世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

世界の食肉市場、製品別(鶏肉、牛肉、マトン、豚肉、その他)、種類別(生・加工)、流通チャネル別(百貨店、専門店、ハイパーマーケット・スーパーマーケット、オンライン販売チャネル、その他)、地域別、競争、予測・機会、2026年


Global Meat Market, By Product (Chicken, Beef, Mutton, Pork and Others), By Type (Raw and Processed), By Distribution Channel (Departmental Stores, Specialty Stores, Hypermarket/ Supermarket, Online Sales Channel, and Others), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2026

2020年の世界の食肉市場は2,308億1,000万ドルで、2026年までの年平均成長率は4.34%以上で、2026年末には2,960億4,000万ドル以上に達すると予想されています。食肉市場は、特に先進国では安定した食品市場の一つで... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2021年9月1日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
117 英語

 

サマリー

2020年の世界の食肉市場は2,308億1,000万ドルで、2026年までの年平均成長率は4.34%以上で、2026年末には2,960億4,000万ドル以上に達すると予想されています。食肉市場は、特に先進国では安定した食品市場の一つです。また、所得水準の向上に伴い、肉を食べる人の消費パターンが継続的に増加しています。しかし、先進国の一人当たりの肉消費量は、世界平均の2倍以上であることが指摘されています。

この市場の主な傾向としては、人口の増加、所得の増加、都市化の進展、企業が提供する革新的な製品、発展途上国における食肉および食肉製品の需要の増加、健康的で倫理的な生活の影響などの付加的な要因が挙げられ、2026年までにこの市場の成長をさらに高めると考えられます。

食肉業界では、植物や動物に含まれる革新的な微生物酵素を食肉業界で使用して、肉や肉製品の食感を変えることができるような、変化に富んだ新製品の開発を余儀なくされています。これまで、食肉製品への栄養成分の添加はあまり見られませんでしたが、今後は、大手ブランドの研究開発チームによる製品の付加価値向上が期待できます。
世界の食肉市場は、タイプ別に加工品と生鮮品に分類されます。そのうち、生肉カテゴリーは世界の食肉市場の約86%を占めています。多くの先進国では、添加物や残留化学物質のない肉、最小限の加工、便利で健康的な肉製品など、さまざまな要求があるため、自家製の生肉消費の需要は今後数年間で増加すると予想されます。

地域別に見ると、世界の食肉市場は、アジア太平洋地域、ヨーロッパ、北米、南米、中東・アフリカに分類されます。これらの地域の中で、アジア太平洋地域は、市場シェアと歴史的成長の面で第1位を維持すると予想されます。また、2026年には市場全体の約45%を占めると予想されており、安定した市場を維持する欧州と北米がそれに続きます。中国は、2020年の市場規模が2,926億8,000万ドルとなり、国別では食肉産業の最大市場となります。中国は、GDPと食品消費パターンを考慮すると、今後も市場の第1位を維持すると予想されます。中国に次いで、米国とインドが世界レベルで2位と3位を占めています。

食肉市場は投資先として魅力的であり、複数の大手多国籍企業がこの市場に参入しています。主な企業としては、JBS S.A.、TYSON FOODS, INC.、Cargill Meat Solutions Corp.、WH Group Limited、BRF S.A.、SYSCO CORPORATION、Hormel Foods Corporation、ITOHAM YONEKYU HOLDINGS INC.、Vion Food Group、Minerva Foods SA、Sanderson Farms, Inc.などが挙げられます。世界の食肉市場は、国内外のサプライヤーが多数存在するため、非常に細分化されています。

本レポートで考慮した年数
- ヒストリカルイヤー:2016年~2019年
- ベースイヤー:2020年
- 予測期間: 2021年
- 予測期間: 2022-2026
本調査の目的
- 2016年から2020年までの世界の食肉市場の市場規模の過去の成長を分析すること。
- 2021年から2026年までの世界の食肉市場の市場規模および2026年までの成長率を推定・予測すること。
- 世界の食肉市場を、製品、タイプ、流通チャネル、企業、地域に基づいて分類し、予測すること。
- 世界の食肉市場において、支配的な地域やセグメントを特定すること。
- 世界の食肉市場のドライバーと課題を特定すること。
- 世界の食肉市場における事業拡大、新製品の発売、M&Aなどの競争力のある開発を検討すること。
- 世界の食肉市場で活動する主要企業のプロファイルを特定・分析すること。
- 世界の食肉市場において、市場参加者が採用している主要な持続可能戦略を特定する。
TechSci Researchはこの調査のために、一次調査と徹底的な二次調査の両方を行いました。まず最初に、TechSci Researchは世界中のメーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定の企業に対して一次調査を実施しました。インタビューの際には、回答者に競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の限界により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Researchは、国内のすべての主要プレーヤーのメーカー、構造、および存在を分析しました。

TechSci Researchは、トップダウンとボトムアップのアプローチを用いて、世界の食肉市場の市場規模を算出しました。ここでは、様々なエンドユーザーセグメントのデータを記録し、将来の予測を行いました。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切な全体の市場規模を得るために、これらの種類や用途の過去のデータを分析することで外部から検証しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書などの様々な二次資料も調査しました。

主要なターゲットオーディエンス
- メーカー、流通業者、エンドユーザー
- 市場調査会社、コンサルティング会社
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- 食肉に関連する団体、フォーラム、アライアンスなど

本調査は、メーカー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供し、投資の戦略化や市場機会の活用に役立つものである。

レポートの範囲
本レポートでは、世界の食肉市場を以下のカテゴリーに分類しています。また、業界動向についても以下に詳述しています。

- 世界の食肉市場、製品別。
o 鶏肉
o 牛肉
o 豚肉
o マトン
o その他(鳥肉、トルコ肉、鹿肉、その他
- 世界の食肉市場、タイプ別
o 生
o 加工品
- 世界の食肉市場、流通チャネル別
o デパート
o 専門店
o ハイパーマーケット・スーパーマーケット
o オンライン販売
o その他(直販店、一般小売店、その他
- 世界の食肉市場、地域別
o アジア太平洋地域
中国
インド
ベトナム
日本
インドネシア
ヨーロッパ
ロシア
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
北アメリカ
アメリカ
カナダ
メキシコ
南米
ブラジル
アルゼンチン
コロンビア
o 中近東・アフリカ
イラン
南アフリカ
エジプト
サウジアラビア

競合他社の状況
企業プロフィール世界の食肉市場に参入している主要企業の詳細な分析。
利用可能なカスタマイズ
与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。レポートには以下のカスタマイズオプションが用意されています。
企業情報
- 追加の市場プレーヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。

ページTOPに戻る


目次

1.製品概要
2.リサーチ・メソドロジー
3.世界の食肉市場におけるCOVID-19の影響
4.エグゼクティブサマリー
5.お客様の声
5.1.購入の頻度
5.2.購入意思決定に影響を与える要因
5.3.購入後の課題
5.4.希望する販売チャネル
6.世界の食肉市場の展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.製品別(鶏肉、牛肉、豚肉、マトン、その他(鳥類、七面鳥、鹿肉など)) 2.
6.2.2.タイプ別(生・加工)
6.2.3.流通チャネル別(百貨店、専門店、ハイパーマーケット・スーパーマーケット、オンライン販売、その他(直販店、一般小売店など)) 2.4.
6.2.4.地域別
6.2.5.企業別(2020年
6.3.マーケットマップ
7.アジア太平洋地域の食肉市場の展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェア・予測
7.2.1.製品別
7.2.2.タイプ別
7.2.3.販売チャネル別
7.2.4.国別
7.3.アジア太平洋地域国別分析
7.3.1.中国の食肉市場の展望
7.3.1.1.市場規模と予測
7.3.1.1.1.金額ベース
7.3.1.2.市場シェアと展望
7.3.1.2.1.製品別
7.3.1.2.2.タイプ別
7.3.1.2.3.販売チャネル別
7.3.2.インド食肉市場の展望
7.3.2.1.市場規模と予測
7.3.2.1.1.金額ベース
7.3.2.2.市場シェアと展望
7.3.2.2.1.製品別
7.3.2.2.2.タイプ別
7.3.2.2.3.販売チャネル別
7.3.3.ベトナム食肉市場の展望
7.3.3.1.市場規模と予測
7.3.3.1.1.金額ベース
7.3.3.2.市場シェアと展望
7.3.3.2.1.製品別
7.3.3.2.2.タイプ別
7.3.3.2.3.販売チャネル別
7.3.4.日本の食肉市場の展望
7.3.4.1.市場規模と予測
7.3.4.1.1.金額ベース
7.3.4.2.市場シェアと展望
7.3.4.2.1.製品別
7.3.4.2.2.タイプ別
7.3.4.2.3.販売チャネル別
7.3.5.インドネシアの食肉市場の展望
7.3.5.1.市場規模と予測
7.3.5.1.1.金額ベース
7.3.5.2.市場シェアと展望
7.3.5.2.1.製品別
7.3.5.2.2.タイプ別
7.3.5.2.3.販売チャネル別
8.欧州食肉市場の展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェア・予測
8.2.1.製品別
8.2.2.タイプ別
8.2.3.販売チャネル別
8.2.4.国別
8.3.ヨーロッパ国別分析
8.3.1.ロシアの食肉市場の展望
8.3.1.1.市場規模と予測
8.3.1.1.1.金額ベース
8.3.1.2.市場シェアと展望
8.3.1.2.1.製品別
8.3.1.2.2.タイプ別
8.3.1.2.3.販売チャネル別
8.3.2.ドイツ食肉市場の展望
8.3.2.1.市場規模と予測
8.3.2.1.1.金額ベース
8.3.2.2.市場シェアと展望
8.3.2.2.1.製品別
8.3.2.2.2.タイプ別
8.3.2.2.3.販売チャネル別
8.3.3.フランス食肉市場の展望
8.3.3.1.市場規模と予測
8.3.3.1.1.金額ベース
8.3.3.2.市場シェアと展望
8.3.3.2.1.製品別
8.3.3.2.2.タイプ別
8.3.3.2.3.販売チャネル別
8.3.4.イギリスの食肉市場の展望
8.3.4.1.市場規模と予測
8.3.4.1.1.金額ベース
8.3.4.2.市場シェアと展望
8.3.4.2.1.製品別
8.3.4.2.2.タイプ別
8.3.4.2.3.販売チャネル別
8.3.5.イタリアの食肉市場の展望
8.3.5.1.市場規模と予測
8.3.5.1.1.金額ベース
8.3.5.2.市場シェアと展望
8.3.5.2.1.製品別
8.3.5.2.2.タイプ別
8.3.5.2.3.販売チャネル別
9.北米の食肉市場の展望
9.1.市場規模と予測
9.1.1.金額ベース
9.2.市場シェア・予測
9.2.1.製品別
9.2.2.タイプ別
9.2.3.販売チャネル別
9.2.4.国別
9.3.北アメリカ国別分析
9.3.1.米国の食肉市場の展望
9.3.1.1.市場規模と予測
9.3.1.1.1.金額ベース
9.3.1.2.市場シェアと展望
9.3.1.2.1.製品別
9.3.1.2.2.タイプ別
9.3.1.2.3.販売チャネル別
9.3.2.カナダの食肉市場の展望
9.3.2.1.市場規模と予測
9.3.2.1.1.金額ベース
9.3.2.2.市場シェアと展望
9.3.2.2.1.製品別
9.3.2.2.2.タイプ別
9.3.2.2.3.販売チャネル別
9.3.3.メキシコ食肉市場の展望
9.3.3.1.市場規模と予測
9.3.3.1.1.金額ベース
9.3.3.2.市場シェアと展望
9.3.3.2.1.製品別
9.3.3.2.2.タイプ別
9.3.3.2.3.販売チャネル別
10.南米の食肉市場の展望
10.1.市場規模と予測
10.1.1.金額ベース
10.2.市場シェア・予測
10.2.1.製品別
10.2.2.タイプ別
10.2.3.販売チャネル別
10.2.4.国別
10.3.南米国別分析
10.3.1.ブラジルの食肉市場の展望
10.3.1.1.市場規模と予測
10.3.1.1.1.金額ベース
10.3.1.2.市場シェアと展望
10.3.1.2.1.製品別
10.3.1.2.2.タイプ別
10.3.1.2.3.販売チャネル別
10.3.2.アルゼンチン食肉市場の展望
10.3.2.1.市場規模と予測
10.3.2.1.1.金額ベース
10.3.2.2.市場シェアと展望
10.3.2.2.1.製品別
10.3.2.2.2.タイプ別
10.3.2.2.3.販売チャネル別
10.3.3.コロンビアの食肉市場の展望
10.3.3.1.市場規模と予測
10.3.3.1.1.金額ベース
10.3.3.2.市場シェアと展望
10.3.3.2.1.製品別
10.3.3.2.2.タイプ別
10.3.3.2.3.販売チャネル別
11.中近東・アフリカの食肉市場の展望
11.1.市場規模と予測
11.1.1.金額ベース
11.2.市場シェア・予測
11.2.1.製品別
11.2.2.タイプ別
11.2.3.販売チャネル別
11.2.4.国別
11.3.中近東・アフリカ国別分析
11.3.1.イランの食肉市場の展望
11.3.1.1.市場規模と予測
11.3.1.1.1.金額ベース
11.3.1.2.市場シェアと展望
11.3.1.2.1.製品別
11.3.1.2.2.タイプ別
11.3.1.2.3.販売チャネル別
11.3.2.南アフリカの食肉市場の展望
11.3.2.1.市場規模と予測
11.3.2.1.1.金額ベース
11.3.2.2.市場シェアと展望
11.3.2.2.1.製品別
11.3.2.2.2.タイプ別
11.3.2.2.3.販売チャネル別
11.3.3.エジプト食肉市場の展望
11.3.3.1.市場規模と予測
11.3.3.1.1.金額ベース
11.3.3.2.市場シェアと展望
11.3.3.2.1.製品別
11.3.3.2.2.タイプ別
11.3.3.2.3.販売チャネル別
11.3.4.サウジアラビアの食肉市場の展望
11.3.4.1.市場規模と予測
11.3.4.1.1.金額ベース
11.3.4.2.市場シェアと展望
11.3.4.2.1.製品別
11.3.4.2.2.タイプ別
11.3.4.2.3.販売チャネル別
12.マーケットダイナミクス
12.1.ドライバー
12.2.課題
13.市場動向と開発
14.競合他社の状況
14.1.JBS S.A.
14.2.Tyson Foods, Inc.
14.3.カーギル・ミート・ソリューションズ・コーポレーション
14.4.WHグループ株式会社
14.5.BRF S.A.
14.6.シスコ・コーポレーション
14.7.ホーメル・フーズ・コーポレーション
14.8.伊藤ハム米久ホールディングス株式会社
14.9.ビオン食品グループ
14.10.ミネルバフーズSA
15.戦略的提言
16.会社概要・免責事項

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global meat market in the year 2020 was valued at USD2308.61 billion and is expected to reach over USD2960.04 billion by the end of 2026, growing at a CAGR of over 4.34% through 2026. Meat market is among one of the stable food markets especially in the developed countries. Continuous rise in the consumption pattern of meat eaters has been increased with a rise in the income level of people. However, it has been noted that the meat per capita consumption in developed countries is twice more than world average level.

Some of the major trends of this market include growing population, rising income and growing urbanization, innovative products offered by the company, increasing demand for meat and meat products in developing countries and additional factors like influence of healthy and ethical living will further enhance the growth of this market through 2026.

The meat industry is forced to develop new products with altered and novel formulations, such as innovative microbial enzymes in plant or animal could be used in meat industry to modify the texture of meats and meat products. Until now any growth in the addition of nutrients to meat products hasn’t been seen, but in the future, we can expect from the research and development teams of the leading brands to add value to the products.
The global meat market is categorized based on type into processed and raw. Among them, the raw category represents almost 86% of the global meat market. As many of the industrial nations have different demands such as meat with no additives or chemical residues, minimal processing, convenient and healthy meat products, the demand for homemade and raw meat consumption is expected to increase in the upcoming years.

In terms of region, the global meat market is categorized into Asia-Pacific, Europe, North America, South America, and Middle East & Africa. Among these regions, Asia-Pacific is expected to maintain the first position in terms of market share and historical growth. As well as it is expected to contribute almost 45% of the total market for the estimated the year of 2026, followed by Europe and North America, which are expected to remain stable markets. China holds the largest market of the meat industry in terms of the country with a market size of USD292.68 billion in the year 2020. It is expected to maintain the first position in the market considering the GDP and the food consumption pattern. After China, United States of America and India hold the second and third positions at the global level.

The meat market has become an attractive destination for investments and several large multinational companies are entering this market. Some of the major companies are JBS S.A., TYSON FOODS, INC., Cargill Meat Solutions Corp., WH Group Limited, BRF S.A., SYSCO CORPORATION, Hormel Foods Corporation, ITOHAM YONEKYU HOLDINGS INC., Vion Food Group, Minerva Foods SA, and Sanderson Farms, Inc., etc. The global meat market is highly fragmented due to many local and international suppliers.

Years considered for this report:
• Historical Years: 2016-2019
• Base Year: 2020
• Estimated Year: 2021
• Forecast Period: 2022–2026
Objective of the Study:
• To analyze the historical growth in the market size of the global meat market from 2016 to 2020.
• To estimate and forecast the market size of the global meat market from 2021 to 2026 and growth rate until 2026.
• To classify and forecast global meat market based on product, type, distribution channel, company, and region.
• To identify the dominant region or segment in the global meat market.
• To identify drivers and challenges for the global meat market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in the global meat market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in global meat market.
• To identify key sustainable strategies adopted by market players in the global meat market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across the globe. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers, structures, and presence of all major players across the country.

TechSci Research calculated the market size of the global Meat market using a top-down and bottom-up approach, wherein data for the various end-user segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated them through analyzing historical data of these types and applications for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations, and financial reports were also studied by TechSci Research.

Key Target Audience:
• Manufacturers, distributors, and end-users
• Market research and consulting firms
• Government bodies such as regulating authorities and policymakers
• Organizations, forums, and alliances related to meat

The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, end-users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.

Report Scope:
In this report, global meat market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

• Global Meat Market, By Product:
o Chicken
o Beef
o Pork
o Mutton
o Others (Birds, Turkey, Venison, etc.)
• Global Meat Market, By Type:
o Raw
o Processed
• Global Meat Market, By Distribution Channel:
o Departmental Stores
o Specialty Stores
o Hypermarket/ Supermarket
o Online Sales Channel
o Others (Direct Sellers, General Merchandised Retailers, etc.)
• Global Meat Market, By Region:
o Asia-Pacific
 China
 India
 Vietnam
 Japan
 Indonesia
o Europe
 Russia
 Germany
 France
 United Kingdom
 Italy
o North America
 United States
 Canada
 Mexico
o South America
 Brazil
 Argentina
 Colombia
o Middle East and Africa
 Iran
 South Africa
 Egypt
 Saudi Arabia

Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the global meat market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on Global Meat Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Frequency of Purchase
5.2. Factors Affecting Purchase Decision
5.3. Challenges Post Purchase
5.4. Preferred Distribution Channel
6. Global Meat Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product (Chicken, Beef, Pork, Mutton and Others (Birds, Turkey, Venison, etc.))
6.2.2. By Type (Raw and Processed)
6.2.3. By Distribution Channel (Departmental Stores, Specialty Stores, Hypermarket/ Supermarket, Online Sales Channel and Others (Direct Sellers, General Merchandised Retailers, etc.))
6.2.4. By Region
6.2.5. By Company (2020)
6.3. Market Map
7. Asia-Pacific Meat Market Outlook
7.1. Market Size and Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product
7.2.2. By Type
7.2.3. By Distribution Channel
7.2.4. By Country
7.3. Asia-Pacific: Country Analysis
7.3.1. China Meat Market Outlook
7.3.1.1. Market Size and Forecast
7.3.1.1.1. By Value
7.3.1.2. Market Share and Forecast
7.3.1.2.1. By Product
7.3.1.2.2. By Type
7.3.1.2.3. By Distribution Channel
7.3.2. India Meat Market Outlook
7.3.2.1. Market Size and Forecast
7.3.2.1.1. By Value
7.3.2.2. Market Share and Forecast
7.3.2.2.1. By Product
7.3.2.2.2. By Type
7.3.2.2.3. By Distribution Channel
7.3.3. Vietnam Meat Market Outlook
7.3.3.1. Market Size and Forecast
7.3.3.1.1. By Value
7.3.3.2. Market Share and Forecast
7.3.3.2.1. By Product
7.3.3.2.2. By Type
7.3.3.2.3. By Distribution Channel
7.3.4. Japan Meat Market Outlook
7.3.4.1. Market Size and Forecast
7.3.4.1.1. By Value
7.3.4.2. Market Share and Forecast
7.3.4.2.1. By Product
7.3.4.2.2. By Type
7.3.4.2.3. By Distribution Channel
7.3.5. Indonesia Meat Market Outlook
7.3.5.1. Market Size and Forecast
7.3.5.1.1. By Value
7.3.5.2. Market Share and Forecast
7.3.5.2.1. By Product
7.3.5.2.2. By Type
7.3.5.2.3. By Distribution Channel
8. Europe Meat Market Outlook
8.1. Market Size and Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product
8.2.2. By Type
8.2.3. By Distribution Channel
8.2.4. By Country
8.3. Europe: Country Analysis
8.3.1. Russia Meat Market Outlook
8.3.1.1. Market Size and Forecast
8.3.1.1.1. By Value
8.3.1.2. Market Share and Forecast
8.3.1.2.1. By Product
8.3.1.2.2. By Type
8.3.1.2.3. By Distribution Channel
8.3.2. Germany Meat Market Outlook
8.3.2.1. Market Size and Forecast
8.3.2.1.1. By Value
8.3.2.2. Market Share and Forecast
8.3.2.2.1. By Product
8.3.2.2.2. By Type
8.3.2.2.3. By Distribution Channel
8.3.3. France Meat Market Outlook
8.3.3.1. Market Size and Forecast
8.3.3.1.1. By Value
8.3.3.2. Market Share and Forecast
8.3.3.2.1. By Product
8.3.3.2.2. By Type
8.3.3.2.3. By Distribution Channel
8.3.4. United Kingdom Meat Market Outlook
8.3.4.1. Market Size and Forecast
8.3.4.1.1. By Value
8.3.4.2. Market Share and Forecast
8.3.4.2.1. By Product
8.3.4.2.2. By Type
8.3.4.2.3. By Distribution Channel
8.3.5. Italy Meat Market Outlook
8.3.5.1. Market Size and Forecast
8.3.5.1.1. By Value
8.3.5.2. Market Share and Forecast
8.3.5.2.1. By Product
8.3.5.2.2. By Type
8.3.5.2.3. By Distribution Channel
9. North America Meat Market Outlook
9.1. Market Size and Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product
9.2.2. By Type
9.2.3. By Distribution Channel
9.2.4. By Country
9.3. North America: Country Analysis
9.3.1. United States Meat Market Outlook
9.3.1.1. Market Size and Forecast
9.3.1.1.1. By Value
9.3.1.2. Market Share and Forecast
9.3.1.2.1. By Product
9.3.1.2.2. By Type
9.3.1.2.3. By Distribution Channel
9.3.2. Canada Meat Market Outlook
9.3.2.1. Market Size and Forecast
9.3.2.1.1. By Value
9.3.2.2. Market Share and Forecast
9.3.2.2.1. By Product
9.3.2.2.2. By Type
9.3.2.2.3. By Distribution Channel
9.3.3. Mexico Meat Market Outlook
9.3.3.1. Market Size and Forecast
9.3.3.1.1. By Value
9.3.3.2. Market Share and Forecast
9.3.3.2.1. By Product
9.3.3.2.2. By Type
9.3.3.2.3. By Distribution Channel
10. South America Meat Market Outlook
10.1. Market Size and Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Product
10.2.2. By Type
10.2.3. By Distribution Channel
10.2.4. By Country
10.3. South America: Country Analysis
10.3.1. Brazil Meat Market Outlook
10.3.1.1. Market Size and Forecast
10.3.1.1.1. By Value
10.3.1.2. Market Share and Forecast
10.3.1.2.1. By Product
10.3.1.2.2. By Type
10.3.1.2.3. By Distribution Channel
10.3.2. Argentina Meat Market Outlook
10.3.2.1. Market Size and Forecast
10.3.2.1.1. By Value
10.3.2.2. Market Share and Forecast
10.3.2.2.1. By Product
10.3.2.2.2. By Type
10.3.2.2.3. By Distribution Channel
10.3.3. Colombia Meat Market Outlook
10.3.3.1. Market Size and Forecast
10.3.3.1.1. By Value
10.3.3.2. Market Share and Forecast
10.3.3.2.1. By Product
10.3.3.2.2. By Type
10.3.3.2.3. By Distribution Channel
11. Middle East & Africa Meat Market Outlook
11.1. Market Size and Forecast
11.1.1. By Value
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Product
11.2.2. By Type
11.2.3. By Distribution Channel
11.2.4. By Country
11.3. Middle East & Africa: Country Analysis
11.3.1. Iran Meat Market Outlook
11.3.1.1. Market Size and Forecast
11.3.1.1.1. By Value
11.3.1.2. Market Share and Forecast
11.3.1.2.1. By Product
11.3.1.2.2. By Type
11.3.1.2.3. By Distribution Channel
11.3.2. South Africa Meat Market Outlook
11.3.2.1. Market Size and Forecast
11.3.2.1.1. By Value
11.3.2.2. Market Share and Forecast
11.3.2.2.1. By Product
11.3.2.2.2. By Type
11.3.2.2.3. By Distribution Channel
11.3.3. Egypt Meat Market Outlook
11.3.3.1. Market Size and Forecast
11.3.3.1.1. By Value
11.3.3.2. Market Share and Forecast
11.3.3.2.1. By Product
11.3.3.2.2. By Type
11.3.3.2.3. By Distribution Channel
11.3.4. Saudi Arabia Meat Market Outlook
11.3.4.1. Market Size and Forecast
11.3.4.1.1. By Value
11.3.4.2. Market Share and Forecast
11.3.4.2.1. By Product
11.3.4.2.2. By Type
11.3.4.2.3. By Distribution Channel
12. Market Dynamics
12.1. Drivers
12.2. Challenges
13. Market Trends and Developments
14. Competitive Landscape
14.1. JBS S.A.
14.2. Tyson Foods, Inc.
14.3. Cargill Meat Solutions Corp.
14.4. WH Group Limited
14.5. BRF S.A.
14.6. Sysco Corporation
14.7. Hormel Foods Corporation
14.8. Itoham Yonekyu Holdings Inc.
14.9. Vion Food Group
14.10. Minerva Foods SA
15. Strategic Recommendations
16. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート

TechSci Research社の世界/地域別市場調査分野での最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る