世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

再利用可能な水筒市場(素材:ガラス、金属、ポリマー、シリコーン;および主な用途:日常、スポーツ、旅行、その他) - 世界の産業分析、シェア、成長、動向、2024-2032年予測


Reusable Water Bottles Market (Material: Glass, Metal, Polymer, and Silicone; and Primary Usage: Everyday, Sports, Travel, and Others) - Global Industry Analysis, Share, Share, Growth, Trends, and Forecast 2024-2032

再利用可能な水筒市場 - レポートの範囲 TMRの調査レポート「再利用可能な水筒の世界市場」は、2024年から2032年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年7月1日 US$5,795
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
218 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

再利用可能な水筒市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「再利用可能な水筒の世界市場」は、2024年から2032年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。レポートでは、2024年を基準年、2032年を予測年として、2018年から2032年までの世界の再利用可能な水ボトル市場の収益を提供します。また、2024年から2032年までの世界の再利用可能な水ボトル市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、再利用可能な水筒市場を理解するために、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照した。

二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、世界の再利用可能な水筒市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、世界の再利用可能な水のボトル市場における競争力学の変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、世界の再利用可能な水のボトル市場への参入に興味のあるエンティティにとって貴重なツールとして機能します。

本レポートでは、世界の再利用可能な水筒市場の競争環境について掘り下げています。世界の再利用可能な水ボトル市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイルされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、このレポートでプロファイリングされた世界の再利用可能な水のボトル市場のプレーヤーの属性です。

再利用可能な水ボトルの世界市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における包装紙の売上/収益は?
- 世界の再利用可能な水筒市場における機会は何か?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2032年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

再利用可能な水筒市場 - 調査目的と調査アプローチ
再利用可能な水筒の世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業展開する主要ベンダーと流通業者、製品認可のための規制シナリオについて詳細に解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界の再利用可能な水筒市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2032年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察は、市場関係者が世界の再利用可能な水ボトル市場への投資のための情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことを可能にします。


ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.市場概要
1.2.市場分析
1.3.TMR分析と提言
2.市場の視点
2.1.市場の定義
2.2.市場の分類
3.再利用可能な水筒市場概要
3.1.世界の包装市場の概要
3.2.世界のボトル包装市場の概要
3.3.マクロ経済要因-相関分析
3.4.予測要因-関連性と影響
3.5.再利用可能な水筒市場のバリューチェーン分析
3.5.1.積極的参入企業の網羅的リスト
3.5.1.1.メーカー
3.5.1.2.流通業者/小売業者
3.5.1.3.エンドユーザー
3.5.2.利益率
4.ケースベースのシナリオ
4.1.現在の統計と将来予想される影響
4.2.現在の経済予測と予想される影響
5.再利用可能な水筒市場分析
5.1.価格分析
5.1.1.価格設定の前提
5.1.2.地域別価格予測
5.2.市場規模(百万米ドル)と予測
5.2.1.市場規模と前年比成長率
5.2.2.絶対額ビジネスチャンス
6.再利用可能な水筒市場のダイナミクス
6.1.促進要因
6.2.阻害要因
6.3.機会分析
6.4.トレンド
7.再利用可能な水筒の世界市場分析と予測:素材タイプ別
7.1.はじめに
7.1.1.市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析:素材タイプ別
7.1.2.前年比成長予測:材料タイプ別
7.2.過去の市場金額(US$ Mn)と数量('000ユニット)、2019年~2023年、材料タイプ別
7.3.市場規模(US$ Mn)と数量('000ユニット)予測分析、2024-2032年、材料タイプ別
7.3.1.ガラス
7.3.2.金属
7.3.3.ポリマー
7.3.4.シリコーン
7.4.市場魅力度分析、材料タイプ別
8.再利用可能な水筒の世界市場分析と予測:流通ネットワーク別
8.1.はじめに
8.1.1.市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析:流通ネットワーク別
8.1.2.前年比成長予測(流通ネットワーク別
8.2.過去の市場金額(US$ Mn)と数量('000ユニット)、2019~2023年、流通ネットワーク別
8.3.市場規模(百万米ドル)および数量(千台)予測分析、2024年~2032年、流通ネットワーク別
8.3.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
8.3.2.個人商店
8.3.3.オンライン販売
8.3.4.その他
8.4.市場魅力度分析(流通ネットワーク別
9.再利用可能な水筒の世界市場分析と予測:主要用途別
9.1.はじめに
9.1.1.市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析:主要用途別
9.1.2.前年比成長予測(主要用途別
9.2.過去の市場金額(US$ Mn)と数量('000ユニット)、2019-2023年、主要用途別
9.3.市場規模(US$ Mn)および数量(千台)の予測分析、2024年~2032年、主要用途別
9.3.1.日常
9.3.2.スポーツ
9.3.3.旅行
9.3.4.その他
9.4.市場魅力度分析(主要用途別
9.5.顕著なトレンド
10.再利用可能な水筒の世界市場分析と予測:地域別
10.1.はじめに
10.1.1.地域別市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析
10.1.2.地域別前年比成長予測
10.2.過去の市場規模(US$ Mn)と数量('000ユニット)、2019-2023年、地域別
10.3.市場規模(US$ Mn)と数量(トン)の予測分析 2024-2032年 地域別
10.3.1.北米
10.3.2.ラテンアメリカ
10.3.3.ヨーロッパ
10.3.4.アジア太平洋
10.3.5.中東・アフリカ(MEA)
10.4.地域別市場魅力度分析
10.5.顕著なトレンド
11.北米の再利用可能な水筒市場の分析と予測
11.1.はじめに
11.1.1.国別市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析
11.1.2.前年比成長予測、国別
11.2.過去の市場価値(US$ Mn)と数量('000ユニット)、2019-2023年、国別
11.3.市場規模(US$ Mn)と数量('000ユニット)予測分析、2024-2032年、国別
11.3.1.米国
11.3.2.カナダ
11.4.過去の市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)、2019年~2023年、材料タイプ別
11.5.市場規模(US$ Mn)および数量(千台)の予測分析、2024年~2032年、材料タイプ別
11.5.1.ガラス
11.5.2.金属
11.5.3.ポリマー
11.5.4.シリコーン
11.6.流通ネットワーク別の過去市場価値(US$ Mn)と数量('000ユニット)、2019年~2023年
11.7.市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)予測分析 2024-2032年:流通ネットワーク別
11.7.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
11.7.2.個人商店
11.7.3.オンライン販売
11.7.4.その他
11.8.過去の市場金額(US$ Mn)および数量('000ユニット)、2019年~2023年、主要用途別
11.9.市場規模(US$ Mn)および数量(千台)の予測分析 2024-2032年:主要用途別
11.9.1.日常
11.9.2.スポーツ
11.9.3.旅行
11.9.4.その他
11.10.市場魅力度分析
11.10.1.国別
11.10.2.材料タイプ別
11.10.3.流通ネットワーク別
11.10.4.主な用途別
11.11.顕著な傾向
12.ラテンアメリカの再利用可能な水筒市場の分析と予測
12.1.はじめに
12.1.1.国別市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析
12.1.2.前年比成長予測、国別
12.2.過去の市場価値(US$ Mn)と数量('000ユニット)、2019-2023年、国別
12.3.市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)予測分析 2024-2032年 国別
12.3.1.ブラジル
12.3.2.メキシコ
12.3.3.アルゼンチン
12.3.4.その他のラテンアメリカ
12.4.過去の市場金額(US$ Mn)と数量('000ユニット)、2019年~2023年、材料タイプ別
12.5.市場規模(US$ Mn)と数量('000ユニット)予測分析 2024-2032年:材料タイプ別
12.5.1.ガラス
12.5.2.金属
12.5.3.ポリマー
12.5.4.シリコーン
12.6.流通ネットワーク別の過去市場価値(US$ Mn)と数量('000ユニット)、2019年~2023年
12.7.市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)予測分析 2024-2032年:流通ネットワーク別
12.7.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
12.7.2.個人商店
12.7.3.オンライン販売
12.7.4.その他
12.8.過去の市場金額(US$ Mn)および数量('000ユニット)、2019年~2023年、主要用途別
12.9.市場規模(US$ Mn)および数量(千台)の予測分析 2024-2032年:主要用途別
12.9.1.日常
12.9.2.スポーツ
12.9.3.旅行
12.9.4.その他
12.10.市場魅力度分析
12.10.1.国別
12.10.2.材料タイプ別
12.10.3.流通ネットワーク別
12.10.4.主な用途別
12.11.顕著な傾向
13.欧州の再利用可能な水筒市場の分析と予測
13.1.はじめに
13.1.1.国別市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析
13.1.2.前年比成長予測、国別
13.2.過去の市場価値(US$ Mn)と数量('000ユニット)、2019-2023年、国別
13.3.市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)予測分析 2024-2032年 国別
13.3.1.ベネルクス
13.3.2.フランス
13.3.3.ドイツ
13.3.4.イタリア
13.3.5.ロシア
13.3.6.スペイン
13.3.7.イギリス
13.3.8.その他のヨーロッパ
13.4.過去の市場価値(US$ Mn)と数量('000ユニット)、2019年~2023年、材料タイプ別
13.5.市場規模(US$ Mn)と数量('000ユニット)の予測分析、2024-2032年、材料タイプ別
13.5.1.ガラス
13.5.2.金属
13.5.3.ポリマー
13.5.4.シリコーン
13.6.流通ネットワーク別の過去市場価値(US$ Mn)と数量('000ユニット)、2019年~2023年
13.7.市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)予測分析 2024-2032年:流通ネットワーク別
13.7.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
13.7.2.個人商店
13.7.3.オンライン販売
13.7.4.その他
13.8.過去の市場金額(US$ Mn)および数量('000ユニット)、2019年~2023年、主要用途別
13.9.市場規模(US$ Mn)および数量(千台)の予測分析 2024-2032年:主要用途別
13.9.1.日常
13.9.2.スポーツ
13.9.3.旅行
13.9.4.その他
13.10.市場魅力度分析
13.10.1.国別
13.10.2.材料タイプ別
13.10.3.流通ネットワーク別
13.10.4.主な用途別
13.11.顕著な傾向
14.アジア太平洋地域の再利用可能な水筒市場の分析と予測
14.1.はじめに
14.1.1.国別市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析
14.1.2.前年比成長予測、国別
14.2.過去の市場価値(US$ Mn)と数量('000ユニット)、2019-2023年、国別
14.3.市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)予測分析 2024-2032年 国別
14.3.1.ASEAN
14.3.2.オーストラリア・ニュージーランド
14.3.3.中国
14.3.4.インド
14.3.5.日本
14.3.6.その他のAPAC地域
14.4.過去の市場規模(US$ Mn)と数量('000ユニット)、2019年~2023年、材料タイプ別
14.5.市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)予測分析 2024-2032年:材料タイプ別
14.5.1.ガラス
14.5.2.金属
14.5.3.ポリマー
14.5.4.シリコーン
14.6.流通ネットワーク別の過去市場価値(US$ Mn)と数量('000ユニット)、2019年~2023年
14.7.市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)予測分析 2024-2032年:流通ネットワーク別
14.7.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
14.7.2.個人商店
14.7.3.オンライン販売
14.7.4.その他
14.8.過去の市場金額(US$ Mn)および数量('000ユニット)、2019年~2023年、主要用途別
14.9.市場規模(US$ Mn)および数量(千台)の予測分析 2024-2032年:主要用途別
14.9.1.日常
14.9.2.スポーツ
14.9.3.旅行
14.9.4.その他
14.10.市場魅力度分析
14.10.1.国別
14.10.2.材料タイプ別
14.10.3.流通ネットワーク別
14.10.4.主な用途別
14.11.顕著な傾向
15.中東・アフリカの再利用可能な水筒市場の分析と予測
15.1.はじめに
15.1.1.国別市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析
15.1.2.前年比成長予測、国別
15.2.過去の市場価値(US$ Mn)と数量('000ユニット)、2019-2023年、国別
15.3.市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)予測分析 2024-2032年 国別
15.3.1.GCC諸国
15.3.2.アフリカ北部
15.3.3.南アフリカ
15.3.4.その他のMEA
15.4.過去の市場価値(US$ Mn)と数量('000ユニット)、2019-2023年、材料タイプ別
15.5.市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)予測分析 2024-2032年:材料タイプ別
15.5.1.ガラス
15.5.2.金属
15.5.3.ポリマー
15.5.4.シリコーン
15.6.流通ネットワーク別の過去市場価値(US$ Mn)と数量('000ユニット)、2019年~2023年
15.7.市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)予測分析 2024-2032年:流通ネットワーク別
15.7.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
15.7.2.個人商店
15.7.3.オンライン販売
15.7.4.その他
15.8.過去の市場金額(US$ Mn)および数量('000ユニット)、2019年~2023年、主要用途別
15.9.市場規模(US$ Mn)および数量(千台)の予測分析 2024-2032年:主要用途別
15.9.1.日常
15.9.2.スポーツ
15.9.3.旅行
15.9.4.その他
15.10.市場魅力度分析
15.10.1.国別
15.10.2.材料タイプ別
15.10.3.流通ネットワーク別
15.10.4.主な用途別
15.11.顕著な傾向
16.競争環境
16.1.市場構造
16.2.競争ダッシュボード
16.3.各社の市場シェア分析
16.4.企業プロフィール
16.5.競争の深堀り(グローバルプレーヤー)
16.5.1.キャメルバック・プロダクツ
16.5.1.1.概要
16.5.1.2.財務状況
16.5.1.3.戦略
16.5.1.4.最近の動向
16.5.1.5.SWOT分析
16.5.2.BRITA GmbH
16.5.2.1.概要
16.5.2.2.財務
16.5.2.3.戦略
16.5.2.4.最近の動向
16.5.2.5.SWOT分析
16.5.3.Klean Kanteen, Inc.
16.5.3.1.概要
16.5.3.2.財務状況
16.5.3.3.戦略
16.5.3.4.最近の動向
16.5.3.5.SWOT分析
16.5.4.タッパーウェア・ブランズ・コーポレーション
16.5.4.1.概要
16.5.4.2.財務状況
16.5.4.3.戦略
16.5.4.4.最近の動向
16.5.4.5.SWOT分析
16.5.5.イグナイトUSA社(コンティゴ)
16.5.5.1.概要
16.5.5.2.財務状況
16.5.5.3.戦略
16.5.5.4.最近の動向
16.5.5.5.SWOT分析
16.5.6.SIGGスイス社
16.5.6.1.概要
16.5.6.2.財務状況
16.5.6.3.戦略
16.5.6.4.最近の動向
16.5.6.5.SWOT分析
16.5.7.アクアサナ
16.5.7.1.概要
16.5.7.2.財務状況
16.5.7.3.戦略
16.5.7.4.最近の動向
16.5.7.5.SWOT分析
16.5.8.ブリティッシュ・ブランズ
16.5.8.1.概要
16.5.8.2.財務状況
16.5.8.3.戦略
16.5.8.4.最近の動向
16.5.8.5.SWOT分析
16.5.9.サーモスL.L.C.
16.5.9.1.概要
16.5.9.2.財務状況
16.5.9.3.戦略
16.5.9.4.最近の動向
16.5.9.5.SWOT分析
16.5.10.ナルゲ・ヌンク・インターナショナル
16.5.10.1.概要
16.5.10.2.財務状況
16.5.10.3.戦略
16.5.10.4.最近の動向
16.5.10.5.SWOT分析
16.5.11.株式会社エスウェル
16.5.11.1.概要
16.5.11.2.財務状況
16.5.11.3.戦略
16.5.11.4.最近の動向
16.5.11.5.SWOT分析
16.5.12.O2COOL社
16.5.12.1.概要
16.5.12.2.財務状況
16.5.12.3.戦略
16.5.12.4.最近の動向
16.5.12.5.SWOT分析
16.5.13.ネイサン・スポーツ
16.5.13.1.概要
16.5.13.2.財務状況
16.5.13.3.戦略
16.5.13.4.最近の動向
16.5.13.5.SWOT分析
16.5.14.クールギア・インターナショナルLLC
16.5.14.1.概要
16.5.14.2.財務状況
16.5.14.3.戦略
16.5.14.4.最近の動向
16.5.14.5.SWOT分析
16.5.15.ハイドロフラスク
16.5.15.1.概要
16.5.15.2.財務状況
16.5.15.3.戦略
16.5.15.4.最近の動向
16.5.15.5.SWOT分析
16.5.16.ババ・ブランズ社
16.5.16.1.概要
16.5.16.2.財務状況
16.5.16.3.戦略
16.5.16.4.最近の動向
16.5.16.5.SWOT分析
16.5.17.株式会社ロック・アンド・ロック
16.5.17.1.概要
16.5.17.2.財務状況
16.5.17.3.戦略
16.5.17.4.最近の動向
16.5.17.5.SWOT分析
16.5.18.イーリアン・エンタープライズ(M)社
16.5.18.1.概要
16.5.18.2.財務状況
16.5.18.3.戦略
16.5.18.4.最近の動向
16.5.18.5.SWOT分析
16.5.19.浙江海爾真空容器有限公司
16.5.19.1.概要
16.5.19.2.財務状況
16.5.19.3.戦略
16.5.19.4.最近の動向
16.5.19.5.SWOT分析
17.前提条件と略語
18.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Reusable Water Bottles Market – Scope of Report
TMR’s report on the global reusable water bottles market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2032. The report provides revenue of the global reusable water bottles market for the period 2018–2032, considering 2024 as the base year and 2032 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global reusable water bottles market from 2024 to 2032.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the reusable water bottles market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global reusable water bottles market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global reusable water bottles market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global reusable water bottles market.

The report delves into the competitive landscape of the global reusable water bottles market. Key players operating in the global reusable water bottles market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global reusable water bottles market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global reusable water bottles market Report
• What is the sales/revenue generated by wrapping paper across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global reusable water bottles market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2032?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Reusable Water Bottles Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global reusable water bottles market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global reusable water bottles market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2032 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global reusable water bottles market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Market Overview
1.2. Market Analysis
1.3. TMR Analysis and Recommendations
2. Market Viewpoint
2.1. Market Definition
2.2. Market Taxonomy
3. Reusable Water Bottles Market Overview
3.1. Global Packaging Market Overview
3.2. Global Bottles Packaging Market Overview
3.3. Macroeconomic Factors - Correlation Analysis
3.4. Forecast Factors - Relevance & Impact
3.5. Reusable Water Bottles Market Value Chain Analysis
3.5.1. Exhaustive List of Active Participants
3.5.1.1. Manufacturers
3.5.1.2. Distributors/Retailers
3.5.1.3. End-users
3.5.2. Profitability Margins
4. Case Based Scenario
4.1. Current Statistics and Probable Future Impact
4.2. Current Economic Projection and Probable Impact
5. Reusable Water Bottles Market Analysis
5.1. Pricing Analysis
5.1.1. Pricing Assumption
5.1.2. Price Projections By Region
5.2. Market Size (US$ Mn) and Forecast
5.2.1. Market Size and Y-o-Y Growth
5.2.2. Absolute $ Opportunity
6. Reusable Water Bottles Market Dynamics
6.1. Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity Analysis
6.4. Trends
7. Global Reusable Water Bottles Market Analysis and Forecast, By Material Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market share and Basis Points (BPS) Analysis, By Material Type
7.1.2. Y-o-Y Growth Projections, By Material Type
7.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (‘000 Units), 2019-2023, By Material Type
7.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Material Type
7.3.1. Glass
7.3.2. Metal
7.3.3. Polymer
7.3.4. Silicone
7.4. Market Attractiveness Analysis, By Material Type
8. Global Reusable Water Bottles Market Analysis and Forecast, By Distribution Network
8.1. Introduction
8.1.1. Market share and Basis Points (BPS) Analysis, By Distribution Network
8.1.2. Y-o-Y Growth Projections, By Distribution Network
8.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (‘000 Units), 2019-2023, By Distribution Network
8.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Distribution Network
8.3.1. Hypermarket/Supermarket
8.3.2. Independent Stores
8.3.3. Online Sales
8.3.4. Others
8.4. Market Attractiveness Analysis, By Distribution Network
9. Global Reusable Water Bottles Market Analysis and Forecast, By Primary Usage
9.1. Introduction
9.1.1. Market share and Basis Points (BPS) Analysis, By Primary Usage
9.1.2. Y-o-Y Growth Projections, By Primary Usage
9.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (‘000 Units), 2019-2023, By Primary Usage
9.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Primary Usage
9.3.1. Everyday
9.3.2. Sports
9.3.3. Travel
9.3.4. Others
9.4. Market Attractiveness Analysis, By Primary Usage
9.5. Prominent Trends
10. Global Reusable Water Bottles Market Analysis and Forecast, By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market share and Basis Points (BPS) Analysis By Region
10.1.2. Y-o-Y Growth Projections By Region
10.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (‘000 Units), 2019-2023, By Region
10.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (Tons) Forecast Analysis 2024-2032 By Region
10.3.1. North America
10.3.2. Latin America
10.3.3. Europe
10.3.4. Asia Pacific
10.3.5. Middle East & Africa (MEA)
10.4. Market Attractiveness Analysis By Region
10.5. Prominent Trends
11. North America Reusable Water Bottles Market Analysis and Forecast
11.1. Introduction
11.1.1. Market share and Basis Points (BPS) Analysis, By Country
11.1.2. Y-o-Y Growth Projections, By Country
11.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (‘000 Units), 2019-2023, By Country
11.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Country
11.3.1. U.S.
11.3.2. Canada
11.4. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (‘000 Units), 2019-2023, By Material Type
11.5. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Material Type
11.5.1. Glass
11.5.2. Metal
11.5.3. Polymer
11.5.4. Silicone
11.6. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (‘000 Units), 2019-2023, By Distribution Network
11.7. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Distribution Network
11.7.1. Hypermarket/Supermarket
11.7.2. Independent Stores
11.7.3. Online Sales
11.7.4. Others
11.8. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (‘000 Units), 2019-2023, By Primary Usage
11.9. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Primary Usage
11.9.1. Everyday
11.9.2. Sports
11.9.3. Travel
11.9.4. Others
11.10. Market Attractiveness Analysis
11.10.1. By Country
11.10.2. By Material Type
11.10.3. By Distribution Network
11.10.4. By Primary Usage
11.11. Prominent Trends
12. Latin America Reusable Water Bottles Market Analysis and Forecast
12.1. Introduction
12.1.1. Market share and Basis Points (BPS) Analysis, By Country
12.1.2. Y-o-Y Growth Projections, By Country
12.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (‘000 Units), 2019-2023, By Country
12.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast Analysis 2024-2032 By Country
12.3.1. Brazil
12.3.2. Mexico
12.3.3. Argentina
12.3.4. Rest of Latin America
12.4. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (‘000 Units), 2019-2023, By Material Type
12.5. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Material Type
12.5.1. Glass
12.5.2. Metal
12.5.3. Polymer
12.5.4. Silicone
12.6. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (‘000 Units), 2019-2023, By Distribution Network
12.7. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Distribution Network
12.7.1. Hypermarket/Supermarket
12.7.2. Independent Stores
12.7.3. Online Sales
12.7.4. Others
12.8. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (‘000 Units), 2019-2023, By Primary Usage
12.9. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Primary Usage
12.9.1. Everyday
12.9.2. Sports
12.9.3. Travel
12.9.4. Others
12.10. Market Attractiveness Analysis
12.10.1. By Country
12.10.2. By Material Type
12.10.3. By Distribution Network
12.10.4. By Primary Usage
12.11. Prominent Trends
13. Europe Reusable Water Bottles Market Analysis and Forecast
13.1. Introduction
13.1.1. Market share and Basis Points (BPS) Analysis, By Country
13.1.2. Y-o-Y Growth Projections, By Country
13.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (‘000 Units), 2019-2023, By Country
13.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast Analysis 2024-2032 By Country
13.3.1. BENELUX
13.3.2. France
13.3.3. Germany
13.3.4. Italy
13.3.5. Russia
13.3.6. Spain
13.3.7. U.K.
13.3.8. Rest of Europe
13.4. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (‘000 Units), 2019-2023, By Material Type
13.5. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Material Type
13.5.1. Glass
13.5.2. Metal
13.5.3. Polymer
13.5.4. Silicone
13.6. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (‘000 Units), 2019-2023, By Distribution Network
13.7. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Distribution Network
13.7.1. Hypermarket/Supermarket
13.7.2. Independent Stores
13.7.3. Online Sales
13.7.4. Others
13.8. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (‘000 Units), 2019-2023, By Primary Usage
13.9. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Primary Usage
13.9.1. Everyday
13.9.2. Sports
13.9.3. Travel
13.9.4. Others
13.10. Market Attractiveness Analysis
13.10.1. By Country
13.10.2. By Material Type
13.10.3. By Distribution Network
13.10.4. By Primary Usage
13.11. Prominent Trends
14. Asia Pacific Reusable Water Bottles Market Analysis and Forecast
14.1. Introduction
14.1.1. Market share and Basis Points (BPS) Analysis, By Country
14.1.2. Y-o-Y Growth Projections, By Country
14.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (‘000 Units), 2019-2023, By Country
14.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast Analysis 2024-2032 By Country
14.3.1. ASEAN
14.3.2. Australia & New Zealand
14.3.3. China
14.3.4. India
14.3.5. Japan
14.3.6. Rest of APAC
14.4. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (‘000 Units), 2019-2023, By Material Type
14.5. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Material Type
14.5.1. Glass
14.5.2. Metal
14.5.3. Polymer
14.5.4. Silicone
14.6. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (‘000 Units), 2019-2023, By Distribution Network
14.7. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Distribution Network
14.7.1. Hypermarket/Supermarket
14.7.2. Independent Stores
14.7.3. Online Sales
14.7.4. Others
14.8. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (‘000 Units), 2019-2023, By Primary Usage
14.9. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Primary Usage
14.9.1. Everyday
14.9.2. Sports
14.9.3. Travel
14.9.4. Others
14.10. Market Attractiveness Analysis
14.10.1. By Country
14.10.2. By Material Type
14.10.3. By Distribution Network
14.10.4. By Primary Usage
14.11. Prominent Trends
15. Middle East & Africa Reusable Water Bottles Market Analysis and Forecast
15.1. Introduction
15.1.1. Market share and Basis Points (BPS) Analysis, By Country
15.1.2. Y-o-Y Growth Projections, By Country
15.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (‘000 Units), 2019-2023, By Country
15.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast Analysis 2024-2032 By Country
15.3.1. GCC Countries
15.3.2. Northern Africa
15.3.3. South Africa
15.3.4. Rest of MEA
15.4. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (‘000 Units), 2019-2023, By Material Type
15.5. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Material Type
15.5.1. Glass
15.5.2. Metal
15.5.3. Polymer
15.5.4. Silicone
15.6. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (‘000 Units), 2019-2023, By Distribution Network
15.7. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Distribution Network
15.7.1. Hypermarket/Supermarket
15.7.2. Independent Stores
15.7.3. Online Sales
15.7.4. Others
15.8. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume (‘000 Units), 2019-2023, By Primary Usage
15.9. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast Analysis 2024-2032, By Primary Usage
15.9.1. Everyday
15.9.2. Sports
15.9.3. Travel
15.9.4. Others
15.10. Market Attractiveness Analysis
15.10.1. By Country
15.10.2. By Material Type
15.10.3. By Distribution Network
15.10.4. By Primary Usage
15.11. Prominent Trends
16. Competitive Landscape
16.1. Market Structure
16.2. Competition Dashboard
16.3. Company Market Share Analysis
16.4. Company Profiles
16.5. Competition Deep Dive (Global Players)
16.5.1. CAMELBAK PRODUCTS, LLC.
16.5.1.1. Overview
16.5.1.2. Financials
16.5.1.3. Strategy
16.5.1.4. Recent Developments
16.5.1.5. SWOT Analysis
16.5.2. BRITA GmbH
16.5.2.1. Overview
16.5.2.2. Financials
16.5.2.3. Strategy
16.5.2.4. Recent Developments
16.5.2.5. SWOT Analysis
16.5.3. Klean Kanteen, Inc.
16.5.3.1. Overview
16.5.3.2. Financials
16.5.3.3. Strategy
16.5.3.4. Recent Developments
16.5.3.5. SWOT Analysis
16.5.4. Tupperware Brands Corporation
16.5.4.1. Overview
16.5.4.2. Financials
16.5.4.3. Strategy
16.5.4.4. Recent Developments
16.5.4.5. SWOT Analysis
16.5.5. Ignite USA, LLC (Contigo)
16.5.5.1. Overview
16.5.5.2. Financials
16.5.5.3. Strategy
16.5.5.4. Recent Developments
16.5.5.5. SWOT Analysis
16.5.6. SIGG Switzerland AG
16.5.6.1. Overview
16.5.6.2. Financials
16.5.6.3. Strategy
16.5.6.4. Recent Developments
16.5.6.5. SWOT Analysis
16.5.7. AQUASANA, INC.
16.5.7.1. Overview
16.5.7.2. Financials
16.5.7.3. Strategy
16.5.7.4. Recent Developments
16.5.7.5. SWOT Analysis
16.5.8. Bulletin Brands, Inc.
16.5.8.1. Overview
16.5.8.2. Financials
16.5.8.3. Strategy
16.5.8.4. Recent Developments
16.5.8.5. SWOT Analysis
16.5.9. Thermos L.L.C.
16.5.9.1. Overview
16.5.9.2. Financials
16.5.9.3. Strategy
16.5.9.4. Recent Developments
16.5.9.5. SWOT Analysis
16.5.10. Nalge Nunc International Corp
16.5.10.1. Overview
16.5.10.2. Financials
16.5.10.3. Strategy
16.5.10.4. Recent Developments
16.5.10.5. SWOT Analysis
16.5.11. S’Well Corporation
16.5.11.1. Overview
16.5.11.2. Financials
16.5.11.3. Strategy
16.5.11.4. Recent Developments
16.5.11.5. SWOT Analysis
16.5.12. O2COOL, LLC
16.5.12.1. Overview
16.5.12.2. Financials
16.5.12.3. Strategy
16.5.12.4. Recent Developments
16.5.12.5. SWOT Analysis
16.5.13. Nathan Sports, Inc.
16.5.13.1. Overview
16.5.13.2. Financials
16.5.13.3. Strategy
16.5.13.4. Recent Developments
16.5.13.5. SWOT Analysis
16.5.14. Cool Gear, International LLC
16.5.14.1. Overview
16.5.14.2. Financials
16.5.14.3. Strategy
16.5.14.4. Recent Developments
16.5.14.5. SWOT Analysis
16.5.15. Hydro Flask
16.5.15.1. Overview
16.5.15.2. Financials
16.5.15.3. Strategy
16.5.15.4. Recent Developments
16.5.15.5. SWOT Analysis
16.5.16. Bubba Brands, Inc.
16.5.16.1. Overview
16.5.16.2. Financials
16.5.16.3. Strategy
16.5.16.4. Recent Developments
16.5.16.5. SWOT Analysis
16.5.17. Lock & Lock Co., Ltd.
16.5.17.1. Overview
16.5.17.2. Financials
16.5.17.3. Strategy
16.5.17.4. Recent Developments
16.5.17.5. SWOT Analysis
16.5.18. Ee-Lian Enterprise (M) Sdn. Bhd
16.5.18.1. Overview
16.5.18.2. Financials
16.5.18.3. Strategy
16.5.18.4. Recent Developments
16.5.18.5. SWOT Analysis
16.5.19. Zejiang Haers Vaccum Containers Co., Ltd
16.5.19.1. Overview
16.5.19.2. Financials
16.5.19.3. Strategy
16.5.19.4. Recent Developments
16.5.19.5. SWOT Analysis
17. Assumptions and Acronyms Used
18. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

Transparency Market Research社のパッケージング分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?


トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る