世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ブラジルのサービス業向け高級飲料グラス市場規模予測(2020年~2030年)、地域シェア、動向、成長機会分析レポート収録範囲製品タイプ別(ワイングラス、ウイスキーグラス、ウォーター&ジュースグラス、カクテルグラス、その他)、素材別(ガラス、セラミック、クリスタル、チタン、その他)、エンドユース別(ホテル、高級レストラン、バー、その他)


Brazil Luxury Drinking Glasses Market for Service Sector Size and Forecasts (2020 - 2030), Regional Share, Trends, and Growth Opportunity Analysis Report Coverage: By Product Type (Wine Glass, Whiskey Glass, Water and Juice Glass, Cocktail Glass, and Others), Material Type (Glass, Ceramic, Crystal, Titanium, and Others), and End Use (Hotels, Fine Dining Restaurants, Bars, and Others)

ブラジルのサービス業向け高級飲料用グラス市場は、2022年の943万米ドルから2030年には1,411万米ドルに成長すると予測される。2022年から2030年までの年平均成長率は5.2%と予想される。 ブラジルでは、地域の... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
The Insight Partners
ザ・インサイトパートナーズ
2023年12月29日 US$3,550
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
74 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

ブラジルのサービス業向け高級飲料用グラス市場は、2022年の943万米ドルから2030年には1,411万米ドルに成長すると予測される。2022年から2030年までの年平均成長率は5.2%と予想される。

ブラジルでは、地域のクラフト・ディスティラリーへの関心が高まっており、クラフト・スピリッツ・ムーブメントの成長に寄与している。クラフトビールムーブメントは、さまざまなビールの香りと風味を引き立てるように設計された専用グラスの需要を後押ししている。消費者は、洗練された高級グラスで提供される、見た目もおしゃれなカクテルやスピリッツを求めている。カイピリーニャはブラジルで広く飲まれているカクテルで、多くのバーや高級レストランで人気を博している。高級なバーやホテル、レストランでは、カクテルの味を引き立てるために高級グラスを使用することが多い。カクテルを提供するために使用される一般的な高級グラスの種類は、マティーニ・グラス、ハイボール・グラス、ロック・グラス、クープ、タンブラー、コリンズ・グラス、マルガリータ・グラス、その他の専用グラスである。このような要因が、ブラジルのサービス業向け高級グラス市場の成長に大きく寄与している。

最終用途に基づき、ブラジルのサービス業向け高級グラス市場は、ホテル、高級レストラン、バー、その他に区分される。2022年には、ホテルセグメントが大きな市場シェアを占め、高級レストランは予測期間中に最も急成長するセグメントとなる見込みである。ブラジルは南米で最も急成長しているホテル市場である。ブラジルでは高級ホテル部門が活況を呈している。南米諸国の中でもブラジルは、文化、自然、歴史が融合した観光地の探索に興味を持つ旅行者をますます惹きつけている。ブラジルを訪れる旅行者は増えており、ブラジルは高まる需要を満たそうとする高級ホテルブランドを魅了し始めている。ブラジルには、さまざまな高級レストランがある。スタイリッシュで洗練されたさまざまな高級レストランが、思い出に残る満足のいくダイニング体験を提供している。ブラジルのレストランは、味、スタイル、セッティングのユニークなブレンドを提供し、世界中の観光客や料理愛好家の目的地となっています。

ブラジルのサービス産業向け高級グラス市場の成長は、観光産業の成長に起因している。ブラジルは、世界中の観光を促進するためのマーケティングキャンペーンに多額の投資を行っている。こうした取り組みにより、ブラジルの魅力が強調され、多様で魅力的な観光地が紹介されている。交通や宿泊施設のインフラへの投資が観光産業を後押ししている。ブラジル観光省によると、2023年8月、ブラジルにおける外国人観光客の消費額は6億5,000万米ドルに達した。ブラジルは海岸線が長く、港があり、美しいビーチや観光地があるため、クルーズの目的地として人気がある。観光消費額の増加により、豪華クルーズが人気を集めている。観光客の増加は、空港や公共交通機関の拡張など、インフラ整備への投資も促している。高級施設の収益増は、高級サービスへの投資増と正比例している。

Glasvin社、Vicrila Industrias Del Vidrio SLU社、Tiroler Glashutte GmbH社、Rona AS社、Turkiye Sise ve Cam Fabrikalari AS社、Stoelzle Oberglas GmbH社、Crystal Bohemia AS社、Nadir Figueiredo SA社、Bormioli Luigi SpA社、Leerdam Crisal Glass社などが、ブラジルのサービス業向け高級飲料用グラス市場の大手企業である。これらの企業は、地理的プレゼンスと消費者基盤を拡大するために、M&Aや製品発売などの戦略を採用している。

ブラジルのサービス業向け高級飲料用グラス市場全体の市場規模は、一次資料と二次資料の両方を用いて算出した。調査プロセスを開始するにあたり、市場に関する質的・量的情報を入手するため、社内外の情報源を用いて徹底的な二次調査を実施した。また、データを検証し、より分析的な洞察を得るために、業界関係者との複数の一次インタビューを実施した。このプロセスの参加者には、副社長、事業開発マネージャー、マーケットインテリジェンスマネージャー、国内営業マネージャーなどの業界専門家や、ブラジル高級飲料用グラス市場のサービス部門を専門とする評価専門家、調査アナリスト、主要オピニオンリーダーなどの外部コンサルタントが含まれます。

ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Market Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. Brazil Luxury Drinking Glasses Market for Service Sector Landscape
4.1 Overview
4.2 Porter's Five Forces Analysis
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 List of Vendors
5. Brazil Luxury Drinking Glasses Market for Service Sector – Key Market Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Growth of Hotel Establishments in Brazil
5.1.2 Adoption of Luxury Drinking Glasses in Foodservice Industry
5.2 Market Restraints
5.2.1 Limited Target Audience
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Growing Tourism Industry
5.4 Future Trends
5.4.1 Rising Demand for Premium Beverages
5.4.2 Rising Demand for Personalized Drinking Glasses
5.5 Impact Analysis
6. Luxury Drinking Glasses Market for Service Sector - Brazil Market Analysis
6.1 Brazil Luxury Drinking Glasses Market for Service Sector Revenue (US$ Thousand)
6.2 Brazil Luxury Drinking Glasses Market for Service Sector Forecast and Analysis
7. Brazil Luxury Drinking Glasses Market for Service Sector Analysis – Product Type
7.1 Wine Glass
7.1.1 Overview
7.1.2 Wine Glass Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
7.2 Whiskey Glass
7.2.1 Overview
7.2.2 Whiskey Glass Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
7.3 Water and Juice Glass
7.3.1 Overview
7.3.2 Water and Juice Glass Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
7.4 Cocktail Glass
7.4.1 Overview
7.4.2 Cocktail Glass Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
7.5 Others
7.5.1 Overview
7.5.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
8. Brazil Luxury Drinking Glasses Market for Service Sector Analysis – Material Type
8.1 Glass
8.1.1 Overview
8.1.2 Glass Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
8.2 Ceramic
8.2.1 Overview
8.2.2 Ceramic Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
8.3 Crystal
8.3.1 Overview
8.3.2 Crystal Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
8.4 Titanium
8.4.1 Overview
8.4.2 Titanium Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
8.5 Others
8.5.1 Overview
8.5.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
9. Brazil Luxury Drinking Glasses Market for Service Sector Analysis – End Use
9.1 Hotels
9.1.1 Overview
9.1.2 Hotels Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
9.2 Fine Dining Restaurants
9.2.1 Overview
9.2.2 Fine Dining Restaurants Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
9.3 Bars
9.3.1 Overview
9.3.2 Bars Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
9.4 Others
9.4.1 Overview
9.4.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
10. Impact of COVID-19 Pandemic on Brazil Luxury Drinking Glasses Market for Service Sector
10.1 Pre & Post Covid-19 Impact
11. Competitive Landscape
11.1 Heat Map Analysis by Key Players
11.2 Company Positioning & Concentrations
12. Industry Landscape
12.1 Overview
12.2 Merger and Acquisition
12.3 Other Market Initiative
13. Company Profiles
13.1 Turkiye Sise ve Cam Fabrikalari AS
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 Stoelzle Oberglas GmbH
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 Crystal Bohemia AS
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 Nadir Figueiredo SA
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 Bormioli Luigi SpA
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 Leerdam Crisal Glass
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
13.7 RONA AS
13.7.1 Key Facts
13.7.2 Business Description
13.7.3 Products and Services
13.7.4 Financial Overview
13.7.5 SWOT Analysis
13.7.6 Key Developments
13.8 Glasvin
13.8.1 Key Facts
13.8.2 Business Description
13.8.3 Products and Services
13.8.4 Financial Overview
13.8.5 SWOT Analysis
13.8.6 Key Developments
13.9 Vicrila Industrias del Vidrio SLU
13.9.1 Key Facts
13.9.2 Business Description
13.9.3 Products and Services
13.9.4 Financial Overview
13.9.5 SWOT Analysis
13.9.6 Key Developments
13.10 Tiroler Glashutte GmbH
13.10.1 Key Facts
13.10.2 Business Description
13.10.3 Products and Services
13.10.4 Financial Overview
13.10.5 SWOT Analysis
13.10.6 Key Developments
14. Appendix

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Brazil luxury drinking glasses market for service sector is expected to grow from US$ 9.43 million in 2022 to US$ 14.11 million by 2030. It is expected to grow at a CAGR of 5.2% from 2022 to 2030.

In Brazil, there is a rising interest in regional craft distilleries, contributing to the growth of the craft spirit movement. The craft beer movement propels the demand for specialized glasses designed to enhance the aroma and flavor of different beers. Consumers seek fancy-looking cocktails and spirits served in sophisticated luxury glasses. Caipirinha is a widely consumed cocktail in Brazil and has gained popularity in many bars and fine-dining restaurants. Upscale bars, hotels, and restaurants often use luxury glasses to enhance their cocktail offerings. Common types of luxury glasses used to serve cocktails are martini glass, highball glass, rock glass, coupes, tumblers, collins glass, margarita glass, and other specialized glasses. This factor has significantly contributed toward the growth of luxury drinking glasses market for service sector in the Brazil.

Based on end use, the Brazil luxury drinking glasses market for service sector market is segmented into hotels, fine dining restaurants, bars, and others. In 2022, hotels segment held a significant market share, and fine dining restaurants is expected to be the fastest growing segment during the forecast period. Brazil has the fastest-growing hotel market in South America. The luxury hotel sector is booming in Brazil. Brazil, among other countries in South America, is increasingly attracting travelers interested in exploring destinations that provide a combination of culture, nature, and history. More travelers are visiting the country, and the country has begun attracting luxury hotel brands looking to satisfy the growing demand. In Brazil, there is a range of exceptional fine-dining restaurants. Various stylish and sophisticated fine dining restaurants offer a memorable and satisfying dining experience. The restaurants in Brazil offer a unique blend of flavors, styles, and settings that make it a destination for tourists and food lovers across the world.

Brazil luxury drinking glasses market for service sector growth is attributed to the growing tourism industry. Brazil has invested significantly in marketing campaigns to promote tourism across the world. These efforts highlight the country’s attractions and showcase its diverse and appealing destinations. Investments in transportation and accommodation infrastructure boost the tourism industry. According to the Ministry of Tourism (Brazil), the spending by international tourists in Brazil reached ~US$ 650 million in August 2023. Brazil features long coastline, availability of ports, scenic beaches and tourist destinations, making it popular destination for cruises. The luxury cruises are gaining popularity due to rising tourist spending. The rise in tourism also prompts investment in infrastructure development, including expansion of airports and public transportation. The growing revenue of high-end establishments is directly proportional to the increased investments in luxury services.

Glasvin, Vicrila Industrias Del Vidrio SLU, Tiroler Glashutte GmbH, Rona AS, Turkiye Sise ve Cam Fabrikalari AS, Stoelzle Oberglas GmbH, Crystal Bohemia AS, Nadir Figueiredo SA, Bormioli Luigi SpA, and Leerdam Crisal Glass, are among the leading players in the Brazil luxury drinking glasses market for service sector. These companies are adopting strategies such as mergers & acquisitions and product launches to expand their geographic presence and consumer bases.

The overall Brazil luxury drinking glasses market for service sector market size has been derived using both primary and secondary sources. To begin the research process, exhaustive secondary research has been conducted using internal and external sources to obtain qualitative and quantitative information related to the market. Also, multiple primary interviews have been conducted with industry participants to validate the data and gain more analytical insights. Participants of this process include industry experts such as VPs, business development managers, market intelligence managers, and national sales managers—along with external consultants, including valuation experts, research analysts, and key opinion leaders—specializing in the Brazil luxury drinking glasses market for service sector.



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Market Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. Brazil Luxury Drinking Glasses Market for Service Sector Landscape
4.1 Overview
4.2 Porter's Five Forces Analysis
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 List of Vendors
5. Brazil Luxury Drinking Glasses Market for Service Sector – Key Market Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Growth of Hotel Establishments in Brazil
5.1.2 Adoption of Luxury Drinking Glasses in Foodservice Industry
5.2 Market Restraints
5.2.1 Limited Target Audience
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Growing Tourism Industry
5.4 Future Trends
5.4.1 Rising Demand for Premium Beverages
5.4.2 Rising Demand for Personalized Drinking Glasses
5.5 Impact Analysis
6. Luxury Drinking Glasses Market for Service Sector - Brazil Market Analysis
6.1 Brazil Luxury Drinking Glasses Market for Service Sector Revenue (US$ Thousand)
6.2 Brazil Luxury Drinking Glasses Market for Service Sector Forecast and Analysis
7. Brazil Luxury Drinking Glasses Market for Service Sector Analysis – Product Type
7.1 Wine Glass
7.1.1 Overview
7.1.2 Wine Glass Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
7.2 Whiskey Glass
7.2.1 Overview
7.2.2 Whiskey Glass Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
7.3 Water and Juice Glass
7.3.1 Overview
7.3.2 Water and Juice Glass Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
7.4 Cocktail Glass
7.4.1 Overview
7.4.2 Cocktail Glass Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
7.5 Others
7.5.1 Overview
7.5.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
8. Brazil Luxury Drinking Glasses Market for Service Sector Analysis – Material Type
8.1 Glass
8.1.1 Overview
8.1.2 Glass Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
8.2 Ceramic
8.2.1 Overview
8.2.2 Ceramic Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
8.3 Crystal
8.3.1 Overview
8.3.2 Crystal Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
8.4 Titanium
8.4.1 Overview
8.4.2 Titanium Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
8.5 Others
8.5.1 Overview
8.5.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
9. Brazil Luxury Drinking Glasses Market for Service Sector Analysis – End Use
9.1 Hotels
9.1.1 Overview
9.1.2 Hotels Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
9.2 Fine Dining Restaurants
9.2.1 Overview
9.2.2 Fine Dining Restaurants Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
9.3 Bars
9.3.1 Overview
9.3.2 Bars Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
9.4 Others
9.4.1 Overview
9.4.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
10. Impact of COVID-19 Pandemic on Brazil Luxury Drinking Glasses Market for Service Sector
10.1 Pre & Post Covid-19 Impact
11. Competitive Landscape
11.1 Heat Map Analysis by Key Players
11.2 Company Positioning & Concentrations
12. Industry Landscape
12.1 Overview
12.2 Merger and Acquisition
12.3 Other Market Initiative
13. Company Profiles
13.1 Turkiye Sise ve Cam Fabrikalari AS
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 Stoelzle Oberglas GmbH
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 Crystal Bohemia AS
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 Nadir Figueiredo SA
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 Bormioli Luigi SpA
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 Leerdam Crisal Glass
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
13.7 RONA AS
13.7.1 Key Facts
13.7.2 Business Description
13.7.3 Products and Services
13.7.4 Financial Overview
13.7.5 SWOT Analysis
13.7.6 Key Developments
13.8 Glasvin
13.8.1 Key Facts
13.8.2 Business Description
13.8.3 Products and Services
13.8.4 Financial Overview
13.8.5 SWOT Analysis
13.8.6 Key Developments
13.9 Vicrila Industrias del Vidrio SLU
13.9.1 Key Facts
13.9.2 Business Description
13.9.3 Products and Services
13.9.4 Financial Overview
13.9.5 SWOT Analysis
13.9.6 Key Developments
13.10 Tiroler Glashutte GmbH
13.10.1 Key Facts
13.10.2 Business Description
13.10.3 Products and Services
13.10.4 Financial Overview
13.10.5 SWOT Analysis
13.10.6 Key Developments
14. Appendix

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

The Insight Partners社の消費財分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


The Insight Partners社はどのような調査会社ですか?


The Insight Partnersはインドに本社を置く調査会社です。経験豊富な専門家チームを通じて、お客様に最適な調査と分析を提供することに専念しています。幅広い分野をカバーしていますがヘルスケ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/26 10:27

158.43 円

165.15 円

201.51 円

ページTOPに戻る