スノーブーツの世界市場規模調査、製品タイプ別(男性、女性、子供)、用途別(オンラインストア、スーパーマーケット、直営店)、地域別予測 2021-2027Global Snow boots Market Size study, by Product Type (Men, Women, Kid) by Application (Online Store, Supermarket, Direct store) and Regional Forecasts 2021-2027 スノーブーツの世界市場は、2020年におよそ5億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には3.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。スノーブーツは一般的に防水加工が施されています。また、一般的... もっと見る
サマリースノーブーツの世界市場は、2020年におよそ5億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には3.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。スノーブーツは一般的に防水加工が施されています。また、一般的にブーツは、雪がブーツ内に入らないようにするための高さと、水が入らないようにするためのゴム底を備えています。スノーブーツは、濡れたり、ぬかるんだり、雪が降ったりした状況で使用されます。スノーブーツ市場は、アウトドアとスポーツの市場が大きな成長を牽引しています。アジア開発銀行研究所によると、2017年のスノーブーツの世界シェアは、アウトドア分野が56.8%と最も高く、2021-2027年の予測期間でも成長が見込まれています。さらに、スノーブーツの生産能力の向上は、スノーブーツの市場を高める要因となっている重要な要素です。また、消費者の好みの変化やファッションの好みも、スノーブーツの市場成長を後押ししています。また、新しい市場への取り組みや製品の革新も、市場の成長を後押しします。また、技術の進歩や生産技術の近代化も、スノーブーツ市場を押し上げるでしょう。しかし、研究開発費の高さが、2021-2027年の予測期間における市場の成長を阻害しています。世界のスノーブーツ市場調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、および世界の残りの部分を含みます。ヨーロッパは、市場シェアの面で世界の主要地域です。スノーブーツの流通のためのハイパーマーケット/スーパーマーケットや専門店のような組織的な販売チャネルの急速な出現の上昇に起因する。また、広告宣伝もこの地域に好影響を与えています。一方、北米とアジア太平洋地域は、予測期間2021-2027年にかけて高い成長率を示すと予測されています。この地域では、スノーブーツの生産能力が増加しているためです。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: EMU リュクス エバー アウコアラ ブルーマウンテンズ KOALABI LOVE JUYI シェパード・ライフ UGG 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象地域や国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品タイプ別 男性用 女性用 キッド アプリケーション別 オンラインストア スーパーマーケット 直営店 地域別 北アメリカ 米国 カナダ ヨーロッパ 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年 基準年 - 2020年 予測期間 - 2021年から2027年 市場調査におけるスノーブーツの世界市場のターゲットオーディエンス 主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.1. Snow boots Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.2. Snow boots Market, by Product Type, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.3. Snow boots Market, by Application, 2019-2027 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Snow boots Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Snow boots Market Dynamics 3.1. Snow boots Market Impact Analysis (2019-2027) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing production capacity 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Hight R & D cost 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Product innovation Chapter 4. Global Snow boots Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Snow boots Market, by Product Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Snow boots Market by Product Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Snow boots Market Estimates & Forecasts by Product Type 2018-2027 (USD Billion) 6.4. Snow boots Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Men 6.4.2. Women 6.4.3. Kid Chapter 7. Global Snow boots Market, by Application 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Snow boots Market by Application, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Snow boots Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2027 (USD Billion) 7.4. Snow boots Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Online store 7.4.2. Supermarket 7.4.3. Direct store Chapter 8. Global Snow boots Market, Regional Analysis 8.1. Snow boots Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Snow Boots Market 8.2.1. U.S. Snow boots Market 8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 8.2.2. Canada Snow boots Market 8.3. Europe Snow boots Market Snapshot 8.3.1. U.K. Snow boots Market 8.3.2. Germany Snow boots Market 8.3.3. France Snow boots Market 8.3.4. Spain Snow boots Market 8.3.5. Italy Snow boots Market 8.3.6. Rest of Europe Snow boots Market 8.4. Asia-Pacific Snow boots Market Snapshot 8.4.1. China Snow boots Market 8.4.2. India Snow boots Market 8.4.3. Japan Snow boots Market 8.4.4. Australia Snow boots Market 8.4.5. South Korea Snow Boots Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Snow Boots Market 8.5. Latin America Snow Boots Market Snapshot 8.5.1. Brazil Snow boots Market 8.5.2. Mexico Snow boots Market 8.6. Rest of The World Snow boots Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. EMU 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Luxe 9.2.3. EVER 9.2.4. Aukoala 9.2.5. Blue Mountains 9.2.6. KOALABI 9.2.7. LOVE 9.2.8. JUYI 9.2.9. Shepherd’s Life 9.2.10. UGG Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Snow boots Market is valued approximately USD 0.50 billion in 2020 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 3.5 % over the forecast period 2021-2027. A snow boot is generally waterproof. And generally, boots are high which helps keeping snow from entering the boot, and a rubber sole to keep water out. This are used in wet, slushy, muddy, and snowy situation. Outdoor and sport markets are driving the major growth in the snow boots market. According to Asian Development Bank Institute, in 2017 outdoor segment accounted for highest revenue share of 56.8% in the global snow boots which is expected to grow in the forecasted period of 2021-2027.Furthermore rise in production capacity of snow boots is a vital factor which is responsible for uplifting the market of snow boots. Change in taste and preference in fashion on a consumer also drives the market growth of snow boot. Also, new market initiatives and innovation in product helps the market grow. And technological advancement and modernization in the production technique will rise the snow boots market. However, high research and development cost impedes the growth of the market over the forecast period of 2021-2027. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.1. Snow boots Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.2. Snow boots Market, by Product Type, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.3. Snow boots Market, by Application, 2019-2027 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Snow boots Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Snow boots Market Dynamics 3.1. Snow boots Market Impact Analysis (2019-2027) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing production capacity 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Hight R & D cost 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Product innovation Chapter 4. Global Snow boots Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Snow boots Market, by Product Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Snow boots Market by Product Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Snow boots Market Estimates & Forecasts by Product Type 2018-2027 (USD Billion) 6.4. Snow boots Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Men 6.4.2. Women 6.4.3. Kid Chapter 7. Global Snow boots Market, by Application 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Snow boots Market by Application, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Snow boots Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2027 (USD Billion) 7.4. Snow boots Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Online store 7.4.2. Supermarket 7.4.3. Direct store Chapter 8. Global Snow boots Market, Regional Analysis 8.1. Snow boots Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Snow Boots Market 8.2.1. U.S. Snow boots Market 8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 8.2.2. Canada Snow boots Market 8.3. Europe Snow boots Market Snapshot 8.3.1. U.K. Snow boots Market 8.3.2. Germany Snow boots Market 8.3.3. France Snow boots Market 8.3.4. Spain Snow boots Market 8.3.5. Italy Snow boots Market 8.3.6. Rest of Europe Snow boots Market 8.4. Asia-Pacific Snow boots Market Snapshot 8.4.1. China Snow boots Market 8.4.2. India Snow boots Market 8.4.3. Japan Snow boots Market 8.4.4. Australia Snow boots Market 8.4.5. South Korea Snow Boots Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Snow Boots Market 8.5. Latin America Snow Boots Market Snapshot 8.5.1. Brazil Snow boots Market 8.5.2. Mexico Snow boots Market 8.6. Rest of The World Snow boots Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. EMU 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Luxe 9.2.3. EVER 9.2.4. Aukoala 9.2.5. Blue Mountains 9.2.6. KOALABI 9.2.7. LOVE 9.2.8. JUYI 9.2.9. Shepherd’s Life 9.2.10. UGG Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(online)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |