高級キャンドル市場の世界産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018年~2028年F製品タイプ別(香り付き、レギュラー)、ワックスタイプ別(パラフィン、大豆ワックス、蜜蝋、パームワックス、その他)、販売チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、専門店、コンビニエンスストア、オンライン、その他)、地域別、競合予測&機会、2018年~2028年Fセグメント別Luxury Candle Market Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, 2018-2028FSegmented By Product Type (Scented, Regular), By Wax Type (Paraffin, Soywax, Beeswax, Palm Wax, Others), By Sales Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Specialty Stores, Convenience Stores, Online and Others), By Region, By Competition Forecast & Opportunities, 2018-2028F 高級キャンドル市場の2022年の評価額は11億米ドルに達し、年間平均成長率(CAGR)は9.82%と予測されている。高級キャンドルの燃焼時に有害物質が排出されないこと、アロマセラピーやスパサービスの需要の増加、... もっと見る
サマリー高級キャンドル市場の2022年の評価額は11億米ドルに達し、年間平均成長率(CAGR)は9.82%と予測されている。高級キャンドルの燃焼時に有害物質が排出されないこと、アロマセラピーやスパサービスの需要の増加、ホームフレグランスへの関心の高まり、生活空間の美観や雰囲気を高めるための高級キャンドルの普及など、いくつかの要因がこの市場の拡大を後押ししている。近年、ビジネスシーンでの高級キャンドルの利用が急増している。多くのスパやマッサージ施設では、エッセンシャルオイルを配合したキャンドルを使用し、リラックスできる空間を演出している。サウナやアロマテラピーの人気が高まるにつれ、高級キャンドルの需要も高まっている。さらに、レストランや高級レストランでは、顧客に美しく香り豊かな環境を提供するために、こうした製品を利用するケースが増えている。 高級キャンドル市場は、特に若い世代の可処分所得の増加や、家庭装飾品への投資意欲の高まりに大きな影響を受けている。高級キャンドルは一般的に、バッグや靴のような高級ファッション・アイテムよりも手頃な価格であるにもかかわらず、ファッション・ブランドはプレミアム価格帯で市場に参入している。高級キャンドルは、ユニークな香りの体験を提供する一方で、通常のキャンドルの3倍から4倍の価格になることもある。その結果、高価なキャンドルは、特別な日や記念すべきお祝いの贈り物として、ますます連想されるようになっている。高級キャンドルのメーカーは、製品に使用するフレグランスオイルの品質、外観、デザインに細心の注意を払い、ブランドのアイデンティティを体現する高級キャンドルを生み出している。 高級キャンドル市場は近年、大幅な人気急上昇を経験しており、このトレンドは衰える気配がない。高級キャンドルは、単なる照明器具の域を超え、エレガンス、雰囲気、感覚的な喜びを呼び起こす、憧れのライフスタイル製品へと進化している。この成長は、業界の軌跡を形作ったいくつかの主要な原動力に起因している。 主な市場牽引要因 1.体験型ラグジュアリーの需要の高まり ペースの速い生活とデジタルな交流が顕著な時代において、消費者はますます有意義で感覚的な体験を求めるようになっている。ラグジュアリーキャンドルは、五感を刺激し、安らぎの時間を提供する親密で没入的な環境を作り出す方法を提供する。現代のラグジュアリー消費者は、物質的な所有物よりも体験に価値を置いており、ラグジュアリーキャンドルは、贅沢なタッチにアクセスするための手頃な手段を提供します。特定の感情や記憶を呼び起こすように作られた香りによって、消費者は気分や希望する雰囲気に合わせて周囲をカスタマイズすることができる。高級キャンドルを灯すという行為は、幸福感やマインドフルネスを高める儀式となる。体験型ラグジュアリーの需要は、高級キャンドル市場の成長を支える重要な原動力となっている。 2.家庭美学とインテリア装飾への注目 家庭の美観やインテリア装飾に投資する傾向が高まっていることが、高級キャンドル市場の拡大に大きな役割を果たしている。人々が家で過ごす時間が長くなるにつれ、生活空間を個人の聖域に変えることが重視されるようになっている。複雑なデザイン、エレガントなパッケージ、魅惑的な香りを持つ高級キャンドルは、この変革に不可欠な要素である。消費者は、高級キャンドルを家の美観を高める装飾品として見ている。これらのキャンドルは多くの場合、クリスタル、磁器、手吹きガラスなどの高級素材で作られた視覚的に魅力的な容器に入っており、全体的なデザインスキームに貢献するステートメントピースとなっている。このような機能性と審美性の融合が、ステータス・シンボルとして、また洗練されたインテリア・デザインの要素として、高級キャンドルの需要に拍車をかけている。 3.ウェルネスとセルフケア運動 近年、ウェルネスとセルフケアのムーブメントが中心となって、個人の健康に対するホリスティックなアプローチを推進している。ラグジュアリーキャンドルは、リラクゼーション、ストレス解消、自己満足に貢献する多感覚的な体験を提供し、この理念とシームレスに一致している。高級キャンドルの多くには、リラクゼーションをもたらすラベンダーや、活力を与える柑橘系など、治療効果があることで知られるエッセンシャルオイルが配合されている。キャンドルに火を灯し、その輝きを浴びるという行為は、セルフケアの一形態となり、多忙な世の中でマインドフルネスとバランス感覚を促進する。高級キャンドルとウェルビーイングのこの結びつきは、既存のキャンドルファンを惹きつけるだけでなく、高級品の世界に初めて足を踏み入れる消費者も引き寄せている。 4.パーソナライゼーション:特別感の創造 個性を賛美する世界では、パーソナライゼーションが高級キャンドル市場の顕著なトレンドとなっている。消費者は自分の個性やスタイルを反映したキャンドルを求めている。カスタマイズはラグジュアリーの礎となり、消費者は様々な香りや容器のデザイン、さらにはパーソナライズされたラベルの中から自分の好みや願望に共鳴するキャンドルを選ぶことができる。オーダーメイドの高級キャンドルは、消費者が周囲の環境と感情的なつながりを築くことができるため、絶大な人気を博している。ラグジュアリーキャンドルブランドは、特定の記憶や感情を呼び起こすシグネチャーの香りをキュレートするために、有名な調香師とのコラボレーションを提供している。手作りの陶器からミニマルなガラスのデザインまで、様々な選択肢があり、消費者は生活空間で個性を発揮することができる。 5.デジタルと拡張現実体験 高級キャンドルブランドは、消費者とのエンゲージメントを高め、ユニークな感覚の旅を提供するために、デジタルと拡張現実体験を模索している。モバイルアプリやウェアラブルデバイスを通じて、消費者はキャンドルの香りやビジュアルが醸し出す雰囲気に、より没入した形で接することができる。例えば、拡張現実を使えば、消費者はキャンドルのフレグランスノートを魅惑的なアニメーションとして視覚化することができ、物理的な空間を超えた感覚体験を高めることができる。 6.インタラクティブなパッケージング体験 開封体験は現代の消費者文化に欠かせないものとなっており、高級キャンドルブランドはこのトレンドを活用して、没入感と魅惑的な瞬間を演出している。ブランドはストーリーを伝えるパッケージに投資しており、箱から出すたびに、隠されたコンパートメントやキャンドルの香りをプレビューする香りのインサートなど、新たな驚きの要素が現れます。このインタラクティブな箱開け体験は、消費者とブランドとの感情的な結びつきを強め、キャンドルの包装を解くという行為を大切な儀式に変え、贅沢な製品を発見する期待と興奮を増幅させる。 ラグジュアリーキャンドル市場は、体験型ラグジュアリーへの需要の高まり、家庭の美学とインテリアへの注目、ウェルネスとセルフケアのムーブメント、パーソナライゼーション、革新的なデジタル体験など、複数の要因の融合に対応して進化している。ラグジュアリーキャンドルは、もはや単なる美のオブジェではなく、革新と感動の器となり、感覚と美的な旅を豊かにしている。 主な市場課題 1.原料調達と持続可能性 高級キャンドルのプレミアムイメージに見合う高品質の原材料を調達することは、市場における最大の課題の一つである。高級キャンドルの多くは、大豆、ココナッツ、蜜蝋などのエキゾチックなワックスから作られているが、これらは高価で供給量も限られている。品質に妥協することなく、これらの原料を安定的に供給することは、複雑なことである。さらに、持続可能性への懸念が注目されるにつれ、高級キャンドルメーカーは、責任を持って原料を調達し、環境への影響を最小限に抑えるというプレッシャーに直面している。業界は、豪華さの本質を維持しながら二酸化炭素排出量を削減する方法を模索している。 2.競争とブランドの差別化 高級キャンドル市場は、消費者の関心とロイヤリティをめぐって多数のブランドがしのぎを削る、激しい競争が特徴である。このような混雑した市場では、独自のブランド・アイデンティティを確立し、差別化を図ることが極めて重要になる。メーカーは、目立つために革新的なデザイン、魅惑的な香り、個性的なパッケージに投資しなければならない。消費者の感情に響くブランドを構築するには、創造性と消費者の嗜好に対する深い理解が必要だ。課題は、伝統と革新の適切なバランスを見つけることであり、急速に進化する市場において、ブランドが時代を超越した存在であり続けることを保証することである。 3.進化する消費者の嗜好 消費者の嗜好が進化するにつれて、高級キャンドルメーカーは、このようなシフトに敏感に反応し、それに応じて自社の製品を適応させるという課題に直面する。高級品の消費者層は均質ではなく、さまざまな年齢層、文化、ライフスタイルにまたがっている。フレグランス、美的感覚、パッケージングの嗜好の変化に対応し続けることは複雑であり、常に市場調査を行い、製品開発に敏捷性を求める必要がある。高級キャンドルブランドは、こうした消費者心理の変動に機敏に対応し続ける必要がある。 4.オンラインプレゼンスと真正性 eコマースの台頭は、高級キャンドルブランドにチャンスと課題の両方を提供し、小売の風景を一変させた。オンライン・プラットフォームは、グローバルなリーチとアクセスを提供する一方で、バーチャルな環境において製品の真正性を確保し、高級イメージを維持するという課題を提示している。高級キャンドルの偽造品は、消費者の信頼を損ない、本物の高級品にまつわる独占性を希薄にする可能性がある。ブランドの価値と基準を反映しつつ、模倣品から守る効果的なオンラインプレゼンスを確立するには、デジタルブランディング、安全なサプライチェーン、積極的なブランド監視への投資が必要である。 結論として、高級キャンドル市場が直面している課題は、高級感、持続可能性、差別化、真正性の微妙なバランスを維持することの複雑さを反映している。製造業者や小売業者は、持続可能な高級素材の調達、競争環境での際立った存在感、消費者の嗜好の変化への対応、安全で信頼性の高いオンライン・プレゼンスの確立などに関する問題に取り組まなければならない。こうした課題を克服するためには、イノベーションと戦略的思考、そして時代とともに進化しながらラグジュアリーの本質を維持するという深いコミットメントを組み合わせる必要がある。業界が進化し続ける中、これらの課題をうまく乗り切った企業は、ダイナミックで変化し続けるラグジュアリーキャンドル市場で成功を収めることができるだろう。 主要市場プレイヤー ビレド ディプティック・パリ ジョー マローン ロンドン フォルナセッティS.P.A. C.F.E.B.シスレー エイト&ボブ ルミラ ルラボ トゥルドン ルイ・ヴィトン レポートの範囲 本レポートでは、ラグジュアリーキャンドルの世界市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています: - 高級キャンドルの世界市場、製品タイプ別 o 香り付き o レギュラー - 高級キャンドルの世界市場:ワックスタイプ別 o パラフィン o ソイワックス o 蜜蝋 o パームワックス o その他 - 高級キャンドルの世界市場、販売チャネル別 o スーパーマーケット&ハイパーマーケット o 専門店 o コンビニエンスストア o オンライン o その他 - 高級キャンドルの世界市場、地域別 o 北米 米国 カナダ メキシコ o ヨーロッパ ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン o アジア太平洋 中国 インド 日本 韓国 オーストラリア 南米 ブラジル アルゼンチン コロンビア 中東・アフリカ サウジアラビア UAE 南アフリカ トルコ 競争状況 企業プロフィール:世界の高級キャンドル市場に参入している主要企業の詳細分析。 利用可能なカスタマイズ: Tech Sci Research社は、与えられた市場データを用いて、世界の高級キャンドル市場レポートにおいて、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。本レポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customers 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decision 4.3. Challenges Faced After Purchase 5. Global Luxury Candle Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value & Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Scented, Regular) 5.2.2. By Wax Type Market Share Analysis (Paraffin, Soywax, Beeswax, Palm Wax, Others) 5.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis (Supermarkets & Hypermarkets, Specialty Stores, Convenience Stores, Online and Others) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North America Market Share Analysis 5.2.4.2. South America Market Share Analysis 5.2.4.3. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.4.4. Europe Market Share Analysis 5.2.4.5. Asia-Pacific Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. Global Luxury Candle Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Wax Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Sales Channel Industry Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. North America Luxury Candle Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value & Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 6.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 6.2.4. By Country Market Share Analysis 6.2.4.1. United States Luxury Candle Market Outlook 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast 6.2.4.1.1.1. By Value & Volume 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast 6.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.1.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 6.2.4.1.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 6.2.4.2. Canada Luxury Candle Market Outlook 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast 6.2.4.2.1.1. By Value & Volume 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast 6.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.2.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 6.2.4.2.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 6.2.4.3. Mexico Luxury Candle Market Outlook 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast 6.2.4.3.1.1. By Value & Volume 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast 6.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.3.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 6.2.4.3.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 7. Europe Luxury Candle Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value & Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 7.2.3. By Country Market Share Analysis 7.2.3.1. France Luxury Candle Market Outlook 7.2.3.1.1. Market Size & Forecast 7.2.3.1.1.1. By Value & Volume 7.2.3.1.2. Market Share & Forecast 7.2.3.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3.1.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 7.2.3.1.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 7.2.3.2. Germany Luxury Candle Market Outlook 7.2.3.2.1. Market Size & Forecast 7.2.3.2.1.1. By Value & Volume 7.2.3.2.2. Market Share & Forecast 7.2.3.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3.2.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 7.2.3.2.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 7.2.3.3. Spain Luxury Candle Market Outlook 7.2.3.3.1. Market Size & Forecast 7.2.3.3.1.1. By Value & Volume 7.2.3.3.2. Market Share & Forecast 7.2.3.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3.3.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 7.2.3.3.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 7.2.3.4. Italy Luxury Candle Market Outlook 7.2.3.4.1. Market Size & Forecast 7.2.3.4.1.1. By Value & Volume 7.2.3.4.2. Market Share & Forecast 7.2.3.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3.4.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 7.2.3.4.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 7.2.3.5. United Kingdom Luxury Candle Market Outlook 7.2.3.5.1. Market Size & Forecast 7.2.3.5.1.1. By Value & Volume 7.2.3.5.2. Market Share & Forecast 7.2.3.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3.5.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 7.2.3.5.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 8. Asia-Pacific Luxury Candle Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value & Volume 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 8.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 8.2.4. By Country Market Share Analysis 8.2.4.1. China Luxury Candle Market Outlook 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast 8.2.4.1.1.1. By Value & Volume 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast 8.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.1.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 8.2.4.1.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 8.2.4.2. Japan Luxury Candle Market Outlook 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast 8.2.4.2.1.1. By Value & Volume 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast 8.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.2.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 8.2.4.2.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 8.2.4.3. India Luxury Candle Market Outlook 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast 8.2.4.3.1.1. By Value & Volume 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast 8.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.3.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 8.2.4.3.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 8.2.4.4. Vietnam Luxury Candle Market Outlook 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast 8.2.4.4.1.1. By Value & Volume 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast 8.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.4.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 8.2.4.4.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 8.2.4.5. South Korea Luxury Candle Market Outlook 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast 8.2.4.5.1.1. By Value & Volume 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast 8.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.5.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 8.2.4.5.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 9. Middle East & Africa Luxury Candle Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value & Volume 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 9.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 9.2.4. By Country Market Share Analysis 9.2.4.1. South Africa Luxury Candle Market Outlook 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast 9.2.4.1.1.1. By Value & Volume 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast 9.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.1.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 9.2.4.1.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 9.2.4.2. Saudi Arabia Luxury Candle Market Outlook 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast 9.2.4.2.1.1. By Value & Volume 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast 9.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.2.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 9.2.4.2.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 9.2.4.3. UAE Luxury Candle Market Outlook 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast 9.2.4.3.1.1. By Value & Volume 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast 9.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.3.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 9.2.4.3.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 9.2.4.4. Turkey Luxury Candle Market Outlook 9.2.4.4.1. Market Size & Forecast 9.2.4.4.1.1. By Value & Volume 9.2.4.4.2. Market Share & Forecast 9.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.4.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 9.2.4.4.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 10. South America Luxury Candle Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value & Volume 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 10.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 10.2.4. By Country Market Share Analysis 10.2.4.1. Argentina Luxury Candle Market Outlook 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast 10.2.4.1.1.1. By Value & Volume 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast 10.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.1.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 10.2.4.1.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 10.2.4.2. Colombia Luxury Candle Market Outlook 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast 10.2.4.2.1.1. By Value & Volume 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast 10.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.2.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 10.2.4.2.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 10.2.4.3. Brazil Luxury Candle Market Outlook 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast 10.2.4.3.1.1. By Value & Volume 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast 10.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.3.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 10.2.4.3.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.2. Challenges 12. Market Trends & Developments 13. Competitive Landscape 13.1. Business Overview 13.2. Application Offerings 13.3. Recent Developments 13.4. Key Personnel 13.5. SWOT Analysis 13.5.1. Byredo 13.5.2. Diptyque Paris 13.5.3. Jo Malone London 13.5.4. Fornasetti S.P.A. 13.5.5. c.f.e.b. SISLEY 13.5.6. Eight & Bob 13.5.7. LUMIRA Co Pty Ltd 13.5.8. Le Labo 13.5.9. Trudon 13.5.10. Louis Vuitton 14. Strategic Recommendations/Action Plan 14.1. Key Focus Areas 14.2. Target Product Type 14.3. Target Wax Type 15. About Us & Disclaimer
SummaryThe luxury candle market reached a valuation of USD 1.10 billion in 2022, with a projected Compound Annual Growth Rate (CAGR) of 9.82%. Several factors are driving the expansion of this market, including the absence of toxic emissions when luxury candles burn, the increasing demand for aromatherapy and spa services, a growing interest in home fragrances, and the widespread use of luxury candles to enhance the aesthetics and ambiance of living spaces. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customers 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decision 4.3. Challenges Faced After Purchase 5. Global Luxury Candle Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value & Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Scented, Regular) 5.2.2. By Wax Type Market Share Analysis (Paraffin, Soywax, Beeswax, Palm Wax, Others) 5.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis (Supermarkets & Hypermarkets, Specialty Stores, Convenience Stores, Online and Others) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North America Market Share Analysis 5.2.4.2. South America Market Share Analysis 5.2.4.3. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.4.4. Europe Market Share Analysis 5.2.4.5. Asia-Pacific Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. Global Luxury Candle Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Wax Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Sales Channel Industry Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. North America Luxury Candle Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value & Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 6.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 6.2.4. By Country Market Share Analysis 6.2.4.1. United States Luxury Candle Market Outlook 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast 6.2.4.1.1.1. By Value & Volume 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast 6.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.1.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 6.2.4.1.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 6.2.4.2. Canada Luxury Candle Market Outlook 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast 6.2.4.2.1.1. By Value & Volume 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast 6.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.2.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 6.2.4.2.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 6.2.4.3. Mexico Luxury Candle Market Outlook 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast 6.2.4.3.1.1. By Value & Volume 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast 6.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.3.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 6.2.4.3.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 7. Europe Luxury Candle Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value & Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 7.2.3. By Country Market Share Analysis 7.2.3.1. France Luxury Candle Market Outlook 7.2.3.1.1. Market Size & Forecast 7.2.3.1.1.1. By Value & Volume 7.2.3.1.2. Market Share & Forecast 7.2.3.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3.1.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 7.2.3.1.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 7.2.3.2. Germany Luxury Candle Market Outlook 7.2.3.2.1. Market Size & Forecast 7.2.3.2.1.1. By Value & Volume 7.2.3.2.2. Market Share & Forecast 7.2.3.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3.2.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 7.2.3.2.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 7.2.3.3. Spain Luxury Candle Market Outlook 7.2.3.3.1. Market Size & Forecast 7.2.3.3.1.1. By Value & Volume 7.2.3.3.2. Market Share & Forecast 7.2.3.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3.3.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 7.2.3.3.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 7.2.3.4. Italy Luxury Candle Market Outlook 7.2.3.4.1. Market Size & Forecast 7.2.3.4.1.1. By Value & Volume 7.2.3.4.2. Market Share & Forecast 7.2.3.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3.4.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 7.2.3.4.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 7.2.3.5. United Kingdom Luxury Candle Market Outlook 7.2.3.5.1. Market Size & Forecast 7.2.3.5.1.1. By Value & Volume 7.2.3.5.2. Market Share & Forecast 7.2.3.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3.5.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 7.2.3.5.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 8. Asia-Pacific Luxury Candle Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value & Volume 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 8.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 8.2.4. By Country Market Share Analysis 8.2.4.1. China Luxury Candle Market Outlook 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast 8.2.4.1.1.1. By Value & Volume 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast 8.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.1.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 8.2.4.1.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 8.2.4.2. Japan Luxury Candle Market Outlook 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast 8.2.4.2.1.1. By Value & Volume 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast 8.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.2.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 8.2.4.2.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 8.2.4.3. India Luxury Candle Market Outlook 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast 8.2.4.3.1.1. By Value & Volume 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast 8.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.3.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 8.2.4.3.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 8.2.4.4. Vietnam Luxury Candle Market Outlook 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast 8.2.4.4.1.1. By Value & Volume 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast 8.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.4.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 8.2.4.4.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 8.2.4.5. South Korea Luxury Candle Market Outlook 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast 8.2.4.5.1.1. By Value & Volume 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast 8.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.5.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 8.2.4.5.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 9. Middle East & Africa Luxury Candle Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value & Volume 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 9.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 9.2.4. By Country Market Share Analysis 9.2.4.1. South Africa Luxury Candle Market Outlook 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast 9.2.4.1.1.1. By Value & Volume 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast 9.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.1.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 9.2.4.1.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 9.2.4.2. Saudi Arabia Luxury Candle Market Outlook 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast 9.2.4.2.1.1. By Value & Volume 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast 9.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.2.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 9.2.4.2.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 9.2.4.3. UAE Luxury Candle Market Outlook 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast 9.2.4.3.1.1. By Value & Volume 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast 9.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.3.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 9.2.4.3.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 9.2.4.4. Turkey Luxury Candle Market Outlook 9.2.4.4.1. Market Size & Forecast 9.2.4.4.1.1. By Value & Volume 9.2.4.4.2. Market Share & Forecast 9.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.4.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 9.2.4.4.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 10. South America Luxury Candle Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value & Volume 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 10.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 10.2.4. By Country Market Share Analysis 10.2.4.1. Argentina Luxury Candle Market Outlook 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast 10.2.4.1.1.1. By Value & Volume 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast 10.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.1.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 10.2.4.1.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 10.2.4.2. Colombia Luxury Candle Market Outlook 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast 10.2.4.2.1.1. By Value & Volume 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast 10.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.2.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 10.2.4.2.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 10.2.4.3. Brazil Luxury Candle Market Outlook 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast 10.2.4.3.1.1. By Value & Volume 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast 10.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.3.2.2. By Wax Type Market Share Analysis 10.2.4.3.2.3. By Sales Channel Industry Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.2. Challenges 12. Market Trends & Developments 13. Competitive Landscape 13.1. Business Overview 13.2. Application Offerings 13.3. Recent Developments 13.4. Key Personnel 13.5. SWOT Analysis 13.5.1. Byredo 13.5.2. Diptyque Paris 13.5.3. Jo Malone London 13.5.4. Fornasetti S.P.A. 13.5.5. c.f.e.b. SISLEY 13.5.6. Eight & Bob 13.5.7. LUMIRA Co Pty Ltd 13.5.8. Le Labo 13.5.9. Trudon 13.5.10. Louis Vuitton 14. Strategic Recommendations/Action Plan 14.1. Key Focus Areas 14.2. Target Product Type 14.3. Target Wax Type 15. About Us & Disclaimer
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポートTechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |