomato Ketchup Market, by Distribution Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Tomato Ketchup Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Tomato Ketchup Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2027 (USD Billion)
8.3.1. Tomato Ketchup Market, Sub Segment Analysis
8.3.2. Supermarkets and Hypermarkets
8.3.3. Convenience Stores
8.3.4. Online Stores
8.3.5. Others





Chapter 9. Global Tomato Ketchup Market, by Application
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Tomato Ketchup Market by Packaging, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Tomato Ketchup Market Estimates & Forecasts by Packaging 2018-2027 (USD Billion)
9.4. Tomato Ketchup Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Household
9.4.2. Commercial
9.4.3. Others


Chapter 10. Global Tomato Ketchup Market, Regional Analysis
10.1. Tomato Ketchup Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America Tomato Ketchup Market
10.2.1. U.S. Tomato Ketchup Market
10.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
10.2.1.2. Packaging breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
10.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
10.2.1.4. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2027

10.2.2. Canada Tomato Ketchup Market
10.3. Europe Tomato Ketchup Market Snapshot
10.3.1. U.K. Tomato Ketchup Market
10.3.2. Germany Tomato Ketchup Market
10.3.3. France Tomato Ketchup Market
10.3.4. Spain Tomato Ketchup Market
10.3.5. Italy Tomato Ketchup Market
10.3.6. Rest of Europe Tomato Ketchup Market
10.4. Asia-Pacific Tomato Ketchup Market Snapshot
10.4.1. China Tomato Ketchup Market
10.4.2. India Tomato Ketchup Market
10.4.3. Japan Tomato Ketchup Market
10.4.4. Australia Tomato Ketchup Market
10.4.5. South Korea Tomato Ketchup Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific Tomato Ketchup Market
10.5. Latin America Tomato Ketchup Market Snapshot
10.5.1. Brazil Tomato Ketchup Market
10.5.2. Mexico Tomato Ketchup Market
10.6. Rest of The World Tomato Ketchup Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. Bolton Group
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Product Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. Campbell Soup Company
11.2.3. Conagra Brands Inc
11.2.4. Del Monte Food Inc
11.2.5. General Mills Inc.
11.2.6. Lee Kum Kee Company Limited
11.2.7. Nestlé S.A.,
11.2.8. Premier Foods plc
11.2.9. Sky Valley & Organicville
11.2.10. The Kraft Heinz Company
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

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