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欧州衛生陶器市場 2022-2028


EUROPE SANITARY WARE MARKET 2022-2028

マーケットアウトルック Tritonのレポートでは、ヨーロッパの衛生陶器市場は、2019-2028年の予測期間中にCAGR 3.42%(収益ベース)、2.93%(数量ベース)で増殖すると判断しています。フランス、イタリア、ロシ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Triton Market Research
トリトンマーケットリサーチ
2022年1月10日 US$1,500
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サマリー

マーケットアウトルック
Tritonのレポートでは、ヨーロッパの衛生陶器市場は、2019-2028年の予測期間中にCAGR 3.42%(収益ベース)、2.93%(数量ベース)で増殖すると判断しています。フランス、イタリア、ロシア、スペイン、ドイツ、イギリス、レスト・オブ・ヨーロッパを合わせて、同地域の市場を形成しています。
イタリアの建設業界は、2020年のパンデミック発生により悪影響を受けた。しかし、EU復興基金の支援などにより、今後数年で回復し、力強く成長すると予測されています。また、イタリア政府は、経済の再出発とインフラ網の近代化のために、130の戦略的建設プロジェクトに対する規制を解除すると発表しました。このような建設業界の動向は、イタリアの衛生陶器の需要を形成しています。このことは、市場の成長を促進することになります。
フランス政府は、国内のインフラ整備と改修に68億ユーロの支出を計画しています。また、2018年から2037年の間に交通インフラの整備に800億ユーロを投資する政府の計画により、この分野の長期的な成長が期待される。同様に、2024年にパリで開催されるオリンピックに向けても準備が進められており、これは現在ヨーロッパで進行中の最大のインフラプロジェクトと言われています。このようなインフラ整備の進展は、衛生陶器の普及につながるものと期待されています。その結果、今後数年間、フランスにおける研究市場の発展を後押しすることになるでしょう。


競争力のある展望
衛生陶器市場の著名な企業は、Grohe AG、Laufen Bathrooms AG、Lixil Group Corporation、Corona、Lecico Egypt、Duratex、Geberit AG、Cera Sanitaryware Limited、Kohler Co、Villeroy & Boch AGなどである。

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目次

MARKET OUTLOOK
Triton’s report has determined the European sanitary ware market to proliferate with a CAGR of 3.42% (by revenue) and 2.93% (by volume) during the forecast period 2019-2028. France, Italy, Russia, Spain, Germany, the United Kingdom, and Rest of Europe together form the market in the region.
The construction industry in Italy was adversely affected by the pandemic outbreak in 2020. It is, however, forecasted to recover and grow strongly in the next few years, with support from EU Recovery funds, among other factors. The Government of Italy also announced that it would lift restrictions on 130 strategic construction projects to relaunch the economy and modernize its infrastructure network. Such trends in the construction industry are shaping the demand for sanitary ware in Italy. This, in turn, will foster market growth.
The Government of France is planning to spend EUR 6.8 billion for infrastructure development and refurbishment in the country. Long-term growth in this sector is also expected to be driven by the government’s plan to invest EUR 80 billion on developing the transport infrastructure between 2018 and 2037. Similarly, preparations are underway for the upcoming Olympics event in Paris in 2024, which is said to be the biggest infrastructure project underway in Europe at present. The growth in infrastructural activity is expected to create opportunities for the adoption of sanitary ware. This will consequently bolster the development of the studied market in France in the coming years.


COMPETITIVE OUTLOOK
The prominent companies in the sanitary ware market include Grohe AG, Laufen Bathrooms AG, Lixil Group Corporation, Corona, Lecico Egypt, Duratex, Geberit AG, Cera Sanitaryware Limited, Kohler Co, and Villeroy & Boch AG.




 

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Summary

MARKET OUTLOOK
Triton’s report has determined the European sanitary ware market to proliferate with a CAGR of 3.42% (by revenue) and 2.93% (by volume) during the forecast period 2019-2028. France, Italy, Russia, Spain, Germany, the United Kingdom, and Rest of Europe together form the market in the region.
The construction industry in Italy was adversely affected by the pandemic outbreak in 2020. It is, however, forecasted to recover and grow strongly in the next few years, with support from EU Recovery funds, among other factors. The Government of Italy also announced that it would lift restrictions on 130 strategic construction projects to relaunch the economy and modernize its infrastructure network. Such trends in the construction industry are shaping the demand for sanitary ware in Italy. This, in turn, will foster market growth.
The Government of France is planning to spend EUR 6.8 billion for infrastructure development and refurbishment in the country. Long-term growth in this sector is also expected to be driven by the government’s plan to invest EUR 80 billion on developing the transport infrastructure between 2018 and 2037. Similarly, preparations are underway for the upcoming Olympics event in Paris in 2024, which is said to be the biggest infrastructure project underway in Europe at present. The growth in infrastructural activity is expected to create opportunities for the adoption of sanitary ware. This will consequently bolster the development of the studied market in France in the coming years.


COMPETITIVE OUTLOOK
The prominent companies in the sanitary ware market include Grohe AG, Laufen Bathrooms AG, Lixil Group Corporation, Corona, Lecico Egypt, Duratex, Geberit AG, Cera Sanitaryware Limited, Kohler Co, and Villeroy & Boch AG.



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MARKET OUTLOOK
Triton’s report has determined the European sanitary ware market to proliferate with a CAGR of 3.42% (by revenue) and 2.93% (by volume) during the forecast period 2019-2028. France, Italy, Russia, Spain, Germany, the United Kingdom, and Rest of Europe together form the market in the region.
The construction industry in Italy was adversely affected by the pandemic outbreak in 2020. It is, however, forecasted to recover and grow strongly in the next few years, with support from EU Recovery funds, among other factors. The Government of Italy also announced that it would lift restrictions on 130 strategic construction projects to relaunch the economy and modernize its infrastructure network. Such trends in the construction industry are shaping the demand for sanitary ware in Italy. This, in turn, will foster market growth.
The Government of France is planning to spend EUR 6.8 billion for infrastructure development and refurbishment in the country. Long-term growth in this sector is also expected to be driven by the government’s plan to invest EUR 80 billion on developing the transport infrastructure between 2018 and 2037. Similarly, preparations are underway for the upcoming Olympics event in Paris in 2024, which is said to be the biggest infrastructure project underway in Europe at present. The growth in infrastructural activity is expected to create opportunities for the adoption of sanitary ware. This will consequently bolster the development of the studied market in France in the coming years.


COMPETITIVE OUTLOOK
The prominent companies in the sanitary ware market include Grohe AG, Laufen Bathrooms AG, Lixil Group Corporation, Corona, Lecico Egypt, Duratex, Geberit AG, Cera Sanitaryware Limited, Kohler Co, and Villeroy & Boch AG.




 

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