世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

北米の車用芳香剤市場(製品タイプ:吊り下げ式車用芳香剤, ベント式車用芳香剤, 貼り付け式車用芳香剤, 缶式車用芳香剤, プラグイン式車用芳香剤, スプレー式車用芳香剤) - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024年~2034年


North America Car Air Freshener Market (Product Type: Hanging Car Air Freshener, Vent Car Air Freshener, Stick-on Car Air Freshener, Can Air Car Freshener, Plug-in Car Air Freshener, and Spray Car Air Freshener) - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

北米の自動車用芳香剤市場 - レポートの範囲 TMRの北米自動車用芳香剤市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年6月27日 US$5,795
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
320 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

北米の自動車用芳香剤市場 - レポートの範囲
TMRの北米自動車用芳香剤市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。レポートでは、2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの北米の車用芳香剤市場の収益を提供します。また、2024年から2034年までの北米自動車用芳香剤市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、自動車用芳香剤市場を理解しました。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、北米の自動車用芳香剤市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、北米の自動車用芳香剤市場における競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、北米の自動車用芳香剤市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

当レポートでは、北米の自動車用芳香剤市場の競争状況について調査しています。北米の自動車用芳香剤市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイルされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている北米の自動車用芳香剤市場のプレイヤーの属性です。

北米の車用芳香剤市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における車用芳香剤の売上高/売上収益は?
- 北米の自動車用芳香剤市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場は?
- 2034年に北米で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 北米市場に進出している各企業の市場ポジションは?

北米の車用芳香剤市場 - 調査目的と調査アプローチ
北米の自動車用芳香剤市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品認可のための規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

当レポートでは、北米の自動車用芳香剤市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察により、市場関係者は北米の車用芳香剤市場への投資について、情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことが可能になります。

ページTOPに戻る


目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.PESTEL分析
5.7.原材料分析
5.8.技術概要
5.9.規制基準
5.10.北米の車用芳香剤市場の分析と予測、2020~2034年
5.10.1.市場価値予測(US$ Mn)
5.10.2.市場数量予測(千台)
6.北米の車用芳香剤市場の分析と予測:製品タイプ別
6.1.車用芳香剤の市場規模(百万米ドル、千台):製品タイプ別、2020年〜2034年
6.1.1.吊り下げ式車用芳香剤
6.1.2.ベント式車用芳香器
6.1.3.スティック式車用芳香剤
6.1.4.缶空気車の芳香剤
6.1.5.プラグイン式車用芳香剤
6.1.6.スプレー式車用芳香剤
6.2.製品タイプ別増加機会分析
7.北米の車用芳香剤市場の分析と予測:成分タイプ別
7.1.車用芳香剤の市場規模(百万米ドル、千ユニット):成分タイプ別、2020〜2034年
7.1.1.天然/有機
7.1.2.合成
7.2.増分機会分析、成分タイプ別
8.北米の車用芳香剤市場の分析と予測:流通チャネル別
8.1.自動車用芳香剤の市場規模(百万米ドル、千ユニット):流通チャネル別、2020年〜2034年
8.1.1.直接販売
8.1.2.間接販売
8.1.2.1.オンライン
8.1.2.1.1.自社ウェブサイト
8.1.2.1.2.Eコマースサイト
8.1.2.2.オフライン
8.1.2.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
8.1.2.2.2.専門店
8.1.2.2.3.その他独立系小売店
8.2.販売チャネル別の機会増大分析
9.北米の車用芳香剤市場の分析と予測:国別
9.1.車用芳香剤の市場規模(百万米ドル、千台):国別、2020年〜2034年
9.1.1.米国
9.1.2.カナダ
9.1.3.その他の北米地域
9.2.国別増加機会分析
10.米国の自動車用芳香剤市場の分析と予測
10.1.国別スナップショット
10.2.人口統計概要
10.3.主要トレンド分析
10.4.市場シェア分析(%)
10.5.消費者の購買行動分析
10.6.価格動向分析
10.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
10.7.車用芳香剤市場規模(百万米ドル、千台):製品タイプ別、2020年〜2034年
10.7.1.吊り下げ式車用芳香剤
10.7.2.ベント式車用芳香器
10.7.3.スティック式車用芳香剤
10.7.4.缶の空気車の芳香剤
10.7.5.プラグイン式車用芳香剤
10.7.6.スプレー式車用芳香剤
10.8.車用芳香剤の市場規模(百万米ドル、千ユニット):成分タイプ別、2020~2034年
10.8.1.天然/有機
10.8.2.合成
10.9.車用芳香剤の市場規模(百万米ドル、千単位):流通チャネル別、2020〜2034年
10.9.1.直接販売
10.9.2.間接販売
10.9.2.1.オンライン
10.9.2.1.1.自社ウェブサイト
10.9.2.1.2.Eコマースサイト
10.9.2.2.オフライン
10.9.2.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
10.9.2.2.2.専門店
10.9.2.2.3.その他の独立小売業者
10.10.事業機会の増加分析
11.カナダの自動車用芳香剤市場の分析と予測
11.1.国別スナップショット
11.2.人口統計概要
11.3.主要トレンド分析
11.4.市場シェア分析(%)
11.5.消費者の購買行動分析
11.6.価格動向分析
11.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
11.7.車用芳香剤市場規模(百万米ドル、千台):製品タイプ別、2020年〜2034年
11.7.1.吊り下げ式車用芳香剤
11.7.2.ベント式車用芳香器
11.7.3.スティック式車用芳香剤
11.7.4.缶の空気車の芳香剤
11.7.5.プラグイン式車用芳香剤
11.7.6.スプレー式車用芳香剤
11.8.車用芳香剤の市場規模(百万米ドル、千ユニット):成分タイプ別、2020~2034年
11.8.1.天然/有機
11.8.2.合成
11.9.車用芳香剤の市場規模(百万米ドル、千台):流通チャネル別、2020〜2034年
11.9.1.直接販売
11.9.2.間接販売
11.9.2.1.オンライン
11.9.2.1.1.自社ウェブサイト
11.9.2.1.2.Eコマースサイト
11.9.2.2.オフライン
11.9.2.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
11.9.2.2.2.専門店
11.9.2.2.3.その他の独立小売業者
11.10.事業機会の増加分析
12.競争環境
12.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
12.2.市場シェア分析(%) 2023
12.3.企業プロフィール
12.3.1.エアプロ
12.3.1.1.会社概要
12.3.1.2.販売地域/地理的プレゼンス
12.3.1.3.製品ポートフォリオ
12.3.1.4.主要財務データ
12.3.1.5.戦略と事業概要
12.3.2.ケミカル・ガイズ
12.3.2.1.会社概要
12.3.2.2.販売地域/地理的プレゼンス
12.3.2.3.製品ポートフォリオ
12.3.2.4.主要財務
12.3.2.5.戦略と事業概要
12.3.3.チャーチ・アンド・ドワイト社
12.3.3.1.会社概要
12.3.3.2.販売地域/地理的プレゼンス
12.3.3.3.製品ポートフォリオ
12.3.3.4.主要財務状況
12.3.3.5.戦略と事業概要
12.3.4.株式会社栄光社株式会社栄光社
12.3.4.1.会社概要
12.3.4.2.販売地域
12.3.4.3.製品ポートフォリオ
12.3.4.4.主要財務データ
12.3.4.5.戦略と事業概要
12.3.5.リトル・ツリー
12.3.5.1.会社概要
12.3.5.2.販売地域/地理的プレゼンス
12.3.5.3.製品ポートフォリオ
12.3.5.4.主要財務データ
12.3.5.5.戦略と事業概要
12.3.6.モソ・ナチュラル
12.3.6.1.会社概要
12.3.6.2.販売地域/地理的プレゼンス
12.3.6.3.製品ポートフォリオ
12.3.6.4.主要財務データ
12.3.6.5.戦略と事業概要
12.3.7.ニューウェル・ブランド
12.3.7.1.会社概要
12.3.7.2.販売地域/地理的プレゼンス
12.3.7.3.製品ポートフォリオ
12.3.7.4.主要財務状況
12.3.7.5.戦略と事業概要
12.3.8.レキットベンキーザー・グループPLC
12.3.8.1.会社概要
12.3.8.2.販売地域/地理的プレゼンス
12.3.8.3.製品ポートフォリオ
12.3.8.4.主要財務
12.3.8.5.戦略と事業概要
12.3.9.S.C.ジョンソン&サン社
12.3.9.1.会社概要
12.3.9.2.販売地域/地理的プレゼンス
12.3.9.3.製品ポートフォリオ
12.3.9.4.主要財務データ
12.3.9.5.戦略と事業概要
12.3.10.ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー
12.3.10.1.会社概要
12.3.10.2.販売地域/地理的プレゼンス
12.3.10.3.製品ポートフォリオ
12.3.10.4.主要財務データ
12.3.10.5.戦略と事業概要
12.3.11.その他の主要プレーヤー
12.3.11.1.会社概要
12.3.11.2.販売地域/地理的プレゼンス
12.3.11.3.製品ポートフォリオ
12.3.11.4.主要財務データ
12.3.11.5.戦略と事業概要
13.市場参入戦略

 

ページTOPに戻る


 

Summary

North America Car Air Freshener Market – Scope of Report
TMR’s report on the North America car air freshener market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the North America car air freshener market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the North America car air freshener market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the car air freshener market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the North America car air freshener market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the North America car air freshener market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the North America car air freshener market.

The report delves into the competitive landscape of the North America car air freshener market. Key players operating in the North America car air freshener market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the North America car air freshener market profiled in this report.

Key Questions Answered in North America car air freshener Market Report
• What is the sales/revenue generated by car air freshener across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the North America car air freshener market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue North Americaly in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the North America market?

North America Car Air Freshener Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the North America car air freshener market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the North America car air freshener market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the North America car air freshener market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions
3. Research Methodology
4. Executive Summary
5. Market Overview
5.1. Market Dynamics
5.1.1. Drivers
5.1.2. Restraints
5.1.3. Opportunities
5.2. Key Trends Analysis
5.2.1. Demand Side Analysis
5.2.2. Supply Side Analysis
5.3. Key Market Indicators
5.4. Porter Five Forces Analysis
5.5. Value Chain Analysis
5.6. PESTEL Analysis
5.7. Raw Material Analysis
5.8. Technological Overview
5.9. Regulatory Standards
5.10. North America Car Air Freshener Market Analysis and Forecast, 2020-2034
5.10.1. Market Value Projections (US$ Mn)
5.10.2. Market Volume Projections (Thousand Units)
6. North America Car Air Freshener Market Analysis and Forecast, by Product Type
6.1. Car Air Freshener Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product Type, 2020-2034
6.1.1. Hanging Car Air Freshener
6.1.2. Vent Car Air Freshener
6.1.3. Stick-On Car Air Freshener
6.1.4. Can Air Car Freshener
6.1.5. Plug-In Car Air Freshener
6.1.6. Spray Car Air Freshener
6.2. Incremental Opportunity Analysis, by Product Type
7. North America Car Air Freshener Market Analysis and Forecast, by Ingredient Type
7.1. Car Air Freshener Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Ingredient Type, 2020-2034
7.1.1. Natural/Organic
7.1.2. Synthetic
7.2. Incremental Opportunity Analysis, by Ingredient Type
8. North America Car Air Freshener Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel
8.1. Car Air Freshener Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
8.1.1. Direct Sales
8.1.2. Indirect Sales
8.1.2.1. Online
8.1.2.1.1. Company owned websites
8.1.2.1.2. E-commerce websites
8.1.2.2. Offline
8.1.2.2.1. Supermarkets / Hypermarkets
8.1.2.2.2. Specialty Stores
8.1.2.2.3. Other Independent Retailers
8.2. Incremental Opportunity Analysis, by Distribution Channel
9. North America Car Air Freshener Market Analysis and Forecast, by Country
9.1. Car Air Freshener Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Country, 2020-2034
9.1.1. U.S.
9.1.2. Canada
9.1.3. Rest of North America
9.2. Incremental Opportunity Analysis, by Country
10. U.S. Car Air Freshener Market Analysis and Forecast
10.1. Country Snapshot
10.2. Demographic Overview
10.3. Key Trend Analysis
10.4. Market Share Analysis (%)
10.5. Consumer Buying Behavior Analysis
10.6. Price Trend Analysis
10.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
10.7. Car Air Freshener Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product Type, 2020-2034
10.7.1. Hanging Car Air Freshener
10.7.2. Vent Car Air Freshener
10.7.3. Stick-On Car Air Freshener
10.7.4. Can Air Car Freshener
10.7.5. Plug-In Car Air Freshener
10.7.6. Spray Car Air Freshener
10.8. Car Air Freshener Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Ingredient Type, 2020-2034
10.8.1. Natural/Organic
10.8.2. Synthetic
10.9. Car Air Freshener Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
10.9.1. Direct Sales
10.9.2. Indirect Sales
10.9.2.1. Online
10.9.2.1.1. Company owned websites
10.9.2.1.2. E-commerce websites
10.9.2.2. Offline
10.9.2.2.1. Supermarkets / Hypermarkets
10.9.2.2.2. Specialty Stores
10.9.2.2.3. Other Independent Retailers
10.10. Incremental Opportunity Analysis
11. Canada Car Air Freshener Market Analysis and Forecast
11.1. Country Snapshot
11.2. Demographic Overview
11.3. Key Trend Analysis
11.4. Market Share Analysis (%)
11.5. Consumer Buying Behavior Analysis
11.6. Price Trend Analysis
11.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
11.7. Car Air Freshener Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product Type, 2020-2034
11.7.1. Hanging Car Air Freshener
11.7.2. Vent Car Air Freshener
11.7.3. Stick-On Car Air Freshener
11.7.4. Can Air Car Freshener
11.7.5. Plug-In Car Air Freshener
11.7.6. Spray Car Air Freshener
11.8. Car Air Freshener Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Ingredient Type, 2020-2034
11.8.1. Natural/Organic
11.8.2. Synthetic
11.9. Car Air Freshener Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
11.9.1. Direct Sales
11.9.2. Indirect Sales
11.9.2.1. Online
11.9.2.1.1. Company owned websites
11.9.2.1.2. E-commerce websites
11.9.2.2. Offline
11.9.2.2.1. Supermarkets/ Hypermarkets
11.9.2.2.2. Specialty Stores
11.9.2.2.3. Other Independent Retailers
11.10. Incremental Opportunity Analysis
12. Competition Landscape
12.1. Market Player - Competition Dashboard
12.2. Market Share Analysis (%) 2023
12.3. Company Profiles
12.3.1. Airpro
12.3.1.1. Company Overview
12.3.1.2. Sales Area/Geographical Presence
12.3.1.3. Product Portfolio
12.3.1.4. Key Financials
12.3.1.5. Strategy & Business Overview
12.3.2. Chemical Guys
12.3.2.1. Company Overview
12.3.2.2. Sales Area/Geographical Presence
12.3.2.3. Product Portfolio
12.3.2.4. Key Financials
12.3.2.5. Strategy & Business Overview
12.3.3. Church & Dwight Co. Inc.
12.3.3.1. Company Overview
12.3.3.2. Sales Area/Geographical Presence
12.3.3.3. Product Portfolio
12.3.3.4. Key Financials
12.3.3.5. Strategy & Business Overview
12.3.4. Eikosha Co. Ltd
12.3.4.1. Company Overview
12.3.4.2. Sales Area/Geographical Presence
12.3.4.3. Product Portfolio
12.3.4.4. Key Financials
12.3.4.5. Strategy & Business Overview
12.3.5. Little Trees
12.3.5.1. Company Overview
12.3.5.2. Sales Area/Geographical Presence
12.3.5.3. Product Portfolio
12.3.5.4. Key Financials
12.3.5.5. Strategy & Business Overview
12.3.6. Moso Natural
12.3.6.1. Company Overview
12.3.6.2. Sales Area/Geographical Presence
12.3.6.3. Product Portfolio
12.3.6.4. Key Financials
12.3.6.5. Strategy & Business Overview
12.3.7. Newell Brands
12.3.7.1. Company Overview
12.3.7.2. Sales Area/Geographical Presence
12.3.7.3. Product Portfolio
12.3.7.4. Key Financials
12.3.7.5. Strategy & Business Overview
12.3.8. Reckitt Benckiser Group PLC
12.3.8.1. Company Overview
12.3.8.2. Sales Area/Geographical Presence
12.3.8.3. Product Portfolio
12.3.8.4. Key Financials
12.3.8.5. Strategy & Business Overview
12.3.9. S.C. Johnson & Son Inc.
12.3.9.1. Company Overview
12.3.9.2. Sales Area/Geographical Presence
12.3.9.3. Product Portfolio
12.3.9.4. Key Financials
12.3.9.5. Strategy & Business Overview
12.3.10. The Procter & Gamble Company
12.3.10.1. Company Overview
12.3.10.2. Sales Area/Geographical Presence
12.3.10.3. Product Portfolio
12.3.10.4. Key Financials
12.3.10.5. Strategy & Business Overview
12.3.11. Other Key Players
12.3.11.1. Company Overview
12.3.11.2. Sales Area/Geographical Presence
12.3.11.3. Product Portfolio
12.3.11.4. Key Financials
12.3.11.5. Strategy & Business Overview
13. Go To Market Strategy

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

Transparency Market Research社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(car)の最新刊レポート


よくあるご質問


Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?


トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/18 10:27

154.74 円

162.88 円

199.42 円

ページTOPに戻る