世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

米国ホットドリンク市場:製品タイプ別(コーヒー、紅茶、その他(モルトベースドリンク、ホットチョコレート、アップルサイダー))、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、コーヒーショップ、デパート、オンライン、その他)、地域別、競争予測・機会、2026年


United States Hot Drinks Market, By Product Type (Coffee, Tea, and Others (Malt-Based Drinks, Hot Chocolate, and Apple Cider)), By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Coffee Shops, Departmental Stores, Online, and Others), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2026

米国のホットドリンク市場は、2020年には約300億ドルとなり、今後6%以上のCAGRで成長し、2026年末には約440億ドルに達すると予測されています。米国のホットドリンク市場は、消費者の嗜好の変化や多忙なライフス... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2021年11月11日 US$3,500
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
78 英語

 

サマリー

米国のホットドリンク市場は、2020年には約300億ドルとなり、今後6%以上のCAGRで成長し、2026年末には約440億ドルに達すると予測されています。米国のホットドリンク市場は、消費者の嗜好の変化や多忙なライフスタイルを背景に、一貫した成長を遂げています。さらに、この市場の成長に寄与しているその他の主な要因として、既存のサービスにおける技術革新の増加、提供される製品の魅力的なパッケージ、さまざまなフレーバーの提供などが挙げられます。これらの要因が、2026年まで米国のホットドリンク市場の成長を牽引すると予想されます。

ホットドリンクの分野では、現在、コーヒーや紅茶などの飲み物の研究と生産が中心となっています。これらの飲料は、心臓病のリスク低減、体重管理、エネルギーの増強など、一定の健康効果をもたらします。最近の消費者は、自分の健康や衛生に対する意識が高まっています。そのため、消費者の需要に応えるために、企業は健康効果のある革新的な製品を開発しています。さらに、消費者の性質、味覚、嗜好は絶えず変化しているため、新製品の発売は他の何よりも最も重要な戦略となっています。例えば、2021年、ネスレは米国でスターバックスの新しいスプリングコーヒーを発売しました。スターバックス ハニー&マダガスカル バニラ フレーバー コーヒー」や、アフリカとラテンアメリカ産のブラックコーヒーをブレンドし、チョコレートとドライフルーツの香りを加えた「スターバックス スプリング デイ コンビネーション」などがその製品です。また、企業は国境を越えたM&Aによる開発を受け入れており、フットプリントの強化に効果を発揮しています。例えば、2020年にKeurig Dr Pepperは、The Red River Beverage GroupとThe Made-Rite Co.の製造・販売・流通権を買収しました。

米国のホットドリンク市場は、製品タイプ、流通チャネル、地域、企業に分かれています。流通チャネルでは、米国のホットドリンク市場は、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コーヒーショップ、デパート、オンライン、その他に分類されます。このうち、スーパーマーケット/ハイパーマーケットチャネルは、2020年には約30%の市場シェアを獲得し、米国のホットドリンク市場を席巻しています。

地域別に見ると、米国のホットドリンク市場は、南部、西部、北東部、中西部に分類されます。米国内では、人口の増加とコーヒーショップやカフェの数の多さから、南部が最大の市場シェアを占めます。また、南部地域は米国のホットドリンク市場全体の約35%のシェアを占めており、今後もその優位性は続くと予想されます。

ホットドリンクの市場は、有利な経済機会に発展しています。その結果、多くの大手国際企業がこの分野に参入しています。ネスレUSA、スターバックス・コーポレーション、キューリグ・ドクター・ペッパー・インク、J.M.スマッカー・カンパニー、クラフト・ハインツ・カンパニー、ユニリーバ・ユナイテッド・ステーツ・インク、ヘイン・セレスティアル・グループ・インク、ラバッツァ・プレミアム・コフィーズ・コーポレーションなどがその例です。米国のホットドリンク市場は、国内外の多くの企業が参入しているため、非常に細分化されています。

本レポートで考慮した年数
- ヒストリカルイヤー:2016年~2019年
- ベースイヤー:2020年
- 推定期間: 2021年
- 予測期間: 2022-2026
本調査の目的
- 2016年から2020年までのアメリカ合衆国のホットドリンク市場規模の歴史的成長を分析すること。
- 2021年から2026年までのアメリカ合衆国のホットドリンク市場規模および2026年までの成長率を推定・予測すること。
- 米国のホットドリンク市場をタイプ別、流通チャネル別、地域別、企業別に分類し、予測すること。
- 米国のホットドリンク市場における支配的な地域やセグメントを特定すること。
- 米国のホットドリンク市場のドライバーと課題を特定すること。
- 米国のホットドリンク市場における事業拡大、新サービスの開始、M&Aなどの競争力のある開発を検討すること。
- 米国のホットドリンク市場で事業を展開している主要企業のプロフィールを特定・分析すること。
- 米国のホットドリンク市場において、市場参加者が採用している主要な持続可能戦略を特定する。
TechSci Researchはこの調査のために、一次調査と徹底的な二次調査を行いました。まず最初に、TechSci Researchは国内のメーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定の企業に対して一次調査を行いました。インタビューの際には、回答者に競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の限界により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Researchは、国内のすべての主要プレイヤーのメーカーと存在を分析しました。

TechSci Researchは、ボトムアップアプローチにより、アメリカのホットドリンク市場の市場規模を算出しました。ここでは、様々なセグメントのデータを記録し、将来の予測を行いました。TechSci Research社は、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、これらのサービスの過去のデータを分析することで外部から検証し、適切な全体の市場規模を算出しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書などの様々な二次資料も調査しました。

主要なターゲットオーディエンス
- 製造業者、および販売業者
- 市場調査会社、コンサルティング会社
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- ホットドリンク市場に関連する団体、フォーラム、アライアンスなど

本調査は、ホットドリンクの提供者、販売者などの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供し、投資の戦略化や市場機会の活用に役立てることができます。

レポートの範囲
本レポートでは、米国のホットドリンク市場を以下のカテゴリーに分類しています。また、業界動向についても以下に詳述しています。

- 米国のホットドリンク市場、製品タイプ別
o コーヒー
o お茶
o その他
- アメリカのホットドリンク市場:流通チャネル別
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o コーヒーショップ
o デパート
o オンライン
o その他
- 米国のホットドリンク市場(地域別
o 南部
o 中西部
o 西
o 北東部

競合他社の状況
企業プロフィールアメリカのホットドリンク市場に参入している主要企業の詳細な分析を行っています。
利用可能なカスタマイズ。
与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションをご用意しています。
企業情報
- 追加の市場プレーヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。

ページTOPに戻る


目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on United States Hot Drinks Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Factors Influencing Purchase Decisions
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges Faced by Customer
5.4. Preferred Distribution Channel
6. United States Hot Drinks Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Coffee, Tea and Others (Malt-Based Drinks, Hot Chocolate and Apple Cider))
6.2.2. By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Coffee Shops, Departmental Stores, Online, Others (Drink Stores, Specialty Store, etc.))
6.2.3. By Region
6.2.4. By Company (2020)
6.3. Market Map
7. United States Coffee Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Category
7.2.2. By Distribution Channel
8. United States Tea Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Category
8.2.2. By Distribution Channel
9. Market Dynamics
9.1. Drivers
9.2. Challenges
10. Market Trends and Developments
11. Competitive Landscape
11.1. Nestlé USA
11.2. Starbucks Corporation
11.3. Keurig Dr Pepper Inc.
11.4. The J. M. Smucker Company
11.5. Peet’s Coffee & Tea, LLC
11.6. The Kraft Heinz Company
11.7. Unilever United States, Inc.
11.8. Tata Consumer Products US Holdings Inc.
11.9. The Hain Celestial Group, Inc.
11.10. Lavazza Premium Coffees Corp.
11.11. La Colombe Coffee Roasters
11.12. The Bigelow Tea Company
11.13. Reily Foods Company
11.14. The Republic of Tea
11.15. Tea Forté Inc
12. Strategic Recommendations
13. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る


 

Summary

United States hot drinks market was valued at approximately USD30 billion in 2020, and is projected to grow at CAGR of over 6% in the forecast years to reach around USD44 billion by the end of 2026. The United States hot drinks market is witnessing consistent growth, owing to the constant change in consumer tastes and preferences and hectic lifestyle of consumers. Additionally, some of the other major factors contributing to the growth of this market include increased innovation in existing services, attractive packaging of the products offered, and availability of different flavors. All of these factors are expected to drive the growth of the United States hot drinks market through 2026.

The hot drinks sector is currently focused on the study and production of drinks such as coffee, tea, and so on. These drinks provide certain health benefits such as reduced risk of heart diseases, weight management and energy boosting. Consumers nowadays are becoming more conscious towards their health and hygiene. Therefore, to meet consumer demand, companies are coming up with innovative products with health benefits. Moreover, due to the continuously changing nature, taste, and preferences of consumers, the launch of a new product has become the most crucial strategy above all others. For instance, in 2021, Nestlé introduced new Starbucks spring coffees in the United States. Starbucks Honey & Madagascar Vanilla Flavored Coffee and Starbucks Spring Day Combination, a blend of black coffee from Africa and Latin America with overtones of chocolate and dried fruits, are among the products in this category. In addition, firms have embraced development through transnational mergers and acquisitions, which have been effective in strengthening their footprint. For instance, in 2020, Keurig Dr Pepper acquired the manufacturing, sales and distribution rights of The Red River Beverage Group and The Made-Rite Co.

The United States hot drinks market is segmented into product type, distribution channel, region, and company. In terms of distribution channel, the United States hot drinks market is segmented into supermarkets/hypermarkets, coffee shops, departmental stores, online and others. Among these, the supermarket/hypermarket channel dominated the United States hot drinks market with a market share of around 30% in the year 2020.

In terms of region, the United States hot drinks market is categorized into South, West, North-East, and Mid-West. Within the United States, the South region captures the largest market share due to increased population and large number of coffee shops and cafes found in this region. Also, the South region has captured almost 35% of the total market share in the United States hot drinks market and is expected to continue its dominance in the forecast years.

The market for hot drinks has evolved into a lucrative economic opportunity. As a result, a number of major international corporations are entering this sector. Some of the major companies are Nestlé USA, Starbucks Corporation, Keurig Dr Pepper Inc., The J.M. Smucker Company, The Kraft Heinz Company, Unilever United States, Inc., The Hain Celestial Group, Inc., and Lavazza Premium Coffees Corp. The United States hot drinks market is highly fragmented due to the presence of many local and international players.

Years considered for this report:
• Historical Years: 2016-2019
• Base Year: 2020
• Estimated Year: 2021
• Forecast Period: 2022-2026
Objective of the Study:
• To analyze the historical growth in the market size of United States hot drinks market from 2016 to 2020.
• To estimate and forecast the market size of United States hot drinks market from 2021 to 2026 and growth rate until 2026.
• To classify and forecast United States hot drinks market based on type, distribution channel, region, and company.
• To identify dominant region or segment in the United States hot drinks market.
• To identify drivers and challenges for United States hot drinks market.
• To examine competitive developments such as expansions, new services launch, mergers & acquisitions, etc., in the United States hot drinks market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in United States hot drinks market.
• To identify key sustainable strategies adopted by market players in the United States hot drinks market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across the country. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers and presence of all major players across the country.

TechSci Research calculated the market size of the United States hot drinks market using a bottom-up approach, wherein data for the various segment was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated them through analyzing historical data of these services for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations, and financial reports were also studied by TechSci Research.

Key Target Audience:
• Manufacturers, and distributors
• Market research and consulting firms
• Government bodies such as regulating authorities and policymakers
• Organizations, forums, and alliances related to hot drinks market

The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as hot drinks providers, distributors, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.

Report Scope:
In this report, United States hot drinks market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

• United States Hot Drinks Market, By Product Type:
o Coffee
o Tea
o Others
• United States Hot Drinks Market, By Distribution Channel:
o Supermarkets/Hypermarkets
o Coffee Shops
o Departmental Stores
o Online
o Others
• United States Hot Drinks Market, By Region:
o South
o Mid-West
o West
o North-East

Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in United States hot drinks market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on United States Hot Drinks Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Factors Influencing Purchase Decisions
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges Faced by Customer
5.4. Preferred Distribution Channel
6. United States Hot Drinks Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Coffee, Tea and Others (Malt-Based Drinks, Hot Chocolate and Apple Cider))
6.2.2. By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Coffee Shops, Departmental Stores, Online, Others (Drink Stores, Specialty Store, etc.))
6.2.3. By Region
6.2.4. By Company (2020)
6.3. Market Map
7. United States Coffee Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Category
7.2.2. By Distribution Channel
8. United States Tea Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Category
8.2.2. By Distribution Channel
9. Market Dynamics
9.1. Drivers
9.2. Challenges
10. Market Trends and Developments
11. Competitive Landscape
11.1. Nestlé USA
11.2. Starbucks Corporation
11.3. Keurig Dr Pepper Inc.
11.4. The J. M. Smucker Company
11.5. Peet’s Coffee & Tea, LLC
11.6. The Kraft Heinz Company
11.7. Unilever United States, Inc.
11.8. Tata Consumer Products US Holdings Inc.
11.9. The Hain Celestial Group, Inc.
11.10. Lavazza Premium Coffees Corp.
11.11. La Colombe Coffee Roasters
11.12. The Bigelow Tea Company
11.13. Reily Foods Company
11.14. The Republic of Tea
11.15. Tea Forté Inc
12. Strategic Recommendations
13. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート

TechSci Research社の通信回線分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(channel)の最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/20 10:26

155.91 円

165.77 円

200.60 円

ページTOPに戻る