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米国乳製品市場:製品タイプ別(飲用乳、チーズ、ヨーグルト、バター、その他)、流通チャネル別(デパート、コンビニエンスストア、スーパーマーケット・ハイパーマーケット、オンライン、その他)、地域別、上位10州別、競争予測・機会、2026年


United States Dairy Market, By Product Type (Drinking Milk, Cheese, Yogurt, Butter and Others), By Distribution Channel (Departmental Stores, Convenience Stores, Supermarket/Hypermarket, Online, and Others), By Region, By Top 10 States, Competition Forecast & Opportunities, 2026

米国の乳製品市場は、2020年に1,029億4,000万ドル、2026年には1,372億2,000万ドルに達すると予測されています。若年人口の増加、健康志向の高まり、一人当たりの個人所得の増加などにより、2026年までの年平均成... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2021年10月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス
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77 英語

 

サマリー

米国の乳製品市場は、2020年に1,029億4,000万ドル、2026年には1,372億2,000万ドルに達すると予測されています。若年人口の増加、健康志向の高まり、一人当たりの個人所得の増加などにより、2026年までの年平均成長率は4.96%となります。米国では、肥満率の増加に伴い、より健康的なライフスタイルを求める消費者が増えており、乳製品の需要が増加すると予想されています。米国疾病予防管理センターによると、米国における肥満の割合は1999-2000年の30.5%から2017-2018年には42.4%に増加しています。このため、米国では、加工された食品よりも健康的な代替品として、乳製品の需要が高まっています。しかし、原材料、調達、製造プロセスに関する企業の透明性が高まったことで、消費者の乳製品に対する認識が変化しています。
米国の乳製品市場は、製品タイプ別、流通チャネル別、地域別、上位10州別、企業別などのセグメントに分かれています。製品タイプ別では、米国の乳製品市場は、飲用乳、チーズ、ヨーグルト、バター、その他に分類されます。その中でも飲用乳は、2020年の市場シェアが約38%となり、米国の乳製品市場を支配しています。しかし、米国では、オーガニックミルクや豆乳などの付加価値の高い製品に対する消費者の嗜好が高まっているため、飲用乳の前年比は減少傾向にあります。飲料用牛乳の製品タイプに基づいて、市場はスキムミルク、ホールミルク、フレーバーミルクに分けられます。中でもフレーバーミルクは、保存期間が長く、若い世代を中心に消費者の嗜好が変化していることから、すべての飲用乳製品タイプの中で最も急速に成長すると予想されています。チーズ製品のタイプに基づいて、市場はモッツァレラチーズ、チェダーチーズ、その他に分けられます。中でもモッツァレラチーズは、ピザやパスタ、ハンバーガーなどのファーストフードで使用されることが多いため、チーズ市場を席巻しています。ヨーグルトの製品タイプに基づいて、市場はフレーバータイプとノンフレーバータイプに分けられます。その中でもフレーバータイプは市場を支配しており、消費者の嗜好の変化や様々なフレーバーが市場に出回っていることから、予測期間中もその優位性が続くと予想されます。バターの製品タイプに基づいて、市場は有塩、無塩、その他に分けられています。その中でも有塩は市場を支配しており、保存期間が長く、食品業界からの需要が高まっていることから、予測期間中もその優位性を維持すると予想されます。
米国の乳製品市場は、流通チャネル別に、デパート、コンビニエンスストア、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、オンライン、その他に分類されます。中でもデパートは、様々な種類の乳製品を提供しており、米国の乳製品市場を席巻しています。
米国の乳製品市場は、地域別に南部、西部、中西部、北西部に分かれています。北東部は、人口の増加、国内総所得の増加、一人当たりの個人所得の増加により、米国の乳製品市場で最も成長している地域です。米国の乳製品市場で事業を展開している主要企業には、Dairy Farmers of America Inc.、Saputo Cheese USA Inc.、Land O'Lakes, Inc.、Danone North America、Lactalis American Group, Inc.などがあります。
本レポートで考慮した年数
ヒストリカルイヤー:2016年~2019年
ベースイヤー:2020年
推定期間: 2021E
予測期間: 2022F-2026F
本調査の目的
- 2016年から2020年までのアメリカ合衆国の乳製品市場の市場規模の歴史的な成長を分析すること。
- 2021年から2026年までのアメリカ合衆国の乳製品市場の市場規模と2026年までの成長率を推定・予測すること。
- 米国の乳製品市場を、製品タイプ、販売チャネル、地域、上位10州、企業に基づいて定義、分類、予測すること。
- 米国の乳製品市場規模を製品タイプ別(飲用乳、チーズ、ヨーグルト、バター、その他)に分析・予測すること。
- 米国の乳製品市場規模を流通チャネル別に分析・予測する。
- 南部、西部、中西部、北東部の4つの地域別に、詳細な市場区分と市場規模の予測を検討する。
- 米国の乳製品市場における事業拡大、新製品の発売、政府の政策や投資、新規参入者などの競争力のある開発を検討する。
- 米国の乳製品市場で活動する主要企業を戦略的に紹介する。

TechSci Researchは、本調査のために一次調査と徹底的な二次調査を行いました。まず、米国内の主要な乳製品企業のリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定の企業に対して一次調査を行いました。インタビューの際には、企業の担当者に主要製品、製品の価格、競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の限界により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Researchは、全国の主要な乳製品メーカーの製品タイプ、流通チャネル、上位10州、地域別の存在感を分析しました。
TechSci Researchは、トップダウンのアプローチで米国の乳製品市場規模を算出しました。ここでは、製品タイプ、流通チャネルにおけるメーカーの価値シェアデータを記録し、将来の予測を行いました。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、各セグメントの過去の販売データを分析して外部から検証し、全体の市場規模を算出しました。また、企業の年次報告書、世界銀行、国際貿易センター、米国国勢調査局、プレスリリース、業界誌、業界レポート、ニュースデイリー、信頼できる有料データベース、独自のデータベースなど、さまざまな二次資料も調査しました。

対象となる主なオーディエンス
- 乳製品メーカー/輸入業者、サプライヤー、流通業者、その他の関係者。
- 乳製品市場に関連する業界団体、組織、フォーラム、アライアンス。
- 規制当局や政策立案者などの政府機関。
- 市場調査会社、コンサルティング会社
本調査は、乳製品メーカー、流通業者、ディーラー、政策立案者などの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供するのに役立ちます。また、この調査は、今後数年間にどの市場セグメントをターゲットにすべきかを決定し、投資を戦略的に行い、市場の成長を利用する際にも役立つでしょう。
レポートの範囲
本レポートでは、アメリカ合衆国の乳製品市場を、以下にも詳述した業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。
- 米国の乳製品市場、製品タイプ別。
飲用乳
スキムミルク
ホールミルク
フレーバー付きミルク
o チーズ
モッツァレラ
チェダー
その他(アメリカンチーズ、イタリアンチーズ、その他のチーズ)
o ヨーグルト
フレーバー付き
ノンフレーバー
o バター
塩入りバター
無塩バター
その他
- アメリカの乳製品市場:流通チャネル別
o デパート
o コンビニエンスストア
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o オンライン
o その他
- アメリカの乳製品市場、地域別
o 南
o 西部
o 中西部
o 北東部
競争状況
企業プロフィール米国の乳製品市場に参入している主要企業の詳細な分析を行っています。
カスタム化の可能性
与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。レポートには以下のカスタマイズオプションが用意されています。
チャネルパートナー分析
- すべての主要地域における代理店やディーラーの詳細なリストです。
企業情報
- 追加の市場プレーヤーの詳細な分析とプロファイリング(最大5社まで)。

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目次

1.製品概要
2.リサーチ・メソドロジー
3.米国乳製品市場におけるCOVID-19の影響
4.エグゼクティブサマリー
5.お客様の声
5.1.購入意思決定に影響を与える要因
5.2.ブランド認知度
5.3.お客様が直面している課題
6.米国の乳製品市場の展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.製品タイプ別(飲用乳、チーズ、ヨーグルト、バター、その他(クリーム、アイスクリーム、バターミルクなど)) 2.
6.2.2.流通チャネル別(デパート、コンビニエンスストア、スーパーマーケット、オンライン、その他(直販、施設販売など)) 2.3.
6.2.3.地域別
6.2.4.トップ10州別
6.2.5.企業別(2020年)
6.3.マーケットマップ
7.米国の飲用乳市場の展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェアと予測
7.2.1.製品タイプ別(スキムミルク、ホールミルク、フレーバーミルク
7.2.2.流通チャネル別
8.米国のチーズ市場の展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと予測
8.2.1.製品タイプ別(モッツァレラチーズ、チェダーチーズ、その他
8.2.2.流通チャネル別
9.米国ヨーグルト市場の展望
9.1.市場規模と予測
9.1.1.金額ベース
9.2.市場シェアと予測
9.2.1.製品タイプ別(フレーバータイプ、ノンフレーバータイプ
9.2.2.流通チャネル別
10.米国のバター市場の展望
10.1.市場規模と予測
10.1.1.金額ベース
10.2.市場シェアと予測
10.2.1.製品タイプ別(有塩バター、無塩バター、その他(クラスターバター、クラリファイドバターなど)) 2.
10.2.2.流通チャネル別
11.市場力学
11.1.ドライバー
11.2.課題
12.市場動向と開発状況
13.政策・規制動向
14.米国の経済概要
15.競争環境
15.1.Dairy Farmers of America Inc.
15.2.サプートチーズUSA社(Saputo Cheese USA Inc.
15.3.ランド・オ・レイクス社(Land O'Lakes, Inc.
15.4.ダノンノースアメリカ
15.5.ラクタリス・アメリカン・グループ・インク
15.6.カリフォルニア・デイリーズ・インク
15.7.クラフト・ハインツ・カンパニー
15.8.ネスレUSA、Inc.
15.9.アグロピュール社
15.10.プレーリー・ファームズ・デイリー社(Prairie Farms Dairy, Inc.
15.11.シュライバーフーズ社
15.12.ゼネラル・ミルズ、Inc.
15.13.コナグラ・ブランズ、Inc.
15.14.グレートレイクス・チーズ・カンパニー、Inc.
15.15.レプリノ・フーズ・カンパニー
16.戦略的提言
17.会社概要・免責事項

 

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Summary

United States dairy market stood at USD102.94 billion in 2020 and is projected to reach USD137.22 billion by 2026, growing at a CAGR of 4.96% through 2026F due to increasing young population, rising health-conscious consumers and strong per capita personal income. With the increasing consumer commitment toward healthier lifestyle on account of increasing obesity rate among the population, the demand for dairy products is expected to increase in the United States. According to the Centers for Disease Control and Prevention, the obesity prevalence in the United States had increased from 30.5% in 1999-2000 to 42.4%in 2017 –2018. This has led to increased demand for dairy products in the United States as they are considered a healthier alternative over-processed food items. However, increasing transparency related to ingredients, sourcing, and manufacturing processes from the companies has changed consumers perception toward dairy products.
United States dairy market is divided into the following segments, including product type, distribution channel, region, by top 10 states and by company. In terms of product type segment, the United States dairy market is segmented into drinking milk, cheese, yogurt, butter, and others. Among them, drinking milk dominated the United States dairy market with a market share of around 38 % in 2020. However, year-on-year trends of drinking milk are declining in the United States due to increasing consumer preference towards value-added products like organic milk, soy milk, etc. Based on the drinking milk product type, the market is divided into skim milk, whole milk, flavored milk. Among them, flavored milk is expected to be the fastest-growing among all the drinking milk product types due to longer shelf-life and changing consumer taste, especially among young generations. Based on cheese product type, the market is divided into mozzarella, cheddar, and others. Among them, mozzarella cheese has dominated the cheese market due to the increasing consumption of fast foods like pizza, pasta, burger in which mozzarella is cheese is mostly used. Based on the yogurt product type, the market is divided into flavored and non-flavored. Among them, flavored is dominating the market and is expected to continue its dominance in the forecast period due to changing consumer taste and availability of various flavors in the market. Based on butter product type, the market is divided into salted, unsalted, and others. Among them, salted has dominated the market and is expected to continue its dominance in the forecast period due to longer shelf life and growing demand from the food industry.
Based on distribution channel segment, the United States dairy market is segmented into departmental stores, convenience stores, supermarket/hypermarket, online, & others. Among them, departmental stores are dominating the United States dairy market due to availability of a variety of dairy products.
Based on region, the United States dairy market is segmented into South, West, Midwest, Northwest. The Northeast region is the fastest growing in the United States Dairy market on account of increasing population, rising gross domestic income, and per capita personal income. Some of the major players operating in the United States dairy market are Dairy Farmers of America Inc., Saputo Cheese USA Inc., Land O’Lakes, Inc., Danone North America, Lactalis American Group, Inc., and Others.
Years considered for this report:
Historical Years: 2016-2019
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021E
Forecast Period: 2022F-2026F
Objective of the Study:
• To analyze the historical growth in the market size of the United States dairy market from 2016 to 2020.
• To estimate and forecast the market size of United States dairy market from 2021 to 2026 and growth rate until 2026.
• To define, classify and forecast the United States dairy market based on product type, distribution channel, region, top 10 states, and company.
• To analyze and forecast the United States dairy market size with respect to product type (drinking milk, cheese, yogurt, butter, and others)
• To analyze and forecast the United States dairy market size with respect to distribution channel.
• To scrutinize the detailed market segmentation and forecast the market size based on four regions, namely – South, West, Midwest, and Northeast.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, government policy and investments and new entrants in the United States dairy market.
• To strategically profile leading players operating in the United States dairy market.

TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of leading dairy companies across the United States. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the company personnel were also enquired about their key products, prices of products and competitors. Through this technique, TechSci Research was able to include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the product type, distribution channel, top 10 states, and regional presence of all major dairy companies across the country.
TechSci Research calculated the United States dairy market size using a top-down approach, where manufacturers’ value share data for product type, distribution channel was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from industry experts and company representatives and externally validated through analyzing historical sales data of respective segments to arrive at the overall market size. Various secondary sources such as company annual reports, World Bank, International Trade Centre, United States Census Bureau, press releases, industry magazines, industry reports, news dailies, credible paid databases and proprietary databases were also studied by TechSci Research.

Key Target Audience:
• Dairy manufacturers/importers, suppliers, distributors, and other stakeholders.
• Trade associations, organizations, forums, and alliances related to dairy market.
• Government bodies such as regulating authorities and policy makers.
• Market research and consulting firms.
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for industry stakeholders, such as dairy manufacturers, distributors, dealers, and policy makers. The study would also help them in deciding which market segments should be targeted over the coming years to strategize investments and capitalize on growth of the market.
Report Scope:
In this report, United States dairy market has been segmented into the following categories in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• United States Dairy Market, By Product Type:
o Drinking Milk
 Skim Milk
 Whole Milk
 Flavored Milk
o Cheese
 Mozzarella
 Cheddar
 Others (American cheese, Italian cheese & other cheese)
o Yogurts
 Flavored
 Non-Flavored
o Butter
 Salted Butter
 Unsalted Butter
 Others
• United States Dairy Market, By Distribution Channel:
o Departmental Stores
o Convenience Stores
o Supermarket/Hypermarket
o Online
o Others
• United States Dairy Market, By Region:
o South
o West
o Midwest
o Northeast
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies operating in the United States dairy market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Channel Partner Analysis
• Detailed list of distributors and dealers across all major regions.
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on United States Dairy Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Factors Influencing Purchase Decisions
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges Faced by Customer
6. United States Dairy Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Drinking Milk, Cheese, Yogurt, Butter, & Others (Cream, Ice-Cream, Butter Milk, etc.))
6.2.2. Distribution Channel (Departmental Stores, Convenience Stores, Supermarket/Hypermarket, Online & Others (Direct Sales, Institutional Sales, etc.))
6.2.3. By Region
6.2.4. By Top 10 States
6.2.5. By Company (2020)
6.3. Market Map
7. United States Drinking Milk Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Type (Skim Milk, Whole Milk, Flavored Milk)
7.2.2. By Distribution Channel
8. United States Cheese Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Type (Mozzarella, Cheddar & Others)
8.2.2. By Distribution Channel
9. United States Yogurt Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Type (Flavored and Non-Flavored)
9.2.2. By Distribution Channel
10. United States Butter Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Product Type (Salted Butter, Unsalted Butter and Others (Clustered Butter, Clarified Butter, etc.)
10.2.2. By Distribution Channel
11. Market Dynamics
11.1. Drivers
11.2. Challenges
12. Market Trends & Developments
13. Policy & Regulatory Landscape
14. United States Economic Profile
15. Competitive Landscape
15.1. Dairy Farmers of America Inc.
15.2. Saputo Cheese USA Inc.
15.3. Land O’Lakes, Inc.
15.4. Danone North America
15.5. Lactalis American Group, Inc.
15.6. California Dairies, Inc.
15.7. The Kraft Heinz Company
15.8. Nestlé USA, Inc.
15.9. Agropur Inc.
15.10. Prairie Farms Dairy, Inc.
15.11. Schreiber Foods, Inc.
15.12. General Mills, Inc.
15.13. Conagra Brands, Inc.
15.14. Great Lakes Cheese Company, Inc.
15.15. Leprino Foods Company
16. Strategic Recommendations
17. About Us & Disclaimer

 

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