デマンドサイドプラットフォーム(DSP)システム市場:タイプ別(リアルタイム入札(RTB)、プログラマティックプレミアムバイイング(PPB))、エンドユーザー別(小売、自動車、金融、ヘルスケア、通信、その他):2023年~2032年の世界機会分析と産業予測
Demand Side Platform (DSP) System Market By Type (Real Time Bidding (RTB), Programmatic Premium Buying (PPB)), By End User (Retail, Automotive, Financial, Healthcare, Telecom, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032
DSPと略されることが多いデマンドサイドプラットフォームは、広告主やメディアバイイングエージェンシーが、幅広いパブリッシャーからのディスプレイ、動画、モバイル、検索広告の在庫に自動的に入札することを可... もっと見る
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サマリー DSPと略されることが多いデマンドサイドプラットフォームは、広告主やメディアバイイングエージェンシーが、幅広いパブリッシャーからのディスプレイ、動画、モバイル、検索広告の在庫に自動的に入札することを可能にするプログラマティック広告プラットフォームである。デマンドサイドプラットフォームは、広告の入札額に関する意思決定プロセスをリアルタイムで自動化する。DSPは、広告購入プロセスを大幅に迅速化、低コスト化、効率化する。デマンドサイドプラットフォームの主な特徴は、DSPのターゲティング機能に基づいて、様々なパブリッシャーサイトで特定のオーディエンスセグメントにリーチするために、パブリッシャーの在庫を購入することである。デマンドサイドプラットフォームは、アドネットワークの進化形であり、アドネットワークはリアルタイム入札などの機能を自社のサービスにも取り入れている。さらに、AI/MLなどの先進的なアドテク・ソリューションが登場し、ヒューマンエラーや品質に関するさまざまな問題を解決している。そのため、ヘルスケア、IT、小売、その他のセクターなど、多くの組織がその利点からDSPを採用している。このような要因が、市場に有利な成長機会を生み出している。
さらに、DSPはサードパーティのデータ・プロバイダーと提携していることが多く、単一のネットワークが通常提供するよりも優れたトラッキングとレポート機能を提供し、プランニング・プロセスでは、ターゲティング・オプションがよりパーソナライズされている。DSPは、メディア・バイヤーが単一のプラットフォームを使って、様々なネットワーク上でディスプレイ、オーディオ、ビデオ広告を購入し、分析し、管理することを可能にする。プラットフォームは、広告バイヤーにパブリッシャーからの広告購入に関する情報を提供する。拡大するゲーム業界とFacebook、WhatsAppなどのソーシャルメディアアプリの成長は、今後数年間の市場成長のための多くの機会を創出する。
デマンドサイドプラットフォーム(DSP)システム市場は、タイプ、アプリケーション、地域によって区分される。タイプ別では、リアルタイム入札(RTB)とプログラマティック・プレミアム・バイイング(PPB)に二分される。アプリケーションベースでは、小売、自動車、金融、ヘルスケア、通信、その他に細分化される。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで分析されている。
世界のデマンドサイドプラットフォーム(DSP)システム業界は、Amazon、The Trade Desk、Adobe、Meta、Mediamath、Microsoft Corporation、Pubmatic, Inc.、Magnite, Inc.、Simpli.Fi、Google Llc.などの主要プレーヤーによって支配されている。これらのプレイヤーは、市場への浸透を高め、デマンドサイドプラットフォーム(DSP)システム市場での地位を強化するために様々な戦略を採用している。
ステークホルダーにとっての主なメリット
当レポートでは、2022年から2032年までのデマンドサイドプラットフォーム(DSP)システム市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、デマンドサイドプラットフォーム(DSP)システム市場の有力な機会を特定します。
市場調査は、主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに提供されます。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
デマンドサイドプラットフォーム(dsp)システム市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
デマンドサイドプラットフォーム(dsp)システムの地域別および世界市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。
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シナリオ分析と成長トレンド比較
クライアントの関心に応じた企業プロファイルの追加
国または地域の追加分析-市場規模と予測
企業プロファイルの拡張リスト
主要プレーヤーの詳細(所在地、連絡先、サプライヤー/ベンダーネットワークなどを含む、エクセル形式)
世界/地域/国レベルでのプレーヤーの市場シェア分析
主要市場セグメント
タイプ別
リアルタイム入札(RTB)
プログラマティック・プレミアム・バイイング(PPB)
エンドユーザー別
小売
自動車
金融
ヘルスケア
テレコム
その他
地域別
北米
米国
カナダ
ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
オーストラリア
韓国
その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主な市場プレイヤー
アマゾン
アドビ
PubMatic, Inc.
○ Simpli.fi
メタ
メディアマス
グーグル合同会社
マイクロソフト・コーポレーション
トレードデスク
株式会社マグナイト
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目次 第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力の低さ
3.3.2.新規参入の脅威が低い
3.3.3.代替品の脅威が低い
3.3.4.ライバルの激しさが低い
3.3.5.買い手の交渉力が低い
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.原動力
3.4.1.1.スマートフォンの普及と高速インターネットの出現
3.4.1.2.アドテクノロジーに融合するAIの採用急増
3.4.1.3.人工知能の利用が増加
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.オンライン広告を回避するための広告ブロックの採用増加
3.4.3.機会
3.4.3.1.広告自動化の出現
3.4.3.2.ブランド認知度向上のためのオンライン広告に対する企業オーナーの関心の高まり
第4章:デマンドサイドプラットフォーム(DSP)システム市場、タイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.リアルタイム入札(RTB)
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.プログラマティック・プレミアム・バイイング(PPB)
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
第5章 需要側プラットフォーム(DSP)システム市場:エンドユーザー別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.小売
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.自動車
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
5.4.財務
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.地域別の市場規模と予測
5.4.3.国別市場シェア分析
5.5.ヘルスケア
5.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.5.2.地域別の市場規模と予測
5.5.3.国別市場シェア分析
5.6.テレコム
5.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.6.2.地域別市場規模と予測
5.6.3.国別市場シェア分析
5.7.その他
5.7.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.7.2.地域別の市場規模と予測
5.7.3.国別市場シェア分析
第6章 需要サイドプラットフォーム(DSP)システム市場:地域別
6.1.概要
6.1.1.市場規模および予測 地域別
6.2.北米
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.市場規模および予測(タイプ別
6.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.2.4.市場規模・予測:国別
6.2.4.1.米国
6.2.4.1.1.市場規模・予測:タイプ別
6.2.4.1.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.2.4.2.カナダ
6.2.4.2.1.市場規模・予測:タイプ別
6.2.4.2.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.3.欧州
6.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.3.2.市場規模および予測(タイプ別
6.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.3.4.市場規模・予測:国別
6.3.4.1.英国
6.3.4.1.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.4.1.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.3.4.2.ドイツ
6.3.4.2.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.4.2.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.3.4.3.フランス
6.3.4.3.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.4.3.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.3.4.4.イタリア
6.3.4.4.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.4.4.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.3.4.5.スペイン
6.3.4.5.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.4.5.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.3.4.6.その他のヨーロッパ
6.3.4.6.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.4.6.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.4.アジア太平洋
6.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.4.2.市場規模および予測、タイプ別
6.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.4.4.市場規模・予測:国別
6.4.4.1.中国
6.4.4.1.1.市場規模・予測:タイプ別
6.4.4.1.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.4.4.2.日本
6.4.4.2.1.市場規模・予測、タイプ別
6.4.4.2.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.4.4.3.インド
6.4.4.3.1.市場規模・予測:タイプ別
6.4.4.3.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.4.4.4.オーストラリア
6.4.4.4.1.市場規模・予測:タイプ別
6.4.4.4.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.4.4.5.韓国
6.4.4.5.1.市場規模・予測:タイプ別
6.4.4.5.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.4.4.6.その他のアジア太平洋地域
6.4.4.6.1.市場規模および予測、タイプ別
6.4.4.6.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.5.ラメア
6.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.5.2.市場規模および予測(タイプ別
6.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.5.4.市場規模・予測:国別
6.5.4.1.ラテンアメリカ
6.5.4.1.1.市場規模・予測、タイプ別
6.5.4.1.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.5.4.2.中東
6.5.4.2.1.市場規模・予測:タイプ別
6.5.4.2.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.5.4.3.アフリカ
6.5.4.3.1.市場規模・予測:タイプ別
6.5.4.3.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
第7章 競争環境
7.1.はじめに
7.2.上位の勝利戦略
7.3.トップ10選手の製品マッピング
7.4.競合ダッシュボード
7.5.競合ヒートマップ
7.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第8章 企業プロフィール
8.1.アマゾン
8.1.1.会社概要
8.1.2.主要役員
8.1.3.スナップショット
8.1.4.事業セグメント
8.1.5.製品ポートフォリオ
8.1.6.業績
8.2.トレードデスク
8.2.1.会社概要
8.2.2.主要役員
8.2.3.スナップショット
8.2.4.事業セグメント
8.2.5.製品ポートフォリオ
8.2.6.業績
8.2.7.主な戦略的動きと展開
8.3.アドビ
8.3.1.会社概要
8.3.2.主要役員
8.3.3.スナップショット
8.3.4.事業セグメント
8.3.5.製品ポートフォリオ
8.3.6.業績
8.3.7.主な戦略的動きと展開
8.4.メタ
8.4.1.会社概要
8.4.2.主要役員
8.4.3.スナップショット
8.4.4.事業セグメント
8.4.5.製品ポートフォリオ
8.4.6.業績
8.4.7.主な戦略的動きと展開
8.5.メディアマス
8.5.1.会社概要
8.5.2.主要役員
8.5.3.スナップショット
8.5.4.事業セグメント
8.5.5.製品ポートフォリオ
8.6.マイクロソフト株式会社
8.6.1.会社概要
8.6.2.主要役員
8.6.3.スナップショット
8.6.4.事業セグメント
8.6.5.製品ポートフォリオ
8.6.6.業績
8.7.パブマティック社
8.7.1.会社概要
8.7.2.主要役員
8.7.3.スナップショット
8.7.4.事業セグメント
8.7.5.製品ポートフォリオ
8.7.6.業績
8.8.マグナイト社
8.8.1.会社概要
8.8.2.主要役員
8.8.3.スナップショット
8.8.4.事業セグメント
8.8.5.製品ポートフォリオ
8.8.6.業績
8.8.7.主な戦略的動きと展開
8.9.シンプリ.フィ
8.9.1.会社概要
8.9.2.主要役員
8.9.3.スナップショット
8.9.4.事業セグメント
8.9.5.製品ポートフォリオ
8.9.6.主な戦略的動きと展開
8.10.グーグル合同会社
8.10.1.会社概要
8.10.2.主要役員
8.10.3.スナップショット
8.10.4.事業セグメント
8.10.5.製品ポートフォリオ
8.10.6.業績
8.10.7.主な戦略的動きと展開
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Summary A demand-side platform, often abbreviated to DSP, is a programmatic advertising platform that allows advertisers and media buying agencies to bid automatically on display, video, mobile, and search ad inventory from a wide range of publishers. A demand-side platform automates the decision-making process on the amount to bid for an ad in real-time. DSPs make the ad-buying process significantly faster, cheaper, and more efficient. The key feature of demand-side platforms is buying inventory on publishers to reach specific audience segments based on the DSP targeting capabilities, across a range of publisher sites. Demand-side platforms are an evolution of ad networks, which have been incorporating capabilities such as real-time bidding into their offering as well. Furthermore, emerging advanced ad-tech solutions such as AI/ML solve a variety of human errors and quality issues. Hence, many organizations such as healthcare, IT, retail, and other sectors have adopted DSP due to its benefits. This factor creates lucrative growth opportunities in the market.
Moreover, DSPs often partner with third-party data providers, giving better tracking and reporting capabilities than a single network usually provides and in the planning process, the targeting options are more personalized. DSPs allow media buyers to purchase display, audio, and video ads, analyze, and manage them on various networks by using a single platform. The platforms provide ad buyers with information about ad purchases from a publisher. The expanding gaming industry and growing social media apps such as Facebook, WhatsApp and others create numerous opportunities for market growth in the upcoming years. The demand side platform (DSP) system market is segmented on the basis of type, application, and region. On the basis of type, it is bifurcated into real time bidding (RTB) and programmatic premium buying (PPB). On the basis of application, it is fragmented into retail, automotive, financial, healthcare, telecom, and others. On the basis of region, it is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA. The global demand side platform (DSP) system industry is dominated by key players such as Amazon, The Trade Desk, Adobe, Meta, Mediamath, Microsoft Corporation, Pubmatic, Inc., Magnite, Inc., Simpli.Fi, Google Llc. These players have adopted various strategies to increase their market penetration and strengthen their position in the demand side platform (DSP) system market.
Key Benefits For Stakeholders ●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the demand side platform (dsp) system market analysis from 2022 to 2032 to identify the prevailing demand side platform (dsp) system market opportunities. ●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities. ●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network. ●In-depth analysis of the demand side platform (dsp) system market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities. ●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market. ●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players. ●The report includes the analysis of the regional as well as global demand side platform (dsp) system market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.
Additional benefits you will get with this purchase are: ● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price) ● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update. ● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License. ● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries) ● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once) ● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report) ● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older. ● 24-hour priority response* ● Free Industry updates and white papers.
Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more) ● Senario Analysis & Growth Trend Comparision ● Additional company profiles with specific to client's interest ● Additional country or region analysis- market size and forecast ● Expanded list for Company Profiles ● Key player details (including location, contact details, supplier/vendor network etc. in excel format) ● Market share analysis of players at global/region/country level Key Market Segments By Type ● Real Time Bidding (RTB) ● Programmatic Premium Buying (PPB) By End User ● Retail ● Automotive ● Financial ● Healthcare ● Telecom ● Others By Region ● North America ○ U.S. ○ Canada ● Europe ○ UK ○ Germany ○ France ○ Italy ○ Spain ○ Rest of Europe ● Asia-Pacific ○ China ○ Japan ○ India ○ Australia ○ South Korea ○ Rest of Asia-Pacific ● LAMEA ○ Latin America ○ Middle East ○ Africa ● Key Market Players ○ Amazon ○ Adobe ○ PubMatic, Inc. ○ Simpli.fi ○ Meta ○ MediaMath ○ Google LLC ○ Microsoft Corporation ○ The Trade Desk ○ Magnite, Inc.
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Table of Contents CHAPTER 1: INTRODUCTION 1.1. Report description 1.2. Key market segments 1.3. Key benefits to the stakeholders 1.4. Research methodology 1.4.1. Primary research 1.4.2. Secondary research 1.4.3. Analyst tools and models CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY 2.1. CXO Perspective CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW 3.1. Market definition and scope 3.2. Key findings 3.2.1. Top impacting factors 3.2.2. Top investment pockets 3.3. Porter’s five forces analysis 3.3.1. Low bargaining power of suppliers 3.3.2. Low threat of new entrants 3.3.3. Low threat of substitutes 3.3.4. Low intensity of rivalry 3.3.5. Low bargaining power of buyers 3.4. Market dynamics 3.4.1. Drivers 3.4.1.1. Extensive adoption of smartphones and emergence of high-speed internet 3.4.1.2. Surge in adoption of AI Converging in Adtech 3.4.1.3. Rise in use of artificial intelligence 3.4.2. Restraints 3.4.2.1. Rising adoption of ad-blockers to avoid online advertising 3.4.3. Opportunities 3.4.3.1. Emergence of advertising automation 3.4.3.2. Growing interest of business owners for online advertising to increase brand awareness CHAPTER 4: DEMAND SIDE PLATFORM (DSP) SYSTEM MARKET, BY TYPE 4.1. Overview 4.1.1. Market size and forecast 4.2. Real Time Bidding (RTB) 4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 4.2.2. Market size and forecast, by region 4.2.3. Market share analysis by country 4.3. Programmatic Premium Buying (PPB) 4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 4.3.2. Market size and forecast, by region 4.3.3. Market share analysis by country CHAPTER 5: DEMAND SIDE PLATFORM (DSP) SYSTEM MARKET, BY END USER 5.1. Overview 5.1.1. Market size and forecast 5.2. Retail 5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.2.2. Market size and forecast, by region 5.2.3. Market share analysis by country 5.3. Automotive 5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.3.2. Market size and forecast, by region 5.3.3. Market share analysis by country 5.4. Financial 5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.4.2. Market size and forecast, by region 5.4.3. Market share analysis by country 5.5. Healthcare 5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.5.2. Market size and forecast, by region 5.5.3. Market share analysis by country 5.6. Telecom 5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.6.2. Market size and forecast, by region 5.6.3. Market share analysis by country 5.7. Others 5.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.7.2. Market size and forecast, by region 5.7.3. Market share analysis by country CHAPTER 6: DEMAND SIDE PLATFORM (DSP) SYSTEM MARKET, BY REGION 6.1. Overview 6.1.1. Market size and forecast By Region 6.2. North America 6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.2.2. Market size and forecast, by Type 6.2.3. Market size and forecast, by End User 6.2.4. Market size and forecast, by country 6.2.4.1. U.S. 6.2.4.1.1. Market size and forecast, by Type 6.2.4.1.2. Market size and forecast, by End User 6.2.4.2. Canada 6.2.4.2.1. Market size and forecast, by Type 6.2.4.2.2. Market size and forecast, by End User 6.3. Europe 6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.2. Market size and forecast, by Type 6.3.3. Market size and forecast, by End User 6.3.4. Market size and forecast, by country 6.3.4.1. UK 6.3.4.1.1. Market size and forecast, by Type 6.3.4.1.2. Market size and forecast, by End User 6.3.4.2. Germany 6.3.4.2.1. Market size and forecast, by Type 6.3.4.2.2. Market size and forecast, by End User 6.3.4.3. France 6.3.4.3.1. Market size and forecast, by Type 6.3.4.3.2. Market size and forecast, by End User 6.3.4.4. Italy 6.3.4.4.1. Market size and forecast, by Type 6.3.4.4.2. Market size and forecast, by End User 6.3.4.5. Spain 6.3.4.5.1. Market size and forecast, by Type 6.3.4.5.2. Market size and forecast, by End User 6.3.4.6. Rest of Europe 6.3.4.6.1. Market size and forecast, by Type 6.3.4.6.2. Market size and forecast, by End User 6.4. Asia-Pacific 6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.4.2. Market size and forecast, by Type 6.4.3. Market size and forecast, by End User 6.4.4. Market size and forecast, by country 6.4.4.1. China 6.4.4.1.1. Market size and forecast, by Type 6.4.4.1.2. Market size and forecast, by End User 6.4.4.2. Japan 6.4.4.2.1. Market size and forecast, by Type 6.4.4.2.2. Market size and forecast, by End User 6.4.4.3. India 6.4.4.3.1. Market size and forecast, by Type 6.4.4.3.2. Market size and forecast, by End User 6.4.4.4. Australia 6.4.4.4.1. Market size and forecast, by Type 6.4.4.4.2. Market size and forecast, by End User 6.4.4.5. South Korea 6.4.4.5.1. Market size and forecast, by Type 6.4.4.5.2. Market size and forecast, by End User 6.4.4.6. Rest of Asia-Pacific 6.4.4.6.1. Market size and forecast, by Type 6.4.4.6.2. Market size and forecast, by End User 6.5. LAMEA 6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.5.2. Market size and forecast, by Type 6.5.3. Market size and forecast, by End User 6.5.4. Market size and forecast, by country 6.5.4.1. Latin America 6.5.4.1.1. Market size and forecast, by Type 6.5.4.1.2. Market size and forecast, by End User 6.5.4.2. Middle East 6.5.4.2.1. Market size and forecast, by Type 6.5.4.2.2. Market size and forecast, by End User 6.5.4.3. Africa 6.5.4.3.1. Market size and forecast, by Type 6.5.4.3.2. Market size and forecast, by End User CHAPTER 7: COMPETITIVE LANDSCAPE 7.1. Introduction 7.2. Top winning strategies 7.3. Product mapping of top 10 player 7.4. Competitive dashboard 7.5. Competitive heatmap 7.6. Top player positioning, 2022 CHAPTER 8: COMPANY PROFILES 8.1. Amazon 8.1.1. Company overview 8.1.2. Key executives 8.1.3. Company snapshot 8.1.4. Operating business segments 8.1.5. Product portfolio 8.1.6. Business performance 8.2. The Trade Desk 8.2.1. Company overview 8.2.2. Key executives 8.2.3. Company snapshot 8.2.4. Operating business segments 8.2.5. Product portfolio 8.2.6. Business performance 8.2.7. Key strategic moves and developments 8.3. Adobe 8.3.1. Company overview 8.3.2. Key executives 8.3.3. Company snapshot 8.3.4. Operating business segments 8.3.5. Product portfolio 8.3.6. Business performance 8.3.7. Key strategic moves and developments 8.4. Meta 8.4.1. Company overview 8.4.2. Key executives 8.4.3. Company snapshot 8.4.4. Operating business segments 8.4.5. Product portfolio 8.4.6. Business performance 8.4.7. Key strategic moves and developments 8.5. MediaMath 8.5.1. Company overview 8.5.2. Key executives 8.5.3. Company snapshot 8.5.4. Operating business segments 8.5.5. Product portfolio 8.6. Microsoft Corporation 8.6.1. Company overview 8.6.2. Key executives 8.6.3. Company snapshot 8.6.4. Operating business segments 8.6.5. Product portfolio 8.6.6. Business performance 8.7. PubMatic, Inc. 8.7.1. Company overview 8.7.2. Key executives 8.7.3. Company snapshot 8.7.4. Operating business segments 8.7.5. Product portfolio 8.7.6. Business performance 8.8. Magnite, Inc. 8.8.1. Company overview 8.8.2. Key executives 8.8.3. Company snapshot 8.8.4. Operating business segments 8.8.5. Product portfolio 8.8.6. Business performance 8.8.7. Key strategic moves and developments 8.9. Simpli.fi 8.9.1. Company overview 8.9.2. Key executives 8.9.3. Company snapshot 8.9.4. Operating business segments 8.9.5. Product portfolio 8.9.6. Key strategic moves and developments 8.10. Google LLC 8.10.1. Company overview 8.10.2. Key executives 8.10.3. Company snapshot 8.10.4. Operating business segments 8.10.5. Product portfolio 8.10.6. Business performance 8.10.7. Key strategic moves and developments
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