世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

パーソナライズド包装市場(包装タイプ:ボトル、容器&ジャー、バッグ&パウチ、カートン、封筒、箱) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年


Personalized Packaging Market (Packaging Type: Bottles, Containers & Jars, Bags & Pouches, Cartons, Envelopes, and Boxes) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031

パーソナライズド包装市場 - レポートの範囲 TMR社のパーソナライズド包装の世界市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでな... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2023年12月11日 US$5,795
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
187 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

パーソナライズド包装市場 - レポートの範囲
TMR社のパーソナライズド包装の世界市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの世界のパーソナライズド包装市場の収益を提供しています。また、2023年から2031年までの世界のパーソナライズド包装市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照し、パーソナライズドパッケージング市場を理解しました。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、世界のパーソナライズドパッケージング市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用しました。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、このレポートは世界のパーソナライズド包装市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレイヤーだけでなく、世界のパーソナライズドパッケージング市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

当レポートでは、世界のパーソナライズドパッケージング市場の競争環境について掘り下げています。世界のパーソナライズドパッケージング市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界のパーソナライズドパッケージング市場のプレイヤーの属性です。

パーソナライズド包装の世界市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域におけるパーソナライズドパッケージングが生み出す売上高/収益は?
- 世界のパーソナライズドパッケージング市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2031年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

パーソナライズド包装市場 - 調査目的と調査アプローチ
パーソナライズド包装の世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳細に解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

当レポートでは、世界のパーソナライズド包装市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析しています。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界のパーソナライズド包装市場への投資について、情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。


ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.市場概要
1.2.市場分析
1.3.TMR分析と提言
2.市場の視点
2.1.市場の定義
2.2.市場の分類
3.パーソナライズド包装市場の概要
3.1.世界の包装市場の概要
3.2.マクロ経済要因-相関分析
3.3.予測要因-関連性と影響
3.4.パーソナライズド包装市場のバリューチェーン分析
3.4.1.積極的参入企業の網羅的リスト
3.4.1.1.原材料サプライヤー
3.4.1.2.製造業者
3.4.1.3.流通・小売業者
3.4.2.利益率
3.5.ケースベースのシナリオ影響分析
3.6.市場ダイナミクス
3.6.1.促進要因
3.6.2.阻害要因
3.6.3.機会分析
3.6.4.トレンド
4.パーソナライズド包装市場の分析
4.1.価格分析
4.1.1.価格設定の前提
4.1.2.地域別価格予測
4.2.市場規模(百万米ドル)と予測
4.2.1.市場規模と前年比成長率
4.2.2.絶対額ビジネスチャンス
5.パーソナライズド包装の世界市場分析と予測:包装タイプ別
5.1.はじめに
5.1.1.市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析、包装タイプ別
5.1.2.前年比成長予測:包装タイプ別
5.2.過去の市場価値(US$ Mn)および数量(千トン)、2018年~2022年、包装タイプ別
5.3.市場規模(US$ Mn)と数量(千トン)の予測分析、2023-2031年、包装タイプ別
5.3.1.ボトル
5.3.2.容器・ジャー
5.3.3.バッグ&パウチ
5.3.4.カートン
5.3.5.封筒
5.3.6.箱
5.4.市場の魅力度分析(包装タイプ別
6.パーソナライズド包装の世界市場分析と予測:素材タイプ別
6.1.はじめに
6.1.1.市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析、素材タイプ別
6.1.2.前年比成長予測:材料タイプ別
6.2.歴史的市場価値(US$ Mn)および数量(千トン)、2018年~2022年、材料タイプ別
6.3.市場規模(US$ Mn)と数量(千トン)の予測分析、2023-2031年、材料タイプ別
6.3.1.ガラス
6.3.2.紙・板紙
6.3.2.1.段ボール
6.3.2.2.カートンボード
6.3.2.3.紙
6.3.3.プラスチック
6.3.3.1.高密度ポリエチレン
6.3.3.2.LDPE
6.3.3.3.LLDPE
6.3.3.4.PP
6.3.3.5.PET
6.3.3.6.その他
6.3.4.金属
6.4.市場魅力度分析(素材タイプ別
7.パーソナライズドパッケージングの世界市場分析と予測:最終用途別
7.1.はじめに
7.1.1.市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析、最終用途別
7.1.2.前年比成長予測、最終用途別
7.2.2018年~2022年の歴史的市場価値(US$ Mn)と数量(千トン)、最終用途別
7.3.市場規模(US$ Mn)および数量(千トン)の予測分析、2023年~2031年、最終用途別
7.3.1.飲料
7.3.1.1.アルコール飲料
7.3.1.1.1.ビール
7.3.1.1.2.ワイン
7.3.1.1.3.スピリッツ
7.3.1.2.ノンアルコール飲料
7.3.1.2.1.ソーダ
7.3.1.2.2.ジュース
7.3.1.2.3.牛乳
7.3.1.2.4.ボトルウォーター
7.3.2.食品
7.3.2.1.ベビーフード
7.3.2.2.ソース・ドレッシング、調味料
7.3.2.3.乳製品
7.3.2.4.ベーカリー・菓子
7.3.2.5.その他
7.4.市場の魅力度分析、最終用途別
7.5.顕著な動向
8.パーソナライズドパッケージングの世界市場分析と予測、地域別
8.1.はじめに
8.1.1.地域別市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析
8.1.2.地域別前年比成長予測
8.2.2018年~2022年の地域別過去市場価値(US$ Mn)と数量(千トン
8.3.市場規模(US$ Mn)および数量(千トン)の予測分析 2023年~2031年 地域別
8.3.1.北米
8.3.2.ラテンアメリカ
8.3.3.ヨーロッパ
8.3.4.アジア太平洋
8.3.5.中東・アフリカ(MEA)
8.4.地域別市場魅力度分析
8.5.顕著なトレンド
9.北米のパーソナライズドパッケージング市場の分析と予測
9.1.はじめに
9.1.1.国別市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析
9.1.2.前年比成長予測、国別
9.2.過去の市場価値(US$ Mn)および数量(千トン)、2018年~2022年、国別
9.3.市場規模(US$ Mn)と数量(千トン)の予測分析、2023-2031年、国別
9.3.1.米国
9.3.2.カナダ
9.4.過去の市場価値(US$ Mn)および数量(千トン)、2018年~2022年、包装タイプ別
9.5.市場規模(US$ Mn)と数量(千トン)の予測分析 2023-2031年:包装タイプ別
9.5.1.ボトル
9.5.2.容器・ジャー
9.5.3.袋・パウチ
9.5.4.カートン
9.5.5.封筒
9.5.6.箱
9.6.素材タイプ別市場規模(US$ Mn)および数量(千トン)の過去推移(2018年~2022年
9.7.市場規模(US$ Mn)と数量(千トン)の予測分析、2023-2031年、素材タイプ別
9.7.1.ガラス
9.7.2.紙・板紙
9.7.2.1.段ボール
9.7.2.2.カートンボード
9.7.2.3.紙
9.7.3.プラスチック
9.7.3.1.高密度ポリエチレン
9.7.3.2.LDPE
9.7.3.3.LLDPE
9.7.3.4.PP
9.7.3.5.PET
9.7.3.6.その他
9.8.2018〜2022年、最終用途別の過去市場価値(US$ Mn)および数量(千トン
9.9.市場規模(US$ Mn)および数量(千トン)の予測分析 2023-2031 年:最終用途別
9.9.1.飲料
9.9.1.1.アルコール飲料
9.9.1.1.1.ビール
9.9.1.1.2.ワイン
9.9.1.1.3.スピリッツ
9.9.1.2.ノンアルコール飲料
9.9.1.2.1.ソーダ
9.9.1.2.2.ジュース
9.9.1.2.3.牛乳
9.9.1.2.4.ボトルウォーター
9.9.2.食品
9.9.2.1.ベビーフード
9.9.2.2.ソース、ドレッシング、調味料
9.9.2.3.乳製品
9.9.2.4.ベーカリー・菓子
9.9.2.5.その他
9.10.顕著なトレンド
9.11.推進要因と抑制要因影響分析
10.ラテンアメリカのパーソナライズド包装市場の分析と予測
10.1.序論
10.1.1.国別市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析
10.1.2.前年比成長予測、国別
10.2.過去の市場価値(US$ Mn)および数量(千トン)、2018年~2022年、国別
10.3.市場規模(US$ Mn)および数量(千トン)予測分析 2023-2031 国別
10.3.1.ブラジル
10.3.2.メキシコ
10.3.3.アルゼンチン
10.3.4.その他のラテンアメリカ
10.4.包装タイプ別の過去市場価値(US$ Mn)および数量(千トン)、2018年~2022年
10.5.市場規模(US$ Mn)と数量(千トン)の予測分析 2023-2031年:包装タイプ別
10.5.1.ボトル
10.5.2.容器・ジャー
10.5.3.袋・パウチ
10.5.4.カートン
10.5.5.封筒
10.5.6.箱
10.6.歴史的市場価値(US$ Mn)および数量(千トン)、2018年~2022年、素材タイプ別
10.7.市場規模(US$ Mn)と数量(千トン)の予測分析、2023-2031年、素材タイプ別
10.7.1.ガラス
10.7.2.紙・板紙
10.7.2.1.段ボール
10.7.2.2.カートンボード
10.7.2.3.紙
10.7.3.プラスチック
10.7.3.1.高密度ポリエチレン
10.7.3.2.LDPE
10.7.3.3.LLDPE
10.7.3.4.PP
10.7.3.5.PET
10.7.3.6.その他
10.7.4.金属
10.8.2018年~2022年の歴史的市場価値(US$ Mn)および数量(千トン)、最終用途別
10.9.市場規模(US$ Mn)および数量(千トン)の予測分析、2023-2031年、最終用途別
10.9.1.飲料
10.9.1.1.アルコール飲料
10.9.1.1.1.ビール
10.9.1.1.2.ワイン
10.9.1.1.3.スピリッツ
10.9.1.2.ノンアルコール飲料
10.9.1.2.1.ソーダ
10.9.1.2.2.ジュース
10.9.1.2.3.牛乳
10.9.1.2.4.ボトルウォーター
10.9.2.食品
10.9.2.1.ベビーフード
10.9.2.2.ソース・ドレッシング、調味料
10.9.2.3.乳製品
10.9.2.4.ベーカリー・菓子
10.9.2.5.その他
10.10.顕著なトレンド
10.11.推進要因と抑制要因影響分析
11.欧州パーソナライズド包装市場の分析と予測
11.1.序論
11.1.1.国別市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析
11.1.2.前年比成長予測、国別
11.2.過去の市場価値(US$ Mn)および数量(千トン)、2018年~2022年、国別
11.3.市場規模(US$ Mn)および数量(千トン)予測分析 2023-2031 国別
11.3.1.ドイツ
11.3.2.スペイン
11.3.3.イタリア
11.3.4.フランス
11.3.5.イギリス
11.3.6.ベネルクス
11.3.7.北欧
11.3.8.ロシア
11.3.9.ポーランド
11.3.10.その他のヨーロッパ
11.4.過去の市場規模(US$ Mn)および数量(千トン)、2018年~2022年、包装タイプ別
11.5.市場規模(US$ Mn)と数量(千トン)の予測分析 2023-2031年:包装タイプ別
11.5.1.ボトル
11.5.2.容器・ジャー
11.5.3.袋・パウチ
11.5.4.カートン
11.5.5.封筒
11.5.6.箱
11.6.素材タイプ別市場規模(US$ Mn)および数量(千トン)の過去推移(2018年~2022年
11.7.市場規模(US$ Mn)と数量(千トン)の予測分析、2023-2031年、素材タイプ別
11.7.1.ガラス
11.7.2.紙・板紙
11.7.2.1.段ボール
11.7.2.2.カートンボード
11.7.2.3.紙
11.7.3.紙
11.7.3.1.高密度ポリエチレン
11.7.3.2.LDPE
11.7.3.3.LLDPE
11.7.3.4.PP
11.7.3.5.PET
11.7.3.6.その他
11.7.4.金属
11.8.2018年~2022年の歴史的市場価値(US$ Mn)および数量(千トン)、最終用途別
11.9.市場規模(US$ Mn)および数量(千トン)の予測分析、2023-2031年、最終用途別
11.9.1.飲料
11.9.1.1.アルコール飲料
11.9.1.1.1.ビール
11.9.1.1.2.ワイン
11.9.1.1.3.スピリッツ
11.9.1.2.ノンアルコール飲料
11.9.1.2.1.ソーダ
11.9.1.2.2.ジュース
11.9.1.2.3.牛乳
11.9.1.2.4.ボトルウォーター
11.9.2.食品
11.9.2.1.ベビーフード
11.9.2.2.ソース・ドレッシング、調味料
11.9.2.3.乳製品
11.9.2.4.ベーカリー・菓子
11.9.2.5.その他
11.10.顕著なトレンド
11.11.推進要因と抑制要因影響分析
12.アジア太平洋地域のパーソナライズド包装市場の分析と予測
12.1.序論
12.1.1.国別市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析
12.1.2.前年比成長予測、国別
12.2.過去の市場価値(US$ Mn)および数量(千トン)、2018年~2022年、国別
12.3.市場規模(US$ Mn)および数量(千トン)予測分析 2023-2031 国別
12.3.1.中国
12.3.2.インド
12.3.3.日本
12.3.4.ASEAN
12.3.5.オーストラリアとニュージーランド
12.3.6.韓国
12.3.7.その他のAPAC地域
12.4.過去の市場価値(US$ Mn)および数量(千トン)、2018年~2022年、包装タイプ別
12.5.市場規模(US$ Mn)と数量(千トン)の予測分析 2023-2031年:包装タイプ別
12.5.1.ボトル
12.5.2.容器・ジャー
12.5.3.袋・パウチ
12.5.4.カートン
12.5.5.封筒
12.5.6.箱
12.6.素材タイプ別市場規模(US$ Mn)および数量(千トン)の過去推移(2018年~2022年
12.7.市場規模(US$ Mn)と数量(千トン)の予測分析、2023-2031年、素材タイプ別
12.7.1.ガラス
12.7.2.紙・板紙
12.7.2.1.段ボール
12.7.2.2.カートンボード
12.7.2.3.紙
12.7.3.プラスチック
12.7.3.1.高密度ポリエチレン
12.7.3.2.LDPE
12.7.3.3.LLDPE
12.7.3.4.PP
12.7.3.5.PET
12.7.3.6.その他
12.7.4.金属
12.8.2018年~2022年の歴史的市場価値(US$ Mn)および数量(千トン)、最終用途別
12.9.市場規模(US$ Mn)および数量(千トン)の予測分析、2023-2031年、最終用途別
12.9.1.飲料
12.9.1.1.アルコール飲料
12.9.1.1.1.ビール
12.9.1.1.2.ワイン
12.9.1.1.3.スピリッツ
12.9.1.2.ノンアルコール飲料
12.9.1.2.1.ソーダ
12.9.1.2.2.ジュース
12.9.1.2.3.牛乳
12.9.1.2.4.ボトルウォーター
12.9.2.食品
12.9.2.1.ベビーフード
12.9.2.2.ソース・ドレッシング、調味料
12.9.2.3.乳製品
12.9.2.4.ベーカリー・菓子
12.9.2.5.その他
12.10.顕著なトレンド
12.11.推進要因と抑制要因影響分析
13.中東・アフリカの個別包装市場の分析と予測
13.1.序論
13.1.1.国別市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析
13.1.2.前年比成長予測、国別
13.2.過去の市場価値(US$ Mn)および数量(千トン)、2018年~2022年、国別
13.3.市場規模(US$ Mn)と数量(千トン)の予測分析、2023-2031年、国別
13.3.1.北アフリカ
13.3.2.GCC諸国
13.3.3.南アフリカ
13.3.4.トルコ
13.3.5.その他のMEA
13.4.包装タイプ別市場規模(US$ Mn)および数量(千トン)の過去推移(2018年~2022年
13.5.包装タイプ別市場規模(US$ Mn)および数量(千トン)予測分析 2023-2031
13.5.1.ボトル
13.5.2.容器・ジャー
13.5.3.袋・パウチ
13.5.4.カートン
13.5.5.封筒
13.5.6.箱
13.6.素材タイプ別市場規模(US$ Mn)および数量(千トン)の過去推移(2018年~2022年
13.7.市場規模(US$ Mn)と数量(千トン)の予測分析、2023-2031年、素材タイプ別
13.7.1.ガラス
13.7.2.紙・板紙
13.7.2.1.段ボール
13.7.2.2.カートンボード
13.7.2.3.紙
13.7.3.プラスチック
13.7.3.1.高密度ポリエチレン
13.7.3.2.LDPE
13.7.3.3.LLDPE
13.7.3.4.PP
13.7.3.5.PET
13.7.3.6.その他
13.7.4.金属
13.8.2018年~2022年の歴史的市場価値(US$ Mn)および数量(千トン)、最終用途別
13.9.市場規模(US$ Mn)および数量(千トン)の予測分析、2023-2031年、最終用途別
13.9.1.飲料
13.9.1.1.アルコール飲料
13.9.1.1.1.ビール
13.9.1.1.2.ワイン
13.9.1.1.3.スピリッツ
13.9.1.2.ノンアルコール飲料
13.9.1.2.1.ソーダ
13.9.1.2.2.ジュース
13.9.1.2.3.牛乳
13.9.1.2.4.ボトルウォーター
13.9.2.食品
13.9.2.1.ベビーフード
13.9.2.2.ソース・ドレッシング、調味料
13.9.2.3.乳製品
13.9.2.4.ベーカリー・菓子
13.9.2.5.その他
13.10.顕著なトレンド
13.11.推進要因と抑制要因影響分析
14.競争環境
14.1.市場構造
14.2.競争ダッシュボード
14.3.各社の市場シェア分析
14.4.企業プロフィール(詳細 - 概要、財務、戦略、最近の動向、SWOT分析)
14.5.競合ディープダイブ
14.5.1.フルタマキ
14.5.1.1.概要
14.5.1.2.財務状況
14.5.1.3.戦略
14.5.1.4.最近の動向
14.5.1.5.SWOT分析
14.5.2.モンディ・グループ
14.5.2.1.概要
14.5.2.2.財務状況
14.5.2.3.戦略
14.5.2.4.最近の動向
14.5.2.5.SWOT分析
14.5.3.スマーフィット・カッパ・グループ
14.5.3.1.概要
14.5.3.2.財務状況
14.5.3.3.戦略
14.5.3.4.最近の動向
14.5.3.5.SWOT分析
14.5.4.グレンロイ
14.5.4.1.概要
14.5.4.2.財務状況
14.5.4.3.戦略
14.5.4.4.最近の動向
14.5.4.5.SWOT分析
14.5.5.プロアンパック・エルエルシー
14.5.5.1.概要
14.5.5.2.財務状況
14.5.5.3.戦略
14.5.5.4.最近の動向
14.5.5.5.SWOT分析
14.5.6.オーエンス・イリノイ社
14.5.6.1.概要
14.5.6.2.財務状況
14.5.6.3.戦略
14.5.6.4.最近の動向
14.5.6.5.SWOT分析
14.5.7.デザインパッケージング
14.5.7.1.概要
14.5.7.2.財務状況
14.5.7.3.戦略
14.5.7.4.最近の動向
14.5.7.5.SWOT分析
14.5.8.プライムラインパッケージング
14.5.8.1.概要
14.5.8.2.財務状況
14.5.8.3.戦略
14.5.8.4.最近の動向
14.5.8.5.SWOT分析
14.5.9.インターナショナル・パッケージング・インク
14.5.9.1.概要
14.5.9.2.財務状況
14.5.9.3.戦略
14.5.9.4.最近の動向
14.5.9.5.SWOT分析
14.5.10.エレガントパッケージング
14.5.10.1.概要
14.5.10.2.財務
14.5.10.3.戦略
14.5.10.4.最近の動向
14.5.10.5.SWOT分析
14.5.11.パックファクトリー
14.5.11.1.概要
14.5.11.2.財務状況
14.5.11.3.戦略
14.5.11.4.最近の動向
14.5.11.5.SWOT分析
14.5.12.アボックス・パッケージング
14.5.12.1.概要
14.5.12.2.財務状況
14.5.12.3.戦略
14.5.12.4.最近の動向
14.5.12.5.SWOT分析
14.5.13.ACGエコパック
14.5.13.1.概要
14.5.13.2.財務状況
14.5.13.3.戦略
14.5.13.4.最近の動向
14.5.13.5.SWOT分析
14.5.14.カルボックスグループ
14.5.14.1.概要
14.5.14.2.財務状況
14.5.14.3.戦略
14.5.14.4.最近の動向
14.5.14.5.SWOT分析
14.5.15.SoOPAK社
14.5.15.1.概要
14.5.15.2.財務状況
14.5.15.3.戦略
14.5.15.4.最近の動向
14.5.15.5.SWOT分析
15.前提条件と略語
16.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Personalized Packaging Market – Scope of Report
TMR’s report on the global personalized packaging market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the global personalized packaging market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global personalized packaging market from 2023 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the personalized packaging market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global personalized packaging market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global personalized packaging market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global personalized packaging market.

The report delves into the competitive landscape of the global personalized packaging market. Key players operating in the global personalized packaging market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global personalized packaging market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global personalized packaging Market Report
• What is the sales/revenue generated by personalized packaging across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global personalized packaging market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2031?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Personalized Packaging Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global personalized packaging market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global personalized packaging market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global personalized packaging market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Market Overview
1.2. Market Analysis
1.3. TMR Analysis and Recommendations
2. Market Viewpoint
2.1. Market Definition
2.2. Market Taxonomy
3. Personalized Packaging Market Overview
3.1. Global Packaging Market Overview
3.2. Macro-economic Factors – Correlation Analysis
3.3. Forecast Factors – Relevance & Impact
3.4. Personalized Packaging Market Value Chain Analysis
3.4.1. Exhaustive List of Active Participants
3.4.1.1. Raw Material Suppliers
3.4.1.2. Manufactures
3.4.1.3. Distributors/ Retailers
3.4.2. Profitability Margins
3.5. Cased Based Scenario Impact Analysis
3.6. Market Dynamics
3.6.1. Drivers
3.6.2. Restraints
3.6.3. Opportunity Analysis
3.6.4. Trends
4. Personalized Packaging Market Analysis
4.1. Pricing Analysis
4.1.1. Pricing Assumption
4.1.2. Price Projections By Region
4.2. Market Size (US$ Mn) and Forecast
4.2.1. Market Size and Y-o-Y Growth
4.2.2. Absolute $ Opportunity
5. Global Personalized Packaging Market Analysis and Forecast, By Packaging Type
5.1. Introduction
5.1.1. Market Share and Basis Points (BPS) Analysis, By Packaging Type
5.1.2. Y-o-Y Growth Projections, By Packaging Type
5.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons), 2018-2022, By Packaging Type
5.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons) Forecast Analysis 2023-2031, By Packaging Type
5.3.1. Bottles
5.3.2. Containers & Jars
5.3.3. Bags & Pouches
5.3.4. Cartons
5.3.5. Envelopes
5.3.6. Boxes
5.4. Market Attractiveness Analysis, By Packaging Type
6. Global Personalized Packaging Market Analysis and Forecast, By Material Type
6.1. Introduction
6.1.1. Market Share and Basis Points (BPS) Analysis, By Material Type
6.1.2. Y-o-Y Growth Projections, By Material Type
6.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons), 2018-2022, By Material Type
6.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons) Forecast Analysis 2023-2031, By Material Type
6.3.1. Glass
6.3.2. Paper & Paperboard
6.3.2.1. Corrugated
6.3.2.2. Carton Board
6.3.2.3. Paper
6.3.3. Plastic
6.3.3.1. HDPE
6.3.3.2. LDPE
6.3.3.3. LLDPE
6.3.3.4. PP
6.3.3.5. PET
6.3.3.6. Others
6.3.4. Metal
6.4. Market Attractiveness Analysis, By Material Type
7. Global Personalized Packaging Market Analysis and Forecast, By End-use
7.1. Introduction
7.1.1. Market Share and Basis Points (BPS) Analysis, By End-use
7.1.2. Y-o-Y Growth Projections, By End-use
7.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons), 2018-2022, By End-use
7.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons) Forecast Analysis 2023-2031, By End-use
7.3.1. Beverages
7.3.1.1. Alcoholic Beverages
7.3.1.1.1. Beer
7.3.1.1.2. Wine
7.3.1.1.3. Spirits
7.3.1.2. Non-alcoholic Beverages
7.3.1.2.1. Soda
7.3.1.2.2. Juice
7.3.1.2.3. Milk
7.3.1.2.4. Bottled Water
7.3.2. Food
7.3.2.1. Baby Food
7.3.2.2. Sauces & Dressings and Condiments
7.3.2.3. Dairy Products
7.3.2.4. Bakery & Confectioneries
7.3.2.5. Others
7.4. Market Attractiveness Analysis, By End-use
7.5. Prominent Trends
8. Global Personalized Packaging Market Analysis and Forecast, By Region
8.1. Introduction
8.1.1. Market Share and Basis Points (BPS) Analysis By Region
8.1.2. Y-o-Y Growth Projections By Region
8.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons), 2018-2022, By Region
8.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons) Forecast Analysis 2023-2031 By Region
8.3.1. North America
8.3.2. Latin America
8.3.3. Europe
8.3.4. Asia Pacific
8.3.5. Middle East & Africa (MEA)
8.4. Market Attractiveness Analysis By Region
8.5. Prominent Trends
9. North America Personalized Packaging Market Analysis and Forecast
9.1. Introduction
9.1.1. Market Share and Basis Points (BPS) Analysis, By Country
9.1.2. Y-o-Y Growth Projections, By Country
9.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons), 2018-2022, By Country
9.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons) Forecast Analysis 2023-2031, By Country
9.3.1. U.S.
9.3.2. Canada
9.4. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons), 2018-2022, By Packaging Type
9.5. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons) Forecast Analysis 2023-2031, By Packaging Type
9.5.1. Bottles
9.5.2. Containers & Jars
9.5.3. Bags & Pouches
9.5.4. Cartons
9.5.5. Envelopes
9.5.6. Boxes
9.6. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons), 2018-2022, By Material Type
9.7. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons) Forecast Analysis 2023-2031, By Material Type
9.7.1. Glass
9.7.2. Paper & Paper Board
9.7.2.1. Corrugated
9.7.2.2. Carton Board
9.7.2.3. Paper
9.7.3. Plastic
9.7.3.1. HDPE
9.7.3.2. LDPE
9.7.3.3. LLDPE
9.7.3.4. PP
9.7.3.5. PET
9.7.3.6. Others
9.8. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons), 2018-2022, By End-use
9.9. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons) Forecast Analysis 2023-2031, By End-use
9.9.1. Beverages
9.9.1.1. Alcoholic Beverages
9.9.1.1.1. Beer
9.9.1.1.2. Wine
9.9.1.1.3. Sprits
9.9.1.2. Non-alcoholic Beverages
9.9.1.2.1. Soda
9.9.1.2.2. Juice
9.9.1.2.3. Milk
9.9.1.2.4. Bottled Water
9.9.2. Food
9.9.2.1. Baby Food
9.9.2.2. Sauces & Dressings & Co0ndiments
9.9.2.3. Dairy Products
9.9.2.4. Bakery & Confectioneries
9.9.2.5. Others
9.10. Prominent Trends
9.11. Drivers and Restraints: Impact Analysis
10. Latin America Personalized Packaging Market Analysis and Forecast
10.1. Introduction
10.1.1. Market Share and Basis Points (BPS) Analysis, By Country
10.1.2. Y-o-Y Growth Projections, By Country
10.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons), 2018-2022, By Country
10.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons) Forecast Analysis 2023-2031 By Country
10.3.1. Brazil
10.3.2. Mexico
10.3.3. Argentina
10.3.4. Rest of Latin America
10.4. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons), 2018-2022, By Packaging Type
10.5. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons) Forecast Analysis 2023-2031, By Packaging Type
10.5.1. Bottles
10.5.2. Containers & Jars
10.5.3. Bags & Pouches
10.5.4. Cartons
10.5.5. Envelopes
10.5.6. Boxes
10.6. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons), 2018-2022, By Material Type
10.7. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons) Forecast Analysis 2023-2031, By Material Type
10.7.1. Glass
10.7.2. Paper & Paperboard
10.7.2.1. Corrugated
10.7.2.2. Carton Board
10.7.2.3. Paper
10.7.3. Plastic
10.7.3.1. HDPE
10.7.3.2. LDPE
10.7.3.3. LLDPE
10.7.3.4. PP
10.7.3.5. PET
10.7.3.6. Others
10.7.4. Metal
10.8. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons), 2018-2022, By End-use
10.9. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons) Forecast Analysis 2023-2031, By End-use
10.9.1. Beverages
10.9.1.1. Alcoholic Beverages
10.9.1.1.1. Beer
10.9.1.1.2. Wine
10.9.1.1.3. Spirits
10.9.1.2. Non-alcoholic Beverages
10.9.1.2.1. Soda
10.9.1.2.2. Juice
10.9.1.2.3. Milk
10.9.1.2.4. Bottled Water
10.9.2. Food
10.9.2.1. Baby Food
10.9.2.2. Sauces & Dressings and Condiments
10.9.2.3. Dairy Products
10.9.2.4. Bakery & Confectioneries
10.9.2.5. Others
10.10. Prominent Trends
10.11. Drivers and Restraints: Impact Analysis
11. Europe Personalized Packaging Market Analysis and Forecast
11.1. Introduction
11.1.1. Market Share and Basis Points (BPS) Analysis, By Country
11.1.2. Y-o-Y Growth Projections, By Country
11.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons), 2018-2022, By Country
11.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons) Forecast Analysis 2023-2031 By Country
11.3.1. Germany
11.3.2. Spain
11.3.3. Italy
11.3.4. France
11.3.5. U.K.
11.3.6. BENELUX
11.3.7. Nordic
11.3.8. Russia
11.3.9. Poland
11.3.10. Rest of Europe
11.4. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons), 2018-2022, By Packaging Type
11.5. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons) Forecast Analysis 2023-2031, By Packaging Type
11.5.1. Bottles
11.5.2. Containers & Jars
11.5.3. Bags & Pouches
11.5.4. Cartons
11.5.5. Envelopes
11.5.6. Boxes
11.6. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons), 2018-2022, By Material Type
11.7. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons) Forecast Analysis 2023-2031, By Material Type
11.7.1. Glass
11.7.2. Paper & Paperboard
11.7.2.1. Corrugated
11.7.2.2. Carton Board
11.7.2.3. Paper
11.7.3. Paper
11.7.3.1. HDPE
11.7.3.2. LDPE
11.7.3.3. LLDPE
11.7.3.4. PP
11.7.3.5. PET
11.7.3.6. Others
11.7.4. Metal
11.8. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons), 2018-2022, By End-use
11.9. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons) Forecast Analysis 2023-2031, By End-use
11.9.1. Beverages
11.9.1.1. Alcoholic Beverages
11.9.1.1.1. Beer
11.9.1.1.2. Wine
11.9.1.1.3. Spirits
11.9.1.2. Non-alcoholic Beverages
11.9.1.2.1. Soda
11.9.1.2.2. Juice
11.9.1.2.3. Milk
11.9.1.2.4. Bottled Water
11.9.2. Food
11.9.2.1. Baby Food
11.9.2.2. Sauces & Dressings and Condiments
11.9.2.3. Dairy Products
11.9.2.4. Bakery & Confectioneries
11.9.2.5. Others
11.10. Prominent Trends
11.11. Drivers and Restraints: Impact Analysis
12. Asia Pacific Personalized Packaging Market Analysis and Forecast
12.1. Introduction
12.1.1. Market Share and Basis Points (BPS) Analysis, By Country
12.1.2. Y-o-Y Growth Projections, By Country
12.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons), 2018-2022, By Country
12.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons) Forecast Analysis 2023-2031 By Country
12.3.1. China
12.3.2. India
12.3.3. Japan
12.3.4. ASEAN
12.3.5. Australia and New Zealand
12.3.6. South Korea
12.3.7. Rest of APAC
12.4. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons), 2018-2022, By Packaging Type
12.5. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons) Forecast Analysis 2023-2031, By Packaging Type
12.5.1. Bottles
12.5.2. Containers & Jars
12.5.3. Bags & Pouches
12.5.4. Cartons
12.5.5. Envelopes
12.5.6. Boxes
12.6. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons), 2018-2022, By Material Type
12.7. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons) Forecast Analysis 2023-2031, By Material Type
12.7.1. Glass
12.7.2. Paper & Paper board
12.7.2.1. Corrugated
12.7.2.2. Carton Board
12.7.2.3. Paper
12.7.3. Plastic
12.7.3.1. HDPE
12.7.3.2. LDPE
12.7.3.3. LLDPE
12.7.3.4. PP
12.7.3.5. PET
12.7.3.6. Others
12.7.4. Metal
12.8. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons), 2018-2022, By End-use
12.9. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons) Forecast Analysis 2023-2031, By End-use
12.9.1. Beverages
12.9.1.1. Alcoholic Beverages
12.9.1.1.1. Beer
12.9.1.1.2. Wine
12.9.1.1.3. Spirits
12.9.1.2. Non-alcoholic Beverages
12.9.1.2.1. Soda
12.9.1.2.2. Juice
12.9.1.2.3. Milk
12.9.1.2.4. Bottled Water
12.9.2. Food
12.9.2.1. Baby Food
12.9.2.2. Sauces & Dressings and Condiments
12.9.2.3. Dairy Products
12.9.2.4. Bakery & Confectioneries
12.9.2.5. Others
12.10. Prominent Trends
12.11. Drivers and Restraints: Impact Analysis
13. Middle East and Africa Personalized Packaging Market Analysis and Forecast
13.1. Introduction
13.1.1. Market Share and Basis Points (BPS) Analysis, By Country
13.1.2. Y-o-Y Growth Projections, By Country
13.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons), 2018-2022, By Country
13.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons) Forecast Analysis 2023-2031, By Country
13.3.1. North Africa
13.3.2. GCC countries
13.3.3. South Africa
13.3.4. Turkey
13.3.5. Rest of MEA
13.4. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons), 2018-2022, By Packaging Type
13.5. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons) Forecast Analysis 2023-2031, By Packaging Type
13.5.1. Bottles
13.5.2. Containers & Jars
13.5.3. Bags & Pouches
13.5.4. Cartons
13.5.5. Envelopes
13.5.6. Boxes
13.6. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons), 2018-2022, By Material Type
13.7. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons) Forecast Analysis 2023-2031, By Material Type
13.7.1. Glass
13.7.2. Paper & Paperboard
13.7.2.1. Corrugated
13.7.2.2. Carton Board
13.7.2.3. Paper
13.7.3. Plastic
13.7.3.1. HDPE
13.7.3.2. LDPE
13.7.3.3. LLDPE
13.7.3.4. PP
13.7.3.5. PET
13.7.3.6. Others
13.7.4. Metal
13.8. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons), 2018-2022, By End-use
13.9. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Tons) Forecast Analysis 2023-2031, By End-use
13.9.1. Beverages
13.9.1.1. Alcoholic Beverages
13.9.1.1.1. Beer
13.9.1.1.2. Wine
13.9.1.1.3. Sprits
13.9.1.2. Non-alcoholic Beverages
13.9.1.2.1. Soda
13.9.1.2.2. Juice
13.9.1.2.3. Milk
13.9.1.2.4. Bottled Water
13.9.2. Food
13.9.2.1. Baby Food
13.9.2.2. Sauces & Dressings and Condiments
13.9.2.3. Dairy Products
13.9.2.4. Bakery & Confectioneries
13.9.2.5. Others
13.10. Prominent Trends
13.11. Drivers and Restraints: Impact Analysis
14. Competitive Landscape
14.1. Market Structure
14.2. Competition Dashboard
14.3. Company Market Share Analysis
14.4. Company Profiles (Details – Overview, Financials, Strategy, Recent Developments, SWOT analysis)
14.5. Competition Deep Dive
14.5.1. Huhtamaki Oyj
14.5.1.1. Overview
14.5.1.2. Financials
14.5.1.3. Strategy
14.5.1.4. Recent Developments
14.5.1.5. SWOT Analysis
14.5.2. Mondi Group plc
14.5.2.1. Overview
14.5.2.2. Financials
14.5.2.3. Strategy
14.5.2.4. Recent Developments
14.5.2.5. SWOT Analysis
14.5.3. Smurfit Kappa Group
14.5.3.1. Overview
14.5.3.2. Financials
14.5.3.3. Strategy
14.5.3.4. Recent Developments
14.5.3.5. SWOT Analysis
14.5.4. Glenroy Inc.
14.5.4.1. Overview
14.5.4.2. Financials
14.5.4.3. Strategy
14.5.4.4. Recent Developments
14.5.4.5. SWOT Analysis
14.5.5. ProAmpac LLC.
14.5.5.1. Overview
14.5.5.2. Financials
14.5.5.3. Strategy
14.5.5.4. Recent Developments
14.5.5.5. SWOT Analysis
14.5.6. Owens-Illinois, Inc.
14.5.6.1. Overview
14.5.6.2. Financials
14.5.6.3. Strategy
14.5.6.4. Recent Developments
14.5.6.5. SWOT Analysis
14.5.7. Design Packaging, Inc.
14.5.7.1. Overview
14.5.7.2. Financials
14.5.7.3. Strategy
14.5.7.4. Recent Developments
14.5.7.5. SWOT Analysis
14.5.8. PrimeLine Packaging
14.5.8.1. Overview
14.5.8.2. Financials
14.5.8.3. Strategy
14.5.8.4. Recent Developments
14.5.8.5. SWOT Analysis
14.5.9. International Packaging Inc
14.5.9.1. Overview
14.5.9.2. Financials
14.5.9.3. Strategy
14.5.9.4. Recent Developments
14.5.9.5. SWOT Analysis
14.5.10. Elegant Packaging
14.5.10.1. Overview
14.5.10.2. Financials
14.5.10.3. Strategy
14.5.10.4. Recent Developments
14.5.10.5. SWOT Analysis
14.5.11. Pak Factory Inc.
14.5.11.1. Overview
14.5.11.2. Financials
14.5.11.3. Strategy
14.5.11.4. Recent Developments
14.5.11.5. SWOT Analysis
14.5.12. ABOX Packaging Co
14.5.12.1. Overview
14.5.12.2. Financials
14.5.12.3. Strategy
14.5.12.4. Recent Developments
14.5.12.5. SWOT Analysis
14.5.13. ACG Ecopak
14.5.13.1. Overview
14.5.13.2. Financials
14.5.13.3. Strategy
14.5.13.4. Recent Developments
14.5.13.5. SWOT Analysis
14.5.14. Cal Box Group
14.5.14.1. Overview
14.5.14.2. Financials
14.5.14.3. Strategy
14.5.14.4. Recent Developments
14.5.14.5. SWOT Analysis
14.5.15. SoOPAK Company
14.5.15.1. Overview
14.5.15.2. Financials
14.5.15.3. Strategy
14.5.15.4. Recent Developments
14.5.15.5. SWOT Analysis
15. Assumptions and Acronyms Used
16. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

Transparency Market Research社のパッケージング分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(packaging market)の最新刊レポート


よくあるご質問


Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?


トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/23 10:26

157.72 円

164.94 円

201.11 円

ページTOPに戻る