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アジア太平洋地域衛生陶器市場 2022-2028


ASIA-PACIFIC SANITARY WARE MARKET 2022-2028

市場展望 Tritonの調査によると、アジア太平洋地域の衛生陶器市場は、2022年から2028年の予測期間において、売上高で4.62%、数量で4.34%のCAGRで進展することが示されています。日本、インド、中国、ASEAN諸国、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Triton Market Research
トリトンマーケットリサーチ
2022年1月10日 US$1,500
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163 英語

 

サマリー

市場展望
Tritonの調査によると、アジア太平洋地域の衛生陶器市場は、2022年から2028年の予測期間において、売上高で4.62%、数量で4.34%のCAGRで進展することが示されています。日本、インド、中国、ASEAN諸国、韓国、オーストラリア・ニュージーランド、その他のアジア太平洋地域が同地域の市場を形成しています。
ベトナムの建設業界は、過去数年にわたり著しい成長率を示しています。ベトナムの建設業界は、過去数年にわたり著しい成長率を示しており、インフラの質を向上させようとする政府の取り組みにより、今後も進化を続けると予想されています。ベトナムは、住宅、商業、観光など、さまざまなインフラプロジェクトにFDIを誘致することを目指しています。このような建設業界の活況は、衛生陶器の需要を押し上げると予想されます。このことは、予測期間中、ASEANの研究市場の成長を助けるでしょう。
一方、オーストラリアは、GDPに大きく貢献する建設産業が台頭しています。2020年にはコロナウイルスの大流行により、その成長に影響が出ましたが、徐々に勢いを増してきています。政府は、今後10年間でインフラプロジェクトの建設に1,000億ドルを投資する予定です。
これにより、今後10年間、同国の衛生陶器の需要が高まると予想されます。さらに、非住宅建設部門やエンジニアリング建設部門も安定した成長率を示しています。このため、同国の衛生陶器に対する需要が高まり、今後数年間、同国の衛生陶器市場の成長が見込まれています。

競合状況
この市場で事業を展開している注目すべき企業には、Masco Corporation、TOTO Ltd、Lecico Egypt、Jaquar Group、Laufen Bathrooms AG、Ideal Standard International、Kohler Co、Villeroy & Boch AG、Fortune Brands Home & Security Inc、Lixil Group Corporationなどがある。

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目次

MARKET OUTLOOK
Research by Triton shows that the sanitary ware market in the Asia-Pacific will progress with a CAGR of 4.62% in terms of revenue and 4.34% in terms of volume over the forecasting duration 2022-2028. Japan, India, China, ASEAN countries, South Korea, Australia & New Zealand, and Rest of Asia-Pacific together shape the market in this region.
The construction industry in Vietnam has shown a significant growth rate over the past few years. It is expected to continue to evolve in the coming years, thanks to the government’s efforts to improve the quality of infrastructure. The nation aims to attract FDI for various infrastructure projects, including residential, commercial, and tourism, among others. This booming construction industry is estimated to boost the demand for sanitary ware. This will aid the growth of the studied market in the ASEAN over the forecasted duration.
On the other hand, Australia has an emerging construction industry that contributes significantly to its GDP. Though its growth was affected in 2020, owing to the Coronavirus pandemic, it is gradually gaining momentum. The government plans to invest $100 billion for building infrastructure projects over the next 10 years.
This is expected to fuel the demand for sanitary ware in the country over the forthcoming period. Further, the non-residential and engineering construction sectors are also enjoying stable growth rates. This is expected to bolster the demand for sanitary ware in the nation, and thereby foster the Australian sanitary ware market’s growth over the coming years.

COMPETITIVE OUTLOOK
Some of the notable companies operating in this market include Masco Corporation, Toto Ltd, Lecico Egypt, Jaquar Group, Laufen Bathrooms AG, Ideal Standard International,Kohler Co, Villeroy & Boch AG, Fortune Brands Home & Security Inc, and Lixil Group Corporation.




 

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Summary

MARKET OUTLOOK
Research by Triton shows that the sanitary ware market in the Asia-Pacific will progress with a CAGR of 4.62% in terms of revenue and 4.34% in terms of volume over the forecasting duration 2022-2028. Japan, India, China, ASEAN countries, South Korea, Australia & New Zealand, and Rest of Asia-Pacific together shape the market in this region.
The construction industry in Vietnam has shown a significant growth rate over the past few years. It is expected to continue to evolve in the coming years, thanks to the government’s efforts to improve the quality of infrastructure. The nation aims to attract FDI for various infrastructure projects, including residential, commercial, and tourism, among others. This booming construction industry is estimated to boost the demand for sanitary ware. This will aid the growth of the studied market in the ASEAN over the forecasted duration.
On the other hand, Australia has an emerging construction industry that contributes significantly to its GDP. Though its growth was affected in 2020, owing to the Coronavirus pandemic, it is gradually gaining momentum. The government plans to invest $100 billion for building infrastructure projects over the next 10 years.
This is expected to fuel the demand for sanitary ware in the country over the forthcoming period. Further, the non-residential and engineering construction sectors are also enjoying stable growth rates. This is expected to bolster the demand for sanitary ware in the nation, and thereby foster the Australian sanitary ware market’s growth over the coming years.

COMPETITIVE OUTLOOK
Some of the notable companies operating in this market include Masco Corporation, Toto Ltd, Lecico Egypt, Jaquar Group, Laufen Bathrooms AG, Ideal Standard International,Kohler Co, Villeroy & Boch AG, Fortune Brands Home & Security Inc, and Lixil Group Corporation.



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MARKET OUTLOOK
Research by Triton shows that the sanitary ware market in the Asia-Pacific will progress with a CAGR of 4.62% in terms of revenue and 4.34% in terms of volume over the forecasting duration 2022-2028. Japan, India, China, ASEAN countries, South Korea, Australia & New Zealand, and Rest of Asia-Pacific together shape the market in this region.
The construction industry in Vietnam has shown a significant growth rate over the past few years. It is expected to continue to evolve in the coming years, thanks to the government’s efforts to improve the quality of infrastructure. The nation aims to attract FDI for various infrastructure projects, including residential, commercial, and tourism, among others. This booming construction industry is estimated to boost the demand for sanitary ware. This will aid the growth of the studied market in the ASEAN over the forecasted duration.
On the other hand, Australia has an emerging construction industry that contributes significantly to its GDP. Though its growth was affected in 2020, owing to the Coronavirus pandemic, it is gradually gaining momentum. The government plans to invest $100 billion for building infrastructure projects over the next 10 years.
This is expected to fuel the demand for sanitary ware in the country over the forthcoming period. Further, the non-residential and engineering construction sectors are also enjoying stable growth rates. This is expected to bolster the demand for sanitary ware in the nation, and thereby foster the Australian sanitary ware market’s growth over the coming years.

COMPETITIVE OUTLOOK
Some of the notable companies operating in this market include Masco Corporation, Toto Ltd, Lecico Egypt, Jaquar Group, Laufen Bathrooms AG, Ideal Standard International,Kohler Co, Villeroy & Boch AG, Fortune Brands Home & Security Inc, and Lixil Group Corporation.




 

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