スーパーフード入り飲料の世界市場規模調査、タイプ別(アルコール、ノンアルコール)、用途別(オンライン、オフライン)、地域別予測 2021-2027Global Super food infused beverages Market Size study, by Type (Alcoholic, Non-Alcoholic) by Application (Online, Offline) and Regional Forecasts 2021-2027 スーパーフード入り飲料の世界市場は、2020年に約XXXX億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年にはXXXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。スーパーフード入り飲料は、消費者に多くの栄養的メリ... もっと見る
サマリースーパーフード入り飲料の世界市場は、2020年に約XXXX億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年にはXXXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。スーパーフード入り飲料は、消費者に多くの栄養的メリットを提供する爽やかな飲み物です。仕事が忙しく、外出先でも栄養を摂りたいという消費者は、スーパーフード入り飲料を愛用しています。スーパーフード入り飲料は栄養価が高いだけでなく、日中も消費者の水分補給を維持します。スーパーフード入り飲料の需要が増加しているため、消費者が製品の利点について認識しているため、主要な売上高は市場の成長を牽引しています。IFTによると、パッケージ飲料の世界売上高は2017年に2.1兆米ドルを突破し、年平均成長率2.2%で成長すると予測されています。さらに、製品は幅広い種類を提供し、それが消費者を魅了し、スーパーフード入り市場の成長を後押ししています。また、食品と飲料の研究開発活動の増加、近代化と製品革新の増加は、予測期間2021-2027年にスーパーフードインフューズド市場に大きな機会をもたらしました。しかし、市場は競争が激しく、グローバルブランドは国内ブランドとの競争に直面していることを意味します。世界のスーパーフード入り飲料市場の調査で考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域です。北米は、これらの飲料に含まれる高い栄養成分と消費者の意識の高まりにより、市場シェアにおいて世界的に支配的な地域となっています。また、北米では、スーパーフード入り飲料の研究開発活動が行われています。そのため、北米が市場を支配することになるでしょう。一方、アジア太平洋地域も予測期間2021-2027年にかけて最高のCAGRを示すと予測されています。健康的な食品に対する消費者の意識が高まっており、この地域のスーパーフード入り飲料の高成長につながるなどの要因もあります。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: ブループリント オーガニック ヴォンゲ、LLC スイジェネリス・スピリッツ(Sui Generis Spirits, LLC ハーバルクリーン レモンカインド バイ DRGN ADAPT サウンド アクアヴィティー 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象地域や国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: タイプ別 アルコール性 ノンアルコール アプリケーション別 オンライン オフライン 地域別 北アメリカ 米国 カナダ ヨーロッパ 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年 基準年 - 2020年 予測期間 - 2021年から2027年 市場調査におけるスーパーフード入り飲料の世界市場のターゲットオーディエンス: 主要なコンサルティング会社およびアドバイザー 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.1. Super food infused beverages Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.2. Super food infused beverages Market, by Type, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.3. Super food infused beverages Market, by Application, 2019-2027 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Super food infused beverages Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Super food infused beverages Market Dynamics 3.1. Super food infused beverages Market Impact Analysis (2019-2027) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing demand for packaged food 3.1.1.2. Wide range of product offering 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Highly competitive market 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rise in R & D 3.1.3.2. Product Innovation 3.1.3.3. Increasing modernization Chapter 4. Global Super food infused beverages Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Super food infused beverages Market, by Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Super food infused beverages Market by Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Super food infused beverages Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2027 (USD Billion) 6.4. Super food infused beverages Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Alcoholic 6.4.2. Non-Alcoholic Chapter 7. Global Super food infused beverages Market, by Application 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Super food infused beverages Market by Application, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Super food infused beverages Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2027 (USD Billion) 7.4. Super food infused beverages Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Online 7.4.2. Offline Chapter 8. Global Super food infused beverages Market, Regional Analysis 8.1. Super food infused beverages Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Super food infused beverages Market 8.2.1. U.S. Super food infused beverages Market 8.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 8.2.2. Canada Super food infused beverages Market 8.3. Europe Super food infused beverages Market Snapshot 8.3.1. U.K. Super food infused beverages Market 8.3.2. Germany Super food infused beverages Market 8.3.3. France Super food infused beverages Market 8.3.4. Spain Super food infused beverages Market 8.3.5. Italy Super food infused beverages Market 8.3.6. Rest of Europe Super food infused beverages Market 8.4. Asia-Pacific Super food infused beverages Market Snapshot 8.4.1. China Super food infused beverages Market 8.4.2. India Super food infused beverages Market 8.4.3. Japan Super food infused beverages Market 8.4.4. Australia Super food infused beverages Market 8.4.5. South Korea Super food infused beverages Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Super food infused beverages Market 8.5. Latin America Super food infused beverages Market Snapshot 8.5.1. Brazil Super food infused beverages Market 8.5.2. Mexico Super food infused beverages Market 8.6. Rest of The World Super food infused beverages Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. BluePrint Organic 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Vonge, LLC 9.2.3. Sui Generis Spirits, LLC 9.2.4. Herbal Clean 9.2.5. Lemonkind 9.2.6. Bai 9.2.7. DRGN 9.2.8. ADAPT 9.2.9. Sound 9.2.10. Aqua ViTea Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Super food infused beverages Market is valued approximately USD XXXX billion in 2020 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XXXX % over the forecast period 2021-2027. Super food infused beverages is a refreshing drink that offers many nutritional benefits for consumers. Consumers with busy work schedule and demand for on-the-go nutrition go for super food infused beverages. Super food infused beverages is not only nutrious but it keeps consumers hydrated during the day. As there is increase in demand for super food infused beverages the major revenue is driving the growth for the market because consumers are aware about the advantages of the product. According to IFT, global sales of packaged drinks topped USD 2.1 trillion in year 2017 and project to grow with a CAGR of 2.2 %. Furthermore, the product offers wide range of variety which attracts the consumers and drives the growth for the super food infused market. Also, rise in the research and development activities for food and beverage and increase in modernization and product innovation has generated great opportunities for super food infused market in the forecasted period 2021-2027. However, the market is highly competitive which means global brands are facing competition from domestic brands. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.1. Super food infused beverages Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.2. Super food infused beverages Market, by Type, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.3. Super food infused beverages Market, by Application, 2019-2027 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Super food infused beverages Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Super food infused beverages Market Dynamics 3.1. Super food infused beverages Market Impact Analysis (2019-2027) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing demand for packaged food 3.1.1.2. Wide range of product offering 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Highly competitive market 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rise in R & D 3.1.3.2. Product Innovation 3.1.3.3. Increasing modernization Chapter 4. Global Super food infused beverages Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Super food infused beverages Market, by Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Super food infused beverages Market by Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Super food infused beverages Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2027 (USD Billion) 6.4. Super food infused beverages Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Alcoholic 6.4.2. Non-Alcoholic Chapter 7. Global Super food infused beverages Market, by Application 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Super food infused beverages Market by Application, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Super food infused beverages Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2027 (USD Billion) 7.4. Super food infused beverages Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Online 7.4.2. Offline Chapter 8. Global Super food infused beverages Market, Regional Analysis 8.1. Super food infused beverages Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Super food infused beverages Market 8.2.1. U.S. Super food infused beverages Market 8.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 8.2.2. Canada Super food infused beverages Market 8.3. Europe Super food infused beverages Market Snapshot 8.3.1. U.K. Super food infused beverages Market 8.3.2. Germany Super food infused beverages Market 8.3.3. France Super food infused beverages Market 8.3.4. Spain Super food infused beverages Market 8.3.5. Italy Super food infused beverages Market 8.3.6. Rest of Europe Super food infused beverages Market 8.4. Asia-Pacific Super food infused beverages Market Snapshot 8.4.1. China Super food infused beverages Market 8.4.2. India Super food infused beverages Market 8.4.3. Japan Super food infused beverages Market 8.4.4. Australia Super food infused beverages Market 8.4.5. South Korea Super food infused beverages Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Super food infused beverages Market 8.5. Latin America Super food infused beverages Market Snapshot 8.5.1. Brazil Super food infused beverages Market 8.5.2. Mexico Super food infused beverages Market 8.6. Rest of The World Super food infused beverages Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. BluePrint Organic 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Vonge, LLC 9.2.3. Sui Generis Spirits, LLC 9.2.4. Herbal Clean 9.2.5. Lemonkind 9.2.6. Bai 9.2.7. DRGN 9.2.8. ADAPT 9.2.9. Sound 9.2.10. Aqua ViTea Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(food)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|