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北米の軍用アンテナ市場の2030年までの予測 - 地域別分析 - タイプ別(開口アンテナ、ダイポールアンテナ、進行波アンテナ、モノポールアンテナ、ループアンテナ、アレイアンテナ、その他)、周波数別(高周波、超高周波、超高周波)、プラットフォーム別(海上、地上、空中)、用途別(通信、遠隔測定、電子戦、監視、ナビゲーション)


North America Military Antenna Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Type (Aperture Antennas, Dipole Antennas, Travelling Wave Antennas, Monopole Antennas, Loop Antennas, Array Antennas, and Others), Frequency (High Frequency, Very High Frequency, and Ultra-High Frequency), Platform (Marine, Ground, and Airborne), and Application (Communication, Telemetry, Electronic Warfare, Surveillance, and Navigation)

北米の軍用アンテナ市場は、2022年に11億8,204万米ドルと評価され、2030年には16億6,892万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は4.4%を記録すると予測されている。 国防費の急増が... もっと見る

 

 

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The Insight Partners
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サマリー

北米の軍用アンテナ市場は、2022年に11億8,204万米ドルと評価され、2030年には16億6,892万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は4.4%を記録すると予測されている。

国防費の急増が北米軍事アンテナ市場を牽引

進化する現代の戦争シナリオは、世界中の様々な国の政府に、それぞれの防衛と軍事力に対して多額の資金と財政援助を割り当てざるを得なくさせている。国防予算の配分は、軍や軍隊が国内外の開発者から強化された技術や装備を入手することを支援している。一方、国防予算配分の増加により、軍用車両や陸軍車両のアップグレードは増加傾向にある。さらに、政府支出の増加は、国家安全保障部隊の強化に政府が注力していることを示している。先進的な監視、通信、ナビゲーション機器、砲兵、武装、車両などで軍事・国境警備部隊を強化する必要性が高まっているため、世界中の軍隊が先進技術の調達に多額の投資を行うことに注力している。国防軍は、非戦闘および戦闘作戦のための新技術の獲得に絶えず傾倒しており、世界の軍事費をさらに押し上げている。ストックホルム国際平和研究所(SIPRI)によると、2022年の世界の軍事費は2兆1480億米ドルに増加し、2021年から3.5%増加した。米国、中国、インド、ロシア、サウジアラビアが2022年の支出国トップ5で、世界の支出額の63%を占めた。

軍事費の増加は、高距離アンテナ、高度通信装置、無人車両、レーダー、ミサイル探知システム、監視・ナビゲーション・システムといった高度な戦争技術の取り込みを促す。さらに、高い軍事予算は、各国が既存の航空防衛、地上防衛、海軍防衛システムの進歩やアップグレードのためにリソースを割り当てることを支援する。これには、ハイエンドのアンテナを組み込むことで、時代遅れで成熟した通信、監視、ナビゲーション・システムを、より先進的で高性能なものに強化または交換することが含まれる。例えば、2022年には、Viasat Inc.が大口径アンテナを発表し、商品化した。このアンテナは、将来の国防総省プロジェクトのために、米国や他の宇宙進出国に改良された宇宙から地上への通信を提供することができる。2023年には、ワシントンを拠点とするネットワーキング・ソリューション企業のカンビウム・ネットワークスが、米国陸軍協会年次総会・博覧会(Association of the United States Army Annual Meeting and Exposition 2023)において、先進的なアンテナを搭載した新しいPTP 700ビーム・ステアリング室外機のデモンストレーションを行う予定である。さらに2023年、宇宙軍は増え続ける軍事衛星を軌道上で管理するため、米国海洋大気庁(NOAA)と協力。宇宙軍は今後、軍事衛星のミッションにNOAAアンテナを使用することが予想される。さらに、2023年10月、Keysight Technologies, Inc.は、フェーズドアレイ・アンテナ・コントロール&キャリブレーション・ソリューションを発表した。このソリューションは、衛星通信アプリケーションに特化したアクティブな電子走査アレイを製造する衛星設計者が、検証時に設計を適切にテストできるようにするものである。このソリューションは、アクティブアンテナアレイ部品の周波数を向上させることで、信号指向精度を高めます。先進的な軍用車両は軍用アンテナの主要な応用分野であるため、軍事費の増加が北米の軍用アンテナ市場の成長を後押ししている。

北米軍事アンテナ市場概要

軍用アンテナは、監視、通信、テレメトリ、ナビゲーション、電子戦のために、海軍、航空、地上などのすべての防衛プラットフォームで主に使用されている。現代の戦場要件に対応する高度な通信システムに対するニーズの高まりが、北米における軍用アンテナの需要を押し上げている。SATCOMとして知られる空中無線通信用衛星の統合が進んでいることも、北米諸国の軍用アンテナ需要を押し上げる大きな要因となっている。不安定な地政学的シナリオの可能性が高まっていることも、高度な地上ベースの軍用アンテナのニーズが高まっている主な要因の1つである。北米の軍用アンテナ市場は米国がリースしており、カナダ、メキシコがそれに続いている。2020年、北米は防衛活動に8,097億米ドルを費やし、2021年には約8,358億米ドルに達した。2022年には軍事費は9,123億米ドルに達する。米国は最も軍事費の高い国の一つである。国防費の予算が増加していることは、安全保障の必要性の高まりに対応するため、同国が国防部門の強化に重点を置き、注力していることを示している。国防費には、運用・保守、調達、研究開発、試験・評価、軍事要員などの分野が含まれる。北米では、軍用機の総数は2023年時点で14144機である。また、海軍艦艇の総数は2023年には466隻となる。米国が243隻、メキシコが186隻、カナダが21隻である。フリゲート、コルベット、駆逐艦、空母、潜水艦が主な艦艇の種類である。また、72隻が就役した。軍用アンテナは、この種の艦船の通信、信号伝達、航行のための主要部品のひとつである。このように、艦艇における高度な通信とナビゲーション・システムのアプリケーションの増加は、北米における軍用アンテナの需要も押し上げている。

北米軍用アンテナ市場の収益と2030年までの予測 (百万米ドル)

北米の軍用アンテナ市場のセグメンテーション

北米の軍事用アンテナ市場は、タイプ、周波数、プラットフォーム、アプリケーション、および国に基づいてセグメント化されます。

タイプ別では、北米軍用アンテナ市場は、アパーチャアンテナ、ダイポールアンテナ、進行波アンテナ、モノポールアンテナ、ループアンテナ、アレイアンテナ、その他に区分される。2022年にはダイポールアンテナセグメントが最大のシェアを占めている。

周波数別では、北米軍用アンテナ市場は高周波、超高周波、超高周波に区分される。2022年には高周波数セグメントが最大のシェアを占めた。

プラットフォーム別では、北米軍事アンテナ市場は海洋、地上、空中に区分される。2022年に最大のシェアを占めるのは地上セグメントである。

用途別では、北米軍事アンテナ市場は通信、テレメトリ、電子戦、監視、ナビゲーションに分類される。2022年には通信セグメントが最大のシェアを占めている。

国別では、北米軍事アンテナ市場は米国、カナダ、メキシコに区分される。2022年の北米軍事アンテナ市場は米国が独占。

BAE Systems Plc、Comrod Communication AS、Hascall-Denke Corp、L3Harris Technologies Inc、Lockheed Martin Corp、MTI Wireless Edge Ltd、Raytheon Technologies Corp、Rohde and Schwarz GmbH and Co KG、Thales SAは、北米軍用アンテナ市場で事業を展開している大手企業である。

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目次

目次
1.はじめに
1.1 インサイト・パートナーズ調査レポートのガイダンス
1.2 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要インサイト
2.2 市場の魅力
3.調査方法
3.1 カバレッジ
3.2 二次調査
3.3 一次調査
4.北米の軍用アンテナ市場展望
4.1 概要
4.2 ポーターズ分析
4.3 エコシステム分析
4.3.1 原材料サプライヤー
4.3.2 軍用アンテナメーカー
4.3.3 エンドユーザー
5.北米軍用アンテナ市場:主要産業動向
5.1 北米軍用アンテナ市場-主要産業動向
5.2 市場促進要因
5.2.1 国防費の急増
5.2.2 電子制御フェーズドアレイアンテナの統合の増加
5.2.3 地政学的シナリオの不安定化と近代的戦争技術の登場
5.2.4 軍用アンテナ供給契約の増加
5.3 市場の阻害要因
5.3.1 発展途上国における軍用アンテナ製造施設の数の制限
5.3.2 ジャミング技術による脅威
5.4 市場機会
5.4.1 防衛通信システム用超小型アンテナの開発
5.4.2 無人航空機(UAV)通信システムの開発
5.5 今後の動向
5.5.1 対策システムの展開
5.6 推進要因と阻害要因の影響
6.軍用アンテナ市場-北米市場分析
6.1 北米の軍用アンテナ市場収益(百万米ドル)、2022年~2030年
6.2 北米の軍用アンテナ市場の予測と分析
7.北米のミリタリーアンテナ市場分析-タイプ
7.1 概要
7.1.1 北米軍用アンテナ市場:タイプ別(2022年、2030年)
7.2 アパーチャーアンテナ
7.2.1 概要
7.2.2 アパーチャーアンテナ市場、2030年までの収益と予測(US$ Million)
7.3 ダイポールアンテナ
7.3.1 概要
7.3.2 ダイポールアンテナの市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
7.4 進行波アンテナ
7.4.1 概要
7.4.2 進行波アンテナ市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
7.5 モノポールアンテナ
7.5.1 概要
7.5.2 モノポールアンテナ市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
7.6 ループアンテナ
7.6.1 概要
7.6.2 ループアンテナの市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
7.7 アレイアンテナ
7.7.1 概要
7.7.2 アレイアンテナ市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
7.8 その他
7.8.1 概要
7.8.2 その他市場、売上高と2030年までの予測(百万米ドル)
8.北米の軍事用アンテナ市場分析-周波数
8.1 概要
8.1.1 北米軍用アンテナ市場:周波数別(2022年、2030年)
8.2 高周波
8.2.1 概要
8.2.2 高周波市場、2030年までの売上高と予測(US$ Million)
8.3 超高周波
8.3.1 概要
8.3.2 超高周波市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
8.4 超高周波
8.4.1 概要
8.4.2 超高周波市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
9.北米軍用アンテナ市場分析-プラットフォーム
9.1 概要
9.1.1 北米軍用アンテナ市場:プラットフォーム別(2022年、2030年)
9.2 グラウンド
9.2.1 概要
9.2.2 地上波市場、2030年までの売上高と予測(百万米ドル)
9.3 空中
9.3.1 概要
9.3.2 空中市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
9.4 海洋
9.4.1 概要
9.4.2 海洋市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
10.北米軍用アンテナ市場の分析-用途
10.1 概要
10.1.1 北米軍用アンテナ市場:用途別(2022年、2030年)
10.2 通信
10.2.1 概要
10.2.2 通信市場、2030年までの売上高と予測(百万米ドル)
10.3 テレメトリ
10.3.1 概要
10.3.2 遠隔測定市場、2030年までの収益と予測(百万米ドル)
10.4 電子戦
10.4.1 概要
10.4.2 電子戦市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
10.5 監視
10.5.1 概要
10.5.2 監視市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
10.6 ナビゲーション
10.6.1 概要
10.6.2 ナビゲーション市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
11.北米の軍事用アンテナ市場 - 国別分析
11.1 概要
11.1.1 北米軍用アンテナ市場:国別売上高と予測・分析
11.1.1.1 米国北米軍用アンテナ市場の2030年までの収益と予測(US$ Mn)
11.1.1.1.1 米国:北米軍用アンテナ市場のタイプ別内訳
11.1.1.1.2 米国:軍用アンテナのタイプ別内訳北米:軍用アンテナ市場の周波数別内訳
11.1.1.1.3 米国:北米:軍用アンテナ市場のプラットフォーム別内訳
11.1.1.1.4 米国:軍用アンテナの北米市場北米:軍用アンテナ市場の用途別内訳
11.1.1.2 カナダ北米:軍用アンテナの2030年までの市場収益と予測(US$ Mn)
11.1.1.2.1 カナダ北米軍用アンテナ市場のタイプ別内訳
11.1.1.2.2 カナダ:北米軍用アンテナ市場の周波数別内訳
11.1.1.2.3 カナダ:北米軍用アンテナ市場のプラットフォーム別内訳
11.1.1.2.4 カナダ:北米軍用アンテナの市場北米:軍用アンテナ市場の用途別内訳
11.1.1.3 メキシコ北米軍用アンテナ市場の2030年までの収益と予測(US$ Mn)
11.1.1.3.1 メキシコ北米軍用アンテナ市場のタイプ別内訳
11.1.1.3.2 メキシコ:北米軍用アンテナ市場の周波数別内訳
11.1.1.3.3 メキシコ北米軍用アンテナ市場のプラットフォーム別内訳
11.1.1.3.4 メキシコ:北米軍用アンテナ市場の用途別内訳
12.競争環境
12.1 企業のポジショニングと集中度
13.産業展望
13.1 概要
13.2 市場イニシアティブ
13.3 新製品開発
13.4 合併と買収
14.企業プロフィール
14.1 タレスSA
14.1.1 主要事実
14.1.2 事業内容
14.1.3 製品とサービス
14.1.4 財務概要
14.1.5 SWOT分析
14.1.6 主要な開発
14.2 コムロッドコミュニケーションAS
14.2.1 主要事実
14.2.2 事業内容
14.2.3 製品とサービス
14.2.4 財務概要
14.2.5 SWOT分析
14.2.6 主要開発
14.3 L3ハリス・テクノロジーズ・インク
14.3.1 主要事実
14.3.2 事業内容
14.3.3 製品とサービス
14.3.4 財務概要
14.3.5 SWOT分析
14.3.6 主要開発
14.4 Hascall-Denke Corp.
14.4.1 主要事実
14.4.2 事業内容
14.4.3 製品とサービス
14.4.4 財務概要
14.4.5 SWOT分析
14.4.6 主要な開発
14.5 ロッキード・マーチン社
14.5.1 主要事実
14.5.2 事業内容
14.5.3 製品とサービス
14.5.4 財務概要
14.5.5 SWOT分析
14.5.6 主要開発
14.6 MTIワイヤレスエッジ社
14.6.1 主要事実
14.6.2 事業内容
14.6.3 製品とサービス
14.6.4 財務概要
14.6.5 SWOT分析
14.6.6 主要開発
14.7 レイセオン・テクノロジーズ
14.7.1 主要事実
14.7.2 事業内容
14.7.3 製品とサービス
14.7.4 財務概要
14.7.5 SWOT分析
14.7.6 主要な開発
14.8 ローデ・シュワルツ GmbH & Co KG
14.8.1 主要事実
14.8.2 事業内容
14.8.3 製品とサービス
14.8.4 財務概要
14.8.5 SWOT分析
14.8.6 主要な開発
14.9 BAEシステムズ
14.9.1 主要事実
14.9.2 事業内容
14.9.3 製品とサービス
14.9.4 財務概要
14.9.5 SWOT分析
14.9.6 主要開発
15.付録
15.1 インサイト・パートナーズについて

 

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Summary

The North America military antenna market was valued at US$ 1,182.04 million in 2022 and is expected to reach US$ 1,668.92 million by 2030; it is estimated to record a CAGR of 4.4% from 2022 to 2030.

Surging Defense Expenditure Drives North America Military Antenna Market

The evolving modern warfare scenario has compelled governments of various countries across the globe to assign significant funds and financial aid toward respective defense and military forces. The defense budget allocation supports army and military forces to obtain enhanced technologies and equipment from domestic or international developers. On the other hand, military and army vehicle upgrades are on the rise owing to growing defense budget allocation. Furthermore, the increasing governmental expenditure showcases the government's focus on strengthening national security forces. There is an increased need to reinforce military and border security forces with advanced surveillance, communication, navigation equipment, artilleries, armaments, and vehicles, among others; hence, military forces across the globe are focusing on investing significant amounts in procuring advanced technologies. Defense forces' constant inclination to acquire new technologies for noncombat and combat operations further boosts military expenditure worldwide. As per the Stockholm International Peace Research Institute (SIPRI), global military expenditure increased to US$ 2,148 billion in 2022, representing a 3.5% increase from 2021. The US, China, India, Russia, and Saudi Arabia were the top five spenders in 2022, which accounted for 63% of the global expenditure.

Increasing military expenditure encourages the incorporation of advanced warfare technologies such as high-range antennas, advanced communication devices, unmanned vehicles, radars, missile detection systems, and surveillance and navigation systems. In addition, a high military budget supports countries in assigning resources for the advancement and upgradation of their existing air, ground-based, and naval defense systems. This comprises enhancing or replacing outdated and mature communication, surveillance, and navigation systems with more advanced and capable ones by incorporating high-end antennas. For instance, in 2022, Viasat Inc. introduced and commercialized its large-aperture antennas, which can deliver the US and other spacefaring countries with improved space-to-ground communications for future Department of Defense projects. In 2023, Cambium Networks, a Washington-based networking solution company, is anticipated to demonstrate its new PTP 700 beam-steering outdoor unit equipped with an advanced antenna at the Association of the United States Army Annual Meeting and Exposition 2023. In addition, in 2023, the Space Force collaborated with the National Oceanic and Atmospheric Administration (NOAA) to manage the growing number of military satellites in orbit. Space Force is anticipated to use NOAA Antennas for its military satellite missions in upcoming projects. Moreover, in October 2023, Keysight Technologies, Inc. launched the Phased Array Antenna Control and Calibration solution that facilitates satellite designers fabricating active, electronically scanned arrays specifically for satellite communications applications to test their designs in time of validation properly. The solution increases signal-pointing accuracy by enhancing the frequency of active antenna array components. As advanced army vehicles are a major application area of military antennas, the increase in military expenditure boosts the North America military antenna market growth.

North America Military Antenna Market Overview

Military antennas are majorly used in all defense platforms, such as naval, airborne, and ground-based, for surveillance, communication, telemetry, navigation, and electronic warfare. The growing need for advanced communication systems to cater to modern battlefield requirements is boosting the demand for military antennas in North America. The growing integration of satellite for airborne radio telecommunication, which is known as SATCOM, is another major factor boosting the demand for military antennas in North American countries. Growing possibilities of unstable geopolitical scenarios are also one of the key factors that resulted in the growing need for advanced ground-based military antennas. The US is leasing the market for military antennas in North America, followed by Canada and Mexico. In 2020, North America spent US$ 809.7 billion on defense activities, and in 2021, it reached approximately US$ 835.8 billion. In 2022, the military expenditure reached to US$ 912.3 billion. The US is one of the highest military spending countries. The growing budget for defense expenditure indicates the country's focus and emphasis on advancing the defense sector to meet the growing need for security. The defense expenditure covers sections such as operation and maintenance, procurement, research, and development, testing and evaluation, and military personnel. In North America, the total number of military aircraft fleet accounted for 14144 as of 2023. In addition, the total number of naval vessels accounted to be 466 in 2023. The US accounted for 243 units of navy vessels, followed by Mexico, which accounted for 186 units, and Canada had 21 units. Frigates, corvettes, destroyers, aircraft carriers, and submarines were the major types of naval vessels. Also, 72 units of naval vessel orders were commissioned. The growing number of naval vessel orders are one of the prime opportunity areas for military antennas, which are one of the major parts of these kind of ships for communication, signal transfer, and navigation. Thus, the rising application of advanced communication and navigation systems in naval vessels is also boosting the demand for military antennas in North America.

North America Military Antenna Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

North America Military Antenna Market Segmentation

The North America military antenna market is segmented based on type, frequency, platform, application, and country.

Based on type, the North America military antenna market is segmented into aperture antennas, dipole antennas, travelling wave antennas, monopole antennas, loop antennas, array antennas, and others. The dipole antennas segment held the largest share in 2022.

By frequency, the North America military antenna market is segmented into high frequency, very high frequency, and ultra-high frequency. The high frequency segment held the largest share in 2022.

By platform, the North America military antenna market is segmented into marine, ground, and airborne. The ground segment held the largest share in 2022.

In terms of application, the North America military antenna market is categorized into communication, telemetry, electronic warfare, surveillance, and navigation. The communication segment held the largest share in 2022.

Based on country, the North America military antenna market is segmented into the US, Canada, and Mexico. The US dominated the North America military antenna market in 2022.

BAE Systems Plc, Comrod Communication AS, Hascall-Denke Corp, L3Harris Technologies Inc, Lockheed Martin Corp, MTI Wireless Edge Ltd, Raytheon Technologies Corp, Rohde and Schwarz GmbH and Co KG, and Thales SA are some of the leading companies operating in the North America military antenna market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. North America Military Antenna Market Landscape
4.1 Overview
4.2 PORTER'S Analysis
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 Raw Material Supplier
4.3.2 Military Antenna Manufacturers
4.3.3 End Users
5. North America Military Antenna Market - Key Industry Dynamics
5.1 North America Military Antenna Market - Key Industry Dynamics
5.2 Market Drivers
5.2.1 Surging Defense Expenditure
5.2.2 Rising Integration of Electronically Steered Phased Array Antennas
5.2.3 Growing Incidents of Unstable Geopolitical Scenario and Advent of Modern Warfare Technologies
5.2.4 Increasing Number of Contracts for Supply of Military Antenna
5.3 Market Restraints
5.3.1 Limited Number of Military Antenna Manufacturing Facilities in Developing Countries
5.3.2 Threat from Jamming Technologies
5.4 Market Opportunities
5.4.1 Development of Ultra Compact Antennas for Defense Communication Systems
5.4.2 Development of Unmanned Aerial Vehicle (UAV) Communication Systems
5.5 Future Trends
5.5.1 Deployment of Countermeasure Systems
5.6 Impact of Drivers and Restraints:
6. Military Antenna Market - North America Market Analysis
6.1 North America Military Antenna Market Revenue (US$ Million), 2022 - 2030
6.2 North America Military Antenna Market Forecast and Analysis
7. North America Military Antenna Market Analysis - Type
7.1 Overview
7.1.1 North America Military Antenna Market, By Type (2022 and 2030)
7.2 Aperture Antennas
7.2.1 Overview
7.2.2 Aperture Antennas Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.3 Dipole Antennas
7.3.1 Overview
7.3.2 Dipole Antennas Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.4 Travelling Wave Antennas
7.4.1 Overview
7.4.2 Travelling Wave Antennas Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.5 Monopole Antennas
7.5.1 Overview
7.5.2 Monopole Antennas Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.6 Loop Antennas
7.6.1 Overview
7.6.2 Loop Antennas Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.7 Array Antennas
7.7.1 Overview
7.7.2 Array Antennas Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.8 Others
7.8.1 Overview
7.8.2 Others Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. North America Military Antenna Market Analysis - Frequency
8.1 Overview
8.1.1 North America Military Antenna Market, By Frequency (2022 and 2030)
8.2 High Frequency
8.2.1 Overview
8.2.2 High Frequency Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.3 Very High Frequency
8.3.1 Overview
8.3.2 Very High Frequency Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.4 Ultra-High Frequency
8.4.1 Overview
8.4.2 Ultra-High Frequency Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. North America Military Antenna Market Analysis - Platform
9.1 Overview
9.1.1 North America Military Antenna Market, By Platform (2022 and 2030)
9.2 Ground
9.2.1 Overview
9.2.2 Ground Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.3 Airborne
9.3.1 Overview
9.3.2 Airborne Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.4 Marine
9.4.1 Overview
9.4.2 Marine Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. North America Military Antenna Market Analysis - Application
10.1 Overview
10.1.1 North America Military Antenna Market, By Application (2022 and 2030)
10.2 Communication
10.2.1 Overview
10.2.2 Communication Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.3 Telemetry
10.3.1 Overview
10.3.2 Telemetry Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.4 Electronic Warfare
10.4.1 Overview
10.4.2 Electronic Warfare Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.5 Surveillance
10.5.1 Overview
10.5.2 Surveillance Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.6 Navigation
10.6.1 Overview
10.6.2 Navigation Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
11. North America Military Antenna Market - Country Analysis
11.1 Overview
11.1.1 North America Military Antenna Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Country
11.1.1.1 US: North America Military Antenna Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
11.1.1.1.1 US: North America Military Antenna Market Breakdown by Type
11.1.1.1.2 US: North America Military Antenna Market Breakdown by Frequency
11.1.1.1.3 US: North America Military Antenna Market Breakdown by Platform
11.1.1.1.4 US: North America Military Antenna Market Breakdown by Application
11.1.1.2 Canada: North America Military Antenna Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
11.1.1.2.1 Canada: North America Military Antenna Market Breakdown by Type
11.1.1.2.2 Canada: North America Military Antenna Market Breakdown by Frequency
11.1.1.2.3 Canada: North America Military Antenna Market Breakdown by Platform
11.1.1.2.4 Canada: North America Military Antenna Market Breakdown by Application
11.1.1.3 Mexico: North America Military Antenna Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
11.1.1.3.1 Mexico: North America Military Antenna Market Breakdown by Type
11.1.1.3.2 Mexico: North America Military Antenna Market Breakdown by Frequency
11.1.1.3.3 Mexico: North America Military Antenna Market Breakdown by Platform
11.1.1.3.4 Mexico: North America Military Antenna Market Breakdown by Application
12. Competitive Landscape
12.1 Company Positioning & Concentration
13. Industry Landscape
13.1 Overview
13.2 Market Initiative
13.3 New Product Development
13.4 Merger and Acquisition
14. Company Profiles
14.1 Thales SA
14.1.1 Key Facts
14.1.2 Business Description
14.1.3 Products and Services
14.1.4 Financial Overview
14.1.5 SWOT Analysis
14.1.6 Key Developments
14.2 Comrod Communication AS
14.2.1 Key Facts
14.2.2 Business Description
14.2.3 Products and Services
14.2.4 Financial Overview
14.2.5 SWOT Analysis
14.2.6 Key Developments
14.3 L3Harris Technologies Inc
14.3.1 Key Facts
14.3.2 Business Description
14.3.3 Products and Services
14.3.4 Financial Overview
14.3.5 SWOT Analysis
14.3.6 Key Developments
14.4 Hascall-Denke Corp
14.4.1 Key Facts
14.4.2 Business Description
14.4.3 Products and Services
14.4.4 Financial Overview
14.4.5 SWOT Analysis
14.4.6 Key Developments
14.5 Lockheed Martin Corp
14.5.1 Key Facts
14.5.2 Business Description
14.5.3 Products and Services
14.5.4 Financial Overview
14.5.5 SWOT Analysis
14.5.6 Key Developments
14.6 MTI Wireless Edge Ltd
14.6.1 Key Facts
14.6.2 Business Description
14.6.3 Products and Services
14.6.4 Financial Overview
14.6.5 SWOT Analysis
14.6.6 Key Developments
14.7 Raytheon Technologies Corp
14.7.1 Key Facts
14.7.2 Business Description
14.7.3 Products and Services
14.7.4 Financial Overview
14.7.5 SWOT Analysis
14.7.6 Key Developments
14.8 Rohde and Schwarz GmbH and Co KG
14.8.1 Key Facts
14.8.2 Business Description
14.8.3 Products and Services
14.8.4 Financial Overview
14.8.5 SWOT Analysis
14.8.6 Key Developments
14.9 BAE Systems Plc
14.9.1 Key Facts
14.9.2 Business Description
14.9.3 Products and Services
14.9.4 Financial Overview
14.9.5 SWOT Analysis
14.9.6 Key Developments
15. Appendix
15.1 About The Insight Partners

 

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