世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

スマートボトル市場(流通:オンラインとオフライン;およびアプリケーション:水ボトル、医薬品ボトル、アルコール飲料、その他) - 世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2032年


Smart Bottle Market (Distribution: Online and Offline; and Application: Water Bottle, Pharmaceutical Bottle, Alcoholic Beverage, and Others) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2032

スマートボトル市場 - レポートの範囲 TMRの調査レポート「世界のスマートボトル市場」は、2024年から2032年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年4月17日 US$5,795
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
169 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

スマートボトル市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「世界のスマートボトル市場」は、2024年から2032年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。2024年を基準年、2032年を予測年として、2018年から2032年までの世界のスマートボトル市場の収益を提供しています。また、2024年から2032年までの世界のスマートボトル市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されています。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、スマートボトル市場を理解するために、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照した。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、世界のスマートボトル市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。

レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、世界のスマートボトル市場における競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。これらは、既存の市場プレイヤーだけでなく、世界のスマートボトル市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

当レポートでは、世界のスマートボトル市場の競争状況について掘り下げています。世界のスマートボトル市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイルされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTなどが本レポートで紹介されている世界のスマートボトル市場のプレイヤーの属性である。

スマートボトルの世界市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中の全地域におけるスマートボトルの売上高/収益は?
- 世界のスマートボトル市場における機会は何か?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2032年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

スマートボトル市場 - 調査目的と調査手法
スマートボトルの世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳細に解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界のスマートボトル市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2032年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界のスマートボトル市場への投資について、情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。


ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.市場概要
1.2.市場分析
1.3.TMR分析と提言
2.市場の視点
2.1.市場の定義
2.2.市場の分類
3.スマートボトル市場の概要
3.1.序論
3.2.バリューチェーン分析
3.2.1.積極的参加者の網羅的リスト
3.2.1.1.原材料サプライヤー
3.2.1.2.メーカー
3.2.1.3.流通業者/小売業者
3.2.1.4.エンドユーザー
3.2.2.利益率
3.3.マクロ経済要因-相関分析
3.4.予測要因-関連性と影響
4.ケースベースのシナリオ影響分析
4.1.現在の統計と将来予想される影響
4.2.ターゲット市場への影響
5.スマートボトル市場分析
5.1.価格分析
5.1.1.価格設定の前提
5.1.2.地域別価格予測
5.2.市場規模(百万米ドル)と予測
5.2.1.市場規模と前年比成長率
5.2.2.絶対額ビジネスチャンス
5.3.スマートボトル市場のダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
5.3.4.トレンド
6.スマートボトルの世界市場分析と予測、流通別
6.1.はじめに
6.1.1.市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析、流通別
6.1.2.前年比成長予測(流通別
6.2.過去の市場金額(US$ Mn)と数量(台数)、2019年~2023年、流通別
6.3.市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測分析 2024-2032年:流通別
6.3.1.オンライン
6.3.2.オフライン
6.4.市場魅力度分析(流通別
7.スマートボトルの世界市場分析と予測:用途別
7.1.はじめに
7.1.1.アプリケーション別市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析
7.1.2.用途別前年比成長予測
7.2.過去の市場価値(US$ Mn)と数量(ユニット)、2019-2023年、用途別
7.3.市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測分析、2024年~2032年、用途別
7.3.1.水筒
7.3.2.医薬品ボトル
7.3.3.アルコール飲料
7.3.4.その他
7.4.市場魅力度分析(用途別
8.スマートボトルの世界市場分析と予測、地域別
8.1.はじめに
8.1.1.地域別市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析
8.1.2.地域別前年比成長予測
8.2.2019〜2023年の地域別過去市場金額(US$ Mn)と数量(台数
8.3.地域別市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測分析2024-2032年
8.3.1.北米
8.3.2.中南米
8.3.3.ヨーロッパ
8.3.4.アジア太平洋
8.3.5.中東・アフリカ
8.4.市場魅力度分析(地域別
9.北米スマートボトル市場の分析と予測
9.1.序論
9.1.1.国別市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析
9.1.2.前年比成長予測、国別
9.2.過去の市場金額(US$ Mn)と数量(台数)、2019年~2023年、国別
9.3.市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測分析 2024-2032年:国別
9.3.1.米国
9.3.2.カナダ
9.4.過去の市場金額(US$ Mn)と数量(台数)、2019~2023年、流通別
9.5.市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測分析 2024-2032年:流通別
9.5.1.オンライン
9.5.2.オフライン
9.6.過去の市場金額(US$ Mn)と数量(台数)、2019年~2023年、用途別
9.7.市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測分析、2024年~2032年、用途別
9.7.1.水筒
9.7.2.医薬品ボトル
9.7.3.アルコール飲料
9.7.4.その他
9.8.市場魅力度分析
9.8.1.国別
9.8.2.流通別
9.8.3.用途別
10.ラテンアメリカのスマートボトル市場の分析と予測
10.1.はじめに
10.1.1.国別市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析
10.1.2.前年比成長予測、国別
10.2.過去の市場金額(US$ Mn)と数量(台数)、2019年~2023年、国別
10.3.市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測分析 2024-2032年 国別
10.3.1.ブラジル
10.3.2.メキシコ
10.3.3.アルゼンチン
10.3.4.その他のラテンアメリカ
10.4.過去の市場金額(US$ Mn)と数量(台数)、2019年~2023年、流通別
10.5.市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測分析 2024-2032年:流通別
10.5.1.オンライン
10.5.2.オフライン
10.6.過去の市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)、2019年~2023年、用途別
10.7.市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測分析、2024年~2032年、用途別
10.7.1.水筒
10.7.2.医薬品ボトル
10.7.3.アルコール飲料
10.7.4.その他
10.8.市場魅力度分析
10.8.1.国別
10.8.2.流通別
10.8.3.用途別
11.欧州スマートボトル市場の分析と予測
11.1.はじめに
11.1.1.国別市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析
11.1.2.前年比成長予測、国別
11.2.過去の市場金額(US$ Mn)と数量(台数)、2019年~2023年、国別
11.3.市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測分析 2024-2032年 国別
11.3.1.ドイツ
11.3.2.スペイン
11.3.3.イタリア
11.3.4.フランス
11.3.5.イギリス
11.3.6.ベネルクス
11.3.7.北欧
11.3.8.ロシア
11.3.9.ポーランド
11.3.10.その他のヨーロッパ
11.4.過去の市場金額(US$ Mn)と数量(台数)、2019~2023年、流通別
11.5.市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測分析 2024-2032年:流通別
11.5.1.オンライン
11.5.2.オフライン
11.6.過去の市場金額(US$ Mn)と数量(台数)、2019年~2023年、用途別
11.7.市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測分析、2024年~2032年、用途別
11.7.1.水筒
11.7.2.医薬品ボトル
11.7.3.アルコール飲料
11.7.4.その他
11.8.市場魅力度分析
11.8.1.国別
11.8.2.流通別
11.8.3.用途別
12.アジア太平洋地域のスマートボトル市場の分析と予測
12.1.はじめに
12.1.1.国別市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析
12.1.2.前年比成長予測、国別
12.2.過去の市場金額(US$ Mn)と数量(台数)、2019年~2023年、国別
12.3.市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測分析 2024-2032年 国別
12.3.1.中国
12.3.2.インド
12.3.3.日本
12.3.4.ASEAN
12.3.5.オーストラリアとニュージーランド
12.3.6.その他のアジア太平洋地域
12.4.過去の市場金額(US$ Mn)と数量(台数)、2019年~2023年、流通別
12.5.市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測分析 2024-2032年:流通別
12.5.1.オンライン
12.5.2.オフライン
12.6.過去の市場金額(US$ Mn)と数量(台数)、2019年~2023年、用途別
12.7.市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測分析、2024年~2032年、用途別
12.7.1.水筒
12.7.2.医薬品ボトル
12.7.3.アルコール飲料
12.7.4.その他
12.8.市場魅力度分析
12.8.1.国別
12.8.2.流通別
12.8.3.用途別
13.中東・アフリカのスマートボトル市場の分析と予測
13.1.序論
13.1.1.国別市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析
13.1.2.前年比成長予測、国別
13.2.過去の市場金額(US$ Mn)と数量(台数)、2019年~2023年、国別
13.3.市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測分析 2024-2032年:国別
13.3.1.北アフリカ
13.3.2.GCC諸国
13.3.3.南アフリカ
13.3.4.トルコ
13.3.5.その他の中東・アフリカ
13.3.6.過去の市場金額(US$ Mn)および数量(台数)、2019年~2023年、流通別
13.4.市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測分析 2024-2032年:流通別
13.4.1.オンライン
13.4.2.オフライン
13.5.過去の市場金額(US$ Mn)および数量(ユニット)、2019年~2023年、用途別
13.6.市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測分析、2024-2032年、用途別
13.6.1.水筒
13.6.2.医薬品ボトル
13.6.3.アルコール飲料
13.6.4.その他
13.7.市場魅力度分析
13.7.1.国別
13.7.2.流通別
13.7.3.用途別
14.スマートボトル市場の国別分析 2024年・2032年
14.1.米国のスマートボトル市場分析
14.1.1.市場分類別数量(個)・金額(US$ Mn)分析と予測
14.1.1.1.流通別
14.1.1.2.用途別
14.2.ブラジルスマートボトル市場分析
14.2.1.市場分類別数量(ユニット)および金額(US$ Mn)分析と予測
14.2.1.1.流通別
14.2.1.2.用途別
14.3.メキシコのスマートボトル市場分析
14.3.1.市場分類別数量(ユニット)および金額(US$ Mn)分析と予測
14.3.1.1.流通別
14.3.1.2.用途別
14.4.ドイツのスマートボトル市場分析
14.4.1.市場分類別数量(ユニット)および金額(US$ Mn)分析と予測
14.4.1.1.流通別
14.4.1.2.用途別
14.5.フランスのスマートボトル市場分析
14.5.1.市場分類別数量(ユニット)および金額(US$ Mn)分析と予測
14.5.1.1.流通別
14.5.1.2.用途別
14.6.英国のスマートボトル市場分析
14.6.1.市場分類別数量(個)および金額(US$ Mn)分析と予測
14.6.1.1.流通別
14.6.1.2.用途別
14.7.GCC諸国のスマートボトル市場分析
14.7.1.市場分類別数量(ユニット)および金額(US$ Mn)分析と予測
14.7.1.1.流通別
14.7.1.2.用途別
14.8.中国のスマートボトル市場分析
14.8.1.市場分類別数量(ユニット)および金額(US$ Mn)分析と予測
14.8.1.1.流通別
14.8.1.2.用途別
14.9.日本のスマートボトル市場分析
14.9.1.市場分類別数量(個)および金額(US$ Mn)分析と予測
14.9.1.1.流通別
14.9.1.2.用途別
14.10.インドのスマートボトル市場分析
14.10.1.市場分類別数量(ユニット)および金額(US$ Mn)分析と予測
14.10.1.1.流通別
14.10.1.2.用途別
15.競争環境
15.1.市場構造
15.2.競争ダッシュボード
15.3.各社の市場シェア分析
15.4.企業プロフィール(詳細 - 概要、財務、戦略、最近の動向、SWOT分析)
15.5.競合の深堀り
15.5.1.サーモス
15.5.1.1.概要
15.5.1.2.財務状況
15.5.1.3.戦略
15.5.1.4.最近の動向
15.5.1.5.SWOT分析
15.5.2.マイハイドレート
15.5.2.1.概要
15.5.2.2.財務状況
15.5.2.3.戦略
15.5.2.4.最近の動向
15.5.2.5.SWOT分析
15.5.3.ヒドレート社
15.5.3.1.概要
15.5.3.2.財務状況
15.5.3.3.戦略
15.5.3.4.最近の動向
15.5.3.5.SWOT分析
15.5.4.トラゴ社
15.5.4.1.概要
15.5.4.2.財務状況
15.5.4.3.戦略
15.5.4.4.最近の動向
15.5.4.5.SWOT分析
15.5.5.シッポ
15.5.5.1.概要
15.5.5.2.財務
15.5.5.3.戦略
15.5.5.4.最近の動向
15.5.5.5.SWOT分析
15.5.6.エコモ社
15.5.6.1.概要
15.5.6.2.財務状況
15.5.6.3.戦略
15.5.6.4.最近の動向
15.5.6.5.SWOT分析
15.5.7.ハイドラスマート
15.5.7.1.概要
15.5.7.2.財務
15.5.7.3.戦略
15.5.7.4.最近の動向
15.5.7.5.SWOT分析
15.5.8.スプリッツ
15.5.8.1.概要
15.5.8.2.財務
15.5.8.3.戦略
15.5.8.4.最近の動向
15.5.8.5.SWOT分析
15.5.9.STYRラボ
15.5.9.1.概要
15.5.9.2.財務状況
15.5.9.3.戦略
15.5.9.4.最近の動向
15.5.9.5.SWOT分析
15.5.10.ライフフューエルズ
15.5.10.1.概要
15.5.10.2.財務状況
15.5.10.3.戦略
15.5.10.4.最近の動向
15.5.10.5.SWOT分析
15.5.11.アクアジェニー
15.5.11.1.概要
15.5.11.2.財務状況
15.5.11.3.戦略
15.5.11.4.最近の動向
15.5.11.5.SWOT分析
15.5.12.ハイドラコーチ
15.5.12.1.概要
15.5.12.2.財務
15.5.12.3.戦略
15.5.12.4.最近の動向
15.5.12.5.SWOT分析
15.5.13.水IO
15.5.13.1.概要
15.5.13.2.財務
15.5.13.3.戦略
15.5.13.4.最近の動向
15.5.13.5.SWOT分析
15.5.14.プライム・ベシル
15.5.14.1.概要
15.5.14.2.財務状況
15.5.14.3.戦略
15.5.14.4.最近の動向
15.5.14.5.SWOT分析
15.5.15.H2OPal
15.5.15.1.概要
15.5.15.2.財務
15.5.15.3.戦略
15.5.15.4.最近の動向
15.5.15.5.SWOT分析
16.前提条件と略語
17.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Smart Bottle Market – Scope of Report
TMR’s report on the global smart bottle market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2032. The report provides revenue of the global smart bottle market for the period 2018–2032, considering 2024 as the base year and 2032 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global smart bottle market from 2024 to 2032.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the smart bottle market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global smart bottle market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global smart bottle market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global smart bottle market.

The report delves into the competitive landscape of the global smart bottle market. Key players operating in the global smart bottle market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global smart bottle market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global smart bottle Market Report
• What is the sales/revenue generated by smart bottle across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global smart bottle market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2032?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Smart Bottle Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global smart bottle market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global smart bottle market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2032 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global smart bottle market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Market Overview
1.2. Market Analysis
1.3. TMR Analysis and Recommendations
2. Market Viewpoint
2.1. Market Definition
2.2. Market Taxonomy
3. Smart Bottle Market Overview
3.1. Introduction
3.2. Value Chain Analysis
3.2.1. Exhaustive List of Active Participants
3.2.1.1. Raw Material Suppliers
3.2.1.2. Manufacturers
3.2.1.3. Distributors/Retailers
3.2.1.4. End-users
3.2.2. Profitability Margins
3.3. Macro-economic Factors - Correlation Analysis
3.4. Forecast Factors - Relevance & Impact
4. Cased-based Scenario Impact Analysis
4.1. Current Statistics and Probable Future Impact
4.2. Impact on Target Market
5. Smart Bottle Market Analysis
5.1. Pricing Analysis
5.1.1. Pricing Assumption
5.1.2. Price Projections by Region
5.2. Market Size (US$ Mn) and Forecast
5.2.1. Market Size and Y-o-Y Growth
5.2.2. Absolute $ Opportunity
5.3. Smart Bottle Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
5.3.4. Trends
6. Global Smart Bottle Market Analysis and Forecast, By Distribution
6.1. Introduction
6.1.1. Market Share and Basis Points (BPS) Analysis, By Distribution
6.1.2. Y-o-Y Growth Projections, By Distribution
6.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Units), 2019-2023, By Distribution
6.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Distribution
6.3.1. Online
6.3.2. Offline
6.4. Market Attractiveness Analysis, By Distribution
7. Global Smart Bottle Market Analysis and Forecast, By Application
7.1. Introduction
7.1.1. Market Share and Basis Points (BPS) Analysis By Application
7.1.2. Y-o-Y Growth Projections By Application
7.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Units), 2019-2023, By Application
7.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Application
7.3.1. Water Bottle
7.3.2. Pharmaceutical Bottle
7.3.3. Alcoholic Beverage
7.3.4. Others
7.4. Market Attractiveness Analysis, By Application
8. Global Smart Bottle Market Analysis and Forecast, By Region
8.1. Introduction
8.1.1. Market Share and Basis Points (BPS) Analysis by Region
8.1.2. Y-o-Y Growth Projections by Region
8.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Units), 2019-2023, By Region
8.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Region
8.3.1. North America
8.3.2. Latin America
8.3.3. Europe
8.3.4. Asia Pacific
8.3.5. Middle East & Africa
8.4. Market Attractiveness Analysis, By Region
9. North America Smart Bottle Market Analysis and Forecast
9.1. Introduction
9.1.1. Market Share and Basis Points (BPS) Analysis, By Country
9.1.2. Y-o-Y Growth Projections, By Country
9.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Units), 2019-2023, By Country
9.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Country
9.3.1. U.S.
9.3.2. Canada
9.4. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Units), 2019-2023, By Distribution
9.5. Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Distribution
9.5.1. Online
9.5.2. Offline
9.6. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Units), 2019-2023, By Application
9.7. Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Application
9.7.1. Water Bottle
9.7.2. Pharmaceutical Bottle
9.7.3. Alcoholic Beverage
9.7.4. Others
9.8. Market Attractiveness Analysis
9.8.1. By Country
9.8.2. By Distribution
9.8.3. By Application
10. Latin America Smart Bottle Market Analysis and Forecast
10.1. Introduction
10.1.1. Market Share and Basis Points (BPS) Analysis, By Country
10.1.2. Y-o-Y Growth Projections, By Country
10.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Units), 2019-2023, By Country
10.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast Analysis 2024-2032 By Country
10.3.1. Brazil
10.3.2. Mexico
10.3.3. Argentina
10.3.4. Rest of Latin America
10.4. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Units), 2019-2023, By Distribution
10.5. Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Distribution
10.5.1. Online
10.5.2. Offline
10.6. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Units), 2019-2023, By Application
10.7. Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Application
10.7.1. Water Bottle
10.7.2. Pharmaceutical Bottle
10.7.3. Alcoholic Beverage
10.7.4. Others
10.8. Market Attractiveness Analysis
10.8.1. By Country
10.8.2. By Distribution
10.8.3. By Application
11. Europe Smart Bottle Market Analysis and Forecast
11.1. Introduction
11.1.1. Market Share and Basis Points (BPS) Analysis, By Country
11.1.2. Y-o-Y Growth Projections, By Country
11.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Units), 2019-2023, By Country
11.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast Analysis 2024-2032 By Country
11.3.1. Germany
11.3.2. Spain
11.3.3. Italy
11.3.4. France
11.3.5. U.K.
11.3.6. BENELUX
11.3.7. Nordic
11.3.8. Russia
11.3.9. Poland
11.3.10. Rest of Europe
11.4. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Units), 2019-2023, By Distribution
11.5. Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Distribution
11.5.1. Online
11.5.2. Offline
11.6. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Units), 2019-2023, By Application
11.7. Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Application
11.7.1. Water Bottle
11.7.2. Pharmaceutical Bottle
11.7.3. Alcoholic Beverage
11.7.4. Others
11.8. Market Attractiveness Analysis
11.8.1. By Country
11.8.2. By Distribution
11.8.3. By Application
12. Asia Pacific Smart Bottle Market Analysis and Forecast
12.1. Introduction
12.1.1. Market Share and Basis Points (BPS) Analysis, By Country
12.1.2. Y-o-Y Growth Projections, By Country
12.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Units), 2019-2023, By Country
12.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast Analysis 2024-2032 By Country
12.3.1. China
12.3.2. India
12.3.3. Japan
12.3.4. ASEAN
12.3.5. Australia and New Zealand
12.3.6. Rest of Asia Pacific
12.4. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Units), 2019-2023, By Distribution
12.5. Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Distribution
12.5.1. Online
12.5.2. Offline
12.6. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Units), 2019-2023, By Application
12.7. Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Application
12.7.1. Water Bottle
12.7.2. Pharmaceutical Bottle
12.7.3. Alcoholic Beverage
12.7.4. Others
12.8. Market Attractiveness Analysis
12.8.1. By Country
12.8.2. By Distribution
12.8.3. By Application
13. Middle East & Africa Smart Bottle Market Analysis and Forecast
13.1. Introduction
13.1.1. Market Share and Basis Points (BPS) Analysis, By Country
13.1.2. Y-o-Y Growth Projections, By Country
13.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Units), 2019-2023, By Country
13.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Country
13.3.1. North Africa
13.3.2. GCC Countries
13.3.3. South Africa
13.3.4. Turkiye
13.3.5. Rest of Middle East & Africa
13.3.6. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Units), 2019-2023, By Distribution
13.4. Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Distribution
13.4.1. Online
13.4.2. Offline
13.5. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (Units), 2019-2023, By Application
13.6. Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Application
13.6.1. Water Bottle
13.6.2. Pharmaceutical Bottle
13.6.3. Alcoholic Beverage
13.6.4. Others
13.7. Market Attractiveness Analysis
13.7.1. By Country
13.7.2. By Distribution
13.7.3. By Application
14. Smart Bottle Market Country-wise Analysis 2024 & 2032
14.1. U.S. Smart Bottle Market Analysis
14.1.1. Market Volume (Units) and Value (US$ Mn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
14.1.1.1. By Distribution
14.1.1.2. By Application
14.2. Brazil Smart Bottle Market Analysis
14.2.1. Market Volume (Units) and Value (US$ Mn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
14.2.1.1. By Distribution
14.2.1.2. By Application
14.3. Mexico Smart Bottle Market Analysis
14.3.1. Market Volume (Units) and Value (US$ Mn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
14.3.1.1. By Distribution
14.3.1.2. By Application
14.4. Germany Smart Bottle Market Analysis
14.4.1. Market Volume (Units) and Value (US$ Mn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
14.4.1.1. By Distribution
14.4.1.2. By Application
14.5. France Smart Bottle Market Analysis
14.5.1. Market Volume (Units) and Value (US$ Mn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
14.5.1.1. By Distribution
14.5.1.2. By Application
14.6. U.K. Smart Bottle Market Analysis
14.6.1. Market Volume (Units) and Value (US$ Mn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
14.6.1.1. By Distribution
14.6.1.2. By Application
14.7. GCC Countries Smart Bottle Market Analysis
14.7.1. Market Volume (Units) and Value (US$ Mn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
14.7.1.1. By Distribution
14.7.1.2. By Application
14.8. China Smart Bottle Market Analysis
14.8.1. Market Volume (Units) and Value (US$ Mn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
14.8.1.1. By Distribution
14.8.1.2. By Application
14.9. Japan Smart Bottle Market Analysis
14.9.1. Market Volume (Units) and Value (US$ Mn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
14.9.1.1. By Distribution
14.9.1.2. By Application
14.10. India Smart Bottle Market Analysis
14.10.1. Market Volume (Units) and Value (US$ Mn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
14.10.1.1. By Distribution
14.10.1.2. By Application
15. Competitive Landscape
15.1. Market Structure
15.2. Competition Dashboard
15.3. Company Market Share Analysis
15.4. Company Profiles (Details - Overview, Financials, Strategy, Recent Developments, SWOT Analysis)
15.5. Competition Deep Dive
15.5.1. Thermos L.L.C
15.5.1.1. Overview
15.5.1.2. Financials
15.5.1.3. Strategy
15.5.1.4. Recent Developments
15.5.1.5. SWOT Analysis
15.5.2. Myhydrate
15.5.2.1. Overview
15.5.2.2. Financials
15.5.2.3. Strategy
15.5.2.4. Recent Developments
15.5.2.5. SWOT Analysis
15.5.3. Hidrate Inc.
15.5.3.1. Overview
15.5.3.2. Financials
15.5.3.3. Strategy
15.5.3.4. Recent Developments
15.5.3.5. SWOT Analysis
15.5.4. Trago, Inc.
15.5.4.1. Overview
15.5.4.2. Financials
15.5.4.3. Strategy
15.5.4.4. Recent Developments
15.5.4.5. SWOT Analysis
15.5.5. Sippo
15.5.5.1. Overview
15.5.5.2. Financials
15.5.5.3. Strategy
15.5.5.4. Recent Developments
15.5.5.5. SWOT Analysis
15.5.6. Ecomo Inc.
15.5.6.1. Overview
15.5.6.2. Financials
15.5.6.3. Strategy
15.5.6.4. Recent Developments
15.5.6.5. SWOT Analysis
15.5.7. HYDRASMART
15.5.7.1. Overview
15.5.7.2. Financials
15.5.7.3. Strategy
15.5.7.4. Recent Developments
15.5.7.5. SWOT Analysis
15.5.8. Spritz
15.5.8.1. Overview
15.5.8.2. Financials
15.5.8.3. Strategy
15.5.8.4. Recent Developments
15.5.8.5. SWOT Analysis
15.5.9. STYR Labs
15.5.9.1. Overview
15.5.9.2. Financials
15.5.9.3. Strategy
15.5.9.4. Recent Developments
15.5.9.5. SWOT Analysis
15.5.10. Lifefuels Inc.
15.5.10.1. Overview
15.5.10.2. Financials
15.5.10.3. Strategy
15.5.10.4. Recent Developments
15.5.10.5. SWOT Analysis
15.5.11. AquaGenie
15.5.11.1. Overview
15.5.11.2. Financials
15.5.11.3. Strategy
15.5.11.4. Recent Developments
15.5.11.5. SWOT Analysis
15.5.12. Hydra Coach
15.5.12.1. Overview
15.5.12.2. Financials
15.5.12.3. Strategy
15.5.12.4. Recent Developments
15.5.12.5. SWOT Analysis
15.5.13. Water. IO
15.5.13.1. Overview
15.5.13.2. Financials
15.5.13.3. Strategy
15.5.13.4. Recent Developments
15.5.13.5. SWOT Analysis
15.5.14. Pryme Vessyl
15.5.14.1. Overview
15.5.14.2. Financials
15.5.14.3. Strategy
15.5.14.4. Recent Developments
15.5.14.5. SWOT Analysis
15.5.15. H2OPal
15.5.15.1. Overview
15.5.15.2. Financials
15.5.15.3. Strategy
15.5.15.4. Recent Developments
15.5.15.5. SWOT Analysis
16. Assumptions and Acronyms Used
17. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

Transparency Market Research社のパッケージング分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?


トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る