香水とデオドラントの世界市場規模調査、タイプ別(香水、デオドラント)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、専門店、薬局、Eコマース、その他)、地域別予測 2021-2027Global Perfumes and Deodorants Market Size study, by Type (Perfumes, Deodorants) by Distribution Channel (Supermarket & hypermarket, Specialty Store, Pharmacies, E-Commerce, Others) and Regional Forecasts 2021-2027 香水とデオドラントの世界市場は、2020年に約689億1000万米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には4.01 %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。香水とデオドラントのメーカーは、ハーブ香水、ポケ... もっと見る
サマリー香水とデオドラントの世界市場は、2020年に約689億1000万米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には4.01 %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。香水とデオドラントのメーカーは、ハーブ香水、ポケット香水などのユニークな製品を数多く提供しており、これが世界中の製品の需要に寄与しています。また、多くのメーカーが製品の革新的なブランディングとマーケティングに取り組んでおり、香水・デオドラント市場の収益拡大が期待されています。パーソナルグルーミングに対する意識の高まりが、市場を牽引していると推測されます。共働き世帯の増加により、ライフスタイルが変化し、生活水準が向上しているため。さらに、テレビ、ラジオ、印刷メディア、ソーシャルメディアを通じた化粧品やフレグランス製品の販促キャンペーンの増加も、製品の利点を認知させる上で大きな役割を果たしている。例えば、Sprout Socialが発表したデータによると、2019年、米国のマーケターはソーシャルメディアキャンペーンに86.6%のFacebook、73.7%のTwitter、66.5%のInstagram、51,9%のYouTubeを使っていると推定されます。IFRAによると、2019年6月、香水とデオドラント業界だけで73億米ドルの売上があった。また、多数のメーカーが、多くの消費者の要求を満たすことができるより優れた革新的な製品を開発し、それによって消費者層を拡大することに注力しています。しかし、化学物質は敏感な肌にアレルギー反応を引き起こす可能性があり、これが抑制要因となって、2021-2027年の予測期間における市場の成長を阻害しています。また、電子商取引は香水・デオドラント市場の売上を増加させ、予測期間中の市場成長率を高めると思われます。世界の香水とデオドラント市場の地域分析は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、世界の残りの部分などの主要な地域について検討されています。北米は、軽い香りのスプレーの需要の増加や、外出先で携帯できる香水やデオドラントの増加など、さまざまな要因から市場シェアの面で世界をリードする地域です。一方、欧州は、予測期間2021-2027年にかけて最も高い成長率を示すと予測されています。天然製品の需要の高まりや、高級で贅沢な香水やデオドラントに費やす消費者の増加などの要因が、アジア太平洋地域の香水・デオドラント市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。 本レポートに含まれる主な市場関係者は以下の通りです: レブロン、Inc. エスティ ローダー ロレアルグループ バイヤスドルフAG クリスチャン・ディオールS.A. カルバン・クライン社 バーバリー・グループ・ピーエルシー ジョルジオ アルマーニ S.p.A ユニリーバ Firmenich S.A. 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象地域や国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: タイプ別 香水 デオドラント 流通チャネル別 スーパーマーケット&ハイパーマーケット 専門店 薬局・薬店 Eコマース その他 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年 基準年 - 2020年 予測期間 - 2021年から2027年 市場調査における香水とデオドラントの世界市場のターゲットオーディエンス: 主要なコンサルティング会社およびアドバイザー 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.1. Perfumes and Deodorants Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.2. Perfumes and Deodorants Market, by Type, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.3. Perfumes and Deodorants Market, by Distribution Channel, 2019-2027 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Perfumes and Deodorants Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Perfumes and Deodorants Market Dynamics 3.1. Perfumes and Deodorants Market Impact Analysis (2019-2027) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing consciousness regarding personal grooming is estimated to drive the market 3.1.1.2. Innovative product 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Lack of skilled Professionals 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Emergence of market on e-commerce Chapter 4. Global Perfumes and Deodorants Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Perfumes and Deodorants Market, by Type 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Perfumes and Deodorants Market by Type, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Perfumes and Deodorants Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2027 (USD Billion) 5.4. Perfumes and Deodorants Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Perfumes 5.4.2. Deodorants Chapter 6. Global Perfumes and Deodorants Market, by Distribution Channel 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Perfumes and Deodorants Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Perfumes and Deodorants Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2027 (USD Billion) 6.4. Perfumes and Deodorants Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Supermarkets & Hypermarkets 6.4.2. Specialty Stores 6.4.3. Pharmacies 6.4.4. E-Commerce 6.4.5. Others Chapter 7. Global Perfumes and Deodorants Market, Regional Analysis 7.1. Perfumes and Deodorants Market, Regional Market Snapshot 7.2. North America Perfumes and Deodorants Market 7.2.1. U.S. Perfumes and Deodorants Market 7.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 7.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 7.2.2. Canada Perfumes and Deodorants Market 7.3. Europe Perfumes and Deodorants Market Snapshot 7.3.1. U.K. Perfumes and Deodorants Market 7.3.2. Germany Perfumes and Deodorants Market 7.3.3. France Perfumes and Deodorants Market 7.3.4. Spain Perfumes and Deodorants Market 7.3.5. Italy Perfumes and Deodorants Market 7.3.6. Rest of Europe Perfumes and Deodorants Market 7.4. Asia-Pacific Perfumes and Deodorants Market Snapshot 7.4.1. China Perfumes and Deodorants Market 7.4.2. India Perfumes and Deodorants Market 7.4.3. Japan Perfumes and Deodorants Market 7.4.4. Australia Perfumes and Deodorants Market 7.4.5. South Korea Perfumes and Deodorants Market 7.4.6. Rest of Asia Pacific Perfumes and Deodorants Market 7.5. Latin America Perfumes and Deodorants Market Snapshot 7.5.1. Brazil Perfumes and Deodorants Market 7.5.2. Mexico Perfumes and Deodorants Market 7.6. Rest of The World Perfumes and Deodorants Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Top Market Strategies 8.2. Company Profiles 8.2.1. Revlon, Inc. 8.2.1.1. Key Information 8.2.1.2. Overview 8.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.2.1.4. Product Summary 8.2.1.5. Recent Developments 8.2.2. Estée Lauder Inc. 8.2.3. L'Oreal Group 8.2.4. Beiersdorf AG 8.2.5. Christian Dior S.A. 8.2.6. Calvin Klein, Inc. 8.2.7. Burberry Group plc 8.2.8. Giorgio Armani S.p.A 8.2.9. Unilever 8.2.10. Firmenich S.A. Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
SummaryGlobal Perfumes and Deodorants Market is valued approximately USD 68.91 billion in 2020 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.01 % over the forecast period 2021-2027. Perfumes and Deodorants manufacturers are providing a large range of unique products like herbal perfumes, pocket perfumes, and among others, and this is contributing to the demand for the products around the globe. And many manufacturers are strategizing for innovative branding & marketing of their products that is expected to grow the revenue of perfume and deodorant market. There is increase in consciousness regarding personal grooming which is estimated to drive the market. As the number of dual-income families has resulted in the changes in lifestyle and improvement in standard of living. Furthermore, the increase in promotional campaigns of cosmetic and fragrance products through television, radio, print media, and social media is also playing a significant role in providing awareness of the benefits of products. For instance, according to the data published by Sprout Social, in 2019 US marketers are estimated to be using 86.6% Facebook, 73.7% Twitter, 66.5% Instagram, and 51,9% YouTube for their social media campaigns. According to IFRA, in June 2019, perfume and deodorant industry alone generated sales of USD 7.3 billion. Also, large number of manufacturers are focusing on coming up with better and innovative products which can meet the requirements of most of the consumers and thereby expand consumer base. However, chemicals can cause an allergic reaction to sensitive skin which act as restraining factor and impedes the growth of the market over the forecast period of 2021-2027. Also, e-commerce space would be rising the sales of perfume and deodorants market and is likely to increase the market growth during the forecast period. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.1. Perfumes and Deodorants Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.2. Perfumes and Deodorants Market, by Type, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.3. Perfumes and Deodorants Market, by Distribution Channel, 2019-2027 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Perfumes and Deodorants Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Perfumes and Deodorants Market Dynamics 3.1. Perfumes and Deodorants Market Impact Analysis (2019-2027) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing consciousness regarding personal grooming is estimated to drive the market 3.1.1.2. Innovative product 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Lack of skilled Professionals 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Emergence of market on e-commerce Chapter 4. Global Perfumes and Deodorants Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Perfumes and Deodorants Market, by Type 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Perfumes and Deodorants Market by Type, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Perfumes and Deodorants Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2027 (USD Billion) 5.4. Perfumes and Deodorants Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Perfumes 5.4.2. Deodorants Chapter 6. Global Perfumes and Deodorants Market, by Distribution Channel 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Perfumes and Deodorants Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Perfumes and Deodorants Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2027 (USD Billion) 6.4. Perfumes and Deodorants Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Supermarkets & Hypermarkets 6.4.2. Specialty Stores 6.4.3. Pharmacies 6.4.4. E-Commerce 6.4.5. Others Chapter 7. Global Perfumes and Deodorants Market, Regional Analysis 7.1. Perfumes and Deodorants Market, Regional Market Snapshot 7.2. North America Perfumes and Deodorants Market 7.2.1. U.S. Perfumes and Deodorants Market 7.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 7.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 7.2.2. Canada Perfumes and Deodorants Market 7.3. Europe Perfumes and Deodorants Market Snapshot 7.3.1. U.K. Perfumes and Deodorants Market 7.3.2. Germany Perfumes and Deodorants Market 7.3.3. France Perfumes and Deodorants Market 7.3.4. Spain Perfumes and Deodorants Market 7.3.5. Italy Perfumes and Deodorants Market 7.3.6. Rest of Europe Perfumes and Deodorants Market 7.4. Asia-Pacific Perfumes and Deodorants Market Snapshot 7.4.1. China Perfumes and Deodorants Market 7.4.2. India Perfumes and Deodorants Market 7.4.3. Japan Perfumes and Deodorants Market 7.4.4. Australia Perfumes and Deodorants Market 7.4.5. South Korea Perfumes and Deodorants Market 7.4.6. Rest of Asia Pacific Perfumes and Deodorants Market 7.5. Latin America Perfumes and Deodorants Market Snapshot 7.5.1. Brazil Perfumes and Deodorants Market 7.5.2. Mexico Perfumes and Deodorants Market 7.6. Rest of The World Perfumes and Deodorants Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Top Market Strategies 8.2. Company Profiles 8.2.1. Revlon, Inc. 8.2.1.1. Key Information 8.2.1.2. Overview 8.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.2.1.4. Product Summary 8.2.1.5. Recent Developments 8.2.2. Estée Lauder Inc. 8.2.3. L'Oreal Group 8.2.4. Beiersdorf AG 8.2.5. Christian Dior S.A. 8.2.6. Calvin Klein, Inc. 8.2.7. Burberry Group plc 8.2.8. Giorgio Armani S.p.A 8.2.9. Unilever 8.2.10. Firmenich S.A. Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポートBizwit Research & Consulting LLP社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(ecommerce)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |