中古ハード高級品市場(製品タイプ:宝飾品、時計、ハンドバッグ、その他;消費者グループ:男性、女性、子供) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
Secondhand Hard Luxury Goods Market (Product Type: Jewelry, Watches, Handbags, and Others; Consumer Group: Men, Women, and Kids) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034
中古ハード高級品市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「世界の中古硬質高級品市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向... もっと見る
サマリー 中古ハード高級品市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「世界の中古硬質高級品市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界の中古硬質高級品市場の収益を提供しています。また、2024年から2034年までの世界の中古ハード高級品市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。
本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。セカンダリーリサーチでは、主要企業の製品資料、アニュアルレポート、プレスリリース、関連文書などを参照し、中古ハード高級品市場を理解しました。
二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、世界の中古ハード高級品市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。
本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは、世界の中古ハード高級品市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、世界の中古ハード高級品市場への参入に関心のある事業体にとっても貴重なツールとなります。
当レポートでは、世界の中古ハード高級品市場の競争状況について掘り下げています。世界の中古ハード高級品市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイルされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界の中古ハード高級品市場のプレーヤーの属性である。
世界の中古ハード高級品市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中に全地域で中古ハード高級品が生み出す売上高/収益は?
- 世界の中古ハード高級品市場における機会は何か?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?
中古ハード高級品市場 - 調査目的と調査アプローチ
世界の中古硬質高級品市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳細に解説しています。
本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。
本レポートでは、世界の中古ハード高級品市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の中古硬質高級品市場への投資について、情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができる。
ページTOPに戻る
目次 1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.業界SWOT分析
5.7.製品革新の概要
5.8.中古ハード高級品の世界市場分析と予測、2020~2034年
5.8.1.市場価値予測(億米ドル)
5.8.2.市場数量予測(百万個)
6.中古ハード高級品の世界市場分析と予測:製品タイプ別
6.1.中古ハード高級品市場規模(億米ドル・百万個):製品タイプ別、2020年~2034年
6.1.1.宝飾品
6.1.1.1.ブレスレット
6.1.1.2.指輪
6.1.2.時計
6.1.2.1.クォーツ時計
6.1.2.2.デジタル時計
6.1.3.ハンドバッグ
6.1.3.1.トートバッグ
6.1.3.2.スリングバッグ
6.1.3.3.クラッチバッグ
6.1.3.4.サッチェルバッグ
6.1.3.5.その他(ホーボーバッグなど)
6.1.4.その他(グローブなど)
6.2.製品タイプ別増加機会分析
7.中古ハード高級品の世界市場分析と予測:消費者グループ別
7.1.中古ハード高級品市場規模(億米ドル、百万個):消費者グループ別、2020年〜2034年
7.1.1.男性
7.1.2.女性
7.1.3.子供
7.2.増分機会分析(消費者グループ別
8.中古ハード高級品の世界市場分析と予測:流通チャネル別
8.1.中古ハード高級品市場規模(億米ドル・百万個):流通チャネル別、2020〜2034年
8.1.1.オンライン
8.1.2.オフライン
8.2.販売チャネル別増加機会分析
9.中古ハード高級品の世界市場分析と予測:地域別
9.1.中古ハード高級品市場規模(億米ドル・百万個):地域別、2020年〜2034年
9.1.1.北米
9.1.2.欧州
9.1.3.アジア太平洋
9.1.4.中東・アフリカ
9.1.5.南米
9.2.地域別増加機会分析
10.北米の中古ハード高級品市場の分析と予測
10.1.地域別スナップショット
10.2.人口統計概要
10.3.主要トレンド分析
10.4.市場シェア分析(%)
10.4.1.現地生産と輸入の比較
10.5.消費者の購買行動分析
10.6.価格分析
10.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
10.7.中古硬質高級品市場規模(億米ドル、百万個):製品タイプ別、2020~2034年
10.7.1.宝飾品
10.7.1.1.ブレスレット
10.7.1.2.指輪
10.7.2.時計
10.7.2.1.クォーツ時計
10.7.2.2.デジタル時計
10.7.3.ハンドバッグ
10.7.3.1.トートバッグ
10.7.3.2.スリングバッグ
10.7.3.3.クラッチバッグ
10.7.3.4.サッチェルバッグ
10.7.3.5.その他(ホーボーバッグなど)
10.7.4.その他(グローブなど)
10.8.中古硬質高級品市場規模(億米ドル、百万個):消費者グループ別、2020〜2034年
10.8.1.男性
10.8.2.女性
10.8.3.キッズ
10.9.中古ハード高級品市場規模(億米ドル、百万個):流通チャネル別、2020~2034年
10.9.1.オンライン
10.9.2.オフライン
10.10.中古ハード高級品市場規模(億米ドル、百万個):国別、2020~2034年
10.10.1.米国
10.10.2.カナダ
10.10.3.その他の北米地域
10.11.機会増の分析
11.欧州の中古ハード高級品市場の分析と予測
11.1.地域別スナップショット
11.2.人口統計概要
11.3.主要トレンド分析
11.4.市場シェア分析(%)
11.4.1.現地生産と輸入の比較
11.5.消費者の購買行動分析
11.6.価格分析
11.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
11.7.中古硬質高級品市場規模(億米ドル、百万個):製品タイプ別、2020~2034年
11.7.1.宝飾品
11.7.1.1.ブレスレット
11.7.1.2.指輪
11.7.2.時計
11.7.2.1.クォーツ時計
11.7.2.2.デジタル時計
11.7.3.ハンドバッグ
11.7.3.1.トートバッグ
11.7.3.2.スリングバッグ
11.7.3.3.クラッチバッグ
11.7.3.4.サッチェルバッグ
11.7.3.5.その他(ホーボーバッグなど)
11.7.4.その他(グローブなど)
11.8.中古硬質高級品市場規模(億米ドル、百万個):消費者グループ別、2020〜2034年
11.8.1.男性
11.8.2.女性
11.8.3.キッズ
11.9.中古ハード高級品市場規模(億米ドル、百万個):流通チャネル別、2020~2034年
11.9.1.オンライン
11.9.2.オフライン
11.10.中古ハード高級品市場規模(億米ドル、百万個):国別、2020~2034年
11.10.1.英国
11.10.2.ドイツ
11.10.3.フランス
11.10.4.イタリア
11.10.5.スペイン
11.10.6.その他のヨーロッパ
11.11.ビジネスチャンスの増加分析
12.アジア太平洋地域の中古ハード高級品市場の分析と予測
12.1.地域別スナップショット
12.2.人口動態の概要
12.3.主要トレンド分析
12.4.市場シェア分析(%)
12.4.1.現地生産と輸入の比較
12.5.消費者の購買行動分析
12.6.価格分析
12.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
12.7.中古硬質高級品市場規模(億米ドル、百万個):製品タイプ別、2020~2034年
12.7.1.宝飾品
12.7.1.1.ブレスレット
12.7.1.2.指輪
12.7.2.時計
12.7.2.1.クォーツ時計
12.7.2.2.デジタル時計
12.7.3.ハンドバッグ
12.7.3.1.トートバッグ
12.7.3.2.スリングバッグ
12.7.3.3.クラッチバッグ
12.7.3.4.サッチェルバッグ
12.7.3.5.その他(ホーボーバッグなど)
12.7.4.その他(グローブなど)
12.8.中古硬質高級品市場規模(億米ドル、百万個):消費者グループ別、2020〜2034年
12.8.1.男性
12.8.2.女性
12.8.3.キッズ
12.9.中古ハード高級品市場規模(億米ドル、百万個):流通チャネル別、2020~2034年
12.9.1.オンライン
12.9.2.オフライン
12.10.中古ハード高級品市場規模(億米ドル、百万個):国別、2020~2034年
12.10.1.中国
12.10.2.インド
12.10.3.日本
12.10.4.韓国
12.10.5.ASEAN
12.10.6.その他のアジア太平洋地域
12.11.機会増の分析
13.中東・アフリカの中古ハード高級品市場の分析と予測
13.1.地域別スナップショット
13.2.人口統計概要
13.3.主要トレンド分析
13.4.市場シェア分析(%)
13.4.1.現地生産と輸入の比較
13.5.消費者の購買行動分析
13.6.価格分析
13.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
13.7.中古硬質高級品市場規模(億米ドル、百万個):製品タイプ別、2020~2034年
13.7.1.宝飾品
13.7.1.1.ブレスレット
13.7.1.2.指輪
13.7.2.時計
13.7.2.1.クォーツ時計
13.7.2.2.デジタル時計
13.7.3.ハンドバッグ
13.7.3.1.トートバッグ
13.7.3.2.スリングバッグ
13.7.3.3.クラッチバッグ
13.7.3.4.サッチェルバッグ
13.7.3.5.その他(ホーボーバッグなど)
13.7.4.その他(グローブなど)
13.8.中古硬質高級品市場規模(億米ドル、百万個):消費者グループ別、2020〜2034年
13.8.1.男性
13.8.2.女性
13.8.3.キッズ
13.9.中古ハード高級品市場規模(億米ドル、百万個):流通チャネル別、2020~2034年
13.9.1.オンライン
13.9.2.オフライン
13.10.中古ハード高級品市場規模(億米ドル、百万個):国別、2020~2034年
13.10.1.GCC
13.10.2.南アフリカ
13.10.3.その他の中東・アフリカ
13.11.機会増の分析
14.南米の中古ハード高級品市場の分析と予測
14.1.地域別スナップショット
14.2.人口統計概要
14.3.主要トレンド分析
14.4.市場シェア分析(%)
14.4.1.現地生産と輸入の比較
14.5.消費者の購買行動分析
14.6.価格分析
14.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
14.7.中古硬質高級品市場規模(億米ドル、百万個):製品タイプ別、2020~2034年
14.7.1.宝飾品
14.7.1.1.ブレスレット
14.7.1.2.指輪
14.7.2.時計
14.7.2.1.クォーツ時計
14.7.2.2.デジタル時計
14.7.3.ハンドバッグ
14.7.3.1.トートバッグ
14.7.3.2.スリングバッグ
14.7.3.3.クラッチバッグ
14.7.3.4.サッチェルバッグ
14.7.3.5.その他(ホーボーバッグなど)
14.7.4.その他(グローブなど)
14.8.中古硬質高級品市場規模(億米ドル、百万個):消費者グループ別、2020〜2034年
14.8.1.男性
14.8.2.女性
14.8.3.キッズ
14.9.中古ハード高級品市場規模(億米ドル、百万個):流通チャネル別、2020~2034年
14.9.1.オンライン
14.9.2.オフライン
14.10.中古ハード高級品市場規模(億米ドル、百万個):国別、2020~2034年
14.10.1.ブラジル
14.10.2.アルゼンチン
14.10.3.その他の南米地域
14.11.機会増の分析
15.競争環境
15.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
15.2.市場シェア分析(%), 2023
15.3.企業プロフィール
15.3.1.リアルリアル社
15.3.1.1.会社概要
15.3.1.2.営業地域
15.3.1.3.売上高
15.3.1.4.戦略・事業概要
15.3.2.ヴェスティエール・コレクティブ
15.3.2.1.会社概要
15.3.2.2.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.2.3.売上高
15.3.2.4.戦略・事業概要
15.3.3.ファッションスタイル
15.3.3.1.会社概要
15.3.3.2.販売地域
15.3.3.3.売上高
15.3.3.4.戦略・事業概要
15.3.4.クロノ24
15.3.4.1.会社概要
15.3.4.2.販売地域
15.3.4.3.売上高
15.3.4.4.戦略と事業概要
15.3.5. イーベイ・インク
15.3.5.1.会社概要
15.3.5.2.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.5.3.売上高
15.3.5.4.戦略・事業概要
15.3.6.DWISI
15.3.6.1.会社概要
15.3.6.2.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.6.3.売上高
15.3.6.4.戦略・事業概要
15.3.7.ファーフェッチUKリミテッド
15.3.7.1.会社概要
15.3.7.2.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.7.3.売上高
15.3.7.4.戦略・事業概要
15.3.8.ガーデローブ・プレラブド・ラグジュアリー・ファッション
15.3.8.1.会社概要
15.3.8.2.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.8.3.売上高
15.3.8.4.戦略・事業概要
15.3.9.プラッシュポッシュ
15.3.9.1.会社概要
15.3.9.2.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.9.3.売上高
15.3.9.4.戦略・事業概要
15.3.10.リラブド・ラグジュアリー
15.3.10.1.会社概要
15.3.10.2.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.10.3.売上高
15.3.10.4.戦略・事業概要
15.3.11.その他の主要プレーヤー
15.3.11.1.会社概要
15.3.11.2.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.11.3.売上高
15.3.11.4.戦略と事業概要
16.市場参入戦略
16.1.潜在市場スペースの特定
16.2.顧客の購買プロセスの理解
16.3.望ましい販売・マーケティング戦略
ページTOPに戻る
Summary Secondhand Hard Luxury Goods Market – Scope of Report TMR’s report on the global secondhand hard luxury goods market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global secondhand hard luxury goods market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global secondhand hard luxury goods market from 2024 to 2034.
The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the secondhand hard luxury goods market.
Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global secondhand hard luxury goods market.
The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global secondhand hard luxury goods market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global secondhand hard luxury goods market.
The report delves into the competitive landscape of the global secondhand hard luxury goods market. Key players operating in the global secondhand hard luxury goods market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global secondhand hard luxury goods market profiled in this report.
Key Questions Answered in Global secondhand hard luxury goods Market Report • What is the sales/revenue generated by secondhand hard luxury goods across all regions during the forecast period? • What are the opportunities in the global secondhand hard luxury goods market? • What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market? • Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period? • Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034? • Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period? • What are the market positions of different companies operating in the global market?
Secondhand Hard Luxury Goods Market – Research Objectives and Research Approach The comprehensive report on the global secondhand hard luxury goods market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.
For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.
The report analyzes the global secondhand hard luxury goods market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global secondhand hard luxury goods market.
ページTOPに戻る
Table of Contents 1. Preface 1.1. Market Definition and Scope 1.2. Market Segmentation 1.3. Key Research Objectives 1.4. Research Highlights 2. Assumptions 3. Research Methodology 4. Executive Summary 5. Market Overview 5.1. Market Dynamics 5.1.1. Drivers 5.1.2. Restraints 5.1.3. Opportunities 5.2. Key Trends Analysis 5.2.1. Demand Side Analysis 5.2.2. Supply Side Analysis 5.3. Key Market Indicators 5.4. Porter’s Five Forces Analysis 5.5. Value Chain Analysis 5.6. Industry SWOT Analysis 5.7. Product Innovation Overview 5.8. Global Secondhand Hard Luxury Goods Market Analysis and Forecast, 2020-2034 5.8.1. Market Value Projections (US$ Bn) 5.8.2. Market Volume Projections (Million Units) 6. Global Secondhand Hard Luxury Goods Market Analysis and Forecast, By Product Type 6.1. Secondhand Hard Luxury Goods Market Size (US$ Bn and Million Units), By Product Type, 2020-2034 6.1.1. Jewelry 6.1.1.1. Bracelets 6.1.1.2. Rings 6.1.2. Watches 6.1.2.1. Quartz Watches 6.1.2.2. Digital Watches 6.1.3. Handbags 6.1.3.1. Tote Bags 6.1.3.2. Sling Bags 6.1.3.3. Clutches 6.1.3.4. Satchel Bags 6.1.3.5. Others (Hobo Bags, etc.) 6.1.4. Others (Gloves, etc.) 6.2. Incremental Opportunity Analysis, By Product Type 7. Global Secondhand Hard Luxury Goods Market Analysis and Forecast, By Consumer Group 7.1. Secondhand Hard Luxury Goods Market Size (US$ Bn and Million Units), By Consumer Group, 2020-2034 7.1.1. Men 7.1.2. Women 7.1.3. Kids 7.2. Incremental Opportunity Analysis, By Consumer Group 8. Global Secondhand Hard Luxury Goods Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel 8.1. Secondhand Hard Luxury Goods Market Size (US$ Bn and Million Units), By Distribution Channel, 2020-2034 8.1.1. Online 8.1.2. Offline 8.2. Incremental Opportunity Analysis, by Distribution Channel 9. Global Secondhand Hard Luxury Goods Market Analysis and Forecast, by Region 9.1. Secondhand Hard Luxury Goods Market Size (US$ Bn and Million Units), By Region, 2020-2034 9.1.1. North America 9.1.2. Europe 9.1.3. Asia Pacific 9.1.4. Middle East & Africa 9.1.5. South America 9.2. Incremental Opportunity Analysis, by Region 10. North America Secondhand Hard Luxury Goods Market Analysis and Forecast 10.1. Regional Snapshot 10.2. Demographic Overview 10.3. Key Trend Analysis 10.4. Market Share Analysis (%) 10.4.1. Local Manufactures vs Import 10.5. Consumer Buying Behavior Analysis 10.6. Pricing Analysis 10.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 10.7. Secondhand Hard Luxury Goods Market Size (US$ Bn and Million Units), By Product Type, 2020-2034 10.7.1. Jewelry 10.7.1.1. Bracelets 10.7.1.2. Rings 10.7.2. Watches 10.7.2.1. Quartz Watches 10.7.2.2. Digital Watches 10.7.3. Handbags 10.7.3.1. Tote Bags 10.7.3.2. Sling Bags 10.7.3.3. Clutches 10.7.3.4. Satchel Bags 10.7.3.5. Others (Hobo Bags, etc.) 10.7.4. Others (Gloves, etc.) 10.8. Secondhand Hard Luxury Goods Market Size (US$ Bn and Million Units), By Consumer Group, 2020-2034 10.8.1. Men 10.8.2. Women 10.8.3. Kids 10.9. Secondhand Hard Luxury Goods Market Size (US$ Bn and Million Units), By Distribution Channel, 2020-2034 10.9.1. Online 10.9.2. Offline 10.10. Secondhand Hard Luxury Goods Market Size (US$ Bn and Million Units), By Country, 2020-2034 10.10.1. U.S. 10.10.2. Canada 10.10.3. Rest of North America 10.11. Incremental Opportunity Analysis 11. Europe Secondhand Hard Luxury Goods Market Analysis and Forecast 11.1. Regional Snapshot 11.2. Demographic Overview 11.3. Key Trend Analysis 11.4. Market Share Analysis (%) 11.4.1. Local Manufactures vs Import 11.5. Consumer Buying Behavior Analysis 11.6. Pricing Analysis 11.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 11.7. Secondhand Hard Luxury Goods Market Size (US$ Bn and Million Units), By Product Type, 2020-2034 11.7.1. Jewelry 11.7.1.1. Bracelets 11.7.1.2. Rings 11.7.2. Watches 11.7.2.1. Quartz Watches 11.7.2.2. Digital Watches 11.7.3. Handbags 11.7.3.1. Tote Bags 11.7.3.2. Sling Bags 11.7.3.3. Clutches 11.7.3.4. Satchel Bags 11.7.3.5. Others (Hobo Bags, etc.) 11.7.4. Others (Gloves, etc.) 11.8. Secondhand Hard Luxury Goods Market Size (US$ Bn and Million Units), By Consumer Group, 2020-2034 11.8.1. Men 11.8.2. Women 11.8.3. Kids 11.9. Secondhand Hard Luxury Goods Market Size (US$ Bn and Million Units), By Distribution Channel, 2020-2034 11.9.1. Online 11.9.2. Offline 11.10. Secondhand Hard Luxury Goods Market Size (US$ Bn and Million Units), By Country, 2020-2034 11.10.1. U.K. 11.10.2. Germany 11.10.3. France 11.10.4. Italy 11.10.5. Spain 11.10.6. Rest of Europe 11.11. Incremental Opportunity Analysis 12. Asia Pacific Secondhand Hard Luxury Goods Market Analysis and Forecast 12.1. Regional Snapshot 12.2. Demographic Overview 12.3. Key Trend Analysis 12.4. Market Share Analysis (%) 12.4.1. Local Manufactures vs Import 12.5. Consumer Buying Behavior Analysis 12.6. Pricing Analysis 12.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 12.7. Secondhand Hard Luxury Goods Market Size (US$ Bn and Million Units), By Product Type, 2020-2034 12.7.1. Jewelry 12.7.1.1. Bracelets 12.7.1.2. Rings 12.7.2. Watches 12.7.2.1. Quartz Watches 12.7.2.2. Digital Watches 12.7.3. Handbags 12.7.3.1. Tote Bags 12.7.3.2. Sling Bags 12.7.3.3. Clutches 12.7.3.4. Satchel Bags 12.7.3.5. Others (Hobo Bags, etc.) 12.7.4. Others (Gloves, etc.) 12.8. Secondhand Hard Luxury Goods Market Size (US$ Bn and Million Units), By Consumer Group, 2020-2034 12.8.1. Men 12.8.2. Women 12.8.3. Kids 12.9. Secondhand Hard Luxury Goods Market Size (US$ Bn and Million Units), By Distribution Channel, 2020-2034 12.9.1. Online 12.9.2. Offline 12.10. Secondhand Hard Luxury Goods Market Size (US$ Bn and Million Units), By Country, 2020-2034 12.10.1. China 12.10.2. India 12.10.3. Japan 12.10.4. South Korea 12.10.5. ASEAN 12.10.6. Rest of Asia Pacific 12.11. Incremental Opportunity Analysis 13. Middle East & Africa Secondhand Hard Luxury Goods Market Analysis and Forecast 13.1. Regional Snapshot 13.2. Demographic Overview 13.3. Key Trend Analysis 13.4. Market Share Analysis (%) 13.4.1. Local Manufactures vs Import 13.5. Consumer Buying Behavior Analysis 13.6. Pricing Analysis 13.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 13.7. Secondhand Hard Luxury Goods Market Size (US$ Bn and Million Units), By Product Type, 2020-2034 13.7.1. Jewelry 13.7.1.1. Bracelets 13.7.1.2. Rings 13.7.2. Watches 13.7.2.1. Quartz Watches 13.7.2.2. Digital Watches 13.7.3. Handbags 13.7.3.1. Tote Bags 13.7.3.2. Sling Bags 13.7.3.3. Clutches 13.7.3.4. Satchel Bags 13.7.3.5. Others (Hobo Bags, etc.) 13.7.4. Others (Gloves, etc.) 13.8. Secondhand Hard Luxury Goods Market Size (US$ Bn and Million Units), By Consumer Group, 2020-2034 13.8.1. Men 13.8.2. Women 13.8.3. Kids 13.9. Secondhand Hard Luxury Goods Market Size (US$ Bn and Million Units), By Distribution Channel, 2020-2034 13.9.1. Online 13.9.2. Offline 13.10. Secondhand Hard Luxury Goods Market Size (US$ Bn and Million Units), By Country, 2020-2034 13.10.1. GCC 13.10.2. South Africa 13.10.3. Rest of Middle East & Africa 13.11. Incremental Opportunity Analysis 14. South America Secondhand Hard Luxury Goods Market Analysis and Forecast 14.1. Regional Snapshot 14.2. Demographic Overview 14.3. Key Trend Analysis 14.4. Market Share Analysis (%) 14.4.1. Local Manufactures vs Import 14.5. Consumer Buying Behavior Analysis 14.6. Pricing Analysis 14.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 14.7. Secondhand Hard Luxury Goods Market Size (US$ Bn and Million Units), By Product Type, 2020-2034 14.7.1. Jewelry 14.7.1.1. Bracelets 14.7.1.2. Rings 14.7.2. Watches 14.7.2.1. Quartz Watches 14.7.2.2. Digital Watches 14.7.3. Handbags 14.7.3.1. Tote Bags 14.7.3.2. Sling Bags 14.7.3.3. Clutches 14.7.3.4. Satchel Bags 14.7.3.5. Others (Hobo Bags, etc.) 14.7.4. Others (Gloves, etc.) 14.8. Secondhand Hard Luxury Goods Market Size (US$ Bn and Million Units), By Consumer Group, 2020-2034 14.8.1. Men 14.8.2. Women 14.8.3. Kids 14.9. Secondhand Hard Luxury Goods Market Size (US$ Bn and Million Units), By Distribution Channel, 2020-2034 14.9.1. Online 14.9.2. Offline 14.10. Secondhand Hard Luxury Goods Market Size (US$ Bn and Million Units), By Country, 2020-2034 14.10.1. Brazil 14.10.2. Argentina 14.10.3. Rest of South America 14.11. Incremental Opportunity Analysis 15. Competition Landscape 15.1. Market Player - Competition Dashboard 15.2. Market Share Analysis (%), 2023 15.3. Company Profiles 15.3.1. The RealReal, Inc. 15.3.1.1. Company Overview 15.3.1.2. Sales Area/Geographical Presence 15.3.1.3. Revenue 15.3.1.4. Strategy & Business Overview 15.3.2. Vestiaire Collective 15.3.2.1. Company Overview 15.3.2.2. Sales Area/Geographical Presence 15.3.2.3. Revenue 15.3.2.4. Strategy & Business Overview 15.3.3. FASHIONPHILE 15.3.3.1. Company Overview 15.3.3.2. Sales Area/Geographical Presence 15.3.3.3. Revenue 15.3.3.4. Strategy & Business Overview 15.3.4. Chrono24 15.3.4.1. Company Overview 15.3.4.2. Sales Area/Geographical Presence 15.3.4.3. Revenue 15.3.4.4. Strategy & Business Overview 15.3.5. eBay Inc. 15.3.5.1. Company Overview 15.3.5.2. Sales Area/Geographical Presence 15.3.5.3. Revenue 15.3.5.4. Strategy & Business Overview 15.3.6. DWISI 15.3.6.1. Company Overview 15.3.6.2. Sales Area/Geographical Presence 15.3.6.3. Revenue 15.3.6.4. Strategy & Business Overview 15.3.7. FARFETCH UK Limited 15.3.7.1. Company Overview 15.3.7.2. Sales Area/Geographical Presence 15.3.7.3. Revenue 15.3.7.4. Strategy & Business Overview 15.3.8. GARDEROBE PRE-LOVED LUXURY FASHION 15.3.8.1. Company Overview 15.3.8.2. Sales Area/Geographical Presence 15.3.8.3. Revenue 15.3.8.4. Strategy & Business Overview 15.3.9. The Plush Posh 15.3.9.1. Company Overview 15.3.9.2. Sales Area/Geographical Presence 15.3.9.3. Revenue 15.3.9.4. Strategy & Business Overview 15.3.10. Reloved Luxury 15.3.10.1. Company Overview 15.3.10.2. Sales Area/Geographical Presence 15.3.10.3. Revenue 15.3.10.4. Strategy & Business Overview 15.3.11. Other Key Players 15.3.11.1. Company Overview 15.3.11.2. Sales Area/Geographical Presence 15.3.11.3. Revenue 15.3.11.4. Strategy & Business Overview 16. Go To Market Strategy 16.1. Identification of Potential Market Spaces 16.2. Understanding Buying Process of Customers 16.3. Preferred Sales & Marketing Strategy
ページTOPに戻る
本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
- ハウスホールドケア用おしりふき市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2032年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)
- ラップトップキャリーケース市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2032年予測 - 製品別, 技術別, グレード別, 用途別, エンドユーザー別, 地域別: (北米, 欧州, アジア太平洋, 中南米, 中東アフリカ)
- タバコ市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2032年予測 - 製品別, 技術別, グレード別, 用途別, エンドユーザー別, 地域別: (北米, 欧州, アジア太平洋, 中南米, 中東アフリカ)
- 殺菌キャップ市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2032年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)
- カウンタートップ用スプレー市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2032年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ)
- コールドプランジタブ市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2032年予測 - 製品別, 技術別, グレード別, 用途別, エンドユーザー別, 地域別: (北米, 欧州, アジア太平洋, 中南米, 中東アフリカ)
- 浴室用洗面台市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2032年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)
- OTCペット医薬品市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2032年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ)
- 家庭用装飾品市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2032年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)
- シロアリベイトシステム市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2032年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)
Transparency Market Research社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート
-
グリルツールおよびアクセサリー市場(タイプ:グリルツール、グリルアクセサリー;エンドユース:家庭用、商業用;流通チャネル:オンライン小売店、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、ブランドストア、専門店、百貨店、その他小売店)-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
ベビースキンケア市場(製品カテゴリー:石鹸&ボディウォッシュ、保湿剤&軟膏、ヘアシャンプー、その他(リップバームなど);流通チャネル:現代貿易、一般/伝統的貿易、オンライン);-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
北米の工具とネクタイ市場(製品タイプ:工具、ジップタイ;エンドユーザー:DIY、専門家、産業ユーザー;流通チャネル:直販、流通業者/卸売業者、オンライン小売業者、専門店、その他小売店) - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
北米家庭用収納市場(製品タイプ:ワードローブ, キャビネット, 引き出し, 容器, その他; 素材:産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
スマートバスルーム製品市場(タイプ:スマートシャワー、スマートトイレ、スマートミラー、スマートソープディスペンサー、スマート蛇口、スマート水洗&バルブ、スマート照明&アクセサリー、その他;エンドユーザー:住宅、商業(ホテル&レストラン、スパ&サロン、スポーツクラブ&施設、その他);-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
高視認性衣料市場(タイプ:安全ベスト, Tシャツ, パンツ, ジャケット, 帽子, レインウェア, その他.カテゴリー:タイプO, タイプR, タイプP) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
ワイヤレスステレオヘッドフォン市場(タイプ:タイプ:オンザイヤー/スーパーオーラル, オーバーイヤー, インザイヤー.接続性:Wi-Fi、Bluetooth、NFC、赤外線(IR)) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
機能性アパレル市場(製品タイプ:製品タイプ:スポーツウェア, アクティブウェア, プロテクティブウェア, カジュアルウェア, フォーマルウェア, その他.生地; 従来生地, 特殊生地, その他) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
電化製品市場(タイプ:オーディオ・ビデオ機器、大型電化製品、小型電化製品、パーソナルケア製品、動作:半自動、自動、エンドユーザー:家庭用、商業用、流通チャネル:オンライン、オフライン) - 2024-2034年の世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測
-
業務用プリンター市場(製品タイプ:アナログ機器, デジタル機器; カラー能力:カラー, モノクロ; 接続性:有線, 無線; 最大用紙容量:2,000枚まで, 2,000~3,000枚, 3,000~4,000枚, 4,000枚以上) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024~2034年
本レポートと同じKEY WORD(jewelry)の最新刊レポート
よくあるご質問
Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?
トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|