世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

トマトケチャップの世界市場規模調査、タイプ別(フレーバー、レギュラー、その他)、パッケージ別(パウチ、ボトル、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンラインストア、その他)、用途別(家庭用、業務用、その他)、地域別予測 2021-2027


Global Tomato Ketchup Market Size study, by Type (Flavoured, Regular, Others) by Packaging (Pouched, Bottled, Others) by Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Convenience Stores, Online Stores, Others) by Application (Household, Commercial, Others) and Regional Forecasts 2021-2027

世界のトマトケチャップ市場は、2020年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には5.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。トマトケチャップは、トマトから製造される赤っぽい色のジェルで... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2021年12月13日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のトマトケチャップ市場は、2020年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には5.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。トマトケチャップは、トマトから製造される赤っぽい色のジェルで、温かい食べ物でも冷たい食べ物でも飲むことができます。甘くてピリッとした風味があり、料理の味を引き立てるためにスナック菓子と一緒に使われることが多い。また、ファーストフードやスナック菓子にも幅広く使用されています。食品・飲料業界の成長と調理済み食品への需要の高まりが、トマトケチャップの成長を後押ししています。Statistaによると、Ready-to-Eat Mealsセグメントの収益は2021年に468億5200万米ドルに達し、市場は毎年10.88%(CAGR 2021-2026)の成長が見込まれます。また、ファストフード産業の台頭が予測期間中の市場成長を増加させます。しかし、高コストと有機食品に対する消費者の意識の高まりが、2021-2027年の予測期間における市場の成長を阻害しています。

世界のトマトケチャップ市場の調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、その他の地域です。ヨーロッパと北米は、ファストフード産業からの高い需要により、市場シェアの面で世界の主要/重要な地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2021-2027年にかけて最も高い成長率/CAGRを示すと予測されています。オーガニックケチャップに対する需要の高まりや、同地域における世界のファストフード企業の浸透の増加などの要因が、アジア太平洋地域のトマトケチャップ市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
Bolton Group S.r.l、
キャンベル・スープ・カンパニー
コナグラ・ブランズ・インク(Conagra Brands Inc、
デルモンテ・フード・インク
ゼネラル・ミルズ・インク
リー・クム・キー・カンパニー・リミテッド
ネスレS.A、
プレミアフーズplc、
スカイバレー&オーガニックヴィル(株式会社ライトハウス)
テート&ライルplc、
クラフトハインツカンパニー

本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域・国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
タイプ別
フレーバー
レギュラー
その他
パッケージ別
パウチ
ボトル入り
その他
流通チャネル別
スーパーマーケット、ハイパーマーケット
コンビニエンスストア
オンラインストア
その他

アプリケーション別
家庭用
商業
その他

地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年
基準年 - 2020年
予測期間 - 2021年から2027年

市場調査における世界のトマトケチャップ市場のターゲットオーディエンス:

主要コンサルティング会社およびアドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家


ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.1. Tomato Ketchup Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.2. Tomato Ketchup Market, by Type, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.3. Tomato Ketchup Market, by Packaging, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.4. Tomato Ketchup Market, by Distribution Channel, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.5. Tomato Ketchup Market, by Application, 2019-2027 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Tomato Ketchup Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Tomato Ketchup Market Dynamics
3.1. Tomato Ketchup Market Impact Analysis (2019-2027)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing Growth in the Food and Beverage Industry
3.1.1.2. Rise in demand for Ready to eat Food
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Rising price of ketchup
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising Fast food industry
Chapter 4. Global Tomato Ketchup Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Tomato Ketchup Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Tomato Ketchup Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Tomato Ketchup Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2027 (USD Billion)
6.4. Tomato Ketchup Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Flavored
6.4.2. Regular
6.4.3. Others

Chapter 7. Global Tomato Ketchup Market, by Packaging
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Tomato Ketchup Market by Packaging, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Tomato Ketchup Market Estimates & Forecasts by Packaging 2018-2027 (USD Billion)
7.4. Tomato Ketchup Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Pouch
7.4.2. Bottle
7.4.3. Others
Chapter 8. Global Tomato Ketchup Market, by Distribution Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Tomato Ketchup Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Tomato Ketchup Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2027 (USD Billion)
8.3.1. Tomato Ketchup Market, Sub Segment Analysis
8.3.2. Supermarkets and Hypermarkets
8.3.3. Convenience Stores
8.3.4. Online Stores
8.3.5. Others





Chapter 9. Global Tomato Ketchup Market, by Application
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Tomato Ketchup Market by Packaging, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Tomato Ketchup Market Estimates & Forecasts by Packaging 2018-2027 (USD Billion)
9.4. Tomato Ketchup Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Household
9.4.2. Commercial
9.4.3. Others


Chapter 10. Global Tomato Ketchup Market, Regional Analysis
10.1. Tomato Ketchup Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America Tomato Ketchup Market
10.2.1. U.S. Tomato Ketchup Market
10.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
10.2.1.2. Packaging breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
10.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
10.2.1.4. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2027

10.2.2. Canada Tomato Ketchup Market
10.3. Europe Tomato Ketchup Market Snapshot
10.3.1. U.K. Tomato Ketchup Market
10.3.2. Germany Tomato Ketchup Market
10.3.3. France Tomato Ketchup Market
10.3.4. Spain Tomato Ketchup Market
10.3.5. Italy Tomato Ketchup Market
10.3.6. Rest of Europe Tomato Ketchup Market
10.4. Asia-Pacific Tomato Ketchup Market Snapshot
10.4.1. China Tomato Ketchup Market
10.4.2. India Tomato Ketchup Market
10.4.3. Japan Tomato Ketchup Market
10.4.4. Australia Tomato Ketchup Market
10.4.5. South Korea Tomato Ketchup Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific Tomato Ketchup Market
10.5. Latin America Tomato Ketchup Market Snapshot
10.5.1. Brazil Tomato Ketchup Market
10.5.2. Mexico Tomato Ketchup Market
10.6. Rest of The World Tomato Ketchup Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. Bolton Group
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Product Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. Campbell Soup Company
11.2.3. Conagra Brands Inc
11.2.4. Del Monte Food Inc
11.2.5. General Mills Inc.
11.2.6. Lee Kum Kee Company Limited
11.2.7. Nestlé S.A.,
11.2.8. Premier Foods plc
11.2.9. Sky Valley & Organicville
11.2.10. The Kraft Heinz Company
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Tomato Ketchup Market is valued approximately USD XX billion in 2020 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.2 % over the forecast period 2021-2027. Tomato ketchup, reddish colored gel manufactured from tomatoes that can be consumed with both hot and cold food foods. It has a sweet and tangy flavor and is often used with snacks to enhance the flavor of the dish. It is also used with wide range of fast food and snacks. Rising food and beverage industry and growing demand for ready to food are driving growth of Tomato ketchup. According to Statista revenue in the Ready-to-Eat Meals segment amounts to USD 46.852 billion in 2021 and the market is expected to grow annually by 10.88% (CAGR 2021-2026). Also, rising fast food industry increases the market growth during the forecast period. However, high cost and increasing consumer awareness about organic foods impede the growth of the market over the forecast period of 2021-2027.

The key regions considered for the global Tomato Ketchup market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World. Europe & North America are the leading/significant regions across the world in terms of market share owing high demand from fast food industries. Whereas, Asia-Pacific is also anticipated to exhibit highest growth rate / CAGR over the forecast period 2021-2027. Factors such as rising demand for organic ketchup and increasing penetration of global fast food players in the region would create lucrative growth prospects for the Tomato Ketchup market across Asia-Pacific region.

Major market player included in this report are:
Bolton Group S.r.l.,
Campbell Soup Company,
Conagra Brands Inc,
Del Monte Food Inc.,
General Mills Inc.,
Lee Kum Kee Company Limited,
Nestlé S.A.,
Premier Foods plc,
Sky Valley & Organicville (Litehouse Inc.),
Tate & Lyle plc,
The Kraft Heinz Company

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type:
Flavoured
Regular
Other
By Packaging:
Pouch
Bottled
Others
By Distribution Channel:
Supermarkets & Hypermarkets
Convenience Stores
Online Stores
Others

By Application:
Household
Commercial
Others

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019
Base year – 2020
Forecast period – 2021 to 2027

Target Audience of the Global Tomato Ketchup Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.1. Tomato Ketchup Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.2. Tomato Ketchup Market, by Type, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.3. Tomato Ketchup Market, by Packaging, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.4. Tomato Ketchup Market, by Distribution Channel, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.5. Tomato Ketchup Market, by Application, 2019-2027 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Tomato Ketchup Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Tomato Ketchup Market Dynamics
3.1. Tomato Ketchup Market Impact Analysis (2019-2027)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing Growth in the Food and Beverage Industry
3.1.1.2. Rise in demand for Ready to eat Food
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Rising price of ketchup
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising Fast food industry
Chapter 4. Global Tomato Ketchup Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Tomato Ketchup Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Tomato Ketchup Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Tomato Ketchup Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2027 (USD Billion)
6.4. Tomato Ketchup Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Flavored
6.4.2. Regular
6.4.3. Others

Chapter 7. Global Tomato Ketchup Market, by Packaging
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Tomato Ketchup Market by Packaging, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Tomato Ketchup Market Estimates & Forecasts by Packaging 2018-2027 (USD Billion)
7.4. Tomato Ketchup Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Pouch
7.4.2. Bottle
7.4.3. Others
Chapter 8. Global Tomato Ketchup Market, by Distribution Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Tomato Ketchup Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Tomato Ketchup Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2027 (USD Billion)
8.3.1. Tomato Ketchup Market, Sub Segment Analysis
8.3.2. Supermarkets and Hypermarkets
8.3.3. Convenience Stores
8.3.4. Online Stores
8.3.5. Others





Chapter 9. Global Tomato Ketchup Market, by Application
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Tomato Ketchup Market by Packaging, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Tomato Ketchup Market Estimates & Forecasts by Packaging 2018-2027 (USD Billion)
9.4. Tomato Ketchup Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Household
9.4.2. Commercial
9.4.3. Others


Chapter 10. Global Tomato Ketchup Market, Regional Analysis
10.1. Tomato Ketchup Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America Tomato Ketchup Market
10.2.1. U.S. Tomato Ketchup Market
10.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
10.2.1.2. Packaging breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
10.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
10.2.1.4. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2027

10.2.2. Canada Tomato Ketchup Market
10.3. Europe Tomato Ketchup Market Snapshot
10.3.1. U.K. Tomato Ketchup Market
10.3.2. Germany Tomato Ketchup Market
10.3.3. France Tomato Ketchup Market
10.3.4. Spain Tomato Ketchup Market
10.3.5. Italy Tomato Ketchup Market
10.3.6. Rest of Europe Tomato Ketchup Market
10.4. Asia-Pacific Tomato Ketchup Market Snapshot
10.4.1. China Tomato Ketchup Market
10.4.2. India Tomato Ketchup Market
10.4.3. Japan Tomato Ketchup Market
10.4.4. Australia Tomato Ketchup Market
10.4.5. South Korea Tomato Ketchup Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific Tomato Ketchup Market
10.5. Latin America Tomato Ketchup Market Snapshot
10.5.1. Brazil Tomato Ketchup Market
10.5.2. Mexico Tomato Ketchup Market
10.6. Rest of The World Tomato Ketchup Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. Bolton Group
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Product Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. Campbell Soup Company
11.2.3. Conagra Brands Inc
11.2.4. Del Monte Food Inc
11.2.5. General Mills Inc.
11.2.6. Lee Kum Kee Company Limited
11.2.7. Nestlé S.A.,
11.2.8. Premier Foods plc
11.2.9. Sky Valley & Organicville
11.2.10. The Kraft Heinz Company
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(distribution channel)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る