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アジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場の2030年までの予測 - 地域別分析 - 供給源別(アーモンド、大豆、ココナッツ、オート麦、その他)、タイプ別(フレーバー、プレーン)、性状別(オーガニック、従来型)、流通チャネル別(スーパーマーケット、ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン小売、その他)


Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Source (Almond, Soy, Coconut, Oat, and Others), Type (Flavored and Plain), Nature (Organic and Conventional), and Distribution Channel (Supermarkets and Hypermarkets, Convenience Stores, Online Retail, and Others)

アジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場は、2022年に5億7600万米ドルと評価され、2030年には15億4973万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は13.2%と推定される。 メーカーによ... もっと見る

 

 

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サマリー

アジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場は、2022年に5億7600万米ドルと評価され、2030年には15億4973万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は13.2%と推定される。

メーカーによる戦略的開発イニシアチブがアジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場を活性化

非乳製品ヨーグルトメーカーは、多くの消費者グループを惹きつけるため、製品のイノベーションに多額の投資を行っている。メーカー各社は、オーガニック、非遺伝子組み換え、グルテンフリー、クリーンラベル、アレルゲンフリーの認定製品を提供し、新たな顧客の要望に応えている。さらに、消費者の健康志向が高まるにつれ、低カロリー・低脂肪の製品が好まれるようになっている。そのため、植物性乳製品メーカーは無糖・低糖製品を提供している。2021年2月、ハルサ・フーズは24オンスのファミリーサイズで糖質ゼロのオートミルクヨーグルトを発売した。この製品は1食あたりわずか90キロカロリーで、砂糖を加えていない。また、2023年には、ヨーグルト・ブランドのCoyo Pty Ltdが、乳製品の代わりにココナッツをヨーグルトのベースに使い、本物のフルーツを使った植物由来のフローズン・ヨーグルトの新シリーズを発売した。

さらに、メーカー各社もさまざまなフレーバーや機能性栄養素を取り入れた製品を発売している。2020年12月、ダノンSAは子供向けに特別に調合した植物性ヨーグルト「シルク・キッズ・アーモンドミルク・ヨーグルト・オルタナティブ」を発売した。この製品は、空豆プロテイン、アーモンドミルク、生きた活性培養液、オーガニックココナッツオイルで構成されている。ビタミンDとカルシウムを強化し、子供の栄養を満たしている。この代用ヨーグルトは、乳製品、乳糖、グルテン、ピーナッツを含まない。アップルシナモン、ストロベリー、ミックスベリーの3種類の味がある。製品革新戦略は、市場で活動するプレーヤーに競争力を提供し、アジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場の成長を促進する収益性を高める。

アジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場概要

アジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場は、オーストラリア、中国、インド、日本、韓国、その他のアジア太平洋地域に区分される。この地域における非乳製品ヨーグルトの需要に貢献しているいくつかの要因は、新興国における健康志向の消費者の急増と、植物由来の乳製品を摂取する傾向の高まりである。非乳製品ヨーグルトには低脂肪、低カロリー、低コレステロールが含まれており、健康志向の顧客や乳糖不耐症の顧客にアピールしている。さらに、菜食主義者も少数ながら存在し、「フレキシタリアン」な食事パターンを採用する人も増えている。従って、このような顧客の嗜好の変化は、非乳製品ヨーグルトのような乳製品代替品の需要を押し上げている。

近年、乳糖不耐症の人々の増加や、牛乳に多く含まれる抗生物質や成長ホルモンに対する健康上の懸念から、非乳製品ヨーグルトの消費量は着実に増加している。楽天が2021年に実施した調査によると、中国の消費者の87%が植物性ミルクを試したことがあり、50%がその他の乳製品代替品を試したことがあり、42%が植物性肉を試したことがあり、32%がヴィーガン卵の代替品を試したことがあるという。さらに同調査では、回答者の3%が植物性食品のみを摂取していることがわかった。

アジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場は、消費者のライフスタイルの変化や、クリーンラベル製品、オーガニック製品、グルテンフリー製品の消費の増加により、著しく成長している。また、この地域の市場は、都市化の進展、食生活の多様化、食品分野への外国直接投資の合法化により、著しい変貌を遂げている。そのため、メーカーは事業の発展と拡大のための戦略を採用している。2020年、Invigorate Foods社は、インドで豆乳製品を製造するために必要な工場、設備、その他の資本財に今後3年間で840万米ドル(6,000万インドルピー)を投資する計画を発表した。さらに2019年、ブルーダイヤモンド社はアーモンドブリーズとアーモンドミルクヨーグルト代替品で非乳製品ヨーグルト代替品カテゴリーへの拡大を発表した。同様に、食品卸・メーカーの国分食品は、2020年4月に日本初のアーモンドベースのヨーグルトを発売した。メーカーによるこうした開発は、アジア太平洋地域における非乳製品ヨーグルトの需要を押し上げている。

アジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)

アジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場のセグメンテーション

アジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場は、ソース、タイプ、性質、流通チャネルに基づいてセグメント化される。

ソースに基づき、アジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場はアーモンド、大豆、ココナッツ、オート麦、その他に区分される。2022年にはココナッツセグメントが最大のシェアを占めている。

タイプ別に見ると、アジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場はフレーバー付きとプレーンに二分される。フレーバーセグメントは2022年に大きなシェアを占めた。

性質に基づき、アジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場はオーガニックと従来型に二分される。2022年には従来型セグメントのシェアが拡大する。

流通チャネルに基づき、アジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場はスーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン小売、その他に区分される。スーパーマーケット&ハイパーマーケット部門が2022年に最大のシェアを占めた。

国別に見ると、アジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場はオーストラリア、中国、インド、日本、韓国、アジア太平洋地域以外に分類される。残りのアジア太平洋地域は2022年にアジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場を支配した。

Hain Celestial Group Inc、Danone SA、COYO Pty Ltd、Valio Ltd、Oatly Group ABは、アジア太平洋の非乳製品ヨーグルト市場で事業を展開している大手企業の一部である。

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目次

目次
1.はじめに
1.1 インサイトパートナーズ調査レポートのガイダンス
1.2 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要インサイト
2.2 市場の魅力
3.調査方法
3.1 カバレッジ
3.2 二次調査
3.3 一次調査
4.アジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場展望
4.1 概要
4.2 ポーターのファイブフォース分析
4.2.1 供給者の交渉力
4.2.2 バイヤーの交渉力
4.2.3 新規参入者の脅威
4.2.4 競争上のライバル
4.2.5 代替品の脅威
4.3 エコシステム分析
4.3.1 原材料サプライヤー
4.3.2 製造プロセス
4.3.3 パッケージング
4.3.4 流通チャネル
5.アジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場:主要産業ダイナミクス
5.1 市場促進要因
5.1.1 乳糖不耐症の増加
5.1.2 メーカーによる戦略的開発への取り組み
5.2 市場の阻害要因
5.2.1 原材料価格の上昇
5.3 市場機会
5.3.1 オーガニック製品の採用増加
5.4 今後の動向
5.4.1 環境問題への関心の高まりによる菜食主義の傾向の高まり
5.5 推進要因と抑制要因の影響分析
6.非乳製品ヨーグルト市場-アジア太平洋地域市場分析
6.1 アジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場収益(百万米ドル)、2022年~2030年
6.2 アジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場の予測と分析
7.アジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場分析-供給源
7.1 アーモンド
7.1.1 概要
7.1.2 アーモンド市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)
7.2 大豆
7.2.1 概要
7.2.2 大豆の市場収益と2030年までの予測(百万米ドル)
7.3 ココナッツ
7.3.1 概要
7.3.2 ココナッツ市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)
7.4 オート麦
7.4.1 概要
7.4.2 オート麦の市場収益と2030年までの予測(百万米ドル)
7.5 その他
7.5.1 概要
7.5.2 その他市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)
8.アジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場分析:タイプ別
8.1 フレーバー
8.1.1 概要
8.1.2 フレーバー市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)
8.2 プレーン
8.2.1 概要
8.2.2 プレーンの市場収入と2030年までの予測(百万米ドル)
9.アジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場分析-性別
9.1 オーガニック
9.1.1 概要
9.1.2 オーガニック市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)
9.2 従来型
9.2.1 概要
9.2.2 従来型市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)
10.アジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場分析:流通チャネル
10.1 スーパーマーケットとハイパーマーケット
10.1.1 概要
10.1.2 スーパーマーケットとハイパーマーケットの市場収入と2030年までの予測(百万米ドル)
10.2 コンビニエンスストア
10.2.1 概要
10.2.2 コンビニエンスストア市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)
10.3 オンライン小売
10.3.1 概要
10.3.2 オンライン小売市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)
10.3.3 その他
10.3.4 概要
10.3.5 その他市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)
11.非乳製品ヨーグルト市場-アジア太平洋諸国分析
11.1 非乳製品ヨーグルト市場-アジア太平洋諸国分析
11.1.1 アジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場の国別内訳
11.1.1.1 オーストラリアの非乳製品ヨーグルト市場の収益と2030年までの予測 (百万米ドル)
11.1.1.1.1 オーストラリアの非乳製品ヨーグルト市場の供給源別内訳
11.1.1.1.2 オーストラリアの非乳製品ヨーグルト市場のタイプ別内訳
11.1.1.1.3 オーストラリアの非乳製品ヨーグルト市場の性質別内訳
11.1.1.1.4 オーストラリアの非乳製品ヨーグルト市場の流通経路別内訳
11.1.1.2 中国の非乳製品ヨーグルト市場の収益と2030年までの予測(百万米ドル)
11.1.1.2.1 中国の非乳製品ヨーグルト市場の供給源別内訳
11.1.1.2.2 中国の非乳製品ヨーグルト市場のタイプ別内訳
11.1.1.2.3 中国の非乳製品ヨーグルト市場の性質別内訳
11.1.1.2.4 中国の非乳製品ヨーグルト市場の流通経路別内訳
11.1.1.3 インドの非乳製品ヨーグルト市場の収益と2030年までの予測(百万米ドル)
11.1.1.3.1 インドの非乳製品ヨーグルト市場の供給源別内訳
11.1.1.3.2 インドの非乳製品ヨーグルト市場のタイプ別内訳
11.1.1.3.3 インドの非乳製品ヨーグルト市場の性質別内訳
11.1.1.3.4 インドの非乳製品ヨーグルト市場の流通経路別内訳
11.1.1.4 日本の非乳製品ヨーグルト市場の2030年までの収益と予測(百万米ドル)
11.1.1.4.1 日本の非乳製品ヨーグルト市場の供給源別内訳
11.1.1.4.2 日本の非乳製品ヨーグルト市場のタイプ別内訳
11.1.1.4.3 日本の非乳製品ヨーグルト市場の性状別内訳
11.1.1.4.4 日本の非乳製品ヨーグルト市場の流通経路別内訳
11.1.1.5 韓国の非乳製品ヨーグルト市場収入と2030年までの予測(百万米ドル)
11.1.1.5.1 韓国の非乳製品ヨーグルト市場の供給源別内訳
11.1.1.5.2 韓国の非乳製品ヨーグルト市場のタイプ別内訳
11.1.1.5.3 韓国の非乳製品ヨーグルト市場の性状別内訳
11.1.1.5.4 韓国の非乳製品ヨーグルト市場の流通経路別内訳
11.1.1.6 その他のアジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場の2030年までの収益と予測(百万米ドル)
11.1.1.6.1 その他のアジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場の供給源別内訳
11.1.1.6.2 その他のアジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場のタイプ別内訳
11.1.1.6.3 その他のアジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場の性状別内訳
11.1.1.6.4 その他のアジア太平洋地域の非乳製品ヨーグルト市場の流通経路別内訳
12.産業展望
12.1 概要
12.2 新製品開発
12.3 パートナーシップ
13.企業プロフィール
13.1 ヘイン・セレスティアル・グループ
13.1.1 主要事実
13.1.2 事業内容
13.1.3 製品とサービス
13.1.4 財務概要
13.1.5 SWOT分析
13.1.6 主要な開発
13.2 ダノンSA
13.2.1 主要事実
13.2.2 事業内容
13.2.3 製品およびサービス
13.2.4 財務概要
13.2.5 SWOT分析
13.2.6 主要開発
13.3 COYO Pty Ltd
13.3.1 主要事実
13.3.2 事業内容
13.3.3 製品とサービス
13.3.4 財務概要
13.3.5 SWOT分析
13.3.6 主要開発
13.4 ヴァリオ社
13.4.1 主要事実
13.4.2 事業内容
13.4.3 製品とサービス
13.4.4 財務概要
13.4.5 SWOT分析
13.4.6 主要開発
13.5 オートリー・グループAB
13.5.1 主要事実
13.5.2 事業内容
13.5.3 製品とサービス
13.5.4 財務概要
13.5.5 SWOT分析
13.5.6 主要開発
14.付録

 

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Summary

The Asia Pacific non-dairy yogurt market was valued at US$ 576.00 million in 2022 and is expected to reach US$ 1,549.73 million by 2030; it is estimated to grow at a CAGR of 13.2% from 2022 to 2030.

Strategic Development Initiatives by Manufacturers Fuels the Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market

Non-dairy yogurt manufacturers are making significant investments in product innovations to attract a large group of consumers. The manufacturers offer certified organic, non-GMO, gluten-free, clean-label, and allergen-free products to cater to emerging customer requirements. Moreover, as consumers have become health-conscious, they prefer low-calorie and low-fat products. Therefore, manufacturers of plant-based dairy offer unsweetened and low-sugar products. In February 2021, Halsa Foods launched zero-sugar oat milk yogurt in a 24 oz family size. The product contains only 90 calories per serving and has no added sugar. Also, in 2023, Yoghurt brand Coyo Pty Ltd has launched a new range of plant-based frozen yoghurt made with real fruit, and using coconut as its yoghurt base, in place of dairy.

Further, manufacturers are also launching products by incorporating different flavors and functional nutrients. In December 2020, Danone SA launched the Silk Kids Almond Milk Yogurt Alternative plant-based yogurts, specially formulated for kids. The product comprises fava beans protein, almond milk, live & active culture, and organic coconut oil. It is fortified with vitamin D and calcium to satisfy the children's nutrition. The yogurt substitute is dairy-free, lactose-free, gluten-free, and peanut-free. It is available in three flavors-apple cinnamon, strawberry, and mixed berry. Product innovation strategy offers a competitive edge to the players operating in the market and boosts their profitability, which propels the Asia Pacific non-dairy yogurt market growth.

Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Overview

The non-dairy yogurt market in the Asia Pacific is segmented into Australia, China, India, Japan, South Korea, and the Rest of Asia Pacific. A few factors contributing to the demand for non-dairy yogurt in the region are a surge in health-conscious consumers in emerging countries and the rising trend of consuming plant-based dairy products. Non-dairy yogurts contain low-fat, low-calorie, and low-cholesterol content, appealing to health-conscious and lactose-intolerant customers. Moreover, a few people are vegan, while an increasing number of people are adopting "flexitarian" dietary patterns. Thus, this shift in customer preferences boosts the demand for dairy alternatives such as non-dairy yogurt.

In recent years, the consumption of non-dairy yogurt has steadily increased due to the growing number of lactose-intolerant people and health concerns regarding antibiotics and growth hormones often found in cows milk. The research conducted by Rakuten in 2021 showed that 87% of consumers in China had tried plant-based milk, 50% had tried other dairy substitutes, 42% had tried plant-based meat, and 32% had tried vegan egg replacements. Furthermore, the same research found that 3% of respondents only consume plant-based foods.

The non-dairy yogurt market in the Asia Pacific is significantly growing due to changing lifestyles of consumers and an increase in the consumption of clean-label products, organic, and gluten-free products. The market in the region is also undergoing a remarkable transformation due to increased urbanization, diet diversification, and the legalization of foreign direct investment in the food sector. Hence, manufacturers are adopting strategies for the development and expansion of their businesses. In 2020 Invigorate Foods announced its plan to invest US$ 8.4 million (INR 60 crores) in the next three years in plant, equipment, and other capital goods required for manufacturing soymilk products in India. Further, in 2019, The Blue Diamond announced its expansion into the non-dairy yogurt alternative category with almond breeze and almond milk yogurt alternatives. Similarly, food wholesaler and manufacturer Kokubu Food launched Japan's first almond-based yogurt in April 2020. Such developments by manufacturers boost the demand for non-dairy yogurt in Asia Pacific.

Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Segmentation

The Asia Pacific non-dairy yogurt market is segmented based on source, type, nature, and distribution channel.

Based on source, the Asia Pacific non-dairy yogurt market is segmented into almond, soy, coconut, oat, and others. The coconut segment held the largest share in 2022.

Based on type, the Asia Pacific non-dairy yogurt market is bifurcated into flavored and plain. The flavored segment held a larger share in 2022.

Based on nature, the Asia Pacific non-dairy yogurt market is bifurcated into organic and conventional. The conventional segment held a larger share in 2022.

Based on distribution channel, the Asia Pacific non-dairy yogurt market is segmented into supermarkets & hypermarkets, convenience stores, online retail, and others. The supermarkets & hypermarkets segment held the largest share in 2022.

Based on country, the Asia Pacific non-dairy yogurt market is categorized into Australia, China, India, Japan, South Korea, and the Rest of Asia Pacific. The Rest of Asia Pacific dominated the Asia Pacific non-dairy yogurt market in 2022.

The Hain Celestial Group Inc, Danone SA, COYO Pty Ltd, Valio Ltd, and Oatly Group AB are some of the leading companies operating in the Asia Pacific non-dairy yogurt market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Porter's Five Forces Analysis
4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
4.2.2 Bargaining Power of Buyers
4.2.3 Threat of New Entrants
4.2.4 Competitive Rivalry
4.2.5 Threat of Substitutes
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 Raw Material Suppliers
4.3.2 Manufacturing Process
4.3.3 Packaging
4.3.4 Distribution Channel
5. Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market - Key Industry Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Increasing Prevalence of Lactose Intolerance
5.1.2 Strategic Development Initiatives by Manufacturers
5.2 Market Restraints
5.2.1 Higher Prices of Raw Material
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Rising Adoption of Organic Products
5.4 Future Trends
5.4.1 Growing Trend of Veganism Due to Rising Environmental Concern
5.5 Impact Analysis of Drivers and Restraints
6. Non-Dairy Yogurt Market - Asia Pacific Market Analysis
6.1 Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Revenue (US$ Million), 2022 - 2030
6.2 Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Forecast and Analysis
7. Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Analysis - Source
7.1 Almond
7.1.1 Overview
7.1.2 Almond Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 Soy
7.2.1 Overview
7.2.2 Soy Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.3 Coconut
7.3.1 Overview
7.3.2 Coconut Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.4 Oat
7.4.1 Overview
7.4.2 Oat Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.5 Others
7.5.1 Overview
7.5.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Analysis - Type
8.1 Flavored
8.1.1 Overview
8.1.2 Flavored Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 Plain
8.2.1 Overview
8.2.2 Plain Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Analysis - Nature
9.1 Organic
9.1.1 Overview
9.1.2 Organic Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.2 Conventional
9.2.1 Overview
9.2.2 Conventional Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Analysis - Distribution Channel
10.1 Supermarkets and Hypermarkets
10.1.1 Overview
10.1.2 Supermarkets and Hypermarkets Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.2 Convenience Stores
10.2.1 Overview
10.2.2 Convenience Stores Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.3 Online Retail
10.3.1 Overview
10.3.2 Online Retail Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.3.3 Others
10.3.4 Overview
10.3.5 Others Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
11. Non-Dairy Yogurt Market - Asia Pacific Country Analysis
11.1 Non-Dairy Yogurt Market - Asia Pacific Country Analysis
11.1.1 Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Country
11.1.1.1 Australia Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
11.1.1.1.1 Australia Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Source
11.1.1.1.2 Australia Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Type
11.1.1.1.3 Australia Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Nature
11.1.1.1.4 Australia Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Distribution Channel
11.1.1.2 China Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
11.1.1.2.1 China Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Source
11.1.1.2.2 China Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Type
11.1.1.2.3 China Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Nature
11.1.1.2.4 China Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Distribution Channel
11.1.1.3 India Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
11.1.1.3.1 India Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Source
11.1.1.3.2 India Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Type
11.1.1.3.3 India Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Nature
11.1.1.3.4 India Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Distribution Channel
11.1.1.4 Japan Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
11.1.1.4.1 Japan Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Source
11.1.1.4.2 Japan Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Type
11.1.1.4.3 Japan Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Nature
11.1.1.4.4 Japan Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Distribution Channel
11.1.1.5 South Korea Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
11.1.1.5.1 South Korea Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Source
11.1.1.5.2 South Korea Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Type
11.1.1.5.3 South Korea Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Nature
11.1.1.5.4 South Korea Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Distribution Channel
11.1.1.6 Rest of Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Revenue and Forecasts To 2030 (US$ Million)
11.1.1.6.1 Rest of Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Source
11.1.1.6.2 Rest of Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Type
11.1.1.6.3 Rest of Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Nature
11.1.1.6.4 Rest of Asia Pacific Non-Dairy Yogurt Market Breakdown by Distribution Channel
12. Industry Landscape
12.1 Overview
12.2 New Product Development
12.3 Partnerships
13. Company Profiles
13.1 The Hain Celestial Group Inc
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 Danone SA
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 COYO Pty Ltd
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 Valio Ltd
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 Oatly Group AB
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
14. Appendix

 

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お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/07/12 10:27

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