世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

米国キャンディ市場:製品別(シュガーキャンディ、チョコレートキャンディ、ガムキャンディ)、流通チャネル別(デパート、コンビニエンスストア、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、オンライン販売チャネル)、地域別、競争状況、予測・機会、2026年


United States Candy Market, By Product (Sugar Candy, Chocolate Candy & Gum Candy), By Distribution Channel (Departmental Stores, Convenience Stores, Supermarkets/Hypermarkets, & Online Sales Channel), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2026

米国のキャンディ市場は、2020年には19705.40百万米ドルとなり、2026年末には23617.64百万米ドルに達すると予測されています。この予測期間中は、既存製品の技術革新が進み、キャンディの需要が高まっていること... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2021年9月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
72 英語

 

サマリー

米国のキャンディ市場は、2020年には19705.40百万米ドルとなり、2026年末には23617.64百万米ドルに達すると予測されています。この予測期間中は、既存製品の技術革新が進み、キャンディの需要が高まっていることから、年率3.23%以上で成長すると予想されています。ハロウィーンやイースターなどの祝祭日に消費が増えることが、キャンディ市場の収益増加の主な要因となっています。しかし、肥満や糖尿病などの病気に対する健康志向の高まりが、米国のキャンディ市場の成長をやや阻害しています。このような状況に対処するため、各社は無糖や低カロリーのキャンディを製造しています。キャンディ業界が直面している主な課題としては、品質管理、包装・サプライチェーンに関連する政府規制の強化、消費者の嗜好の変化、健康問題などがあり、これらが2026年までの市場成長の妨げになる可能性があります。
キャンディ市場で最も有利なターゲット層は若者です。米国国勢調査局によると、2016年には3歳から17歳までの子どもが7360万人を占めています。チョコレートと非チョコレートのキャンディを問わず、さまざまな種類のキャンディを入手できるようになったことで、子どもたちの間で強い需要が生まれています。
米国のキャンディ市場は、製品、タイプ、流通チャネル、地域に基づいて分類することができます。製品別に見ると、米国のキャンディ市場は、砂糖菓子、チョコレート菓子、ガム菓子に分けられます。その中でも、チョコレートキャンディは、一口サイズのチョコレートキャンディを食べることで、お菓子の摂取量を制限するようになっていることから、市場シェアの急拡大が見込まれています。ダークチョコレートキャンディは、現在の「ヘルシーな食生活」のトレンドと相性が良い。消費者は、ダークチョコレートにはさまざまな健康上の利点があることがわかっているため、罪悪感を感じずにプレミアム・ダークチョコレート・キャンディを選んでいます。
企業は、シュガーキャンディーやガムキャンディーのカテゴリーにおいて、革新的な製品を継続的に発売し、積極的なブランディングを行っています。例えば、ビッグレッドは、マース・インコーポレイテッド社のシナモン味のガムです。マース・インコーポレイテッド社の製品開発は、糖尿病などキャンディの摂取に伴う健康リスクの高まりに対応することも目的としています。そのため、ほとんどの企業が糖尿病患者を対象とした無糖のキャンディを開発しています。

流通チャネルを考慮すると、市場は、百貨店、コンビニエンスストア、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、オンライン販売チャネルに分類されます。2020年のアメリカのキャンディ市場では、デパートが過半数のシェアを占めています。しかし、オンライン販売チャネルは、有利なオファーや割引が利用できることから、予測期間中に急速なペースで増加すると予想されています。
米国のキャンディ市場は、地域別に南部、西部、中西部、北東部に分類されます。これらの地域の中でも、西部は、特にユタ州での売上高とキャンディの需要の高さから、キャンディ市場で最も成長している地域となっています。人々はより都市化し、新しいものやその入手のしやすさを意識するようになってきています。これは、都市部では大企業が菓子市場の大部分を支配していることに起因しています。

お菓子市場は投資先としても魅力的で、いくつかの大手多国籍企業がこの市場に参入しています。この市場で事業を展開している大手企業には、マース・インコーポレイテッド、ハーシー・カンパニー、モンデリーズ・インターナショナル、フェレーラ・キャンディ・カンパニー、パーフェティ・ヴァン・メレUSA社、ゼネラル・ミルズ、トッツィー・ロール・インダストリーズ社、ザ・トップス・カンパニー社、シーズ・キャンディ・ショップス社、デメッツ・キャンディ・カンパニーなどがあります。キャンディ市場は、国内外のサプライヤーが多数存在するため、非常に細分化されています。

本レポートで考慮した年数
ヒストリカルイヤー:2016年~2019年
ベースイヤー:2020年
予測期間: 2021年
予測期間: 2022-2026
本調査の目的
- 2016年から2020年までのアメリカ合衆国のキャンディ市場規模の歴史的成長を分析すること。
- 2021年から2026年までの米国のキャンディ市場規模と2026年までの成長率を推定・予測すること。
- 米国のキャンディ市場を、製品、流通チャネル、地域、企業に基づいて分類し、予測すること。
- 米国のキャンディ市場において、支配的な地域やセグメントを特定すること。
- 米国のキャンディ市場のドライバーと課題を特定すること。
- 米国のキャンディ市場における事業拡大、新製品の発売、M&Aなどの競争力のある開発を検討すること。
- 米国のキャンディ市場で事業を展開している主要企業のプロフィールを特定・分析すること。
- 米国のキャンディ市場において、市場参加者が採用している主要な持続可能戦略を特定する。
TechSci Researchはこの調査のために、一次調査と徹底的な二次調査を行いました。まず最初に、TechSci Researchは世界中のメーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定の企業に対して一次調査を行いました。インタビューの際には、回答者に競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の限界により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Researchは、世界中のすべての主要プレーヤーのメーカー、販売チャネル、および存在を分析しました。

TechSci Research社は、米国のキャンディ市場の市場規模を、様々なセグメントのデータを記録し、将来の予測を行うボトムアップアプローチで算出しました。TechSci Research社は、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切な全体の市場規模を得るために、これらの製品タイプやアプリケーションの過去のデータを分析して外部から検証しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書などの様々な二次資料も調査しました。

主なターゲットとなるオーディエンス
- メーカー、流通業者、エンドユーザー
- 市場調査会社、コンサルティング会社
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- キャンディに関連する団体、フォーラム、アライアンスなど

本調査は、メーカー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供し、投資戦略や市場機会の活用に役立てることができます。

レポートの範囲
本レポートでは、米国のキャンディ市場を以下のカテゴリーに分類しています。また、業界動向についても以下に詳述しています。

- 米国のキャンディ市場、製品別
o 砂糖菓子
o チョコレートキャンディ
o ガムキャンディ
- 米国のキャンディ市場:流通チャネル別
o デパート
o コンビニエンスストア
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o オンライン販売チャネル
- 米国のキャンディ市場:地域別
o 南
o 西
o 中西部
o 北東部

競合他社の状況
企業のプロフィール米国のキャンディ市場に参入している主要企業を詳細に分析しています。
利用可能なカスタマイズ
与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。レポートには以下のカスタマイズオプションが用意されています。
企業情報
- 追加の市場プレーヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。

ページTOPに戻る


目次

1.製品概要
2.リサーチ・メソドロジー
3.米国キャンディ市場におけるCOVID-19の影響
4.エグゼクティブサマリー
5.お客様の声
5.1.購入意思決定に影響を与える要因
5.2.ブランド認知度
5.3.お客様が直面している課題
5.4.希望する販売チャネル
6.アメリカのキャンディ市場の展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.製品別(シュガーキャンディ、チョコレートキャンディ、ガムキャンディ
6.2.2.流通チャネル別(デパート、コンビニエンスストア、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、オンライン販売チャネル
6.2.3.企業別(2020年
6.2.4.地域別
6.3.マーケットマップ
7.アメリカの砂糖菓子市場の展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェアと予測
7.2.1.製品別(ハードキャンディ、センターフィルド、パン、その他(綿菓子、ゼリー、ロリポップ、甘草など))。
7.2.2.流通チャネル別
8.米国のチョコレート菓子市場の展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと予測
8.2.1.製品別(プレーン、センターフィルド、パンニング、ロリポップ
8.2.2.流通チャネル別
9.米国ガムキャンディ市場の展望
9.1.市場規模と予測
9.1.1.金額ベース
9.2.市場シェアと予測
9.2.1.製品別(バブルガム、チューインガム
9.2.2.流通チャネル別
10.市場力学
10.1.ドライバー
10.2.課題
11.市場動向と開発状況
12.競合状況
12.1.マース・インコーポレイテッド
12.2.ハーシー社(The Hershey Company
12.3.フェレラ キャンディ カンパニー(Ferrero SA
12.4.モンデリーズ・インターナショナル社(Mondelez International, Inc.
12.5.パーフェティ・ヴァン・メレUSA社(Perfetti Van Melle USA Inc.
12.6.ゼネラル・ミルズ、Inc.
12.7.トッツィー・ロール・インダストリーズ・インク
12.8.The Topps Company, Inc.
12.9.See's Candy Shops, Inc.
12.10.デメッツキャンディカンパニー
12.11.NVコンフィズリー トレフィン
12.12.スウィート キャンディ カンパニー
12.13.タフィー・タウン社(Taffy Town, Inc.
12.14.テイスト・オブ・ネイチャー, Inc.
12.15.クオリティー・キャンディー・カンパニー
13.戦略的提言
14.会社概要・免責事項

 

ページTOPに戻る


 

Summary

United States candy market was valued USD19705.40 million in the year 2020 and it is anticipated to reach over USD23617.64 million by the end of 2026, growing at a CAGR of over 3.23% during the forecast period owing to increasing innovation in existing products and rising demand for candies in the United States market. It is the increasing consumption during holidays like Halloween and Easter that are the primary cause of increasing revenue generation of candy market. However, rising health concerns about diseases like obesity and diabetes are somewhat inhibiting the growth of the United States candy market. To tackle this situation, sugar-free and low-calorie candies are being manufactured by the companies. Major challenges faced by the candy industry include rising government regulations related to quality control, packaging & supply chain, changing consumer preferences and health issues, which might hamper the growth of the market through 2026.
The candy market's most lucrative target demographic are young people. According to the United States Census Bureau, children aged 3 to 17 years accounted for 73.6 million in 2016. The increasing availability of various types of candy, both chocolate and non-chocolate candies, has resulted in a strong demand among children.
The United States candy market can be segregated based on product, type, distribution channels and region. In terms of product, the United States candy market is divided into sugar candy, chocolate candy, and gum candy. Among these, it is the chocolate candy that is expected to hold the fastest growing market share since individuals in the nation have started to restrict their confectionery intake by treating themselves to bite-sized chocolate candies. Dark chocolate candies go well with the country's current "healthy eating" trend. Consumers are selecting premium dark chocolate candies to have a guilt-free experience as dark chocolate has been shown to offer various health advantages.
Companies are continuously launching innovative products and taking aggressive branding initiatives in categories of sugar and gum candies. For instance, Big Red is a cinnamon-flavored gum made by Mars Incorporated. Product development by Mars Incorporated also intended to address the rising health risks associated with candy consumption, such as diabetes. Therefore, most of the companies have developed sugar-free candies aimed at the diabetic population.

While considering the distribution channels, the market is segmented into Departmental Stores, Convenience Stores, Supermarkets/Hypermarkets, and Online Sales Channel. In the year 2020, the departmental stores accounted for a majority share in the United States candy market. However, the online sales channel is expected to increase at a rapid pace during the forecast period reason being the lucrative offers and availability of discounts.
In terms of region, the United States candy market is categorized into South, West, Mid-West, and North-East. Among these regions, West is the fastest growing contributor for the candy market especially the Utah State based on sales generated and higher demand for candies in these regions. As the people are becoming more urbanized and aware of new things and their accessibility. This is owing to the fact that large corporations control a large portion of the confectionery market in urban regions.

The candy market has become an attractive destination for investments and several large multinational companies are entering into this market. Some of the major players operating in this market are Mars Incorporated, The Hershey Company, Mondelez International, Ferrera Candy Company, Perfetti Van Melle USA Inc., General Mills, Tootsie Roll Industries, Inc., The Topps Company, Inc., See's Candy Shops, Inc., and DeMet's Candy Company. The candy market is highly fragmented due to many local and international suppliers.

Years considered for this report:
Historical Years: 2016-2019
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021
Forecast Period: 2022-2026
Objective of the Study:
• To analyze the historical growth in the market size of the United States candy market from 2016 to 2020.
• To estimate and forecast the market size of the United States candy market from 2021 to 2026 and growth rate until 2026.
• To classify and forecast the United States candy market based on product, distribution channels, region, and company.
• To identify the dominant region or segment in the United States candy market.
• To identify drivers and challenges for the United States candy market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in the United States candy market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in the United States candy market.
• To identify key sustainable strategies adopted by market players in the United States candy market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across the globe. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research was able to include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers, distribution channels, and presence of all major players across the globe.

TechSci Research calculated the market size of the United States candy market using a bottom-up approach, wherein data for various segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated them through analyzing historical data of these product types and applications for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations, and financial reports were also studied by TechSci Research.

Key Target Audience:
• Manufacturers, distributors, and end users
• Market research and consulting firms
• Government bodies such as regulating authorities and policymakers
• Organizations, forums, and alliances related to candy

The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, end-users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.

Report Scope:
In this report, the United States candy market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

• United States Candy Market, By Product:
o Sugar Candy
o Chocolate Candy
o Gum Candy
• United States Candy Market, By Distribution Channels:
o Departmental Store
o Convenience Stores
o Supermarkets/Hypermarkets
o Online Sales Channel
• United States Candy Market, By Region:
o South
o West
o Mid-West
o North-East

Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the United States candy market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on United States Candy Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Factors Influencing Purchase Decisions
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges Faced by Customers
5.4. Preferred Distribution Channel
6. United States Candy Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product (Sugar Candy, Chocolate Candy, and Gum Candy)
6.2.2. By Distribution Channel (Departmental Stores, Convenience Stores, Supermarkets/Hypermarkets, and Online Sales Channel)
6.2.3. By Company (2020)
6.2.4. By Region
6.3. Market Map
7. United States Sugar Candy Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product (Hard Candies, Center Filled, Panned, and Others (Cotton Candy, Jellies, Lollipops, Licorice, etc.)
7.2.2. By Distribution Channel
8. United States Chocolate Candy Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product (Plain, Center Filled, Panned, and Lollipops)
8.2.2. By Distribution Channel
9. United States Gum Candy Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product (Bubble Gum, and Chewing Gum)
9.2.2. By Distribution Channel
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.2. Challenges
11. Market Trends & Developments
12. Competitive Landscape
12.1. Mars Incorporated
12.2. The Hershey Company
12.3. Ferrera Candy Company (Ferrero SA)
12.4. Mondelez International, Inc.
12.5. Perfetti Van Melle USA Inc.
12.6. General Mills, Inc.
12.7. Tootsie Roll Industries, Inc.
12.8. The Topps Company, Inc.
12.9. See's Candy Shops, Inc.
12.10. DeMet's Candy Company
12.11. NV Confiserie Trefin
12.12. Sweet Candy Company
12.13. Taffy Town, Inc.
12.14. Taste of Nature, Inc.
12.15. Quality Candy Company
13. Strategic Recommendations
14. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート

TechSci Research社の国別市場調査分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(candy)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/26 10:27

158.43 円

165.15 円

201.51 円

ページTOPに戻る