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ヘッドセット産業調査レポート 2024


Headset Industry Research Report 2024

当レポートは、ヘッドセットの世界市場を量的・質的分析の両面から包括的に提示することで、読者がビジネス/成長戦略を策定し、市場競争状況を評価し、現在の市場における自社のポジションを分析し、ヘッドセット... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 図表数 言語
APO Research
エーピーオーリサーチ
2024年2月25日 US$2,950
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サマリー

当レポートは、ヘッドセットの世界市場を量的・質的分析の両面から包括的に提示することで、読者がビジネス/成長戦略を策定し、市場競争状況を評価し、現在の市場における自社のポジションを分析し、ヘッドセットに関する十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行えるようにすることを目的としています。
ヘッドセットの市場規模、推計、予測は、2023年を基準年として、2019年から2030年までの期間の履歴と予測データを考慮し、販売台数(百万台)と収益(百万ドル)で提供されます。本レポートでは、世界のヘッドセット市場を包括的にセグメント化しています。タイプ別、用途別、プレイヤー別の製品に関する地域別市場規模も掲載しています。COVID-19とロシア・ウクライナ戦争の影響は市場規模を推定する際に考慮した。
市場のより詳細な理解のために、本レポートは競合状況、主要競合企業のプロフィール、それぞれの市場ランクを提供している。また、技術動向や新製品開発についても論じています。
企業別、製品タイプ別、用途別、地域別に、市場全体とサブセグメント全体の収益、販売量、平均価格に関する情報を提供し、この市場におけるヘッドセットメーカー、新規参入企業、産業チェーン関連企業の助けとなります。
主要企業と市場シェアの洞察
このセクションでは、読者は競合する主要企業について理解を深めることができる。本レポートでは、革新的な動向や開発、製品ポートフォリオの強化、M&A、提携、新製品の革新、地理的拡大など、参入企業が存在感を維持するために行っている主要な成長戦略を調査している。事業戦略の他に、本調査には現在の開発状況や主要財務情報も含まれている。読者はまた、2019年から2024年までのメーカー別の世界的な収益、価格、販売に関するデータにアクセスすることができます。この包括的なレポートは、顧客が最新情報を入手し、ビジネスにおいて効果的な意思決定を行うのに役立つことは間違いない。調査レポートでレビューされた著名なプレーヤーには以下のようなものがある:
ビーツ
プラントロニクス
ゼンハイザー
ソニー
GNネットコム
ハーマン
ボーズ
日本ビクター
フィリップス
ロジクール
スカルキャンディー
オーディオテクニカ
ジョーボーン
モトローラ
モンスター
サムスン
LG
製品タイプ別インサイト
世界市場をヘッドセットのタイプ別に、2030年までの成長予測とともに掲載している。売上と収益の予測は、ヘッドセットがメーカーによって調達されるサプライチェーンにおける価格に基づいている。
このレポートは各セグメントを調査し、過去のデータを用いて市場規模を提供している。また、そのセグメントが将来もたらす成長機会についても触れている。この調査では、タイプ別、過去期間(2019-2024年)と予測期間(2025-2030年)の売上高と収益データを提供しています。
タイプ別ヘッドセットセグメント
有線ヘッドセット
Bluetoothヘッドセット
その他のヘッドセット
アプリケーションインサイト
本レポートでは、過去期間(2019-2024年)および予測期間(2025-2030年)における、アプリケーション別の市場規模(売上高および収益データ)を掲載している。
また、各分野の市場動向やヘッドセット市場に影響を与える消費者行動について概説し、これらが業界の将来にどのような影響を与える可能性があるかについても記載しています。本レポートは、ヘッドセット市場を牽引している関連市場と消費者動向を理解するのに役立つ。
ヘッドセットの用途別セグメント
スマートフォン
PC
ウェアラブル
地域別展望
本セクションでは、様々な地域と各地域で活動する主要プレーヤーに関する主要な洞察を提供する。経済、社会、環境、技術、政治的要因が、特定の地域/国の成長を評価する際に考慮されている。読者はまた、2019年から2030年までの各地域・国の収益・販売データを手にすることができる。
市場は、北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東・アフリカを含む様々な主要地域に区分されている。米国、ドイツ、英国、イタリア、フランス、中国、日本、韓国、東南アジア、インドなどの主要国の詳細な分析は、地域セグメント内でカバーされます。市場推計については、2023年を基準年として、2024年の推計値、2030年の予測収益を提供する予定である。
北米
米国
カナダ
欧州
ドイツ
フランス
英国
イタリア
ロシア
アジア太平洋
中国
日本
韓国
インド
オーストラリア
中国 台湾
インドネシア
タイ
マレーシア
ラテンアメリカ
メキシコ
ブラジル
アルゼンチン
中東・アフリカ
トルコ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦
主な推進要因と障壁
本レポートでは、読者が一般的な発展を理解するのに役立つよう、影響力の大きいレンダリング要因とドライバーを調査している。さらに、プレイヤーの行く手を阻む阻害要因や課題も含まれています。これは、ユーザーが気を配り、ビジネスに関連する情報に基づいた意思決定を行うのに役立ちます。また、専門家は今後のビジネス展望にも焦点を当てている。
COVID-19とロシア・ウクライナ戦争の影響力分析
このセクションの読者は、パンデミック、パンデミック後、ロシア・ウクライナ戦争中にヘッドセット市場のシナリオが世界中でどのように変化したかを理解することができる。この調査は、需要、消費、輸送、消費者行動、サプライチェーン管理、輸出入、生産などの側面の変化を視野に入れて行われている。また、業界の専門家は、今後数年間、プレーヤーに機会を創出し、業界全体を安定させるのに役立つ主要因を強調しています。
本レポートを購入する理由
本レポートは、読者が潜在的な利益を高めるために、業界内の競争と競争環境の戦略を理解するのに役立ちます。また、世界のヘッドセット市場の競争環境に焦点を当て、主要企業の市場シェア、業界ランキング、競合エコシステム、市場実績、新製品開発、経営状況、事業拡大、買収などを詳細に紹介し、読者が主要な競合企業を特定し、市場の競争パターンを深く理解するのに役立ちます。
本レポートは、関係者がヘッドセットの世界的な産業状況と動向を理解するのに役立ち、主要な市場促進要因、阻害要因、課題、機会に関する情報を提供します。
本レポートは、利害関係者が競合他社をよりよく理解し、ビジネスにおける地位を強化するためのより多くの洞察を得るのに役立ちます。競争環境のセクションには、市場シェアと順位(数量と金額)、競合のエコシステム、新製品開発、拡大、買収などが含まれます。
本レポートは、斬新な技術統合、機能、市場の最新動向を常に更新しています。
本レポートは、関係者がCOVID-19とロシア・ウクライナ戦争がヘッドセット産業に与える影響を理解するのに役立ちます。
本レポートは、関係者が世界的にどの地域をターゲットにすべきかを洞察するのに役立ちます。
このレポートは、関係者がヘッドセットの採用に関するエンドユーザーの認識について洞察するのに役立ちます。
本レポートは関係者が市場の主要プレイヤーを特定し、その価値ある貢献を理解するのに役立つ。
コアチャプター
第1章:調査目的、調査方法、データソース、データの相互検証
第2章: レポートのスコープ、各市場セグメント(地域別、製品タイプ別、用途別など)の市場規模、今後の発展可能性などのエグゼクティブサマリーを紹介。市場の現状と、短期・中期・長期的にどのような進化を遂げる可能性があるのかについて、ハイレベルな見解を提供しています。
第3章:ヘッドセットメーカーの競争環境、価格、生産量、市場シェア、最新の開発計画、M&A情報などを詳細に分析。
第4章:主要企業のプロフィールを提供し、製品の生産/生産量、価値、価格、粗利益率、製品紹介、最近の開発など、市場の主要企業の基本状況を詳しく紹介する。
第5章:地域/国別ヘッドセットの生産/生産量、金額。今後6年間の各地域の市場規模と発展の可能性を定量的に分析している。
第6章:地域別・国別ヘッドセット消費量。各地域とその主要国の市場規模と発展の可能性を定量的に分析し、世界各国の市場発展、将来の発展展望、市場空間、生産などを紹介している。
第7章:様々な市場セグメントを種類別に分析し、各市場セグメントの市場規模と発展可能性を網羅し、読者が様々な市場セグメントにおけるブルーオーシャン市場を見つけるのに役立つ。
第8章:用途別の様々な市場セグメントの分析を提供し、各市場セグメントの市場規模と発展可能性をカバーし、読者が異なる下流市場のブルーオーシャン市場を見つけるのを助ける。
第9章:産業の上流と下流を含む産業チェーンの分析。
第10章:市場力学、市場の最新動向、市場の推進要因と制限要因、業界のメーカーが直面する課題とリスク、業界の関連政策の分析を紹介する。
第11章:レポートの要点と結論。


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目次

1 Preface
1.1 Scope of Report
1.2 Reasons for Doing This Study
1.3 Research Methodology
1.4 Research Process
1.5 Data Source
1.5.1 Secondary Sources
1.5.2 Primary Sources
2 Market Overview
2.1 Product Definition
2.2 Global Market Growth Prospects
2.2.1 Global Headset Market Size (2019-2030) & (US$ Million)
2.2.2 Global Headset Sales (2019-2030)
2.2.3 Global Headset Market Average Price (2019-2030)
2.3 Headset by Type
2.3.1 Market Value Comparison by Type (2019 VS 2023 VS 2030) & (US$ Million)
1.2.2 Wired Headset
1.2.3 Bluetooth Headset
1.2.4 Other Headset
2.4 Headset by Application
2.4.1 Market Value Comparison by Application (2019 VS 2023 VS 2030) & (US$ Million)
2.4.2 Smartphone
2.4.3 PC
2.4.4 Wearable
3 Market Competitive Landscape by Manufacturers
3.1 Global Headset Market Competitive Situation by Manufacturers (2019 Versus 2023)
3.2 Global Headset Sales (M Units) of Manufacturers (2019-2024)
3.3 Global Headset Revenue of Manufacturers (2019-2024)
3.4 Global Headset Average Price by Manufacturers (2019-2024)
3.5 Global Headset Industry Ranking, 2022 VS 2023 VS 2024
3.6 Global Manufacturers of Headset, Manufacturing Sites & Headquarters
3.7 Global Manufacturers of Headset, Product Type & Application
3.8 Global Manufacturers of Headset, Date of Enter into This Industry
3.9 Global Headset Market CR5 and HHI
3.10 Global Manufacturers Mergers & Acquisition
4 Manufacturers Profiled
4.1 Beats
4.1.1 Beats Company Information
4.1.2 Beats Business Overview
4.1.3 Beats Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.1.4 Beats Headset Product Portfolio
4.1.5 Beats Recent Developments
4.2 Plantronics
4.2.1 Plantronics Company Information
4.2.2 Plantronics Business Overview
4.2.3 Plantronics Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.2.4 Plantronics Headset Product Portfolio
4.2.5 Plantronics Recent Developments
4.3 Sennheiser
4.3.1 Sennheiser Company Information
4.3.2 Sennheiser Business Overview
4.3.3 Sennheiser Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.3.4 Sennheiser Headset Product Portfolio
4.3.5 Sennheiser Recent Developments
4.4 Sony
4.4.1 Sony Company Information
4.4.2 Sony Business Overview
4.4.3 Sony Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.4.4 Sony Headset Product Portfolio
4.4.5 Sony Recent Developments
4.5 GN Netcom
4.5.1 GN Netcom Company Information
4.5.2 GN Netcom Business Overview
4.5.3 GN Netcom Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.5.4 GN Netcom Headset Product Portfolio
4.5.5 GN Netcom Recent Developments
4.6 Harman
4.6.1 Harman Company Information
4.6.2 Harman Business Overview
4.6.3 Harman Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.6.4 Harman Headset Product Portfolio
4.6.5 Harman Recent Developments
4.7 Bose
4.7.1 Bose Company Information
4.7.2 Bose Business Overview
4.7.3 Bose Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.7.4 Bose Headset Product Portfolio
4.7.5 Bose Recent Developments
4.8 JVC
4.8.1 JVC Company Information
4.8.2 JVC Business Overview
4.8.3 JVC Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.8.4 JVC Headset Product Portfolio
4.8.5 JVC Recent Developments
4.9 Philips
4.9.1 Philips Company Information
4.9.2 Philips Business Overview
4.9.3 Philips Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.9.4 Philips Headset Product Portfolio
4.9.5 Philips Recent Developments
4.10 Logitech
4.10.1 Logitech Company Information
4.10.2 Logitech Business Overview
4.10.3 Logitech Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.10.4 Logitech Headset Product Portfolio
4.10.5 Logitech Recent Developments
6.11 Skullcandy
6.11.1 Skullcandy Company Information
6.11.2 Skullcandy Headset Business Overview
6.11.3 Skullcandy Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
6.11.4 Skullcandy Headset Product Portfolio
6.11.5 Skullcandy Recent Developments
6.12 Audio-Technica
6.12.1 Audio-Technica Company Information
6.12.2 Audio-Technica Headset Business Overview
6.12.3 Audio-Technica Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
6.12.4 Audio-Technica Headset Product Portfolio
6.12.5 Audio-Technica Recent Developments
6.13 Jawbone
6.13.1 Jawbone Company Information
6.13.2 Jawbone Headset Business Overview
6.13.3 Jawbone Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
6.13.4 Jawbone Headset Product Portfolio
6.13.5 Jawbone Recent Developments
6.14 Motorola
6.14.1 Motorola Company Information
6.14.2 Motorola Headset Business Overview
6.14.3 Motorola Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
6.14.4 Motorola Headset Product Portfolio
6.14.5 Motorola Recent Developments
6.15 Monster
6.15.1 Monster Company Information
6.15.2 Monster Headset Business Overview
6.15.3 Monster Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
6.15.4 Monster Headset Product Portfolio
6.15.5 Monster Recent Developments
6.16 Samsung
6.16.1 Samsung Company Information
6.16.2 Samsung Headset Business Overview
6.16.3 Samsung Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
6.16.4 Samsung Headset Product Portfolio
6.16.5 Samsung Recent Developments
6.17 LG
6.17.1 LG Company Information
6.17.2 LG Headset Business Overview
6.17.3 LG Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
6.17.4 LG Headset Product Portfolio
6.17.5 LG Recent Developments
5 Global Headset Market Scenario by Region
5.1 Global Headset Market Size by Region: 2019 VS 2023 VS 2030
5.2 Global Headset Sales by Region: 2019-2030
5.2.1 Global Headset Sales by Region: 2019-2024
5.2.2 Global Headset Sales by Region: 2025-2030
5.3 Global Headset Revenue by Region: 2019-2030
5.3.1 Global Headset Revenue by Region: 2019-2024
5.3.2 Global Headset Revenue by Region: 2025-2030
5.4 North America Headset Market Facts & Figures by Country
5.4.1 North America Headset Market Size by Country: 2019 VS 2023 VS 2030
5.4.2 North America Headset Sales by Country (2019-2030)
5.4.3 North America Headset Revenue by Country (2019-2030)
5.4.4 U.S.
5.4.5 Canada
5.5 Europe Headset Market Facts & Figures by Country
5.5.1 Europe Headset Market Size by Country: 2019 VS 2023 VS 2030
5.5.2 Europe Headset Sales by Country (2019-2030)
5.5.3 Europe Headset Revenue by Country (2019-2030)
5.5.4 Germany
5.5.5 France
5.5.6 U.K.
5.5.7 Italy
5.5.8 Russia
5.6 Asia Pacific Headset Market Facts & Figures by Country
5.6.1 Asia Pacific Headset Market Size by Country: 2019 VS 2023 VS 2030
5.6.2 Asia Pacific Headset Sales by Country (2019-2030)
5.6.3 Asia Pacific Headset Revenue by Country (2019-2030)
5.6.4 China
5.6.5 Japan
5.6.6 South Korea
5.6.7 India
5.6.8 Australia
5.6.9 China Taiwan
5.6.10 Indonesia
5.6.11 Thailand
5.6.12 Malaysia
5.7 Latin America Headset Market Facts & Figures by Country
5.7.1 Latin America Headset Market Size by Country: 2019 VS 2023 VS 2030
5.7.2 Latin America Headset Sales by Country (2019-2030)
5.7.3 Latin America Headset Revenue by Country (2019-2030)
5.7.4 Mexico
5.7.5 Brazil
5.7.6 Argentina
5.8 Middle East and Africa Headset Market Facts & Figures by Country
5.8.1 Middle East and Africa Headset Market Size by Country: 2019 VS 2023 VS 2030
5.8.2 Middle East and Africa Headset Sales by Country (2019-2030)
5.8.3 Middle East and Africa Headset Revenue by Country (2019-2030)
5.8.4 Turkey
5.8.5 Saudi Arabia
5.8.6 UAE
6 Segment by Type
6.1 Global Headset Sales by Type (2019-2030)
6.1.1 Global Headset Sales by Type (2019-2030) & (M Units)
6.1.2 Global Headset Sales Market Share by Type (2019-2030)
6.2 Global Headset Revenue by Type (2019-2030)
6.2.1 Global Headset Sales by Type (2019-2030) & (US$ Million)
6.2.2 Global Headset Revenue Market Share by Type (2019-2030)
6.3 Global Headset Price by Type (2019-2030)
7 Segment by Application
7.1 Global Headset Sales by Application (2019-2030)
7.1.1 Global Headset Sales by Application (2019-2030) & (M Units)
7.1.2 Global Headset Sales Market Share by Application (2019-2030)
7.2 Global Headset Revenue by Application (2019-2030)
6.2.1 Global Headset Sales by Application (2019-2030) & (US$ Million)
6.2.2 Global Headset Revenue Market Share by Application (2019-2030)
7.3 Global Headset Price by Application (2019-2030)
8 Value Chain and Sales Channels Analysis of the Market
8.1 Headset Value Chain Analysis
8.1.1 Headset Key Raw Materials
8.1.2 Raw Materials Key Suppliers
8.1.3 Headset Production Mode & Process
8.2 Headset Sales Channels Analysis
8.2.1 Direct Comparison with Distribution Share
8.2.2 Headset Distributors
8.2.3 Headset Customers
9 Global Headset Analyzing Market Dynamics
9.1 Headset Industry Trends
9.2 Headset Industry Drivers
9.3 Headset Industry Opportunities and Challenges
9.4 Headset Industry Restraints
10 Report Conclusion
11 Disclaimer

 

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Summary

This report aims to provide a comprehensive presentation of the global market for Headset, with both quantitative and qualitative analysis, to help readers develop business/growth strategies, assess the market competitive situation, analyze their position in the current marketplace, and make informed business decisions regarding Headset.
The Headset market size, estimations, and forecasts are provided in terms of sales volume (M Units) and revenue ($ millions), considering 2023 as the base year, with history and forecast data for the period from 2019 to 2030. This report segments the global Headset market comprehensively. Regional market sizes, concerning products by types, by application, and by players, are also provided. The influence of COVID-19 and the Russia-Ukraine War were considered while estimating market sizes.
For a more in-depth understanding of the market, the report provides profiles of the competitive landscape, key competitors, and their respective market ranks. The report also discusses technological trends and new product developments.
The report will help the Headset manufacturers, new entrants, and industry chain related companies in this market with information on the revenues, sales volume, and average price for the overall market and the sub-segments across the different segments, by company, product type, application, and regions.
Key Companies & Market Share Insights
In this section, the readers will gain an understanding of the key players competing. This report has studied the key growth strategies, such as innovative trends and developments, intensification of product portfolio, mergers and acquisitions, collaborations, new product innovation, and geographical expansion, undertaken by these participants to maintain their presence. Apart from business strategies, the study includes current developments and key financials. The readers will also get access to the data related to global revenue, price, and sales by manufacturers for the period 2019-2024. This all-inclusive report will certainly serve the clients to stay updated and make effective decisions in their businesses. Some of the prominent players reviewed in the research report include:
Beats
Plantronics
Sennheiser
Sony
GN Netcom
Harman
Bose
JVC
Philips
Logitech
Skullcandy
Audio-Technica
Jawbone
Motorola
Monster
Samsung
LG
Product Type Insights
Global markets are presented by Headset type, along with growth forecasts through 2030. Estimates on sales and revenue are based on the price in the supply chain at which the Headset are procured by the manufacturers.
This report has studied every segment and provided the market size using historical data. They have also talked about the growth opportunities that the segment may pose in the future. This study bestows sales and revenue data by type, and during the historical period (2019-2024) and forecast period (2025-2030).
Headset segment by Type
Wired Headset
Bluetooth Headset
Other Headset
Application Insights
This report has provided the market size (sales and revenue data) by application, during the historical period (2019-2024) and forecast period (2025-2030).
This report also outlines the market trends of each segment and consumer behaviors impacting the Headset market and what implications these may have on the industry's future. This report can help to understand the relevant market and consumer trends that are driving the Headset market.
Headset segment by Application
Smartphone
PC
Wearable
Regional Outlook
This section of the report provides key insights regarding various regions and the key players operating in each region. Economic, social, environmental, technological, and political factors have been taken into consideration while assessing the growth of the particular region/country. The readers will also get their hands on the revenue and sales data of each region and country for the period 2019-2030.
The market has been segmented into various major geographies, including North America, Europe, Asia-Pacific, South America, Middle East & Africa. Detailed analysis of major countries such as the USA, Germany, the U.K., Italy, France, China, Japan, South Korea, Southeast Asia, and India will be covered within the regional segment. For market estimates, data are going to be provided for 2023 because of the base year, with estimates for 2024 and forecast revenue for 2030.
North America
U.S.
Canada
Europe
Germany
France
U.K.
Italy
Russia
Asia-Pacific
China
Japan
South Korea
India
Australia
China Taiwan
Indonesia
Thailand
Malaysia
Latin America
Mexico
Brazil
Argentina
Middle East & Africa
Turkey
Saudi Arabia
UAE
Key Drivers & Barriers
High-impact rendering factors and drivers have been studied in this report to aid the readers to understand the general development. Moreover, the report includes restraints and challenges that may act as stumbling blocks on the way of the players. This will assist the users to be attentive and make informed decisions related to business. Specialists have also laid their focus on the upcoming business prospects.
COVID-19 and Russia-Ukraine War Influence Analysis
The readers in the section will understand how the Headset market scenario changed across the globe during the pandemic, post-pandemic and Russia-Ukraine War. The study is done keeping in view the changes in aspects such as demand, consumption, transportation, consumer behavior, supply chain management, export and import, and production. The industry experts have also highlighted the key factors that will help create opportunities for players and stabilize the overall industry in the years to come.
Reasons to Buy This Report
This report will help the readers to understand the competition within the industries and strategies for the competitive environment to enhance the potential profit. The report also focuses on the competitive landscape of the global Headset market, and introduces in detail the market share, industry ranking, competitor ecosystem, market performance, new product development, operation situation, expansion, and acquisition. etc. of the main players, which helps the readers to identify the main competitors and deeply understand the competition pattern of the market.
This report will help stakeholders to understand the global industry status and trends of Headset and provides them with information on key market drivers, restraints, challenges, and opportunities.
This report will help stakeholders to understand competitors better and gain more insights to strengthen their position in their businesses. The competitive landscape section includes the market share and rank (in volume and value), competitor ecosystem, new product development, expansion, and acquisition.
This report stays updated with novel technology integration, features, and the latest developments in the market
This report helps stakeholders to understand the COVID-19 and Russia-Ukraine War Influence on the Headset industry.
This report helps stakeholders to gain insights into which regions to target globally
This report helps stakeholders to gain insights into the end-user perception concerning the adoption of Headset.
This report helps stakeholders to identify some of the key players in the market and understand their valuable contribution.
Core Chapters
Chapter 1: Research objectives, research methods, data sources, data cross-validation;
Chapter 2: Introduces the report scope of the report, executive summary of different market segments (by region, product type, application, etc), including the market size of each market segment, future development potential, and so on. It offers a high-level view of the current state of the market and its likely evolution in the short to mid-term, and long term.
Chapter 3: Detailed analysis of Headset manufacturers competitive landscape, price, production and value market share, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.
Chapter 4: Provides profiles of key players, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product production/output, value, price, gross margin, product introduction, recent development, etc.
Chapter 5: Production/output, value of Headset by region/country. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region in the next six years.
Chapter 6: Consumption of Headset in regional level and country level. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and its main countries and introduces the market development, future development prospects, market space, and production of each country in the world.
Chapter 7: Provides the analysis of various market segments by type, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.
Chapter 8: Provides the analysis of various market segments by application, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.
Chapter 9: Analysis of industrial chain, including the upstream and downstream of the industry.
Chapter 10: Introduces the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by manufacturers in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.
Chapter 11: The main points and conclusions of the report.



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Table of Contents

1 Preface
1.1 Scope of Report
1.2 Reasons for Doing This Study
1.3 Research Methodology
1.4 Research Process
1.5 Data Source
1.5.1 Secondary Sources
1.5.2 Primary Sources
2 Market Overview
2.1 Product Definition
2.2 Global Market Growth Prospects
2.2.1 Global Headset Market Size (2019-2030) & (US$ Million)
2.2.2 Global Headset Sales (2019-2030)
2.2.3 Global Headset Market Average Price (2019-2030)
2.3 Headset by Type
2.3.1 Market Value Comparison by Type (2019 VS 2023 VS 2030) & (US$ Million)
1.2.2 Wired Headset
1.2.3 Bluetooth Headset
1.2.4 Other Headset
2.4 Headset by Application
2.4.1 Market Value Comparison by Application (2019 VS 2023 VS 2030) & (US$ Million)
2.4.2 Smartphone
2.4.3 PC
2.4.4 Wearable
3 Market Competitive Landscape by Manufacturers
3.1 Global Headset Market Competitive Situation by Manufacturers (2019 Versus 2023)
3.2 Global Headset Sales (M Units) of Manufacturers (2019-2024)
3.3 Global Headset Revenue of Manufacturers (2019-2024)
3.4 Global Headset Average Price by Manufacturers (2019-2024)
3.5 Global Headset Industry Ranking, 2022 VS 2023 VS 2024
3.6 Global Manufacturers of Headset, Manufacturing Sites & Headquarters
3.7 Global Manufacturers of Headset, Product Type & Application
3.8 Global Manufacturers of Headset, Date of Enter into This Industry
3.9 Global Headset Market CR5 and HHI
3.10 Global Manufacturers Mergers & Acquisition
4 Manufacturers Profiled
4.1 Beats
4.1.1 Beats Company Information
4.1.2 Beats Business Overview
4.1.3 Beats Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.1.4 Beats Headset Product Portfolio
4.1.5 Beats Recent Developments
4.2 Plantronics
4.2.1 Plantronics Company Information
4.2.2 Plantronics Business Overview
4.2.3 Plantronics Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.2.4 Plantronics Headset Product Portfolio
4.2.5 Plantronics Recent Developments
4.3 Sennheiser
4.3.1 Sennheiser Company Information
4.3.2 Sennheiser Business Overview
4.3.3 Sennheiser Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.3.4 Sennheiser Headset Product Portfolio
4.3.5 Sennheiser Recent Developments
4.4 Sony
4.4.1 Sony Company Information
4.4.2 Sony Business Overview
4.4.3 Sony Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.4.4 Sony Headset Product Portfolio
4.4.5 Sony Recent Developments
4.5 GN Netcom
4.5.1 GN Netcom Company Information
4.5.2 GN Netcom Business Overview
4.5.3 GN Netcom Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.5.4 GN Netcom Headset Product Portfolio
4.5.5 GN Netcom Recent Developments
4.6 Harman
4.6.1 Harman Company Information
4.6.2 Harman Business Overview
4.6.3 Harman Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.6.4 Harman Headset Product Portfolio
4.6.5 Harman Recent Developments
4.7 Bose
4.7.1 Bose Company Information
4.7.2 Bose Business Overview
4.7.3 Bose Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.7.4 Bose Headset Product Portfolio
4.7.5 Bose Recent Developments
4.8 JVC
4.8.1 JVC Company Information
4.8.2 JVC Business Overview
4.8.3 JVC Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.8.4 JVC Headset Product Portfolio
4.8.5 JVC Recent Developments
4.9 Philips
4.9.1 Philips Company Information
4.9.2 Philips Business Overview
4.9.3 Philips Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.9.4 Philips Headset Product Portfolio
4.9.5 Philips Recent Developments
4.10 Logitech
4.10.1 Logitech Company Information
4.10.2 Logitech Business Overview
4.10.3 Logitech Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.10.4 Logitech Headset Product Portfolio
4.10.5 Logitech Recent Developments
6.11 Skullcandy
6.11.1 Skullcandy Company Information
6.11.2 Skullcandy Headset Business Overview
6.11.3 Skullcandy Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
6.11.4 Skullcandy Headset Product Portfolio
6.11.5 Skullcandy Recent Developments
6.12 Audio-Technica
6.12.1 Audio-Technica Company Information
6.12.2 Audio-Technica Headset Business Overview
6.12.3 Audio-Technica Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
6.12.4 Audio-Technica Headset Product Portfolio
6.12.5 Audio-Technica Recent Developments
6.13 Jawbone
6.13.1 Jawbone Company Information
6.13.2 Jawbone Headset Business Overview
6.13.3 Jawbone Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
6.13.4 Jawbone Headset Product Portfolio
6.13.5 Jawbone Recent Developments
6.14 Motorola
6.14.1 Motorola Company Information
6.14.2 Motorola Headset Business Overview
6.14.3 Motorola Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
6.14.4 Motorola Headset Product Portfolio
6.14.5 Motorola Recent Developments
6.15 Monster
6.15.1 Monster Company Information
6.15.2 Monster Headset Business Overview
6.15.3 Monster Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
6.15.4 Monster Headset Product Portfolio
6.15.5 Monster Recent Developments
6.16 Samsung
6.16.1 Samsung Company Information
6.16.2 Samsung Headset Business Overview
6.16.3 Samsung Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
6.16.4 Samsung Headset Product Portfolio
6.16.5 Samsung Recent Developments
6.17 LG
6.17.1 LG Company Information
6.17.2 LG Headset Business Overview
6.17.3 LG Headset Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
6.17.4 LG Headset Product Portfolio
6.17.5 LG Recent Developments
5 Global Headset Market Scenario by Region
5.1 Global Headset Market Size by Region: 2019 VS 2023 VS 2030
5.2 Global Headset Sales by Region: 2019-2030
5.2.1 Global Headset Sales by Region: 2019-2024
5.2.2 Global Headset Sales by Region: 2025-2030
5.3 Global Headset Revenue by Region: 2019-2030
5.3.1 Global Headset Revenue by Region: 2019-2024
5.3.2 Global Headset Revenue by Region: 2025-2030
5.4 North America Headset Market Facts & Figures by Country
5.4.1 North America Headset Market Size by Country: 2019 VS 2023 VS 2030
5.4.2 North America Headset Sales by Country (2019-2030)
5.4.3 North America Headset Revenue by Country (2019-2030)
5.4.4 U.S.
5.4.5 Canada
5.5 Europe Headset Market Facts & Figures by Country
5.5.1 Europe Headset Market Size by Country: 2019 VS 2023 VS 2030
5.5.2 Europe Headset Sales by Country (2019-2030)
5.5.3 Europe Headset Revenue by Country (2019-2030)
5.5.4 Germany
5.5.5 France
5.5.6 U.K.
5.5.7 Italy
5.5.8 Russia
5.6 Asia Pacific Headset Market Facts & Figures by Country
5.6.1 Asia Pacific Headset Market Size by Country: 2019 VS 2023 VS 2030
5.6.2 Asia Pacific Headset Sales by Country (2019-2030)
5.6.3 Asia Pacific Headset Revenue by Country (2019-2030)
5.6.4 China
5.6.5 Japan
5.6.6 South Korea
5.6.7 India
5.6.8 Australia
5.6.9 China Taiwan
5.6.10 Indonesia
5.6.11 Thailand
5.6.12 Malaysia
5.7 Latin America Headset Market Facts & Figures by Country
5.7.1 Latin America Headset Market Size by Country: 2019 VS 2023 VS 2030
5.7.2 Latin America Headset Sales by Country (2019-2030)
5.7.3 Latin America Headset Revenue by Country (2019-2030)
5.7.4 Mexico
5.7.5 Brazil
5.7.6 Argentina
5.8 Middle East and Africa Headset Market Facts & Figures by Country
5.8.1 Middle East and Africa Headset Market Size by Country: 2019 VS 2023 VS 2030
5.8.2 Middle East and Africa Headset Sales by Country (2019-2030)
5.8.3 Middle East and Africa Headset Revenue by Country (2019-2030)
5.8.4 Turkey
5.8.5 Saudi Arabia
5.8.6 UAE
6 Segment by Type
6.1 Global Headset Sales by Type (2019-2030)
6.1.1 Global Headset Sales by Type (2019-2030) & (M Units)
6.1.2 Global Headset Sales Market Share by Type (2019-2030)
6.2 Global Headset Revenue by Type (2019-2030)
6.2.1 Global Headset Sales by Type (2019-2030) & (US$ Million)
6.2.2 Global Headset Revenue Market Share by Type (2019-2030)
6.3 Global Headset Price by Type (2019-2030)
7 Segment by Application
7.1 Global Headset Sales by Application (2019-2030)
7.1.1 Global Headset Sales by Application (2019-2030) & (M Units)
7.1.2 Global Headset Sales Market Share by Application (2019-2030)
7.2 Global Headset Revenue by Application (2019-2030)
6.2.1 Global Headset Sales by Application (2019-2030) & (US$ Million)
6.2.2 Global Headset Revenue Market Share by Application (2019-2030)
7.3 Global Headset Price by Application (2019-2030)
8 Value Chain and Sales Channels Analysis of the Market
8.1 Headset Value Chain Analysis
8.1.1 Headset Key Raw Materials
8.1.2 Raw Materials Key Suppliers
8.1.3 Headset Production Mode & Process
8.2 Headset Sales Channels Analysis
8.2.1 Direct Comparison with Distribution Share
8.2.2 Headset Distributors
8.2.3 Headset Customers
9 Global Headset Analyzing Market Dynamics
9.1 Headset Industry Trends
9.2 Headset Industry Drivers
9.3 Headset Industry Opportunities and Challenges
9.4 Headset Industry Restraints
10 Report Conclusion
11 Disclaimer

 

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2024/11/21 10:26

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