非毒性玩具市場(種類:木製玩具、綿製玩具、羊毛製玩具、シリコーン製玩具、天然ゴム製玩具、その他) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
Non-toxic Toys Market (Type: Wooden Toys, Cotton Toys, Wool Toys, Silicone Toys, Natural Rubber Toys, and Others) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034
無害玩具市場 - レポートの範囲
TMRの世界非毒性玩具市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調... もっと見る
サマリー 無害玩具市場 - レポートの範囲
TMRの世界非毒性玩具市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界の無毒玩具市場の収益を提供しています。また、2024年から2034年までの世界の無毒玩具市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。
本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、無害玩具市場を理解しました。
二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、世界の無毒玩具市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。
本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、このレポートは世界の無毒玩具市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場関係者だけでなく、世界の無毒玩具市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。
当レポートでは、世界の無毒玩具市場の競争状況について掘り下げています。世界の無毒玩具市場で事業を展開する主要企業が特定され、その各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートでプロファイリングされた世界の無毒玩具市場のプレーヤーの属性である。
世界の無毒玩具市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における無毒玩具の売上高/収益は?
- 世界の無毒玩具市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?
無害玩具市場 - 調査目的と調査アプローチ
世界の無毒玩具市場に関する包括的なレポートは、まず概要から始まり、次に調査範囲と目的について説明します。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーや流通業者、製品認可のための規制シナリオについて詳しく解説しています。
本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。
本レポートでは、世界の無害玩具市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の無毒玩具市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができる。
ページTOPに戻る
目次 1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.業界SWOT分析
5.7.タイプイノベーションの概要
5.8.無害玩具の世界市場分析と予測、2020-2034年
5.8.1.市場価値予測(億米ドル)
5.8.2.市場数量予測(百万個)
6.無害玩具の世界市場分析と予測、タイプ別
6.1.無害玩具の市場規模(億米ドル、百万個)、タイプ別、2020〜2034年
6.1.1.木製玩具
6.1.2.綿製玩具
6.1.3.ウールのおもちゃ
6.1.4.シリコーン玩具
6.1.5.天然ゴムのおもちゃ
6.1.6.その他(再生プラスチック玩具など)
6.2.増加機会分析、タイプ別
7.無害玩具の世界市場分析と予測、年齢層別
7.1.無害玩具の市場規模(億米ドル、百万個)、年齢層別、2020年〜2034年
7.1.1.24ヶ月未満
7.1.2.2歳以上5歳未満
7.1.3.6年以上10年未満
7.1.4.11年以上
7.2.増加機会分析(年齢層別
8.無害玩具の世界市場分析と予測:エンドユーザー別
8.1.無毒玩具の市場規模(億米ドル、百万個)、エンドユーザー別、2020年〜2034年
8.1.1.家庭用
8.1.2.商業用
8.1.2.1.病院
8.1.2.2.ベビーケアセンター
8.1.2.3.その他(孤児院、学校など)
8.2.増加機会分析(エンドユーザー別
9.無害玩具の世界市場分析と予測、流通チャネル
9.1.非毒性玩具の市場規模(億米ドル、百万個)、流通チャネル、2020-2034年
9.1.1.オンライン
9.1.1.1.電子商取引サイト
9.1.1.2.直営ウェブサイト
9.1.2.オフライン
9.1.2.1.ハイパーマーケット
9.1.2.2.専門店
9.1.2.3.その他小売店
9.2.増加機会分析(流通チャネル
10.無毒玩具の世界市場分析と予測、地域別
10.1.非毒性玩具の市場規模(億米ドル、百万個)、地域別、2020〜2034年
10.1.1.北米
10.1.2.欧州
10.1.3.アジア太平洋
10.1.4.中東・アフリカ
10.1.5.南米
10.2.地域別増加機会分析
11.北米の無毒玩具市場の分析と予測
11.1.地域別スナップショット
11.2.人口統計概要
11.3.主要トレンド分析
11.4.市場シェア分析(%)
11.4.1.現地生産対輸入輸入
11.5.消費者の購買行動分析
11.6.価格分析
11.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
11.7.無害玩具市場規模(億米ドル、百万個)、タイプ別、2020〜2034年
11.7.1.木製玩具
11.7.2.綿製玩具
11.7.3.ウールのおもちゃ
11.7.4.シリコーン玩具
11.7.5.天然ゴムのおもちゃ
11.7.6.その他(再生プラスチック玩具など)
11.8.無害玩具市場規模(億米ドル、百万個):年齢層別、2020~2034年
11.8.1.24ヵ月未満
11.8.2.2歳以上5歳未満
11.8.3.6年以上10年未満
11.8.4.11年以上
11.9.無害玩具市場規模(億米ドル、百万個)、エンドユーザー別、2020~2034年
11.9.1.家庭用
11.9.2.商業用
11.9.2.1.病院
11.9.2.2.ベビーケアセンター
11.9.2.3.その他(孤児院、学校など)
11.10.無害玩具市場規模(億米ドル、百万個)、流通チャネル、2020〜2034年
11.10.1.オンライン
11.10.1.1.電子商取引ウェブサイト
11.10.1.2.自社サイト
11.10.2.オフライン
11.10.2.1.ハイパーマーケット
11.10.2.2.専門店
11.10.2.3.その他小売店
11.11.無害玩具市場規模(億米ドル、百万個):国別、2020~2034年
11.11.1.米国
11.11.2.カナダ
11.11.3.その他の北米地域
11.12.事業機会の増加分析
12.欧州の無毒玩具市場の分析と予測
12.1.地域別スナップショット
12.2.人口統計概要
12.3.主要トレンド分析
12.4.市場シェア分析(%)
12.4.1.現地生産対輸入輸入
12.5.消費者の購買行動分析
12.6.価格分析
12.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
12.7.無害玩具市場規模(億米ドル、百万個)、タイプ別、2020〜2034年
12.7.1.木製玩具
12.7.2.綿製玩具
12.7.3.ウールのおもちゃ
12.7.4.シリコーン玩具
12.7.5.天然ゴムのおもちゃ
12.7.6.その他(再生プラスチック玩具など)
12.8.無害玩具市場規模(億米ドル、百万個):年齢層別、2020~2034年
12.8.1.24ヵ月未満
12.8.2.2歳以上5歳未満
12.8.3.6年以上10年未満
12.8.4.11年以上
12.9.無害玩具市場規模(億米ドル、百万個)、エンドユーザー別、2020~2034年
12.9.1.家庭用
12.9.2.商業用
12.9.2.1.病院
12.9.2.2.ベビーケアセンター
12.9.2.3.その他(孤児院、学校など)
12.10.無害玩具市場規模(億米ドル、百万個)、流通チャネル、2020〜2034年
12.10.1.オンライン
12.10.1.1.電子商取引ウェブサイト
12.10.1.2.自社サイト
12.10.2.オフライン
12.10.2.1.ハイパーマーケット
12.10.2.2.専門店
12.10.2.3.その他小売店
12.11.無害玩具市場規模(億米ドル、百万個):国別、2020~2034年
12.11.1.英国
12.11.2.ドイツ
12.11.3.フランス
12.11.4.イタリア
12.11.5.スペイン
12.11.6.その他のヨーロッパ
12.12.ビジネスチャンスの増加分析
13.アジア太平洋地域の無毒玩具市場の分析と予測
13.1.地域別スナップショット
13.2.人口統計概要
13.3.主要トレンド分析
13.4.市場シェア分析(%)
13.4.1.現地生産対輸入輸入
13.5.消費者の購買行動分析
13.6.価格分析
13.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
13.7.無害玩具市場規模(億米ドル、百万個)、タイプ別、2020〜2034年
13.7.1.木製玩具
13.7.2.綿製玩具
13.7.3.ウールのおもちゃ
13.7.4.シリコーン玩具
13.7.5.天然ゴムのおもちゃ
13.7.6.その他(再生プラスチック玩具など)
13.8.無害玩具市場規模(億米ドル、百万個):年齢層別、2020~2034年
13.8.1.24ヵ月未満
13.8.2.2歳以上5歳未満
13.8.3.6年以上10年未満
13.8.4.11年以上
13.9.無害玩具市場規模(億米ドル、百万個)、エンドユーザー別、2020~2034年
13.9.1.家庭用
13.9.2.商業用
13.9.2.1.病院
13.9.2.2.ベビーケアセンター
13.9.2.3.その他(孤児院、学校など)
13.10.無害玩具市場規模(億米ドル、百万個)、流通チャネル、2020〜2034年
13.10.1.オンライン
13.10.1.1.電子商取引ウェブサイト
13.10.1.2.自社サイト
13.10.2.オフライン
13.10.2.1.ハイパーマーケット
13.10.2.2.専門店
13.10.2.3.その他小売店
13.11.無害玩具市場規模(億米ドル、百万個):国別、2020~2034年
13.11.1.中国
13.11.2.インド
13.11.3.日本
13.11.4.韓国
13.11.5.ASEAN
13.11.6.その他のアジア太平洋地域
13.12.事業機会の増加分析
14.中東・アフリカの無毒玩具市場の分析と予測
14.1.地域別スナップショット
14.2.人口統計概要
14.3.主要トレンド分析
14.4.市場シェア分析(%)
14.4.1.現地生産対輸入輸入
14.5.消費者の購買行動分析
14.6.価格分析
14.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
14.7.無害玩具市場規模(億米ドル、百万個)、タイプ別、2020〜2034年
14.7.1.木製玩具
14.7.2.綿製玩具
14.7.3.ウールのおもちゃ
14.7.4.シリコーン玩具
14.7.5.天然ゴムのおもちゃ
14.7.6.その他(再生プラスチック玩具など)
14.8.無害玩具市場規模(億米ドル、百万個):年齢層別、2020~2034年
14.8.1.24ヵ月未満
14.8.2.2歳以上5歳未満
14.8.3.6年以上10年未満
14.8.4.11年以上
14.9.無害玩具市場規模(億米ドル、百万個)、エンドユーザー別、2020~2034年
14.9.1.家庭用
14.9.2.商業用
14.9.2.1.病院
14.9.2.2.ベビーケアセンター
14.9.2.3.その他(孤児院、学校など)
14.10.無害玩具市場の分析と予測、流通チャネル
14.10.1.オンライン
14.10.1.1.電子商取引ウェブサイト
14.10.1.2.自社サイト
14.10.2.オフライン
14.10.2.1.ハイパーマーケット
14.10.2.2.専門店
14.10.2.3.その他小売店
14.11.無害玩具市場規模(億米ドル、百万個):国別、2020~2034年
14.11.1.南アフリカ
14.11.2.GCC
14.11.3.その他の中東・アフリカ
14.12.機会増の分析
15.南米の無毒玩具市場の分析と予測
15.1.地域別スナップショット
15.2.人口統計概要
15.3.主要トレンド分析
15.4.市場シェア分析(%)
15.4.1.現地生産対輸入輸入
15.5.消費者の購買行動分析
15.6.価格分析
15.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
15.7.無害玩具市場規模(億米ドル、百万個)、タイプ別、2020〜2034年
15.7.1.木製玩具
15.7.2.綿製玩具
15.7.3.ウールのおもちゃ
15.7.4.シリコーン玩具
15.7.5.天然ゴムのおもちゃ
15.7.6.その他(再生プラスチック玩具など)
15.8.無害玩具市場規模(億米ドル、百万個):年齢層別、2020~2034年
15.8.1.24ヵ月未満
15.8.2.2歳以上5歳未満
15.8.3.6年以上10年未満
15.8.4.11年以上
15.9.無害玩具市場規模(億米ドル、百万個)、エンドユーザー別、2020~2034年
15.9.1.家庭用
15.9.2.商業用
15.9.2.1.病院
15.9.2.2.ベビーケアセンター
15.9.2.3.その他(孤児院、学校など)
15.10.無害玩具市場の分析と予測、流通チャネル
15.10.1.オンライン
15.10.1.1.電子商取引ウェブサイト
15.10.1.2.自社サイト
15.10.2.オフライン
15.10.2.1.ハイパーマーケット
15.10.2.2.専門店
15.10.2.3.その他小売店
15.11.無害玩具市場規模(億米ドル、百万個):国別、2020~2034年
15.11.1.ブラジル
15.11.2.アルゼンチン
15.11.3.その他の南米地域
15.12.事業機会の増加分析
16.競争環境
16.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
16.2.市場シェア分析(%), 2022
16.3.企業プロフィール
16.3.1.ミツール・シリコーン
16.3.1.1.会社概要
16.3.1.2.販売地域
16.3.1.3.売上高
16.3.1.4.戦略・事業概要
16.3.2.AGIRLGLE
16.3.2.1.会社概要
16.3.2.2.販売地域
16.3.2.3.売上高
16.3.2.4.戦略・事業概要
16.3.3.JOHN N TREE オーガニック
16.3.3.1.会社概要
16.3.3.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.3.3.売上高
16.3.3.4.戦略・事業概要
16.3.4.ビッグ・シュウ
16.3.4.1.会社概要
16.3.4.2.販売地域
16.3.4.3.売上高
16.3.4.4.戦略・事業概要
16.3.5.木製ティーザー
16.3.5.1.会社概要
16.3.5.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.5.3.売上高
16.3.5.4.戦略と事業概要
16.3.6.
16.3.6.1.会社概要
16.3.6.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.6.3.売上高
16.3.6.4.戦略・事業概要
16.3.7.ナチュラル・シンプリシティ
16.3.7.1.会社概要
16.3.7.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.7.3.売上高
16.3.7.4.戦略・事業概要
16.3.8.グリーンラバートイズ
16.3.8.1.会社概要
16.3.8.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.8.3.売上高
16.3.8.4.戦略・事業概要
17.市場参入戦略
17.1.潜在市場スペースの特定
17.2.顧客の購買プロセスの理解
17.3.望ましい販売・マーケティング戦略
ページTOPに戻る
Summary Non-toxic Toys Market – Scope of Report TMR’s report on the global non-toxic toys market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global non-toxic toys market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global non-toxic toys market from 2024 to 2034.
The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the non-toxic toys market.
Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global non-toxic toys market.
The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global non-toxic toys market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global non-toxic toys market.
The report delves into the competitive landscape of the global non-toxic toys market. Key players operating in the global non-toxic toys market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global non-toxic toys market profiled in this report.
Key Questions Answered in Global non-toxic toys Market Report • What is the sales/revenue generated by non-toxic toys across all regions during the forecast period? • What are the opportunities in the global non-toxic toys market? • What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market? • Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period? • Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034? • Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period? • What are the market positions of different companies operating in the global market?
Non-toxic Toys Market – Research Objectives and Research Approach The comprehensive report on the global non-toxic toys market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.
For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.
The report analyzes the global non-toxic toys market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global non-toxic toys market.
ページTOPに戻る
Table of Contents 1. Preface 1.1. Market Definition and Scope 1.2. Market Segmentation 1.3. Key Research Objectives 1.4. Research Highlights 2. Assumptions 3. Research Methodology 4. Executive Summary 5. Market Overview 5.1. Market Dynamics 5.1.1. Drivers 5.1.2. Restraints 5.1.3. Opportunities 5.2. Key Trends Analysis 5.2.1. Demand Side Analysis 5.2.2. Supply Side Analysis 5.3. Key Market Indicators 5.4. Porter’s Five Forces Analysis 5.5. Value Chain Analysis 5.6. Industry SWOT Analysis 5.7. Type Innovation Overview 5.8. Global Non-toxic Toys Market Analysis and Forecast, 2020-2034 5.8.1. Market Value Projections (US$ Bn) 5.8.2. Market Volume Projections (Million Units) 6. Global Non-toxic Toys Market Analysis and Forecast, By Type 6.1. Non-toxic Toys Market Size (US$ Bn and Million Units), By Type, 2020-2034 6.1.1. Wooden Toys 6.1.2. Cotton Toys 6.1.3. Wool Toys 6.1.4. Silicone Toys 6.1.5. Natural Rubber Toys 6.1.6. Others (Recycled Plastic Toys, etc.) 6.2. Incremental Opportunity Analysis, By Type 7. Global Non-toxic Toys Market Analysis and Forecast, By Age Group 7.1. Non-toxic Toys Market Size (US$ Bn and Million Units), By Age Group, 2020-2034 7.1.1. Below 24 Months 7.1.2. 2 Years to 5 Years 7.1.3. 6 Years to 10 Years 7.1.4. 11 Years or Above 7.2. Incremental Opportunity Analysis, By Age Group 8. Global Non-toxic Toys Market Analysis and Forecast, By End-user 8.1. Non-toxic Toys Market Size (US$ Bn and Million Units), By End-user, 2020-2034 8.1.1. Residential 8.1.2. Commercial 8.1.2.1. Hospitals 8.1.2.2. Baby Care Centers 8.1.2.3. Others (Orphanages, Schools, etc.) 8.2. Incremental Opportunity Analysis, By End-user 9. Global Non-toxic Toys Market Analysis and Forecast, Distribution Channel 9.1. Non-toxic Toys Market Size (US$ Bn and Million Units), Distribution Channel, 2020-2034 9.1.1. Online 9.1.1.1. E-commerce Websites 9.1.1.2. Company-owned Websites 9.1.2. Offline 9.1.2.1. Hypermarkets 9.1.2.2. Specialty Stores 9.1.2.3. Others Retail Stores 9.2. Incremental Opportunity Analysis, Distribution Channel 10. Global Non-toxic Toys Market Analysis and Forecast, by Region 10.1. Non-toxic Toys Market Size (US$ Bn and Million Units), By Region, 2020-2034 10.1.1. North America 10.1.2. Europe 10.1.3. Asia Pacific 10.1.4. Middle East & Africa 10.1.5. South America 10.2. Incremental Opportunity Analysis, by Region 11. North America Non-toxic Toys Market Analysis and Forecast 11.1. Regional Snapshot 11.2. Demographic Overview 11.3. Key Trend Analysis 11.4. Market Share Analysis (%) 11.4.1. Local Manufacture Vs. Import 11.5. Consumer Buying Behavior Analysis 11.6. Pricing Analysis 11.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 11.7. Non-toxic Toys Market Size (US$ Bn and Million Units), By Type, 2020-2034 11.7.1. Wooden Toys 11.7.2. Cotton Toys 11.7.3. Wool Toys 11.7.4. Silicone Toys 11.7.5. Natural Rubber Toys 11.7.6. Others (Recycled Plastic Toys, etc.) 11.8. Non-toxic Toys Market Size (US$ Bn and Million Units), By Age Group, 2020-2034 11.8.1. Below 24 Months 11.8.2. 2 Years to 5 Years 11.8.3. 6 Years to 10 Years 11.8.4. 11 Years or Above 11.9. Non-toxic Toys Market Size (US$ Bn and Million Units), By End-user, 2020-2034 11.9.1. Residential 11.9.2. Commercial 11.9.2.1. Hospitals 11.9.2.2. Baby Care Centers 11.9.2.3. Others (Orphanages, Schools, etc.) 11.10. Non-toxic Toys Market Size (US$ Bn and Million Units), Distribution Channel, 2020-2034 11.10.1. Online 11.10.1.1. E-commerce Websites 11.10.1.2. Company-owned Websites 11.10.2. Offline 11.10.2.1. Hypermarkets 11.10.2.2. Specialty Stores 11.10.2.3. Others Retail Stores 11.11. Non-toxic Toys Market Size (US$ Bn and Million Units), By Country, 2020-2034 11.11.1. U.S. 11.11.2. Canada 11.11.3. Rest of North America 11.12. Incremental Opportunity Analysis 12. Europe Non-toxic Toys Market Analysis and Forecast 12.1. Regional Snapshot 12.2. Demographic Overview 12.3. Key Trend Analysis 12.4. Market Share Analysis (%) 12.4.1. Local Manufacture Vs. Import 12.5. Consumer Buying Behavior Analysis 12.6. Pricing Analysis 12.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 12.7. Non-toxic Toys Market Size (US$ Bn and Million Units), By Type, 2020-2034 12.7.1. Wooden Toys 12.7.2. Cotton Toys 12.7.3. Wool Toys 12.7.4. Silicone Toys 12.7.5. Natural Rubber Toys 12.7.6. Others (Recycled Plastic Toys, etc.) 12.8. Non-toxic Toys Market Size (US$ Bn and Million Units), By Age Group, 2020-2034 12.8.1. Below 24 Months 12.8.2. 2 Years to 5 Years 12.8.3. 6 Years to 10 Years 12.8.4. 11 Years or Above 12.9. Non-toxic Toys Market Size (US$ Bn and Million Units), By End-user, 2020-2034 12.9.1. Residential 12.9.2. Commercial 12.9.2.1. Hospitals 12.9.2.2. Baby Care Centers 12.9.2.3. Others (Orphanages, Schools, etc.) 12.10. Non-toxic Toys Market Size (US$ Bn and Million Units), Distribution Channel, 2020-2034 12.10.1. Online 12.10.1.1. E-commerce Websites 12.10.1.2. Company-owned Websites 12.10.2. Offline 12.10.2.1. Hypermarkets 12.10.2.2. Specialty Stores 12.10.2.3. Others Retail Stores 12.11. Non-toxic Toys Market Size (US$ Bn and Million Units), By Country, 2020-2034 12.11.1. U.K. 12.11.2. Germany 12.11.3. France 12.11.4. Italy 12.11.5. Spain 12.11.6. Rest of Europe 12.12. Incremental Opportunity Analysis 13. Asia Pacific Non-toxic Toys Market Analysis and Forecast 13.1. Regional Snapshot 13.2. Demographic Overview 13.3. Key Trend Analysis 13.4. Market Share Analysis (%) 13.4.1. Local Manufacture Vs. Import 13.5. Consumer Buying Behavior Analysis 13.6. Pricing Analysis 13.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 13.7. Non-toxic Toys Market Size (US$ Bn and Million Units), By Type, 2020-2034 13.7.1. Wooden Toys 13.7.2. Cotton Toys 13.7.3. Wool Toys 13.7.4. Silicone Toys 13.7.5. Natural Rubber Toys 13.7.6. Others (Recycled Plastic Toys, etc.) 13.8. Non-toxic Toys Market Size (US$ Bn and Million Units), By Age Group, 2020-2034 13.8.1. Below 24 Months 13.8.2. 2 Years to 5 Years 13.8.3. 6 Years to 10 Years 13.8.4. 11 Years or Above 13.9. Non-toxic Toys Market Size (US$ Bn and Million Units), By End-user, 2020-2034 13.9.1. Residential 13.9.2. Commercial 13.9.2.1. Hospitals 13.9.2.2. Baby Care Centers 13.9.2.3. Others (Orphanages, Schools, etc.) 13.10. Non-toxic Toys Market Size (US$ Bn and Million Units), Distribution Channel, 2020-2034 13.10.1. Online 13.10.1.1. E-commerce Websites 13.10.1.2. Company-owned Websites 13.10.2. Offline 13.10.2.1. Hypermarkets 13.10.2.2. Specialty Stores 13.10.2.3. Others Retail Stores 13.11. Non-toxic Toys Market Size (US$ Bn and Million Units), By Country, 2020-2034 13.11.1. China 13.11.2. India 13.11.3. Japan 13.11.4. South Korea 13.11.5. ASEAN 13.11.6. Rest of Asia Pacific 13.12. Incremental Opportunity Analysis 14. Middle East & Africa Non-toxic Toys Market Analysis and Forecast 14.1. Regional Snapshot 14.2. Demographic Overview 14.3. Key Trend Analysis 14.4. Market Share Analysis (%) 14.4.1. Local Manufacture Vs. Import 14.5. Consumer Buying Behavior Analysis 14.6. Pricing Analysis 14.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 14.7. Non-toxic Toys Market Size (US$ Bn and Million Units), By Type, 2020-2034 14.7.1. Wooden Toys 14.7.2. Cotton Toys 14.7.3. Wool Toys 14.7.4. Silicone Toys 14.7.5. Natural Rubber Toys 14.7.6. Others (Recycled Plastic Toys, etc.) 14.8. Non-toxic Toys Market Size (US$ Bn and Million Units), By Age Group, 2020-2034 14.8.1. Below 24 Months 14.8.2. 2 Years to 5 Years 14.8.3. 6 Years to 10 Years 14.8.4. 11 Years or Above 14.9. Non-toxic Toys Market Size (US$ Bn and Million Units), By End-user, 2020-2034 14.9.1. Residential 14.9.2. Commercial 14.9.2.1. Hospitals 14.9.2.2. Baby Care Centers 14.9.2.3. Others (Orphanages, Schools, etc.) 14.10. Non-toxic Toys Market Analysis and Forecast, Distribution Channel 14.10.1. Online 14.10.1.1. E-commerce Websites 14.10.1.2. Company-owned Websites 14.10.2. Offline 14.10.2.1. Hypermarkets 14.10.2.2. Specialty Stores 14.10.2.3. Others Retail Stores 14.11. Non-toxic Toys Market Size (US$ Bn and Million Units), By Country, 2020-2034 14.11.1. South Africa 14.11.2. GCC 14.11.3. Rest of Middle East & Africa 14.12. Incremental Opportunity Analysis 15. South America Non-toxic Toys Market Analysis and Forecast 15.1. Regional Snapshot 15.2. Demographic Overview 15.3. Key Trend Analysis 15.4. Market Share Analysis (%) 15.4.1. Local Manufacture Vs. Import 15.5. Consumer Buying Behavior Analysis 15.6. Pricing Analysis 15.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 15.7. Non-toxic Toys Market Size (US$ Bn and Million Units), By Type, 2020-2034 15.7.1. Wooden Toys 15.7.2. Cotton Toys 15.7.3. Wool Toys 15.7.4. Silicone Toys 15.7.5. Natural Rubber Toys 15.7.6. Others (Recycled Plastic Toys, etc.) 15.8. Non-toxic Toys Market Size (US$ Bn and Million Units), By Age Group, 2020-2034 15.8.1. Below 24 Months 15.8.2. 2 Years to 5 Years 15.8.3. 6 Years to 10 Years 15.8.4. 11 Years or Above 15.9. Non-toxic Toys Market Size (US$ Bn and Million Units), By End-user, 2020-2034 15.9.1. Residential 15.9.2. Commercial 15.9.2.1. Hospitals 15.9.2.2. Baby Care Centers 15.9.2.3. Others (Orphanages, Schools, etc.) 15.10. Non-toxic Toys Market Analysis and Forecast, Distribution Channel 15.10.1. Online 15.10.1.1. E-commerce Websites 15.10.1.2. Company-owned Websites 15.10.2. Offline 15.10.2.1. Hypermarkets 15.10.2.2. Specialty Stores 15.10.2.3. Others Retail Stores 15.11. Non-toxic Toys Market Size (US$ Bn and Million Units), By Country, 2020-2034 15.11.1. Brazil 15.11.2. Argentina 15.11.3. Rest of South America 15.12. Incremental Opportunity Analysis 16. Competition Landscape 16.1. Market Player - Competition Dashboard 16.2. Market Share Analysis (%), 2022 16.3. Company Profiles 16.3.1. Mitour Silicone 16.3.1.1. Company Overview 16.3.1.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.1.3. Revenue 16.3.1.4. Strategy & Business Overview 16.3.2. AGIRLGLE 16.3.2.1. Company Overview 16.3.2.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.2.3. Revenue 16.3.2.4. Strategy & Business Overview 16.3.3. JOHN N TREE Organic 16.3.3.1. Company Overview 16.3.3.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.3.3. Revenue 16.3.3.4. Strategy & Business Overview 16.3.4. BigShu 16.3.4.1. Company Overview 16.3.4.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.4.3. Revenue 16.3.4.4. Strategy & Business Overview 16.3.5. WOODEN TEETHER 16.3.5.1. Company Overview 16.3.5.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.5.3. Revenue 16.3.5.4. Strategy & Business Overview 16.3.6. kecristv 16.3.6.1. Company Overview 16.3.6.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.6.3. Revenue 16.3.6.4. Strategy & Business Overview 16.3.7. Natural Simplicity 16.3.7.1. Company Overview 16.3.7.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.7.3. Revenue 16.3.7.4. Strategy & Business Overview 16.3.8. Green Rubber Toys Co. 16.3.8.1. Company Overview 16.3.8.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.8.3. Revenue 16.3.8.4. Strategy & Business Overview 17. Go To Market Strategy 17.1. Identification of Potential Market Spaces 17.2. Understanding Buying Process of Customers 17.3. Preferred Sales & Marketing Strategy
ページTOPに戻る
Transparency Market Research社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート
-
個人用保護具市場(製品タイプ:呼吸器保護具、洗浄ソリューション、眼・顔面保護具、頭部保護具、聴覚保護具、落下保護具、手の保護具、足の保護具、身体の保護具、ガス検知器、その他(溶接保護具、皮膚保護具など));および消費者グループ:男性、女性) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
空気清浄機市場(製品タイプ-上気, ダクト内, 自給式/スタンドアロン, その他; 取り付けタイプ-固定式, ポータブル; 流通チャネル-オンライン, オフライン)-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
屋内用スペースヒーター市場(タイプ-強制ファンヒーター、輻射・赤外線ヒーター、セラミックヒーター、対流式ヒーター、その他;電源-電気、ガス;カテゴリー-スマート/デジタル、従来型)-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
電気乾燥機市場(製品タイプ:製品タイプ:ジェットエア、温風乾燥機(WAD);動作:手動オン・オフ、全自動;価格:低、中、高;エンドユーザー:HoRea、企業、医療機関、空港、その他手動オン・オフ, 全自動; 価格- 低, 中, 高; エンドユース- 家庭, 企業, 医療, 施設, 空港, その他; 流通チャネル- オンライン, オフライン) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024年-2034年
-
コピー機市場(製品タイプ:標準コピー機、多機能コピー機;技術:インクジェット印刷、レーザー印刷;カラー対応:カラー、モノクロ;モノクロ:1000未満/月、1000~5000/月、5000~10000/月、10000/月以上) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024~2034年
-
屋外生活構造物市場(タイプ:パーゴラ、ガゼボ、パビリオンまたはラマダ、温室、東屋、その他;および材料タイプ:世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
ダイキャスト玩具市場(玩具タイプ:ダイキャスト玩具市場(玩具タイプ:自動車、バイク・二輪車、スケール:1:18スケール、1:12スケール、1:43スケール、1:64スケール、1:87スケール1:18スケール、1:12スケール、1:43スケール、1:64スケール、1:87スケール) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
多機能家具市場(製品タイプ:製品タイプ:椅子、テーブル、ソファ、ベッド、その他;素材タイプ:製品タイプ:椅子、テーブル、ソファ、ベッド、その他;素材タイプ:木製、MDF、金属製、プラスチック製、その他;最終用途:世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
サッカーグッズ市場(製品タイプ:アパレル, フットウェア, アクセサリー, ビデオゲーム, ホームウェア, 玩具, その他; およびカテゴリ:世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
ネイルケア市場(製品タイプ:ネイルカラー、ネイルトリートメント、販売タイプ:バルク、パッケージ) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
-
アンモニア市場:タイプ別(無水、水)、販売チャネル別(直接、間接)、最終用途産業別(農業、繊維、冷凍、鉱業、製薬)、地域別 - 2029年までの世界予測
-
マイクロプラスチック検出市場:タイプ別(ポリエチレン、ポリテトラフルオロエチレン)、技術別(マイクロラマン分光法、Ftir分光法)、媒体別(水、土壌)、サイズ別(1mm未満、1~3mm)、最終用途産業別(水処理、FnB) - 2029年までの世界予測
-
ラテンアメリカの産業用爆薬市場 - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別: (ラテンアメリカ)
-
ギアボックスとギアモーター市場(製品タイプ:ギアボックス, ギアモーター; ギアタイプ:ヘリカル, プラネタリ, ヘリカルベベル, ウォーム, その他; 定格出力:10,000Nmまで, 10,000Nm以上) - 世界の産業分析、市場規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
電子整流(EC)ファン市場(タイプ:遠心ファン, 軸流ファン, 混合流ファン, クロスフローファン, 取り付けタイプ; スパイダーマウント, キューブマウント) - 世界の産業分析、サイズ、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
よくあるご質問
Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?
トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|