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高度道路交通システム(ITS)市場:コンポーネント別(ハードウェア、ソフトウェア、サービス)、用途別(交通管理、貨物管理、高度旅行者情報システム、高度公共交通システム、セキュリティ・監視、発券・料金徴収システム、その他)、エンドユーザー別(道路、鉄道、水路、航空):世界のビジネスチャンス分析と産業予測、2023-2032年


Intelligent Transportation System (ITS) Market By Component (Hardware, Software, Services), By Application (Traffic Management, Freight Management, Advanced Traveller Information System, Advanced Public Transportation System, Security and Surveillance, Ticketing and Tolling System, Others), By End User (Roadways, Railways, Waterways, Airways): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

高度道路交通システム(ITS)は、最先端の情報技術と通信技術の組み合わせである。ITSは、交通管理、セキュリティ、監視、その他の用途に使用される。ITSの主な目的は、安全性を向上させ、事故を減らし、交通業界... もっと見る

 

 

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Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年11月30日 US$5,730
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サマリー

高度道路交通システム(ITS)は、最先端の情報技術と通信技術の組み合わせである。ITSは、交通管理、セキュリティ、監視、その他の用途に使用される。ITSの主な目的は、安全性を向上させ、事故を減らし、交通業界の持続可能性を改善することである。ITSはリアルタイムでデータを共有するため、リアルタイムのデータ分析を通じて道路網の性能を監視・調整することができる。

経済が拡大し、都市化が進むにつれ、人とモノの効率的な移動に対するニーズが高まっている。例えば、NECは2023年8月、インドのウッタル・プラデシュ州道路交通公社(UPSRTC)から、インド政府のニルバヤ基金による車両位置追跡・乗客情報システム(VLT-PSS)プロジェクトを受注した。このプロジェクトは、最新技術を導入し、統合コマンドコントロールセンターを通じてバスのライブトラッキングを提供することで、バスの重大な安全上の懸念に対処するとともに、乗客の全体的な旅行体験を向上させることを目指しています。

同様に、2023年11月、アルストムSAはフランスから3億ドルの契約を獲得した。この契約は、イル・ド・フランス地方のRER2路線に最新のNExTEO信号技術を導入するもので、新たな列車の自動化、制御、監督システムに適用される。NExTEO信号技術は、人口密度の高いパリ中心部での高水準の性能確保に役立つと同時に、イル・ド・フランス地方のRER B線とRER D線の郊外支線における人口密度の低い地域への適応と管理を可能にする。
インテリジェント交通システム(ITS)市場を牽引しているのは、世界的な交通渋滞の増加、鉄道への投資の増加、交通産業からのCO2排出削減に対する各国政府の傾向の高まりである。しかし、技術コストが高いなどの要因が市場の成長を抑制している。逆に、コネクテッドカーや自律走行車の成長、高速インターネットや通信技術の向上は、市場成長に有利な成長機会を提供すると予想される。

世界の高度道路交通システム(ITS)市場は、コンポーネント、用途、最終用途に基づいて区分される。コンポーネントに基づき、市場はハードウェア、ソフトウェア、サービスに二分される。アプリケーションによって、市場は交通管理、貨物管理、高度旅行者情報システム、高度公共交通システム、セキュリティ・監視、発券・料金徴収システム、その他に分別される。また、最終用途に基づくと、道路、鉄道、水路、航空に細分化される。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで分析されている。
主要企業は、シーメンス、ガーミン、デンソー、タレス・グループ、キュービック・トランスポーテーション・システムズ、カプシュ・トラフィックコム、テレダイン・フリアー、日本電気、ナビコ・グループ、アルストムSAなどである。

ステークホルダーにとっての主なメリット
この調査レポートは、2022年から2032年までのインテリジェント交通システム(その)市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、インテリジェント交通システム(その)市場の有力な市場機会を特定します。
主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
インテリジェント交通システム(ITS)市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
地域別および世界別の高度道路交通システム(ITS)市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

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ご購入前またはご購入後に、ご希望の企業プロフィールを5社追加で無料アップデート
5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスのご購入の場合、次期バージョンを無料でご提供します。
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15% の無料カスタマイズ* (レポートの範囲またはセグメントがお客様の要件と一致しない場合、15% は 3 営業日の無料作業に相当します。)
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レポートが6~12ヶ月以上前の場合、無料で更新。
24時間優先対応
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本レポートで可能なカスタマイズ(別途費用とスケジュールが必要です。)
技術トレンド分析
新製品開発/主要メーカーの製品マトリックス
ブランドシェア分析
SWOT分析
主要市場セグメント
コンポーネント別
ハードウェア
ソフトウェア
サービス
アプリケーション別
発券・課金システム
その他
交通管理
貨物管理
高度旅行者情報システム
高度公共交通システム
セキュリティ・監視
エンドユーザー別
道路
鉄道
水路
航空
地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
イタリア
スペイン
ロシア
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
インド
日本
韓国
オーストラリア
東南アジア
その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主な市場プレイヤー
ガーミン社
キュービック・トランスポーテーション・システムズ
日本電気株式会社
株式会社デンソー
カプシュ・トラフィックコム
アルストムSA
シーメンス
タレスグループ
Teledyne FLIR LLC
ナビコ・グループ

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力は中程度
3.3.2.新規参入の脅威が高い
3.3.3.代替品の脅威が高い
3.3.4.ライバルの激しさが中程度
3.3.5.買い手の交渉力は中程度
3.4.市場力学
3.4.1.原動力
3.4.1.1.世界的な交通渋滞の増加
3.4.1.2.鉄道投資の増加
3.4.1.3.交通産業からのCO2排出削減に対する各国政府の姿勢の変化
3.4.2.抑制要因
3.4.2.1.技術コストの高騰
3.4.3.機会
3.4.3.1.コネクテッドカーと自律走行車の成長
3.4.3.2.高速インターネットと通信技術の向上
第4章 インテリジェント交通システム(ITS)市場、コンポーネント別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.ハードウェア
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.ソフトウェア
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.サービス
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.地域別の市場規模と予測
4.4.3.国別市場シェア分析
第5章 インテリジェント交通システム(ITS)市場:用途別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.交通管理
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.貨物管理
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
5.4.高度旅行者情報システム
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.地域別の市場規模と予測
5.4.3.国別市場シェア分析
5.5.高度公共交通システム
5.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
5.5.2.地域別の市場規模と予測
5.5.3.国別市場シェア分析
5.6.セキュリティと監視
5.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.6.2.地域別の市場規模と予測
5.6.3.国別市場シェア分析
5.7.発券・料金システム
5.7.1.主要市場動向、成長要因、機会
5.7.2.地域別の市場規模と予測
5.7.3.国別市場シェア分析
5.8.その他
5.8.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.8.2.地域別の市場規模と予測
5.8.3.国別市場シェア分析
第6章 インテリジェント交通システム(ITS)市場:エンドユーザー別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.道路
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.鉄道
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.水路
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別の市場規模と予測
6.4.3.国別市場シェア分析
6.5.航空
6.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.5.2.地域別の市場規模と予測
6.5.3.国別市場シェア分析
第7章 インテリジェント交通システム(ITS)市場:地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模および予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.市場規模および予測(コンポーネント別
7.2.3.市場規模・予測:用途別
7.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模および予測:コンポーネント別
7.2.5.1.2.市場規模・予測:用途別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.2.5.2.2.市場規模・予測:用途別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.3.メキシコ
7.2.5.3.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.2.5.3.2.市場規模・予測:用途別
7.2.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.欧州
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測(コンポーネント別
7.3.3.市場規模・予測:用途別
7.3.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.英国
7.3.5.1.1.市場規模および予測:コンポーネント別
7.3.5.1.2.市場規模・予測:用途別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.2.ドイツ
7.3.5.2.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.3.5.2.2.市場規模・予測:用途別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.3.フランス
7.3.5.3.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.3.5.3.2.市場規模・予測:用途別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.4.イタリア
7.3.5.4.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.3.5.4.2.市場規模・予測:用途別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.5.スペイン
7.3.5.5.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.3.5.5.2.市場規模・予測:用途別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.6.ロシア
7.3.5.6.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.3.5.6.2.市場規模・予測:用途別
7.3.5.6.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.7.その他のヨーロッパ
7.3.5.7.1.市場規模および予測:コンポーネント別
7.3.5.7.2.市場規模・予測:用途別
7.3.5.7.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測、コンポーネント別
7.4.3.市場規模・予測:用途別
7.4.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.中国
7.4.5.1.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.4.5.1.2.市場規模・予測:用途別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.2.インド
7.4.5.2.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.4.5.2.2.市場規模・予測:用途別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.3.日本
7.4.5.3.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.4.5.3.2.市場規模・予測:用途別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.4.韓国
7.4.5.4.1.市場規模および予測:コンポーネント別
7.4.5.4.2.市場規模・予測:用途別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.5.オーストラリア
7.4.5.5.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.4.5.5.2.市場規模・予測:用途別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.6.東南アジア
7.4.5.6.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.4.5.6.2.市場規模・予測:用途別
7.4.5.6.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.7.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.7.1.市場規模および予測:コンポーネント別
7.4.5.7.2.市場規模・予測:用途別
7.4.5.7.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測(コンポーネント別
7.5.3.市場規模・予測:用途別
7.5.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ラテンアメリカ
7.5.5.1.1.市場規模および予測、コンポーネント別
7.5.5.1.2.市場規模・予測:用途別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.2.中東
7.5.5.2.1.市場規模および予測:コンポーネント別
7.5.5.2.2.市場規模・予測:用途別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.3.アフリカ
7.5.5.3.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.5.5.3.2.市場規模・予測:用途別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第9章 企業プロフィール
9.1.シーメンスAG
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.業績
9.1.7.主な戦略的動きと展開
9.2.ガーミン社
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.業績
9.3.株式会社デンソー
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.業績
9.4.タレスグループ
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.業績
9.4.7.主な戦略的動きと展開
9.5.キュービック・トランスポーテーション・システムズ
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.業績
9.6.カプシュ・トラフィックコムAG
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.6.6.業績
9.6.7.主な戦略的動きと展開
9.7.テレダイン・フリアー合同会社
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.7.6.業績
9.8.日本電気株式会社
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.8.6.業績
9.8.7.主な戦略的動きと展開
9.9.ナビコグループ
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.9.6.業績
9.10.アルストムSA
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ
9.10.6.業績
9.10.7.主な戦略的動きと展開

 

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Summary

Intelligent Transportation Systems (ITS) are a combination of cutting-edge information and communication technologies. ITS are used for traffic management, security and surveillance, and other applications. The major aim of the ITS is to improve safety, reduce accidents, and improve sustainability in the transportation industry. As ITS shares data in real time, it allows for monitoring and adjusting the road network performance through real-time data analytics.

As economies expand and urbanization continues, there is a greater need for the efficient movement of people and goods. For instance, on August 2023 NEC Corporation received a contract from India's Uttar Pradesh State Road Transport Corporation (UPSRTC) for the Vehicle Location Tracking-Passenger Information System (VLT-PSIS) project under the Nirbhaya fund of the Government of India. By implementing state-of-the-art technologies and providing live bus tracking via an Integrated Command Control Centre, this project seeks to address critical safety concerns in buses while improving passengers' overall travel experiences.

Similarly, on November 2023, Alstom SA won a 300 million contract from France, the contract is for 2 RER lines in the Île-de-France region with the latest NExTEO signaling technology, This contract will be applicable for new train automation, control and supervision system. The NExTEO signaling technology will help to ensure a high level of performance in the densely populated central Paris area, while also making it possible to adapt to and manage the less densely populated areas on the suburban branches of the RER B and RER D lines, in the Île-de-France region.
The intelligent transportation systems (ITS) market is driven by rise in traffic jams globally, increased investment in railways and increased inclination of governments towards CO2 emission reduction from the transportation industry. However, factors such as high cost of technology restrain the market growth. On the contrary, growth of connected and autonomous driving car and the improvement of high-speed internet and communications technologies are expected to provide lucrative growth opportunities for the market growth.

The global intelligent transportation system (ITS) market is segmented on the basis of component, application, and end-use. Based on components, the market is bifurcated into hardware, software, and services. Depending on applications, the market has been segregated into traffic management, freight management, advanced traveler information systems, advanced public transportation systems, security and surveillance, ticketing and tolling systems, and others. Based on end use it is fragmented into roadways, railways, waterways and airways. Region-wise, the market is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.
Key players covered in the report include Siemens AG, Garmin Ltd, Denso Corporation, Thales Group, Cubic Transportation Systems, Inc., Kapsch TrafficCom AG, Teledyne FLIR LLC, NEC Corporation, Navico Group and Alstom SA

Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the intelligent transportation system (its) market analysis from 2022 to 2032 to identify the prevailing intelligent transportation system (its) market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the intelligent transportation system (ITS) market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global intelligent transportation system (ITS) market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Technology Trend Analysis
● New Product Development/ Product Matrix of Key Players
● Brands Share Analysis
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By Component
● Hardware
● Software
● Services
By Application
● Ticketing and Tolling System
● Others
● Traffic Management
● Freight Management
● Advanced Traveller Information System
● Advanced Public Transportation System
● Security and Surveillance
By End User
● Roadways
● Railways
● Waterways
● Airways
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ UK
○ Germany
○ France
○ Italy
○ Spain
○ Russia
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ India
○ Japan
○ South Korea
○ Australia
○ Southeast Asia
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Latin America
○ Middle East
○ Africa
● Key Market Players
○ Garmin Ltd.
○ Cubic Transportation Systems, Inc.
○ NEC Corporation
○ DENSO CORPORATION
○ Kapsch TrafficCom AG
○ Alstom SA
○ Siemens AG
○ Thales Group
○ Teledyne FLIR LLC
○ Navico Group



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Moderate bargaining power of suppliers
3.3.2. High threat of new entrants
3.3.3. High threat of substitutes
3.3.4. Moderate intensity of rivalry
3.3.5. Moderate bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Rise in traffic jams around the world
3.4.1.2. Increased investment in railways
3.4.1.3. Increased inclination of governments towards CO2 emission reduction from transportation industry
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. High cost of technology
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Growth of connected and autonomous driving car
3.4.3.2. Improvement of high-speed internet and communications technologies
CHAPTER 4: INTELLIGENT TRANSPORTATION SYSTEM (ITS) MARKET, BY COMPONENT
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Hardware
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Software
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Services
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: INTELLIGENT TRANSPORTATION SYSTEM (ITS) MARKET, BY APPLICATION
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Traffic Management
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Freight Management
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Advanced Traveller Information System
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
5.5. Advanced Public Transportation System
5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2. Market size and forecast, by region
5.5.3. Market share analysis by country
5.6. Security and Surveillance
5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.6.2. Market size and forecast, by region
5.6.3. Market share analysis by country
5.7. Ticketing and Tolling System
5.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.7.2. Market size and forecast, by region
5.7.3. Market share analysis by country
5.8. Others
5.8.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.8.2. Market size and forecast, by region
5.8.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: INTELLIGENT TRANSPORTATION SYSTEM (ITS) MARKET, BY END USER
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Roadways
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Railways
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Waterways
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Airways
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: INTELLIGENT TRANSPORTATION SYSTEM (ITS) MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Component
7.2.3. Market size and forecast, by Application
7.2.4. Market size and forecast, by End User
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Component
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Application
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by End User
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Component
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Application
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by End User
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Market size and forecast, by Component
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Application
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by End User
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Component
7.3.3. Market size and forecast, by Application
7.3.4. Market size and forecast, by End User
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. UK
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Component
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Application
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by End User
7.3.5.2. Germany
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Component
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Application
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by End User
7.3.5.3. France
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Component
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Application
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by End User
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Component
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Application
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by End User
7.3.5.5. Spain
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Component
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Application
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by End User
7.3.5.6. Russia
7.3.5.6.1. Market size and forecast, by Component
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by Application
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by End User
7.3.5.7. Rest of Europe
7.3.5.7.1. Market size and forecast, by Component
7.3.5.7.2. Market size and forecast, by Application
7.3.5.7.3. Market size and forecast, by End User
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Component
7.4.3. Market size and forecast, by Application
7.4.4. Market size and forecast, by End User
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Component
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Application
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by End User
7.4.5.2. India
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Component
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Application
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by End User
7.4.5.3. Japan
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Component
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Application
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by End User
7.4.5.4. South Korea
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Component
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Application
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by End User
7.4.5.5. Australia
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Component
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Application
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by End User
7.4.5.6. Southeast Asia
7.4.5.6.1. Market size and forecast, by Component
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by Application
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by End User
7.4.5.7. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.7.1. Market size and forecast, by Component
7.4.5.7.2. Market size and forecast, by Application
7.4.5.7.3. Market size and forecast, by End User
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Component
7.5.3. Market size and forecast, by Application
7.5.4. Market size and forecast, by End User
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Latin America
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Component
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Application
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by End User
7.5.5.2. Middle East
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Component
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Application
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by End User
7.5.5.3. Africa
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Component
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Application
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by End User
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Siemens AG
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.1.7. Key strategic moves and developments
9.2. Garmin Ltd.
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Business performance
9.3. DENSO CORPORATION
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.4. Thales Group
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Business performance
9.4.7. Key strategic moves and developments
9.5. Cubic Transportation Systems, Inc.
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Business performance
9.6. Kapsch TrafficCom AG
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.6.6. Business performance
9.6.7. Key strategic moves and developments
9.7. Teledyne FLIR LLC
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.7.6. Business performance
9.8. NEC Corporation
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Business performance
9.8.7. Key strategic moves and developments
9.9. Navico Group
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Business performance
9.10. Alstom SA
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.10.6. Business performance
9.10.7. Key strategic moves and developments

 

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