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北米の航空機MRO市場の2030年までの予測 - 地域別分析 - 部品別(エンジンMRO、アビオニクスMRO、機体MRO、キャビンMRO、着陸装置MRO、その他)、航空機タイプ別(固定翼機、回転翼機)、エンドユーザー別(商用機、軍用機)


North America Aircraft MRO Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Components (Engine MRO, Avionics MRO, Airframe MRO, Cabin MRO, Landing Gear MRO, and Others), Aircraft Type (Fixed Wing Aircraft and Rotary Wing Aircraft), and End Users (Commercial and Military)

北米の航空機MRO市場は、2022年に242億2,498万米ドルと評価され、2030年には360億3,160万米ドルに達すると予測されている。 航空旅行の増加が北米航空機MRO市場を活性化 航空会社は、増大する旅客需要に対... もっと見る

 

 

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The Insight Partners
ザ・インサイトパートナーズ
2024年6月5日 US$3,550
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サマリー

北米の航空機MRO市場は、2022年に242億2,498万米ドルと評価され、2030年には360億3,160万米ドルに達すると予測されている。

航空旅行の増加が北米航空機MRO市場を活性化

航空会社は、増大する旅客需要に対応するため、航空機の利用率を最大限に高めている。これは、航空機が空中で過ごす時間が長くなり、耐空性を確保するためにより頻繁な保守点検が必要になることを意味する。航空旅行を選ぶ人が増えるにつれ、航空会社は出発までの所要時間が短いフライトをより多く運航するようになっている。このような飛行頻度の増加により、安全で信頼性の高い運航を確保するための航空機の整備に対する要求が高まっている。国際空港評議会(ACI)ワールドの2023-2024年業界展望によると、世界の旅客数が回復するにつれ、2024年は転換期となり、世界の旅客数は2019年の92億人(2019年レベルの102.5%)から94億人に増加すると予測されている。北米地域の旅客数は2019年の99.8%にあたる20億人で、2023年末には2019年の水準に近づくと予測されている。2021年と2022年には、主に国内旅行による堅調な回復が見られたものの、この地域の成長は今後数年で急増すると予測される。同地域の旅客輸送量は2024年には21億人に達し、これは2019年の水準の103.7%になると予測されている。航空旅行が増加し続ける中、MROプロバイダーは航空会社のメンテナンス需要を満たす上で重要な役割を果たしており、航空機MRO市場の成長に貢献している。

北米の航空機MRO市場概要

航空旅客数は増加の一途をたどっており、航空会社はフライト数を増やし、新しい航空機を導入する必要に迫られている。航空機MRO活動は、部品の可用性、一貫性、品質を維持するために不可欠である。航空会社は、航空機の安全性を確保し、燃料効率を高めるためにMROサービスに依存している。OEM(相手先商標製品製造会社)は主に航空機の開発に重点を置いているため、MRO市場は航空業界において実行可能なビジネスとなっている。整備、修理、オーバーホール(MRO)は航空業界における複雑なプロセスであり、航空機が耐空性を持つかどうかを判断するために耐空性当局によって指定された厳格で特定の基準がある。この地域の航空会社は、このような基準を満たすために年間数十億ドルを費やしており、これは運航コスト全体のかなりの部分を占めている。北米の航空機MRO市場は、旅客輸送量の増加、操作性と性能の改善ニーズ、航空機の多くの部分の分解、交換、試験、修理の必要性によって牽引されると予想される。この地域は、世界の航空産業への貢献の呼び水となった。とはいえ、北米の航空産業は、航空旅行の継続性により、米国から相対的に高い利益を生み出し続けるだろう。米国には多くの航空機OEMが存在するため、同国は世界最大の航空機メーカーである。新しい航空機の発売や購入に伴い、航空機MROサービスプロバイダーと航空会社、防衛機関などとの間で、いくつかの契約や協定が日常的に結ばれている。このように、前述の要因が北米での大きな需要を後押ししている。

The Insight Partnersの分析によると、2023年、北米では8,000機以上の民間航空機が運航されており、2033年末には〜10,000機に達すると予想されている。このような膨大な数の民間航空機が稼動しているため、同地域ではMROサービスの需要がさらに高まるだろう。

さらに、北米全体の航空機保有機数の増加は、エンジンや機体などの主要な航空機部品のMROの要件を強化すると予想される。

これに加えて、航空機MRO市場を活性化させる要因の一つは、様々なコンポーネントの保守・修理活動への支出増に引き続き重点が置かれていることである。さらに、この地域のMROサービスプロバイダは、サービスプロバイダがより効果的かつ効率的にMRO活動を実施することを可能にするデジタルMRO技術などの創造的な統合技術に継続的に焦点を当てている。その結果、デジタルMRO技術は航空機MROサービスプロバイダーにとって有利な機会を生み出すと期待されている。

北米の様々な巨大企業がMROサービスを提供し、業界に勢いをつけている。GE Aviation、Barnes Group Inc.、Rolls Royce PLC、Delta TechOps、Collins Aerospaceなどがこの業界の大手企業である。いくつかの国際的なMROサービスプロバイダーもこの地域に進出している。サウスウエスト航空とユナイテッド航空は、それぞれヒューストンとロサンゼルスにMRO業務用の新しい航空機格納庫を開設する準備を進めている。さらに、この地域の航空会社は、MRO活動に関連するコストを削減するために、MROアウトソーシング活動に従事している。

北米の航空機MRO市場の収益と2030年までの予測 (百万米ドル)

北米の航空機MRO市場のセグメンテーション

北米の航空機MRO市場は、コンポーネント、航空機タイプ、エンドユーザー、国に分類される。

コンポーネントに基づいて、北米の航空機MRO市場は、エンジンMRO、アビオニクスMRO、機体MRO、キャビンMRO、着陸装置MRO、およびその他にセグメント化されます。エンジンMROセグメントが2022年に最大の市場シェアを占めた。

航空機タイプ別では、北米の航空機MRO市場は固定翼機と回転翼機に二分される。固定翼機セグメントは2022年に大きな市場シェアを占めた。

エンドユーザー別では、北米の航空機MRO市場は商業用と軍事用に二分される。2022年の市場シェアは商用セグメントが大きい。

国別では、北米航空機MRO市場は米国、カナダ、メキシコに区分される。2022年の北米航空機MRO市場シェアは米国が独占した。

AAR CORP、Barnes Group Inc、Collins Aerospace、Delta TechOps、FLTechnics, UAB、GE Aviation、Lufthansa Technik、Rolls-Royce plc、Singapore Technologies Engineering Ltd、Turkish Technic Incなどが北米航空機MRO市場で事業を展開する大手企業である。

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目次

目次

1.はじめに
1.1 インサイト・パートナーズ調査レポートのガイダンス
1.2 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要インサイト
2.2 市場の魅力
3.調査方法
3.1 カバレッジ
3.2 二次調査
3.3 一次調査
4.北米航空機MRO市場の展望
4.1 概要
4.2 ポーター分析
4.3 エコシステム分析
4.3.1 部品サプライヤー
4.3.2 MROサービスプロバイダー
4.3.3 エンドユーザー
5.北米航空機MRO市場 - 主要産業動向
5.1 北米航空機MRO市場 - 主要産業動向
5.2 市場促進要因
5.2.1 航空旅行の増加
5.2.2 MRO産業におけるデジタル技術の統合の高まり
5.2.3 航空産業におけるアウトソーシング傾向の高まり
5.3 市場の阻害要因
5.3.1 OEMのアフターマーケットへの参入
5.4 市場機会
5.4.1 古い航空機の改造
5.4.2 持続可能な航空燃料(SAF)の採用増加
5.5 今後の動向
5.5.1 ブロックチェーン技術がMROの状況を変える
5.6 推進要因と阻害要因の影響
6.航空機MRO市場-北米市場分析
6.1 北米航空機MRO市場売上高(百万米ドル)、2020年~2030年
6.2 航空機MRO市場の予測・分析
7.北米の航空機MRO市場分析-コンポーネント
7.1 概要
7.1.1 北米航空機MRO市場:コンポーネント別(2022年、2030年)
7.2 エンジンMRO
7.2.1 概要
7.2.2 エンジンMRO市場、収益と2030年までの予測 (百万米ドル)
7.3 アビオニクスMRO
7.3.1 概要
7.3.2 アビオニクスMRO市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
7.4 機体MRO
7.4.1 概要
7.4.2 北米の機体MRO市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
7.5 キャビンMRO
7.5.1 概要
7.5.2 キャビンMRO市場、収益と2030年までの予測 (百万米ドル)
7.6 ランディングギアMRO
7.6.1 概要
7.6.2 ランディングギアMRO市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
7.7 その他
7.7.1 概要
7.7.2 その他市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
8.北米の航空機MRO市場分析:航空機タイプ
8.1 概要
8.1.1 北米航空機MRO市場:航空機タイプ別(2022年、2030年)
8.2 固定翼
8.2.1 概要
8.2.2 固定翼市場、2030年までの収益と予測 (百万米ドル)
8.3 回転翼
8.3.1 概要
8.3.2 回転翼の市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
9.北米の航空機MRO市場分析-エンドユーザー
9.1 概要
9.1.1 北米航空機MRO市場:エンドユーザー別(2022年、2030年)
9.2 商業
9.2.1 概要
9.2.2 民間市場、2030年までの売上高と予測 (百万米ドル)
9.3 軍事
9.3.1 概要
9.3.2 軍用市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
10.北米の航空機MRO市場 - 国別分析
10.1 北米
10.1.1 北米航空機MRO市場の収益と予測・分析-国別
10.1.1.1 米国航空機MRO市場の収益と2030年までの予測 (百万米ドル)
10.1.1.1.1 米国航空機MRO市場のコンポーネント別内訳
10.1.1.1.2 米国の航空機MRO市場の航空機タイプ別内訳
10.1.1.1.3 米国の航空機MRO市場のエンドユーザー別内訳
10.1.1.2 カナダ航空機MRO市場の売上高と2030年までの予測(US$ Mn)
10.1.1.2.1 カナダ航空機MRO市場のコンポーネント別内訳
10.1.1.2.2 カナダ航空機MRO市場の航空機タイプ別内訳
10.1.1.2.3 カナダ航空機MRO市場のエンドユーザー別内訳
10.1.1.3 メキシコ航空機MRO市場の2030年までの収益と予測(US$ Mn)
10.1.1.3.1 メキシコ航空機MRO市場のコンポーネント別内訳
10.1.1.3.2 メキシコ航空機MRO市場の航空機タイプ別内訳
10.1.1.3.3 メキシコ航空機MRO市場のエンドユーザー別内訳
11.産業展望
11.1 概要
11.2 市場イニシアティブ
11.3 合併と買収
12.企業プロフィール
12.1 AAR CORP
12.1.1 主要事実
12.1.2 事業内容
12.1.3 製品とサービス
12.1.4 財務概要
12.1.5 SWOT分析
12.1.6 主要な開発
12.2 バーンズ・グループ
12.2.1 主要事実
12.2.2 事業内容
12.2.3 製品とサービス
12.2.4 財務概要
12.2.5 SWOT分析
12.2.6 主要な開発
12.3 GEアビエーション
12.3.1 主要事実
12.3.2 事業内容
12.3.3 製品およびサービス
12.3.4 財務概要
12.3.5 SWOT分析
12.3.6 主要開発
12.4 FLTechnics, UAB.
12.4.1 主要事実
12.4.2 事業内容
12.4.3 製品とサービス
12.4.4 財務概要
12.4.5 SWOT分析
12.4.6 主要開発
12.5 ターキッシュ・テクニック社
12.5.1 主要事実
12.5.2 事業内容
12.5.3 製品とサービス
12.5.4 財務概要
12.5.5 SWOT分析
12.5.6 主要開発
12.6 シンガポール・テクノロジー・エンジニアリング社
12.6.1 主要事実
12.6.2 事業内容
12.6.3 製品とサービス
12.6.4 財務概要
12.6.5 SWOT分析
12.6.6 主要開発
12.7 ルフトハンザ テクニーク
12.7.1 主要事実
12.7.2 事業内容
12.7.3 製品およびサービス
12.7.4 財務概要
12.7.5 SWOT分析
12.7.6 主要開発
12.8 デルタ・テックオプス
12.8.1 主要事実
12.8.2 事業内容
12.8.3 製品とサービス
12.8.4 財務概要
12.8.5 SWOT分析
12.8.6 主要な開発
12.9 ロールス・ロイス・ホールディングス・ピーエルシー
12.9.1 主要事実
12.9.2 事業内容
12.9.3 製品とサービス
12.9.4 財務概要
12.9.5 SWOT分析
12.9.6 主要な開発
12.10 コリンズ・エアロスペース
12.10.1 主要事実
12.10.2 事業内容
12.10.3 製品とサービス
12.10.4 財務概要
12.10.5 SWOT分析
12.10.6 主要開発
13.付録
13.1 インサイト・パートナーズについて

 

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Summary

The North America aircraft MRO market was valued at US$ 24,224.98 million in 2022 and is expected to reach US$ 36,031.60 million by 2030; it is estimated to register a CAGR of 5.1% from 2022 to 2030.

Increasing Air Travel Fuels North America Aircraft MRO Market

Airlines are maximizing the utilization of their aircraft to meet the growing passenger demand. This means that aircraft spend more time in the air and require more frequent maintenance checks to ensure their airworthiness. As more people choose air travel, airlines are operating more flights with shorter turnaround times between departures. This increased flight frequency places greater demands on aircraft maintenance to ensure safe and reliable operations. According to the Airports Council International (ACI) World's Industry Outlook for 2023-2024, as global passenger traffic recovers, 2024 is predicted to represent a turning point, with 9.4 billion passengers traveling worldwide, up from 9.2 billion in 2019 (102.5% of 2019 levels). With 2.0 billion passengers or 99.8% of the 2019 level, the North American region is predicted to approach the 2019 level by the end of 2023. Despite a robust rebound in 2021 and 2022, primarily due to domestic travel, the region's growth is anticipated to surge in the upcoming years. It is projected that passenger traffic in the region will reach 2.1 billion in 2024, which is 103.7% of the level in 2019. As air travel continues to rise, MRO providers play a crucial role in meeting the maintenance demands of airlines, contributing to the growth of the Aircraft MRO market.

North America Aircraft MRO Market Overview

The air passenger traffic is increasing at a constant pace, which has forced the airlines to increase their flight movements and introduce new aircraft. Aircraft MRO activities are essential in keeping up component availability, consistency, and quality. Airline operators depend on MRO services to ensure the safety of the aircraft and enhance fuel efficiency. The MRO market has become a viable business in the aviation industry since original equipment manufacturers (OEMs) mainly focus on the development of aircraft. Maintenance, repair, and overhaul (MRO) is a complex process in the aviation industry that has stringent and specific criteria specified by airworthiness authorities to decide whether an aircraft is airworthy. Airlines in the area spend billions of dollars per year to meet such specifications, which account for a significant portion of their overall operating costs. The aircraft MRO market in North America is expected to be driven by a rise in air passenger traffic; the need to improve operability and performance; and the need for disassembling, replacing, testing, and repairing many sections of aircraft. The region had primed its contribution to the global aviation industry. Nonetheless, the North America aviation industry would continue to generate relatively higher profits from the US owing to the continuity of air travel. Because of the existence of many aircraft OEMs in the US, the country is the world's largest aircraft manufacturer. With the launch and purchase of new aircraft, several contracts and agreements are routinely signed between aircraft MRO service providers and airlines, defense agencies, and others. Thus, the aforementioned factors are propelling a significant demand in North America.

According to The Insight Partners analysis, in 2023, North America had a fleet of more than 8,000 operational commercial aircraft, which is expected to reach ~10,000 by the end of 2033. Such a huge number of operating commercial aircraft will further generate the demand for MRO services in the region.

Moreover, the increase in the number of aircraft fleets across North America is expected to bolster the requirement of MRO for major aircraft components such as engines and airframes.

Besides this, one of the factors catalyzing the aircraft MRO market is the continued emphasis on rising spending on maintenance and repair activities of various components. Furthermore, MRO service providers in the region continually focus on creative integrated technologies, such as digital MRO technology, which enables service providers to carry out MRO activities more effectively and efficiently. As a result, digital MRO technology is expected to create lucrative opportunities for aircraft MRO service providers.

Various North American behemoths are engaged in offering MRO services to gain momentum in the industry. GE Aviation, Barnes Group Inc., Rolls Royce PLC, Delta TechOps, and Collins Aerospace are among the leading players in this industry. Several international MRO service providers are also present in the region. Southwest Airlines and United Airlines are preparing to open new aircraft hangars for their MRO operations in Houston and Los Angeles, respectively. Furthermore, airlines in the region are engaging in MRO outsourcing activities to cut costs associated with MRO activities.

North America Aircraft MRO Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

North America Aircraft MRO Market Segmentation

The North America aircraft MRO market is categorized into components, aircraft type, end users, and country.

Based on components, the North America aircraft MRO market is segmented into engine MRO, avionics MRO, airframe MRO, cabin MRO, landing gear MRO, and others. The engine MRO segment held the largest market share in 2022.

In terms of aircraft type, the North America aircraft MRO market is bifurcated into fixed wing aircraft and rotary wing aircraft. The fixed wing aircraft segment held a larger market share in 2022.

By end users, the North America aircraft MRO market is bifurcated into commercial and military. The commercial segment held a larger market share in 2022.

By country, the North America aircraft MRO market is segmented into the US, Canada, and Mexico. The US dominated the North America aircraft MRO market share in 2022.

AAR CORP; Barnes Group Inc; Collins Aerospace; Delta TechOps; FLTechnics, UAB; GE Aviation; Lufthansa Technik; Rolls-Royce plc; Singapore Technologies Engineering Ltd; and Turkish Technic Inc are among the leading companies operating in the North America aircraft MRO market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. North America Aircraft MRO Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Porter’s Analysis
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 Component Suppliers
4.3.2 MRO Service Providers
4.3.3 End Users
5. North America Aircraft MRO Market - Key Industry Dynamics
5.1 North America Aircraft MRO Market - Key Industry Dynamics
5.2 Market Drivers
5.2.1 Increasing Air Travel
5.2.2 Growing Integration of Digital Technology in MRO Industry
5.2.3 Rising Outsourcing Trends in the Aviation Industry
5.3 Market Restraints
5.3.1 OEMs Entering Aftermarket
5.4 Market Opportunities
5.4.1 Retrofitting of Older Aircraft Fleet
5.4.2 Increasing Adoption of Sustainable Aviation Fuel (SAF)
5.5 Future Trends
5.5.1 Blockchain Technology Changing MRO Landscape
5.6 Impact of Drivers and Restraints:
6. Aircraft MRO Market – North America Market Analysis
6.1 North America Aircraft MRO Market Revenue (US$ Million), 2020 – 2030
6.2 Aircraft MRO Market Forecast and Analysis
7. North America Aircraft MRO Market Analysis – Component
7.1 Overview
7.1.1 North America Aircraft MRO Market, By Component (2022 and 2030)
7.2 Engine MRO
7.2.1 Overview
7.2.2 Engine MRO Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.3 Avionics MRO
7.3.1 Overview
7.3.2 Avionics MRO Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.4 Airframe MRO
7.4.1 Overview
7.4.2 North America Airframe MRO Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.5 Cabin MRO
7.5.1 Overview
7.5.2 Cabin MRO Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.6 Landing Gear MRO
7.6.1 Overview
7.6.2 Landing Gear MRO Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.7 Others
7.7.1 Overview
7.7.2 Others Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. North America Aircraft MRO Market Analysis – Aircraft Type
8.1 Overview
8.1.1 North America Aircraft MRO Market, By Aircraft Type (2022 and 2030)
8.2 Fixed Wing
8.2.1 Overview
8.2.2 Fixed Wing Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.3 Rotary Wing
8.3.1 Overview
8.3.2 Rotary Wing Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. North America Aircraft MRO Market Analysis – End User
9.1 Overview
9.1.1 North America Aircraft MRO Market, By End User (2022 and 2030)
9.2 Commercial
9.2.1 Overview
9.2.2 Commercial Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.3 Military
9.3.1 Overview
9.3.2 Military Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. North America Aircraft MRO Market - Country Analysis
10.1 North America
10.1.1 North America Aircraft MRO Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Country
10.1.1.1 US Aircraft MRO Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
10.1.1.1.1 US Aircraft MRO Market Breakdown by Component
10.1.1.1.2 US Aircraft MRO Market Breakdown by Aircraft Type
10.1.1.1.3 US Aircraft MRO Market Breakdown by End User
10.1.1.2 Canada Aircraft MRO Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
10.1.1.2.1 Canada Aircraft MRO Market Breakdown by Component
10.1.1.2.2 Canada Aircraft MRO Market Breakdown by Aircraft Type
10.1.1.2.3 Canada Aircraft MRO Market Breakdown by End User
10.1.1.3 Mexico Aircraft MRO Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
10.1.1.3.1 Mexico Aircraft MRO Market Breakdown by Component
10.1.1.3.2 Mexico Aircraft MRO Market Breakdown by Aircraft Type
10.1.1.3.3 Mexico Aircraft MRO Market Breakdown by End User
11. Industry Landscape
11.1 Overview
11.2 Market Initiative
11.3 Merger and Acquisition
12. Company Profiles
12.1 AAR CORP
12.1.1 Key Facts
12.1.2 Business Description
12.1.3 Products and Services
12.1.4 Financial Overview
12.1.5 SWOT Analysis
12.1.6 Key Developments
12.2 Barnes Group Inc
12.2.1 Key Facts
12.2.2 Business Description
12.2.3 Products and Services
12.2.4 Financial Overview
12.2.5 SWOT Analysis
12.2.6 Key Developments
12.3 GE Aviation
12.3.1 Key Facts
12.3.2 Business Description
12.3.3 Products and Services
12.3.4 Financial Overview
12.3.5 SWOT Analysis
12.3.6 Key Developments
12.4 FLTechnics, UAB.
12.4.1 Key Facts
12.4.2 Business Description
12.4.3 Products and Services
12.4.4 Financial Overview
12.4.5 SWOT Analysis
12.4.6 Key Developments
12.5 Turkish Technic Inc.
12.5.1 Key Facts
12.5.2 Business Description
12.5.3 Products and Services
12.5.4 Financial Overview
12.5.5 SWOT Analysis
12.5.6 Key Developments
12.6 Singapore Technologies Engineering Ltd
12.6.1 Key Facts
12.6.2 Business Description
12.6.3 Products and Services
12.6.4 Financial Overview
12.6.5 SWOT Analysis
12.6.6 Key Developments
12.7 Lufthansa Technik
12.7.1 Key Facts
12.7.2 Business Description
12.7.3 Products and Services
12.7.4 Financial Overview
12.7.5 SWOT Analysis
12.7.6 Key Developments
12.8 Delta TechOps
12.8.1 Key Facts
12.8.2 Business Description
12.8.3 Products and Services
12.8.4 Financial Overview
12.8.5 SWOT Analysis
12.8.6 Key Developments
12.9 Rolls-Royce Holdings Plc
12.9.1 Key Facts
12.9.2 Business Description
12.9.3 Products and Services
12.9.4 Financial Overview
12.9.5 SWOT Analysis
12.9.6 Key Developments
12.10 Collins Aerospace
12.10.1 Key Facts
12.10.2 Business Description
12.10.3 Products and Services
12.10.4 Financial Overview
12.10.5 SWOT Analysis
12.10.6 Key Developments
13. Appendix
13.1 About The Insight Partners

 

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お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/09/17 10:30

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