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米国チョコレート市場:製品タイプ別(ミルクチョコレート、ダークチョコレート、ホワイトチョコレート)、カテゴリー別(カウントライン、タブレット、チョコレートポーチ・バッグ、箱入りチョコレート、その他(季節限定チョコレート、おもちゃ入りチョコレートなど))、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、デパート、コンビニエンスストア、オンラインチャネル、その他(独立系店舗、専門店など))、地域別、競争予測・機会、2026年


United States Chocolate Market, By Product Type (Milk Chocolate, Dark Chocolate & White Chocolate), By Category (Countline, Tablets, Chocolate Pouches and Bags, Boxed Chocolates, Others (Seasonal Chocolates, Chocolate with Toys, etc.)), By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarket, Departmental Store, Convenience Store, Online Channels, Other (Independent Stores, Specialty Store, etc.)), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2026

米国のチョコレート市場は、2020年には約200億ドル、2026年末には260億ドル以上に達すると予測されており、予測期間中のCAGRは5.59%以上となります。さらに、メーカーが提供する新しく革新的なチョコレートの種類... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2021年11月11日 US$3,500
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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76 英語

 

サマリー

米国のチョコレート市場は、2020年には約200億ドル、2026年末には260億ドル以上に達すると予測されており、予測期間中のCAGRは5.59%以上となります。さらに、メーカーが提供する新しく革新的なチョコレートの種類が豊富であることや、ローカル市場での入手が容易であることも、米国市場におけるチョコレートの需要を押し上げる要因になると考えられます。

いくつかの研究によると、チョコレートの消費は長寿に関係しています。ハーバード大学公衆衛生大学院によると、月に数枚のチョコレートを食べることで、人生をより甘く、より長くすることができるそうです。65歳の健康な男性を対象とした調査によると、月に1〜3回チョコレートを食べる人は死亡率が低く、週に3回以上食べる人は糖尿病になりやすいという結果が出ています。

米国のチョコレート市場は、製品タイプ、カテゴリー、流通チャネル、地域、企業に分かれています。チョコレートは、米国では様々なカテゴリーで販売されており、最も人気のある食品の一つとなっています。米国のチョコレート市場は、製品タイプ別に、ミルクチョコレート、ダークチョコレート、ホワイトチョコレートに分類されています。このうち、ミルクチョコレートは、ダークチョコレートに比べてカルシウムが多く含まれており、骨を丈夫にし、心臓、筋肉、神経の健康な機能を維持することができるため、2020年にはミルクチョコレートが最大の市場シェア(約58%)を占めています。

米国のチョコレート市場は、カテゴリー別にカウントライン、タブレット、チョコレートポーチ・バッグ、箱入りチョコレート、その他(季節限定チョコレート、おもちゃ入りチョコレートなど)に分けられます。そのうち、タブレットは最も急成長しているセグメントで、予測期間中のCAGRは約6%となっています。近年、タブレットセグメントの需要が高まっています。また、チョコレートは、幸福、感謝、愛の証として描かれ、さらにはホリデーシーズンに贈り物として贈られることもあり、これらが季節ごとのチョコレート需要を押し上げる理由の一つとなっています。チョコレートは、シーンに合わせて様々な形、サイズ、色で製造されます。バレンタインデー、イースター、ハロウィン、冬休みなど、季節限定チョコレートのビッグ・フォー・シーズンは、アメリカのチョコレート市場では古くから売上が大きく伸びており、新しく斬新な季節限定チョコレートを作る機会が後を絶ちません。

市場は、流通チャネルに基づいて、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、デパート、コンビニエンスストア、オンラインチャネル、その他(独立店、専門店など)に分類されます。オンラインストアは最も急成長しているセグメントで、予測期間のCAGRは約6.75%です。インターネット利用者の増加、アクセスのしやすさ、24時間365日利用できること、複数の選択肢から選べることなどから、この分野は予測期間中に成長すると予想されます。

米国のチョコレート市場では、The Hershey Company、Mars Incorporated(Mars Wrigley Confectionery Us, LLC)、Ferrero U.S.A., Inc.、Lindt & Sprungli (usa) Inc.などが有名です。これらのメーカーは、製品ポートフォリオを強化し、市場シェアを獲得するために、新しいチョコレート製品の開発に継続的に注力しています。2021年6月25日、The Hershey CompanyはLily's confectioneryブランドを買収し、製品ポートフォリオを強化して、消費者の進化するニーズに対応した多様なチョコレート製品の選択肢を提供しています。これは、買収によるチョコレート業界の拡大を示す最近の例の一つです。

本レポートで考慮した年数
ヒストリカルイヤー:2016年~2020年
ベースイヤー: 2020
推定期間: 2021年
予測期間: 2022-2026
本調査の目的
- 2016年から2020年までのアメリカ合衆国のチョコレート市場規模の歴史的成長を分析すること。
- 2021年から2026年までのアメリカ合衆国のチョコレート市場規模および2026年までの成長率を推定・予測すること。
- 米国のチョコレート市場を、製品タイプカテゴリー、流通チャネル、地域、企業に基づいて分類し、予測すること。
- 米国のチョコレート市場における支配的な地域やセグメントを特定すること。
- 米国のチョコレート市場のドライバーと課題を特定すること。
- 米国のチョコレート市場における事業拡大、新製品の発売、M&Aなどの競争力のある開発を検討する。
- 米国のチョコレート市場で事業を展開している主要企業のプロフィールを特定・分析する。
- 米国のチョコレート市場において、市場参加者が採用している主要な持続可能戦略を特定する。
TechSci Researchはこの調査のために、一次調査と徹底的な二次調査を行いました。まず最初に、TechSci Researchは米国内のメーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定の企業に対して一次調査を行いました。インタビューの際には、回答者に競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の限界により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Researchは、国内のすべての主要プレーヤーのメーカー、流通チャネルおよび存在を分析しました。
TechSci Researchは、トップダウンのアプローチでアメリカ合衆国のチョコレート市場の市場規模を算出しました。ここでは様々なエンドユーザーセグメントのデータを記録し、将来の予測を行いました。TechSci Researchはこれらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切な全体の市場規模を得るために、これらの製品タイプやアプリケーションの過去のデータを分析して外部から検証しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書などの様々な二次資料も調査しました。
対象となる主なオーディエンス
- チョコレートメーカー、サプライヤー、ディストリビューター
- 市場調査会社、コンサルティング会社
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- チョコレート産業に関連する団体、フォーラム、アライアンスなど
本調査は、メーカー、サプライヤーやパートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供し、投資の戦略化や市場機会の活用に役立つものである。
レポートの範囲
本レポートでは、アメリカ合衆国のチョコレート市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても以下に詳述しています。
- 米国のチョコレート市場、製品タイプ別
o ミルクチョコレート
o ダークチョコレート
o ホワイトチョコレート
- 米国のチョコレート市場、カテゴリー別
o カウントライン
o タブレット
o チョコレート・パウチ・バッグ
o ボックス型チョコレート
o その他 (季節限定チョコレート、おもちゃ付きチョコレート、など)
- 米国のチョコレート市場:流通チャネル別
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o デパート
o コンビニエンスストア
o オンラインチャネル
o その他(独立系店舗、専門店など)

- アメリカのチョコレート市場、地域別
o 南部
o 中西部
o 西
o 北西部
競争状況

企業プロフィール米国のチョコレート市場に参入している主要企業を詳細に分析しています。
利用可能なカスタマイズ
与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。レポートには以下のカスタマイズオプションが用意されています。
企業情報
- 追加の市場プレーヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。

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目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on United States Chocolate Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Factors Influencing Purchase Decisions
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges Faced by Customers
5.4. Preferred Distribution Channel
6. United States Chocolate Market Outlook
6.1. Market Size and Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share and Forecast
6.2.1. By Product Type (Milk Chocolate, Dark Chocolate, and White Chocolate)
6.2.2. By Category (Countline, Tablets, Chocolate Pouches and Bags, Boxed Chocolates and Others (Seasonal Chocolates, Chocolate with Toys, etc.))
6.2.3. By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarket, Departmental Store, Convenience Store, Online Channels, and Other (Independent Stores, Specialty Store, etc.))
6.2.4. By Company (2020)
6.2.5. By Region
6.3. Market Map
7. United States Milk Chocolate Market Outlook
7.1. Market Size and Forecast
7.1.1. By Value & Volume
7.2. Market Share and Forecast
7.2.1. By Category
7.2.2. By Distribution Channel
8. United States Dark Chocolate Market Outlook
8.1. Market Size and Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share and Forecast
8.2.1. By Category
8.2.2. By Distribution Channel
9. United States White Chocolate Market Outlook
9.1. Market Size and Forecast
9.1.1. By Value & Volume
9.2. Market Share and Forecast
9.2.1. By Category
9.2.2. By Distribution Channel
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.2. Challenges
11. Market Trends and Developments
12. Policy & Regulatory Landscape
13. United States Economic Profile
14. Competitive Landscape
14.1. Company Profiles (Leading companies)
14.1.1. The Hershey Company
14.1.2. Mars Incorporated (Mars Wrigley Confectionery Us, LLC)
14.1.3. Ferrero U.S.A., Inc.
14.1.4. Lindt & Sprungli (usa) Inc. (Chocoladefabriken Lindt & Sprungli AG)
14.1.5. Theo Chocolate, Inc.
14.1.6. Fran's Chocolates, Ltd.
14.1.7. the Chickasaw Nation (Bedré Fine Chocolate)
14.1.8. Confections By Michael Recchiuti, LLC (Recchiuti Confections)
14.1.9. TCHO Ventures
14.1.10. Bon Bon Bon LLC
15. Strategic Recommendations
16. About Us & Disclaimer

 

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Summary

United States chocolate market was valued at approximately USD20 billion in 2020 and it is anticipated to reach over USD26 billion by the end of 2026, registering a CAGR of over 5.59% during the forecast period owing to the increasing availability of premium chocolates, prompted by consumers’ desire to consume chocolates and rising food culture. Furthermore, a wide range of new and innovative chocolates being offered by the manufacturers and easy availability within local market are expected to boost the demand for chocolates in the United States market.

Chocolate consumption is related to a longer life span as per some studies. According to the Harvard School of Public Health, eating a few pieces of chocolate per month can make life both sweeter and longer. According to a poll of healthy 65-year-old males, those who ate chocolate 1-3 times a month had lower mortality rate, however those who ate it 3 or more times a week had higher diabetic issues.

The United States chocolate market is segmented into product type, category, distribution channel, region, and company. Chocolate has become one of the most popular food items which is available in different categories within the United States. Based on product type, the United States chocolate market is further segmented into milk chocolate, dark chocolate, and white chocolate. Out of which, milk chocolate holds a maximum market share of around 58% in 2020, as milk chocolate has high calcium as compared dark chocolate to maintain strong bones and to sustain the healthy function of hearts, muscles, and nerves.

Based on category, the United States chocolate market is divided into countline, tablets, chocolate pouches and bags, boxed chocolates, others (seasonal chocolates, chocolate with toys, etc.). Out of which, the tablet is the fastest-growing segment with a CAGR of around 6% during the forecast period. The demand for tablet segments has increased in recent years. Chocolates are also depicted as a sign of happiness, appreciation, and love, and even they are presented as gifts over the holiday season, which are some of the reasons for driving up the seasonal chocolate demand. Chocolates are manufactured in different shapes, sizes, and colors as per the occasion. The big four seasons for seasonal chocolate, including Valentine’s Day, Easter, Halloween, and the winter holidays, have long led to huge spikes in sales and endless opportunities for new and innovative seasonal chocolates in the United States chocolate market.

Based on the distribution channel, the market is segmented into supermarkets/hypermarkets, departmental stores, convenience stores, online channels, and others (independent store, specialty, etc.). Online stores is the fastest-growing segment, having a CAGR of around 6.75% in the forecast period. Due to a growing number of Internet users, ease of access, availability on a 24/7 basis, and several choices to choose from, segment is anticipated to witness growth in the forecast period.

The Hershey Company, Mars Incorporated (Mars Wrigley Confectionery Us, LLC), Ferrero U.S.A., Inc., and Lindt & Sprungli (usa) Inc. are few of the prominent players operating in the United States chocolate market. The manufacturers are continuously focused on the development of new chocolate products to enhance their product portfolio and capture the market share. As on 25th June 2021, The Hershey Company acquired Lily’s confectionery brand to enhance its product portfolio to offer a variety of choices of chocolate products to meet the evolving needs of its consumers. This is one of the recent examples for the expansion of chocolate industry through acquisition.

Years considered for this report:
Historical Years: 2016-2020
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021
Forecast Period: 2022-2026
Objective of the Study:
• To analyze the historical growth in the market size of the United States chocolate market from 2016 to 2020.
• To estimate and forecast the market size of the United States chocolate market from 2021 to 2026 and growth rate until 2026.
• To classify and forecast the United States chocolate market based on product type category, distribution channel, region, and company.
• To identify dominant region or segment in the United States chocolate market.
• To identify drivers and challenges for the United States chocolate market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in the United States chocolate market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in the United States chocolate market.
• To identify key sustainable strategies adopted by market players in the United States chocolate market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across the United States. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research was able to include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers, distribution channels and presence of all major players across the country.
TechSci Research calculated the market size of United States chocolate market using a top-down approach, wherein data for various end-user segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated through analyzing historical data of these product types and applications for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations and financial reports were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience:
• Chocolate manufacturers, suppliers, distributors
• Market research and consulting firms
• Government bodies such as regulating authorities and policy makers
• Organizations, forums, and alliances related to chocolate industry
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, suppliers and partners, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope:
In this report, United States chocolate market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• United States Chocolate Market, By Product Type:
o Milk Chocolate
o Dark Chocolate
o White Chocolate
• United States Chocolate Market, By Category:
o Countline
o Tablets
o Chocolates Pouches & Bags
o Boxed Chocolates
o Others (Seasonal Chocolates, Chocolate with Toys, etc.)
• United States Chocolate Market, By Distributional Channel:
o Supermarkets/Hypermarket
o Departmental Store
o Convenience Store
o Online Channel
o Others (Independent Stores, Specialty etc.)

• United States Chocolate Market, By Region:
o South
o Mid-West
o West
o North-West
Competitive Landscape

Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the United States chocolate market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on United States Chocolate Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Factors Influencing Purchase Decisions
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges Faced by Customers
5.4. Preferred Distribution Channel
6. United States Chocolate Market Outlook
6.1. Market Size and Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share and Forecast
6.2.1. By Product Type (Milk Chocolate, Dark Chocolate, and White Chocolate)
6.2.2. By Category (Countline, Tablets, Chocolate Pouches and Bags, Boxed Chocolates and Others (Seasonal Chocolates, Chocolate with Toys, etc.))
6.2.3. By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarket, Departmental Store, Convenience Store, Online Channels, and Other (Independent Stores, Specialty Store, etc.))
6.2.4. By Company (2020)
6.2.5. By Region
6.3. Market Map
7. United States Milk Chocolate Market Outlook
7.1. Market Size and Forecast
7.1.1. By Value & Volume
7.2. Market Share and Forecast
7.2.1. By Category
7.2.2. By Distribution Channel
8. United States Dark Chocolate Market Outlook
8.1. Market Size and Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share and Forecast
8.2.1. By Category
8.2.2. By Distribution Channel
9. United States White Chocolate Market Outlook
9.1. Market Size and Forecast
9.1.1. By Value & Volume
9.2. Market Share and Forecast
9.2.1. By Category
9.2.2. By Distribution Channel
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.2. Challenges
11. Market Trends and Developments
12. Policy & Regulatory Landscape
13. United States Economic Profile
14. Competitive Landscape
14.1. Company Profiles (Leading companies)
14.1.1. The Hershey Company
14.1.2. Mars Incorporated (Mars Wrigley Confectionery Us, LLC)
14.1.3. Ferrero U.S.A., Inc.
14.1.4. Lindt & Sprungli (usa) Inc. (Chocoladefabriken Lindt & Sprungli AG)
14.1.5. Theo Chocolate, Inc.
14.1.6. Fran's Chocolates, Ltd.
14.1.7. the Chickasaw Nation (Bedré Fine Chocolate)
14.1.8. Confections By Michael Recchiuti, LLC (Recchiuti Confections)
14.1.9. TCHO Ventures
14.1.10. Bon Bon Bon LLC
15. Strategic Recommendations
16. About Us & Disclaimer

 

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