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スノーブーツの世界市場規模調査、製品タイプ別(男性、女性、子供)、用途別(オンラインストア、スーパーマーケット、直営店)、地域別予測 2021-2027


Global Snow boots Market Size study, by Product Type (Men, Women, Kid) by Application (Online Store, Supermarket, Direct store) and Regional Forecasts 2021-2027

スノーブーツの世界市場は、2020年におよそ5億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には3.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。スノーブーツは一般的に防水加工が施されています。また、一般的... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2021年12月13日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

スノーブーツの世界市場は、2020年におよそ5億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には3.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。スノーブーツは一般的に防水加工が施されています。また、一般的にブーツは、雪がブーツ内に入らないようにするための高さと、水が入らないようにするためのゴム底を備えています。スノーブーツは、濡れたり、ぬかるんだり、雪が降ったりした状況で使用されます。スノーブーツ市場は、アウトドアとスポーツの市場が大きな成長を牽引しています。アジア開発銀行研究所によると、2017年のスノーブーツの世界シェアは、アウトドア分野が56.8%と最も高く、2021-2027年の予測期間でも成長が見込まれています。さらに、スノーブーツの生産能力の向上は、スノーブーツの市場を高める要因となっている重要な要素です。また、消費者の好みの変化やファッションの好みも、スノーブーツの市場成長を後押ししています。また、新しい市場への取り組みや製品の革新も、市場の成長を後押しします。また、技術の進歩や生産技術の近代化も、スノーブーツ市場を押し上げるでしょう。しかし、研究開発費の高さが、2021-2027年の予測期間における市場の成長を阻害しています。

世界のスノーブーツ市場調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、および世界の残りの部分を含みます。ヨーロッパは、市場シェアの面で世界の主要地域です。スノーブーツの流通のためのハイパーマーケット/スーパーマーケットや専門店のような組織的な販売チャネルの急速な出現の上昇に起因する。また、広告宣伝もこの地域に好影響を与えています。一方、北米とアジア太平洋地域は、予測期間2021-2027年にかけて高い成長率を示すと予測されています。この地域では、スノーブーツの生産能力が増加しているためです。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
EMU
リュクス
エバー
アウコアラ
ブルーマウンテンズ
KOALABI
LOVE
JUYI
シェパード・ライフ
UGG

本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象地域や国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品タイプ別
男性用
女性用
キッド
アプリケーション別
オンラインストア
スーパーマーケット
直営店
地域別
北アメリカ
米国
カナダ
ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年
基準年 - 2020年
予測期間 - 2021年から2027年

市場調査におけるスノーブーツの世界市場のターゲットオーディエンス

主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家


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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.1. Snow boots Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.2. Snow boots Market, by Product Type, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.3. Snow boots Market, by Application, 2019-2027 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Snow boots Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Snow boots Market Dynamics
3.1. Snow boots Market Impact Analysis (2019-2027)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing production capacity
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Hight R & D cost
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Product innovation
Chapter 4. Global Snow boots Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Snow boots Market, by Product Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Snow boots Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Snow boots Market Estimates & Forecasts by Product Type 2018-2027 (USD Billion)
6.4. Snow boots Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Men
6.4.2. Women
6.4.3. Kid
Chapter 7. Global Snow boots Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Snow boots Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Snow boots Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2027 (USD Billion)
7.4. Snow boots Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Online store
7.4.2. Supermarket
7.4.3. Direct store
Chapter 8. Global Snow boots Market, Regional Analysis
8.1. Snow boots Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Snow Boots Market
8.2.1. U.S. Snow boots Market
8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
8.2.2. Canada Snow boots Market
8.3. Europe Snow boots Market Snapshot
8.3.1. U.K. Snow boots Market
8.3.2. Germany Snow boots Market
8.3.3. France Snow boots Market
8.3.4. Spain Snow boots Market
8.3.5. Italy Snow boots Market
8.3.6. Rest of Europe Snow boots Market
8.4. Asia-Pacific Snow boots Market Snapshot
8.4.1. China Snow boots Market
8.4.2. India Snow boots Market
8.4.3. Japan Snow boots Market
8.4.4. Australia Snow boots Market
8.4.5. South Korea Snow Boots Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Snow Boots Market
8.5. Latin America Snow Boots Market Snapshot
8.5.1. Brazil Snow boots Market
8.5.2. Mexico Snow boots Market
8.6. Rest of The World Snow boots Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. EMU
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Luxe
9.2.3. EVER
9.2.4. Aukoala
9.2.5. Blue Mountains
9.2.6. KOALABI
9.2.7. LOVE
9.2.8. JUYI
9.2.9. Shepherd’s Life
9.2.10. UGG
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Snow boots Market is valued approximately USD 0.50 billion in 2020 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 3.5 % over the forecast period 2021-2027. A snow boot is generally waterproof. And generally, boots are high which helps keeping snow from entering the boot, and a rubber sole to keep water out. This are used in wet, slushy, muddy, and snowy situation. Outdoor and sport markets are driving the major growth in the snow boots market. According to Asian Development Bank Institute, in 2017 outdoor segment accounted for highest revenue share of 56.8% in the global snow boots which is expected to grow in the forecasted period of 2021-2027.Furthermore rise in production capacity of snow boots is a vital factor which is responsible for uplifting the market of snow boots. Change in taste and preference in fashion on a consumer also drives the market growth of snow boot. Also, new market initiatives and innovation in product helps the market grow. And technological advancement and modernization in the production technique will rise the snow boots market. However, high research and development cost impedes the growth of the market over the forecast period of 2021-2027.

The key regions considered for the global Snow boots market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World. Europe is the leading region across the world in terms of market share. Due to rise in rapid emergence of organized sales channel like hypermarkets/ supermarkets and specialty stores, for distribution of snow boots. Along with this advertisement has also brought a positive impact in the region. Whereas, North America and Asia-Pacific is also anticipated to exhibit highest growth rate over the forecast period 2021-2027. As there is increase in the production capacity of snow boots in the region.

Major market player included in this report are:
EMU
Luxe
EVER
Aukoala
Blue Mountains
KOALABI
LOVE
JUYI
Shepherd’s Life
UGG

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product Type:
Men
Women
Kid
By Application:
Online store
Supermarket
Direct store
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019
Base year – 2020
Forecast period – 2021 to 2027

Target Audience of the Global Snow boots Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.1. Snow boots Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.2. Snow boots Market, by Product Type, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.3. Snow boots Market, by Application, 2019-2027 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Snow boots Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Snow boots Market Dynamics
3.1. Snow boots Market Impact Analysis (2019-2027)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing production capacity
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Hight R & D cost
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Product innovation
Chapter 4. Global Snow boots Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Snow boots Market, by Product Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Snow boots Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Snow boots Market Estimates & Forecasts by Product Type 2018-2027 (USD Billion)
6.4. Snow boots Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Men
6.4.2. Women
6.4.3. Kid
Chapter 7. Global Snow boots Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Snow boots Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Snow boots Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2027 (USD Billion)
7.4. Snow boots Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Online store
7.4.2. Supermarket
7.4.3. Direct store
Chapter 8. Global Snow boots Market, Regional Analysis
8.1. Snow boots Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Snow Boots Market
8.2.1. U.S. Snow boots Market
8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
8.2.2. Canada Snow boots Market
8.3. Europe Snow boots Market Snapshot
8.3.1. U.K. Snow boots Market
8.3.2. Germany Snow boots Market
8.3.3. France Snow boots Market
8.3.4. Spain Snow boots Market
8.3.5. Italy Snow boots Market
8.3.6. Rest of Europe Snow boots Market
8.4. Asia-Pacific Snow boots Market Snapshot
8.4.1. China Snow boots Market
8.4.2. India Snow boots Market
8.4.3. Japan Snow boots Market
8.4.4. Australia Snow boots Market
8.4.5. South Korea Snow Boots Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Snow Boots Market
8.5. Latin America Snow Boots Market Snapshot
8.5.1. Brazil Snow boots Market
8.5.2. Mexico Snow boots Market
8.6. Rest of The World Snow boots Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. EMU
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Luxe
9.2.3. EVER
9.2.4. Aukoala
9.2.5. Blue Mountains
9.2.6. KOALABI
9.2.7. LOVE
9.2.8. JUYI
9.2.9. Shepherd’s Life
9.2.10. UGG
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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