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米国食肉市場:製品別(鶏肉、牛肉、豚肉、マトン、その他)、タイプ別(原材料、加工品)、流通チャネル別(百貨店、専門店、ハイパーマーケット・スーパーマーケット、オンライン販売チャネル、その他)、地域別、国別、競争予測・機会、2026年


United States Meat Market, By Product (Chicken, Beef, Pork, Mutton, and Others), By Type (Raw and Processed), By Distribution Channels (Departmental Stores, Specialty Stores, Hypermarket/ Supermarket, Online Sales Channel and Others), By Region, By States, Competition Forecast & Opportunities, 2026

米国の食肉市場は、2020年には2,625億4,000万ドル、2026年末には3,080億ドル以上に達すると予測されており、予測期間中の年平均成長率は約2.83%です。この市場の成長は、肉には鉄分、マグネシウム、亜鉛、ナイア... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2021年10月1日 US$3,500
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76 英語

 

サマリー

米国の食肉市場は、2020年には2,625億4,000万ドル、2026年末には3,080億ドル以上に達すると予測されており、予測期間中の年平均成長率は約2.83%です。この市場の成長は、肉には鉄分、マグネシウム、亜鉛、ナイアシン、セレン、リボフラビン、ビタミンB群が多く含まれており、これらの成分が食物をエネルギーに変換するのに役立つことが要因と考えられます。また、肉は満足感を与えることで、空腹感をコントロールし、食物をより効果的に代謝することで、ダイエットにも役立つ。

ハンバーガー、ステーキ、ベーコン、チキンなど様々な形で、肉はアメリカの食生活の中で重要な役割を果たしています。What We Eat in America(WWEIA)のデータによると、アメリカ人男性は1日平均4.8オンス、女性は3.13オンスの肉を食べていますが、その消費量は推奨オンス数よりも少ないのです。また、アメリカ人は世界の先進国の中でも、特に肉や鶏肉製品にかける費用が少ない国だと言われています。

米国の食肉市場は、製品、タイプ、流通チャネル、地域、州に基づいて分類されます。製品別に見ると、米国の食肉市場を支配しているのは鶏肉であり、2020年の米国人一人当たりのブロイラー鶏の消費量は96.4ポンドでした。米国農務省とEconomic Research Serviceの発表によると、2030年には、アメリカ人は一人当たり101.1ポンドのブロイラー鶏を消費する見込みです。以上のように、食肉市場では今後数年間、鶏肉部門が優位性を維持すると予想されます。

市場は、流通チャネル別に、百貨店、専門店、ハイパーマーケット/スーパー、オンライン販売チャネル、その他に分類されます。しかし、米国では2020年までに、デパートが食肉市場の大半を占めています。しかし、魅力的なオファーや割引があることから、オンライン販売チャネルは予測期間中に急速に成長すると考えられます。

地域別に見ると、米国の食肉市場は、南部、西部、中西部、北東部に分類されます。これらの地域の中では、南部諸州が、特にジョージア州、アラバマ州、アーカンソー州などの鶏肉製品の供給に大きく貢献しています。しかし、消費量では、人口、国内総生産(GDP)、個人所得などの要素を考慮すると、西部地域のカリフォルニア州が第1位となります。

食肉産業は投資先としても人気があり、巨大なグローバル企業が複数参入している。Tyson Foods, Inc.、JBS USA Holdings, Inc.、Cargill Meat Solutions Corp.、Smithfield Foods Inc.、Sysco Corporation、Hormel Foods Corporation、Perdue Farms, Inc.、OSI Group、Marfrig United States Foods S.A. (National Beef Packing Company LLC)、Sanderson Farms, Inc.などが、この分野の有力な競合企業です。国内外の複数のサプライヤーが存在するため、食肉市場は非常に競争が激しくなっています。

このレポートで考慮した年数
ヒストリカルイヤー:2016-2019
基準年:2020年
推計期間: 2021年
予測期間: 2022-2026
本調査の目的
- 2016年から2020年までの米国の食肉市場の市場規模の歴史的成長を分析すること。
- 2021年から2026年までのアメリカ合衆国の食肉市場の市場規模と2026年までの成長率を推定・予測すること。
- 米国の食肉市場を、製品、タイプ、流通チャネル、地域、州、企業に基づいて分類し、予測すること。
- 米国の食肉市場において、支配的な地域や州を特定すること。
- 米国の食肉市場のドライバーと課題を特定すること。
- 米国の食肉市場における拡張、新製品の発売、M&Aなどの競争力のある開発を検討すること。
- 米国の食肉市場で事業を展開している主要企業のプロフィールを特定・分析すること。
- 米国の食肉市場において、市場参加者が採用している主要な持続可能戦略を特定する。
TechSci Researchはこの調査のために、一次調査と徹底的な二次調査を行いました。最初に、TechSci Researchは米国内の企業のリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定の企業に対して一次調査を行いました。インタビューの際には、回答者に競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の限界により特定できなかった企業を含めることができました。TechSci Researchは、米国内のすべての主要プレーヤーの企業、流通チャネル、および存在を分析しました。

TechSci Researchは、様々なセグメントのデータを記録し、将来の予測を行うボトムアップアプローチにより、米国の食肉市場の市場規模を算出しました。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切な全体の市場規模を得るために、これらの製品タイプやアプリケーションの過去のデータを分析して外部から検証しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書などの様々な二次資料も調査しました。

主なターゲットとなるオーディエンス
- メーカー、流通業者、エンドユーザー
- 市場調査会社、コンサルティング会社
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- 食肉市場に関連する団体、フォーラム、アライアンスなど

本調査は、メーカー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供し、投資の戦略化や市場機会の活用に役立てることができます。

レポートの範囲
本レポートでは、米国の食肉市場を以下のカテゴリーに分類しています。また、業界動向についても以下に詳述しています。

- 米国の食肉市場、製品別
o 鶏肉
o 牛肉
o 豚肉
o マトン
o その他(鳥肉、トルコ肉、鹿肉、その他
- 米国の食肉市場、タイプ別
o 生
o 加工
- 米国の食肉市場、流通チャネル別
o デパート
o 専門店
o ハイパーマーケット・スーパーマーケット
o オンライン販売
o その他(直販店、一般小売店、その他
- 米国の食肉市場、地域別
o 南
o 西部
o 中西部
o 北東部
- 米国食肉市場:上場企業上位10州別
o カリフォルニア
o テキサス
フロリダ
o ニューヨーク
ジョージア
o ペンシルバニア
o イリノイ
オハイオ
o ノースカロライナ
o Michigan

競合他社の状況
企業プロフィール米国の食肉市場に参入している主要企業の詳細な分析。
利用可能なカスタマイズ
与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。レポートには以下のカスタマイズオプションが用意されています。
企業情報
- 追加の市場プレーヤーの詳細な分析とプロファイリング(最大5社まで)。

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目次

1.製品概要
2.リサーチ・メソドロジー
3.米国食肉市場におけるCOVID-19の影響
4.エグゼクティブサマリー
5.お客様の声
5.1.購入の頻度
5.2.購入意思決定に影響を与える要因
5.3.購入後の課題
5.4.希望する販売チャネル
6.米国の食肉市場の展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.製品別(鶏肉、牛肉、豚肉、マトン、その他(鳥類、七面鳥、鹿肉など)) 2.
6.2.2.タイプ別(生・加工)
6.2.3.流通チャネル別(百貨店、専門店、ハイパーマーケット・スーパーマーケット、オンライン販売、その他(直販店、一般小売店など)) 2.4.
6.2.4.地域別
6.2.5.州別
6.2.6.企業別(2020年
6.3.マーケットマップ
7.アメリカの鶏肉市場の展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェアと予測
7.2.1.タイプ別
7.2.2.販売チャネル別
8.米国の牛肉市場の展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと予測
8.2.1.タイプ別
8.2.2.販売チャネル別
9.米国の豚肉市場の展望
9.1.市場規模と予測
9.1.1.金額ベース
9.2.市場シェアと予測
9.2.1.タイプ別
9.2.2.販売チャネル別
10.アメリカのマトン肉市場の展望
10.1.市場規模と予測
10.1.1.金額ベース
10.2.市場シェアと予測
10.2.1.タイプ別
10.2.2.販売チャネル別
11.マーケットダイナミクス
11.1.ドライバー
11.2.課題
12.市場動向と開発状況
13.競合状況
13.1.タイソン・フーズ社
13.2.JBS USA Holdings, Inc.
13.3.カーギル・ミート・ソリューションズ・コーポレーション
13.4.スミスフィールド・フード社
13.5.シスコ・コーポレーション
13.6.ホーメル・フーズ・コーポレーション
13.7.Perdue Farms, Inc.
13.8.OSIグループ
13.9.Marfrig United States Foods S.A. (National Beef Packing Company LLC)
13.10.サンダーソン・ファームズ社(Sanderson Farms, Inc.
13.11.ConAgra Foods Inc.
13.12.アメリカン・フーズ・グループLLC
13.13.コーク・フーズ・エルエルシー
13.14.キーストーンフーズLLC
13.15.オスカー・メイヤー(クラフト・ハインツ社の一部
14.戦略的提言
15.会社概要・免責事項

 

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Summary

United States meat market stood at USD262.54 billion in the year 2020, and is anticipated to reach over USD308 billion by the end of 2026, growing at a CAGR of around 2.83% during the forecast period. Growth in the market can be attributed to the factor that meat is high in iron, magnesium, zinc, niacin, selenium, riboflavin, and B-vitamins, all of which aid in the conversion of food into energy. Meat also helps lose weight by offering a sense of satisfaction that helps them control their hunger and metabolize food more effectively.

Meat plays an important role within the American diet, in various forms like burgers, steaks, bacon, and chicken, etc. As per the data by What We Eat in America (WWEIA), the American men on average eat 4.8 ounces of meat per day and women eat 3.13 ounces of meat per day, even though the consumption is lesser than the recommended ounces. It is also said that Americans are the ones who spend less than any other developed nation in the world, specifically on meat and poultry products.

The United States meat market can be segregated based on product, type, distribution channels, region, and states. In terms of products, it is chicken that dominates the United States meat market as Americans consumed 96.4 pounds of broiler chickens per capita in the year 2020. According to USDA and Economic Research Service figures, by 2030, Americans are likely to consume 101.1 pounds of broiler chickens per capita. As per the abovementioned facts and figures, the chicken segment is expected to maintain its dominance in the meat market during the forthcoming years as well.

Based on distribution channel, market is segmented into departmental stores, specialty stores, hypermarket/supermarket, online sales channel and others. However, department stores have accounted for the majority of the meat market in the United States by 2020. However, due to the tempting offers and discounts available, the online sales channel is likely to grow at a quick rate during the forecast period.

In terms of region, the United States Meat market is categorized into South, West, Mid-West, and North-East. Among these regions, the Southern States are the major contributors to the supply of chicken products, especially Georgia, Alabama, and Arkansas. However, in terms of consumption, the California State of a Western region holds the first rank based on factors like population, gross domestic product (GDP), and personal income.

The meat industry has been a popular investment destination, with several huge global corporations joining the market. Tyson Foods, Inc., JBS USA Holdings, Inc., Cargill Meat Solutions Corp., Smithfield Foods Inc., Sysco Corporation, Hormel Foods Corporation, Perdue Farms, Inc., OSI Group, Marfrig United States Foods S.A. (National Beef Packing Company LLC), and Sanderson Farms, Inc. are some of the prominent competitors in this sector. Owing to the presence of several local and international suppliers, the meat market is highly competitive.

Years considered for this report:
Historical Years: 2016-2019
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021
Forecast Period: 2022-2026
Objective of the Study:
• To analyze the historical growth in the market size of the United States meat market from 2016 to 2020.
• To estimate and forecast the market size of the United States meat market from 2021 to 2026 and growth rate until 2026.
• To classify and forecast the United States meat market based on product, type, distribution channels, region, states and company.
• To identify the dominant region or state in the United States meat market.
• To identify drivers and challenges for the United States meat market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in the United States meat market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in the United States meat market.
• To identify key sustainable strategies adopted by market players in the United States meat market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of companies within the United States. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research was able to include the companies which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the companies, distribution channels, and presence of all major players across the United States.

TechSci Research calculated the market size of the United States meat market using a bottom-up approach, wherein data for various segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated them through analyzing historical data of these product types and applications for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations, and financial reports were also studied by TechSci Research.

Key Target Audience:
• Manufacturers, distributors, and end users
• Market research and consulting firms
• Government bodies such as regulating authorities and policymakers
• Organizations, forums, and alliances related to meat market

The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, end-users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.

Report Scope:
In this report, the United States meat market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

• United States Meat Market, By Product:
o Chicken
o Beef
o Pork
o Mutton
o Others (Birds, Turkey, Venison, etc.)
• United States Meat Market, By Type:
o Raw
o Processed
• United States Meat Market, By Distribution Channels:
o Departmental Stores
o Specialty Stores
o Hypermarket/ Supermarket
o Online Sales Channel
o Others (Direct Sellers, General Merchandised Retailers, etc.)
• United States Meat Market, By Region:
o South
o West
o Mid-West
o North-East
• United States Meat Market, By Top 10 Listed States:
o California
o Texas
o Florida
o New York
o Georgia
o Pennsylvania
o Illinois
o Ohio
o North Carolina
o Michigan

Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the United States meat market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on United States Meat Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Frequency of Purchase
5.2. Factors Affecting Purchase Decision
5.3. Challenges Post Purchase
5.4. Preferred Distribution Channel
6. United States Meat Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product (Chicken, Beef, Pork, Mutton and Others (Birds, Turkey, Venison, etc.))
6.2.2. By Type (Raw and Processed)
6.2.3. By Distribution Channel (Departmental Stores, Specialty Stores, Hypermarket/ Supermarket, Online Sales Channel and Others (Direct Sellers, General Merchandised Retailers, etc.))
6.2.4. By Region
6.2.5. By States
6.2.6. By Company (2020)
6.3. Market Map
7. United States Chicken Meat Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Type
7.2.2. By Distribution Channel
8. United States Beef Meat Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Type
8.2.2. By Distribution Channel
9. United States Pork Meat Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Type
9.2.2. By Distribution Channel
10. United States Mutton Meat Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Type
10.2.2. By Distribution Channel
11. Market Dynamics
11.1. Drivers
11.2. Challenges
12. Market Trends & Developments
13. Competitive Landscape
13.1. Tyson Foods, Inc.
13.2. JBS USA Holdings, Inc.
13.3. Cargill Meat Solutions Corp.
13.4. Smithfield Foods Inc.
13.5. Sysco Corporation
13.6. Hormel Foods Corporation
13.7. Perdue Farms, Inc.
13.8. OSI Group
13.9. Marfrig United States Foods S.A. (National Beef Packing Company LLC)
13.10. Sanderson Farms, Inc.
13.11. ConAgra Foods Inc.
13.12. American Foods Group LLC
13.13. Koch Foods LLC
13.14. Keystone Foods LLC
13.15. Oscar Mayer (Part of Kraft Heinz Co.)
14. Strategic Recommendations
15. About Us & Disclaimer

 

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