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インドネシア空気清浄機市場:フィルタータイプ別(プレ+HEPA、プレ+HEPA+AC、HEPA、その他(プレフィルター、HEPA+イオン&オゾン、HEPA+電気集塵機、その他))。エンドユーザー別(住宅用、商業・産業用)、CADR別(201M^3/hr未満、201〜300、301〜400、400M^3/hr以上)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、マルチブランドストア、オンラインチャネル、専売店、その他(直販、流通・ディーラー))、地域別、競合予測および機会、2028年


Indonesia Air Purifiers Market By Filter Type (Pre + HEPA, Pre + HEPA + AC, HEPA, Others (Pre-filter, HEPA + Ion & Ozone, HEPA + Electrostatic Precipitators, etc.)). By End Use (Residential and Commercial/Industrial), By CADR (Below 201 M^3/hr, 201-300, 301-400, Above 400 M^3/hr), By Distribution Channels (Supermarkets/Hypermarkets, Multi-Branded Stores, Online Channels, Exclusive Stores, and other (Direct Sales, Distributors & Dealers)), By Region, Competition Forecast and Opportunities, 2028

インドネシアの空気清浄機市場は、石炭火力発電所やバイオマス燃焼の増加による環境品質の悪化が、同地域の主要な季節的大気汚染源となっていることから、予測期間中に成長すると予想されます。また、製品の利点... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年5月1日 US$3,500
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77 英語

 

サマリー

インドネシアの空気清浄機市場は、石炭火力発電所やバイオマス燃焼の増加による環境品質の悪化が、同地域の主要な季節的大気汚染源となっていることから、予測期間中に成長すると予想されます。また、製品の利点に関する消費者の知識の増加により、予測期間中に製品の需要が高まると考えられます。
大気汚染の増加にはいくつかの理由があり、それが空気清浄機の需要を押し上げる要因となっています。例えば、建設活動の増加による急速な都市化の進展や、国内の人口増加などが挙げられ、今後数年間は市場の需要が増加することになるでしょう。例えば、総人口は2022年には282,648,040人となり、前年を上回ると予測されています。
インドネシアにおける粒子状物質汚染は、主に季節的な農業の焼き畑作業、季節的な森林火災、家庭ごみの野外燃焼、石炭ベースのエネルギーへの依存によって引き起こされ、慢性呼吸器疾患と関連して死亡率を増加させています。さらに、自動車から排出される排気ガスや同国の産業拡大により、予測期間中に市場需要が増加することが予想されます。
屋内外の環境は大気汚染の影響を受けやすく、人間の健康に悪影響を及ぼし、がん、呼吸器疾患、結核、アレルギー疾患、白内障などの病気のリスクを高める原因となっています。そのため、政府は大気汚染の抑制に向けたイニシアチブを取り、家庭における空気の安全性に関するガイドラインを設定しました。2021年以降、WHOは保健省を支援し、政府および関係者が室内空気の質に関連する政策や戦略を計画、編集、実施、監視、評価する際の参考資料として、「国家室内空気の質ロードマップ2022-2030」を作成しました。例えば、2021年、インドネシアの平均AQIは97で、PM2.5レベルは、世界保健機関(WHO)の暴露勧告の6.9倍となっています。その結果、予測される年月の間、空気清浄機の市場需要につながると考えられます。
さらに、人々の健康への関心の高まりや安全な職場環境の必要性から、住宅と商業の両分野で空気清浄機の需要が大幅に増加することが予想され、予測期間中に国内での空気清浄機の需要が増加すると考えられます。さらに、空気清浄機と浄水器を扱うコーウェイ・インドネシアは、デジタルコンサルタント会社マグナスと提携し、インフルエンサーマーケティングキャンペーンを実施しました。2021年10月まで実施されたこのキャンペーンは、コーウェイの新製品である空気清浄機トルネードと浄水器シナモンに焦点を当てたものでした。Magnusは、インドネシアとソーシャルメディアにおけるCowayのブランド認知度と存在感を高めることを任務としています。

技術的な進歩が市場の成長を高める
市場における地位を強化するために、大手企業はさまざまなアプローチを採用しています。その一つが、顧客のブランド価値を高めるための企業買収です。革新的な製品の定期的な発売は、消費者を製品に引きつけるための戦略的アプローチとして考慮される。例えば、2021年、エコバックスロボティクスは、革新的な新型空気清浄機「Ecovacs Airbot Ava」(ロボット型空気清浄機)を発売しました。新しいロボット型空気清浄機「Airbot Ava」は、Ecovacs社がスマートホームデバイスと連携して、空気品質に対する消費者のニーズを満たすことができる技術で作られました。本製品は、空気清浄のために家のレイアウトを簡単にマッピングできるマッピング・ナビゲーション技術や、1秒間に150リットルの空気をろ過して室内の空気質を自動的に改善するなどのさまざまな機能を備えています。センサーが汚染物質の濃度を自動的に検出し、室内の空気の質が最も悪い地域にロボットを誘導します。
室内空気の質に対する懸念の高まりが市場需要を押し上げる
空気清浄機を使用して空気の質を改善し、細菌、ウイルス、真菌、煙などの潜在的に有害な循環粒子を減らすことは、肺機能の低下、呼吸器症状の増加、心血管疾患、肺がん、平均寿命の短縮などのリスク増加といった大気汚染の健康影響により、来年の市場成長を促進すると予想されます。
市場のセグメント化
空気清浄機市場は、フィルタータイプ、エンドユーザー、カドル、流通チャネルに基づいて区分される。フィルタータイプに基づき、市場はPre + HEPA、Pre + HEPA + AC、HEPA、その他(プレフィルター、HEPA + イオン&オゾン、HEPA + 電気集塵機など)に分けられる。エンドユースに基づき、市場は住宅用と商業/産業用に分けられる。CADRに基づいて、市場は201m^3/hr未満、201-300、301-400、400m^3/hr以上に分けられる。流通チャネルに基づき、市場はスーパーマーケット/ハイパーマーケット、マルチブランドストア、オンラインチャネル、専売店、その他(直販、代理店・販売店)に細分化される。
会社概要
PT.シャープ・エレクトロニクス・インドネシア、PT.Daikin Airconditioning Indonesia、PT.LG Electronics Indonesia、PT Panasonic Gobel Indonesia、PT Gree Electric Appliances Indonesia、PT.Samsung Electronics Indonesia、Winix Indonesia、Smart Air Indonesia、PT.Arcelik Hitachi Hone Appliances Sales Indonesia、PT Berca Carrier Indonesiaは、インドネシア空気清浄機市場の市場成長をリードするインドネシアプラットフォームの主要な市場プレイヤーの1つです。
レポートのスコープ
本レポートでは、インドネシアの空気清浄機市場を、業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類し、その詳細もご紹介しています:
- インドネシアの空気清浄機市場、フィルタータイプ別
o Pre + HEPA
o Pre+HEPA+AC(プレ+ヘパ+AC
o HEPA
o その他
- インドネシア空気清浄機市場:エンドユース別
o 住居用
o 商業/工業用
- インドネシア空気清浄機市場:CADR別
o 201m^3/hr以下
o 201-300
o 301-400
o 400m^3/hr以上
- インドネシアの空気清浄機市場:流通チャネル別
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o マルチブランドストア
o オンラインチャネル
o 独占販売店
o その他
- インドネシアの空気清浄機市場:地域別
o ジャワ島
o ジャカルタ
o スマトラ島
o カリマンタン
バリ島
インドネシアの他の地域
- 競合他社の状況
企業プロファイル:インドネシアの空気清浄機市場に進出している主要企業の詳細な分析。
カスタマイズが可能です:
TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です:
企業情報
- 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析とプロファイリング。

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目次

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Sample Size Determination
4.2. Respondent Demographics
4.2.1. By Gender
4.2.2. By Age
4.2.3. By Occupation
4.3. Brand Awareness
4.4. Factors Influencing Purchase Decision
4.5. Customer Satisfaction
5. Indonesia Air Purifiers Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.1.2. By Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Filter Type Market Share Analysis (Pre + HEPA, Pre + HEPA + AC, HEPA, Others (Pre-filter, HEPA + Ion & Ozone, HEPA + Electrostatic Precipitators, etc.).
5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential, Commercial/Industrial)
5.2.3. By CADR Market Share Analysis (Below 201m^3/hr, 201-300, 301-400, Above 400 m^3/hr)
5.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Multi-Branded Stores, Online Channels, Exclusive Stores, and other (Direct Sales, Distributors & Dealers s).
5.2.5. By Regional Market Share Analysis
5.2.5.1. Java Market Analysis
5.2.5.2. Jakarta Market Analysis
5.2.5.3. Sumatra Market Analysis
5.2.5.4. Kalimantan Market Analysis
5.2.5.5. Bali Market Analysis
5.2.5.6. Rest of Indonesia Market Analysis
5.2.6. By Company Market Share Analysis
5.3. Indonesia Air Purifiers Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Filter Type Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By CADR Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
6. Indonesia Pre + HEPA Air Purifiers Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.1.2. By Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By End Use Market Share Analysis
6.2.2. By CADR Market Share Analysis
7. Indonesia Pre + HEPA + AC Air Purifiers Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.1.2. By Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By End Use Market Share Analysis
7.2.2. By CADR Market Share Analysis
8. Indonesia HEPA Air Purifiers Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.1.2. By Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By End Use Market Share Analysis
8.2.2. By CADR Market Share Analysis
9. Pricing Analysis (Best Selling SKU’s)
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.1.1. Increased Reliance on coal-based energy
10.1.2. Seasonal forest and peatland fires
10.1.3. Emissions From Vehicles and Industrial Plants
10.2. Challenge
10.2.1. Fluctuation in Prices
10.2.2. High Issue of Maintenance
11. Impact of COVID-19 on Indonesia Air Purifiers Market
11.1. Impact Assessment Model
11.1.1. Key Segments Impacted
11.1.2. Key Regions Impacted
11.1.3. Key Distribution Channel Impacted
12. Market Trends & Developments
12.1. Increasing Government Initiatives
12.2. Rising Awareness regarding Heath Issues
12.3. Growing Technology Advancement
12.4. Increasing Marketing and Promotional Activities
12.5. Increasing Environmental Awareness
13. Import & Export Analysis
13.1. Top 5 Exporting Countries
13.1.1. By Value
13.2. Top 5 Importing Countries
13.2.1. By Value
14. Porter’s Five Forces Model
14.1. Competitive Rivalry
14.2. Bargaining Power of Buyer
14.3. Bargaining Power of Supplier
14.4. Threat of New Entrants
14.5. Threat of Substitutes
15. SWOT Analysis
15.1. Strengths
15.2. Weaknesses
15.3. Opportunities
15.4. Threats
16. Competitive Landscape
16.1. Company Profiles
16.1.1. PT. Sharp Electronics Indonesia
16.1.1.1. Company Details
16.1.1.2. Product & Services
16.1.1.3. Financials (As Reported)
16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.1.5. Recent Developments
16.1.1.6. Key Management Personnel
16.1.2. PT. Daikin Airconditioning Indonesia
16.1.2.1. Company Details
16.1.2.2. Product & Services
16.1.2.3. Financials (As Reported)
16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.2.5. Recent Developments
16.1.2.6. Key Management Personnel
16.1.3. PT. LG Electronics Indonesia
16.1.3.1. Company Details
16.1.3.2. Product & Services
16.1.3.3. Financials (As Reported)
16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.3.5. Recent Developments
16.1.3.6. Key Management Personnel
16.1.4. PT Panasonic Gobel Indonesia
16.1.4.1. Company Details
16.1.4.2. Product & Services
16.1.4.3. Financials (As Reported)
16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.4.5. Recent Developments
16.1.4.6. Key Management Personnel
16.1.5. PT Gree Electric Appliances Indonesia
16.1.5.1. Company Details
16.1.5.2. Product & Services
16.1.5.3. Financials (As Reported)
16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.5.5. Recent Developments
16.1.5.6. Key Management Personnel
16.1.6. PT. Samsung Electronics Indonesia
16.1.6.1. Company Details
16.1.6.2. Product & Services
16.1.6.3. Financials (As Reported)
16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.6.5. Recent Developments
16.1.6.6. Key Management Personnel
16.1.7. Winix Indonesia
16.1.7.1. Company Details
16.1.7.2. Product & Services
16.1.7.3. Financials (As Reported)
16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.7.5. Recent Developments
16.1.7.6. Key Management Personnel
16.1.8. Smart Air Indonesia
16.1.8.1. Company Details
16.1.8.2. Product & Services
16.1.8.3. Financials (As Reported)
16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.8.5. Recent Developments
16.1.8.6. Key Management Personnel
16.1.9. PT. Arcelik Hitachi Hone Appliances Sales Indonesia
16.1.9.1. Company Details
16.1.9.2. Product & Services
16.1.9.3. Financials (As Reported)
16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.9.5. Recent Developments
16.1.9.6. Key Management Personnel
16.1.10. PT Berca Carrier Indonesia
16.1.10.1. Company Details
16.1.10.2. Product & Services
16.1.10.3. Financials (As Reported)
16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.10.5. Recent Developments
16.1.10.6. Key Management Personnel
17. Strategic Recommendations/Action Plan
17.1. Key Focus Areas
17.2. Target Regions
17.3. Target Filter Types
17.4. Target Distribution Channel
18. About Us & Disclaimer
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

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Summary

The Indonesia air purifiers market is expected to grow during the forecast period as a result of deteriorating environmental quality caused by an increase in coal-fired power plants and biomass burning, which is a major seasonal air pollution source in the area. The demand for products will also rise during the predicted period due to growing consumer knowledge of product advantages.
Several reasons contribute to the increase in air pollution, which in turn drives up demand for air purifiers, such as increased rapid urbanization as a result of increasing construction activities and increasing population in the country, which will lead to an increase in the market demand in the upcoming years. For instance, the overall population is expected to reach 282,648,040 in 2022, up from the previous year's figure.
Particulate pollution in Indonesia is primarily caused by seasonal agricultural burning practices, seasonal forest fires, open burning of household waste, and reliance on coal-based energy, which is linked to chronic respiratory diseases and increases mortality rates. Additionally, emissions produced from vehicles and the country's expanding industrial, will increase the market demand during the projected period.
Both indoor and outdoor environments are susceptible to air pollution, which has a negative impact on human health which cause to increase the risk of diseases like cancers, respiratory problems, tuberculosis, allergic conditions, and cataracts. As a result, the government took the initiative towards controlling air pollution and set guidelines for air safety in the household. Since 2021, WHO supported the Ministry of Health in developing the National Indoor Air Quality Roadmap 2022-2030 as a reference for the government and related parties in planning, compiling, implementing, monitoring, and evaluating policies and strategies related to indoor air quality. For instance, in 2021, the average AQI in Indonesia is 97, with PM2.5 levels, which is 6.9 times higher than the World Health Organization's (WHO) exposure recommendation. As a result, it will lead to the market demand for air purifiers during the projected years.
Moreover, a significant increase in the demand for air purifiers is anticipated from both the residential and commercial sectors due to growing health concerns among people and the need for safe working environments, increasing the demand for air purifiers in the nation over the forecast period. Additionally, Coway Indonesia, an air purifier and water filtration company, has partnered with digital consultancy Magnus for an influencer marketing campaign. The campaign, which ran until October 2021, focused on Coway's new products, the Air Purifier Tornado and the Water Purifier Cinnamon. Magnus has been tasked with increasing Coway's brand awareness and presence in Indonesia and on social media.

Technical Advancement Increase the Market Growth
To strengthen their position in the market, the major firms adopt a variety of approaches. One such essential technique is the acquisition of businesses to increase brand value among customers. Periodic launches of innovative products are to be considered as a strategic approach to attract consumers toward the product. For instance, in 2021, Ecovacs Robotics launched a new innovative air purifier, "Ecovacs Airbot Ava," a robotic air purifier. The new Airbot Ava robotic air purifier was created by Ecovacs with a technology that can work together with smart home devices to satisfy consumer needs for air quality. The product has different features, such as mapping and navigation technology, which allows for the easy mapping of home layouts for air purification and automatically improves indoor air quality by filtering 150 liters of air in one second. Its sensors detect pollutant concentrations automatically and instruct the robot to areas with the poorest indoor air quality.
Growing Concerns about Indoor Air Quality Boost Market Demand
The impact of using an air purifier to improve air quality and reduce potentially harmful circulating particles like bacteria, viruses, fungi, and smoke is expected to drive market growth in the coming year due to the health effects of air pollution, which include decreased lung function, increased respiratory symptoms, and an increased risk of cardiovascular disease, lung cancer, and shortened life expectancy.
Market Segmentation
The air purifiers market is segmented based on filter type, end-use, cadr, and distribution channel. Based on filter type, the market is divided into Pre + HEPA, Pre + HEPA + AC, HEPA, and others (pre-filter, HEPA + ion & ozone, HEPA + electrostatic precipitators, etc.). Based on end use, the market is divided into residential and commercial/industrial. Based on CADR, the market is divided into below 201 m^3/hr, 201-300, 301-400, and above 400 m^3/hr. Based on distribution channels, the market is fragmented into supermarkets/hypermarkets, multi-branded stores, online channels, exclusive stores, and others (direct sales, distributors & dealers.
Company Profiles
PT. Sharp Electronics Indonesia, PT. Daikin Airconditioning Indonesia, PT. LG Electronics Indonesia, PT Panasonic Gobel Indonesia, PT Gree Electric Appliances Indonesia, PT. Samsung Electronics Indonesia, Winix Indonesia, Smart Air Indonesia, PT. Arcelik Hitachi Hone Appliances Sales Indonesia, and PT Berca Carrier Indonesia, are among the major market players in the Indonesia platform that lead the market growth of the Indonesia air purifiers market.
Report Scope:
In this report, the Indonesia air purifiers market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends, which have also been detailed below:
• Indonesia Air Purifiers Market, By Filter Type:
o Pre + HEPA
o Pre + HEPA + AC
o HEPA
o Others
• Indonesia Air Purifiers Market, By End Use:
o Residential
o Commercial/Industrial
• Indonesia Air Purifiers Market, By CADR:
o Below 201 m^3/hr
o 201-300
o 301-400
o Above 400 m^3/hr
• Indonesia Air Purifiers Market, By Distribution Channel:
o Supermarkets/Hypermarkets
o Multi-Branded Stores
o Online Channels
o Exclusive Stores
o Other
• Indonesia Air Purifiers Market, By Region:
o Java
o Jakarta
o Sumatra
o Kalimantan
o Bali
o Rest of Indonesia
• Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the Indonesia air purifiers market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Sample Size Determination
4.2. Respondent Demographics
4.2.1. By Gender
4.2.2. By Age
4.2.3. By Occupation
4.3. Brand Awareness
4.4. Factors Influencing Purchase Decision
4.5. Customer Satisfaction
5. Indonesia Air Purifiers Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.1.2. By Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Filter Type Market Share Analysis (Pre + HEPA, Pre + HEPA + AC, HEPA, Others (Pre-filter, HEPA + Ion & Ozone, HEPA + Electrostatic Precipitators, etc.).
5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential, Commercial/Industrial)
5.2.3. By CADR Market Share Analysis (Below 201m^3/hr, 201-300, 301-400, Above 400 m^3/hr)
5.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Multi-Branded Stores, Online Channels, Exclusive Stores, and other (Direct Sales, Distributors & Dealers s).
5.2.5. By Regional Market Share Analysis
5.2.5.1. Java Market Analysis
5.2.5.2. Jakarta Market Analysis
5.2.5.3. Sumatra Market Analysis
5.2.5.4. Kalimantan Market Analysis
5.2.5.5. Bali Market Analysis
5.2.5.6. Rest of Indonesia Market Analysis
5.2.6. By Company Market Share Analysis
5.3. Indonesia Air Purifiers Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Filter Type Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By CADR Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
6. Indonesia Pre + HEPA Air Purifiers Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.1.2. By Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By End Use Market Share Analysis
6.2.2. By CADR Market Share Analysis
7. Indonesia Pre + HEPA + AC Air Purifiers Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.1.2. By Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By End Use Market Share Analysis
7.2.2. By CADR Market Share Analysis
8. Indonesia HEPA Air Purifiers Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.1.2. By Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By End Use Market Share Analysis
8.2.2. By CADR Market Share Analysis
9. Pricing Analysis (Best Selling SKU’s)
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.1.1. Increased Reliance on coal-based energy
10.1.2. Seasonal forest and peatland fires
10.1.3. Emissions From Vehicles and Industrial Plants
10.2. Challenge
10.2.1. Fluctuation in Prices
10.2.2. High Issue of Maintenance
11. Impact of COVID-19 on Indonesia Air Purifiers Market
11.1. Impact Assessment Model
11.1.1. Key Segments Impacted
11.1.2. Key Regions Impacted
11.1.3. Key Distribution Channel Impacted
12. Market Trends & Developments
12.1. Increasing Government Initiatives
12.2. Rising Awareness regarding Heath Issues
12.3. Growing Technology Advancement
12.4. Increasing Marketing and Promotional Activities
12.5. Increasing Environmental Awareness
13. Import & Export Analysis
13.1. Top 5 Exporting Countries
13.1.1. By Value
13.2. Top 5 Importing Countries
13.2.1. By Value
14. Porter’s Five Forces Model
14.1. Competitive Rivalry
14.2. Bargaining Power of Buyer
14.3. Bargaining Power of Supplier
14.4. Threat of New Entrants
14.5. Threat of Substitutes
15. SWOT Analysis
15.1. Strengths
15.2. Weaknesses
15.3. Opportunities
15.4. Threats
16. Competitive Landscape
16.1. Company Profiles
16.1.1. PT. Sharp Electronics Indonesia
16.1.1.1. Company Details
16.1.1.2. Product & Services
16.1.1.3. Financials (As Reported)
16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.1.5. Recent Developments
16.1.1.6. Key Management Personnel
16.1.2. PT. Daikin Airconditioning Indonesia
16.1.2.1. Company Details
16.1.2.2. Product & Services
16.1.2.3. Financials (As Reported)
16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.2.5. Recent Developments
16.1.2.6. Key Management Personnel
16.1.3. PT. LG Electronics Indonesia
16.1.3.1. Company Details
16.1.3.2. Product & Services
16.1.3.3. Financials (As Reported)
16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.3.5. Recent Developments
16.1.3.6. Key Management Personnel
16.1.4. PT Panasonic Gobel Indonesia
16.1.4.1. Company Details
16.1.4.2. Product & Services
16.1.4.3. Financials (As Reported)
16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.4.5. Recent Developments
16.1.4.6. Key Management Personnel
16.1.5. PT Gree Electric Appliances Indonesia
16.1.5.1. Company Details
16.1.5.2. Product & Services
16.1.5.3. Financials (As Reported)
16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.5.5. Recent Developments
16.1.5.6. Key Management Personnel
16.1.6. PT. Samsung Electronics Indonesia
16.1.6.1. Company Details
16.1.6.2. Product & Services
16.1.6.3. Financials (As Reported)
16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.6.5. Recent Developments
16.1.6.6. Key Management Personnel
16.1.7. Winix Indonesia
16.1.7.1. Company Details
16.1.7.2. Product & Services
16.1.7.3. Financials (As Reported)
16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.7.5. Recent Developments
16.1.7.6. Key Management Personnel
16.1.8. Smart Air Indonesia
16.1.8.1. Company Details
16.1.8.2. Product & Services
16.1.8.3. Financials (As Reported)
16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.8.5. Recent Developments
16.1.8.6. Key Management Personnel
16.1.9. PT. Arcelik Hitachi Hone Appliances Sales Indonesia
16.1.9.1. Company Details
16.1.9.2. Product & Services
16.1.9.3. Financials (As Reported)
16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.9.5. Recent Developments
16.1.9.6. Key Management Personnel
16.1.10. PT Berca Carrier Indonesia
16.1.10.1. Company Details
16.1.10.2. Product & Services
16.1.10.3. Financials (As Reported)
16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.10.5. Recent Developments
16.1.10.6. Key Management Personnel
17. Strategic Recommendations/Action Plan
17.1. Key Focus Areas
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17.3. Target Filter Types
17.4. Target Distribution Channel
18. About Us & Disclaimer
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